نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 1388 از 5220 نخست ... 388888128813381378138513861387138813891390139113981438148818882388 ... آخرین
نمایش نتایج: از 13,871 به 13,880 از 52192

موضوع: اخبار

  1. #13871
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    508
    تشکر
    937
    تشکر شده 1,625 بار در 415 ارسال
    فواید نوشیدن ادرار شتر در کتب وهابیت!

    «محمد العسیری» دیگر پزشک سنتی به این روزنامه توضیح داد که شپش، انگل است و به زنان عربستان توصیه کرد که برای تقویت و براق شدن موهای خود از "ادرار شتر جوان" استفاده کنند که "طی زمانهای متمادی آزمایش شده است".
    به گزارش شیعه آنلاین، در کتب احادیث که وهابیون از آن پیروی می کنند، حدیثی وجود دارد که برای نوشیدن ادرار شتر فواید زیادی نقل کرده از همین رو بسیاری از وهابیون برای دستیابی به این فواید، ادرار شتر می نوشند.

    در همین راستا «هشام الخیاط» پزشک داروهای گیاهی با استناد به حدیث نوشیدن ادرار شتر که در کتاب صحیح بخاری به شماره حدیث 5686 آمده، تاکنون به بسیاری از بیماران خود نوشیدن آن را تجویز کرده است.

    در همین حال روزنامه پر تیراژ "عکاظ" چاپ عربستان سعودی چند روز پیش در گزارشی در این باره نوشت: در بازارهای روستایی استان "العسیر" عربستان، خرید و فروش شپش بین زنان گسترش یافته که از آن برای بهبود موهای خود استفاده میکنند.

    از سوی دیگر «محمد العسیری» دیگر پزشک سنتی به این روزنامه توضیح داد که شپش، انگل است و به زنان عربستان توصیه کرد که برای تقویت و براق شدن موهای خود از "ادرار شتر جوان" استفاده کنند که "طی زمانهای متمادی آزمایش شده است".

  2. #13872
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    508
    تشکر
    937
    تشکر شده 1,625 بار در 415 ارسال
    کتابی جدید درباره فساد اخلاقی حکام عرب

    شاهزاده «موزه بنت ناصر المسند» همسر چهارم امیر قطر به شمار می رود اما در حال حاضر قدرتمند ترین و با نفوذ ترین همسر او به شمار می رود.
    به گزارش شیعه آنلاین، «أسامه فوزی» نویسنده سرشناس جهان عرب کتاب جدیدی تألیف و منتشر کرده که "حکام و زنان" نام دارد.

    گفته می شود موضوع این کتاب فاش کردن برخی رسوایی های اخلاقی حکام جهان عرب است.

    یکی از مهم ترین و اصلی ترین رسوایی های رو نمایی شده در این کتاب، فساد اخلاقی و رابطه پنهانی شاهزاده «موزه بنت ناصر المسند» همسر امیر قطر است.

    قابل ذکر است شاهزاده «موزه بنت ناصر المسند» همسر چهارم امیر قطر به شمار می رود اما در حال حاضر قدرتمند ترین و با نفوذ ترین همسر او به شمار می رود.

  3. #13873
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    508
    تشکر
    937
    تشکر شده 1,625 بار در 415 ارسال
    چرا ملک عبدالله به عربستان بازگشت؟

    انتشار خبر مرگ وی در آمریکا، تأثیر و بازتاب منفی برای عربستان بود زیرا رسانه های مطرح جهان نوشتند "مرگ ولیعهد سعودی در آمریکا" از همین رو پادشاه سعودی اکنون به عربستان بازگشته تا در مردن، در کشورش باشد.
    به گزارش شیعه آنلاین، یک منبع آگاه سعودی طی اظهاراتی به خبرنگار الجوار گفت: زمانی که ملک عبدالله خارج از سعودی بود، پزشکان از وخیم شدن حال وی خبر دادند. خبر وخیم شدن حال وی توسط مقامات مختلف سعودی نیز تأیید و در برخی رسانه ها منتشر. از همین رو پادشاه سعودی از اطرافیانش خواست تا به عربستان بازگردد تا اگر از دنیا رفت در خاک کشور مرده باشد و نه در خارج از سعودی.

    این منبع سعودی که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، همچنین افزود: شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز، ولیعهد پیشین سعودی در حالی که برای درمان به آمریکا سفر کرده بود، در آنجا از دنیا رفت. انتشار خبر مرگ وی در آمریکا، تأثیر و بازتاب منفی برای عربستان بود زیرا رسانه های مطرح جهان نوشتند "مرگ ولیعهد سعودی در آمریکا" از همین رو پادشاه سعودی اکنون به عربستان بازگشته تا در مردن، در کشورش باشد.

  4. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید alirezasa از ایشان تشکر کرده است:


  5. #13874
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال
    التهاب در بازار سکه و ارز؛ حباب یا گرانی؟
    فعالان بازار پیش بینی می کنند که قیمت سکه در هفته جاری باز هم افزایش خواهد یافت،به این دلیل که از امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی روند مثبت در پیش گرفته است.
    تنها چهار روز پس از راه اندازی "اتاق ارزی" دلار بی توجه به تصمیم های دولتی،همچنان می تازد.

    به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا،دامنه نوسان های ارزی طی چهار روز گذشته،یعنی درست پس از راه اندازی"اتاق ارزی" رو به افزایش گذاشته است.درحالی که دولت پیش بینی می کرد که با راه اندازی این اتاق،بخشی از تقاضای موجود در بازار را به سوی این اتاق هدایت خواهد کرد،اما آنچه در بازار ارز اتفاق افتاده،یک بار دیگر براین قانون اقتصادی تاکید دارد که بازار زیر بار "دستور" نمی رود.

    تحولات بازار ارز،اگرچه دلایل دیگری هم دارد،اما آنچه مسئولان بانک مرکزی برای مدیریت این بازار اندیشیده اند،درواقع بازی با آتش است.تعیین دستوری قیمت برهر بازاری ولو بازار ارز،نمی تواند موجب کنترل قیمت ها شود.کارشناسان اقتصادی براین باورند که دخالت دولت در بازار ارز سبب شده که این بازار جذابیت"رانتی"پیدا کند،از همین رو قیمت ها بی توجه به دستورات دولت بالا می روند.

    براساس این گزارش،هر دلار آمریکا در آخرین روز هفته(پنج شنبه) به 2720 تومان رسید که این نرخ یک رکورد تازه محسوب می شود.یورو نیز دوشادوش ارز روند افزایشی را درپیش گرفته است.هر یورو در آخرین روز معاملات هفته به 3510 تومان و هر پوند انگلیس به 4380 تومان رسید.

    اگرچه دولت اظهار امیدواری کرده که قیمت ارز طی روزهای آینده،کاهش خواهد یافت،اما هفته ای آینده بی شک،محاسبات دولتی را درباره بازار ارز روشن تر خواهد کرد.

    سکه در رقابت تنگانگ ارز

    بازار سکه نیز بی نصیب از گرانی های هفته جاری نبود.برای نخستین بار سکه از مرز یک میلیون تومان گذشت و با ثبت رکوردی تازه به یک میلیون و 90 هزار تومان در آخرین روز معاملات هفته اخیر رسید.هرچند که افزایش قیمت سکه،بر موجودیت حباب در بازار تاکید می کند اما آنچه مسلم است اینکه قیمت جهانی هر اونس طلا در بازار جهانی کاهش داشته است.این بدان معناست که آنچه این روزها در بازار طلا و سکه رخ داده،ناشی از هجوم سرمایه های سرگردان است.حباب موجود البته علاوه بر بازار سکه به سوی بورس هم هجوم آورده است.

    فعالان بازار پیش بینی می کنند که قیمت سکه در هفته جاری باز هم افزایش خواهد یافت،به این دلیل که از امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی روند مثبت در پیش گرفته است.

  6. #13875
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال

    انتقاد توکلي به سياستهاي پولي و ارزي


    عضو کميسيون اقتصادي مجلس معتقد است: مديريت پولي و ارزي کشور ناتوان است و بهترين راه حل در اين خصوص احياي اعتماد به پول ملي است.

    به گزارش ايسنا، احمد توکلي با حضور در همايش "از اقتصاد دفاع مقدس تا اقتصاد مقاومتي" که در دانشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد به بررسي علل نوسانات بازار ارز از آذر ماه سال 90 پرداخت.

    وي اين موضوع را حادثهاي خواند که در تاريخ اقتصاد ايران بي سابقه بوده و ابراز داشت: نوسانات نرخ ارز باعث کاهش 55 درصدي ارزش پول ملي شده است.

    نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: نوسانات مقولهاي جدا از رشد است زيرا باعث بلاتکليفي و عدم اطمينان به بازار و کاهش سرمايه گذاري ميشود.

    وي با تاکيد بر اينکه دولت بزرگترين مالک و مصرف کننده ارز در کشور است، افزود: کوچکترين اقدام دولت باعث ايجاد تب و لرز در بازار ارز خواهد شد، پس نبايد تحريمها را مقصر اصلي مشکلات اقتصادي کشور دانست.

    توکلي نقدينگي نامتناسب با توليد ملي را مهمترين عامل اقتصادي در افزايش نرخ ارز دانست و افزود: ابزار پرداخت، امکان تقاضا را خلع ميکند. در سالهاي اخير نقدينگي سير متناسبي نداشته و استفاده بيش از اندازه از ارز نفتي در بودجه دولت باعث افزايش بدهي بانکها شده است.

    عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت كه تعلل برخي از مقامات دولتي در تصميم گيري از ديگر عوامل بحرانهاي اقتصادي اخير است.

    وي با انتقاد از مسوولان بانک مرکزي ابراز داشت: در اين حوزه کساني راس کار هستند که افراد قوي و با درايتي در عرصه اقتصادي نيستند کساني هم که در مراتب پايين تري قرار دارند تجربه و درايت کافي ندارند و اين موضوع باعث عملکرد ضعيف اين سيستم شده است.

    نماينده مردم تهران با بيان اينکه اعتماد به پول ملي کاهش يافته است، تصريح کرد: ما در اقتصاد راه حل فوري نداريم. براي حل مشکلات بايد صبر کنيم. راه حل انقلابي براي مقابله با مشکلات اقتصادي "فکور بودن" است.

    توکلي همچنين با اشاره به آنچه آنرا سياست انبساطي ميخواند، گفت: بايد از پرداخت سرانه نقدي به مصرف کنندگان پرهيز کرد؛ پرداخت يارانههاي نسبي به مردم طرح خوبي بود اما آمادگي جهت اجراي صحيح آن نيازمند زمان بيشتري بود.

    عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پاسخ به سوال يکي از دانشجويان مبني بر اينکه دولت براي حل نوسانات ارزي کاري نکرده چرا شما در مجلس قانوني در اين خصوص تصويب نمي کنيد؟ گفت: در بازار ارز نقش دولت بسيار پررنگ تر از ديگر دستگاهها است.

    وزير اقتصادي که مسووليت مشکلات اقتصادي را بر عهده نمي گيرد بر سر کار نباشد بهتر است.

    وي در اين خصوص افزود: يکي از منتقدين اصلي نسبت به مديريت مجلس خودم هستم البته انتقاد به قصد اصلاح و ناگفته نماند که در استفاده غلط از عرصه نفتي، مجلس و دولت شريک هم هستند.

    توکلي در خصوص شاخههاي اقتصاد مقاومتي از ديدگاه مقام معظم رهبري گفت: اقتصاد مقاومتي يعني اتکا به نفت کاهش يابد و به جاي آن انديشهها و سرمايه هاي مردم را به کار گيريم، نبايد اصل 44 را اصل مالکيت حساب کنيم و در سياستگذاريهايمان تزلزل داشته باشيم.

    عضو کميسيون اقتصادي مجلس در خصوص بهرههاي 50 درصدي بعضي از موسسات مالي و اعتباري گفت: طبق قانون مسوول و ناظر اينگونه موسسات و بهرههاي آنان رييس بانک مرکزي و رييس جمهور است و آنها بايد در اين خصوص پاسخگو باشند.
    الماس را جز در قعر زمین نمیتوان یافت و حقایق را جز در اعماق فکر نمی توان کشف کرد.(ویکتور هوگو)
    اگر می خواهی بنده کسی نشی بنده هیچ چیز مشو.(ژاک دوال)
    اعتماد به نفس را از شیر بیاموزید اوبا خودش یکدل است و هرگز تضاد در او راه ندارد.

  7. #13876
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    584
    تشکر
    821
    تشکر شده 2,184 بار در 533 ارسال
    نشریه نیویورکی: هیأت ایرانی در نیویورک دنبال کفشهای ارزان، قرص ویتامین و شامپوی آمریکایی بودند؟


    نشریه نیویورکی دیلی نیوز به نقل از یکی از مترجمان هیأت ایرانی در نیویورک ادعا میکند که اگر چه خود احمدینژاد بیشتر در هتل یا جلسات مشغول کار بود اما ۱۴۰ نفر تیم او ساعتها در فروشگاههایی مانند کاستکو Costco (در هارلم) یا فروشگاه کفشهای ارزان Payless دنبال کفشهای حراجی، قرصهای مولتی ویتامین و استامینوفن، و شامپوهای آمریکایی بودند.


    این نشریه ادعا میکند که ۲ طبقه و ۳ آشپز در هتل مجلل ورویک در اختیار احمدینژاد و هیأت او بود و برخی از اتاقهای هتل شبی ۱۶۰۰ دلار قیمت دارند. نشریه ادعا میکند هیأت ایرانی ظاهراً علاقمند به بازدید مکانهای معروف یا تاریخی اطراف هتل مانند ساختمان راکفلر یا پارک مرکزی نیو یورک نداشتند ولی به نزدیکی مجسمه آزادی سر زدند.

  8. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید mobin از ایشان تشکر کرده اند:


  9. #13877
    ستاره دار (4) Merita آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    389
    تشکر
    11,035
    تشکر شده 2,012 بار در 415 ارسال
    معاون وزیر خارجه ایران: با قوت از اصلاحات بشار اسد حمایت میکنیم

    معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه ایران روز پنجشنبه ششم مهر گفت که جمهوری اسلامی از مردم سوریه، اصلاحات بشار اسد «باقوت» حمایت میکند و برای توقف خشونتها در سوریه به تلاش خود ادامه میدهد.
    به گزارش خبرگزاری فارس، حسین امیر عبداللهیان همچنین تصریح کرده است که مسئولیت کشتهشدن خبرنگار تلویزیون انگلیسی زبان پرستیوی متوجه گروههای تروریستی و مسلح فاقد مسئولیت و کشورهای حامی تروریسم است.

    او روز گذشته نیز درباره راهکارهای سیاسی نشست وزیران و معاونان خارجه در مصر برای حل بحران گفته بود که گفتوگوی ملی و تصمیم درباره آینده سوریه از راه انتخابات مردمی، از جمله آنها است و بحث «کنارهگیری» بشار اسد در مواضع ایران صحت ندارد.

    درگیریها در سوریه از ۱۹ ماه گذشته آغاز شده و دو روز پیش در جریان این درگیریها و انفجار بمب در دمشق، خبرنگار زبان پرس تیوی، متعلق به جمهوری اسلامی ایران کشته و مدیر دفتر این شبکه زخمی شد.

    ایران از حامیان حکومت بشار اسد، رئیسجمهوری سوریه است و در حالی که خود متهم به دخالت در امور داخلی این کشور است، کشورهای غربی و منطقهای را به مسلحکردن مخالفان سوری با هدف سرنگونی حکومت اسد متهم کرده است.

    بر اساس یک گزارش محرمانه که توسط منابع غربی تهیه شده، ایران «روزانه دهها تن سلاح و مهمات از طریق عراق به سوریه میفرستد» و آمریکا نیز ۱۱۷ هواپیمای مسافربری ایران را به اتهام ارسال کمک به حکومت بشار اسد، تحریم کرده است.

    از طرف دیگر، طی هفتههای گذشته چند تن از مقامهای نظامی ایران درباره حضور نظامی و غیرنظامی نیروهای سپاه قدس در سوریه اظهاراتی بیان کردهاند که توسط وزارت خارجه ایران تکذیب شده است.

    در این زمینه، فرمانده کل سپاه گفته است ایران به سوریه کمک غیر نظامی میفرستد و روابط عمومی سپاه، سپاه قدس در ۱۵ کشور «وابستگان نظامی» دارد و وزیر دفاع نیز با تایید وجود این وابستگان، تاکید کرده است ایران در سوریه حضور نظامی ندارد.

    مخالفان دولت سوریه نیز بارها ایران را به دخالت در امور داخلی این کشور متهم کردهاند و چندین ایرانی را که جمهوری اسلامی آنها را «زائر» یا «مهندس» معرفی کرده، گروگان گرفتهاند و اروپا و آمریکا نیز سپاه ایران را تحریم کردهاند.


    هیچ زمستانی ماندنی نیست...حتی اگر تمام شبهایش یلدا باشد ...

  10. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Merita از ایشان تشکر کرده است:


  11. #13878
    ستاره دار (4) Merita آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    389
    تشکر
    11,035
    تشکر شده 2,012 بار در 415 ارسال
    مهمانپرست: پلیس آمریکا در جریان حمله به من بیتفاوت بود

    رامین مهمانپرست مدعی شد درخواستهای مکرر وی از پلیس آمریکا برای جلوگیری از مزاحمت افراد معترض به او در نیویورک با بیتفاوتی ماموران پلیس روبرو شده است. سخنگوی وزارت خارجه ایران این حمله را به اعضای مجاهدین خلق نسبت داد.

    رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که بعدازظهر چهارشنبه (۲۶ سپتامبر / ۵ مهر) هنگام عبور از منطقه منهتن نیویورک نزدیک مقر سازمان ملل متحد مورد حمله ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی قرار گرفته بود، پلیس آمریکا را به "بیتفاوتی" متهم کرد.

    به گزارش آسوشیتدپرس، پل بروان سخنگوی پلیس نیویورک گفت که آقای مهمانپرست در نزدیکی سازمان ملل در حال قدم زدن بود که معترضان او را شناسایی و به او اعتراض کردند و به دنبال بالا گرفتن تهدیدها آقای مهمانپرست از پلیس حاضر در محل درخواست کمک کرد. سخنگوی پلیس نیویورک اضافه کرد که ظاهرا این تهدیدها فقط "لفظی" بوده و ضرب و شتمی صورت نگرفته است.

    در چند فیلمی که از این حادثه در اینترنت منتشر شده است اما چند حمله جزیی فیزیکی علیه آقای مهمانپرست دیده میشود. از جمله در آخرین دقایق که چند مامور پلیس در حال هدایت رامین مهمانپرست به سمت ماشین پلیس برای خروج از محل هستند، یکنفر خود را به او رسانده و با دست به پشت گردن سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران ضربهای میزند.


    رامین مهمانپرست جمعه ۷ مهر این حمله را به اعضای سازمان مجاهدین خلق نسبت داد و گفت: «متاسفانه در قبال حرکت منافقین، شاهد نوعی بی تفاوتی پلیس آمریکا بودیم و هر چند باری هم که به پلیس اشاره میکردیم که باید از مزاحمت این افراد جلوگیری کنند، بیتفاوتی نشان میدادند ولی وقتی هجمه سنگینتر شد پلیس دخالت کرد و آنها را به عقب راند و بعد هم اطلاعیهای داد که چنین اتفاقی افتاده است.»

    حضور معترضان سوری در تجمع ایرانیان مقابل سازمان ملل

    با اینکه رامین مهمانپرست این حمله را به اعضای سازمان مجاهدین خلق نسبت داده است، اما در فیلمهایی که از این حادثه منتشر شده، افرادی با لباس زردرنگ و برخی با پرچم شیر و خورشید و چند نفر نیز با پرچم معترضان سوری دیده میشوند.

    همزمان با آغاز اجلاس سالانه سازمان ملل، گروههای زیادی از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی از روز دوشنبه (۲۴ سپتامبر / ۳ مهر) در اعتراض به نقض مکرر حقوق بشر در ایران مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک دست به تجمع زدند. به گزارش رسانههای بینالمللی گروهی از مخالفان سوری رژیم بشار اسد نیز در اعتراض به حمایت ایران از رژیم سوریه در این تجمعات حضور داشتهاند.

    آنگونه که سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفته است بعد ازپایان سخنرانی محمود احمدینژاد، رئیس جمهور ایران در سازمان ملل، آقای مهمانپرست به همراه دو نفر از اعضای وزارت امور خارجه در حال ترک مجمع عمومی و حرکت به سمت هتل محل اقامت بوده که افرادی منسوب به سازمان مجاهدین خلق سعی کردهاند سد راه او شوند و برایش مزاحمت ایجاد کنند.

    آقای مهمانپرست همچنین حفاظت از جان دیپلماتها در مراسم بینالمللی را برعهده میزبان دانسته است.


    هیچ زمستانی ماندنی نیست...حتی اگر تمام شبهایش یلدا باشد ...

  12. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Merita از ایشان تشکر کرده است:


  13. #13879
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,486
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,697 بار در 26,711 ارسال
    نعمتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
    عضو فراکسيون ورزش با بيان اينکه 10 روز ديگر وزير ورزش بايد پاسخگوي استيضاح خود باشد، گفت: اعتقاد دارم اگر جناب وزير به صحبتهاي مطرح شده در جلسه قبلي که ابوترابي فرد هم حضور داشت، عمل ميکرد، بايد اين مسائل رفع ميشد اما متاسفانه نه تنها برطرف نکرد، بلکه بر مواضع خود اصرار داشت.
    بهروز نعمتي نماينده مردم اسد آباد در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران درباره استيضاح وزير ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به عملکرد ضعيف وزير محترم ورزش و جوانان، در هر دو حوزه کاري اين وزارتخانه، نمايندگان محترم مجلس، استيضاح وي را مطرح و در بيش از 21 بند موارد مربوطه را عنوان کردند.

    عضو فراکسيون ورزش افزود: در جلسه اعضاي هيات رئيسه فراکسيون ورزش با جناب وزير، موارد را به صورت شفاف به ايشان گفتيم و قرار شد اصلاح کنند اما عليرغم گذشت 40 روز از اين موضوع، متاسفانه نه تنها موضوع اصلاح نشد بلکه شدت پيدا کرد.

    وي با اشاره به برخي مشکلات خاص در حوزه ورزش تصريح کرد: در بحث جودو متاسفانه از طرف فدراسيون آسيايي تذکر گرفتهايم که انتخابات را بايد خود اعضاي فدراسيونها برگزار کنند و دولت کمتر در امر ورزش دخالت کند.

    نعمتي اظهار داشت: متاسفانه درباره تيمهاي ملي به ويژه فوتبال که مردم ما علاقه بسيار زيادي به آن دارند، ديديد مقابل يک تيم رده پنجمي مانند لبنان بازنده ميدان شديم در حالي که اين جزو آرزوي آنها بود که شايد در صد سال آينده تيم ايران را ببرند، لذا قطعا وزير ورزش به عنوان مسئول اين حوزه در کشور بايد پاسخگوي اين شکست باشد.

    عضو فراکسيون ورزش در مجلس نهم افزود: در رشته کشتي آزاد و يا در رشتهها و مسائل مختلف، متاسفانه عملکردها به گونهاي است که ورزش ايران را به سوي نابودي پيش ميبرد، ممکن است برخي فکر کنند ورزش ما در المپيک خوب عمل کرده اما عملکرد المپيک، محصول زحمات جناب عباسي و تيم وي نيست بلکه محصول زحمات و تلاش قهرمانان و جوانان برومند ما به خصوص در رشتههاي کشتي، وزنه برداري، پرتاب ديسک و ... است که به مدال رسيدند.

    وي درباره جلسه مشترک وزير ورزش و اعضاي فراکسيون ورزش در مجلس گفت: در جلسه اخير حضور پيدا نکردم زيرا اعتقاد دارم اگر جناب وزير به صحبتهاي مطرح شده در جلسه قبلي که حاج آقا ابوترابي فرد هم حضور داشتند، عمل ميکردند، بايد اين مسائل رفع ميشد اما متاسفانه نه تنها برطرف نکردند بلکه اصرار بر مواضع وجود داشت.

    نعمتي با بيان اينکه خوشبختانه استيضاح وزير ورزش و جوانان، اعلام وصول شده اظهار داشت: انشاالله تا 10 روز ديگر جناب وزير بايد در مجلس پاسخگو باشد.

    عضو فراکسيون ورزش درباره عملکرد ضعيف وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان تصريح کرد: بخش جوانان در اين وزارتخانه به فراموشي سپرده شده و فعاليتي در اين حوزه ديده نميشود و متاسفانه در اين حوزه بسيار ضعيف عمل شده است.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  14. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده است:


  15. #13880
    ستاره دار (4) Merita آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    389
    تشکر
    11,035
    تشکر شده 2,012 بار در 415 ارسال
    واکنش سردار ذوالقدر به سخنان احمدینژاد در نیویورک:

    رییس جمهور نمیتواند در این مسایل دخالت کند


    سردار ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه موضوع مذاکره و رابطه با امریکا را نه یک موضوع و سیاست اجرائی که رئیس جمهور بتواند در آن مداخله کند، که یک سیاست کلان و راهبردی دانست که منحصراً رهبری باید در باب آن تصمیم گیری نمایند و امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری بارها و با صراحت در خصوص آن سخن گفته اند و سیاست نظام در این خصوص آشکارا اعلام شده است.

    امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد نمودند، و هیچ کس به شیطان نزدیک نمی شود و با او مذاکره نمیکند، مقام معظم رهبری نیز بکرات و در مناسبت های مختلف رابطه با امریکا را با منطق قوی و غیر قابل خدشه مردود دانسته اند و آنرا متضمن هیچ سودی برای ملت ایران ندانسته اند و بارها فرموده اند اگر در مذاکره و رابطه با امریکا مصلحتی و منفعتی وجود داشته باشد خود بدان مبادرت خواهند کرد.
    به گزارش مشرق، ذوالقدر با اشاره به اظهارات رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل گفت: انتظار بود هئیت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در قبال آن واکنش نشان می دادند و جلسه را ترک می نمودند. در قبال چنین اظهاراتی هر سخنی که بوی نرمش و سازش از آن استشمام شود به ضعف و عقب نشینی تعبیر می شود که این معنی در قاموس ملت سلحشور ایران جائی ندارد.گویا این سخنان در واکنش به بخشی از اظهارات رییس دولت در باره رابطه ایران و آمریکا مطرح شده است که در آن تاکید شده بود “ایران در شرایط عادلانه و براساس احترام متقابل آماده گفتگو با آمریکاست”.
    هیچ زمستانی ماندنی نیست...حتی اگر تمام شبهایش یلدا باشد ...

  16. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید Merita از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 46 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (1 کاربران و 45 مهمان ها)

  1. Ali47

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •