صفحه 10 از 147 نخست ... 789101112132060110 ... آخرین
نمایش نتایج: از 91 به 100 از 1462

موضوع: خبرهای مهم و فوری

  1. #91
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,488
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,702 بار در 26,715 ارسال
    گزارش ها حاکی از تصرف شهر نفتخیز « شدّاده» در سوریه به دست نیروهای شورشی است

    دیدبان حقوق بشر سوریه از تصرف شهر نفتی « شدّاده » به دست نیروهای شورشی پس از چند روز نبرد سنگین خبرداد.

    بر اساس این گزارش، در نبرد برای تصرف « شدّاده » سی نفر از اعضای « جبهه نصرت» وابسته به القاعده و صدتن از نیروهای سوری کشته شدند.

    یک سخنگوی ارتش آزاد سوریه گفت مخالفان حکومت بشار اسد، از جمله اعضای « جبهه نصرت » اکنون کنترل « شدّاده » را در استان «حَسَکه» در اختیار دارند و قصد دارند بسوی شهر « حسکه» مرکز این استان، پیشروی کنند.

    تقریبا تمامی نفت سوریه در استان « حسکه » استخراج می شود.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  2. 10 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #92
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    905
    تشکر
    3,348
    تشکر شده 3,620 بار در 859 ارسال
    با احترام به تمام دوستان این تاپیک ؛ متاسفانه اغلب مطالب بر خلاف عنوانش جنبه فوریت نداشته چه خوبست همخوان شود ؛ببخشید

  4. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید بورس دوست از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #93
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,488
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,702 بار در 26,715 ارسال
    دستور رهبرانقلاب برای پرداخت بدهی پیمانکاران تا شب عید

    به گزارش معماری نیوز، سید علی لطفی زاده، معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جلسه مشترک رهبری با مسئولین در خصوص رفاه مردم در شب عید اظهار داشت: در حضور مقام مقام معظم رهبری و تعدادی از مسئولین مطرح شده است که شب عید باید به رفاه مردم کمک کرد.

    وی ادامه داد: رهبری در پاسخ به طرح مشکلات و مطالبات پیمانکاران توسط نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی فرمودند: "کلیه بدهی های پیمانکاران هم باید تا شب عید پرداخت شود تا مدیران، کارمندان و کارگران آنها شب عید در تنگنا نباشند".

    بر اساس این گزارش مقرر شد که این مطالبات از محل صندوق توسعه ارزی پرداخت شود.

    مطالبات پیمانکاران و عدم پرداخت آن توسط دولت در سالهای اخیر مشکلات فراوانی را بوجود آورده است.

    محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام نیز اخیرا با انتقاد به عملکرد دولت در عدم پرداخت معوقات پیمانکاران از بدهی 400 هزارمیلیارد ریالی دولت به پیمانکاران خبر داده است.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.


  6. #94
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    جعفر پناهی برنده خرس نقرهای جشنواره برلين شد


    سهم سينمای ايران از برليناله شصت و سوم، خرس نقرهای بهترين فيلمنامه برای فيلم «پرده» بود. جايزهای که به جعفر پناهی رسيد و در غياب او همکارش کامبوزيا پرتوی آن را دريافت کرد.


    آقای پرتوی هنگام دريافت اينجايزه با غيرممکن دانستن محدود کردن هنرمند، از فيلمسازان شناخته شدهای در تاريخ سينما نام برد که باوجود بروز مشکلاتی در کارشان توانستند آثار ماندگاری خلق کنند. او ابراز اميدورای کرد سرانجام روزی برسد که هر هنرمندی بتواند در سرزمينش بیهراس، آرا و انديشههايش را بازگو کند. جايزه خرس نقرهای جشنواره برلين، مهمترين جايزه سينمای ايران در يک سال اخير پس از اسکار فيلم جدايی نادر از سيمين محسوب میشود.


    در مراسم اختتاميه جشنواره برلين که شنبه شب در کاخ اين جشنواره برگزار شد، خرس طلايی بهترين فيلم به يک فيلم رومانيايی به نام «حالت بچه» رسيد. اين فيلم به کارگردانی کالين پتر نتزر درباره استفاده يک حانواده ثروتمند و بانفوذ از موقعيتشان برای رهايی دادن تک پسرشان از مخمصه پيش آمده برايش است. فيلم فساد رو به گسترش در نظام سياسی و اجتماعی رومانی امروز را نمايش میدهد.


    ديگر فيلم موفق مراسم، فيلم بوسنيايی «يک روز از زندگی يک آهن جمع کن» ساخته دنيس تانوويچ بود. اين فيلم برنده دو جايزه بهترين بازيگر مرد و جايزه ويزه هيئت داوران شد. نظيف مونيچ بازيگر اين فيلم اتفاقی واقعی را در زندگیاش روی پرده بازسازی کرده است. اين فيلم به شرايط اسفبار زندگی اقليت روما در بوسنی و هرزگوين کنونی میپردازد.


    خرس نقرهای بهترين کارگردانی نيز به فيلمساز انگليسی ديويد گوردن گرن برای کارگردانی فيلم «شاهزاده بهمن» رسيد. پائولينا گارسيا نيز برای فيلم تخسين شده «گلوريا» از شيلی جايزه بهترين بازيگر زن جشنواره را بدست آورد. منتقدان از اين فيلم در جشنواره برلين استقبال زيادی کردند. جايزه ويژه الفرد بائور نيز به فيلم فرانسوی «ويس و فلو يک خرس ديدند» رسيد. اين جايزه به اثری تعلق میگيرد افق تازهای را در سينما بگشايد. خرس نقرهای بهترين دستاوردی فنی نيز به فيلمبرداری فيلم «درسهای هارمونی» از قزاقستان رسيد.


    هيئت داوران بخش اصلی از دو فيلم «سرزمين موعود» ساخته گاس ون سنت از آمريکا و فيلم «ليلا فوری» ساخته پيا مارايس از انگليس و افريقای جنوبی نيز تقدير کردند.


    جايزه بهترين فيلم اول نيز از ميان ۲۷ فيلم اين بخش به يک فيلم استراليايی به نام «راکت» رسيد. فيلم کوتاه «فرار» ساخته ژان برنارد مارلين از فرانسه نيز جايزه خرس نقرهای بهترين فيلم کوتاه را برد.


    مراسم اختتاميه شصت و سومين دوره جشنواره فيلم برلين شنبه شب در محل کاخ اين جشنواره برگزار شد. در اين مراسم عوامل فيلمهای شرکت کننده در بخشهای اصلی جشنواره، همراه مديران و داوران جشنواره و مسولان شهر برلين حضور داشتند.


    کامبوزيا پرتوی و مريم مقدم از عوامل سازنده فيلم «پرده» همراه جمعی از مديران سينمايی ايران نيز در اين مراسم حاضر بودند
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  7. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده اند:


  8. #95
    Banned
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    نوشته ها
    108
    تشکر
    22
    تشکر شده 168 بار در 72 ارسال
    درخواست برای نخریدن آجیل عید
    سلام هموطن؛مطالعه این متن، وقت زیادی از شما نمی گیرد. لطفا تا انتها بخوانید: همه ماها خوب میدونیم که اصلاً اوضاع خوبی توی کشور جریان نداره . قصد نداریم کسی رو متهم کنم. قصد شعار دادن نداریم. مشکل از این حرفا رد شده. این نوشته نه سیاسیه و نه قصد تحلیل اوضاع داره و نه دنبال متهم میگرده. این نوشته عین یه درده که این روزا داره یواش یواش عین خوره همه چیزو میخوره و جلو میره.
    به گزارش تعامل، متاسفانه یک مشت دلال مثل زالو و کفتار به جون مردم افتادن و هر روز یک چیزی بهونه میکنن تا خون بیشتری از بدن بی رمق مردم بکشن . از ارز و طلا و ماشین و مسکن گرفته تا ارزاق عمومی و ... حالا چشممون به جمال آجیل هم روشن شد!!! من واقعاً نمیفهمم چه اتفاقی افتاده که آجیل توی یک هفته باید 2-3 برابر بشه!!! اگه تولید کننده سودی میبرد آدم برای خودش توجیه میکرد که لااقل آدمای زحمت کش سود بردند ولی متاسفانه زالوها و کفتارها به صف شدن تا شیره جون کشاورزو با مزه خون مردم یکجا بالا بکشن.
    الان خیلی از هم وطنامون حتی دیگه توان سیر کردن شکم خودشون و خانواده شونو ندارن. توان خرید یه دست لباس رو ندارن. توان تامین هزینه تحصیل بچه اشونو ندارن ...
    حالا چرا بحث آجیلو وسط کشیدم، شاید هنوز برای خیلی از ماها 300-400 تومن هزینه آجیل عید اونقدر نباشه که توان مالیمونو تحت فشار بزاره اما این پول میتونه شب عید یه خانواده رو برقرار کنه. میتونه هزینه خوراک 1 ماه یک خانواده رو تامین کنه. قصدم این نیست که بگم بیاییم پول آجیلو به اونایی که نیازمندن و آبرودار کمک کنیم. قصدم اینه که بگم بیاییم" با هم و برای هم بودنو" تمرین کنیم. نخریدن و نخوردن آجیل کسی رو نمیکشه . اما خریدنش یک مشت مفت خور دلالو ( صنف و بازار به دل نگیرن منظورم دلالهاست ) خرکیف میکنه و صد البته جری تر که دفعه بعد یک چیز دیگه و یک شکل دیگه براشون عامل مکیدن خون مردم بشه. قصدم اینه که بیاییم به جای شعار دادن و عمل نکردن ، اینبار بدون شعار عمل کنیم. بیاییم پوزه دلال جماعتو بمالیم زمین تا حواسش جمع بشه که نه بابا، دیگه از اون خبرا نیست.
    اگر 15 میلیون خانواده بطور متوسط 100 هزار تومن توی جیب دلالای آجیل بکنن، همین یک قلم میشه 1500 میلیارد تومن!!! پولی که بلافاصله میره توی یک مسیر دیگه و هر بار فربه تر و فربه تر میشه و دمار مردمو درمیاره .
    حرف ساده است. بیاییم امسال آجیل نخریم و یک نوشته قشنگ روی سفره هفت سینمون، میزمون بزاریم که برای چی اینکارو کردیم. اگر کسی دوست داشت (دوست داشت بدون هیچ اجباری) میتونه معادلشو به افراد نیازمند اطرافش یا مثلاً به زلزله زده هایی که یک زمستون وحشتناکو گذروندن کمک کنه تا اونها هم یه کمی عید داشته باشن یه کمی مرهم آلامشون باشیم یه کمی "بگیم" هموطن ما کنارت هستیم. نه اینکه با یه نوشته توی فیس بوک ... با گفتن 4 تا جمله توی جمع ابراز هم دردی بکنیم . میتونیم با پولش مواد خوراکی، لباس، یا هر چیز ضروری دیگه تهیه کنیم و ببریم دم خونه یه آدم زحمتکش که روزگار نامرد دستشو خالی کرده، زنگو بزنیم و بزاریم پشت در و بریم. اگر هم دوست نداشتیم پولشو بزاریم جیب خودمون. حداقل نزاشتیم یه مشت مفت خور بخورن و ببرن و به ریشمون بخندن.
    بعضی ها فکر میکنن: مگه میشه! عیده! آبرومون...! ... ما که فکر میکنم میشه و قشنگتر هم هست. آبروی آدم به اینه که انسان باشه. آبرویی که بند 4 تا تخمه و آجیل باشه همون بره بهتره.
    ما (یه تعدادی از دوستان) تصمیم گرفتیم كه نه خودمون آجیل میخریم و نه جایی میخوریم. هر جا هم که بریم برای دید و بازدید یه کارت به سینهمون میزنیم و روش مینویسیم چرا اینکارو کردیم. سر سفره هفت سینمون هم یک نوشته خواهیم گداشت و موقع پذیرایی مهمون روی میز میزاریم که هزینه آجیل امسالو به نیازمندان دادیم. تا این مسئله جا بیفته
    توی این روزای بی کسی، یه کمی کس و کار هم دیگه باشیم.
    امیدوارم با انتشار این موضوع و عمل به اون
    - نخریدن آجیل
    - نخوردن آجیل
    - اگر دوست داشتید هزینه کردن پولش برای افراد نیازمند دور وبر خودتون
    هر کدوم سهم خودمونو ادا کنیم. از آجیل شروع کنیم، اگر خوب بود سراغ چیزای دیگه هم میریم
    لطفا نگیم "مردم" وقتی می فهمن یه چیزی می خواد کمیاب بشه میرن بیشتر می خرن... ما خودمون "مردم" رو تشکیل می دیم. ما حاضر نیستیم خودمون سختی بکشیم چون فکر می کنیم بعضی ها می رن می خرن و می گیم چه فایده پس این ها بی نتیجست.. مشکل اینجاست که زمانی که وجدانمون بهمون می گه ما باید از یه جا شروع کنیم، با این تفکرات سر وجدانمونو کلاه می ذاریم..
    پس همین مردم خود ما هستیم. از خودمون شروع کنیم. توی این جمعیت اگه خود ما ، کسایی که این متنو می خونن یه عدشونم این کارو انجام بدن دفه ی بعدی چند نفر دیگه باهامون هم راه می شن. اول هر کاری سخته اما زمانی که وحدت رو یاد بگیریم همه چیز درست می شه.
    این چرخه معیوب رو خودمون درستش کنیم. این یک کار که ازمون بر میاد.

  9. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید peyman_n1357 از ایشان تشکر کرده اند:


  10. #96
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,488
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,702 بار در 26,715 ارسال
    ایران با پیروزی برابر روسیه قهرمان کشتی جام جهانی شد
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  11. 14 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  12. #97
    عضو فعال Fundamental آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    697
    تشکر
    661
    تشکر شده 2,655 بار در 647 ارسال
    خانم خبرنگاری که احمدی نژاد را به چالش کشید و سانسور شد

    عصرایران - در شبی که از مرتضی حیدری گرفته تا خبرنگاران فارس و ایرنا و رادیو ، همه و همه سوالاتی کلیشه ای و غیرچالشی از احمدی نژاد پرسیدند ، خبرنگار خبرگزاری مهر ، بخشی از سوالات ملت را از رئیس جمهور پرسید و البته سانسور شد!حاتم خانی

    معصومه حاتم خانی ، خبرنگاری بود که بی پروا ، صریح ترین سوال ها را از رئیس جمهور پرسید و این در حالی بود که احمدی نژاد ، قبل از آغاز پرسش ها ، آنها را از پرسیدن چنین سوالاتی ، صراحتاً منع کرده بود.

    حاتم خانی پرسید:

    «بحثی که خدمت شما دارم ناظر به مباحث اقتصادی والبته انتقادی است. مباحثی است که دغدغه ذهن مردم است.

    در ابتدای دولت فرمودید پول نفت را سر سفره مردم می آورید در حالیکه امروز شاهد این هستیم که ارزش پول و دارایی مردم به یک سوم کاهش پیدا کرده است. وعده دادید 3 میلیون شغل ایجاد می کنید، اما امروز نمایندگان در مجلس شاهد مراجعات مکرر مردم هستند که بیشترین دغدغه شان افزایش بیکاری و تعطیلی کارخانجات است.

    شما در ماجرای هدفمندی یارانه ها مدعی شدید که با اجرای این طرح می خواهید پول در جیب مردم بگذارید اما نظرسنجی که از طریق تلویزیون هم پخش شد نشان داد که بیش از 80 درصد مردم می گویند پول یارانه ها را نمی خواهند و خوستار بازگشت قیمت ها به گذشته هستند.

    این در حالی است که دیوان محاسبات نیز در گزارشی تاکید کرده است که نیمی از پولی که به عنوان یارانه نقدی به مردم پرداخت شده است از منابع غیرقانونی بوده است. با این حال اصرار دارید مرحله دوم را هم اجرا کنید و تصمیم داشتید در یک قلم بنزین را به 2500 تومان برسانید که البته مجلس جلوی آن را گرفت

    مهمترین شعاری که شما دادید مبارزه با مفاسد اقتصادی بود و گفتید که میخواهید با فساد اکبر مبارزه کنید، حال آنکه بزرگترین پرونده فساد اقتصادی یعنی همان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در دوران شما اتفاق افتاد. قوه قضائیه را تهدید کردید که کابینه و اطرافیان شما خط قرمز هستند و حتی اجازه رسیدگی به اتهامات آنها را نمی دهید. گفتید پاک ترین دولت بعد از انقلاب هستید در حالیکه بودجه که از مهمترین اسناد انضباطی و مالی کشور است با بالاترین تاخیر در طول تاریخ انقلاب هنوز به مجلس ارائه نشده است .در مورد تحریم ها به درستی گفتید که کاغذ پاره هستند اما امروز همه مشکلات اقتصادی را گردن تحریم ها می اندازید.

    همه این وعده ها و عملکرد ها در شرایطی است که امروز رفتارها و گفتارهایی دارید که وحدت شکن است. رفتارهایی که آخرین آنها از سوی رهبر انقلاب غیراخلاقی، غیرقانونی و غیر شرعی اعلام شد. مردم معتقدند که در این وضعیت این نوع رفتارها یک نوع طفره رفتن از پاسخ به مشکلات و مسائلی است که مردم با آن درگیر هستند. مردم می گویند مشکل ما الان معیشت و گرانی است اما از طرفی می بینند که شما مراسمات چند میلیاردی همچون جشن اخیر را در بندرعباس برگزار می کنید. خواهش می کنم به این انتقادات افکار عمومی پاسخ روشن دهید.»
    اما احمدی نژاد او را متهم به بیانیه خوانی سیاسی کرد و سپس به تکرار مکررات پرداخت که در آخر ، این خبرنگار گفت: من که از حرف های شما قانع نشدم،امیدوارم مردم قانع شده باشند. (متن کامل سوال و جواب را ایتجا بخوانید.)

    پرسش صریح این خبرنگار ، با واکنش برخی خبرنگاران حامی دولت و تعدادی از مسوولان دولت مواجه شد که وی را مورد اهانت قرار داده و متهم به غیرحرفه ای بودن کردند!

  13. 10 کاربر به خاطر ارسال مفید Fundamental از ایشان تشکر کرده اند:


  14. #98
    عضو فعال ata007 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    6,291
    تشکر
    13,987
    تشکر شده 31,931 بار در 5,976 ارسال
    تبـــــــــــــــــــــــ ــریز همین الان لرزیـــــــــــــــــــــ ــد

  15. 8 کاربر به خاطر ارسال مفید ata007 از ایشان تشکر کرده اند:


  16. #99
    عضو فعال bahary آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    2,510
    تشکر
    1,501
    تشکر شده 3,749 بار در 873 ارسال
    وداع هوگو چاوز رهبر ونزو ئلا با دارفانی در پی دوره طولانی بیماری سرطان در سن 58 سالگی در ساعت 5.24 دقیقه بوقت محلی

    دوست صمیمی و متحد استراتژیک احمدی نژاد از دنیا رفت.

  17. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید bahary از ایشان تشکر کرده اند:


  18. #100
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,488
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,702 بار در 26,715 ارسال
    تا اينجا رأي کاراته بيشتر است

    نظرسنجي براي ماندن کشتي در المپيک


    در نظرسنجي سايت معتبر ورزشي ESPN که بعد از تصميم هيئت اجرايي IOC انجام شد، رشتههاي کاراته و اسکيت بالاتر از کشتي قرار گرفتند.

    سايت معتبر ورزشي ESPN بعد از تصميم هيئت اجرايي کميته بينالمللي المپيک (IOC) مبني بر حذف کشتي از بازيهاي المپيک 2020 اقدام به برگزاري نظرسنجي به منظور حذف يکي از رشتههاي ورزشي از بازيهاي المپيک به جاي کشتي و جايگزيني رشته مورد علاقه مخاطبان کرد.

    در اين سايت که يکي از معتبرترين سايتهاي ورزشي به شمار ميرود بعد از تصميم کميته بينالمللي المپيک براي حذف کشتي از بازيهاي المپيک، 26 رشته ورزشي که بايد در المپيک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجي گذاشته شدهاند که کداميک در المپيک باقي بمانند و کداميک از المپيک حذف شوند. سايت "ورزش سه" هم با توجه به درخواست زياد مخاطبين ، اين خبر را مجدداً به روي خروجي سايت گذاشته ، تا هموطنان بيشتري بتوانند در اين نطر سنجي شرکت کنند تا به اميد خدا کشتي که از ورزش هاي ملي کشور عزيزمان است ، از المپيک حذف نشود .

    به گزارش ورزش سه ، در قسمت بالاي اين نظرسنجي سوال شده است که کدام رشته بايد به جاي کشتي از المپيک حذف شود که اسامي 26 رشته آمده است که تا اين لحظه که 2,404,900 نفر شرکت کردهاند، بدمينتون با 5.2 درصد، تکواندو و پنجگانه مدرن با 4.6 درصد در صدر رشتههاي حذفي قرار دارند.

    در قسمت دوم نظرسنجي هم سوال شده است شما دوست داريد شاهد کدام رشته در بازيهاي المپيک 2020 باشيد؟ که در اين قسمت 8 رشته ورزشي شامل 1- کشتي 2- بيسبال و سافتبال 3- کاراته 4- کوهنوردي 5- ووشو 6- اسکواش 7- موجسواري و 8- اسکيت جز گزينهها هستند که تا اين لحظه کاراته با 60.4 درصد بالاترين آمار را براي حضور در المپيک 2020 به خود اختصاص داده است. اسکيت با 34.3 درصد و کشتي با 4.7 درصد در ردههاي بعدي قرار دارند. اين در حالي است که در روزهاي نخست حذف کشتي از المپيک، کشتي با 83.5 درصد بالاترين آمار را براي باقيماندن در المپيک به خود اختصاص داده بود.

    علاقمندان براي باقي ماندن کشتي در المپيک بايد در قسمت دوم به کشتي (wrestling) رأي دهند و در قسمت اول به يکي از رشتههايي که به جاي کشتي بايد از المپيک حذف شوند.

    =======================
    دوستان لطفا همگی رای دهید و به دوستانتان هم بفرستید.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  19. 10 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


صفحه 10 از 147 نخست ... 789101112132060110 ... آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •