نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 3823 از 5202 نخست ... 28233323372337733813382038213822382338243825382638333873392343234823 ... آخرین
نمایش نتایج: از 38,221 به 38,230 از 52011

موضوع: اخبار

  1. #38221
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    34,618
    تشکر
    50,568
    تشکر شده 104,284 بار در 31,906 ارسال

    پاسخ : اخبار

    در گفتگو با مهر اعلام شد؛
    جزئیات جدید از راه‌اندازی بورس مسکن

    عضو شورای عالی بورس با اعلام جزئیات از نحوه راه‌اندازی بورس مسکن، گفت: در فاز اول این طرح، املاک نهادهای بزرگ و در فازهای بعدی معاملات انبوه سازان و بنگاه‌های املاک را دربر می گیرد.

    محمد رضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر از آماده سازی مقدمات اجرایی شدن بورس مسکن توسط بورس کالا خبرداد و گفت: اجرایی شدن برنامه بورس مسکن نیازی به تصویب در شورای عالی بورس ندارد و ماموریت آن به بورس کالای ایران محول شده است که در دو بخش اجرایی خواهد شد.

    عضو شورای عالی بورس با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای بورس مسکن در کشور، اظهارداشت: آئین نامه ها، نرم افزارها و سخت افزارهای این بورس کامل شده است و بورس کالا آمادگی دارد که با دریافت تقاضای معاملات املاک و مستغلات از سوی نهادها و دستگاه‌ها در فاز اول اجرای این طرح را کلید بزند.

    وی ادامه داد: با ارائه اطلاعات از سوی متقاضیان، املاک و مستغلات آنها در بورس مسکن مورد معامله قرار می گیرد. فاز اول قرار نیست که تمام بخش مسکن کشور را شامل شود و شامل املاک و مستغلات بنگاه های بزرگ اقتصادی، شهرداری ها، بانک‌ها، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، مجموعه نهادها و سازمان‌هایی که جایگاه ویژه در املاک و مستغلات دارند، شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی و غیره را در بر می گیرد و از طریق انتشار آگهی اطلاع رسانی پیش از معاملات انجام می‌شود.

    این مقام بورسی اعلام کرد: در حال حاضر بورس کالا آمادگی معاملات املاک و مستغلات را به صورت کامل دارد و ظرفیت‌ها را فراهم کرده و بسترها آماده است.

    پورابراهیمی با اعلام اینکه اطلاعات این نهادها و سازمان‌ها در تابلوی بورس مسکن اعلام خواهد شد، تصریح کرد: در فاز دوم اطلاعات معاملات انبوه سازان در کلان شهرها و کسانی که علاقه‌مند به وارد کردن اطلاعات خود در این بورس به منظور شفاف سازی هستند، در بر می گیرد.

    وی افزود: در مراحل بعدی اطلاعات معاملات بنگاه‌های املاک می‌تواند وارد بورس مسکن شود و آنها به صورت کارگزار بورس نسبت به انجام عملیات معاملات اقدام کنند.

    عضو شورای عالی بورس، راه اندازی بورس مسکن را باعث شفافیت معاملات، مشخص شدن قیمت، از بین بردن قیمت‌های کاذب، کاهش بورس بازی، تامین مالی بخش مسکن، جمع کردن نقدینگی، کاهش ریسک خریداران و تعریف تعهدات و رفع مشکلات مردم در پیش فروش و خرید مسکن و غیره اعلام کرد و افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود که یک ملک به ۱۰ نفر فروخته شده است و این باعث مشکلات قضایی و غیره می‌شود که با انجام معاملات مسکن در بورس مسکن این مسائل حل خواهد شد.

    وی از وجود تقاضاهایی برای معاملات و برگزاری جلساتی با برخی دستگاه‌ها و نهادهای متقاضی خبرداد و تصریح کرد: شهرداری‌ها و اتحادیه املاک می‌تواند نقش مهمی در اجرایی شدن بورس مسکن ایفا کند و متولی انجام این طرح باشند.

    http://www.mehrnews.com/news/2870017...B3%DA%A9%D9%86

  2. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید negarminavi از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #38222
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال

    پاسخ : اخبار

    فرانسه "هشدار" سفر به ایران را لغو کرد


    جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
    1438783576265_20150730-iran-fcv-2_cle87e73e.jpg
    دولت فرانسه، ایران را از حالت "هشدار" برای سفر اتباع خود، خارج کرد.

    به گزارش خبرنگار گردشگری ایسنا، وزارت خارجه فرانسه از سال 2006 پس از کاهش روابط اقتصادی دولت‌اش با ایران، نام ایران را در فهرست کشورهای ناامن قرار داد و به اتباع‌اش "پرهیز" از سفر غیرضروری به ایران را توصیه کرد.

    پاییز سال گذشته نیز دولت فرانسه پس از ترور یک تبعه‌ی فرانسوی در الجزایر، نام ایران را در فهرست 40 کشور ناامن برای سفر فرانسوی‌ها قرار داد که این اتفاق سبب ملاحظات بیشتری در اتباع این کشور برای انتخاب ایران شد.

    جنگ در یمن نیز با توجه به توصیه‌های وزارت خارجه فرانسه، گردشگران بیشتری را از سفر به ایران گریزان کرد؛ اما اکنون آژانس‌های ایرانی که در بازار فرانسه فعالیت دارند، می‌گویند؛ اوضاع پس از توافقات هسته‌ای تغییر کرده است. هر چند موج ابراز علاقه برای سفر به ایران از مدت‌ها پیش آغاز شده، ولی با توافقات ایران و 1 + 5 اوج گرفته است.

    سفر اخیر وزیر خارجه فرانسه به ایران نیز باعث شده هشدارهای قبلی دولت این کشور به اتباع خود برای پرهیز از سفر به ایران، اصلاح شود. وزارت خارجه فرانسه که قبلا در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده بود، سفر به ایران را توصیه نمی‌کرد، اکنون با اصلاح متن قبلی و واژه‌ی "déconseillé"، نوشته است؛ «گردشگری و فعالیت حرفه‌ای سفر در بخش‌هایی از ایران، از جمله اردبیل، شیراز، پرسپولیس، اصفهان، یزد، کاشان، همدان، تبریز، رشت، گرگان، تهران، کرج و مشهد و همچنین در جزایر گردشگری کیش و قشم و سایت باستان‌شناسی شوش در استان خوزستان ممکن است.»

    البته وزارت خارجه فرانسه توصیه‌نامه سفر به ایران را با محافظه‌کاری دیپلماتیک اصلاح کرده و همچنان سفر به بخش‌هایی از ایران را که هم‌مرز با عراق، پاکستان، افغانستان و ترکیه هستند، توصیه نمی‌کند. همچنین به مسافران ایران پیشنهاد کرده برای دیدن "بم" می‌توانند از مسیر هوایی استفاده کنند.

    تغییر مواضع دولت فرانسه در برقرار رابطه با ایران بویژه در حوزه تجارت و گردشگری در زمان سفر لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه نیز به طور رسمی اعلام شد.

    فابیوس در دیدار با حسن روحانی رییس‌جمهور ایران با ابراز رضایت از حضور خود در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دولت فرانسه به دنبال برقراری مناسباتی براساس احترام متقابل و دوستی با ایران است.

    او با اشاره به این‌که گاهی در مناسبات کشورها فراز و نشیب‌هایی وجود دارد، گفت: امروز سرآغاز فصل جدیدی از همکاری‌ها میان تهران و پاریس است و چشم‌انداز این آغاز مجدد نیز به دلیل توافق هسته‌ای بسیار روشن است. باید به سرعت زمان‌های هدر رفته در گذشته را برای گسترش همکاری‌ها جبران کنیم.

    وزیر امور خارجه فرانسه همچنین با بیان این‌که در کشور ما در زمینه جهانگردی، کشورها دارای رده‌بندی خاصی هستند، افزود: جایگاه ایران در این جدول ارتقاء خواهد یافت و خوشحال خواهیم شد که میزبان جهانگردان ایرانی باشیم.

    پیش‌تر نیز وزارت خارجه بریتانیا توصیه قبلی خود را درباره پرهیز از سفرهای غیرضروری به ایران را تغییر داده بود.

    وزارت خارجه بریتانیا در بیانیه‌ای که 11 روز بعد از اعلام توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی منتشر شد، اعلام کرد: «توصیه ما درباره پرهیز از سفرهای غیرضروری به ایران همچنان درباره مناطق خاصی به ویژه مرز ایران با عراق، افغانستان و پاکستان برقرار است. اما درباره سفر به سایر مناطق ایران، این توصیه دیگر برقرار نیست.»

    فیلیپ هموند، وزیر امور خارجه بریتانیا بخشی از دلیل این تغییر را "کاهش خصومت با بریتانیا در دولت رییس جمهور روحانی" عنوان کرد.
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

  4. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #38223
    عضو فعال خوشبخت آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    5,464
    تشکر
    9,141
    تشکر شده 45,465 بار در 5,450 ارسال

    پاسخ : اخبار

    سیدحسن خمینی:
    بی ادبی ها فرهنگ جامعه را از درون تهی می‌کند / متاسفانه این روزها در نوشتن‌ها بی‌ادبی‌هایی دیده می‌شود / انسان نباید به یک خودسانسوری ناخواسته دچار شود / خبرنگار باید شجاع باشد
    یادگار امام تاکید کرد که مجموعه‌های خبری باید علاوه بر صداقت و اعتماد، سایر مسائل اخلاقی را نیز در خبر رعایت کنند.



    پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
    یادگار امام تاکید کرد که مجموعه‌های خبری باید علاوه بر صداقت و اعتماد، سایر مسائل اخلاقی را نیز در خبر رعایت کنند.

    به گزارش «انتخاب»، آیت الله سیدحسن خمینی در دیدار مسئولان ایسنا گفت: در حوزه روابط شخصیت‌های حقیقی با هم یک اخلاق تعریف شده وجود دارد، اما اخلاق در حوزه روابط شخصیت‌های حقوقی مقداری تابع حوزه فردی شده، در حالی که اگر به عنوان مثال کلاه گذاشتن سر دیگران قبیح است این چه در حوزه فردی و چه در حوزه اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی ادامه داد: فطرت آدمی می‌گوید فرد باید همان‌قدر پایبند به اخلاق باشد که یک نهاد حقوقی؛ یعنی در واقع نهاد حقوقی باید به همان موازین اخلاقی پایبند باشد، در حالی که گاهی این طور نیست و طرف فکر می‌کند اگر برای نهاد، موسسه و ارگانی کار می‌کند آنجا می‌تواند همه موازین را زیر پا بگذارد در حالی که ممکن است در زندگی شخصی خود این مساله را رعایت کند.

    به نوشته ایسنا، یادگار امام با بیان اینکه تاثیر خبر در فضای اجتماعی و سیاسی جامعه بر کسی پنهان نیست، خاطرنشان کرد: خدای ناکرده گاهی ممکن است خبرنگار یا مدیر خبری یا کسی که صفحه اجتماعی پرمخاطبی دارد احساس کند به خاطر منفعتی باید پا روی یکی از موازین اخلاقی بگذارد. ممکن است لزوما این کار اشاعه یک دروغ نباشد بلکه افشای سر مردم و یا هتک احترام آن‌ها باشد.

    سیدحسن خمینی در ادامه با تاکید بر لزوم پایبندی فعالان عرصه خبر به اخلاق، اظهار کرد:‌ یک مجموعه خبری که صداقت نداشته باشد خود را نابود کرده و بعد از مدتی کسی به او اعتمادی نمی‌کند. اگر چنین مجموعه‌ای متهم شود که صداقت ندارد خبرش به درد نمی‌خورد؛ بنابراین صداقت و بی‌طرفی در تاثیرگذاری مجموعه‌های خبری بسیار اهمیت دارد و جدای از صداقت و اعتماد سایر مسائل اخلاقی نیز باید در خبر رعایت شود.

    یادگار امام رعایت حرمت جامعه را از دیگر ملزومات عرصه خبر عنوان و خاطرنشان کرد‌: مردم ایران مردمی با ادب و با حیا هستند، اما متاسفانه این روزها در نوشتن‌ها و گاهی در فضای مجازی بی‌ادبی‌هایی دیده می‌شود که پسندیده نیست و فرهنگ جامعه را از درون تهی می‌کند.

    یادگار امام در ادامه با بیان این که برخی مطالب در شبکه‌های اجتماعی نه در رابطه با بزرگان ما و نه دیگر اشخاص پسندیده نیست گفت: این چیزها تمامی ندارد. اگر شما چیزی بگویید پشت سر آن ممکن است به مقدسات شما چیزی بگویند.

    وی با مورد توجه قرار دادن این موضوع که پیامبر اسلام (ص) زمانی در جنگ از بی‌ادبی یکسری از مسلمانان خجالت زده شدند گفت:‌ نکند این طور باشد که از بی‌ادبی در فضای رسانه‌ای و مجازی خجالت زده شویم.

    سیدحسن خمینی در ادامه اظهار کرد: این طور نیست که بگوییم اکنون ارزش‌ها در حد تعالی وجود دارد باید این ارزش‌ها را توسعه داد تا بیشتر شود. ضمن این که انسان نباید از این طرف به یک خودسانسوری ناخواسته دچار شود.

    وی با تاکید بر این که شجاعت خبرنگار هیچ منافاتی با صداقت و ادب و پاسداشت حرمت‌های اخلاقی‌اش ندارد گفت: خبرنگار باید شجاع باشد، همچنین مجموعه مدیریتی ایسنا نیز باید شجاع باشند.

  6. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید خوشبخت از ایشان تشکر کرده اند:


  7. #38224
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    2,031
    تشکر
    5,838
    تشکر شده 4,049 بار در 1,548 ارسال

    پاسخ : اخبار

    فرانسه "هشدار" سفر به ایران را لغو کرد

    دولت فرانسه، ایران را از حالت "هشدار" برای سفر اتباع خود، خارج کرد.

    به گزارش «استان نیوز»، وزارت خارجه فرانسه از سال 2006 پس از کاهش روابط اقتصادی دولت‌اش با ایران، نام ایران را در فهرست کشورهای ناامن قرار داد و به اتباع‌اش "پرهیز" از سفر غیرضروری به ایران را توصیه کرد.

    پاییز سال گذشته نیز دولت فرانسه پس از ترور یک تبعه‌ی فرانسوی در الجزایر، نام ایران را در فهرست 40 کشور ناامن برای سفر فرانسوی‌ها قرار داد که این اتفاق سبب ملاحظات بیشتری در اتباع این کشور برای انتخاب ایران شد.

    جنگ در یمن نیز با توجه به توصیه‌های وزارت خارجه فرانسه، گردشگران بیشتری را از سفر به ایران گریزان کرد؛ اما اکنون آژانس‌های ایرانی که در بازار فرانسه فعالیت دارند، می‌گویند؛ اوضاع پس از توافقات هسته‌ای تغییر کرده است. هر چند موج ابراز علاقه برای سفر به ایران از مدت‌ها پیش آغاز شده، ولی با توافقات ایران و 1 + 5 اوج گرفته است.

    سفر اخیر وزیر خارجه فرانسه به ایران نیز باعث شده هشدارهای قبلی دولت این کشور به اتباع خود برای پرهیز از سفر به ایران، اصلاح شود. وزارت خارجه فرانسه که قبلا در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده بود، سفر به ایران را توصیه نمی‌کرد، اکنون با اصلاح متن قبلی و واژه‌ی "déconseillé"، نوشته است؛ «گردشگری و فعالیت حرفه‌ای سفر در بخش‌هایی از ایران، از جمله اردبیل، شیراز، پرسپولیس، اصفهان، یزد، کاشان، همدان، تبریز، رشت، گرگان، تهران، کرج و مشهد و همچنین در جزایر گردشگری کیش و قشم و سایت باستان‌شناسی شوش در استان خوزستان ممکن است.»

    البته وزارت خارجه فرانسه توصیه‌نامه سفر به ایران را با محافظه‌کاری دیپلماتیک اصلاح کرده و همچنان سفر به بخش‌هایی از ایران را که هم‌مرز با عراق، پاکستان، افغانستان و ترکیه هستند، توصیه نمی‌کند. همچنین به مسافران ایران پیشنهاد کرده برای دیدن "بم" می‌توانند از مسیر هوایی استفاده کنند.

    تغییر مواضع دولت فرانسه در برقرار رابطه با ایران بویژه در حوزه تجارت و گردشگری در زمان سفر لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه نیز به طور رسمی اعلام شد.

  8. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید احمدخان از ایشان تشکر کرده است:

    mey

  9. #38225
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    2,031
    تشکر
    5,838
    تشکر شده 4,049 بار در 1,548 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول:
    Ron Kampeas ‏@kampeas 12m12 minutes ago

    With @SenGillibrand backing for deal, question might not be whether opponents can get to 67 for override, but 60 for cloture


    با اعلام حمایت سناتور جیلی براند از توافق هسته ای، حالا شاید سئوال اصلی این نباشد که آیا مخالفان 67 رای لازم برای غلبه بر وتو را دارند یا نه. بلكه شاید سئوال اصلی این باشد که آیا مخالفان می توانند 60 رای لازم برای جلوگیری از تطویل مذاكرات و ممانعت از رای گیری را به دست آورند؟

    --------------
    این حمایت خانم جیلی براند، که سناتور نیویورک است، خیلی مهم است زیرا فشار زیادی بر روی او بود که با توافق مخالفت کند. با این اعلام موافقت، حساب و کتاب مخالفان توافق حسابی به هم ریخت. حالا تعداد سناتورهایی دموكرات و مستقل که گمان می رود با توافق موافق باشند به 41 نفر رسیده است که اینها می توانند از طریق مكانیزم تطویل مذاكرات، حتی مانع از رای گیری بر روی طرح مخالفت با توافق، در مهلت مقرر شوند.

    البته به شرطی که تا آن روز کسی نظرش را عوض نكند.

  10. #38226
    عضو فعال امام قلی خان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    731
    تشکر شده 5,371 بار در 1,383 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط negarminavi نمایش پست ها
    در گفتگو با مهر اعلام شد؛
    جزئیات جدید از راه‌اندازی بورس مسکن

    عضو شورای عالی بورس با اعلام جزئیات از نحوه راه‌اندازی بورس مسکن، گفت: در فاز اول این طرح، املاک نهادهای بزرگ و در فازهای بعدی معاملات انبوه سازان و بنگاه‌های املاک را دربر می گیرد.

    محمد رضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر از آماده سازی مقدمات اجرایی شدن بورس مسکن توسط بورس کالا خبرداد و گفت: اجرایی شدن برنامه بورس مسکن نیازی به تصویب در شورای عالی بورس ندارد و ماموریت آن به بورس کالای ایران محول شده است که در دو بخش اجرایی خواهد شد.

    عضو شورای عالی بورس با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای بورس مسکن در کشور، اظهارداشت: آئین نامه ها، نرم افزارها و سخت افزارهای این بورس کامل شده است و بورس کالا آمادگی دارد که با دریافت تقاضای معاملات املاک و مستغلات از سوی نهادها و دستگاه‌ها در فاز اول اجرای این طرح را کلید بزند.

    وی ادامه داد: با ارائه اطلاعات از سوی متقاضیان، املاک و مستغلات آنها در بورس مسکن مورد معامله قرار می گیرد. فاز اول قرار نیست که تمام بخش مسکن کشور را شامل شود و شامل املاک و مستغلات بنگاه های بزرگ اقتصادی، شهرداری ها، بانک‌ها، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، مجموعه نهادها و سازمان‌هایی که جایگاه ویژه در املاک و مستغلات دارند، شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی و غیره را در بر می گیرد و از طریق انتشار آگهی اطلاع رسانی پیش از معاملات انجام می‌شود.

    این مقام بورسی اعلام کرد: در حال حاضر بورس کالا آمادگی معاملات املاک و مستغلات را به صورت کامل دارد و ظرفیت‌ها را فراهم کرده و بسترها آماده است.

    پورابراهیمی با اعلام اینکه اطلاعات این نهادها و سازمان‌ها در تابلوی بورس مسکن اعلام خواهد شد، تصریح کرد: در فاز دوم اطلاعات معاملات انبوه سازان در کلان شهرها و کسانی که علاقه‌مند به وارد کردن اطلاعات خود در این بورس به منظور شفاف سازی هستند، در بر می گیرد.

    وی افزود: در مراحل بعدی اطلاعات معاملات بنگاه‌های املاک می‌تواند وارد بورس مسکن شود و آنها به صورت کارگزار بورس نسبت به انجام عملیات معاملات اقدام کنند.

    عضو شورای عالی بورس، راه اندازی بورس مسکن را باعث شفافیت معاملات، مشخص شدن قیمت، از بین بردن قیمت‌های کاذب، کاهش بورس بازی، تامین مالی بخش مسکن، جمع کردن نقدینگی، کاهش ریسک خریداران و تعریف تعهدات و رفع مشکلات مردم در پیش فروش و خرید مسکن و غیره اعلام کرد و افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود که یک ملک به ۱۰ نفر فروخته شده است و این باعث مشکلات قضایی و غیره می‌شود که با انجام معاملات مسکن در بورس مسکن این مسائل حل خواهد شد.

    وی از وجود تقاضاهایی برای معاملات و برگزاری جلساتی با برخی دستگاه‌ها و نهادهای متقاضی خبرداد و تصریح کرد: شهرداری‌ها و اتحادیه املاک می‌تواند نقش مهمی در اجرایی شدن بورس مسکن ایفا کند و متولی انجام این طرح باشند.

    http://www.mehrnews.com/news/2870017...B3%DA%A9%D9%86
    اگر بیارند ملک را توی بورس سفته بازها و زالو صفتان هم پیداشان میشود. تا حبابی مسکن را بالا بکشند.
    بساز بفروشها ودلال ها نتونستند در بازار مسکنهای بادکرده شان را بفروشند حالا برای بورس دندون تیزکردند.
    خواهیم دید

  11. #38227
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    2,031
    تشکر
    5,838
    تشکر شده 4,049 بار در 1,548 ارسال

    پاسخ : اخبار

    اتفاقا ملک ارزان میشود .
    ولی تا 2 سال دیگه از رونق ملک حتی با قیمت کنونی خبری نیست. حتی اگر دلال ها شیادها و زالو صفت ها وخودی ها و......خودشان را پاره کنند.
    هر چی در دولت احمدی نژاد چاچیدند باید دود شود.

  12. #38228
    عضو فعال امام قلی خان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    731
    تشکر شده 5,371 بار در 1,383 ارسال

    پاسخ : اخبار

    نقل قول نوشته اصلی توسط احمدخان نمایش پست ها
    اتفاقا ملک ارزان میشود .
    ولی تا 2 سال دیگه از رونق ملک حتی با قیمت کنونی خبری نیست. حتی اگر دلال ها شیادها و زالو صفت ها وخودی ها و......خودشان را پاره کنند.
    هر چی در دولت احمدی نژاد چاچیدند باید دود شود.
    احمد چرا توهم میزنی.ملک کجا ارزان میشود. من دارم از گرانی ملک میگم تو میگی ارزان میشود؟ زالوصفتان و دلالان مگر میگذارند ملک ارزان بشود.اگر امدند در بورس و حبابی بالا کشیدند چی میشه؟ اینها نقشه دارند و حالا وام مسکن هم هی اضافه میکنند تا بادکرده ها را به خیک مردم بندازند و پولاش را ارز کنند و برن.
    مسکن گران نشود.قربان دستت ارزان شدنش پیشکش

  13. #38229
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال

    پاسخ : اخبار

    تاریخ خبر: 16/05/1394 | ساعت: 11:39|

    وزیر اقتصاد در گفت وگو با ایرنا خبر داد:

    کاهش نقدینگی کشور با آزادسازی دلارهای بلوکه شده

    تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه استفاده از منابع بلوکه شده پس از آزادسازی باعث کاهش حجم نقدینگی در کشور خواهد شد، گفت: منابع بلوکه شده پس از آزادسازی متعلق به دولت نیست و نباید در این خصوص اشتباهی صورت گیرد.
    :
    کاهش نقدینگی کشور با آزادسازی دلارهای بلوکه شده
    علی طیب نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره تاثیر آزادسازی دلارهای بلوکه شده بر میزان نقدینگی، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است، ذخایر ایران در خارج از کشور و همچنین درآمدهای ناشی از افزایش صادرات نفت با حفظ تمام اصول و ضوابط عمدتا در جهت توسعه بخش خصوصی بهره گیری شود.
    وی از برنامه دولت برای بهره گیری از منابع بلوکه شده پس از آزادسازی بدون افزایش حجم نقدینگی خبر داد و اظهار داشت: معادل ریالی ذخایر بلوکه شده در گذشته به حساب دولت واریز شده و اثر خود را بر افزایش نقدینگی و اقتصاد ایران گذاشته است.
    این عضو کابینه دولت یازدهم ادامه داد: این منابع پس از آزادسازی متعلق به بانک مرکزی است که ریال آن در گذشته به حساب دولت واریز و از آن استفاده شده است بنابر این برای دو بار نمی توان از این پول ها در بودجه دولت استفاده کرد.
    طیب نیا تصریح کرد: برهمین اساس نمی توان از این منابع در طرح های دولتی استفاده کرد ضمن آنکه این منابع جزو منابع ارزی بانک مرکزی هستند و قاعدتا در جهت توسعه بخش خصوصی از آن استفاده خواهد شد.

    ** نرخ واقعی ارز قیمت عرضه و تقاضای بازار است
    وزیر امور اقتصادی ودارایی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه نرخ واقعی دلار برای اقتصاد ایران چه رقمی است، گفت: نرخ واقعی دلار رقمی است که این ارز براساس آن در بازار خرید و فروش می شود.
    وی تاکید کرد: نرخ واقعی ارز نرخی است که در حال اتفاق و معامله است.
    یادآور می شود، رییس کل بانک مرکزی پیش از این گفته بود: قرار است 29 میلیارد دلار منابع بلوکه شده آزاد شود و در توضیح این رقم اظهارداشت که حدود 23 میلیارد دلار از منابع ارزی متعلق به بانک مرکزی و حدود 6 میلیارد دلار منابع ارزی متعلق به دولت است و این یعنی در مجموع 29 میلیارد دلار آزاد خواهد شد.
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

  14. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده اند:


  15. #38230
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10,934
    تشکر
    7,803
    تشکر شده 30,535 بار در 9,530 ارسال

    پاسخ : اخبار

    تاریخ خبر: 16/05/1394 | ساعت: 9:14|

    گاردین: اروپایی ها در صف ورود به بازار ایران هستند
    لندن - ایرنا - روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: درحالی که آمریکایی ها همچنان بر سر موضوعات فنی توافق هسته ای وین مشغول چانه زنی با یکدیگر هستند، کشورهای اروپایی ظرف هفته های اخیر برای رسیدن به بازارهای اقتصادی ایران، در صف ورود به این کشور به سر می برند.
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

  16. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید ایرج اکبری از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 29 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 29 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •