نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 2902 از 5217 نخست ... 19022402280228522892289929002901290229032904290529122952300234023902 ... آخرین
نمایش نتایج: از 29,011 به 29,020 از 52164

موضوع: اخبار

  1. #29011
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,474
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,666 بار در 26,704 ارسال

    پاسخ : اخبار

    سال گذشته ، نرم افزار موبایلی "وی چت" فیلتر شد. بیش از 4 میلیون ایرانی عضو وی چت بودند. سوال اینجاست که آیا این 4 میلیون نفر ، قید استفاده از ارتباطات موبایلی با اپلیکشین های جدید را زدند؟ پاسخ کاملاً منفی است: عده ای ، روی موبایل های خود فیلتر شکن نصب کردند و بقیه هم رفتند سراغ اپلیکیشن های دیگر مانند وایبر ، واتس اپ ، تانگو ، کوکو ، کاکائو ، دی دی، کیک ، ووکسور و ... در واقع، فروشندگان فیلتر شکن و رقبای وی چت (که همگی مانند وی چت خارجی بودند) برنده ماجرا بودند و هزینه بُرد آنها را هم نظام جمهوری اسلامی ایران داد.
    عصرایران ؛ جعفر محمدی - این روزها ، فیلترینگ "واتس اپ" بحث روز میلیون ها کاربر این نرم افزار موبایلی و نیز برخی از مسوولان است. آخرین پرده این ماجرا هم تا این لحظه ، توقف فیلترینگ واتس اپ به دستور رئیس جمهور روحانی است. پیشتر رئیس کمیته فیلترینگ، خبر از تصویب مسدود سازی واتس اپ داده بود.

    سال گذشته ، نرم افزار موبایلی "وی چت" فیلتر شد. بیش از 4 میلیون ایرانی عضو وی چت بودند.
    سوال اینجاست که آیا این 4 میلیون نفر ، قید استفاده از ارتباطات موبایلی با اپلیکشین های جدید را زدند؟
    پاسخ کاملاً منفی است: عده ای ، روی موبایل های خود فیلتر شکن نصب کردند و بقیه هم رفتند سراغ اپلیکیشن های دیگر مانند وایبر ، واتس اپ ، تانگو ، کوکو ، کاکائو ، دی دی، کیک ، ووکسور و ... .

    در واقع، فروشندگان فیلتر شکن و رقبای وی چت (که همگی مانند وی چت خارجی بودند) برنده ماجرا بودند و هزینه بُرد آنها را هم نظام جمهوری اسلامی ایران داد.

    نکته مهمی که به نظر می رسد در این باره مورد بی دقتی قرار گرفته ، خلط مبحث بین محتوا و ابزار است.

    فیلترینگ اساساً بدین خاطر شکل گرفته که رسانه هایی که اقدام به تولید و نشر محتوای نامناسب (مانند تصاویر مستهجن) می کنند، از دسترس عموم خارج شوند. در اصل این قضیه (و نه الزاماً در مصداق ها)، سخنی نیست ، نکته اینجاست که به جای نظارت بر محتوا ، اخیراً ابزار هم تحت شمول فیلترینگ قرار می گیرد.
    مثلاً همین واتس اپ ، یک نرم افزار است که خودش تولیدی ندارد ، بلکه کاربرانش می توانند تولیدات شان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. حال ممکن است مانند مثال معروف چاقو، یکی از آن استفاده درست کند و دیگری بهره گیری نادرست.
    اگر قرار است ابزارها به خاطر این که ممکن است افرادی از آن استفاده نادرست کنند ، ممنوع شوند باید خودرو را هم قدغن کرد چون عده ای با آن تصادف می کنند ، گروهی کالای قاچاق حمل می کنند ، بعضی ها از آن برای مقاصد غیراخلاقی استفاده می کنند و ... ، حال آن که به خاطر این کارها ، استفاده از خودرو را در کشور ممنوع نمی کنند بلکه با متخلفان برخورد قانونی می نمایند.

    ابزارهای اینترنتی هم همین گونه اند و نباید مانع شان شد (و نمی شود هم مانع شد)، بلکه باید به مردم نحوه استفاده درست از آنها را یاد داد ، از جمله این که چگونه از اطلاعات خود حفاظت کنند، چگونه در دام تبهکاران اینترنتی نیفتند و... .
    فیلتر کردن پیاپی ابزارها ، فرصت این آموزش را می گیرد چرا که مسوولان به جای یاد دادن ، مدام در حال فیلتر کردن هستند و مردم هم به جای یاد گرفتن، در حال کوچ کردن از این اپلیکیشن به آن اپلیکیشن! سودش را هم فروشندگان فیلتر شکن می برند و صاحبان اپلیکیشن هایی که پذیرای رانده شدگان از اپلیکیشن قبلی اند. در این میان ، نه کاربران سود می کنند، نه نظام.

    یکی از صفات خداوند دوری از کار عبث است. چه نیکوست که بندگان خدا هم کار بیهوده نکنند.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  2. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #29012
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,474
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,666 بار در 26,704 ارسال

    پاسخ : اخبار

    از این تعداد ۳۲۰ هزار نفر پسر و ۹۸۰ هزار نفر دختر هستند که با توجه به سن تجرد قطعی در خانم ها که ۴۹ سال تعیین شده است زنگ خطر تجرد قطعی برای نزدیک به یک میلیون دختر به صدا درآمده است.
    روزنامه خراسان نوشت:

    علی اکبر محزون مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به سن ازدواج دختران و پسران در ایران که به ترتیب بین ۲۰تا ۲۴ برای دختران و ۲۵ تا ۲۹سال برای پسران تعریف شده است از تجرد یک میلیون و ۳۰۰ هزار مرد بالای ۳۵سال و زن بالای ۳۰ سال در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۲۰ هزار نفر پسر و ۹۸۰ هزار نفر دختر هستند که با توجه به سن تجرد قطعی در خانم ها که ۴۹ سال تعیین شده است زنگ خطر تجرد قطعی برای نزدیک به یک میلیون دختر به صدا درآمده است.

    وی علت اصلی بروز این مشکل را تاخیر در ازدواج به ویژه در دختران اعلام کرد و افزود: بر اساس آمارهای پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور ۱۵۲هزار دختر و پسر هرگز ازدواج نکرده اند و به سن تجرد قطعی یعنی ۴۹ سال و بالاتر رسیده اند که از این تعداد ۶۲ هزار نفرشان مرد و ۹۰هزار نفرشان خانم هستند.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  4. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #29013
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,474
    تشکر
    40,109
    تشکر شده 116,666 بار در 26,704 ارسال

    پاسخ : اخبار

    آبروی اسلام و مسلمان ها را همین ها می برند
    به راستی یک شنونده یا بیننده ناآگاه که شناخت درست و دقیقی از اسلام ندارد وقتی از کانال تلویزیون حرف های امثال رهبر بوکرحرام را می شنود چه حسی نسبت به اسلام و مسلمانان پیدا می کند؟

    عصر ایران - روز دوشنبه رهبر گروه افراط گرای "بوکوحرام" که نام اسلام و اسلامگرایی را به ناروا به یدک می کشد با انتشار یک نوار ویدئویی مسئولیت ربایش 200 دختر دانش آموز ربوده شده نیجریه ای را بر عهده گرفت و گفت : آنها را در بازار خواهد فروخت.

    خبر زمانی بیشتر متاثر کننده و ناراحت کننده تر است که "ابوبکر شکائو" رهبر این گروه تروریستی و تندرو در جای جای سخنان خود به " الله " استناد کرد و اقدامات زشت و شنیع خود را به دستور الله خواند.

    این رهبر گروه تندرو در نوارو یدئویی با اشاره به اینکه: الله اجازه فروش این دختران را به او داده گفت: دخترها نباید درس بخوانند و باید ازدواج کنند.

    گروه بوکوحرام همانند گروه مشابه خود یعنی طالبان مخالف درس آموزی و تحصیل دختران و زنان است. گروه طالبان نیز سال گذشته به شقیقه یک دختر 14 ساله پاکستانی به دلیل اینکه ازحق تحصیل زنان و دختران دفاع می کرد شلیک کرد و " ملاله یوسف زی" دختر پاکستانی که دیگر تبدیل به نماد زنان مسلمان و در عین حال اجتماعی و مدرن شده است، در بیمارستانی در انگلیس مداوا شد و به زندگی بازگشت.

    متاسفانه با دیدن این جنایت ها و کارهای زشتی که به دست عده ای افراطی و متعصب و به نام اسلام در گوشه گوشه دنیا صورت می گیرد ولی مغایر با روح اسلام راستین است ، باید گفت دشمن اصلی و واقعی اسلام و مسلمانان همین جهل و تعصبات است.

    این گروه های متعصب و تکفیری و تندرو وهن اسلام و مسلمانان هستند و اسلام را به گونه ای جلوه می دهند که شاید صد دشمن نتواند در جهت تخریب همانند اینها عمل کند.

    به راستی یک شنونده یا بیننده ناآگاه که شناخت درست و دقیقی از اسلام ندارد وقتی از کانال تلویزیون حرف های امثال رهبر بوکرحرام را می شنود چه حسی نسبت به اسلام و مسلمانان پیدا می کند؟

    چرا ما همواره نیمه تبلیغات منفی برخی رسانه های مغرض کشورهای غربی را نسبت به اسلام و مسلمانان می بینیم اما به این مساله کمتر توجه داریم که گروه هایی چون القاعده، طالبان، بوکوحرام و... چه بر سر اسلام و مسلمانان می آورند؟

    آیا گروگان گرفتن دختران نوجوان مردم و اعلام فروش آنها در بازار و اعلام اینکه این امر دستور خداست! بردن آبروی اسلام و مسلمانان نیست؟

    آیا نباید علمای اسلامی و مسلمانان وارد عمل شوند و این قبیل اقدامات زشت را که وهن اسلام و مسلمانان است، محکوم کنند؟ و از این جماعت نادان و ماقبل مدنیت بپرسند در کجای اسلام تحصیل زنان منع شده است؟ آیا به دینی که پیامبر آن امر به تحصیل علم برای همه حتی نزد کافر و حتی با مهاجرت به دورترین نقطه دنیا کرده است، این قبیل وصله ها می چسبد؟

    جوامع اسلامی اگر به فکر آبروی اسلام و مسلمانان هستند باید قاطعانه و با یک صدای بلند این قبیل اقدامات زشت و غیر انسانی را محکوم کنند و از آن برائت جویند و اعلام کنند چهره رحمانی دین اسلام این گونه نیست و این گروه های جاهل و متعصب نماد اسلام نیستند.

    این واجب ترین کار در برهه کنونی است تا شاید صدای اکثریت مسلمانان همراه با صدای این رهبر گروه تروریستی که خود را نماد اسلام می داند و به نام " الله" سخن می گوید ، در کنار غریو اعتراض همه ملت های اسلامی به این قبیل اقدامات زشت گم شود.

    آبروی اسلام و مسلمانان واقعا در خطر است.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  6. 9 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  7. #29014
    ستاره دار(4) zorba آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    Utopia
    نوشته ها
    3,946
    تشکر
    14,232
    تشکر شده 24,871 بار در 3,840 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط ائلچی نمایش پست ها
    میشه بگی کار رئیس جمهور و معاونش و وزیرش چیه؟! بیل بردارن برن شخم بزنن؟
    خوب سیاست مدار میشینه با هم حزبیش صحبت می کنه راه کار می خواد ، ازشون میپرسه چیکار کنیم دار و دسته جنتی و احمدی نژادی هایی که هنوز موندن و زبون دارن این هوا، آفتابه رو کشور برندارن!
    ایئلچی جان این خانوم دست بردار نیست!
    ایشون پپولیست تشریف دارند! و بهتر بگم...عوامفریب...چون اگه چشم بینا داشتن حیف و میل دولت قبلی اظهر من الشمشه!
    کاخ سعد آباد که سهل...دولت اگر در ممسنی یا یالغوز آباد هم جلسه ای داشت ایشون همینو مینوشتن یا مثلا میگفتن: دولت چرا علنا و در حضور مردم جلسه نمیذاره!
    ....
    بر من کاملا مبرهنه که ایشون دنبال ایجاد تشنج در فروم هستند......
    اینجانب دیگه نه واسه ایشون جوابی مینویسم....و نه قصد در توجیه و راهنماییشون دارم....
    مثله قشنگیه..... "آدمی که خوابیده رو میشه بیدار کرد، اما کسی که خودشو به خواب زده نه!"
    زی تیر نگه کرد پر خویش بر او دید***گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست

  8. 9 کاربر به خاطر ارسال مفید zorba از ایشان تشکر کرده اند:


  9. #29015
    Banned
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    269
    تشکر
    1,102
    تشکر شده 776 بار در 235 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط zorba نمایش پست ها
    ایئلچی جان این خانوم دست بردار نیست!
    ایشون پپولیست تشریف دارند! و بهتر بگم...عوامفریب...چون اگه چشم بینا داشتن حیف و میل دولت قبلی اظهر من الشمشه!
    کاخ سعد آباد که سهل...دولت اگر در ممسنی یا یالغوز آباد هم جلسه ای داشت ایشون همینو مینوشتن یا مثلا میگفتن: دولت چرا علنا و در حضور مردم جلسه نمیذاره!
    ....
    بر من کاملا مبرهنه که ایشون دنبال ایجاد تشنج در فروم هستند......
    اینجانب دیگه نه واسه ایشون جوابی مینویسم....و نه قصد در توجیه و راهنماییشون دارم....
    مثله قشنگیه..... "آدمی که خوابیده رو میشه بیدار کرد، اما کسی که خودشو به خواب زده نه!"
    این نحوه ی حرف زدن شما و حق به جانب صحبت کردن مشخص می کنه که کی خوابه
    با شما ها که من مدتهاست به این نتیجه رسیدم که نمیشه بحث کرد ، چون تا کم میارید شروع می کنید به ........
    من فک می کنم شماها هستید که می خواید تاپیک رو منحرف کنید ، روزی نیست که تاپیک رو باز کنیم و افاضات شما در مورد دولت قبل نبینیم
    من خودم به همه ی دولت ها احترام میذارم ، چون هر چی باشه رئیس جمهور مملکتمون هستن

  10. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید sonami2616 از ایشان تشکر کرده است:


  11. #29016
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال

    پاسخ : اخبار

    با امضای تفاهم نامه پژوهشگاه صنعت نفت و یک شرکت آلمانی؛

    همکاری ایران و آلمان برای تولید سوخت از ته مانده های نفتی

    تهران - ایرنا - پژوهشگاه صنعت نفت و یک شرکت آلمانی تفاهم نامه تولید سوخت از نفت فوق سنگین و ته مانده های نفتی را امضا کردند.


    معاون فناوری و امور بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت روز سه شنبه در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، اظهار داشت: از طریق همکاری با یک شرکت آلمانی فعال در حوزه تولید سوخت، فناوری تولید این نوع سوخت در داخل کشور بومی می شود.

    امیرعباس حسینی ادامه داد: میزان سوخت تولیدی از ته مانده های نفتی با پیشرفت مذاکرات تعیین خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه میدان های نفتی ایران از نفت سبک به نفت سنگین تبدیل می شوند، لازم است که فناوری تهیه سوخت از نفت فوق سنگین در داخل کشور بومی شود.

    وی افزود: تفاهم نامه دیگری با حضور پژوهشگاه صنعت نفت، بخش خصوصی ایران و یک شرکت عراقی امضا شده که بر اساس آن واحدهای پالایشی در کشور عراق احداث می شود.

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  12. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده است:


  13. #29017
    ستاره دار (4) شاه بورس آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    325
    تشکر
    1,998
    تشکر شده 1,390 بار در 285 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط sonami2616 نمایش پست ها
    این نحوه ی حرف زدن شما و حق به جانب صحبت کردن مشخص می کنه که کی خوابه
    با شما ها که من مدتهاست به این نتیجه رسیدم که نمیشه بحث کرد ، چون تا کم میارید شروع می کنید به ........
    من فک می کنم شماها هستید که می خواید تاپیک رو منحرف کنید ، روزی نیست که تاپیک رو باز کنیم و افاضات شما در مورد دولت قبل نبینیم
    من خودم به همه ی دولت ها احترام میذارم ، چون هر چی باشه رئیس جمهور مملکتمون هستن
    با عرض پوزش
    اولا رییس جمهور قبل (البته به نظر شما رییس جمهور) چون به نظر من شارلاتان و دزدپروری بیش نبود اون مردک
    انقدر افتضاحاتش زیاد و کلان بود که اگه تا قیامتم راجع بهش حرف بزنیم کم گفتیم
    شما به قول دوستمون zorba خودتون رو به خواب زدین که سنگ دزدارو به سینه میزنید
    zorba جان شرمنده من جواب دادم (نتونستم راجع به این مثلا دلسوختگان مملکت حرفی نزنم)
    موفق كسي است كه با آجرهايي كه بطرفش پرتاب مي شود، يك بناي محكم بسازد

  14. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید شاه بورس از ایشان تشکر کرده اند:


  15. #29018
    ستاره‌دار (۴)
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    1,052
    تشکر
    12,489
    تشکر شده 3,504 بار در 977 ارسال

    پاسخ : اخبار

    هشدار! سونامی افزایش 300 درصدی قیمت مسکن در راه است/بهترین زمان خرید مسکن چه وقت است؟
    مجتبی بیگدلی رییس انجمن انبوه‌سازان مسکن در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی «انتخاب» نسبت به افزایش 300 درصدی قیمت مسکن در سال جاری هشدار داد.

    وی با تشریح وضعیت کنونی بازار مسکن گفت: اکنون در زمان رکود بسر می بریم و رکودی که اکنون با آن مواجهیم، نسبت به نمونه های سال های گذشته (که البته هر 4 سال یکبار در قالب یک منحنی سیاسی اتفاق می افتد) طولانی تر شده است.

    این کارشناس صنعت ساختمان و مسکن افزود: در زمان رکود برای فراهم کردن شرایط ایجاد اشتعال توسط بنگاه های اقتصادی مولد و از بین بردن رکود، باید مشوق ها و تضمین هایی به صنایع مولد و موثر ارائه داده شود.

    وی اضافه کرد: صنعت ساختمان و مسکن با 1200 گروه شغلی، 70 درصد اشتغال کشور را تحت پوشش قرار می دهد. در واقع تولید یک میلیون مسکن در سال یعنی تولید 1 میلیون یخچال و هزاران متر فرش و ....

    بیگدلی تصریح کرد: باید تولید کننده به تولید تشویق شود، چراکه به نفع اشتغال و پایین آوردن قیمت ها است، در حقیقت هرچه عرضه بیشتر شود، تقاضا کاهش و قیمت ها پایین می آیند.

    رییس انجمن انبوه‌سازان مسکن در ادامه به خبرنگار «انتخاب» گفت: 3 سال است که به بهانه تورم صنعت ساختمان و مسکن را تعطیل کرده اند، به همین خاطر با سونامی افزایش قیمت مسکن در سال جاری مواجه خواهیم شد.

    وی افزود: با کمال تاسف، این اتفاق باعف ضربه ای بزرگ به خیلی از ارکان اقتصادی ما می شود.

    بیگدلی ضمن انتقاد از وزیر راه و شهرسازی گفت: اصل 35 قانون اساسی می گوید، مسکن 70 درصد اشتعال را پوشش می دهد، با این حال ارائه وام خرید، تولید و زمین(که به انبوسازان ارائه می شد) دیگر صورت نمی گیرد.

    وی با بیان اینکه سالانه یک و نیم میلیون واحد باید ساخته شود اضافه کرد: در این سال ها، یک واحد هم ساخته نشده است.

    این کارشناس صنعت ساختمان با اشاره به تجربه 20 ساله ی خود در حوزه ی مسکن گفت: هر 4 سال یکبار شاهد افزایش قیمت مسکن بوده ام.

    وی افزود: متاسفانه اشتباه تاریخی مردم که هیچ وقت از آن درس عبرت نمی گیرند، آن است که بهترین زمان برای خرید مسکن در زمان رکود است، چراکه خرید و فروش کمتر شده و فروشنده تخفیف بسیار می دهد، با این حال وقتی مسکن گران می شود، همه به این سمت هجوم می برند.

    رییس انجمن انبوه‌سازان مسکن بیان داشت: صدای شکسته شدن دیواره های سقف تقاضا را می شونم و حدسم بر این است که سونامی افزایش قیمت مسکن در اواسط سال جاری اتفاق می افتد.

    وی افزود: در اثر این سونامی، قیمت مسکن حداقل 300 درصد افزایش پیدا می کند.
    http://www.entekhab.ir/fa/news/160027
    آن ها که به گوششان بیش از چشمشان اعتماد میکنند یک چیز بزرگ را از دست میدهند و آنهم حقیقت است.
    وقتی خودت را هم صدا با اکثریت دیدی، وقت آن است که بنشینی و عمیقا فکر کنی.

  16. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید majid664 از ایشان تشکر کرده اند:


  17. #29019
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال

    پاسخ : اخبار

    دولت نرخ "سی.ان.جی" را تعدیل کرد
    دولت نرخ عرضه هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) را بنا به دلایلی، از 652 به 600 تومان کاهش داد.

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  18. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده اند:


  19. #29020
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال

    پاسخ : اخبار

    مشاهده جنگنده های روسی بر فراز آمریکا
    فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه آسیا-پسفیک از رهگیری یک جنگنده روسی بر فراز کالیفرنیا خبر داد.



    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ژنرال "هربرت (هاوک) کارل‎لیزل" در سخنرانی خود در اندیشکده مطالعات استراتژیک و بین الملل (SIS) واشنگتن با نمایش تصویری در خصوص رهیگیری یک جنگنده مدل "بیر" روسی از سوی جنگنده های اف 15 آمریکایی بر فراز گوام و همچنین سواحل کالیفرنیا، از افزایش پرواز جنگنده های روسی در نردیکی مرزهای آمریکا خبر داد.
    به گفته این ژنرال آمریکایی در هفته های اخیر حضور جنگنده های روسی بر فراز منطقه آسیا پسفیک افزایش یافته و حتی آب های اقیانوس آرام نیز شاهد افزایش رفت و آمد کشتی های روسی بوده اند.
    بر اساس گفته های ژنرال کارل‎لیزل، تعدادی از کشتی های روسی در نزدیکی آب های کره و ژاپن نیز مشاهده شده اند. کارل‎لیزل همچنین عنوان داشت که شمار گشت های بلند مدت هواپیماهای روسی در اطراف مرزهای ژاپن و کره نیز به طور چشمگیری افزایش یافته و این جریان همزمان با افزایش میزان رفت و آمد کشتی های روسی در منطقه بوده است.
    کارل‎لیزل در حالی از افزایش شمار پروازهای هواپیماهای روسی در منطقه آسیا-پسفیک و همچنین مرزهای آمریکا گزارش می دهد که بحران اوکراین موجب شده جنگ افزارهای ایالات متحده اعم از ناو، زیردریایی و جنگنده به سمت مرزهای روسیه سرازیر شوند. در همین رابطه علاوه بر حضور ناوها و زیردریایی های آمریکا در دریای سیاه شماری از نظامیان ایالات متحده نیز در کشورهای لتونی، لیتوانی و لهستان مستقر شده اند.

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  20. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید مخبرالدوله از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 38 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 38 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •