نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 1206 از 5202 نخست ... 206706110611561196120312041205120612071208120912161256130617062206 ... آخرین
نمایش نتایج: از 12,051 به 12,060 از 52011

موضوع: اخبار

  1. #12051
    عضو فعال meysam_sh_2020 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    19,774
    تشکر
    17,551
    تشکر شده 113,676 بار در 19,016 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط بابک 52 نمایش پست ها
    چهار موشک ارتش سوریه به خاک اردن اصابت کردند

    در پی درگیریهای داخلی سوریه نیروهای ارتش این کشور، ظاهرأ تصادفی، چندین راکت به شمال اردن شلیک کردند. به نقل از مقامات دولتی اردن، چهار موشک که از خاک سوریه شلیک شدند به شهر مرزی "تورا" در شمال اردن اصابت کردند و موجب زخمی شدن چندین تن از شهروندان این شهر شدند. اردن در اعتراض به این اقدام، سفیر سوریه را در امان احضار و اعتراض کتبی این کشور را تسلیم وی کرده است. اردن تأکید کرده است که دمشق باید اطمینان دهد که چنین حادثهای تکرار نخواهد شد.
    جنگ سوریه و اردن... (البته اونجا دو سپاه ذکر شده بود)....در منطقه مرزی بین این دو کشور ..... پیش بینی شده بود در اخرالزمان و علایم ان ....بر اساس روایات.....که لشکر کفر اونجا پیروز میشه .....

    البته تطبیق دادن اینا کار ما (من) نیست و بچه بازی نیست ......... کلا این خبرو دیدم کفم برید !!!

    شاید خوندن این مطالب توی ذهنیت من تاثیر گذاشته بوداز قبل و امادگی شرایط پذیرفتن این اتفااق رو ذهن من قبلا دیده بود

    http://zamanezohur.blogfa.com/post-139.aspx


    فقط صرفا جهت اطلاع بود .......
    ویرایش توسط meysam_sh_2020 : 2012/08/20 در ساعت 14:22

  2. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید meysam_sh_2020 از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #12052
    عضو فعال آریو آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    4,618
    تشکر
    35,828
    تشکر شده 27,005 بار در 4,769 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط بابک 52 نمایش پست ها
    برخی کارخانهداران از این فرصت استفاده کرده و تولیدات خود را به سمت سایر فرآوردههای لبنی به غیر از شیر سوق میدهند.
    فارس: در حالی که تمام نگاهها و بازرسیها بر کنترل قیمت شیر متمرکز است، قیمت سایر فرآوردههای لبنی مانند دوغ در سایه بیتوجهی گوی سبقت را از شیر ربوده است.

    اهمیت مصرف شیر و لبنیات بیش از پیش برای کشورها مشخص شده است به طوری که حتی سرانه مصرف فرآوردههای لبنی را به عنوان شاخص سلامتی جامعه در نظر میگیرند.

    در این میان سرانه کنونی مصرف شیر در ایران 70 تا 80 کیلوگرم است که این میزان در کشورهای توسعه یافته 350 تا 500 کیلوگرم است.

    سالهای گذشته برای بالا بردن سرانه مصرف، سالانه حدود 500 میلیارد تومان یارانه برای مصرف کننده پرداخت میشد،بعد از اجرای هدفمندی یارانهها، یارانه مصرفکننده قطع و قرار شد به تولید اضافه شود اما از این زمان قیمت شیر و فرآوردههای آن مرتب بالا رفت و دعوای تولیدکنندگان و کارخانههای لبنی بالا گرفت تا همه این گرفتاریها منجر به کاهش سرانه مصرف در کشور شود.

    به طوریکه طبق نظر کارشناسان سرانه مصرف شیر بعد از اجرای هدفمندی تا 20 درصد کاهش یافته است.

    مهمتر از آن بازرسیهایی که در این مدت دولت تنها برای کنترل قیمت شیر در نظر میگرفت اگرچه تا حدودی قیمت را کنترل کرد،اما در سایه بیتوجهی به قیمت سایر فرآوردههای لبنی، باعث شد قیمت این محصولات بالاتر رود به طوری که در حال حاضر قیمت دوغ در بازار بیشتر از شیر است.

    هر 1.5 لیتر دوغ بطری در بازار 1600 تومان است در حالی که قیمت شیر 900 گرمی 900 تومان اعلام شده است.

    به هر حال در چنین شرایطی که دولت مشغول کنترل قیمت شیر است،برخی کارخانهداران از این فرصت استفاده کرده و تولیدات خود را به سمت سایر فرآوردههای لبنی به غیر از شیر سوق میدهند.

    به طوری که اگرچه طبق مصوبه 17 تیر سال قرار شد کارخانهها 50 درصد تولید خود را به شیر ارزان اختصاص دهند،اما این کار را نکردند چرا که عرضه دوغ ظاهرا نفع بیشتری از شیر دارد.

    از یک منظر دیگر نیز این تولید برای آنها سوددهی بیشتری دارد زیر ا به گفته خود آنها چماق تعزیرات بر سر عرضه شیر است،اما تا حالا کسی نگفته چرا دوغ و سایر فراوردهها مانند ماست و پنیر و کره را به این قیمت میفروشید بنابراین شاهد افزایش روزانه قیمت فراوردههای لبنی هستیم.

    این گزارش حاکی است سال گذشته دولت تا 28 درصد با افزایش قیمت شیر و فرآوردههای لبنی موافقت کرده بود، اما کارخانههای لبنی تا 75 درصد قیمت را افزایش داده بودند.
    دوغ 1100 تومنی در چند ماه گذشته به 1600 تومن رسیده کیفیتش هم نصف شده ...دربشو که باز میکنی نصفش همه اکسیژنه که میره پی کارش ...
    اشکال نداره اون بدبختا تقصیری ندارن ...
    مشکل از جای دیگست !
    ریسک از آنجایی ناشی می‌شود که ندانید در حال انجام چه کاری هستید.

  4. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید آریو از ایشان تشکر کرده است:


  5. #12053
    عضو فعال آریو آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    4,618
    تشکر
    35,828
    تشکر شده 27,005 بار در 4,769 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam_sh_2020 نمایش پست ها
    جنگ سوریه و اردن... (البته اونجا دو سپاه ذکر شده بود)....در منطقه مرزی بین این دو کشور ..... پیش بینی شده بود در اخرالزمان و علایم ان ....بر اساس روایات.....که لشکر کفر اونجا پیروز میشه .....

    البته تطبیق دادن اینا کار ما (من) نیست و بچه بازی نیست ......... کلا این خبرو دیدم کفم برید !!!


    فقط صرفا جهت اطلاع بود .......
    سال 2012 ... میثم دیگه چیا هست من زیاد اطلاعات ندارم
    ریسک از آنجایی ناشی می‌شود که ندانید در حال انجام چه کاری هستید.

  6. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید آریو از ایشان تشکر کرده است:


  7. #12054
    عضو فعال meysam_sh_2020 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    19,774
    تشکر
    17,551
    تشکر شده 113,676 بار در 19,016 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط آریو نمایش پست ها
    سال 2012 ... میثم دیگه چیا هست من زیاد اطلاعات ندارم
    2012 که الکیه ... لینک اون جنگه روتو پست بالا گذاشتم ............2007 هم قرار بود دنیا تموم بشه!!!!!
    این اعداد 2007 ...2012 که پایان دنیاست الکیه .... همون طور که قرار بود 2007 تموم بشه و نشد .....این صهیونیست ها خرافاتی هستن و براساس برنامه هایی که از قبل چیندن و براساس یه سری تحریفات در تورات و استناد به کتاب هاشون این فیلم ها و این سال ها رو اعلام میکنن .......اوسکولن بابا ( به عنوان مثال : کشیدن دیوار حائل رو برید ببینید چه دیواری کشیدن !!! بعدا ببنید اوسکولن یا نه !!! این یه نمونشه به نظرم که اثبات کنه اوسکولن..) ....توی اکثر فیلم هاشون عقایدشون رو عنوان میکنن .........البته اگه بخوان بر مینای 2012 جنگی رو شروع نکنن یا به جایی حمله نکنن...احتمالا یه خرابکاری در 2012 بکنن اینا..شاید هم بخوان به ایران حمله کنن نمیدونم والا.......

    پایان دنیا رو فک نکنم کسی بدونه کی هست ......
    ویرایش توسط meysam_sh_2020 : 2012/08/20 در ساعت 14:41

  8. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید meysam_sh_2020 از ایشان تشکر کرده اند:


  9. #12055
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال
    بهتر است بپرسيم مشكلات اقتصادي كشور چرا پيش آمدند؟
    اي كاش شرايطي مهيا ميشد كه افراد كار آمد بهجاي گوشهنشيني وارد عرصه هدفسازي و تصميمگيري شوند. اين كشور 30سال براي تربيت مديران قوي اقتصادي هزينه پرداخته اما امروز كه با اين مشكلات مواجه شديم از دانش آن مديران استفاده نميكنيم.

    متاسفانه علت مشكلات اقتصادي امروز ما حاصل ناكارآمدي و سوءمديريت بهخصوص در دو دولت گذشته است.

    بهمن اخوان ضمن بیان این مطلب به خبرنگار تابناک گفت: من در سال 1362 فرماندار بودم و تجربه مديريت اجرايي كشور در دوران جنگ را دارم. در سالهاي جنگ دولت تمام سعي خود را براي اعمال نظارت درست بر امور اقتصادي كشور تا جايي كه مشكلي در تامين ارزاق مردم ايجاد نشود، به كار ميبست. حاصل آن نوع مديريت اين بود كه با وجود جنگ و تمام تحريمها وضعيت معيشت مردم خيلي بهتر از روزهايي بود كه قيمت نفت به بالاترين حد خود در تمام طول تاريخ ايران رسيد.



    این عضو سابق کمیسیون های اصل نود و صنایع مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه بهويژه در حوزه اقتصاد دولت ساز خودش را ميزند و مردم هم به صورت تودههاي بدون تشكل حركت خودشان را ميكنند. اگر نحوه اشتباه اداره كشور را به عنوان دليل بروز مشكلات اقتصادي بپذيريم، ميتوانيم وجود نهادهاي مدني مانند اصناف، تعاونيها، سازمانهاي مردم نهاد و در كل وجود يك بخش خصوصي قدرتمند اما تحت نظر دولت را راهحل اين مشكل بدانيم.

    این استاد دانشگاه در ادامه با بیان اینکه بازگرداندن اقتصاد به مردم يعني كاهش تصديگري دولت در زمينه اقتصاد، خاطر نشان کرد: دولت ما برخلاف اكثر كشورهاي دنيا در 80درصد مسايل اقتصادي كشور دخالت دارد و در حقيقت تنها 20درصد اقتصاد كشور به دست مردم اداره ميشود. این در حالی است که اگر دولت از درصد دخالت آشكار و پنهانش در امور اقتصادي كم ميكرد و بيشتر به نظارت بر امور ميپرداخت، با گذشت زمان بخشهاي بيشتري از مراكز تصميمگيري اقتصادي به دست نهادهاي واقعا خصوصي و نه شبهخصوصي اداره ميشد. در آن صورت ميتوانستيم اميدوارم باشيم كه طبق برنامه توسعه، مديريت اقتصاد كشور به مردم بازميگردد.

    این کارشناس اقتصادی با انتقاد از حضور و فعالیت دولت در تمام عرصه های اقتصادی و صنعتی، اظهار داشت: طبيعي است كه در صورت ورود دولت به عرصه اقتصاد ديگر نهادي براي نظارت باقي نميماند در حالي كه اگر دولت به ايفاي نقش نظارتي خود بسنده كند، فرصت كافي براي مشاركت سازمانهاي مردم نهاد ايجاد ميشود.

    بهمن اخوان از دیگر معضلات کشور را عدم استفاده و بهره برداری از سرمایه انسانی به خصوص ذخایر تجربی در حوزه اقتصاد عنوان کرد و افزود: . اي كاش شرايطي مهيا ميشد كه افراد كار آمد بهجاي گوشهنشيني وارد عرصه هدفسازي و تصميمگيري شوند. اين كشور 30سال براي تربيت مديران قوي اقتصادي هزينه پرداخته اما امروز كه با اين مشكلات مواجه شديم از دانش آن مديران استفاده نميكنيم. اگر مديران اقتصادي قوي، وزراي اقتصادي دولتهاي گذشته و نمايندههاي ادوار مجلس كه دستي بر آتش اقتصاد داشتهاند به عنوان مشاور در تصميم سازيهاي دولت مشاركت داشته باشند، اقتصاد نيمه دولتي ايران به مردم باز ميگردد.

    وی راه بهبود وضعیت کنونی را نه فقط خروج دولت و بخش غیر خصوصی از عرصه اقتصاد، بلکه کاهش دخالت در سیاست های پولی و مالی برشمرد و گفت: در مورد مراكزي مانند بانك مركزي هم بايد اعتراف كرد كه دخالت بيش از حد دولت در امور آن مشكلساز شده است. دولت نهم و دهم با وجود تمام مخالفتهاي ما در مجلس، اصرار فراواني بر هرچه بيشتر دولتي كردن اين نهاد داشت. اين دخالتها باعث شد دولتهاي غربي ضمن داشتن ادعاهاي انساندوستانه، بانك مركزي ما را به عنوان يك نهاد دولتي تحريم كنند. در حالي كه در اكثر كشورهاي دنيا بانك مركزي مستقل از دولت اداره ميشود.

    بهمن اخوان با بیان اینکه منظور من جلوگيري از دخالت دولت بود نه بياختيار كردن دولت، گفت: دولت بايد بر اقتصاد نظارت كند نه اينكه در اقتصاد دخالت كند. اين كاري است كه در تمام دنيا انجام ميشود. دولتها بر عرصه اقتصادي نظارت و در عوض آن ماليات و عوارض دريافت ميكنند.

    نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان، با انتقاد از نحوه خصوصی سازی که اکنون در حال انجام است به تجارب کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: اگر به اهداف خصوصيسازي نگاه شود، ميبينيم كه نحوه خصوصيسازي در ايران نه منطبق با معيارهاي جهاني است و نه در جهت توسعه مدني. پس از فرو ريختن ديوار برلين و يكي شدن دو آلمان، مسوولان امر كارخانههاي دولتي موجود در آلمان شرقي را به قيمت يك مارك به افراد خلاقي كه توانايي اداره كارخانهها را داشتند فروختند اما در كشور ما متاسفانه بهجاي آنكه شركتها و كارخانههايي كه قصد واگذاري آنان به بخش خصوصي وجود دارد در بازار بورس عرضه شوند يا به افراد خلاق واگذار شوند به مزايده گذاشته ميشوند و معمولا سرنوشتي جز تعطيلي ندارند. پس از پيروزي انقلاب تعدادي زيادي كارخانه به نفع مردم مصادره شد. آيا امروز اين كارخانهها در آستانه ورشكستگي هستند يا توانايي توليدشان بالاتر رفته؟ پاسخ دادن به اين پرسش روشنكننده روش خصوصيسازي ماست.

  10. #12056
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam_sh_2020 نمایش پست ها
    2012 ک.شاید هم بخوان به ایران حمله کنن نمیدونم والا.......

    پایان دنیا رو فک نکنم کسی بدونه کی هست ......
    درایران نه بمبی منفجر میشه ونه جنگی اتفاق میفته....
    چون هردو عامل باعث اتحاد مردم میشه و تبلیغات قدرت پرستان (اصولگرایان) گوش فلک را کر خواهد کرد.
    نسخه ایران هدایت جامعه برای روی کار آمدن افراد شعاری و توخالی و البته بت شکن مثل ان هست که
    با شعارهاش بتونن جامعه جهانی رو برعلیه ایران بسیج...و به تحریمها عمق بیشتری بدن....

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  11. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده اند:


  12. #12057
    عضو فعال meysam_sh_2020 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    19,774
    تشکر
    17,551
    تشکر شده 113,676 بار در 19,016 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط مخبرالدوله نمایش پست ها
    درایران نه بمبی منفجر میشه ونه جنگی اتفاق میفته....
    چون هردو عامل باعث اتحاد مردم میشه و تبلیغات قدرت پرستان (اصولگرایان) گوش فلک را کر خواهد کرد.
    نسخه ایران هدایت جامعه برای روی کار آمدن افراد شعاری و توخالی و البته بت شکن مثل ان هست که
    با شعارهاش بتونن جامعه جهانی رو برعلیه ایران بسیج...و به تحریمها عمق بیشتری بدن....
    چطور اینقدر مطمئن هستید؟ کی پیش بینی میکرد سوریه اینجوری بشه؟ .......بعد سوریه و فلسطین و لبنان ............نوبت ایرانه......فقط اول اونا باید تصرف بشن.....چون این سه منطقه برای اسراییل فوق العاده خطر ناکه با وجود حماس و حزب الله .......اینا نبودن شک نکن به ایران حمله میکردن .......

    پس دیوانه اسراییل و مقاماتش هر روز داره رسما میگه به مراکز هسته ای ایران حمله میکنه؟؟یا هدفش چیه از این که هر روز تهدید میکنه ایران رو؟ بیکاره؟؟

  13. #12058
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam_sh_2020 نمایش پست ها
    چطور اینقدر مطمئن هستید؟ کی پیش بینی میکرد سوریه اینجوری بشه؟ .......بعد سوریه و فلسطین و لبنان ............نوبت ایرانه......فقط اول اونا باید تصرف بشن.....چون این سه منطقه برای اسراییل فوق العاده خطر ناکه با وجود حماس و حزب الله .......اینا نبودن شک نکن به ایران حمله میکردن .......

    پس دیوانه اسراییل و مقاماتش هر روز داره رسما میگه به مراکز هسته ای ایران حمله میکنه؟؟یا هدفش چیه از این که هر روز تهدید میکنه ایران رو؟ بیکاره؟؟
    شما چون ترسیدی نمیتونی درست تحلیل کنی!!!

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  14. #12059
    عضو فعال meysam_sh_2020 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    19,774
    تشکر
    17,551
    تشکر شده 113,676 بار در 19,016 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط مخبرالدوله نمایش پست ها
    شما چون ترسیدی نمیتونی درست تحلیل کنی!!!
    شما یعنی نمیترسی به ناموس و وطنت تجاوز بشه؟ و بعدشم پیش بینی کردن این چیزا ترسه یا پیش بینی این مسائل رو نکردن حماقته؟

  15. #12060
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam_sh_2020 نمایش پست ها
    شما یعنی نمیترسی به ناموس و وطنت تجاوز بشه؟ و بعدشم پیش بینی کردن این چیزا ترسه یا پیش بینی این مسائل رو نکردن حماقته؟
    احمق کسی هست که بخاطر ترسیدن نمیدونه چی بگه!!!

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  16. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده است:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 37 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 37 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •