نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 3355 از 5202 نخست ... 23552855325533053345335233533354335533563357335833653405345538554355 ... آخرین
نمایش نتایج: از 33,541 به 33,550 از 52011

موضوع: اخبار

  1. #33541
    عضو فعال mjtb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    نوشته ها
    527
    تشکر
    4,760
    تشکر شده 2,711 بار در 559 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط H.samimi نمایش پست ها
    تصویر نشان داده نمیشه


    http://upload7.ir/imgs/2014-12/55944047524012807536.jpg

  2. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید mjtb از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #33542
    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    نوشته ها
    99
    تشکر
    298
    تشکر شده 382 بار در 97 ارسال

    پاسخ : اخبار

    گفتید این عکس احتمالا شیراز هست . یه نکته جالب بگم . استان فارس چند سال هست جزو برترین تولید کنندگان گندم هست . حالا نکته جالب اینجاست در تمامی استانها و تهران ارد یارانه ای میدن ولی در شیراز نان رو 2 برابر کردن و میگن ارد یارانه ای حذف شده . یعنی یکی از بزرگترین تولید کننده گندم خودش بی بهره هست از ارد با قیمت مناسب و یارانه ای

  4. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید سروش از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #33543
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    972
    تشکر
    13,585
    تشکر شده 3,534 بار در 903 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط سروش نمایش پست ها
    گفتید این عکس احتمالا شیراز هست . یه نکته جالب بگم . استان فارس چند سال هست جزو برترین تولید کنندگان گندم هست . حالا نکته جالب اینجاست در تمامی استانها و تهران ارد یارانه ای میدن ولی در شیراز نان رو 2 برابر کردن و میگن ارد یارانه ای حذف شده . یعنی یکی از بزرگترین تولید کننده گندم خودش بی بهره هست از ارد با قیمت مناسب و یارانه ای

    چند روز قبل که تو خبرهایی که همین جا عنوان شد دولتی ها گفتند که افزایش قیمت نان برای حق بیمه و سوخت گاز و ... است و برای گرانی ارد نیست. من هم دیوز صبح دوستم که نانوا است را دیدم بهش گفتم این گرانی به نفعتون شد و حاشیه سودتان زیاد شد(چند مثلا بیمه 120 تومنی برای انها شده بود 160). دوستم گفت که کدام سود ؟! هفته قبل اراد دولتی از کیسه ای 23 هزار تومن شد 33 هزار و خورده ای. یعنی 10 هزار و خورده ای و معادل بیش از 40% ارد اونم دولتی گران شده.
    دوست من دروغ نمی گوید واگر گفته قابل ردیابی است ولی اگر اون مسئول دولتی که یادم نیست کی بود دروغ گفته باشد واقعا کثافتن. من زیاد تی وی و اخبار نگاه نمی کنم ولی فکر کنم خیلی این موضوع را پر رنگ کردن که این افزایش نرخ برای افزایش هزینه ها است.
    کسی که این طور دروغ بگویید، از زنا بدتر است .... اون وقت خاک بر تو سر دولت و مملکتی که به حجاب گیر دهند بعد به دروغی که بالاتر از زنا است اهمیتی ندهند (مطالبم فقط در صورت صدق گفته طرفین است)
    سلامتی و برکت بزرگترین نعمت ها هستند. بزرگترین آرزو هم عاقبت بخیری است. انشالله نصیبمان شود.

  6. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید علی بابا از ایشان تشکر کرده اند:


  7. #33544
    عضو فعال مخبرالدوله آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    5,228
    تشکر
    2,279
    تشکر شده 17,307 بار در 4,846 ارسال

    پاسخ : اخبار

    معاون نظارت بانک مرکزی مطرح کرد
    فعالیت 7000 موسسه مالی غیر مجاز در کشور!
    کد خبر: ۲۱۵۹۵۵
    ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

    معاون نظارت بانک مرکزی با بیان اینکه اطلاع دقیقی از فعالیت تمامی موسسات غیر مجاز وجود ندارد و هیچ کسی نمی‌داند که با سپرده‌های مردم در حال چه کاری هستند، گفت: تصور ما دریافت مجوز پنج موسسه تا پایان سال بود که تاکنون ساماندهی موسسه آرمان و نور محرز شده است.

    حمید تهرانفر در گفت‌وگو با ایسنا، اقدامات بانک مرکزی برای ساماندهی موسسات مالی غیر مجاز را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: به طور جدی به دنبال ساماندهی این موسسات هستیم و تقاضا هم برای نظم بخشی آنها وجود دارد. از سویی دیگر با توجه به این که مقررات، ضوابط و هماهنگی با خارج از بانک مرکزی ازجمله نیروی انتظامی، وزارت تعاون، دادستانی و استانداری‌ها انجام و تفاهم‌نامه‌ای هم آماده شده، می توانیم بسیار قدرتمند در این عرصه حرکت کنیم.

    آمار موسسات شفاف می شود
    معاون نظارت بانک مرکزی درباره آمار و تعداد موسسات غیر مجاز فعال در کشور گفت: هیچ کسی نمی تواند به دلیلی گستردگی، از تعداد موسسات غیرمجاز عدد مشخصی را اعلام کند. اما اگر بعدها نیروی انتظامی براساس روش مشخصی که تعیین کرده‌اند وارد شود تعداد آن‌ها شفاف تر خواهد شد.

    تهرانفر با بیان اینکه برآورد اولیه من این است که حدود چهار تا پنج هزار صندوق قرض الحسنه داریم و تعدادی در حدود 1700 تا 1800 تعاونی اعتبار سالم یعنی تعاونی هایی نظیراعتبار کارمندی، کارگری و صنعتی که بیرون از محیط کار خودشان دیده نمی شوند، گفت: بر این اساس با احتساب حدود 50 تا 60 تعاونی اعتبار آزاد که مورد پذیرش نبوده و باید مراحل انحلال، تبدیل و یا ادغام را طی کنند حدود 7000 موسسه مالی اعتباری در کشور وجود دارد.

    نور و آرمان به زودی مجوز می‌گیرند
    وی در ادامه با بیان اینکه برخی موسسات برای قرار گرفتن در حوزه نظارت بانک مرکزی علاقه مندی نشان داده و ورود کرده‌اند افزود: تصور ما این بود که تا پایان سال پنج موسسه مجوز دریافت کنند که تاکنون مجوز موسسات نور و آرمان محرز شده است به طوری که موسسه مالی و اعتباری نور تمام اقدامات لازم را انجام داده و به همراه موسسه آرمان پذیره نویسی خود را به اتمام رسانده اند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک شروع به کار می‌کنند.

    به گفته تهرانفر یکی دو مورد دیگر موسسه مالی و اعتباری دیگر هم وجود دارد که به دقت در حال انجام امور خود در بانک مرکزی در اخذ مجوز هستند.

    علیه موسسات متخلف اقدام می شود
    معاون نظارت بانک مرکزی توضیح داد: بقیه موسسات غیرمجاز هر کدام در جایی قرار گرفته و نمی توانیم دقیق اعلام کنیم که چه زمانی مجوز می گیرند و البته دریافت مجوز آن‌ها مستلزم همکاری نزدیک با بانک مرکزی است. ممکن است بسیاری هم اهتمام نداشته و فکر کنند که در این فضای خاکستری بهتر کار کرده، سود بالا گرفته و سپرده قانونی نمی دهند؛ اما این وضع قابل دوام نیست و حتما برعلیه آن ها اقدام می شود.

    وی با بیان اینکه وقتی که موسسات بزرگ مجوز دریافت کرده و ساماندهی شوند نگرانی ایجاد اشکال در صورت برخورد با موسسات کوچک هم از بین می رود، ادامه داد: این درحالی است که اقتصاد کشور تحمل داشتن برخی موسسات که نظارتی بر کار آن ها نیست را ندارد؛ این که موسسه ای تحت نام قرض الحسنه کار کرده و از نام ائمه اطهار استفاده کند اما شفافیت نداشته باشد را دیگر کسی نمی پسندد.

    تهرانفر با بیان اینکه ما برای صرافی ها، صندوق‌ها، تعاونی ها و لیزینگ ها راه را هموار کرده‌ایم و اگر اقدام نکنند مسئوولیت با خودشان است، گفت: شاید زمانی عنوان می شد که فعالیت موسسات غیر مجاز و متخلف چندان موثر نیست. اما امروزه شاهدیم و ثابت شده که برخی از آن‌ها با اقداماتشان برای کشور بحران ایجاد کرده اند؛ براین اساس تمام موسسات مالی موظف به داشتن شناسنامه برای انجام فعالیت‌ هستند.

    مردم با چشم طمع به سمت موسسات غیر مجاز نروند
    تهرانفر درباره اینکه چرا برای فعالیت ساده ترین فروشگاه باید مجوز وجود داشته باشد اما موسساتی که بخش زیادی از سرمایه های مردم را در اختیار دارند بدودن مجوز و نظارت فعالیت می کنند و بانک مرکزی خود را نسبت به امنیت سپرده گذاری مردم در آنها غیر متعهد می داند؟ پاسخ داد: به نظر می رسد از سطور قانون برداشت یکسانی نمی‌شود. بانک مرکزی مطالب را روشن و واضح می بیند و فکر می کند دلیلی برای فعالیت این موسسات در ملاء عام وجود ندارد. اما هنوز در این رابطه ابهاماتی در بین برخی سازمانهای دیگر وجود دارد.

    وی با بیان اینکه به هرحال این موسسات جزیی از بازار پولی نیستند و نباید مردم با چشم طمع برای اخذ سود بیشتر و یا گرفتن وام نوبتی چند برابر، به آنها روی آورند یادآور شد: ما دیدگاه مثبتی نسبت به این موسسات نداریم، آنها مثل گردوی در بسته می مانند که در برخی موارد اطلاعات دقیقی از آنها وجود نداشته و اغلب تابلوهای زیبایی دارند و نمی دانیم که چه می کنند.









    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

  8. #33545
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال

    پاسخ : اخبار


    "اشتون کارتر" وزير دفاع آمريکا شد


    اوباما، "اشتون کارتر" معاون سابق وزير دفاع آمريکا را به سمت وزارت دفاع انتخاب کرد.

    فاکس نيوز نوشت ، "باراک اوباما"، "اشتون کارتر" معاون سابق وزير دفاع آمريکا را براي سمت وزارت دفاع انتخاب کرد.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  9. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده است:


  10. #33546
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال

    پاسخ : اخبار

    جزئیات جدید از بازجویی همسر البغدادی

    منابع خبری لبنان جزئیات جدیدی از روند بازجویی از همسر سابق سرکرده گروهک تروریستی «داعش» خبر دادند.

    به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، نتایج بازجویی‌‌های اخیر از «سجی الدلیمی» همسر سابق «ابو بکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی «داعش» نشان داد که از مارس گذشته تا کنون از لبنان خارج نشده و با وجود اینکه آزمایشات پزشکی نشان داد که باردار است ولی از افشای هویت پدر جنین خود سر باز زد.

    گزارش روزنامه السفیر حاکی است که سجی الدلیمی تاکید کرده که به هنگام خروج از زندان در ماه مارس ۲۰۱۴، در عقد کسی نبود. پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که سجی الدلیمی همسر سابق البغدادی است و مدت‌ها قبل از وی طلاق گرفته است.

    روزنامه السفیر لبنان با بیان اینکه آزمایشان پزشکی صحت ادعای الدلیمی مبنی بر باردار بودن را تایید کرد، افزود: هاجر دختر سجی الدلیمی که همراه مادرش توسط نیروهای لبنانی دستگیر شده، در بازجویی‌ها اسم خود را فاش نکرده و چنین امری نشان می‌دهد که آموزش‌های قبلی در این زمینه دریافت کرده است.

    یک منبع آگاه تاکید کرد که الدلیمی به علت ارتباط نامش با ابوبکر البغدادی و تماس‌هایش با گروهک‌های تروریستی در لبنان دستگیر شده است.

    پیش از این در پی اخبار منتشر شده درباره دستگیری همسر و فرزند ابوبکر البغدادی سرکرده داعش، یک منبع قضایی به خبرگزاری «آناتولی» گفته که نتایج «DNA» نشان می دهد که زن عراقی که در لبنان بازداشت شده، همسر ابوبکر البغدادی است. گزارش «DNA» تائید می کند که سجی الدلیمی همسر ابوبکر البغدادی مادر سه فرزند است.

    یک منبع امنیتی لبنانی در این باره به روزنامه الجمهوریه گفت: سجی الدلیمی همسر البغدادی و پسرش همچنان در بازداشت وزارت دفاع لبنان قرار دارند و تاکنون بازجویی‌هایی از الدلیمی انجام شده که وی در جریان همین بازجویی ها به اینکه همسر ابوبکر البغدادی است، اعتراف کرده است.

    این منبع امنیتی افزود: بازداشت همسر و پسر البغدادی یک موفقیت ویژه برای ارتش لبنان محسوب می شود که از آمادگی دستگاه اطلاعاتی و پیگرد شدید گروههای تروریستی حکایت دارد.

    این منبع امنیتی به الشرق الاوسط گفته که همسر و پسر البغدادی بیش از ۱۰ روز پیش در شرق لبنان بازداشت شده بودند اما به علت مسائل امنیتی ، هیچ خبری در این باره منتشر نشده بود.
    *فارس
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  11. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  12. #33547
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال

    پاسخ : اخبار

    جانشین فرمانده سپاه قدس:
    آمریکا به اندازه یک عملیات مشترک عراق و ایران علیه داعش هم موفق نبوده

    جانشین فرمانده قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه داعش را خود آمریکا در منطقه به وجود آورد، گفت: آمریکا دارای اتاق فکر است و همان اتاق فکر اینگونه برنامه ریزی می‌کند. آنان ائتلاف راه انداخته و 60 کشور را وارد منطقه کرده‌اند، حال آیا اینکه می‌گویند ما برای مبارزه با داعش وارد منطقه شده‌ایم درست است؟

    به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سردار قاآنی، جانشین فرمانده سپاه قدس امروز در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه جهاد جزو فروع دین است، بیان داشت: به عنوان یک بچه مسلمان وظیفه داریم که راه جهاد را ادامه دهیم امام راحل فرمودند "مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید 20 میلیون تفنگ نیز داشته باشد"؛ البته به این معنا نیست که 20 میلیون اسلحه داشته باشیم؛ بلکه دامنه بسیجی بودن باید همه مردم را فرا گیرد.

    وی با اشاره به اینکه بسیج این کشور را از سخت‌ترین خطرات نجات داده است، خاطرنشان کرد: نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود و شکست خط عملیاتی دشمن از جمله تلاش‌های بسیج بود که به ثمر نشست.

    جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه گفت: امام راحل شخصیتی بودند که دنیا را متحول کردند و موجب ایجاد تاثیرات بسیار در جهان شدند؛ به طوری که بسیاری از مسئولان کشورهای بیگانه ایشان را مورد احترام می‌دانند.

    قاآنی افزود: چنانچه بسیج نبود توان مقابله در جنگ را نداشتیم و امروز نمونه بارز عدم حضور بسیج در کشور مصر که الگوی کشورهای عربی شده است را می‌توان مشاهده کرد که با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.

    وی ادامه داد: ما باید موقعیت شناس باشیم و براساس آن بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم در ماجرای 9 دی بود که بسیج فکر دشمنان و خائنان را خواند که به این موقعیت شناسی می‌گویند.

    جانشین فرمانده سپاه قدس ضمن بیان اینکه بسیج با کسی تعارف ندارد و تنها در خدمت کسی است که در خدمت رهبر باشد، تصریح کرد: علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه سابق عنوان می‌کرد من به دنبال مسئله هسته‌ای بودم که با مسئله سنگینی مواجه شدم و در اینجا بود که شهید شهریاری به صورت رایگان آن را برایم حل کرد.

    قاآنی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بیان می‌کنند تولید علم و نهضت نرم افزاری در مدت کوتاهی اثر خود را نشان می‌دهد، دشمن معتقد است ابزار آلات ایرانی کهنه و قدیمی است در صورتی که ایرانیان سوار بر ماشین‌های بلندبالا و به روز هستند و بسیج است که این کشور را به قدرت کنونی رسانده است.

    وی گفت: امروز همه قشرهای لبنان، حزب الله را مورد تکریم قرار می‌دهند، بیش از 60 سال است که فلسطین اشغال شده واسرائیل در مدت 67 روز سه کشور عربی را تسخیر کرد، در موضوع فلسطین مشاهده کردیم که کودکان بی‌گناه بسیاری به شهادت رسیدند؛ اما درجنگ 50 روزه که اسرائیل با تمام توان و قوا وارد عمل شد با دفاع جانانه بسیج مردمی مواجه شدند.

    جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به منطقه ما نیز آمدند؛ اما با آنان برخورد سختی شد و بدانید که آنان هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند، آمریکا حتی به مردم خود رحم نمی‌کند.

    قاآنی با بیان اینکه آمریکا در عراق و افغانستان علیه ایران هزینه کرد؛ اما ناکام ماند، افزود: هم آنان بودند که هنگام خروج از افغانستان التماس ایران را می‌کردند؛ اما انقدر گستاخ هستند که حیله‌های خود را ادامه می‌دهند.

    وی ادامه داد: آمریکا مدعی برقراری عدالت در دنیاست؛ اما دروغ می‌گوید و با وجود اینکه قدرتی که دارد 60 کشور را جهت مقابله با داعش و به بهانه کمک به عراق و سوریه وارد منطقه کرد.

    جانشین فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه داعش را خود آمریکا در منطقه به وجود آورد، گفت: آمریکا دارای اتاق فکر است و همان اتاق فکر اینگونه برنامه ریزی می‌کند. آنان ائتلاف راه انداخته و 60 کشور را وارد منطقه کرده‌اند، حال آیا اینکه می‌گویند ما برای مبارزه با داعش وارد منطقه شده‌ایم درست است؟

    قاآنی ضمن اشاره به اینکه آنان دروغ می‌گویند و نه به فکر سوریه و نه به فکر عراق هستند، بیان داشت: تمام موشک‌هایی که آمریکا علیه داعش شلیک کرد به اندازه یک عملیات مشترک عراق و ایران علیه داعش منجر به ضربه وارد شدن به آنها نشد.

    وی با تاکید بر اینکه آنان درصدند حضور خود را در سوریه وعراق بازسازی کنند، گفت: تفکر بسیج بسیار با برکت و میدان بسیج میدان مجاهدت است که مبنای کار بسیج عمل به تکلیف است نه چیز دیگر.

    جانشین فرمانده سپاه قدس افزود:بسیج سرباز ولایت است اینکه برخی تصور می‌کنند می‌توانند برای بسیج تعیین و تکلیف کنند اشتباه است.

    قاآنی با بیان اینکه امروز بسیج با اقتدار در زمینه‌های مختلف می‌جنگد، تصریح کرد: امام توصیه می کردند بسیجیان باید بسیج جهان اسلام را به وجود آورند و این امر شدنی است، باید هسته های مقاومت را به وجودآورد و به مقابله با شرق و غرب ایستاد.

    وی افزود: آمریکایی‌ها امروز 150 هزار نیرو وارد کشور عراق کرده‌اند و در هر جا که با مشکل مواجه می‌شوند عنوان می کنند ایران ما را با مشکل مواجه کرده است.

    قاآنی ضمن اشاره به اینکه خدا آبروی آمریکا را برده است تصریح کرد: به مسئولان توصیه می‌کنم بسیج را حفظ کنند که چنانچه حفظ نکنند با خطرات زیادی مواجه خواهند شد.

    جانشین فرمانده سپاه قدس در پایان گفت: چنانچه فردی می‌خواهد اقدام مفیدی انجام دهد باید تفکر بسیجی داشته باشد؛ زیرا با تفکر بسیجی خواهد توانست اثربخش باشد.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  13. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  14. #33548
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال

    پاسخ : اخبار

    جانشین فرمانده سپاه: ما در خلیج فارس به آمریکایی ها امر و نهی می کنیم

    جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس، بیان داشت: شناورهای ما به موازات شناورهای آمریکایی حرکت می کنند و از آنها فیلم می گیرند. تنها کسانی که آمریکایی ها را در دریا مواخذه می کنند ما هستیم. ما از آن ها سؤال می پرسیم و آن ها را امرونهی می کنیم. این همان قدرت بسیجی است.

    جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به هدایت استادانه مقام معظم رهبری در تولید افق های آرمانی، اظهار کرد: ما حدود ده سال قبل آرزو داشتیم یک پرنده بدون سرنشین در مسیری راهبردی و دوربرد داشته باشیم اما سپاهی ها و بسیجی ها با تکیه بر تفکر «ما می توانیم» آن را عملی کردند.

    به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، افزود: این کار در سوله های ساده آغاز شد و درنهایت موتوری ساخته شد که فن آوری ساخت آن ـ که نوعی موتور دوار بدون پیستون است ـ تنها در اختیار انگلیس بود و آمریکایی ها نیز از انگلیس تهیه می کنند.

    وی ادامه داد: ما به این تکنولوژی دست پیدا کردیم و امروز کشورهای پیشرفته برای تهیه این موتورها با ما قرارداد می بندند. پهپادهایی که می توانند 3000 کیلومتر را با فناوری رادارگریز طی کرده و تصاویری از میدان دید خود تهیه کنند و به لحظه آن اطلاعات را منتقل کنند. زمانی این موضوع فراتر از آرزوی ما بود، اما این کار را فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور انجام دادند. جانشین فرمانده کل سپاه بابیان این که 15 سال پیش به دنبال تولید رادارهایی بودیم که تا صد کیلومتر برد داشته باشند تأکید کرد: امروز رادارهایی داریم که ماهواره ها را در آسمان رصد می کنند.

    وی ادامه داد: ما امروز ماهواره می سازیم، درحالی که دانش هوافضا جزو دانش های ممنوعه از طرف دشمن بود. امام ما موفقت ها عظیم به دست آوردیم و هرکجا تحریم بودم، موفق تر شدیم.

    سردار سلامی تاکید کرد: امروز لشکرهایی از متفکران بسیجی در کشور حضور دارند که می توانند کشور را در هر شرایطی در اوج نگهدارند. عده ای می خواهند چهره بسیج را زخمی کنند، اما این جامعه بر بال اندیشه بسیجی در حال رشد است.

    وی در ادامه به ساخت پالایشگاه های توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اشاره کرد و گفت: به زودی پالایشگاهی افتتاح می شود که معادل همه بنزین هایی که در کوره مصرف می شوند، بنزین تولید می کند. این بالندگی نیز در شرایط تحریم صورت گرفته است.

    جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس، بیان داشت: شناورهای ما به موازات شناورهای آمریکایی حرکت می کنند و از آنها فیلم می گیرند. تنها کسانی که آمریکایی ها را در دریا مواخذه می کنند ما هستیم. ما از آن ها سؤال می پرسیم و آن ها را امرونهی می کنیم. این همان قدرت بسیجی است.

    وی بابیان این که هنوز عده ای تصور می کنند آمریکا قدرت برتر نظامی دنیاست، تاکید کرد: خود غربی ها آن تصور را ندارند. مجله ای آمریکایی در مقایسه توان نظامی این کشور نسبت به 15 سال پیش آن را با عبارت «یک قدرت خسته، پوسیده» توصیف کرده بود.

    سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود در موضوع سیاست خارجی و نفوذ قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما یک الگو هستیم که نشان دادیم یک کشور می تواند مقاومت کرده و پیشرفت کند. انقلاب اسلامی مرزهای جدیدی را گشوده است. امروز در شرق مدیترانه، شبه جزیره حجاز و شمال آفریقا مرزهای انقلاب توسعه پیداکرده اند.

    وی افزود: روزگاری دشمن همه روند و حوادث منطقه را می ساخت و همه مجبور بودند در کریدوری که آن ها تهیه می کردند حرکت کنند. اما امروز آمریکایی در شرق مدیرترانه نتوانسته اند معمای امنیتی صهیونیست ها که در چهار جنگ آخر با حزب الله و مقاومت شکست خورده است را حل کنند.

    سردار سلامی ادامه داد: آن ها می خواستند رژیم سوریه را سرنگون کنند، اما امروز شاهدیم رژیم سوریه بیش از گذشته قدرتمند است و آمریکایی ها در یک ابهام راهبردی به سر می برند ونمی دانند با چه فرمولی می توانند خود را از این میدان دور کنند. امروز ابهام در راهبردهای آمریکا در منطقه نیز محرز است. آن ها به درجه ای از نزول قدرت رسیده اند که نمی توانند منفعت سیاسی ایجاد کنند.

    جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امروز تحولات راهبردی، تاکتیکی و سیاسی منطقه با ابتکار عمل ایران در عراق در جریان است. ائتلاف سردرگم آمریکایی ها علیه داعش، تحقیرآمیزترین نوع راهبرد برای آمریکایی ها بوده است.

    وی اضافه کرد: حزب الله در لبنان شکل گرفته است و در هر جنگی می تواند رپیم صهیونیستی را با شکست مواجه کند. امروز هیچ نقطه ای از مناطق اشغالی وجود ندارد که محل تقاطع موشک های حزب الله از شمال و فلسطینی ها در جنوب نباشد. وی با اشاره به شکل گیری گروه های مقاومت در افغانستان، حزب الله در لبنان، جهاد و حماس در فلسطین، بسیج نیرومند در عراق و سوریه و انصارالله در یمن تصریح کرد: امروز سرزمینی وجود ندارد که امکان تهدید برای انقلاب اسلامی باشد و قدرتی در مقابل آن ظهور نکرده باشد.

    سردار سلامی در ادامه صحبت های خود بابیان اینکه انزوای سیاسی جمهوری اسلامی بی معنا است، اظهار داشت: کشوری که حل معادلات منطقه ای تنها با حضور او امکان پذیر نیست در انزوای سیاسی قرار ندارد و ما امروز پایانه دیپلماسی منطقه و جهان هستیم.

    وی در پایان با بیان اینکه ما امروز نگران هیچ چیز نیستیم،خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی ما امروز بهترین پتانسیل و تکیه گاه را برای دستگاه دیپلماسی مان فراهم کرده و این یک حقیقت است و این راه با شتاب و اعتماد به نفس و باور قوی تری نسبت به گذشته ادامه دارد.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  15. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  16. #33549
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال

    پاسخ : اخبار

    آيت‌الله علم‌الهدي:
    اگر برای ضدانقلاب تریبون فراهم شود، مردم به دانشگاه ها می ریزند و آنجا را تعطیل میکنند

    خطيب نماز جمعه مشهد افزود: دانشگاه جاي کساني که مي‌خواهند جنبش دانشجويي را به نفع آمريکا مصادره کنند نيست. نبايد به اسم دانشجو زمينه را فراهم کرد تا يک عده مزدوري خود براي غرب ثابت کنند.

    به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، امام جمعه مشهد در خطبه دوم نماز جمعه اين شهر گفت: بايد حواسمان جمع باشد، در 16 آذر سال 88 يک عده جنبش دانشجويي را با وجود زمينه ضد آمريکايي، به نفع خود مصادره کرده و مزدوران آمريکا در دانشگاه، عکس امام(ره) را پاره کردند، آنها جنبش ضد آمريکايي را به نفع خود مصادره کردند و عکس امام که آغازگر جنبش ضد آمريکايي بود را پاره کردند.

    علم‌الهدي ادامه داد: هر سال 16 آذر که مي‌رسد، يک عده جريانات لائيک و جريان‌هاي سياسي فرصت طلب و قدرت طلب به اسم حمايت از جنبش دانشجو در دانشگاه‌ها ورود مي‌کنند و مي‌خواهند با استفاده از اين جنبش‌ها خود را به قدرت برسانند.

    مديريت‌هاي دانشگاهي توجه داشته باشند؛ نبايد زمينه را به اسم حمايت از دانشجو براي عناصر قدرت طلب آماده کنند. نبايد به اسم جنبش دانشجويي زمينه را فراهم کرد تا يک عده بيايند و مزدوري خود براي غرب را ثابت کنند و چهره اپوزيسيوني و ضد رهبري را در دانشگاه‌ها ايجاد کنند.

    اگر مديريت دانشگاه اين مسئله را رعايت نکند خيلي اشتباه کرده است.

    وي افزود: دانشگاه جاي تبادل افکار و تضارب آراست اما جاي تريبون‌سازي براي ضديت با ولايت فقيه و ضد نظام‌ها نيست، دانشگاه جاي کساني که مي‌خواهند جنبش دانشجويي را به نفع آمريکا مصادره کنند نيست.

    اين مردم هشيار هستند، در سال 58 که گروه‌هاي التقاطي دانشگاه تهران را سنگرسازي کردند مردم با حضور زنان اين افراد را از دانشگاه‌ها بيرون ريختند و براي چهار سال درب دانشگاه‌ها بسته شد، آن مردم همين مردم هستند، انقلابي بودن مردم قوي‌تر از سابق شده است، اگر قرار باشد مديريت‌هاي دانشگاهي با ژستي خاص براي ضد انقلاب‌ها تريبون فرآهم کنند همين مردم مي‌ريزند و دانشگاه‌ها را تعطيل مي‌کنند.
    *نسيم
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  17. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  18. #33550
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    34,618
    تشکر
    50,568
    تشکر شده 104,284 بار در 31,906 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط S.TRADER نمایش پست ها
    قرار‌داد ایران با خودروسازان خارجی نهایی شد


    » سرویس: اقتصادي - خودرو
    کد خبر: 93091408445
    جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰



    در مذاکرات صورت گرفته در روزهای گذشته قرار‌داد همکاری خودروسازان داخلی با برخی از شرکت‌های خودروسازان خارجی نهایی شد.


    به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ماه‌های گذشته دو خودروساز داخلی با برخی از خودروسازان خارجی برای آغاز همکاری مذاکره کرده بودند. به دنبال آن از ابتدای هفته گذشته با حضور میهمانان خارجی و مسوولان ارشد شرکت‌های خودروساز خارجی در همایش صنعت خودرو مذاکرات بیشتری در این رابطه صورت گرفت.


    براساس جدید‌ترین اخبار به دست آمده در مذاکرات روزهای گذشته توافقات نهایی بین ایران خودرو و سایپا با چند خودروساز خارجی صورت گرفته است.


    دراین زمینه توافق شده به محض حل شدن موانع، نقل و انتقالات بانکی همکاری‌های مشترک دو طرف آغاز شود.


    به گفته یک مقام حاضر در این مذاکرات، خودروسازان خارجی مربوطه شروط ایران از جمله سرمایه‌گذاری، داخلی‌سازی قطعات و صادرات خودرو از پایگاه ایران را پذیرفته‌اند. دراین زمینه تفاهمات اولیه صورت گرفته و دو طرف تنها در انتظار بازشدن راهی برای نقل و انتقال ارز هستند.


    همچنین براساس اخبار به دست آمده در مذاکرات صورت گرفته در روزهای گذشته قرار‌داد‌هایی بین برخی از شرکت‌های قطعه‌سازی بزرگ خارجی با قطعات‌سازان داخلی منعقد شده است و قرار است اقدامات اجرایی مربوط به همکاری مشترک نیز آغاز شود.


    انتهای پیام
    این دیگه نیاز به توافق و تفاهم داشت؟؟؟؟ میگن توافق کردیم به محض برداشته شدن تحریمها با هم همکاری کنیم !!!

  19. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید negarminavi از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 30 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 30 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •