صفحه 616 از 1968 نخست ... 11651656660661361461561661761861962666671611161616 ... آخرین
نمایش نتایج: از 6,151 به 6,160 از 19680

موضوع: صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

  1. #6151
    كاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    676
    تشکر
    1,129
    تشکر شده 1,327 بار در 519 ارسال
    ایران: آماده انعطاف هسته اي هستيم
    پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


    سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما آمادگی داریم تا برای رفع نگرانی کشورهایی که مدعی اند از خود انعطاف نشان دهیم و این نگرانی ها را درچارچوب قانونی رفع کنیم اما این اقدامات باید متقابل و هم وزن باشد و در قبال آن طرف مقابل نیزاقداماتی انجام دهد.

    رامین مهمانپرست در دهمین نشست رسانه ای اوراسیا و کارگروهی تحت عنوان فعالیت های هسته ای در شهر آستانه پایتخت قزاقستان افزود: در قبال اقدامات ایران برای رفع نگرانی مدعیان، باید طرف مقابل اقداماتی انجام دهد تا حقوق هسته ای و غنی سازی در جهت اهداف صلح آمیز ایران، به طور کامل به رسمیت شناخته شود.

    وی اظهار داشت: در مذاکراتی که با گروه 1+5 داشتیم، اعلام آمادگی کردیم که گام به گام و در چارچوب مورد توافق طرفین همه نگرانی هایی که مطرح می شود را حل کنیم.

    سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اگر تضمینی برای تامین سوخت 20 درصد رآکتور تحقیقاتی تهران داده شود مسوولان ما آمادگی ورود به بحث و گفتگو درباره غنی سازی 20 درصد را دارند اما این بدان معنا نیست که ما حق غنی سازی برای 20 درصد را نداریم این حق برای همه کشورهای مختلف وجود دارد.

    وی به جنبه اقتصادی غنی سازی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال در مقطعی می خواهید غنی سازی پنج درصد را به دلیل نیاز جدی و صرفه اقتصادی خود انجام دهید، اما گاهی برای غنی سازی 20 درصد چون نیاز کم است و تولید آن صرفه اقتصادی نیز ندارد، اگر تامین سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران را تضمین کنند، این موضوع قابل مذاکره خواهد بود.

    رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه ادامه داد: فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس معاهده ان. پی. تی است و ما ضمن اینکه این معاهده را امضا کرده ایم، با ساخت سلاح های هسته ای مخالفیم.

    مهمانپرست با بیان اینکه مهمترین مرجع دینی و مذهبی ما استفاده از سلاح های هسته ای و ساخت و تولید آن را از نظر شرعی حرام اعلام کرده اند، گفت: ارزش این فتوا برای ما از تمام مسایل سیاسی بالاتر است و ما حرکتی را برای مقابله با سلاح های هسته ای آغاز کرده ایم

  2. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید Ali zahedi از ایشان تشکر کرده است:


  3. #6152
    عضو فعال hamid672003 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    1,165
    تشکر
    1,046
    تشکر شده 7,929 بار در 1,146 ارسال
    باسلام:
    دوست عزیز اسامی یکی است .اما یکی ارتشی و دیگری سپاهی است .و من الله توفیق .



    نقل قول نوشته اصلی توسط mahshid نمایش پست ها
    ضمن تشکر از آقا حمید بابت تمامی زحمات و پیگیریهایی که انجام میدهند ، نماینده قرارگاه خاتم به عنوان رئیس هیئت مدیره در صدرا هست . این آقا چه گلی به سر سهامدار جز زده که از خود قرارگاه انتظار دارید ؟ ؟ قرارگاه هم از این آقا و امثال این آقا تشکیل شده......
    ضمن اینکه تا الان خبر رسمی برای برگزاری مجمع منتشر نشده...
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid672003 نمایش پست ها
    باسلام:
    دوستان عزیز اتفاقا فکر بدی هم نیست .آدرسی که داده اند قدری بالاتر از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ارتش) است و این اتفاق مبارکی می تواند باشد که از قرارگاه خاتم الانبیا ارتش برای یاری دعوت نماییم و شاید بتوانیم آقایان را وادار به اعاده حق سهامداران حقیقی کنیم .و من الله توفیق .

  4. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید hamid672003 از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #6153
    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    30
    تشکر
    110
    تشکر شده 146 بار در 28 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط رامین آرتی نمایش پست ها




    این آدرسش بوده که حذف شده !!!

    http://www.sadra.ir/default.aspx?New...40c1494&Type=2
    هدف شوم آنها انحلال صدرا بود که پس از رو شدن نیت پلیدشان از تشکیل مجمع فوق العاده پشیمان شدند.

  6. #6154
    عضو فعال hamid672003 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    1,165
    تشکر
    1,046
    تشکر شده 7,929 بار در 1,146 ارسال
    باسلام:
    دوست عزیز بنده برای هیچ سهمی تا کنون برگه ورود نگرفته ام ، مگر دقایقی قبل از شروع مجمع و در محل مجمع حتی اگر برای ورود به مجمع ایجاد اشکال کردند شماره بنده را که دارید زنگ بزنید بنده هم همه دوستان را به جلو در راهنمایی می کنم و همگی خواهان ورود دوستان عزیز خواهیم شد(البته لطفا سر وقت و حتی قدری زودتر تشریف بیاورید) . در مورد مکان مجمع هم خدمتتان عرض کنم انتهای پیروزی (کلاهدوز)و پس از ورود به اتوبان بسیج کمتر از یک ایستگاه (بی ار تی)به بلوار هجرت راه است و دوستانیکه وسیله دارند در روز مجمع می توانند دوستان دیگر سهامدار صدرا را در زیر پل و تقاطع اتوبان بسیج و بلوار هجرت یاری نمایند و مورد لطف خودشان قرار دهند .هر چند که باز هم از پل تا میدان شهید باکری یک ربع بیشتر پیاده راه نیست . در ضمن دوستان درست است که راه قدری مشکل است ولی نباید کوتاه بیایید و باید شرکت کنید و این مجمع را به حکم یک تجمع در نظر داشته باشید و اگر مجمع تشکیل نشد همه با هم مقابل قرارگاه خاتم الانبیا در شهرک غرب و اینبار تجمع را نمی شکنیم و تا احقاق حق بست می نشینیم . و من الله توفیق .


    نقل قول نوشته اصلی توسط architect_maf
    نقل قول نوشته اصلی توسط دينا
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid672003
    باسلام:
    دوستان عزیز اتفاقا فکر بدی هم نیست .آدرسی که داده اند قدری بالاتر از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ارتش) است و این اتفاق مبارکی می تواند باشد که از قرارگاه خاتم الانبیا ارتش برای یاری دعوت نماییم و شاید بتوانیم آقایان را وادار به اعاده حق سهامداران حقیقی کنیم .و من الله توفیق .

    نقل قول نوشته اصلی توسط رامین آرتی





    این آدرسش بوده که حذف شده !!!
    دوستان هر جا هستن جهت دریافت کارت حتما مراجه کنن تنها فرصت باقیمانده جهت گرفتن حق سهامدارها حضور در مجمع هستش .

    http://www.sadra.ir/default.aspx?New...40c1494&Type=2
    آدرس هارو یه جوری انتخاب کردن که هرکی ببینه بیخیال بشه، شمالغرب برید کارت بگیرید بعد جنوب غرب برید جلسه،اونم تویکی از شلوغترین جاهای تهرون

  7. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید hamid672003 از ایشان تشکر کرده اند:


  8. #6155
    عضو فعال hamid672003 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    1,165
    تشکر
    1,046
    تشکر شده 7,929 بار در 1,146 ارسال
    باسلام:
    دوست عزیز قیمت ساختمان صدرا بیش از 800 میلیارد تومان است و مبلغ گرویی هر دو بانک کمتر از 100 میلیار تومان است .از نظر سند هم نگران نباش بزودی درست می شود . ضمنا از همه دوستان حتی شهرستانیهای عزیز خواهش می کنم در مجمع شرکت نمایند .و من الله توفیق .


    نقل قول نوشته اصلی توسط dandy71
    نقل قول نوشته اصلی توسط تينا جاويدي
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid672003
    باسلام:
    دوستان عزیز به دلیل آنکه امروز پس از پیگیری های لازم در خصوص طومارهایی که به امضای شما دوستان رسیده بود به نتایج مطلوبی رسیدیم با اجازه شما عزیزان از تجمع روز شنبه فعلا صرف نظر کردیم .نتایج بدست آمده به قرار زیر است .1- با قول مقامات مسئول و آگاه ظرف دو هفته آینده پرونده تخلفات صدرا به دادگاه ارسال می گردد و ضمنا مطلع شدیم که در چند جلسه موضوع با مسئولین صدرا درمیان گذاشته شده است و سوالات لازم هم شده است 2-با توجه به جلسه دکتر قالیباف و مهندس اعتصام و همچنین قبول حمایت از سوی قرارگاه خاتم الانبیا سهم حتما بازگشایی می شود (یا قبل از مجمع 91/07/29 و یا بلافاصله بعد از مجمع)و اخراج از بورس هم به گونه ای شده است که به این راحتی ها امکان پذیر نیست و در صورت پایین آمدن شناور سهم در فرابورس ادامه فعالیت خواهد داشت 3- جلسه ای هم قرار شده است برای نمایندگان سهامداران حقیقی صدرا با مقامات ارشد بورس گذاشته شود تا در آن جلسه آخرین مطالب و نیز خواسته های ایشان هم به نظر مقامات ارشد بورس برسد و پیگیری شود .4- در مورد صحبت با جناب خواجه علی هم خدمتتان عرض کنم دیشب ایشان موافقت نمودند که به نماینده سهامداران حقیقی ماموریت فروش ساختمان تهران صدرا را بدهند تا برای رفع مشکل صدرا و سهامداران حقیقی اقدامات لازم صورت گیرد و همچنین این توافق را با مهندس اعتصام در میان گذاشتیم و ایشان هم فرمودند شنبه در این مورد بحثهای لازم را انجام می دهیم تا اقدامات لازم را صورت دهیم .و من الله توفیق .
    اين ديگه ازون جوك هاست
    آقا شما هم ملت رو ...
    درود:
    ساختمونی که در گرو بانکه و سند نداره و قولنامه ای است رو چطور میخواهید بفروشید؟ مطمئنا اگه فروشی بود خودشون با رابطه ها ای که دارن میفروختن.میخوان با این بحث ها توپ رو تو زمین سهامدار بندازن و وقت تلف کنن.تنها راهش باز شدن سهم در اسرع وقت با حمایت است

  9. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید hamid672003 از ایشان تشکر کرده اند:


  10. #6156
    عضو فعال hamid672003 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    1,165
    تشکر
    1,046
    تشکر شده 7,929 بار در 1,146 ارسال
    باسلام:
    دوستان عزیز امروز بنده و یکی دیگر از سهامداران صدرا که اجازه ندارم اسم ایشان را بگویم یک ساعتی با مهندس اعتصام بودیم و در مورد موضوعات مورد نگرانی شما دوستان عزیز صحبت کردیم .1- چرا خبر مجمع در کدال نیست و چرا خبر از روی سایت صدرا حذف شده است ؟ پاسخ : انشاالله خبر فردا صبح مجددا روی سایت صدرا گذاشته می شود و حذف شدن ان به دلیل گنجایش تعداد خبر در سایت صدرا بوده است و روی کدال نرفتن آنهم به دلیل کم بودن یک امضا بوده است که فرمودند انشاالله فردا صبح امضا شده و ارسال می شود تا در کدال درج شود.2-چرا مکان مجمع دور است و آیا تصمیم ندارید قبل از مجمع برگ ورود صادر کنید ؟ پاسخ : چرا حتما از یک ساعت قبل تا زمان شروع برگ ورود صادر خواهد شد و کارهای لازم نیز انجام شده است و مکان نیز به نظر مان نیامده که دور باشد بلاخره برخی این طرف تهران و برخی آنطرف تهران ساکن هستند و شهرستانیها هم که معلوم نیست از کدام ورودی به تهران خواهند آمد .3- مهندس شما قبلا متراژ جزیره را 150 هکتار می فرمودید آما در جلسه قبل چند بار 450 هکتار عنوان کردید ؟ ایشان ضمن ترسیم نقشه جزیره بر روی کاغذ توضیح دادند 450 هکتار جزیره همه در تملک صدرا است ولی 150 هکتار را زیر ساخت سازی کرده ایم و برای آن نقشه ساخت کارخانه های متعددی را انجام داده ایم منجمله کارخانه ساخت لوله .4-آیا کشتی لوله گذار در آمد روزانه 300 هزار دلاری دارد . ایشان فرمودند در خاطرم نیست ولی ارقام کار در دریا بسیار وحشت ناک است و سود بسیار عجیب وغریب و زیان هم همینطور .در کل در کار دریا یک روز تاخیر زیان غیر قابل جبران و مبلغ قراردادهم روزانه میلیون دلاری است .5- در مورد کشتی لوله گذار درحال خرید بفرمایید ؟ پاسخ : یک کشتی لوله گذار همه کاره است .یعنی همه کارها را تا رفتن لوله زیر آب انجام می دهد 6-مهندس لطفا اسناد ساختمان صدرا را برای اقدامات لازم و رفتن به دادگاه و گرفتن حکم و وکالت فروش ساختمان را طبق قرار گذاشته شده بدهید ؟ برای فردا مدارک را برای شما فکس می کنم .7-در مورد قیمت چه نظری دارید ؟ سال 88 صحبت 350 میلیارد بود و ....................... حالا چطور ؟ . بنده تو پرانتز خدمتتان بگویم : یک ساختمان تجاری همان نزدیکی با موقعیت پایین تر از ساختمان صدرا هر متر تجاری متری 80 میلیون تومان در حال معامله است و اداری متری ده میلیون و خلاصه یک جمع بندی کردیم رسیدیم به 600 میلیارد تومان و تراکم ساختمان را هم پیش کشیدیم که ساختمان صدرا برای بیست طبقه طراحی شده است و مهندس فرمود من از آن خبر ندارم ولی می پرسم و می گویم. ضمنا صحبت تکه تکه فروشی هم کردیم و اینکه در آینده خود صدرا کجا فعالیت خودش را ادامه دهد و غیره .8- مهندس مجمع غیر از تصویب عدم انحلال ویا به عبارتی ادامه کار صدرا حرف دیگری هم برای زدن دارد ؟ پاسخ بله صحبت کرده ایم یک مقدار مطالبی هم به اطلاع افراد حاضر برسد .در آخر بنده به مهندس گفتم فکر نکنی که بنده در جلسه گفتم 320 تومان کمتر نمی فروشم یعنی 330 شاید بفروشم .بلکه بنده تا ده دلار با شما هستم .
    دوستان عزیز بنده را ببخشید فکر کنم برای فعلا کافی باشد و من الله توفیق .
    ویرایش توسط hamid672003 : 2012/10/13 در ساعت 21:52

  11. 14 کاربر به خاطر ارسال مفید hamid672003 از ایشان تشکر کرده اند:


  12. #6157
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    1,640
    تشکر
    5,206
    تشکر شده 11,142 بار در 1,753 ارسال
    ...سلام حاج حميد ....خسته نباشي و خدا قوت....
    ...در رابطه با قيمت بازگشايي سوالي نكردي...
    ...من فعلا امكان زنگ زدن بهشو ندارم...تا يه دقيقه صحبت ميكنيم بقيه اش ميشه صحبت گل وبلبل....

  13. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید مهربان از ایشان تشکر کرده اند:


  14. #6158
    ستاره دار (1) orumbourse آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    9,909
    تشکر
    10,985
    تشکر شده 112,506 بار در 9,923 ارسال
    ...................
    ویرایش توسط orumbourse : 2012/10/13 در ساعت 22:54

  15. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید orumbourse از ایشان تشکر کرده است:


  16. #6159
    عضو فعال hamid672003 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    1,165
    تشکر
    1,046
    تشکر شده 7,929 بار در 1,146 ارسال
    باسلام:
    دوست عزیز چون از پاسخ آن خبر داریم .یعنی قبلا چند بار سوال کردیم! فقط درخواست کردیم زیر 250و220 تومان باز نشود .و من الله توفیق .


    نقل قول نوشته اصلی توسط مهربان نمایش پست ها
    ...سلام حاج حميد ....خسته نباشي و خدا قوت....
    ...در رابطه با قيمت بازگشايي سوالي نكردي...
    ...من فعلا امكان زنگ زدن بهشو ندارم...تا يه دقيقه صحبت ميكنيم بقيه اش ميشه صحبت گل وبلبل....

  17. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید hamid672003 از ایشان تشکر کرده اند:


  18. #6160
    عضو فعال hamid672003 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    1,165
    تشکر
    1,046
    تشکر شده 7,929 بار در 1,146 ارسال
    باسلام:
    دوست عزیز طبق قانون هر شرکتی که بر اساس گزارشات ارسالی بیش از 50 درصد زیان اعلام کند باید کارهایی را صورت دهد که یکی از آنها تشکیل مجمع و گرفتن رای برای ادامه فعالیت است .البته سهامداران حقیقی انشاالله قصد دارند در این مجمع هم سوالات خودشان را بنمایند هم از آخرین خبر ها با خبر شوند و هم در صحنه بودن خودشان را به نمایش بگذارند .ضمنا برخی سخنهایی است که صلاح نیست رسانه ای شود و باید برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن محرمانه بماند .و من الله توفیق .


    نقل قول نوشته اصلی توسط orumbourse نمایش پست ها
    ببخشید یه سوالی برای من پیش اومده :
    اگه قراره شرکت منحل نشه(که بنده نیز خواهان اون هستم)چه لزومی هست مجمع فوق العاده ای با دستور کار انحلال شرکت برگزار بشه؟
    مگر تمامی شرکتها که میخوان منحل نشن میایند مجمع فوق العاده انحلال شرکت برگزار میکنند؟
    البته اگر دستور کار چیز دیگه ای باشه که موضوع فرق میکنه ولی من موضوع دیگه ای رو از زبان دوستان نشنیدم.

  19. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید hamid672003 از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 16 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 16 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامه هايي به سازمان بورس از سهامداران حقيقي
    توسط Fmoradi در انجمن گفتگوهاي بورسي
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: 2024/01/16, 23:27
  2. صنايع شيميايي سينا (شسينا)
    توسط بابک 52 در انجمن گفتگوهاي بورسي
    پاسخ: 131
    آخرين نوشته: 2023/12/23, 10:26
  3. سهام طلايي (استراتژي هاي سودآور در بازار سهام)
    توسط ".احسان." در انجمن گفتگوهاي بورسي
    پاسخ: 4437
    آخرين نوشته: 2023/12/05, 22:00
  4. فرآورده های غدايي و قندپيرانشهر ( قپيرا )
    توسط meysam_sh_2020 در انجمن گفتگوهاي بورسي
    پاسخ: 1215
    آخرين نوشته: 2018/12/25, 17:28
  5. راهنمايي در رابطه با بورس
    توسط tarmxxxx در انجمن بایگانی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2012/12/31, 19:02

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •