نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 2545 از 5202 نخست ... 15452045244524952535254225432544254525462547254825552595264530453545 ... آخرین
نمایش نتایج: از 25,441 به 25,450 از 52011

موضوع: اخبار

  1. #25441
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    وزیر ارتباطات شنبه آنلاین می‌شود/ رایزنی برای بازنگری در سخت‌گیری‌های فیلترینگ

    وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: اعضای دولت موافق برخی تصمیم‌های گذشته کمیته فیلترینگ نیستند و نمایندگان دولت در این کمیته تلاش می‌کنند سخت‌گیری‌ها برداشته شود.

    به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، محمود واعظی امروز در حاشیه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: شنبه از ساعت یک تا دو در پنج شبکه اجتماعی آنلاین می‌شوم و اگر این آزمایش خوب جواب داد به وزرا و رئیس‌جمهور نیز این پیشنهاد را ارائه می‌کنم.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ابتدا در پنج شبکه اجتماعی ایرانی یک صفحه خواهم داشت و همان شبکه‌ای که بیشتر مورد اعتماد مردم باشد را ادامه خواهم داد.

    وی در خصوص موضوع فیلترینگ، گفت:‌ فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست کمیته فیلترینگ 13 عضو فعال دارد که یکی از اعضای آن وزارت ارتباطات است.

    وی ادامه داد:‌ما علاقمند هستیم که مردم راحت‌تر و سریع‌تر بتوانند از همه شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

    واعظی در خصوص وارد کردن پهنای بند توسط بخش خصوصی، گفت:‌پهنای باند اگر وارد شود اما آماده واگذاری نباشد به درد نمی‌خورد بنابراین اعلام می‌کنم که اگر بخش خصوصی پهنای باند بیاورد از مقادیر ورودی از آنها خواهیم خرید و پس از پالایش به مردم ارائه خواهیم کرد.

    واعظی در خصوص اینکه گفته بود در پایان مدت انحصار اپراتور سوم مجوز نسل سه و دو را به اپراتورهای دیگر ارائه خواهیم کرد و‌ آیا اجازه ورود اپراتور جدید نیز صادر می‌شود، گفت: ‌از نظر ما محدودیتی برای ورود اپراتور جدید نیست.

    واعظی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص بازگشت بخش‌های جدا شده وزارت ارتباطات به این وزارتخانه گفت: شورای عالی فن آوری اطلاعات در زیر مجموعه وزارت ارتباطات مجددا فعال خواهد شد. همچنین بخش‌‌هایی از سازمان فضایی که در مورد ماهواره‌های مخابراتی و راه دور است از وزارت ارتباطات منفک شده که باید تصمیم‌گیری شود که این بخش‌ها تحت نام پژوهشگاه جدید به وزارتخانه برگردد یا خیر که امیدواریم این تصمیم تا دو ماه دیگر به نتیجه برسد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،همچنین در خصوص علت حمایت مادی وزارت ارتباطات از نمایشگاه الکامپ گفت: چنین نمایشگاهی که باعث ارتقای سلامت در کشور و همبستگی بیشتر شرکت‌های خصوصی شود نیازمند حمایت است.

    وی همچنین در خصوص موضوع هم‌کد شدن تلفن ثابت در استان‌ها افزود: با هم‌کد شدن تلفن موافق هستیم و حمایت می‌کنیم اما روشی که شرکت مخابرات در گذشته برای این کار داشت مورد موافقت ما نبود.

    وی همچنین در خصوص میزان اقدامات انجام شده در دولت قبلی در خصوص شبکه ملی اطلاعات گفت:‌ تاکنون از برنامه‌‌های وزارت ارتباطات تنها 14 تا 15 درصد اجرا شده است که مدل مفهومی شبکه ملی ارتباطات که به زودی تهیه خواهد شد مورد اجماع و استناد در ایجاد این شبکه است.

    واعظی همچنین در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: اعضای دولت موافق برخی تصمیم‌‌های گذشته کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نیستند و نمایندگان دولت در این کمیته تلاش می‌کنند که سخت‌گیری‌ها برداشته شود و آقای جنتی نیز موافق این موضوع هستند و با قوه قضائیه باید صحبت کنیم.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: به شبکه‌های اجتماعی قول می‌دهم که اگر فعال شوند تجربه 27 ساله‌ام را در دیپلماسی در اختیارشان قرار می‌دهم تا تبدیل به یک برند جهانی شود.

    وی همچنین در خصوص اپراتور سوم تلفن همراه و محدودیت‌های ایجاد شده برای این اپراتور گفت:‌از زمانی که عهده‌دار این مسئولیت شدم اوضاع رایتل بهتر شده است و همچنین تلاش می‌کنیم تا برای برقرار ارتباط تصویری رایتل رایزنی‌های لازم انجام شود.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  2. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده است:


  3. #25442
    عضو فعال والیخان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    413
    تشکر
    3,428
    تشکر شده 1,360 بار در 366 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط وحید 20 نمایش پست ها
    استاندار بوشهر: در جریان زلزله برازجان تماس‌های خارج از کشور با بوشهر را با کسب مجوز از شورای امنیت ملی قطع کردیم تا برخی معاندان اجازه سوء استفاده پیدا نکنند.

    استاندار بوشهر گفت: سیاست واحد در اطلاع‌رسانی از مهمترین اقدامات در جریان زلزله دشتستان بود.

    به گزارش مهر، فریدون حسنوند در نشست مدیریت بحران به تشریح چگونگی کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان اشاره کرد و اظهار داشت: همه مسئولان استان بوشهر به خوبی در زمان حادثه در سریع‌ترین زمان در محل حادثه حضور یافتند و خدمات بسیار خوبی به حادثه‌دیدگان ارائه شد.

    وی سیاست واحد در اطلاع‌رسانی را به عنوان یکی از مهمترین کارهای صورت گرفته در جریان زلزله دشتستان عنوان کرد و افزود: ایجاد آرامش و دور کردن استرس از مردم مهمترین دلیل برای این تصمیم بود.

    حسنوند، بوشهر را از استان‌های آماده برای مقابله با بحران خواند و بیان کرد: در جریان زلزله برازجان تماس‌های خارج از کشور با بوشهر را با کسب مجوز از شورای امنیت ملی قطع کردیم تا برخی معاندان اجازه سوء استفاده پیدا نکنند.

    وی با اشاره به حضور همه فرمانداران و بخشداران استان بوشهر در محل حادثه اظهار داشت: بیماران سرپایی هم به موقع معالجه شدند و انتقال مصدومان را به مراکز درمانی بوشهر به منظور آمادگی بیشتر برای امدادرسانی انجام دادیم.

    حضور اکیپ‌های روانشناسی در مناطق زلزله‌زده

    حسنوند استقرار بالگرد، عیادت از مصدومان، سرکشی به خانواده‌های متوفیان و بازدید هوایی از مناطق زلزله‌زده را از دیگر اقدامات صورت گرفته در جریان زلزله برازجان عنوان کرد و گفت: جلوگیری از تشییع جنازه دسته جمعی و رعایت امور امنیتی از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.

    وی به حضور اکیپ‌های روانشناسی در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و عنوان داشت: حدود 96 درصد برق، گاز و آب مناطق زلزله‌زده بلافاصله پس از وقوع زلزله وصل شد و ما بقی هم تا پایان شب اول زلزله محقق شد.

    استاندار بوشهر بیان داشت: حضور اکیپ‌های روانشناسی در مناطق زلزله‌زده، پرداخت مبالغ مصوب شده در سفر رئیس جمهور به خانواده متوفیان به موقع انجام و بازسازی اماکن خسارت دیده هم با حضور بنیاد مسکن انجام شد.

    حسنوند با تقدیر از حضور نمایندگان، افزود: حضور نمایندگان مجلس در استان و پیگیری امور مربوط به زلزله از نزدیک موجب تقویت امور و ایجاد انگیزه برای خدمت خواهد شد.
    ​طرزتفکریک استاندار!!!!!!

  4. #25443
    عضو عادی مسیحا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    نوشته ها
    34
    تشکر
    15
    تشکر شده 101 بار در 19 ارسال
    500 میلیون فوت مکعب به ظرفیت پارس جنوبی افزوده می‌شود

    به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، رکن‌الدین جوادی عصر امروز در بارگیری سکوی فاز 18 پارس جنوبی که با حضور مسئولان در شرکت مهندسی تاسیسات دریایی خرمشهر انجام شد اظهار کرد: با نصب سکوی فاز 18 پارس جنوبی 500 میلیون فوت مکعب به ظرفیت پارس جنوبی اضافه خواهد شد.وی اضافه کرد: امیدواریم فازهای 17 و 18 پارس جنوبی هم در بخش خشکی و هم دریا تا نیمه سال آینده به بهره‌برداری برسند.
    معاون وزیر نفت در خصوص بازدید از شرکت مهندسی تاسیسات دریایی خرمشهر خاطرنشان کرد: مجموعه کار انجام شده در اینجا نشان می‌دهد که نیروهای ایرانی و شرکت‌های ایرانی این توانمندی را پیدا کرده‌اند که از لحاظ فنی تمام نیاز دریا را برای ساخت جکت و عرضه انجام دهند و این باعث افتخار و غرور ملی است.
    وی در ادامه با تاکید بر بخش مدیریت قیمت تمام شده عنوان کرد: فقط بر این بخش باید کار شود و آن را توسعه داد زیرا نیاز به کاهش قیمت احساس می‌شود.
    جوادی همچنین تصریح کرد: ساخت عرشه‌ها از لحاظ فنی در سطح کیفیت بین‌المللی قرار دارد و اما در سطح قیمت تمام شده نیز باید به سمت استانداردهای بین‌المللی گام برداریم و حرکت کنیم.
    وی با اشاره به واگذاری فازهای پارس جنوبی بیان کرد: همه فازهای پارس جنوبی واگذار شده است و فقط فاز 11 مانده است که در حال بررسی برای واگذاری آن هستیم.
    معاون وزیر نفت اظهار کرد: با توجه به امکانات مناسب شرکت مهندسی تاسیسات دریایی خرمشهر امیدوارم بخش دریایی فاز 11 نیز به این شرکت واگذار شود.

  5. #25444
    عضو فعال مسعود اب آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    1,502
    تشکر
    1,866
    تشکر شده 3,953 بار در 1,303 ارسال
    شکایت روستائیان سد گتوند از احمدی‌نژاد

    علی یوسفی نماینده روستاییان و عشایر بختیاری مخزن سد گتوند علیا از سفر جمعی از اهالی آن منطقه به تهران برای شکایت از محمود احمدی‌نژاد به دادگاه کیفری استان تهران خبر داد.


    به گزارش آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز)، علی یوسفی نماینده روستاییان و عشایر بختیاری مخزن سد گتوند علیا با اعلام این خبر، به ایبنانیوز گفت: افتتاح سد گتوند علیا توسط رییس جمهور وقت در شرایطی اتفاق افتاد که اراضی کشاورزی و مراتع مردم هنوز هم تملک نشده‌ بودند و وزارت نیرو با توسل به زور و قطع عمدی خدمات عمومی نظیر آب و برق و تعطیلی مدرسه و خانه بهداشت روستاهای منطقه، ‌مردم را وادار به مهاجرت اجباری و خروج از منطقه کرد و مردم بار‌ها با مراجعه به فرماندار لالی و استانداری خوزستان و تجمع اعتراض آمیز قانونی خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود شده بودند ولی به نتیجه نرسیدند.

    علی یوسفی از کوتاهی در انجام وظایف قانونی محوله موضوع ماده ۸ قانون تملک اراضی طرحهای ملی، غصب اراضی کشاورزی و خانه‌های روستایی، ‌ غصب مراتع عشایری، ورود به عنف و تصرف عدوانی اراضی روستائیان، از دست بردن شغل روستائیان و عشایر، اعمال فشار سازمان یافته به روستائیان از طریق قطع خدمات عمومی نظیر آب و برق و مدرسه و خانه بهداشت روستایی با هدف مجبور کردن مردم بومی به مهاجرت اجباری، بازداشتن کودکان از تحصیل با تعطیلی اجباری مدرسه روستایی و بازداشتن بیماران از امکان معالجه با تعطیلی اجباری خانه بهداشت روستایی را از موارد شکایت اهالی از احمدی‌نژاد ذکر کرد.

    وی در مورد مراحل اقامه دعوی علیه احمدی‌نژاد گفت: محل وقوع جرم یعنی محل مخزن سد گتوند علیا، در محدوده شهرستان لالی است و ما برای شکایت از احمدی‌نژاد به دادگستری شهرستان لالی مراجعه کردیم اما آن‌ها اظهار داشتند به دلیل جایگاه قانونی رییس جمهور سابق، نمی‌توانند شکایت ما را دریافت کنند و ارائه شکایت از رئیس جمهور سابق فقط در دادگاه کیفری استان تهران امکانپذیر است.

    به گزارش ایبنانیوز، ماده ۸ قانون «نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت» مصوب ۱۷/۱۱/۱۳۵۸ مقرر می‌دارد: «تصرف اراضی، ابنیه و تأسیسات و خلع ید مالک قبل از انجام معامله و پرداخت قیمت ملک یا حقوق مالک مجاز نمی‌باشد». تبصره ماده ۹ این قانون نیز مقرر می‌دارد: «مالک یا صاحب حق می‌تواند در صورت عدم پرداخت بها در مدت مذکور با مراجعه به دادگاه صالحه درخواست توقیف عملیات اجرایی را تا زمان پرداخت بها بنماید و محاکم صالحه به موضوع خارج از نوبت رسیدگی و حکم لازم صادر می‌نمایند و در صورت پرداخت قیمت تعیین شده بلافاصله رفع توقیف عملیات اجرایی به عمل خواهد آمد».

  6. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید مسعود اب از ایشان تشکر کرده است:


  7. #25445
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    قتل ستار بهشتی شبه عمد تشخیص داده شد

    وکیل مدافع اولیای دم ستار بهشتی گفت:دادگاه کیفری کارکنان دولت اتهام قتل عمد مامور پلیس فتا را در مرگ ستار بهشتی نپذیرفت و آن را شبه عمد تشخیص داد. این در حالی است که تعداد زیادی از زندانیان سیاسی به ضرب و شتم ستار بهشتی شهادت داده بودند.

    «گیتی پورفاضل» در گفت و گو با ایرنا افزود: دادگاه درباره اختلاف نظر من و بازپرس مبنی بر قتل عمد یا شبه عمد بودن مرگ ستار بهشتی تصمیم گرفته و پرونده را به شعبه اول دادسرای جنایی تهران ارجاع کرده است.

    وکیل مدافع اولیای دم ستار بهشتی گفت: طبق احضار قبلی دادسرا، امروز به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی مراجعه کردم که اعلام کردند چون دادگاه قتل عمد را نپذیرفته و پرونده اتهام قتل عمد بسته شده، برای رسیدگی به اتهام شبه عمد باید مجددا طرح دعوا کنیم.

    پور فاضل اضافه کرد: طرح دعوای مجدد با اتهام شبه عمد را فعلا قبول نکرده ام و در این باره باید با موکلم مشورت کنم.

    وکیل مدافع اولیای دم ستار بهشتی گفت: ما مرگ ستار بهشتی را همچنان قتل عمد می دانیم و شبه عمد را قبول نداریم.

    وی اظهار داشت: در اتهام شبه عمد از متهم تا زمان برگزاری دادگاه کفالت یا ضمانت می گیرند و بیشترین مجازاتی که در صورت محکومیت متهم در نظر گرفته می شود، پرداخت دیه است.

    شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران، مرگ ستار بهشتی را شبه عمد تشخیص داده بود که وکیل مدافع اولیای دم ستار بهشتی به این مساله اعتراض کرد و پرونده برای رفع اختلاف به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری کارکنان دولت ارجاع شد که پس از چند مرتبه رفت و آمد پرونده بین دادسرا و دادگاه، دادگاه مرگ ستار بهشتی را شبه عمد تشخیص داد.

    قاضی اگر مرگ ستار بهشتی را شبه عمد تشخیص دهد، با همین عنوان در دادگاه کیفری کارکنان دولت رسیدگی می شود؛ اما اگر مرگ ستار بهشتی قتل عمد تشخیص داده شود، رسیدگی آن در صلاحیت دادگاه های کیفری استان خواهد بود.

    این پرونده هم به نظر می رسد مانند بسیاری از پرونده های قتل بسیاری از افراد مخالف سرانجامی ندارد.

    پیشتر قرار بود شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری کارکنان دولت درباره قتل عمد یا شبه عمد بودن مرگ ستار بهشتی تصمیم بگیرد.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  8. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  9. #25446
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    رایس: آمریکا به دفاع از حقوق بشر در ایران متعهد است

    مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید واشینگتن هم‌زمان با پیگیری مذاکرات هسته‌ای و بهبود روابط با تهران٬ به دفاع خود از حقوق بشر و حق دستیابی همگانی به اینترنت و رسانه‌های اجتماعی ادامه خواهد داد.

    سوزان رایس روز چهارشنبه٬ ۱۳ آذرماه در یک گردهمایی حقوق بشری در واشینگتن اظهار کرد که تحریم‌های ایالات متحده علیه ناقضان حقوق بشر در ایران ادامه خواهد یافت و آمریکا همچنان از حقوق اساسی تمامی ایرانیان دفاع خواهد کرد.

    وی توضیح داد: «در حالی که در ایران امکان پیگیری راه حل دیپلماتیک برای حل معضل هسته‌ای را دنبال می‌کنیم٬ توجه داریم که یک مسئله درگیر٬ بررسی این موضوع است که آیا پیشرفتی در وضعیت حقوق بشر در ایران صورت می‌گیرد یا نه.»

    فعالان حوزه حقوق بشر به ویژه در چند وقت گذشته که بحث مذاکرات هسته‌ای با ایران داغ است٬ بارها بر لزوم توجه به وضعیت حقوق بشر در ایران تاکید کرده‌اند.

    عفو بین‌الملل می‌گوید در این مدت در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت‌و‌گوهایی صورت گرفته است ولی درباره حقوق بشر نه. این سازمان که مقرش در لندن است از دولت حسن روحانی خواسته‌ است تا به وعده‌های حقوق بشری‌اش عمل کند.

    شیرین عبادی٬ حقوق‌دان نیز آبان‌ماه گفت غرب به موضوع حقوق بشر درایران کم توجه‌ است و تنها به دنبال برنامه اتمی تهران است.

    سوزان رایس روز چهارشنبه گفت تحریم‌های ایالات متحده علیه ناقضان حقوق بشر در ایران ادامه خواهد یافت و آمریکا همچنان از حقوق اساسی تمامی ایرانیان دفاع خواهد کرد.

    او از ایران خواست تا به احمد شهید٬ گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران اجازه دهد تا به ایران سفر کند و در عین حال افزود که واشینگتن همچنان بر لزوم وجود آزادی بیان در ایران پافشاری می‌کند.

    مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین با اشاره به استفاده برخی مقام‌های ایران از شبکه‌های اجتماعی٬ تاکید کرد که مردم ایران نیز شایسته برخورداری از حق ابراز بیان و اظهار نظر هستند٬ یعنی همان حقی که رهبرانشان از آن نفع می‌برند.

    هم‌اکنون تعدادی از وزرای دولت حسن روحانی مانند محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه، بيژن زنگنه، وزير نفت و اسحاق جهانگيری، معاون اول ریيس جمهوری در فیس‌بوک فعال هستند و تعدادی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی مانند محمدرضا باهنر، نايب ریيس مجلس نيز عضو فيس‌بوک هستند.

    فرمانده کل نیروی انتظامی ایران اخیرا از استفاده برخی مسئولان دولتی از شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک انتقاد کرده و این کار را «عبور آرام آرام از خط قرمز» دانست
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  10. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده است:


  11. #25447
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    یک مقام ارشد قرارگاه «خاتم‌الانبیاء»:
    حذف سپاه از پروژه های عمرانی آغاز شده است

    سایت «صلح نیوز» به نقل از یک مقام ارشد قرارگاه «خاتم‌الانبیاء» با اشاره به آغاز «حذف» سپاه از پروژه‌های عمرانی از سوی دولت یازدهم٬ نسبت به ادامه این سیاست هشدار داد.

    این سایت روز چهارشنبه (۱۳ آذر) به نقل از این مقام که نامش فاش نشده٬ نوشته «دولت یازدهم خلع ید موسسات مهندسی وابسته به سپاه از پروژه‌های عمرانی کشور را کلید زده است.»

    این مقام گفته «خارج کردن» سپاه از پروژه‌های نقتی و گازی عسلویه آغاز شده و گفته می‌شود وزارت نیرو هم درصدد حذف سپاه از پروژه‌های سدسازی، انتقال آب و نیروگاهی است.

    وی افزوده که «برخی آقازاده‌ها و وابستگان مدیران جدید دولتی اکنون برای تسلط بر پروژه‌های پیمانکاری دولتی و حذف سپاه از این پروژه‌ها خیز برداشته‌اند.»

    این مقام قرارگاه «خاتم‌الانبیاء» از حسن روحانی خواسته با این پدیده مقابله کند و هشدار داده «در صورت حذف سپاه، در روند اجرای پروژه‌های عمرانی اختلال ایجاد خواهد شد.»

    قرارگاه «خاتم‌الانبیاء» سپاه پاسداران در حال حاضر هزاران پروژه عمرانی در اختیار دارد که ارزش آن‌ها بیش از ده‌ها میلیارد تومان است.

    این قرارگاه با کنار زدن پیمانکاران و بخش‌های خصوصی در اقتصاد٬ صد‌ها پروژه سود‌آور از دولت‌های سابق دریافت کرده است.

    ۲۵ شهریور نیز حسن روحانی در جمع فرماندهان سپاه از آن‌ها دعوت کرد با بر عهده گرفتن «چند پروژه ملی» به دولت در زمینه مقابله با تحریم‌ها٬ گرانی‌ها و قاچاق کالا کمک کند.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  12. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  13. #25448
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    واکنش هاشمی به درخواست دانشجویان برای رفع حصر
    انشاءالله زیاد طول نخواهد کشید

    در آستانه ۱۶ آذر، روز دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی و کاربردی و مؤسسات غیرانتفاعی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت وگو کردند.

    روز گذشته خبر رسمی این دیدار در رسانه ها منتشر شد، اما امروز سایت روز نو آورده که در پایان این دیدار، دانشجویان خواستار رفع حصر موسوی و کروبی بودند که آیت الله هاشمی در پاسخ به این خواسته آنها گفت : انشاءالله زیاد طول نخواهد کشید.

    خاطرنشان می شود به رغم تلاش های دولت و برخی از چهره های میانه رو در نظام ، جریان افراطی حاکم بر کشور نه تنها با آزادی موسوی و کروبی مخالفت می کند بلکه از انجام محاکمه علنی رهبران جنبش سبز ایران نیز پرهیز می کند.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  14. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  15. #25449
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    875
    تشکر
    1,246
    تشکر شده 13,439 بار در 883 ارسال
    سلام
    درگذشت نلسون ماندلا سمبل ازادی خواهی تسلیت باد
    أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْقِلُونَ

  16. 12 کاربر به خاطر ارسال مفید موی عاقل از ایشان تشکر کرده اند:


  17. #25450
    عضو فعال amirabbas2011 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    651
    تشکر
    584
    تشکر شده 1,647 بار در 536 ارسال

    به گزارش باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در پی قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فساد سازمان تامین اجتماعی در صحن علنی مجلس که در آن به اسامی 37 نفر از نمایندگان اشاره، ‌و گفته شده بود از مدیریت وقت این سازمان هدایایی دریافت کرده‌اند، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هیچ نماینده‌ای در این رابطه مقصر نیست
    !!!

    قاضی‌پور تاکید کرد: مبالغی که در قالب هدایا به 37 نماینده مجلس اهدا شده از طرف سازمان تامین اجتماعی بوده که این مبالغ را برای نماینده‌ها فرستادند و گفته‌اند که این وجوه را در مناطق خود به نیازمندان بدهید، بنابراین نماینده‌ها مقصر نیستند
    !!

    وی در خصوص اینکه اگر چنین است، پس چرا مرتضوی اسامی نماینده‌هایی را مدعی است هدیه دریافت کرده‌اند، اعلام نکرد؟ تصریح کرد: مرتضوی می‌خواهد نمایندگان مقابل یکدیگر قرار بگیرند تا تخلفات بزرگ میلیاردی از بین برود.

    قاضی‌پور گفت: آنها می‌خواهند تخلفاتی همچون تخلفات بخش‌های شستا، املاک، ساختمان، سیمان، پتروشیمی و بویژه بخش قیرفروشی نادیده گرفته شود.

    عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: از آقای مرتضوی بپرسید 100 هزار تن قیری که امروز در بورس عرضه می‌کردند و می‌گفتند نخرید ولی فردای آن روز با قیمت 5 دلار پایین‌تر می‌خریدند چه شد؟ شما حساب کنید 5 دلار ضربدر هزار تن می‌شود 5 هزار تن و این رقم ضربدر دلار سه هزار تومانی شود، رقمی معادل یک‌نیم میلیارد دلار حاصل خواهد شد، پس این مبالغ را چه کسی خورده است؟

    نماینده ارومیه در مجلس در ادامه به تخلفات دیگری اشاره کرد و بیان داشت: بپرسید کارخانه سیمان ماکو که به مبلغ 4 میلیارد تومان خریده‌اند به جز کانکس و سیم‌ خاردار چه چیزی نصیب آنها شده است و زمین آنرا نیز منابع طبیعی برگردانده است پس معلوم می‌شود که این مبالغ بین خودشان رد و بدل شده است.

    وی در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد و گفت: در یکی از تخلفات مشخص شد که آقای الف.الف ادعا کرده است چون چند سال قبل دبیر هیات امنا بوده باید حقوق آن براساس حقوق امروز محاسبه شود با این حساب تامین اجتماعی به او بدهکار می‌شود و باید طلب آنرا پرداخت کند.

    قاضی‌پور اظهار داشت: مثلا حقوق بنده قبلا یک و نیم میلیون تومان بوده و الان به رقم 3 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است، آیا من باید بگویم که حقوق‌های قبلی من را بر اساس آخرین حقوقم محاسبه کنید!


  18. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید amirabbas2011 از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 29 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 29 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •