نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 2049 از 5202 نخست ... 10491549194919992039204620472048204920502051205220592099214925493049 ... آخرین
نمایش نتایج: از 20,481 به 20,490 از 52011

موضوع: اخبار

  1. #20481
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    دلیل احمدی نژاد برای نرفتن به مجلس


    احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا دولت کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد یا خیر؟ فقط سکوت کرد و لبخند زد.
    واحد مرکزی خبر : آقای احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که چرا بودجه را خود به مجلس نبردید؟ افزود: همه اعضای دولت مانند بنده و 76 میلیون نفر از مردم ایران نیز عضو دولت هستند.

    احمدی نژاد در پایان جلسه امروز - چهارشنبه - هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره جدایی ری از تهران گفت: هوا به این قشنگی و بهاری ؛ راجع به این هوا بنویسید.

    آقای احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره برگزاری دور بعدی مذاکرات ایران با 1+5 در آلماتی چیست؟ گفت: چه مشکلی دارد مذاکره بهتر از دعواست.

    رئیس جمهور همچنین گفت: امیدواریم پیش از عید نشست خبری با حضور خبرنگاران را برگزار کنیم.

    وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما راجع به مناظره هایی که با حضور منتقدان دولت از صدا و سیما پخش می شود چیست؟ گفت : این برنامه ها را نمی بینم اما حرف ها علیه دولت تکراری است.

    رییس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره امکان حمایت وی از کاندیداتوری مشایی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما دوباره درباره این سؤال فکر کنید.

    آقای احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا دولت کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد یا خیر؟ فقط سکوت کرد و لبخند زد.

    آقای احمدی نژاد در پاسخ به پرسشی درباره بسته پیشنهادی ایران به 1+5 گفت: شما در پاسخ به این سؤال بزنید نگاه ، سکوت و لبخند.

    رییس جمهور هنگام خروج از حیاط پاستور در پاسخ به عکاسی که از وی خواسته بود به صورت تک و جدا از همراهان برای گرفتن عکس بایستد گفت: من همیشه تک بوده ام مگر می شود من جدا از جمع باشم؛ هیچ وقت.


    رئیس جمهور گفت: همه چیز باید بر اساس قانون باشد و آنهایی که می خواهند از قانون عبور کنند کارشان اعتباری ندارد.


    آقای احمدی نژاد در پاسخ به پرسشی درباره انتخابات نظام پزشکی افزود: اگر نهادها و دستگاه هایی در مسایل دخالت و فرا قانونی عمل کنند این کار نیز اعتباری ندارد.

    رئیس جمهور گفت: نظام پزشکی قانون مشخصی دارد که باید از یکی دو نهاد درباره افراد استعلام کنند این برای کاری مانند نمایندگی مجلس فرق می کند زیرا نهادی صنفی و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است .

    رئیس جمهور: اول نوروز ، سفر به ترکمنستان

    رئیس جمهور گفت: کارهای مربوط به اول نوروز 92 را 30 اسفند امسال انجام خواهیم داد و اول نوروز عازم ترکمنستان خواهیم شد.

    آقای احمدی نژاد درباره برنامه سفر به تاجیکستان افزود: اگر بشود از ترکمنستان به تاجیکستان سفر خواهیم کرد و در غیر این صورت این سفر به صورت جداگانه انجام خواهد شد.

    رئیس جمهور درباره برگزاری جشنواره های نوروزی توسط سازمان میراث فرهنگی گفت: بهار همیشه بهار و زمان مناسبی برای برگزاری جشنواره های مختلف است و امیدواریم از این فرصت به درستی استفاده شود.

    رئیس جمهور درباره زمان معرفی وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به مجلس گفت: هر دو وزیر در همین دولت به مجلس معرفی می شوند.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  2. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده است:


  3. #20482
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    خبرگزاری فارس با انتشار یک نظرسنجی مدعی شد


    سقوط احمدی نژاد از ۶۳ درصد به ۱۳ درصد!


    فارس مدعی شده نتایج نظرسنجی انجامشده توسط یک مرکز معتبر افکارسنجی نشان داده ۴ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، حدود ۶۶درصد مردم آماده مشارکت در این آزمون ملی بوده و ۴۳ درصد پاسخگویان نیز اصولگرایان را گزینه مطلوب خود عنوان کردهاند.


    به گزارش این خبرگزاری امنیتی ، نتایج یک نظرسنجی سراسری که اول اسفندماه جاری توسط یک موسسه افکارسنجی معتبر انجام شده، نشان می دهد که حدود ۴ ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، حدود ۶۶ درصد مردم آماده مشارکت در آن هستند.


    نمونه آماری این نظرسنجی حدود ۱۶ هزار نفر در سراسر کشور است که شامل شهرها و روستاها نیز هست. بر اساس یافته های نظرسنجی یاد شده،۶۵/۸ درصد پاسخگویان قطعاً و به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می کنند، ۱۴/۶ درصد هنوز تصمیم نگرفته اند، ۶ درصد به احتمال کم شرکت می کنند و ۱۳/۶ قطعاً در انتخابات شرکت نمی کنند.


    مقایسه نظرسنجی صورت گرفته توسط همین مرکز برای انتخابات دهم ریاست جمهوری در اسفند ماه سال ۸۷ با نظرسنجی فعلی، حدود ۵ درصد رشد مشارکت را نشان می دهد.


    بنابر این گزارش، شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سئوال که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به چه طیف سیاسی تمایل دارند ۴۳ درصد ائتلاف اصولگرایان ، ۲۲/۴ اصلاح طلبان، ۲۱/۴ درصد مستقلین و ۱۳/۱ حامیان دولت را به عنوان گزینه مطلوب خود عنوان کرده اند.


    همچنین بر اساس یافته های این نظر سنجی، اولویت کاری رئیس جمهوری بعدی از منظر مردم، ۵۰/۲ درصد مهار گرانی، ۲۶/۸ درصد حل معضل بیکاری، ۹ درصد بالا بردن امنیت مردم، حدود ۹ درصد اصلاح وضع فرهنگی جامعه و حدود ۵ درصد افزودن بر مبلغ یارانه است.


    خاطرنشان می شود پیش از این صفار هرندی وزیر سابق ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان انتقادی خود علیه احمدی نژاد به این نظرسنجی و سقوط رئیس دولت در افکار عمومی اشاره کرده بود. بسیاری از تحلیل گران اعتقاد دارند این گونه نظرسنجی ها به دلیل فقدان شرایط آزاد در ایران و عدم شفافیت آنها چندان از اعتبار علمی برخوردار نیستند.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  4. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #20483
    عضو فعال مصطفی مصری پور آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    6,850
    تشکر
    17,744
    تشکر شده 37,784 بار در 6,672 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط بابک 52 نمایش پست ها
    خبرگزاری فارس با انتشار یک نظرسنجی مدعی شد


    سقوط احمدی نژاد از ۶۳ درصد به ۱۳ درصد!

    [/SIZE]
    جالب اینجاست هنوز اون 63 درصد معروف، اعتبار داره
    وقتي برنده ميشوي، نيازي به توضيح نداري! وقتي مي بازي چیزی برای توضیح دادن نداری!

  6. 9 کاربر به خاطر ارسال مفید مصطفی مصری پور از ایشان تشکر کرده اند:


  7. #20484
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    خودکفایی گوشت با واردات گوسفند؟


    در 11 ماهه امسال 54 هزار رأس دام زنده به کشور وارد شد اما دامداران معتقدند این میزان واردات، ضرورتی ندارد و باید به جای آن مقدمات مورد نیاز برای خودکفایی گوشت قرمز فراهم شود.


    به گزارش بی باک به نقل از ایسنا طبق اعلام اداره دامپزشکی منطقه آزاد ارس ۵۴ هزار رأس دام زنده طی ۱۱ ماهه امسال در قرنطینه این منطقه بررسی شد و پس از انجام معاینات لازم از طریق مرز نوردوز وارد کشور شده است.


    این درحالیست که دامداران معتقدند: واردات در صورتی برای یک کشور ضرورت دارد که آن کشور در تامین نیاز داخلی خود با مشکل مواجه باشد اما این حجم واردات دام زنده و گوشت قرمز به کشور در شرایطی صورت میگیرد که طرحهایی مانند خودکفایی گوشت قرمز تصویب شده اما شرایط برای اجرای آن فراهم نیست.


    سیروس روستا - رییس اتحادیه مرکزی دامداران در این زمینه اظهار کرد: در شرایطیکه دامداران میتوانند با در اختیار داشتن نهاده ارزان قیمت طی دو ماه کشور را در تامین گوشت قرمز خودکفا و قیمت این محصول در بازار را ثبیت کنند، واردات دام و گوشت قرمز به کشور صورت میگیرد.


    وی با اشاره به واردات گوسفند زنده از ارمنستان، گفت: واردات ۵۴ هزار رأس گوسفند زنده از ارمنستان طی ۱۱ ماهه امسال میتواند راه را برای واردات بیشتر گوشت قرمز از کشورهایی مانند برزیل و گوساله زنده از مرزهای شرقی کشور باز کند درصورتیکه با توجه به تولید بیش از ۹۰ درصد گوشت قرمز در کشور باید از خودکفایی گوشت حمایت کرد تا برای تامین ۱۰ درصد از نیاز کشور نیازمند واردات نباشیم.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  8. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده اند:


  9. #20485
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    حذف چهار صفر پول ملی در ماههای پایانی دولت


    در حالی دولت قصد دارد لایحه حذف 4 صفر از پول ملی را به عنوان آخرین برگ از اجرای طرح تحول بزرگ اقتصادی در ماههای باقی مانده از عمرش به نتیجه برساند که اجرایی شدن آن احتمالا بر عهده دولت بعدی گذاشته خواهد شد.

    [آیا حذف چهار صفر پول ملی در ماههای پایانی دولت کلید میخورد؟] در حالی دولت قصد دارد لایحه حذف 4 صفر از پول ملی را به عنوان آخرین برگ از اجرای طرح تحول بزرگ اقتصادی در ماههای باقی مانده از عمرش به نتیجه برساند که اجرایی شدن آن احتمالا بر عهده دولت بعدی گذاشته خواهد شد.

    با این حال، براساس آخرین آمار نظرسنجی بانک مرکزی، بیشترین آرای مربوط به نامگذاری واحد اصلی پول ملی متعلق به "پارسی" و برای واحد فرعی "دریک" است.


    دولتمردان این روزها چند لایحه مهم در دست تدوین دارند که یکی از آنها، لایحه حذف 4 صفر از پول ملی است، براین اساس بررسی برای نهایی شدن این لایحه در دولت جدی تر شده و احتمال تصویب آن در سال 92 و قبل از پایان کار دولت دهم قوت گرفته است.


    به نظر می رسد که دولت قصد دارد لایحه حذف 4 صفر از پول ملی که آخرین برگ از اجرای طرح تحول بزرگ اقتصادی است را به نتیجه برساند، البته پیش از این مسئولان بانک مرکزی زمان آغاز اجرای آن را سال 93 اعلام کرده بودند، بنابراین اجرایی شدن آن احتمالا بر عهده دولت بعدی گذاشته خواهد شد.


    بانک مرکزی در حالی مطالعات خود را در این زمینه نهایی کرده و طرح آماده شده را به دولت ارسال کرده است که هنوز سایت مربوط به نظرسنجی برای نام گذاری و چگونگی حذف صفرها باز است. نام گذاری برای واحد پول جدید یکی از مهمترین بحث ها و محورهای اساسی است و گرچه پیشنهادات بانک مرکزی به دولت ارسال شده، اما تصمیم نهایی در این زمینه بر عهده دولت است.


    یکی از چالش برانگیزترین مباحث برای اجرایی شدن طرح حذف 4 صفر تورم فزاینده کشور است، این در حالی است که محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی اجرایی شدن طرح حذف صفرها را منوط به کاهش نرخ تورم اعلام کرده بود.


    روز گذشته محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به نرخ تورم پایان دی ماه امسال معادل 28.7 درصد گفت: پیش بینی می شود نرخ تورم در پایان بهمن ماه به 29.8 درصد و در پایان سال 91 به 30.6 درصد تا 31.5 درصد افزایش یابد.


    اخیرا با توجه به کاهش ارزش پول ملی، اجرای حذف صفرها جدی تر شده ، گرچه برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند که اجرای این طرح کمکی به تقویت ارزش پول ملی نمی کند و لازم است که اصلاحات دیگر اقتصادی در کنار آن عملیاتی شود.


    به همین دلیل لازم است که حذف صفرها از پول ملی همراه دیگر اقدامات انقباضی در عرصه سیاستهای پولی و انضباط مالی باشد تا در کنار کنترل تورم، حذف صفرهای اسکناس کارکرد خود را داشته باشد. در غیر این صورت خداحافظی صفرها به زودی اثر روانی خود را از دست داده و صفرها قدرتمندتر از گذشته بازمیگردند.


    بر اساس آمارهای بانک جهانی و صندوق بینالمللی پول حدود 50 کشور جهان تاکنون اقدام به حذف صفر از پول ملی خود کردهاند که در برخی از این کشورها برای تکمیل چرخه روانی نسبت به تغییر نام واحد پول نیز اقدام شده است.


    بهمنی با بیان اینکه مردم هیچگونه نگرانی نسبت به حذف صفرها از پول ملی نداشته باشند، گفته است: حذف 4 صفر از پول ملی حدود 2 سال در بانک مرکزی مورد تحقیق و کار کارشناسی قرار گرفته و تمام جوانب طرح در نظر گرفته شده است.


    وی در خصوص زمان اجرای آن گفته است: با توجه به اینکه این طرح برای کشور بسیار مفید خواهد بود اما تا زمانی که اطلاع رسانی کامل صورت نگرفته و اکثریت مردم تمایلی نداشته باشند، اجرا نخواهد شد ولی وقتی زمان آن فرا رسد در یک پروسه 3 ساله اجرا میشود.


    رئیس کل بانک مرکزی در ادامه اظهار داشت: این طرح به نفع همه خواهد بود، لذا حق عمومی است که از فواید آن آگاهی پیدا کرده و با آرامش خاطر آن را بپذیرند.
    جدیدترین بررسی سامانه اصلاح پول ملی نشان می دهد که تاکنون بیش از 11 میلیون و 156 هزار بازدید از سامانه طرح اصلاح پول ملی صورت گرفته که منجر به ثبت 49 هزار و 685 نظر در خصوص حذف صفرها و نامگذاری واحدهای اصلی و فرعی پول ملی شده است.


    آمارها حاکی از افزایش تعداد بازدیدکنندگان است اما تعداد افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده اند طی چندین ماه اخیر تغییر زیادی نداشته و چندان افزایش نیافته است.


    79 درصد کل افرادی که تاکنون موفق به ثبت نظر خود در سامانه اصلاح پول ملی شده اند، مرد و مابقی نیز زن هستند و 62 درصدی نیز بین سنین 25 تا 40 سال هستند.


    58 درصد از نظر دهندگان دارای مدرک فوق دیپلم، لیسانس و دانشجویان دارای تحصیلات مشابه حوزوی هستند، همچنین 51 درصد افراد شاغل و 24 درصد نیز دانشجو هستند.


    در نظرسنجی های صورت گرفته، مشخص شد که 63 درصد از نظردهندگان ترجیح می دهند در مبادلات خود از ابزارهای الکترونیکی استفاده کنند، همچنین 28 درصد از نظر دهندگان نیز ترجیح می دهند تا از اسکناس و مسکوک در مبادلات خود استفاده ببرند و7درصد هم موافق استفاده از چک شخصی هستند.


    به صورت کلی، 78 درصد کسانی که در نظرسنجی حضور یافته اند موافق حذف صفر از پول ملی بوده اند و 21 درصد نیز اعلام کردند با این طرح مخالفند. در این میان، 51 درصد موافق حذف 4 صفر و 24 درصد نیز موافق حذف 3 صفر هستند.


    همچنین 6 درصد کل نظردهندگان موافقت خود را با حذف یک صفر و 8 درصد نیز موافقت خود را با حذف 2 صفر اعلام کرده اند. 9 درصد نیز موافق حذف صفرها از پول ملی نیستند.


    انتخاب 47 درصد از مردم برای واحد اصلی پول ملی پارسی 42 درصد نیز تومان است. تاکنون مشارکت کنندگان در طرح نظرسنجی اصلاح پول ملی بر روی این دو گزینه تاکید دارند.


    ریال برای واحد اصلی پول ملی فقط 1 درصد رای آورده است، همچنین دریک دارای 6 درصد آراء بوده و 2 درصد کل پیشنهاد دهندگان در این بخش نیز گزینه های دیگری را پیشنهاد کرده اند.


    برای انتخاب واحد فرعی پول ملی نیز دریک با 40 درصد کل آراء پیشتاز است و پس از آن نیز ریال دارای 21 درصد کل آراء ثبت شده است.


    جهت واحد فرعی پول نیز تومان 17درصد و پارسی 13 درصد رای دارند. در بخش مربوط به واحد فرعی پول ملی نیز 7 درصد نظردهندگان اعلام کرده اند ترجیح می دهند گزینه دیگری غیر از موارد یاد شده را برای واحد فرعی پول ملی پیشنهاد کنند.


    32 درصد مشارکت کنندگان با افزایش سهم سکه در مبادلات مالی جامعه به جای اسکناس موافقت و 67 درصد نیز مخالفت کرده اند.


    مهر
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  10. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده اند:


  11. #20486
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر
    1,121
    تشکر شده 1,093 بار در 400 ارسال
    کاخ سفید از افزایش کمکها به مخالفان سوریه خبر داد

    خبرگزاری فارس: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد آمریکا کمکها به مخالفان سوریه را با هدف تسهیل انتقال سیاسی در این کشور افزایش خواهد داد.

    به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، جی کارنی گفته است آمریکا به مردم سوریه کمکهایی ارائه میکند که وی آنها را «کمکهای بشردوستانه» خوانده است؛ کمکهای این کشور به مخالفان سوریه هم «کمکهای غیرکشنده» را در بر میگیرد.

    واشنگتن از زمان آغاز ناآرامیها در سوریه از سقوط دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه حمایت کرده است.

    جی کارنی گفت: «ما همچنان به یاریرسانی به مردم سوریه و مخالفان این کشور ادامه خواهیم داد . کمکهایمان را افزایش خواهیم داد تا دوران پس از بشار اسد را رقم بزنیم.»

    روزنامه آمریکایی واشنگتنپست امروز در گزارشی از قول مقامات رسمی آمریکا و اروپا خبر داد دولت اوباما به دنبال آن است تا سیاستهای خود در قبال سوریه را تغییر داده و به تجهیز مستقیم مخالفان سوریه بپردازد.

  12. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید mavi_deniz از ایشان تشکر کرده اند:


  13. #20487
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,521 بار در 26,655 ارسال
    جواد شمقدری: آنان كه لابی ما را انکار یا مسخره میکنند، عقبمانده ذهنیاند!

    گروه هنري: رئیس سازمان سینمایی گفت: کسانی که «لابیگری» این سازمان برای کسب جایزه اسکار از سوی فیلم «جدایی نادر از سیمین» را انکار میکنند «عقبمانده ذهنی» هستند.

    جواد شمقدری٬ در مراسم تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در دانشگاه علم و صنعت، به عملکرد دولت دهم در عرصه سینما پرداختند.
    به گزارش سینماپرس، در اولین پرسش یکی از دانشجویان موضوع جایزه اسکار و ادعای لابی کردن معاونت سینمایی با آکادمی اسکار را مورد سوال قرار داد. ریاست سازمان سینمایی در جواب اینگونه توضیح داد: ما وقتی دیدیم یک فیلم اسرائیلی در اسکار سال گذشته کاندیده شده است متوجه شدیم بهترین فرصت است که این اتفاق بیافتد. در جامعه و سینمای آمریکا از اسرائیلی ها و کلاً یهودی ها متنفرند. البته ما ضد یهود بودن را قبول نداریم ضد صهیونیسم هستیم.

    در خصوص لابی کردن هم روشن است که ما با تک تک آنها گفت و گو نکردیم ظرفیت و حساسیتی که در وجود آنها بود را فعال کردیم به این معنی که برای انتخاب نشدن فیلم اسرائیلی گفتیم یک راه وجود دارد که فیلم ایرانی را که آن هم کاندید اسکار شده انتخاب کنید. در یکی از این دیدارها طرف ملاقات کننده گفت من با ۲۰۰ نفر از اعضای آکادمی دوست هستم و آنها به حرف من پیرمرد گوش می دهند و این توصیه را به آنها خواهم کرد.

    متأسفانه ما در کشورمان با بعضی عقب مانده که دست به قلم هم دارند روبرو هستیم که چون خودشان از فهم این موقعیت ها عاجزند دست به انکار و تمسخر می زنند.
    پیش بینی می شد که امسال این ضربه را جبران کنند بدیهی است در حالی که در شدیدترین تحریمهاي بین المللی نسبت به ایران به سر می بریم آن ها در عرصه سینما هم این سیاست فشار بر ایران را اعمال کنند و به «آرگو» جایزه بدهند چون در اوج تحریمهاي ضد ایران فیلم ضد ایرانی هم باید برنده شود. گفتني اينكه؛ شمقدری مطالب مذکور را در واکنش به انتقادها از اظهارات هفته گذشته خود درباره این موضوع که فیلم «جدایی نادر از سیمین» با «لابیگری» این سازمان جایزه اسکار گرفته٬ بیان کرد. او اخيرا گفته بود احمدینژاد به وی دستور داده بود سینمای ایران را «بینالمللی» کند که با گرفتن جایزه اسکار آن هم با لابیگری این سازمان این اتفاق رخ داد.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  14. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  15. #20488
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,521 بار در 26,655 ارسال
    سپاه پاسداران اعلام کرد، دخالت سپاه در انتخابات نظام پزشکی کاملا قانونی بوده است

    در واکنش به گفته های محمود احمدی نژاد، رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت اقدام اطلاعات سپاه در روند بررسی صلاحیت ها در انتخابات نظام پزشکی را "قانونی" خواند.
    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، مسئول روابط عمومی کل سپاه گفته است این دخالت ها به درخواست مراجع قانونی صورت پذیرفته است.
    محمود احمدینژاد، رییسجمهوری ایران، روز چهارشنبه ، در حاشیه جلسه هیات دولت نسبت به دخالت سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی در انتخابات نظام پزشکی ایران هشدار داد و گفت که آنها نباید در این موضوع دخالت کنند.
    در جریان انتخابات در سازمان نظام پزشکی که روز چهارم اسفند ماه برگزار شد، ده ها تن از نامزدهای انتخاباتی که به اصلاح طلبان نزدیک بودند رد صلاحیت شده بودند.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  16. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  17. #20489
    عضو فعال bahary آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    2,510
    تشکر
    1,501
    تشکر شده 3,749 بار در 873 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط وحید 20 نمایش پست ها
    سپاه پاسداران اعلام کرد، دخالت سپاه در انتخابات نظام پزشکی کاملا قانونی بوده است

    در واکنش به گفته های محمود احمدی نژاد، رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت اقدام اطلاعات سپاه در روند بررسی صلاحیت ها در انتخابات نظام پزشکی را "قانونی" خواند.
    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، مسئول روابط عمومی کل سپاه گفته است این دخالت ها به درخواست مراجع قانونی صورت پذیرفته است.
    محمود احمدینژاد، رییسجمهوری ایران، روز چهارشنبه ، در حاشیه جلسه هیات دولت نسبت به دخالت سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی در انتخابات نظام پزشکی ایران هشدار داد و گفت که آنها نباید در این موضوع دخالت کنند.
    در جریان انتخابات در سازمان نظام پزشکی که روز چهارم اسفند ماه برگزار شد، ده ها تن از نامزدهای انتخاباتی که به اصلاح طلبان نزدیک بودند رد صلاحیت شده بودند.
    لطفا ماده و بند قانونی را که ادعا می کنید بیاورید تا همه ملت از ان اگاه شوند!!!!!!!!!!!

  18. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید bahary از ایشان تشکر کرده اند:


  19. #20490
    ستاره‌دار (27) بابک 52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    16,738
    تشکر
    28,568
    تشکر شده 63,384 بار در 15,430 ارسال
    محسن رضایی: رییس جمهور شوم سربازی اجباری را حذف می کنم!


    محسن رضایی در جمع دانشجویان گفت: در صورت پیروزی در انتخابات سربازی اجباری را تبدیل به سربازی حرفه ای کرده و تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان در نظر خواهم گرفت.


    عرش نیوز :

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه سیاه(حاشیه های استیضاح وزیر کار) باعث آبرو ریزی بود و به حیثیت نظام لطمه زد.


    محسن رضایی در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی در پاسخ به پرسشی در مورد استیضاح وزیر کار افزود: استیضاح وزیری که تنها چهار ماه به پایان دولتش مانده امری شتابزده از سوی مجلس شورای اسلامی بود و کار رییس جمهور نیز اشتباهی نابخشودنی بود.


    وی اضافه کرد: اگر اخلاق وارد سیاست می شد، قطعا دولتمردان چنین رفتارهایی نمی کردند.


    وی ادامه داد: در شرایط کنونی که با مشکلات بسیاری از جمله تحریم ها مواجهیم، نباید خودزنی کنیم بلکه با محوریت رهبری باید دور هم جمع شده و برای ۱۰ سال به ملت فرصت نفس کشیدن بدهیم.


    وی در زمینه نامزدیش در انتخابات بیان کرد: اینبار جدی هستم و اگر بطور جدی ورود نکنم خیانت به کشور است و تیمی که برای همکاری در نظر دارم متناسب با سیاست عبور از شرایط فعلی یعنی مقابله با شرایط بد اقتصادی است و در این راه از همه جناح ها و افراد استفاده خواهم کرد.


    وی در خصوص احتمال کناره گیری اش از نامزدی در آستانه انتخابات نیز گفت: طی روزهای آینده نامزدی خود را اعلام کرده و به نفع هیچکس کنار نخواهم کشید، چرا که همه دوستان به اندازه کافی فرصت حضور در صحنه را داشتند و فکر نمی کنم افرادی که پیش از این مسوولیت داشته و عملکرد آنها را دیده ایم، برنامه جدیدی داشته باشند.


    رضایی همچنین به دانشجویان گفت: در صورت پیروزی در انتخابات سربازی اجباری را تبدیل به سربازی حرفه ای کرده و تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان در نظر خواهم گرفت.


    وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در مورد موضع گیری اش در انتخابات ۸۸ اظهار کرد: بعد از انتخابات ۸۸ بنده و هوادارنم اعتقاد به بروز تخلفاتی داشتیم که بصورت قانونی و از طریق شکایت به شورای نگهبان پیگیری کردم، چون اعتقاد داشتم در خیابان چیزی عوض نمی شود و شورای نگهبان به موضوع رسیدگی و صحت انتخابات را تایید کرد و من نیز تمکین کردم.


    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در نامه ام به رهبری بدنبال تبرئه فتنه نبودم بلکه خواستار وحدت و جذب نیروهای معترض شدم اما افراد تحلیل های خود را ارایه دادند.


    مذاکره با ۱+۵ را جدی بگیریم


    فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی در مورد مذاکره با آمریکا گفت: ابتکار مذاکره با آمریکا در اختیار مقام معظم رهبری است ولی کار دیپلماسی را رییس جمهور پیش می برد و براین اساس معتقدم می توانیم این مساله را حل کرده و از این دیوار (آمریکا) پرش کنیم.


    وی افزود: من ترجیح می دهم مذاکرات با گروه ۱+۵ را جدی بگیریم چرا که این ظرفیت خوبی است که باید از آن استفاده کرد.


    وی اضافه کرد: در مورد تحریم ها نباید شعار داد، هرچند ملت تحمل می کند ولی واقعا سنگین است و ما برای رفع آن باید دیپلماسی فعال، ماهرانه و جدی تری را دنبال کرده و تیم های قوی تری را بکار بگیریم.


    وی ادامه داد: اگر نتوانستیم پس از این همه مذاکره گشایش سیاسی ایجاد کنیم به دلیل اشغال صندلی ها توسط افراد غیرمتخصص و ناوارد است.


    رضایی در ادامه در پاسخ به پرسشی در زمینه وضعیت کنونی اقتصاد اظهار کرد: پیش از هر چیز باید هر کس در جای خود باشد که این ۵۰ درصد کار است و ۵۰ درصد دیگر در گرو حرکت با برنامه ریزی و استفاده از نظر کارشناسان و اقتصاد دانان است.


    وی تشریح کرد: طی ۱۰۰ سال گذشته مدل توسعه کشور براساس فعالیت های عمرانی مهندسی بوده ولی براساس علم اقتصاد که رابطه بین پروژه ها و زندگی مردم را تبیین می کند ممکن است در کشوری صدها سد ساخته ولی مشکل اقتصاد حل نشود.


    وی افزود: علم اقتصاد در تمام دنیا یکسان بوده و تنها الگوی توسعه کشورها متفاوت است و از این رو بدون ارتباط اقتصاد و عمران به جایی نمی رسیم.
    وی ادامه داد: بدون تحول اجتماعی نمی توانیم پیشرفت داشته باشیم و لازمه این پیشرفت نیز آزادی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.
    وی اضافه کرد: تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی بطور همزمان اعمال و با آینده ایران عجین شده و از طرف دیگر نسل سوم و چهارم که باید طی ۱۰ سال آینده آماده در دست گرفتن کشور باشند، چنین آمادگی ندارند.


    فدرالیسم اقتصادی هم اکنون بهترین روش نجات اقتصاد است


    به گزارش خبرنگار ایرنا، یکی از دانشجویان طرح های اقتصادی محسن رضایی را در چارچوب فدرالیسم اقتصادی ارزیابی و ابراز نگرانی کرد که چنین طرحی منجر به فدرالیسم سیاسی نیز بشود که رضایی در پاسخ گفت: در شرایط کنونی فدرالیسم اقتصادی بهترین راه نجات کشور است.


    وی افزود: نمی توان بر این اساس که احتمالی در فدرال اقتصادی مطرح است، کلیت طرح را کنار گذاشت چرا که هر طرحی مزایای مثبت و منفی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.


    وی اضافه کرد: فدرالیسم اقتصادی به معنی شناسایی ظرفیت ها، توانمندی ها و ژئوپلتیک و نیروی کار هر منطقه و استفاده از این مزایا در جهت افزایش تولید، درآمدزایی، اشتغال در کنار کنترل تورم و کاهش مهاجرت است.


    وی تشریح کرد: زمان رضاشاه هم فدرالیسم وجود داشت اما وی استان ها را از سیستم خودگردانی سلب کرد در حالی که برای پیشرفت اقتصادی به این طرح نیاز داریم و هیچ نظام پیشرفته ای در دنیا بدون اجرای فدرالیسم اقتصادی به پیشرفت نرسید


    رضایی در پاسخ به پرسشی در زمینه ادامه یا قطع یارانه ها بیان کرد: یارانه ها باید ادامه یابد اما نه بصورت فعلی؛ مرحله اول را نمی شود دست زد چرا که خود باعث بحران می شود ولی ادامه و اجرای مرحله دوم نیز خطرناک می باشد، چون تورمی است.


    وی همچنین گفت: در مرحله دوم باید پول بصورت درآمدی به حساب افراد رفته و از آنجا به سمت تولید و اشتغال هدایت شود تا موجب تورم ایجاد نکند.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

  20. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید بابک 52 از ایشان تشکر کرده است:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 36 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 36 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •