نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 1204 از 5202 نخست ... 204704110411541194120112021203120412051206120712141254130417042204 ... آخرین
نمایش نتایج: از 12,031 به 12,040 از 52011

موضوع: اخبار

  1. #12031
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال

    هلاکت سرکرده ترک القاعده در سوریه


    یک پایگاه خبری ترکیهای با انتشار خبر کشته شدن یکی از سرکردگان ترک شبکه القاعده در شهر حلب دمشق فاش کرد که فرد ربوده شده در لبنان از افسران اطلاعاتی ترکیه است.


    به گزارش فارس، پایگاه خبری "هاری یت" ترکیه در گزارشی تایید کرد عبدالقادر یغیت در حلب به هلاکت رسیده است.

    پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که از مرگ عبدالقادر یغیت تروریست ترک و یکی از سرکردگان القاعده در جریان درگیری با ارتش سوریه در شهر حلب حکایت داشت.

    برپایه این گزارش، عبدالقادر یغیت یکی از مدیران اجرایی بلندپایه شبکه القاعده در ترکیه به شمار می رود که به همراه یک تروریست دیگر ترک به نام باکی یجیت به جرگه به اصطلاح "جهادی ها" که برای نبرد به سوریه آمده بودند، پیوست. باکی یجیت چند روز پیش در درگیری ها در شهر حلب کشته شد.

    این پایگاه نوشت: عبدالقادر یغیت در حملات استانبول در سال 2003 میلادی که به کشته شدن 57 نفر و زخمی شدن صدها نفر منجر شد، شرکت داشت.

    پایگاه هاری یت همچنین نوشت: در جریان تحقیقات از تبعه ترک ربوده شده و تماس داود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان در اجلاس سازمان همبستگی اسلامی در شهر مکه مکرمه روشن شد این فرد یکی از افسران دستگاه اطلاعات خارجی ترکیه می باشد و به احتمال زیاد با درجه سرهنگی است که ترکیه اکنون همه هم و غم خود را برای آزادی وی و متقاعد کردن آل المقداد برای نکشتن این افسر ترک به عنوان اولین گروگان در صورت کشته شدن حسان المقداد، بکار گرفته است.

    برپایه این گزارش، این تبعه ترک ربوده شده بیشترین نشست های خود را در سفارت ترکیه در بیروت برگزار می کرد بدون اینکه ماهیت ماموریت وی روشن باشد.

  2. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید مات از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #12032
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    اوباما عید فطر را تبریک گفت

    رئیس جمهوری آمریکا از جانب خود و همسرش میشل اوباما فرا رسیدن عید فطر را به مسلمانان آمریکا و جهان تبریک گفت.

    باراک اوباما روز یکشنبه در پیامی به مناسبت عید فطر گفت ماه رمضان با روزه و عبادت و تجدید معنویت همراه است و همینطور کمک به مستمندان که وظیفه ای است برای همه مردم از هر قشر و مذهبی.

    آقای اوباما گفت عید فطر یادآور این حقیقت است که جوامع مختلف از جمله مسلمانان آمریکایی در غنی سازی جامعه آمریکا، استحکام دموکراسی و تضمین آزادی از جمله آزادی مذهب نقش داشته اند. وی افزود از همین رو ایالات متحده برای حمایت و ترویج این حق بشری در کنار مردم جهان، صرفنظر از مذهبشان، ایستاده است.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  4. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #12033
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال
    نماینده مجلس آلمان: حمله به ایران نقض قوانین بینالمللی است
    خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان بوندس تاگ(پارلمان آلمان) حمله به ایران را اقدامی غیرعاقلانه و نقض قوانین بینالمللی دانست.

    به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری پرستیوی، سخنگوی سیاست خارجی حزب سوسیال دموکرات آلمان در مصاحبه با خبرگزاری آلمان اظهار کرد: حمله به ایران به منزله نقض قوانین بینالمللی بوده و اقدامی ناعاقلانه است.

    «رولف موتزنیچ» همچنین به مقامات اسرائیلی درباره حمله به ایران هشدار داد و از دولت آلمان خواست مقامات تلآویو را به خویشتنداری دعوت کند.

    این نماینده مجلس آلمان گفت: «آنجلا مرکل» صدراعظم آلمان و باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا باید درباره عواقب حمله به ایران به مقامات اسرائیل هشدار دهند و پیامدهای غیرقابل کنترل و فاجعهبار آن برای کل منطقه را برای مقامات اسرائیل روشن کنند.

    این سیاستمدار آلمانی گفت: مرکل باید به طور علنی و آشکار اعلام کند حمله پیشگیرانه اسرائیل علیه ایران نه قانونی و نه از لحاظ سیاسی معقول است.

  6. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده اند:


  7. #12034
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال
    ابراهیمی: نخستین وظیفه من متحد کردن شورای امنیت است
    خبرگزاری فارس: نماینده سازمان ملل در امور سوریه گفت که نخستین وظیفه وی متحد کردن شورای امنیت سازمان ملل در موضوع سوریه است.

    به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، «اخضر الابراهیمی» نماینده جدید سازمان ملل در امور سوریه روز یکشنبه اعلام کرد که برای ایجاد صلح در سوریه با کار مشکلی مواجه است و تاکید کرد که نخستین وظیفه وی فائق آمدن بر اختلافات در داخل شورای امنیت سازمان ملل است.

    الابراهیمی که روز جمعه جایگزین کوفی عنان به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه شده گفت که یکصدا کردن شورای امنیت سازمان ملل موضوعی مهم برای موفقیت ماموریتش است اما وی هیچ ایدهای برای چگونگی موفقیت در این موضوع ندارد.

    الابراهیمی وزیر امور خارجه سابق الجزایر بوده و برای مدتی طولانی نیز به عنوان دیپلمات در سازمان ملل فعالیت میکرده است.

    وی در ادامه سخنانش گفت که دلیل عدم موفقیت ماموریت کوفی عنان، حمایت نکردن کافی جامعه جهانی از ماموریت وی بوده است.

  8. #12035
    ستاره دار (1) کیوان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    نوشته ها
    4,825
    تشکر
    9,824
    تشکر شده 23,351 بار در 4,529 ارسال
    یک روزی وقتی اسناد محرمانه علیه کشورهای قدرتمند در سایت ویکی لیکس پخش شد اکثریت با دیده تردید به آن نگریستیم و باور نکردیم مردان و زنانی هستند که آزادی خواهی را و آگاهی همگانی از پشت پرده سیاست را به مشتی اراجیف دروغ و تعارفات سیاسی جلوی پرده تا آن حد ترجیح میدهند که حاضر هستند چنین ریسک بزرگی کنند و به تمام سیاستبازان و دولتهای جهانی اعلام جنگ افشاگری کردند ... و انجام دادند.
    هیچ اتهامی هم مضحک تر از اتهام سو استفاده جنسی از 2 زن هم پیدا نمیشد که بتوانند با ان اعلام جرم کنند..بازی کهنه و همیشگی.
    اکنون آسانژ بنیانگزار ویکی لیکس که در سفارت اکوادور و در کشور انگلستان پناه گرفته در چنگال و محاصره دول انگلیس و امریکا و سوئد قرار گرفته. انگلیس حتی وقاحت را بدانجا رسانده که به خود اجازه میدهد بر خلاف معاهدات بین المللی بتواند وارد سفارت ان کشور شود و آسانژ را دستگیر و به سوئد بفرستد. طبق اظهارات خود آسانژ امریکا قصد شکنجه و اعدام او را دارد!
    ببینید چه خبره تو دنیا. احساس میکنم یک جنبش و نهضت جهانی علیه استبداد جهانی ، علیه دروغهای بزرگ جهانی ، علیه فساد جهانی در حال شکل گیریست.




    گزارش BBC :
    جولیان آسانژ، موسس سایت اینترنتی ویکیلیکس که اسناد سیاسی سری دولت آمریکا را منتشر کرده است، خطاب به باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا "ایالات متحده باید در مقابل جهان تعهد دهد که روزنامه نگاران را به دلیل پرتو افشانی بر جنایتهای مخفی صاحبان قدرت تحت تعقیب قرار نخواهد داد."
    آقای آسانژ که دو ماه پیش به سفارت اکوادور در لندن پناه برد، امروز از داخل بالکن کوچک آن سفارتخانه برای جمعیتی که در خارج جمع شده بود سخنرانی کوتاهی کرد.
    او گفت: "ایالات متحده باید در مقابل جهان تعهد دهد که روزنامه نگاران را به دلیل پرتو افشانی بر جنایتهای مخفی صاحبان قدرت تحت تعقیب قرار نخواهد داد".
    آقای آسانژ گفت: "اکنون که ویکی لیکس مورد تهدید قرار گرفته است، آزادی بیان و سلامت همه جوامع ما تحت تهدید هستند."
    او گفت باید پرسید آیا دولت آمریکا به ارزشهای انقلابی که بر اساس آنها تاسیس شده بود باز خواهد گشت، "یا با سقوط از لبه پرتگاه همه ما را به دنیایی خطرناک و مستبد خواهد برد که در آن روزنامه نگاران از ترس تعقیب ساکت می شوند و شهروندان فقط می توانند زیر پوشش تاریکی مخفیانه با هم زمزمه کنند؟"
    بریتانیا در صورت خروج آقای آسانژ از سفارت اکوادور، او را بازداشت خواهد کرد و تحویل پلیس سوئد خواهد داد. آقای آسانژ بیم از آن دارد که کشور سوئد او را به آمریکا تحویل دهد.
    دو زن سوئدی با ادعای آزار جنسی به پلیس آن کشور علیه آقای آسانژ شکایت کرده اند اما او با رد ادعای آزار جنسی می گوید این مقدمه یک تلاش قانونی برای تحویل دادنش به آمریکاست.
    آقای آسانژ همچنین خواستار آزادی فوری بردلی منینگ، سرباز آمریکایی شد که به اتهام انتقال اسناد سری به آقای آسانژ در بازداشت به سر می برد.
    وی گفت با این که حد اکثر مدت بازداشت پیش از محاکمه قانونا ۱۲۰ روز است، دولت آمریکا آقای منینگ را برای بیش از ۸۰۰ روز بدون محاکمه در زندان نگهداشته است.
    آقای آسانژ گفت که اگر بردلی منینگ واقعا کاری را کرده که به اتهام آن در بازداشت است، باید به عنوان یک قهرمان مورد قدردانی قرار گیرد.
    وی همچنین از نبیل رجب، فعال حقوق بشر بحرینی، یاد کرد که در پی سرکوب شیعیان توسط حکومت بحرین به سه سال حبس محکوم شده است.
    دولت بریتانیا پیشتر تهدید کرده بود که با حمله به داخل سفارت اکوادور آقای آسانژ را بازداشت خواهد کرد.
    او به جمعیتی که خارج از سفارتخانه جمع شده بودند گفت، تنها حضور آنها در محل مانع یورش پلیس به داخل سفارتخانه شده بود.
    قرار است نمایندگان سیاسی دولتهای آمریکای لاتین در خصوص تهدید دولت بریتانیا به نقض صریح معاهده روابط دیپلماتیک (معاهده وین) تشکیل جلسه دهند.
    ماده ۲۲ معاهده وین در خصوص روابط دیپلماتیک اعلام می دارد که سفارتخانه ها غیر قابل تعرض هستند و نمایندگان یا کارگزاران دولت میزبان تنها با اجازه سفیر (رییس هیات نمایندگی) حق ورود به آنها را دارند.
    ما را به چوب و رخت شبانی فریفته اند ، این گرگ سالهاست که با گله آشناست

  9. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید کیوان از ایشان تشکر کرده اند:


  10. #12036
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,521 بار در 26,655 ارسال
    تثبیت ریاست بر شرکت هوایی با 65 میلیون تومان آگهی تبریک دولتی در روزنامه ها

    در حالی که انتصاب یکی از مدیران خوشنام! منتسب به مشایی که بدون هیچ سابقه ای به مدیر عاملی اولین سرویس دهنده خدمات هوایی ایران منصوب شده، موجی از نارضایتی را در شرکت آسمان، رسانه ها و کارشناسان این صنعت به دنبال داشت، وی از بودجه دولتی مبلغ 65 میلیون تومان را صرف چاپ آگهی تبریک برای خود کرد تا مشت محکمی بر دهان منتقدین زده و خدای نا کرده در انتصابش تجدید نظر نشود.

    به گزارش انتخاب به نقل از «بازتاب»، کامبیز بابایی از نیروهای اسفندیار رحیم مشایی که چندی قبل با اعمال نفوذ وی به سمت مدیر عاملی شرکت توریستی پرشین گلف، وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شده بود و عملکرد وی در این شرکت توسط نهادهای نظارتی مورد پیگرد می باشد، در اقدامی عجیب و بی سابقه و بدون سابقه در صنعت هوایی به مدیر عاملی شرکت آسمان که بیشترین بار پروازهای داخلی کشور بر دوش آن است، منصوب شده است.


    این اقدام که با مخالفت پرسنل شرکت و کارشناسان صنعت هوایی مواجه شده و ممکن است به دلیل بی تجربه و تخصص بودن فرد مذکور، پیامدهایی برای شرکت آسمان در ایکائو نیز به همراه داشته باشد، در حالی انجام شده است که کشور در شرایط سخت تحریم هوایی به سر می برد و مدیر فعلی آسمان با اتکا به تجربه بیست ساله خود توانسته است قطعات یدکی و مورد نیاز هواپیماهای موجود را تامین کرده و در 80 درصد مسیرهای پروازی آسمان بدون حضور سایر ایرلاین های داخلی، امکانات حمل و نقل مسافر و بار را تامین کرده است.



    جالب تر آن که کامبیز بابایی، رییس جدید که انتصاب وی با مقاومت و تجمع تعدادی از پرسنل شرکت آسمان مواجه شده است، در اقدامی عجیب و بی سابقه، اقدام به چاپ 65 میلیون تومان آگهی در صفحه اول روزنامه های پرتیراژ امروز صبح کشور کرده و مبلغ 20 میلیون تومان برای روزنامه همشهری، 19 میلیون تومان روزنامه جام جم، و 18میلیون تومان برای روزنامه ایران صرف کرده است که تصاویر چک های پرداخت شده از بیت المال و آگهی های چاپ شده، منتشر می گردد.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  11. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  12. #12037
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال

    عضو شورای شهر ساری در دریا غرق شد


    سیدعلی بهروش عضو شورای شهر ساری و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی این شورا عصر امروز در دریای مازندران غرق شد.

    به گزارش فارس سید علی بهروش که به همراه نوه و داماد خود به دریای مازندران رفته بود بر اثر حادثه دریایی جان خود را از دست داد.

    گفته میشود نوه و داماد بهروش نیز در این حادثه غرق شدهاند.

    فرامرز نقیبی رئیس شورای شهر ساری با تایید این خبر گفت: پس از اطلاع از این حادثه در حال عزیمت به محل این رویداد هستیم.

  13. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید مات از ایشان تشکر کرده اند:


  14. #12038
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    ارز مرجع تجهیزات صنعت قطع شد


    محمدرضا پویشمن در گفتوگو با فارس اظهار داشت: ساخت برخی از قطعات مورد نیاز در صنعت نفت،گاز، پتروشیمی و نیرو نیازمند مواد با تکنولوژی بالا و خاص است که در داخل تولید نمیشوند.


    وی با بیان اینکه پس از اولویتبندی ۱۰گانه، پرداخت ارز مرجع به تجهیزات صنعتی قطع شد، افزود: این موضوع را به وزرای نفت و صنعت اعلام کردهایم، زیرا هدف اصلی تحریمها صنعت نفت است و به همین دلیل باید از خود تحریمی و ایجاد محدودیتهای داخلی برای این صنعت جلوگیری شود.


    پویشمن تأکید کرد: اگر قرار است تحریمها خنثی شود، سیاست دولت باید پرداخت ارز مرجع بابت واردات مواد اولیه مورد نیاز در صنعت نفت باشد نه اینکه پرداخت ارز مرجع به این صنعت در اولویت ۵ قرار گیرد.


    وی ادامه داد: پولی که دولت بابت واردات مواد غذایی پرداخت میکند از محل فروش نفت حاصل میشود، بنابراین پرداخت ارز مرجع به سازندگان تجهیزات نفت باید در اولویت اول باشد.


    پویشمن قرار گرفتن تجهیزات صنعتی در اولویت پنجم دریافت ارز را یکی از اشتباهات بزرگ وزارت صنعت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با مشکلات زیادی در زمینه تأمین مواد اولیه روبرو هستیم که وزیر نفت برای حل این مسائل قولهایی داده است.


    به گفته وی، حدود ۵۰ درصد از ارزش هر قرارداد نفتی به تجهیزات صنعتی اختصاص دارد که از این مقدار نیز حدود ۶۰ درصد بابت مواد اولیه هزینه میشود.


    دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی افزود: حدود ۳۰ درصد از مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت تجهیزات صنعتی از طریق واردات تأمین میشود.


    وی تصریح کرد: به این ترتیب سالانه حدود یک میلیارد یورو برای تأمین مواد اولیه ساخت تجهیزات صنعتی نیاز داریم.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  15. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده اند:


  16. #12039
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    16
    تشکر
    78
    تشکر شده 18 بار در 11 ارسال
    اریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
    تعداد نظرات: ۱ نظر
    ابعاد ترویج همجنس بازی در جهان / تصاویر
    مشرق: همجنس بازی، یک انحراف است یا یک بیماری؟ چرا رسانه های غربی آن را به شدت تبلیغ می کنند؟ نقش هالیوود در این میان چیست؟ همجنس بازان در کشورهای غربی در اقلیتند یا اکثریت؟ برای آشنایی با ابعاد مختلف و پنهان ترویج همجنس بازی با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

    با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس بازی» است.

    حتی اگر حمایت این نظام ها از افراد همجنس باز را (به عنوان افرادی که از نظر روانی در گرایش های طبیعی انسانی دچار مشکل شده تعادل خود را از دست داده و نیارمند کمک ها و درمان های روانکاوانه هستند) از منظر دعاوی حقوق بشری نگریسته و قبول کنیم باز تناسبی بین هجم تبلیغات و حمایت های بی حساب مالی و سیاسی و اجتماعی از این افراد و تعداد آنها در جوامع مختلف نخواهیم یافت. برای مثال تنها 1.5 درصد از مردم انگلستان را همجنس بازان تشکیل میدهند و گستردگی حمایت و پافشاری بر ارائه خدمات و به رسمیت شناختن این اقلیت بسیار کوچک هیچ تناسبی با تعداد آنها و یا قدرت اثر گذاری آنها بر جریان سیاسی و اجتماعی کشور ندارد.



    سیاست های فرهنگی غرب در تلاش است پرچم ننگین همجنس بازی را در دنیا بیافرازد اما چرا؟

    اینجاست که این سوال مطرح می شود که چرا غرب در تلاشی مصرانه سعی در گسترش پدیده ضد انسانی همجنس بازی دارد؟

    چرا امروزه بخشی از برنامه ریزی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی غرب علنا به حمایت از توسعه همجنس بازی در میان مردم خود و ملت های سراسر جهان اختصاص یافته است؟ نظام سیاسی غرب چه سودی از همجنس باز شدن افراد می برد که اینچنین به حمایت از نهادهای حامی همجنس بازی پافشاری کرده و به انحاء مختلف سعی در عادی سازی و قبولاندن طبیعی بودن این پدیده غیر طبیعی به بشریت دارد؟ اگر تنها نگاه انسانی و حقوق بشری موجب این سطح از فعالیت های حمایتی است چرا به این افراد به صورت کسانی که به هر دلیلی (روانشناختی، جامعه شناختی و یا فیزیولوژیک) از مسیر تعادل و طبیعت بشری خارج شده و نیاز به کمک و درمان دارند تا بیش از این در باتلاق اعمال ضد اخلاقی و ضد نهاد خانواده فرو نروند؛ نگریسته نمی شود؟!

    بلکه برعکس با تشویق، تبلیغ، حمایت و عادی نشان دادن این پدیده، این افراد بیمار را هرچه بیشتر به اعماق دره های ضد اخلاقی فرو می کشانند؟! شایان توجه است که موضوع حمایت از همجنس بازی مرز نگرش ها و گرایش های سنتی سیاسی را نیز درنوردیده و به نظر می رسد به صورت یک سیاست استراتژیک همگانی برای نظام های غربی درآمده است. از همین رو می بینیم که دیوید کامرون محافظهکار در انگلستان سیاست های مشابهی با اوبامای دموکرات در آمریکا در مورد حمایت از همجنس بازی در پیش گرفته است!



    ترویج همجنس بازی یک استراتژی فرهنگی مهم و هدف دار برای غرب است.

    در انگلستان از سال 2004 به بعد زوج های همجنس باز از حقوق و مزایای زوج های عادی برخوردار شده اند و عده ای از مقامات دولتی در خواست کرده اند که ازدواج همجنس بازان در سراسر انگلیس تا سال 2015 به صورت قانونی تایید شود. در آمریکا نیز شبکه سیان ان گزارش داده است که 53 درصد مردم خواهان قانونی شدن همجنسبازی در ایالتهای این کشور هستند.
    در واقع در اروپا و آمریکا دستگاه فرهنگ سازی غرب در حال کسب موفقیت و رسیدن به اهداف خود در تبدیل همجنس بازی از یک پدیده شنیع و غیر اخلاقی به یک موضوع عادی اجتماعی است. تا جایی که هم اکنون هرگونه موضعگیری بر علیه همجنس بازی و همجنس بازان در غرب جرم محسوب شده و فرد مخالف توهین کننده محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. در ابتدا به برخی از مصادیق حمایت و ترویج همجنس بازی از سوی دنیای غرب می پردازیم:


    افراشتگی نماد همجنس بازان در انگلیس

    وانمودن همجنس بازی به عنوان اتفاقی ژنتیکی

    با این که همجنس بازی از نظر علمی یک انحراف جنسی است برنامه های تبلیغی غرب سعی می کنند آن را به عنوان یک اتفاق ژنتیکی مطرح کنند. این تلاش از آنجا نشات می گیرد که در صورت قبول ژنتیکی بودن این انحراف دیگر نمی توان به افراد منحرف خرده گرفت. زیرا ژنتیک امری است که از دست آنان خارج بوده و این افراد بدون این که حق انتخابی داشته باشند با این گرایش زاده شده اند! در نتیجه راه بر هرگونه اعتراض بسته خواهد شد.

    این در حالی ایت که هیچ تحقیق مساقل علمی این مطلب را اثبات نکرده و نتایج تحقیقات همواره عکس آنچه بوده که در رسانه های غربی ترویج می شود.


    تلاش برای تغییر بدیهی ترین تعریف بشر از خانواده

    تحقیر نهاد خانواده و تعریف اصیل آن از سوی سکان داران سیاست های اجتماعی غرب به درجه تحیر آوری رسیده است. هیچ گاه در تاریخ زندگی بشر، حداقل تعریفی که از خانواده وجود داشته چیزی غیر از پیوند یک زن و یک مرد جهت تولید نسل و نگهداری از فرزندان و رشد دادن آنها نبوده است. هم اکنون در قرن حاضر نظام غرب به تلاش برای دگرگون سازی این تعریف غریزی دست زده و به تدریج در حال زمینه سازی برای این تحریف بزرگ است.

    حذف نام پدر و مادر از پاسپورت آمریکایی ها و انگلیسی ها یکی از این موارد است که به جای آن از عبارات والد 1 و والد 2 استفاده میشود. از سوی دیگر دولت های آمریکا و انگلیس پرورشگاه ها را تحت فشار قرار داده اند تا به زوج های همجنس باز فرزند اعطا کنند! در قدمی دیگر درخواست مضحک و تمسخر آمیز از کلیسا برای انجام مراسم ازدواج همجنس بازان بر اساس موازین مذهبی (؟!) همواره از سوی نظام غرب مطرح می شود که شدت تحقیر کلیسا و آیین های مذهبی آن از سوی سیاستمداران را به نمایش می گذارد.



    همجنس بازان از اوباما تشکر می کنند

    تبلیغ کمک مالی به پیشبرد همجنس بازی

    جالب توجه است که همچون کمک به فقرا و سیل زدگان و گرسنگان، همجنس بازان نیز از سوی برنامه ریزان اجتماعی غرب در ردیف افراد مستحق کمک قرار گرفته و انجام این کار از طریق وارد کردن سازمان های خصوصی شناخته شده برای مردم سراسر جهان به این موضوع، به صورت یک ارزش جلوه داده می شود. از همین رو مدیر عامل آمازون دو میلیون و 500 هزار دلار به کمپینی کمک کرده که در راه دفاع از قانون ازدواج همجنس بازهای ایالت واشنگتن آمریکا فعالیت میکند.


    چرا بیل گیتس 100 هزار دلار به همجنس بازان اختصاص می دهد؟

    "استیو پالمر"، مدیرعامل مایکروسافت و "بیل گیتس"، بنیانگذار مایکروسافت نیز هر کدام 100 هزار دلار به حمایت از قانونی شدن ازدواج همجنس بازها اختصاص داده اند. چرا این مبالغ برای درمان این افراد و بازگرداندن ایشان به زندگی طبیعی و عادی صرف نمی شود؟!

    تبلیغ همجنس بازی در فضای مجازی

    اینترنت توانسته است در مدتی كوتاه عادات و روش های زندگی افراد را دچار دگرگونی كند و قدرت آن را دارد که حتی اصول و باورهای اخلاقی و رفتار جنسی افراد را نیز تغییر دهد. سوء استفاده از اینترنت در جستجوهای جنسی زمینه ساز ابتلا به اختلال های جنسی از جمله همجنس بازی است.

    علاوه بر سایت های فراوان تبلیغ کننده همجنس بازی، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک نیز در تکاپو برای عادی نشان دادن زندگی جنسی دو همجنس با هم دیگر هستند. اخیرا فیس بوک آیکن ازدواج دو همجنس را به امکاناتش اضافه کرده است و برخی از افراد دخیل در سطوح مدیریتی آن خود همجنس باز بوده و اقدام به ازدواج با همجنس خود کرده اند. علاوه بر دنیای اینترنت در برخی از بازی های رایانه ای که قشر درگیر با آن را اکثرا نوجوانان تشکیل می دهند؛ امکان ازدواج هم جنسان در بازی وجود دارد و کاربر بازی آزادی ازدواج با هر کسی را دارد.


    جشن ازدواج همجنس بازان در تورنتوی کانادا!!

    عرصه هنر و ادبیات

    فضای آثار ادبی در یک دهه اخیر مملو از مضامین همجنس بازانه بوده است. پیشتر نوشتن در مورد همجنسبازی نوعی انحراف اخلاقی شناخته می شد. اما در طول سه دهه اخیر دستگاه فرهنگ سازی غرب تغییرات اساسی در نگاه جامعه به این پدیده ایجاد کرده است تا جایی که در انگلستان، آمریکا و کانادا با کمک سرمایه داران یهودی جوایز ادبی بین المللی با موضوع همجنس بازی تاسیس شده است که می توان به جایزه ادبی «استون وال بوک» در انگلستان، جایزه ادبی «داین اوگیلوی» در کانادا و جایزه ادبی "لامبادا" در آمریکا اشاره کرد.

    همچنین در عرصه فیلم نیز جشنواره فیلمهایی با موضوع همجنس بازان هر ساله در لندن، توکیو و شهرهایی در آمریکا از جمله سیاتل، نیویورک، فیلادلفیا . برخی شهرهای اروپایی برگزار شده و به فیلم های برگزیده جایزه داده می شود.


    هالیوود

    هالیوود از دهه 50 به یکی از بزرگ ترین و موثرترین ابزارهای فرهنگی برای وارد کردن همجنس بازی به زندگی بشر تبدیل شده است. در آثار هالیوود همجنس بازی عادی سازی شده و به آن مشروعیت داده می شود. افراد همجنس باز از هر طبقه ای به صورت کاملا مثبت به تصویر کشیده می شوند. رهبران و سیاست مداران بزرگ، قهرمانان و افراد موثر در آثار هالیوود می توانند همجنس باز باشند. ترويج همجنس بازی در فيلم هاي کمدی هاليوود که دارای مخاطب فراوان جهانی است جایگاه مهمی دارد. برای قبح زدایی و یا به گفته خودشان تابو شکنی از همجنس بازی، هاليوود تلاش دارد که از روابط همجنس بازان فيلم هاي مثبتي ارائه دهد. «هاوارد برگمن»، مسئول تبليغات هاليوود كه خود را «پيشكسوت همجنس بازي» معرفي مي كند بارها از مضامین همجنس بازی در آثار هالیوود دفاع کرده است.


    یک نظامی همجنس باز اسرائیلی
    در رژه همجنس بازان در تل آویو

    ارتش همجنس بازان

    یکی از وعدههای انتخاباتی اوباما اعطای آزادی به همجنس بازان در ارتش آمریکا بود. قانون «نپرس، نگو» موجب محدودیت استخدام همجنس بازان در ارتش آمریکا می شد که در یک حرکت تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری 2012 توسط اوباما لغو شد. اوباما ادعا می کند این کار را برای برقراری برابری بین همجنس بازان و دیگر اقشار جامعه انجام داده است.

    اوباما در این مورد می گوید: «من ملتزم به برقراری برابری همجنس بازان با دیگر اقشار جامعه هستم. من همیشه و در همه حال از اتحادیه همجنس بازان حمایت خواهم کرد ولغو قانون «نگو و نپرس» نشان دهنده حمایت های من از این گروه است». فعالان اتحادیه همجنس بازان نیز متقابلا حمایتهای خود را از اوباما در انتخابات 2012 ریاست جمهوری آمریکا ابراز داشته اند.


    اوباما که خود متهم به همجنس بازی است
    در توجه به همجنس بازی گوی سبقت را از روسای جمهور پیشین آمریکا ربوده است!

    آموزش همجنس بازی در مدارس آمریکا

    به دنبال حمایت های مقامات آمریکایی از همجنس بازان در آمریکا و سخنرانی انتخاباتی اخیر اوباما در میان هم جنس بازان آمریکایی، مدارس ایالت کالیفرنیا نیز آموزش همجنس بازی را وارد دروس خود کردند. به پیشنهاد یک دانشگاه یهودی در کالیفرنیا آموزش همجنس بازی به کتب درسی دانش آموزان اضافه شده و تدوین این کتاب ها نیز از سوی همین دانشگاه انجام گرفته است. این آموزش برای کلیه دانش آموزان مدارس کالیفرنیا اجباری است.

    باز هم نقش یهود

    همچون اکثر مفاسد گریبان گیر بشر در اینجا نیز سرمایههای مالی و انسانی یهود در خدمت فرهنگ سازی گسترده برای اشاعه همجنس بازی بوده که در سه حوزه فرهنگی و هنری، تبلیغی و سیاسی فعال بوده است. این فعالیت ها از تاسیس جوایز ادبی اختصاصی برای نویسندگانی که با موضوع همجنسبازی مینویسند تا حمایت سیاسی اجتماعی رژیم صهیونیستی از همجنس بازها در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی دامنه داشته است. بر اساس یک نظرسنجی که از سوی "آمریکن ایرلاینز" و پایگاه اطلاعرسانی "گیسیتی" به انجام رسیده است، تل آویو از نظر همجنس بازان محبوب ترین شهر روی زمین محسوب می شود.



    تل آویو برای همجنس بازان بهشت روی زمین محسوب می شود.

    رژیم صهیونیستی یکی از ترویج کنندگان همجنسبازی در جهان است و اقدامات تبلیغی فراوانی مانند برگزاری رژه همجنس بازان در کشورهای مختلف را سامان می دهد. «مایکل اورن»، سفیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه همجنس بازان در آمریکا می گوید: «همجنسبازان در اسرائیل بخشی جدا نشدنی از جامعه هستند و چنین افرادی در بخشهای مختلف جامعه اعم از ارتش، کنست، قوه قضائیه، پزشکان، مهندسان، مدرسان و فلاسفه دیده می شوند؛ اسرائیل بهشت همجنس بازان است».

    وی یکی از افتخارات رژیم صهیونیستی را سازماندهی راهپیمایی جهانی همجنس بازان در طی سال های اخیر می داند. در عرصه سیاسی داخلی نیز رژیم صهیونیستی دست همجنس بازان را باز گذاشته است تا جایی که «دان سلیور»، نماینده همجنس بازان در حزب کار این رژیم، خود را برای راهیابی به کنست در فهرست انتخاباتی این حزب نامزد کرد. او اولین همجنسبازی بود که به طور آشکارا خود را نامزد انتخابات کنست کرد که مورد موافقت "شلی یاحی موویچ"، رئیس حزب کار نیز قرار گرفت. اهمیت حمایت از همجنس بازی برای اسرائیل به حدی رسیده است که در مدرسه علوم دینی یهودیان محافظه کار، مسئله خاخام شدن همجنسبازان زن و مرد مورد موافقت قرار گرفته و بر این اساس همجنس بازان میتوانند خاخام شده و به برگزاری آیین های مذهبی یهود بپردازند!


    همجنس بازان میتوانند خاخام شده و به برگزاری آیین های یهودی بپردازند!

    اهداف ترویج همجنس بازی

    به انقیاد کشیدن انسان و رام کردن او در تمامی جوانب وجودی اش در برابر خواسته های شیطانی نظام سلطه جهانی هدف غایی این نظام است. این نظام برای رسیدن به این هدف از تمامی ظرفیت های خود استفاده کرده و برنامه ریزی های دقیق و بلند مدتی برای آن انجام داده است. تغییر طبیعت انسان و گرایش های او برای ساختن یک موجود مسخ شده تهی از روح پرسشگر و معترض و طغیان کننده که در برابر هرگونه خواسته سیستم سیاسی و فرهنگی رام است بدون از هم گسستن خانواده ممکن نخواهد بود.

    از بعد روانشناختی فرد همجنس باز یک فرد پذیرنده است که آماده پذیرش هرگونه خواسته و دستوری است. با نگاهی به زندگی افراد همجنس باز معروف به خصوص در عرصه هنر و سیاست به خوبی مشخص است که این افراد تا چه اندازه در خدمت نظام سیاسی و فرهنگی ضد انسانی غرب هستند. در واقع به نظر می رسد نظم نوین جهانی در حال تربیت نیروی انسانی ویژه ای برای خود در میان ملت های مختلف است که کاملا رام بوده و هیچگونه حس مقابله درونی در آنها وجود نداشته باشد. حمایت همزمان سرمایه داران یهود از جبهه های مختلف نظم نوین جهانی و سیاستمدارن مدافع همجنس بازی و نیز خود همجنس بازان نشان دهنده وجود برنامه ای دراز مدت و بسیار دقیق برای آماده کردن جمعیتی منقاد، رام و سر به زیر برای دست یابی به اهداف بعدی است.



    سرمایه داران یهودی بزرگترین حامیان همجنس بازی در دنیا هستند

    همجنس بازی مفسده ای است که از لحاظ اجتماعی به فروپاشی کانون خانواده، انقراض نسل و فساد جامعه منجر میشود. با تغییر تعریف خانواده و باز کردن راه برای مضحکه ای به نام ازدواج همجنسان و ترویج و کمک به توسعه این پدیده شنیع، نظام شیطانی در تلاش است در کنار ضربات مهلکی مانند ترویج فمینیسم و اشاعه پورنوگرافی ضربه ای دیگر بر پیکر خانواده بزند. از این روست که نهاد خانواده روز به روز در غرب بیشتر رو به نابودی میگذارد و رشد صفر یا منفی جمعیت آن به مشکل بزرگی برای سیاست مداران غرب بدل شده است. تا جایی که برخی از سیاسیون اروپایی از تصویب قانون مجازات تبلیغات همجنسگرایی دفاع کرده و هدف آن را کمک به زاد و ولد انسان ها، حمایت از ارزش های سنتی و مبارز علیه بحران جمعیتی عنوان کرده اند.

    بسیاری از کارشناسان معتقدند دولت آمریکا با هدف کنترل جمعیت این کشور و جهان دست به اقداماتی همچون ترویج همجنس بازی می پردازد تا مسیر ازدواج و باروری را در مردم خود و مردم کشورهای دیگر مختل کند.

  17. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید rahim از ایشان تشکر کرده است:


  18. #12040
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال
    از این حرف محسن رضایی چه برداشتی دارید؟
    اگه بشار اسد زودتر دست به اصلاحات میزد....کار سوریه به اینجا نمیرسید!!

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  19. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 28 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 28 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •