نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 1892 از 5220 نخست ... 8921392179218421882188918901891189218931894189519021942199223922892 ... آخرین
نمایش نتایج: از 18,911 به 18,920 از 52196

موضوع: اخبار

  1. #18911
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,486
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,699 بار در 26,713 ارسال
    نهی آیت الله بروجردی از عتبه بوسی
    تصویر: بدعت عجیبی که وهن تشیعاست

    پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تریبون مستضعفین نوشت: در تصاویر منتشر شده از مراسم میلیونی اربعین حسینی در کربلای معلی نشانگر گسترش یافتن بدعت سینه خیز رفتن تا مرقد مطهر امام حسین است. از همین رو به بازخوانی نظر رهبری که درسال ۷۳ و در در دیدار جمعی از روحانیون کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد میپردازیم. ایشان در این سخنرانی که بررسی قیام حضرت سید الشهدا(ع) و آثار آن برای امروز است بر عزاداری سنتی تاکید کرده و می گویند:

    من واقعاً مىترسم از اینکه خداى ناکرده، در این دوران که دورانِ ظهور اسلام، بروز اسلام، تجلّى اسلام و تجلّى فکر اهلبیت علیهمالصّلاةوالسّلام است، نتوانیم وظیفهمان را انجام دهیم. برخى کارهاست که پرداختن به آنها، مردم را به خدا و دین نزدیک مىکند. یکى از آن کارها، همین عزاداریهاى سنّتى است که باعث تقرّبِ بیشترِ مردم به دین مىشود. اینکه امام فرمودند «عزادارى سنّتى بکنید» به خاطر همین تقریب است. در مجالس عزادارى نشستن، روضه خواندن، گریه کردن، به سروسینه زدن و مواکب عزا و دستههاى عزادارى به راه انداختن، از امورى است که عواطف عمومى را نسبت به خاندان پیغمبر، پرجوش مىکند و بسیار خوب است. در مقابل، برخى کارها هم هست که پرداختن به آنها، کسانى را از دین برمىگرداند.



    ایشان در ادامه سخنان خود به آسیبشناسی عزاداریها پرداخته و روحانیون را برای مبارزه با برخی بدعتها که در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) ایجاد شده و موجب وهن شیعه گردیده نظیر بدعت «قمهزنی» و «سینه خیز رفتن به سمت مرقد ائمه» فرا میخوانند و در ادامه میگویند:
    «اخیراً یک بدعت عجیب و غریب و نامأنوس دیگر هم در باب زیارت درست کردهاند! بدین ترتیب که وقتى مىخواهند قبور مطهّر ائمّه علیهمالسلام را زیارت کنند، از درِ صحن که وارد مىشوند، روى زمین مىخوابند و سینهخیز خود را به حرم مىرسانند! شما مىدانید که قبر مطهّر پیغمبر صلواةاللَّهعلیه و قبور مطهّر امام حسین، امام صادق، موسىبنجعفر، امام رضا و بقیه ائمّه علیهمالسّلام را همه مردم، ایضاً علما و فقهاى بزرگ، در مدینه و عراق و ایران، زیارت مىکردند. آیا هرگز شنیدهاید که یک نفر از ائمّه علیهمالسّلام و یا علما، وقتى مىخواستند زیارت کنند، خود را از درِ صحن، بهطور سینهخیز به حرم برسانند؟!

    اگر این کار، مستحسن و مستحب بود و مقبول و خوب مىنمود، بزرگان ما به انجامش مبادرت مىکردند. اما نکردند. حتى نقل شد که مرحوم آیتاللَّهالعظمى آقاى بروجردى رضواناللَّهتعالىعلیه، آن عالم بزرگ ومجتهد قوى و عمیق و روشنفکر، عتبهبوسى را با اینکه شاید مستحب باشد، منع مىکرد.


    احتمالاً استحبابِ بوسیدن عتبه، در روایت وارد شده است. در کتب دعا که هست. به ذهنم این است که براى عتبه بوسى، روایت هم وجود دارد. با اینکه اینکار مستحب است، ایشان مىگفتند «انجامش ندهید، تا مبادا دشمنان خیال کنند سجده مىکنیم؛ و علیه شیعه، تشنیعى درست نکنند.»

    اما امروز، وقتى عدّهاى وارد صحن مطهّر علىبنموسىالرّضا علیهالصّلاةوالسّلام مىشوند، خود را به زمین مىاندازند و دویست متر راه را بهطور سینهخیز مىپیماند تا خود را به حرم برسانند! آیا این کار درستى است؟ نه؛ اینکار، غلط است. اصلاً اهانت به دین و زیارت است. چهکسى چنین بدعتهایى را بین مردم رواج مىدهد؟ نکند این هم کار دشمن باشد؟! اینها را به مردم بگویید و ذهنها را روشن کنید.



    دین، منطقى است. اسلام، منطقى است و منطقىترین بخش اسلام، تفسیرى است که شیعه از اسلام دارد؛ تفسیرى قوى. متکلّمین شیعه، هر یک در زمان خود، مثل خورشید تابناکى مىدرخشیدند و کسى نمىتوانست به آنها بگوید «شما منطقتان ضعیف است.» این متکلّمین، چه از زمان ائمه علیهمالسّلام – مثل «مؤمن طاق» و «هشامبنحکم» – چه بعد از ائمّه، علیهمالسلام – مثل «بنىنوبخت» و «شیخمفید» – و چه در زمانهاى بعد – مثل مرحوم «علامهحلّى» – فراوان بودهاند. ما اهل منطق و استدلالیم. شما ببینید درباره مباحث مربوط به شیعه، چه کتب استدلالىِ قوىاى نوشته شده است! کتابهاى مرحوم «شرفالدّین» و نیز «الغدیرِ» مرحوم «علاّمه امینى» در زمان ما، سرتاپا استدلال، بتونآرمه و مستحکم است. تشیّع این است یا مطالب و موضوعاتى که نه فقط استدلال ندارد، بلکه «اشبه شىء بالخرافه» است؟! چرا اینها را وارد مىکنند؟! این خطر بزرگى است که در عالم دین و معارف دینى، مرزداران عقیده باید متوجّهش باشند.»

    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  2. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #18912
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال
    رهبر معظم انقلاب:

    مسئولان دولتي و غيردولتي با رعايت كامل قوانين انتخابات سالمي را برگزار كنند

    خبرگزاري موج -
    مقام معظم رهبري با انتقاد از كساني كه سعي مي كنند به مردم تلقين كنند كه انتخابات سلامت لازم را ندارد، تأكيد كردند: بنده نيز اصرار و تأكيد دارم كه انتخابات بايد با سلامت و امانتداري كامل انجام شود و مسئولان دولتي و غيردولتي با رعايت كامل قوانين و تقوا و پاك دستي، انتخابات سالمي را برگزار كنند كه مطمئناً همينجور خواهد شد.

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  4. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #18913
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال
    در گفتوگو با ایسنا مطرح شد:
    صنعت آمادگی اجرای فاز دوم هدفمندی را ندارد/تشویق بدهکاران توسط بانک مرکزی!

    » سرویس: اقتصادي - صنعت، معدن، تجارت کد خبر: 91101911480
    سهشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶
    رییس شبکه انجمنهای صنعتی معدنی با اشاره به اینکه بخش صنعت با شرایط کنونی آمادگی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانهها را ندارد، افزود: طرح تحول اقتصادی که یکی از بخشهای آن هدفمندی یارانهها بود، در فاز نخست به صورت کامل اجرا نشد.

    بیژن پناهیزاده در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با طرح این پرسش که آیا در فاز اول هدفمندی یارانهها بخش صنعت سهم خود را از درآمد حاصل از اجرای این قانون دریافت کرد یا خیر؟ گفت: این سهم محقق نشد و در عین حال واحدهای تولیدی نتوانستند به اندازه مطلوب مصرف انرژی خود را با نوسازی ماشینآلات و تجهیزات بهینه کنند.

    وی افزود: نوسازی ماشینآلات و تجهیزات واحدهای تولیدی به صورت محدود انجام شد و میتوان گفت که هنوز هم مصرف انرژی در واحدهای تولیدی بسیار بالاست و حتی به سه برابر استاندارد جهانی میرسد.

    پناهیزاده با اشاره به اینکه در بخش مصرف انرژی خانگی هم کار خاصی انجام نشد، عنوان کرد: در زمینه بهینهسازی خطوط تولید فقط به واحدهای بسیار بزرگ مانند سیمان و فولاد کمک شد و صنایع دیگر کمک چندانی دریافت نکردند.

    رییس شبکه انجمنهای صنعتی معدنی با تاکید بر اینکه بخش صنعت باید از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانهها مستثنی شود، افزود: دیگر بخشهای طرح تحول اقتصادی شامل اصلاح بخش گمرک، مالیات و سیستم بانکی به صورت کامل اجرا نشدند و تنها هدفمندی یارانهها و افزایش قیمتها عملیاتی شد. این در حالی است که طرح تحول اقتصادی باید به صورت کامل اجرا میشد.

    او با بیان اینکه بخش صنعت هماکنون آمادگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانهها و آزادسازی قیمتهای حاملهای انرژی را ندارد، اظهار کرد: برخی مطرح میکنند که قیمت انرژی باید در کشور به قیمت جهانی برسد. باید ازاین افراد پرسید که آیا تسهیلات کمبهرهای که به واحدهای صنعتی در خارج از ایران داده میشود به واحدهای تولیدی داخلی نیز داده میشود یا خیر. آیا واحدهای تولیدی کشور به ماشینآلات روز برای بهینهسازی خطوط تولیدی خود دسترسی دارند یا خیر. آیا نقل و انتقال پول در کشور آسان شده است یا خیر؟

    وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی فعال هستند؟ گفت: در حال حاضر حدود 45 تا 50 درصد از واحدهای موجود در شهرکهای صنعتی نیمه فعال یا تعطیل هستند.

    پناهیزاده همچنین با انتقاد از بانک مرکزی درباره برخورد با بدهکاران بانکی گفت: معوقات بانکی کشور براساس اطلاعات منتشر شده به بیش از 70 هزار میلیارد تومان رسیده است که بیشتر این رقم مربوط به شرکتهای دولتی است. بانک مرکزی بهتر است به جای تشویق بدهکاران بانکی و تقسیط بدهی آنها کسانی را که اقساط وام خود را به موقع پرداخت میکنند مورد تشویق قرار دهند. همچنین بهتر است در صورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانهها بانک مرکزی نرخ سود بانکی و نرخ برابری دلار و ریال را برای پنج سال آینده اعلام کند تا تولیدکنندگان توان برنامهریزی را داشته باشند.
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

  6. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده است:


  7. #18914
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر
    1,121
    تشکر شده 1,093 بار در 400 ارسال
    نماینده اراک: نیروگاه شازند باعث افزایش سرطان در استان شده است
    وی ادامه داد: متاسفانه سازمان انرژی اتمی به تعهد خود عمل نکرد و اگر این سازمان به تعهدات خود جامه عمل میپوشاند، ما دیروز شاهد چنین اتفاق ناگواری نبودیم.
    نماینده مردم اراک مدعی شد که 300 نفر به دلیل وجود نیروگاه شازند در استان مبتلا به سرطان شدهاند.

    به گزارش ایسنا محمدحسن آصفری در تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل وجود نیروگاه، شهر اراک از 365 روز سال 250 روز را در آلودگی میگذراند و هیچ تعهدی هم برای رفع آلودگی دراین شهر وجود ندارد.

    وی گفت: روز گذشته در روستای خنداب که در کل 300 خانوار جمعیت دارد شش خانواده به دلیل عدم استاندارد جاده منطقه، عزادار شدند، در این راستا جلسات متعددی با وزارتخانههای راه و سازمان انرژی اتمی برگزار شد که وزارت راه مطالعاتی را در این رابطه انجام داد که از آن تشکر میکنیم.

    وی ادامه داد: متاسفانه سازمان انرژی اتمی به تعهد خود عمل نکرد و اگر این سازمان به تعهدات خود جامه عمل میپوشاند، ما دیروز شاهد چنین اتفاق ناگواری نبودیم.

    نماینده مردم اراک خاطر نشان کرد: اصل 50 قانون اساسی اشاره به محیط زیست دارد، اما متاسفانه توجهی از سوی سازمان محیط زیست برای رفع آلودگی شکل نمیگیرد و هر زمان که تهران آلوده میشود صداوسیمای ما بیدار میشود.

    آصفری گفت:در طول 365 روز سال، 250 روز شهر اراک آلوده است و دلیل آن صرفا وجود نیروگاه شازند است اما متاسفانه هیچ تعهدی برای رفع آلودگی در شهر وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه «300 نفر به دلیل گرفتار شدن به بیماری سرطان در نوبت بیمارستان هستند» مدعی شد: دلیل عمده این بیماری وجود نیروگاه و آلودگی ناشی از آن است؛ لذا خواهشمندیم معضل آلودگی برطرف شود.

  8. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید mavi_deniz از ایشان تشکر کرده است:


  9. #18915
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط مخبرالدوله نمایش پست ها
    رهبر معظم انقلاب:

    مسئولان دولتي و غيردولتي با رعايت كامل قوانين انتخابات سالمي را برگزار كنند

    خبرگزاري موج -
    مقام معظم رهبري با انتقاد از كساني كه سعي مي كنند به مردم تلقين كنند كه انتخابات سلامت لازم را ندارد، تأكيد كردند: بنده نيز اصرار و تأكيد دارم كه انتخابات بايد با سلامت و امانتداري كامل انجام شود و مسئولان دولتي و غيردولتي با رعايت كامل قوانين و تقوا و پاك دستي، انتخابات سالمي را برگزار كنند كه مطمئناً همينجور خواهد شد.
    با سلام در اخبار ساعت 19 شبکه یک که با دقت به جملات رهبری گوش می دانم منظوز ایشان به ا ن بود و زنگ خطری برای ا ن می باشد که دنبال حاشیه نباشد !! و خیلی هم رهبری ناراحت بود که دشمن نباید سو استفاده کند ! با تشکر
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

  10. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده اند:


  11. #18916
    ستاره دار (1) کیوان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    نوشته ها
    4,825
    تشکر
    9,847
    تشکر شده 23,351 بار در 4,529 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط ایرج اکبری نمایش پست ها
    با سلام در اخبار ساعت 19 شبکه یک که با دقت به جملات رهبری گوش می دانم منظوز ایشان به ا ن بود و زنگ خطری برای ا ن می باشد که دنبال حاشیه نباشد !! و خیلی هم رهبری ناراحت بود که دشمن نباید سو استفاده کند ! با تشکر
    اما به نظر من منظورش سید محمد خاتمی بود که روز قبل رسما اعلام کرد که معتقد است شرایط حضور اصلاح طلبان برای کاندیدا دادن چندان فراهم نیست و چشم اندازی هم برای فراهم آمدنش نمی بیند.

    وقتی میگه چشم اندازی هم دیده نمیشه یعنی این انتخابات هم مطابق رویه معمول حکومت فرمایشی و طبق سلیقه خامنه ای انجام خواهد شد...فعلا که محصول انتخاباتیشون را حسابی با پوست و گوشتمون لمس کردیم!
    جالبه که ایشان دیروز در قم گفتند :"آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند، حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند، دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد!
    از اول انقلاب 34 انتخابات داشتیم! کدامش آزاد نبوده است؟! "


    حالا به قول ا.ن.....بگم؟!! بگم کدوماشون نبود ؟!
    ما را به چوب و رخت شبانی فریفته اند ، این گرگ سالهاست که با گله آشناست

  12. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید کیوان از ایشان تشکر کرده اند:


  13. #18917
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر
    1,121
    تشکر شده 1,093 بار در 400 ارسال

    Thumbs up 27 دیماه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط مخبرالدوله نمایش پست ها
    رهبر معظم انقلاب:

    مسئولان دولتي و غيردولتي با رعايت كامل قوانين انتخابات سالمي را برگزار كنند

    خبرگزاري موج -
    مقام معظم رهبري با انتقاد از كساني كه سعي مي كنند به مردم تلقين كنند كه انتخابات سلامت لازم را ندارد، تأكيد كردند: بنده نيز اصرار و تأكيد دارم كه انتخابات بايد با سلامت و امانتداري كامل انجام شود و مسئولان دولتي و غيردولتي با رعايت كامل قوانين و تقوا و پاك دستي، انتخابات سالمي را برگزار كنند كه مطمئناً همينجور خواهد شد.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ایرج اکبری نمایش پست ها
    با سلام در اخبار ساعت 19 شبکه یک که با دقت به جملات رهبری گوش می دانم منظوز ایشان به ا ن بود و زنگ خطری برای ا ن می باشد که دنبال حاشیه نباشد !! و خیلی هم رهبری ناراحت بود که دشمن نباید سو استفاده کند ! با تشکر
    لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
    جلسه مجلس با رییس جمهور به صورت علنی برگزار خواهد شد.!!!

  14. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید mavi_deniz از ایشان تشکر کرده اند:


  15. #18918
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط ایرج اکبری نمایش پست ها
    با سلام در اخبار ساعت 19 شبکه یک که با دقت به جملات رهبری گوش می دانم منظوز ایشان به ا ن بود و زنگ خطری برای ا ن می باشد که دنبال حاشیه نباشد !! و خیلی هم رهبری ناراحت بود که دشمن نباید سو استفاده کند ! با تشکر
    اکبری جان
    باید از ایشان سوال شود که متضرر انتخابات سال 88 کیا هستن؟؟؟
    و چرا همه انتخاباتها بدون دردسر بود ....الا سال 88!!!!!
    دلسوزان نظام میخواهند انتخابات سال 88 تکرار نشود....چکار باید کرد؟؟؟

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  16. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده اند:


  17. #18919
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیوان نمایش پست ها
    اما به نظر من منظورش سید محمد خاتمی بود که روز قبل رسما اعلام کرد که معتقد است شرایط حضور اصلاح طلبان برای کاندیدا دادن چندان فراهم نیست و چشم اندازی هم برای فراهم آمدنش نمی بیند.

    وقتی میگه چشم اندازی هم دیده نمیشه یعنی این انتخابات هم مطابق رویه معمول حکومت فرمایشی و طبق سلیقه خامنه ای انجام خواهد شد...فعلا که محصول انتخاباتیشون را حسابی با پوست و گوشتمون لمس کردیم!
    جالبه که ایشان دیروز در قم گفتند :"آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند، حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند، دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد!
    از اول انقلاب 34 انتخابات داشتیم! کدامش آزاد نبوده است؟! "


    حالا به قول ا.ن.....بگم؟!! بگم کدوماشون نبود ؟!
    با سلام در حال حاضر حتی اگر آقای خاتمی در شرایط کنونی اظهار نظری در مورد انتخابات داشته باشد و اگر جملات به حق هم باشد مورد پذیزش آقا و شورای نگهبان نیست در جواب آقای خاتمی حتما بیان می شود که در انتخابات 88 چرا آن شرایط به وجود امد حتی به حق باشد من خودم طرف دار هیچ گروهی نیستم اگر در روز اعلام پیروزی احمدی نزاد آقای خاتمی و موسوی به قانونی که خود اینها اعلام می کند !بیان می کردند که ما به قانون احترام می گذاریم در انتخابات 92 این دو فرد ریس جهمور می شدند !فقط از خداوند می خواهم که فرجی عطا کند و این مردم خوب ایران عزیر بتوانند راحت زندگی کنند فردی لایق و توانمند ریس جمهور شود وفقط برای خدا کار کند و به فکر آخرت خود باشد با تشکر
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

  18. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده اند:


  19. #18920
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط مخبرالدوله نمایش پست ها
    اکبری جان
    باید از ایشان سوال شود که متضرر انتخابات سال 88 کیا هستن؟؟؟
    و چرا همه انتخاباتها بدون دردسر بود ....الا سال 88!!!!!
    دلسوزان نظام میخواهند انتخابات سال 88 تکرار نشود....چکار باید کرد؟؟؟
    با سلام تا حال که خداوند نگه دار این کشور بوده از این به بعد هم خداوندلطف بی کران خود را از این مردم پاک دریغ نمی کند با تشکر
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

  20. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 43 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 43 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •