**معرفی سایت

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • armitazaman
    عضو جدید
    • Mar 2016
    • 4

    #91
    بهینه سازی فروشگاه ساز و لینک های مرتبط با رتبه صفحه آن




    بهینه سازی فروشگاه ساز و لینک های مرتبط با رتبه صفحه آن- بهینه سازی فروشگاه ساز و لینک های مرتبط با رتبه صفحه آن
    سئو یک رشته بازاریابی است که هر روز در حال رشد در جهت نتایج موتورهای جستجو است سئو یا بهینه سازی سایت SEO شامل هر دو عناصر فنی و خلاق مورد نیاز برای بهبود رتبه بندی، افزایش ترافیک و افزایش آگاهی فروشگاه ساز شما در موتورهای جستجو است. جنبه های بسیاری برای سئو یا بهینه سازی سایت، از کلمات بر روی صفحه شما به سایت های دیگر در وب لینک وجود دارد. گاهی اوقات باید از راه درست اینکه موتورهای جستجو می توانند ساختار سئو یا بهینه سازی سایت شما را درک کنند مطمئن شوید.


    سئو فقط در مورد ساخت وب سایت های موتور جستجو مورد پسند است. این در مورد ساخت سایت به کار خیلی از افراد می آید.


    این راهنمای طراحی شده برای توصیف تمام زمینه ها سئو ی SEO-از جمله پیدا کردن اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) که تولید ترافیک وب سایت می کنند برای ایجاد سایت شما در جهت همراه شدن با موتورهای جستجو، لینک های ساخت و ساز و بازاریابی که ارزش منحصر به فردی بر روی وب سایت شما دارد. اگر شما در مورد این مسائل اشتباه کنید، شما تنها نیستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.





    چرا طراحی سایت من به جستجوگرها نیاز دارد؟

    اکثر ترافیک وب توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و غیره تامین می شود! اگر چه رسانه های اجتماعی و انواع دیگر از ترافیک می تواند بازدیدکننده جذب کند، موتورهای جستجو روش اصلی ناوبری برای اکثر کاربران اینترنت است. سایت شما باید محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات، و یا هر چیز دیگری در مورد آن فراهم می کند.


    موتورهای جستجو که آنها در ارائه ترافیک هدفمند مردم به دنبال آنچه شما ارائه منحصر به فرد هستند. موتورهای جستجو جاده است که این اتفاق می افتد. اگر موتورهای جستجو می تواند سایت خود را پیدا کنید، و یا به پایگاه داده های خود اضافه کنید مطالب خود را، شما از دست فرصت های باور نکردنی به درایو ترافیک به سایت شما.


    رابطه جستجوهای گوگل و بالا رفتن ترافیک طراحی سایت

    جستجوی نمایش داده شده حاکی از آن است که کاربران چه واژه هایی را تایپ می کنند تا به خواسته خودشان برسند. تجربه نشان داده که ترافیک موتور جستجو می تواند موفقیت یک سازمان را تضمین کند. ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند از طریق تبلیغات، درآمد، و قرار گرفتن در معرض دید شبکه های بازاریابی دیگری فراهم گردد. سرمایه گذاری در جستجوگرها می تواند میزان استثنایی از بازگشت بازدید را برای و طراحی وب سایت شما در مقایسه با سایر بازاریابی در پی داشته باشد.


    پس طراحی وب سایت شما برای تامین ترافیک موردنظر و بالا بردن آمار بازدید و همجینین بهبود بخشی به طراحی وب سایت صورت گرفته نیاز به موتورهای جستجو دارد که این مهم با در نظر گرفتن سئو یا بهینه سازی سایت می تواند روند سریع و با کیفیتی را در پی داشته باشد.


    هنگامی که گوگل تازه کارش را شروع کرده بود، رتبه صفحه فقط محک و پارامتر در جهت رتبه بندی یک طراحی سایت و بهینه سازی سایت به حساب می امد اما رفته رفته سایت های دیگر که متوجه این مسئله شدند تلاش کردند شیوه هایی پیدا کنند تا با به صورت مصنوعی و ساختگی در کمترین زمان ممکن رتبه صفحه خودشان را بالا ببرند اینجا بود که اینگونه طراحی سایت ها اعتبار ساختگی زیادی برای خودشان به دست آوردند. پس گوگل دوباره دست به کار شد و سعی کرد کمی از ارزش و اهمیت رتبه صفحه بکاهد.







    نحوه کار گوگل برای تعیین رتبه صفحه طراحی سایت

    یکی از روش های گوگل این است که اعداد رتبه صفحه هر سایت را در نوار ابزار خود در سال فقط چهار مرتبه آپدیت می نماید به جای اینکه هر هفته این عمل را اجرا کند. و این کار کارشناسان بهینه سازی سایت موتور های جستجو را دشوار تر کرد تا به طور دقیق بدانند رتبه حقیقی یک طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت چقدر می باشد. روش دیگر گوگل جلوگیری از طراحی سایت هایی بود که اقدام به فروش لینک سایت های دیگر برای بالا بردن رتبه صفحه در طراحی سایت خود انجام می دهند. از سویی گوگل به آسانی قادر نیست از این روش بهره ببرد چون بایست خطر رتبه صفحه نا مناسب به سایت خوب را نیز قبول کند. این یک نبرد میان گوگل و کارشناسان بهینه سازی سایت می باشد که حالا حالا ها ادامه دارد و تمام نمی شود.


    محتوا و متن دست اول و کپی نشده ، ثبت وب سایت در دایرکتوری بعد از طراحی سایت، فرستادن مطلب و نظر در وبلاگ ها ، تبادل لینک با سایت های دارای رتبه بندی بالا ، آپدیت طراحی سایت، ایجاد صفحه ای برای سایت در شبکه های اجتماعی، آنلاین نگه داشتن سایت ، استفاده از کلمات کلیدی که بیشتر بین کاربران مورد جستجو است ، تبلیغ در سایت های با رتبه بندی بالا ، که برای این کار یک بنر از فعالیت ها و خدماتی که در پرتال ساز تان خود ارائه می دهید را آماده کنید و در سایت هایی با رتبه بندی بالا که دارای آمار بازدید بالایی نیز می باشند تبلیغ کنید البته این کار دارای هزینه است اما نتیجه بهتری دارد .


    بالا بردن تعداد صفحه های فروشگاه ساز

    هرچه تعداد صفحه های طراحی سایت زیاد باشد گوگل امتیاز زیادتری برای طراحی سایت شما می دهد البته از به وجود آوردن صفحه های صفحات تکراری خودداری کنید که گوگل متوجه شده و امتیاز منفی به این امر خواهد داد.


    لینکدهی و امضاء در تالارهای گفتگو را از یاد نبرید و از تکنیک های غیر مجاز برای سئو استفاده نفرمایید: برخی نرم افزارها و یا سایت هایی می باشند که ندعی اند در کمترین زمان طراحی سایت شما را به رتبه ی بالا در گوگل می رسانند این اشتباه می باشد گوگل همه این ترفندها را می شناسد و اگر شناسایی کند سایت شما را بلوک و پنالتی خواهد کرد .


    بعد از طراحی سایت تان حتما از این روش های برای بالا بردن سایت تان بهره بگیرید این ها شیوه هایی بودند که به آسانی بدون صرف هزینه امکان پذیر هستند. گوگل سالیانه ۴ بار سایت ها را مورد ارزیابی قرار می دهد و احتمال دارد سایتی از رتبه ی بالا به رتبه پایین سقوط کند و یا برعکس.





    سئو و لینک گذاری در فروشگاه ساز

    شما باید الان نسبت به گرفتن یک رتبه صفحه برای پرتال ساز خودتان راهکارهای عملی را اتخاد کنید. و این راهکارهای عملی در دراز مدت برای شما تبدیل به برنامه ای منسجم جهت بالا بردن بهینه سازی سایت باشد.


    فقط شیوه ای که طراحی سایت شما می تواند رتبه صفحه را بدست بیاورد آن است که لینک طراحی سایت شما در دست کم یک سایت که در اکنون دارای رتبه صفحه است گذاشته شود این یعنی اینکه لینک گرفتن از طراحی سایت هایی که دارای رتبه صفحه سفر هستند چندان اعتبار و امیتازی خوبی برای طراحی سایت شما و بهینه سازی آن نیست. در صورتی که گرفتن لینک طراحی سایت شما در وب سایتی با رتبه صفحه 6 یا 7 می باشد قادر است به زودی طراحی سایت شما را به رتبه صفحه 6 یا 7 برساند ، اگر پرتال ساز شما از طریق گوگل از لحاظ بهینه سازی سایت ارزیابی شده و دارای تعداد زیادی لینک به سایر طراحی سایت ها نباشد .


    فرایند بالا بردن رتبه صفحه طراحی سایت و بهینه سازی فروشگاه شما مستقیما به دریافت لینک وابسته است. دریافت لینک به معنای قرار گرفتن لینک فروشگاه ساز شما در بقیه سایت ها به طور نرمال و یا بوسیله خرید لینک است.

    نظر

    • Majaziland
      Banned
      • Jul 2016
      • 2

      #92
      معرفی وب سایت صرافی آن لاین

      با سلام و احترام خدمت دوستان عزیز
      صرافی آن لاین مجازی لند با بهترین قیمت هم در خرید و هم در فروش در خدمت شما
      دلارهای الکترونیکی

      Web Money - Perfect Money - Ok pay – Payeer – Bit Coin - Payza...


      وریفای کردن حسابهای ارزهای الکترونیکی با تضمین وریفای

      Majaziland.ir
      E-Currencies: 09127805707
      Verified Accounts: 09363222003
      Telegram : @Majaziland
      Skype ID: Majaziland

      نظر

      • Majaziland
        Banned
        • Jul 2016
        • 2

        #93
        وب مانی چیست

        وب مانی سامانه خدمات پول الکترونیکی است که در سال 1998 راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از 26 میلیون نفر کاربر در سطح دنیا دارد و روز به روز در حال افزایش خدمات خود می باشد.
        مهم ترین ویژگی این سامانه امنیت بالای آن است. پس از افتتاح حساب وب مانی برای کاربر خود فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته و تنها یا با این فایل یا با دریافت پیامک از حسابی که هنگام افتتاح باز شده دسترسی به حساب ممکن می باشد.
        به هر حساب وب مانی یک شناسه وب مانی ( WMID ) تعلق میکیرد.هر کاربر در سامانه پول الکترونیکی وب مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می باشدو طبق اطلاعات وارد شده در زمان افتتاح حساب ، برای کاربران انواع گواهینامه های الکترونیکی صادر می گردد. اگر اطلاعات شخصی وارد نکند گواهینامه ناشناس ، اگر وارد کند گواهینامه رسمی دریافت می کند.در زمان افتتاح حساب ، کاربر می تواند مشخصات خود را وارد نماید و گواهینامه رسمی بگیرد. البته گواهینامه های معتبرتری هم صادر میکند.
        هر حساب وب مانی دارای 8 نوع کیف پول مختلف است . هر کدام از این کیف پولها نشانگر یک واحد ارزی است که به شرح زیر می باشدو:
        - WMZ نشانگر کیف پول دلاری می باشد ( USD )
        - WME نشانگر کیف پول یورو می باشد ( EUR )
        - WMR نشانگر کیف پول روبل روسیه می باشد ( RUB )
        - WMU نشانگر کیف پول گریونا اکراین می باشد ( UAH )
        - WMB نشانگر کیف پول روبل بلاروس می باشد ( BYR )
        - WMV نشانگر کیف پول دانگ ویتنام می باشد ( VND )
        - WMX نشانگر کیف پول بیت کوین می باشد ( BTC )
        - WMG نشانگر کیف پول طلا می باشد ( Gold )
        این کیف ها جدا از شناسه وب مانی ( WMID ) می باشند و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد.
        حوالجات در سیستم وب مانی با کارمزد 0/8 در صد انجام می شود و البته برای کارمزد با توجه به کیف پول مورد نظر سقف نیز تعیین شده است ، مثلا در WMZ سقف کارمزد 50 دلار می باشد.

        Majaziland.ir
        E-Currencies: 09127805707
        Verified Accounts: 09363222003
        Telegram : @Majaziland
        Skype ID: Majaziland

        نظر

        • maryammc
          Banned
          • Jul 2016
          • 1

          #94
          بهترین روش لینک سازی در سئو سایت

          بهترین روش لینک سازی در سئو سایت



          اگر با مفهوم سئو سایت و متریک های بهینه سازی سایت آشنا باشید پس باید از استراتژی لینک سازی و تهیه بک لینک نیز مطلع باشید. بیشتر وب مسترها در پروسه سئو سایت خود به دنبال راه هایی برای ایجاد لینک سازی مداوم می باشند. اما بهترین روش برای لینک سازی چه روشی است و شما به عنوان وب مستر چگونه می توانید به تهیه بک لینک بپردازید.

          استراتژی لینک سازی در سئو سایت

          لینک سازی و بک لینک ها به عنوان معیاری برای اعتبار سایت شما شناخته می شوند. زمانی که شما لینک های بیشتری از سایت های بیشتر و معتبرتری دریافت می کنید در واقع این موضوع را به گوگل میفهمانید که سایت شما معبتر است. حال هرچه رقبای شما بک لینک های بیشتر و معتبرتری نسبت به شما دریافت نمایند پس در واقع شما جایگاه پایین تری را در سئو سایت کسب خواهید نمود.در ابتدا باید مشخص کنیم که بهترین بک لینک برای سایت شما چه لینک هایی خواهند بود. در زیر چک لیست هایی در این خصوص را بیان می نماییم.

          گرفتن بک لینک از سایت معتبر

          تهیه بک لینک های دائمی

          تهیه بک لینک از دامنه های مختلف

          گرفتن بک لینک از IP های مختلف

          گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط



          موارد بالا می تواند مشخص نماید که بک لینک های شما تا چه میزان در پروسه سئو سایت شما کمک کننده خواهد بود.


          اعتبار سایت برای گرفتن بک لینک

          در پارگراف بالا اشاره شد که هرچه سایتی که از آن بک لینک می گیرید معتبرتر باشد این اعتبار را به شما هم می دهد. اما چگونه اعتبار سایتی را مشخص کنید. سایت الکسا می تواند به شما کمک نماید تا به طور نسبی اعتبار سایت را بدست آورید. تعداد بک لینک هایی که سایت دارد و نیز قدمت آن می تواند معیارهایی در معتبر بودن سایت باشد.

          دامنه های مختلف در تهیه بک لینک

          اینکه شما از صد سایت یک لینک دریافت نموده باشید در پروسه سئو سایت کمک بیشتری به شما خواهد نمود تا اینکه بخواهید از یک سایت صد لینک دریافت کرده باشید. پس سعی نمایید از سایت های مختلف و نیز رنج IP مختلف بک لینک تهیه کنید.
          دائمی بودن لینک در سئو

          بک لینک های موقت که پس از مدتی برداشته می شوند اثر خود را پس از برداشته شدن از دست خواهند داد. پس به فکر تهیه بک لینک های دائمی باشید. فروم ها ، شبکه های اجتماعی ، انتشار خبر در دیگر سایت ها مواردی در تهیه بک لینک های دائمی می باشند.

          نظر

          • mhjboursy
            ستاره‌دار (۱۳)
            • Jul 2013
            • 18270

            #95
            پاسخ : **معرفی سایت

            جستجوی حرفه ای تر در گوگل
            (یافتن ارسال بچه ها و جستار های مورد نظر)
            ==================





            سلام دوستان؛
            چون می دانم اکثر دوستان طریقه ی پیشرفته ی جستجو در گوگل را نمی دانند و نیز می دانم که این جستجو چقدر به دردمان می خورد می خواهم روال کار را خدمتتان عرض کنم:
            (این جستجو های انجمن ها هم معمولا ضعیف هستند و بهترینشان باز از گوگل کمک می گیرد... و موارد استفاده شان در جاهایی خاص است که گوگل سختش است که بعدا می گویم)


            ابتدا
            پیدا کردن یک جستار به خصوص در سایتی خاص،
            مثلا من می خواهم جستار مربوط به شرکت آهنگری تراکتورسازی را در سایت بورسی پیدا کنم. برای این کار باید در قسمت جستجوی گوگل بنویسید:
            site:boursy.com
            بعد یک فاصله بگذارید و بنویسید
            "خاهن"
            (یا به جای خاهن بنویسید آهنگری تراکتور سازی... البته وقتی به جای نماد، نام را می نویسید علامت نقل قول (کوتیشن) را بردارید، چون معمولا نام ها درست در یادمان نمی ماند و دردسر می شود...)
            پس در کل می شود:
            site:boursy.com "خاهن"
            یا
            site:boursy.com آهنگری تراکتور سازی

            =============================

            حالا
            جستجوی نوشته ی شخصی خاص در موضوعی خاص در این سایت
            فرض کنید می خواهید از جستار کارگاه بنده تمام تحلیل های بنده در ارتباط با نماد «شفارا» را جستجو کنید. (مثال زدم، تبلیغ نیست)

            برای این کار باید در قسمت جستجوی گوگل بنویسید:
            site:boursy.com
            بعد یک فاصله بگذارید و بنویسید
            "کارگاه"
            دوباره یک فاصله و بعد
            "شفارا"

            که سرجمع می شود
            site:boursy.com "کارگاه" "شفارا"
            (ترتیبش هم مهم نیست کدام اول باشد و کدام دوم)

            حالا اگر می خواهید دقیق تر عمل کنید اسم شخصی که می خواهید ازش مطلب پیدا کنید را هم اضافه بفرمایید. می شود:
            site:boursy.com "کارگاه" "شفارا" "mhjboursy"

            باز هم دقیق ترش می شود اینکه بخشی از امضای شخص (یا سایر مسائلی که در هر ارسالش تکرار می شود) را هم بیاورید. می شود:
            site:boursy.com "کارگاه" "شفارا" "mhjboursy" "محمد حسین"
            (می توانید روی پیوند بالا کلیک کنید تا ببینید چقدر دقیق هر دو ارسال بنده را در مورد شفارا در جستار کارگاه در صدر یافته هایش آورده!!!)
            ================

            بیشتر این مطلب را برای این منظور گذاشتم چون دیدم در جستار جناب فرشید یو چندین نفر می آیند می پرسند فلان سهم چطور می شود؟... (و البته خیلی ها هم به احتمال قوی از روی حجب و حیا نمی پرسند و تمام صفحات را یک به یک می گردند....)

            حالا به عنوان نمونه ی عملی فرض کنید
            در جستار جناب فرشید می خواهیم نمودار های ایشان را در مورد نماد خساپا ببینیم. می شود:

            site:boursy.com "تحلیل های تکنیکالی Farshid" "خساپا" "farshidu" "روي پروجکشن"

            ================

            نکته ی دیگر!
            زمان جستجوی گوگل را محدود کنید تا نرود اطلاعات دو سال پیش را برایتان بیاورد!
            برای این کار زیر همان کادر نوشته ی ما دکمه ی Search tools را بزنید و بعد گزینه ی Any time و بعد گزینه ی مورد علاقه تان (past month خوب است)

            دعای خیر ما یادتان نرود
            یا علی
            «محمد حسین» هستم.
            امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

            نظر

            • faryalsarkhani
              عضو جدید
              • Mar 2016
              • 7

              #96
              پاسخ : **معرفی سایت

              چگونه هر محصولی را در فروشگاه ساز بفروشیم؟




              چگونه هر محصولی را در فروشگاه ساز بفروشیم؟- چگونه هر محصولی را در فروشگاه ساز بفروشیم؟
              شما می توانید یک فروشگاه ساز خیلی موفق و چشم نواز طراحی نمایید ، ولی احتمال دارد صفحه فروش فروشگاه ساز شما قادر نباشد پیشنهادات خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان در فروشگاه ساز بگذارد. پس تمام سعی شما بی نتیجه می ماند.


              در نوشته نکته هایی درباره طراحی سایت فروشگاه ساز را مطرح می کنیم تا پیشنهادات و سرویس های خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان فروشگاه ساز خود بگذارید. این نکته ها به پروسه فروش شما یاری می رسانند و به منظور کسب و کار در فروشگاه ساز شما خیلی سودمند هستند.


              اگر بهای پیشنهاد در فروشگاه ساز شما ، کمرنگ شده یا حذف شده است، شما هم موفقیت و هم بهای سرویس های خود را از دست خواهید داد. ما در این نوشته مجموعه ای از مشاوره های بازاریابی به شما می دهیم که می توانند به بازدیدکنندگان شما یاری کنند تا پیشنهادات خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان سایت شما بگذارند.


              ما در زمینه کسب و کار طراحی سایت خود چه کاری باید بکنیم؟

              یک پیشنهاد مناسب ، همان ارزشی می باشد که شما باید آن را در فروشگاه ساز خود دریافت نمایید. اصلی ترین بهایی که بازدیدکنندگان فروشگاه ساز شما را مجبور می نماید تا به سوی فروشگاه ساز شما مشتاق گردند و تمایل داشته باشند که از فروشگاه ساز شما بازدید نمایند ، بهره گیری از واژه هایی مختصر و روشن می باشد که در نتیجه نتیجه های کیفی مناسبی را شامل شده و این ، ارزش دهی مشتری های سایت شماست که در زمینه رقابت، شما را از سایر سایت ها متفاوت می نماید.





              یک فروشگاه ساز اثرگذار باید قادر باشد کاملا شفاف ، به این پرسش ها جواب دهد: " ما در زمینه کسب و کار چه کاری باید بکنیم؟

              سایت هایی که دارای ارزش های ضعیفی هستند، قادر نیستند به این پرسش جواب دهند و در نتیجه با نتیجه های زیر روبرو می گردند:


              داده های بیش از اندازه
              نتوانستن در وصف سرویس های و کالاها موقع خرید
              نتوانستن در جهت تشخیص بازدیدکنندگان و مشتری های گوناگون


              طراحی سایت و سئو سایت, نگارش مطلب با بهره گیری از cookie cutter template یا مجموعه ای از buzzwords ها ، بهای سایت شما را کم کرده و در نتیجه شما نیز نظیر خیلی از اشخاص قادر نیستید با ارزش حقیقی، با مشتری ها یا بازدیدکنندگان خود برخورد نمایید. نویسنده های محتوا در فروشگاه ساز ما از گزینه " ما هم همینطور" در ارزش دهی برای فروشگاه ساز خود بهره گیری می کنند.


              به منظور پدید آوردن یک کسب و کار خوب با مشتری ها ، باید از عرضه پیشنهادات مناسب به منظور آن ها اطمینان پیدا کنید.


              برای آن ها خاص باشید
              آینده نگری ها را در جهت کار خود بگذارید و برای آن ها ارزش ویژه ای قائل شوید
              از خودتان دفاع نمایید
              ارزش های خاص را پیدا نمایید





              قسمت قرمز رنگ ، قسمتی است که به آینده نگری ارزش های شما مربوط می شود. ولی خصوصیات ها و سودهای پیشنهادی برای همه ، مساوی هستند. پس هیچ برتری رقابتی نیست.


              از سویی، قسمت سبز رنگ ، برتری های خاصی را بیان می کند که شما قادرید از آن ها به منظور برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان فروشگاه ساز خود بهره گیری نمایید. این رنگ، بهای واقعی و مختصص را به شما نشان می دهد و بیان می دارد که به چه علتی شما باید بدون لحاظ کردن جنبه های رقابتی ، روند تجاری خود را جلو ببرید.


              مطالعه بر روی جنبه های مرتبط با جذب دیدگاه ها در محیط و پروسه فکری و فهم نیازهای بازدیدکنندگان ، خواسته ها و بهای آن ها، حوزه های متفاوتی را در بردارد.





              بررسی های بازاری شرکت های طراحی سایت

              بررسی های زیادی در زمینه بازار صورت گرفته و داده ها و گزارش های بسیاری را در اختیار شما می گذارند. با کمال تاسف باید گفت که تگ قیمت ها در خیلی مواقع بالا می باشد و مانعی به منظور کسب و کار های کوچک است.


              مشتری های ایده آل در طراحی سایت

              شما قادرید در ازای وقتی که بر روی فروشگاه ساز رسانه های اجتماعی، مصاحبه ها و بررسی ها می گذارید، به دیدگاه های گوناگونی از بازدیدکنندگان فروشگاه ساز خود دست یابید. در اینجا یک سری پرسش بیان می گردد که به شما یاری می نماید تا اطلاعات سودمندی را از مشتری های پرتال ساز خود جمع آوری نمایید:


              چرا شما ، در ابتدا این فروشگاه ساز و خرید از آن را برگزیدید؟
              اصلی ترین موردی که توجه شما را به سوی فروشگاه ساز جلب کرد کدام بود؟
              دلیل خاص بودن این فروشگاه ساز از سایر فروشگاه ساز ها کدام است؟
              پیشنهاد شما به فروشگاه ساز ما چیست؟


              دارندگان کسب و کارها

              در خیلی از مواقع ، طراحان و نویسنده های طراحی سایت ، به دلیل محدودیت های مالی و زمانی ، فقط به دارندگان کسب و کار اتکا می نمایند که آنها نیز بیشتر از برتری های طراحی ، به سرویس ها و کالاها خود توجه دارند.


              اگر شما ار مشتری های خود سوال کنید که به چه علتی در زمینه رقابت ، آینده نگری ها پراهمیت است و آن ها از همان نخست ، فهرستی از سرویس ها و کالاهای مورد علاقه شان را آماده می کنند ، می توانید برای دستیابی به نتیجه های مفید ، پرسش زیر را آن ها بپرسید : " آینده نگری به چه معنی است "؟ جواب این پرسش ، برتری ها و بهای نهایی کسب و کار در فروشگاه ساز شما را افزایش می دهد.


              پرسش دیگری را از مشتری های خود بپرسید: " فرق فروشگاه ساز شرکت ما با بقیه فروشگاه ساز ها کدام است؟ ما کامل ترین سیستم های توزیع ملی را دارا هستیم. بنابراین به چه علتی ما را انتخاب کردید؟ خوب ، مشتری ها همیشه از نزدیک ترین فروشگاه ها به منظور خرید خود بهره می گیرند. هدف این عمل چیست؟ رقبای ما ، کالاهای خریداری شده را در زمان 4 تا 5 روز به آن ها می فرستند ولی به چه علت؟ مشتری ها صرفا به تحویل سریع فکر می کنند. علت این عمل چیست؟ به این دلیل که آن ها خیلی اسان در خانه خود نشسته و کالای ذلخواهشان را سفارش می دهند و به کار خود مطلع هستند.


              تحویل با سرعت ، توانایی اعتماد و آرامش ذهنی ، عامل هایی هستند که نقش خیلی پراهمیتی را در ارزش دهی فروشگاه ساز شما بازی می کنند. اگر سرویس دهی ها خیلی سریع انجام شوند و توانایی جلب اعتماد و وفاداری را در جهت کار خود بگذارید ، بنابراین شما برگ برنده را در دست دارید و از مشتری های سایت خود پشتیبانی نمایید و دوباره آن ها را به سوی فروشگاه ساز تان جذب نمایید.





              نیازها و متفاوت بودن در طراحی سایت فروشگاهی

              پدید آوردن تفاوت و خواسته ها می توانند بهای طراحی وب سایت شما را افزایش داده و برقراری ارتباط با کاربر فروشگاه ساز را بیشتر کند. این امر ، به شدت تحت تاثیر فرمول هزینه و برتری ها است:


              برتری های دریافتی - هزینه های دریافتی = انگیزش


              شما از این معادله به منظور اولویت بندی ارزشی شرکت خود بهره گیری کنید.
              دیدگاه های آینده ، آینده نگری ها چه نیاز هایی دارند و به چه عامل هایی وابسته هستند؟
              با کمال تاسف آینده نگری ها مورد توجه قرار نمی گیرند
              آینده نگری ها مورد علاقه بازدیدکنندگان هستند
              آن ها همان طور که باید باشند ، هستند


              پس شما با ارزش گذاری سایت خود قادر خواهید بود متفاوت تر از دیگران ظاهر شوید و این امر ، بهای اثرگذاری را به کسب و کار فروشگاه ساز شما خواهد داد و خواهید توانست مشتری های زیادی را به سوی خود جذب کنید. آینده نگری ها ، شما را متفاوت از دیگران می کند و شما را به سوی راهی هدایت می کند تا قادر باشید مشتری های خود را انتخاب نمایید.

              نظر

              • bahare
                عضو جدید
                • Jul 2016
                • 1

                #97
                پاسخ : **معرفی سایت

                سلام
                روزتون بخیر
                یک سایت درست کردم و نیاز به یک هاست قوی و پر سرعت دارم
                جستجو کردم و در نظر دارم از اینجا هاست پر سرعت بخرم
                خواستم بدونم کسی تجربه خرید ازشون رو داره و از نظراتتون استفاده کنم
                ممنون

                نظر

                • webpardazan313
                  عضو جدید
                  • Aug 2016
                  • 5

                  #98
                  تاریخچه اجاره خودرو

                  اجاره خودرو به زمان های گذشته بر میگردد ، اما قبلتر از آن نیز مردم اسب و ارابه و درشکه را که به عنوان وسایل نقلیه محسوب میشوند کرایه میدادند.اولین شرکت اجاره خودرو در سال ۱۹۱۲ در آلمان و با ۳ خودرو به طور رسمی آغاز به فعالیت کرد.
                  جو ساندرز از اوهاما درسال ۱۹۱۶ با یک خودرو فورد T که به صورت قرضی خریده بود نیز در نبراسکای ایالات متحده شروع به فعالیت کرد و در سال بعد تعدادخودروهای او به ۱۸ دستگاه فورد TS رسید که به ازای هر مایل ۱۰ سنت کرایه دریافت میکرد. سال بعد رقیب وی والتر جیکوبز در واشنگتن با
                  ۱۲ خودرو فورد شروع به فعالیت کرد تا این دو نفر آغازگر سیستم اجاره ماشیندر امریکا شوند.
                  در سال ۱۹۲۰ گادفری در بریتانیا آغاز به کار کرد که شرکت او در دهه ۸۰ میلادی توسطEUROPE CAR خریداری شد.
                  در زمان جنگ جهانی دوم بازاراجاره خودرو به شدت داغ شد وبسیاری از شرکت ها همچون EUROPE CAR در آن زمان تاسیس شدند.
                  نحوه فعالیت
                  معمولا شرکت های اجاره خودرو تشریفاتی در سرتا سر دنیا خودرو های خود را نه به صورت نقد بلکه با شرایط خاص از کمپانی ها خریداری میکنند.البته بعضی شرکتها هم با با کمپانیهای تولید خودرو فعالیت مشترک داشته و به نوعی شریک محسوب میشوند.به این معنی که خودرو سازان خودرو های خود رادر اختیار این شرکتها قرار میدهند واین شرکتها با کرایه آنها و سودی که به دست می آید هم خودروسازان و هم خود را ذینفع میکنند.

                  نوعی دیگر هم وجود دارد که افراد عادی خودروهای خود را در اختیار این شرکتها میگذارندو با دریافت مبلغی به عنوان اجاره با شرکتهای اجاره خودرو بدون راننده شریک میشوند.نحوه شماره گذاری خودروهای اجاره ای در هر کشوری متفاوت است اما در بعضی کشورها خودروهای اجاره ای با پلاک های خاص عرضه میشود و مشخص است که این خودرو به صورت اجاره خودرو به فرد سپرده شده است.
                  شرکتهای بزرگ کرایه ماشین در کشورهای امریکا و انگلستان معمولا در بورس سهام دارند و به صورت عمومی سهامشان عرضه میشود.
                  انواع وسایل نقلیه
                  شرکت های کرایه خودرو معمولا طیف وسیعی از خودروها از قبیل SUV ,کانورتیبل، سدان، لوکس و حتی موتور و کامیون و اتوبوس نیز در اختیارمشتریان خود قرار میدهند که برای اکثر افرا با هرگونه توانایی مالی مناسب میباشد را در اختیار دارند و معمولا در هتل ها و فرودگاهها نمایندگی دارند.

                  بعضی از شرکتها هم در زمینه اجاره کشتی و وسایل حمل و نقل هوایی اقدام به اجاره میکنند.

                  نظر

                  • bahare.sarmaaast.98
                    عضو عادی
                    • Jul 2016
                    • 20

                    #99
                    خوشتیپ‌ترین مهمان‌داران هواپیمایی‌ها

                    یکی از مهم‌ترین مسائلی که ایرلاین‌ها به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند، نوع لباس پوشیدن مهمانداران هواپیماست که برای بسیاری از مسافران نیز اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم تا «خوش‌تیپ‌ترین مهمان‌داران هواپیمایی‌ها» را به تفکیک هر ایرلاین معرفی کنیم.
                    ۱) هواپیمایی امارات

                    هواپیمایی معروف امارات که کم و بیش نامش را بر روی پیراهن‌های تیم‌های معروف دیده‌ایم. این شرکت به برندینگ خود توجه ویژه‌ای دارد. و در این راستا، هماهنگی تیم مهمانداران این هواپیما با المان‌های بصری برند Emirates در دستور کار قرار گرفته است.
                    لباس مهمانداران هواپیمایی امارات

                    ۲) هواپیمایی قطر

                    یک رنگ بودن بیشتر المان‌های بصری هواپیمایی قطر، یکی از اصلی‌ترین مواردی‌ست که هواپیمایی قطر به آن توجه ویژه‌ای دارد.
                    قطر ایرویز یکی از بزرگترین هواپیمایی‌های منطقه و حتی جهان است که به احتمال زیاد نام برندش را بر روی پیراهن تیم بارسلونا دیده‌اید.
                    مهمانداران هواپیمایی قطر

                    ۳) هواپیمایی لوفت‌هانزا

                    لوفتهانزا، این غول آلمانی که پردرآمدترین ایرلاین حاضر دنیای و یکی از ۱۰ هواپیمایی‌های برتر جهان است؛ از نظر امنیت حرف اول را می‌زند و ناوگان هواپیمایی فوق‌العاده‌ای متشکل از انواع هواپیماهای بوئینگ و ایرباس کوچک و بزرگ را دارا می‌باشد.
                    مهمانداران هواپیمایی لوفت‌هانزا

                    ترکیب رنگ زرد و سرمه‌ای از اصلی‌ترین شاخصه‌های بصری لوفت‌هانزا می‌باشد و شما این ترکیب را از بلیط هواپیما تا اتوبوس‌های این شرکت می‌بینید. که البته در لباس مهمانداران این ایرلاین هم آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.
                    ۴) هواپیمایی هما (Iran Air)

                    هواپیمایی هما، که با نام بین المللی Iran Air فعال است، یکی از بزرگترین ایرلاین‌های ایرانی‌ست. ایران ایر یکی از بهترین رنگ‌بندی و طرح‌ها را برای مهمانداران خود در نظر گرفته است.
                    مهمانداران هواپیمایی هما (Iran Air)

                    رنگ سرمه‌ای که در تمامی المان‌های بصری ایران ایر دیده می‌شود؛ در کنار رگه‌هایی از رنگ طلایی، یکی از زیباترین ترکیب رنگ‌ها را به وجود آورده است.

                    نظر

                    • bahare.sarmaaast.98
                      عضو عادی
                      • Jul 2016
                      • 20

                      #100
                      بلیط چارتر چیست؟

                      امروزه تمامی وب سایت ها و سایت های فروش بلیط چارتر، دئرحال فعالیت می باشند، اما یک سوال اساسی و اولیه هنوز برای مشتریان و مخاطبان بدون جواب مانده است، آن این است که بطور کلی و اساسا بلیط چارتر چیست؟
                      ما در این مقاله سعی داریم با کمک از سایت سفرمی، درباره بلیط های چارتر به شما مخاطبان محترم اطلاعاتی بدهیم، اطلاعاتی درباره اینکه این نوع بلیط چه تفاوتی با بلیط های سیستمی دارد و چه مزیت هایی دارد.
                      پرواز چارتر چیست؟

                      عبارت چارتر (Charter) به معنای “اجاره به صورت در بست” است که برای اجاره دربستی هتل، قطار و سایر وسایل حمل و نقل هم به کار می‌رود، ولی در ایران اصطلاح چارتر بیشتر برای بلیط‌های هواپیما جا افتاده است.معمولا آژانس های هواپیمایی برای راحتی مشتریان خود بلیط های پرطرفدار را به صورت عمده خریداری میکنند و برای مشتریان خود به صورت چارتر به فروش می رسانند. بدیهی است در صورت خرید عمده، قطعا مبلغ کمتری به نسبت خرید تکی پرداخت خواهند کرد؛ به همین دلیل خرید به صورت چارتری برای آژانس‌ها و شرکت‌ها مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. و این هزینه کمتر برای مسافران نیز سودآور خواهد بود، چرا که قیمت پایین تری میتوانند پرداخت کنند.
                      بلیط چارتر:

                      بلیط چارتر خرید بلیط چارتر از شرکت‌های هواپیمایی ممکن نیست؛ بلکه این نوع بلیط‌ها را تنها می‌توان از آژانس‌ها و شرکت‌های چارترکننده و همچنین سایت های فروش بلیط هواپیما مانند safarme.com، خریداری کرد. این شرکت‌ها به صورت سالیانه و یا فصلی تمام یا بخشی از مسیرهای هوایی پرتردد را اجاره می‌کنند؛ به دلیل رزرو عمده بلیت‌ها از قبل و فروش آنها به مسافران در آینده، بهای این بلیط‌ها را شرکتهای چارترکننده تعیین می‌کنند و تعیین قیمتها در اختیار شرکت‌های هواپیمایی نیست. به همین دلیل قیمت بلیط‌های چارتر بسیار متغیر است و امکان دارد در هواپیما با مسافری روبرو شوید که بلیط همان پرواز را نصف مبلغی که شما پرداخته‌اید، خریده باشد.
                      هواپیما دلیل این مساله، نوسان قیمت این نوع بلیط‌ها در زمان‌های مختلف و بر اساس شرایط شرکت چارترکننده است. و این دقیقا نکته ایست که میتواند برای مسافران نکته سنج، مفید واقع شود.چنانچه شرکت چارترکننده به هر دلیلی نتواند تمامی بلیط‌هایش را به فروش برساند، خود مجبور به پرداخت بهای همه آنهاست؛ بنابراین با نزدیک‌تر شدن زمان پرواز، شرکت چارترکننده بلیط‌هایش را به بهای ارزانتری ارائه میکند تا تا میزان ضرر را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهد.
                      پروازهای برخی از مسیرهای پر رفت و آمد مانند تهران-مشهد یا تهران-کیش به صورت سالیانه توسط شرکت‌ها رزرو می‌شوند. بنابراین همیشه می توانید در این مسیرها به دنبال بلیط‌های ارزان و چارتری باشید. البته این مساله شامل مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی مانند نوروز که تعداد مسافران زیاد است نمی‌شود. در تعطیلات حتی شرکت چارترکننده می‌تواند بلیط‌هایش را گران‌تر از شرکت هواپیمایی نیز به فروش برساند.

                      نظر

                      • bahare.sarmaaast.98
                        عضو عادی
                        • Jul 2016
                        • 20

                        #101
                        خرید بلیط ارزان هواپیما

                        در دهه های هفتاد و هشتاد شمسی، برای خرید بلیط های هواپیمایی مسافران نیاز بود که به آژانس های هواپیمایی شلوغ مراجعه کنند و حدودا یک روز کاری خود را به خرید بلیط هواپیما، اختصاص دهند. در این بین نیز، ترافیک، رفت و آمد، صحبت کردن با مشاوران آژانس ها، وقت و سرمایه و دیگر هزینه ها، همه و همه باعث میشدند که مسافرت با هواپیما یکی از گران ترین و هزینه بر ترین و پر دغدغه ترین روش های سفر کردن باشد.و این درحالیست که هواپیما برای صرفه جویی در وقت و هزینه به وجود آمده بود. چه بسا مسافرانی که در صف طولانی خرید بلیط، از سفرشان منصرف شدند. بسیاری نیز خستگی خرید بلیط حتی بعد از سفر نیز در تنشان بوده، آن قدر که خرید بلیط سخت و طاقت فرسا شده بود.اما امروزه، در دهه نود شمسی، دیگر نیازی به حدر شدن وقت مسافران در صف های طولانی نمی باشد، در واقع نباید هم اینطر باشد، چرا که باارزش ترین مقوله برای هرکس، وقت و زمان شده است و زمان امروزه مهم ترین سرمایه هرکس می باشد.امروزه کافیست که افراد به وب سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما( مانند سفرمی ) مراجعه کنند تا به راحتی بتوانند بلیط و سفر خود را آن طور که میخواهند رقم بزنند و سفر خود را صورت بدهند. دیگر نه نیازی به صف های طولانیست، و نه نیاز به زمان مجزا گذاشتن، فقط کافیست که مسافران به سایت سفرمی مراجعه کنند و با انتخاب باکس مبدا، سپس باکس مقصد و زمان و نوع پروازشان، بلیط خود را دریافت کنند.بسیار راحت تر از آن چیز که حتی تصورش را میکنند.



                        اما چطور میشود بلیط ها را ارزان تر خرید؟

                        در گذشته چنین چیزی به لطف بلیط های سیستمی امکان پذیر نبود به هیچ وجه؛ و تمامی بلیط ها با قیمت مقطوع و محکم، به فروش میرسیدند.اما امروزه با خرید و فروش بلیط های چارتر، می توانند مسافران قیمت های متفاوتی را مشاهده کنند. شاید در ابتدا این مسئله به صورت یک تحدید برای مخاطبان بنظر برسد، اما با اندکی زیرکی و نکته بینی، میتوان راه حل خرید بلیط ارزان را در بلیط های چارتر جست و جو کرد.شما با مراجعه به وب سایت های معتبر ، میتوانید با هزینه بسیار کمتری بلیط های چارتر مورد نظر خود را تهیه و از سفر خود لذت ببرید.ما به مخاطبان و مسافران محترم سایت سفرمی را به عنوان مرجع خرید بلیط چارتر معرفی میکنیم.

                        نظر

                        • bahare.sarmaaast.98
                          عضو عادی
                          • Jul 2016
                          • 20

                          #102
                          خرید بلیط ارزان هواپیما

                          در دهه های هفتاد و هشتاد شمسی، برای خرید بلیط های هواپیمایی مسافران نیاز بود که به آژانس های هواپیمایی شلوغ مراجعه کنند و حدودا یک روز کاری خود را به خرید بلیط هواپیما، اختصاص دهند. در این بین نیز، ترافیک، رفت و آمد، صحبت کردن با مشاوران آژانس ها، وقت و سرمایه و دیگر هزینه ها، همه و همه باعث میشدند که مسافرت با هواپیما یکی از گران ترین و هزینه بر ترین و پر دغدغه ترین روش های سفر کردن باشد.و این درحالیست که هواپیما برای صرفه جویی در وقت و هزینه به وجود آمده بود. چه بسا مسافرانی که در صف طولانی خرید بلیط، از سفرشان منصرف شدند. بسیاری نیز خستگی خرید بلیط حتی بعد از سفر نیز در تنشان بوده، آن قدر که خرید بلیط سخت و طاقت فرسا شده بود.اما امروزه، در دهه نود شمسی، دیگر نیازی به حدر شدن وقت مسافران در صف های طولانی نمی باشد، در واقع نباید هم اینطر باشد، چرا که باارزش ترین مقوله برای هرکس، وقت و زمان شده است و زمان امروزه مهم ترین سرمایه هرکس می باشد.امروزه کافیست که افراد به وب سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما( مانند سفرمی ) مراجعه کنند تا به راحتی بتوانند بلیط و سفر خود را آن طور که میخواهند رقم بزنند و سفر خود را صورت بدهند. دیگر نه نیازی به صف های طولانیست، و نه نیاز به زمان مجزا گذاشتن، فقط کافیست که مسافران به سایت سفرمی مراجعه کنند و با انتخاب باکس مبدا، سپس باکس مقصد و زمان و نوع پروازشان، بلیط خود را دریافت کنند.بسیار راحت تر از آن چیز که حتی تصورش را میکنند.




                          اما چطور میشود بلیط ها را ارزان تر خرید؟

                          در گذشته چنین چیزی به لطف بلیط های سیستمی امکان پذیر نبود به هیچ وجه؛ و تمامی بلیط ها با قیمت مقطوع و محکم، به فروش میرسیدند.اما امروزه با خرید و فروش بلیط های چارتر، می توانند مسافران قیمت های متفاوتی را مشاهده کنند. شاید در ابتدا این مسئله به صورت یک تحدید برای مخاطبان بنظر برسد، اما با اندکی زیرکی و نکته بینی، میتوان راه حل خرید بلیط ارزان را در بلیط های چارتر جست و جو کرد.شما با مراجعه به وب سایت های معتبر ، میتوانید با هزینه بسیار کمتری بلیط های چارتر مورد نظر خود را تهیه و از سفر خود لذت ببرید.ما به مخاطبان و مسافران محترم سایت سفرمی را به عنوان مرجع خرید بلیط چارتر معرفی میکنیم.

                          نظر

                          • bahare.sarmaaast.98
                            عضو عادی
                            • Jul 2016
                            • 20

                            #103
                            مقاله ای کامل درباره انواع بلیط ها و کلاس های پروازی

                            دو مبحث جداگانه که درباره خرید بلیط های هواپیما باید به آن توجه دئاشت، بحث کلاس های پروازی و نوع بلیط می باشد.که 3 نوع کلاس پروازی متفاوت و 2 نوع بلیط های هواپیما وجود دارد.در این مقاله ما سعی داریم به طور کامل این مباحث را برای شما عزیزان شرح دهیم:
                            به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سفرمی؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شهر مینو، طی قرن ها سفر وسیله ای به سمت جهانگردی بوده است که باعث به ارمغان آوردن یکپارچگی جهانی جوامع و ارتباطات بین‌المللی گشته است. مسافرت نه تنها راهی برای گشایش اذهان و بسط آفاق بوده است بلکه مفاهیمی‌از آموزه های بین نژادی و بین فرهنگی را همراه با خود ارائه می‌نماید.

                            پروازهای مختلف براساس استانداردهای مشخص و ثابتی شناخته و دسته بندی می شوند. بر اساس همین استانداردهاست که کلاس های پروازی مطرح میگرددند.بر اساس آنچه هم اکنون بشر در صنعت هواپیمایی به آن نائل شده است در شامل انواع پرواز خلاصه می‌شود که هر یک بر استانداردهای گوناگونی استوار است. تنوع بوجود آمده در صنعت پروازی و استانداردهای هریک نقش بسزایی در تسهیل روند مسافرت هوایی دارند که آشنایی با هریک می‌تواند در انتخاب و تصمیم بر نوع سفر هوایی و چگونگی آن موثر باشد. در ادامه سعی می‌نماییم بصورت کلی به این موضوع پرداخته و انواع پروازهای موجود و سپس کلاسهای پروازی را مورد بررسی قرار دهیم.

                            انواع پرواز: پرواز چارتر
                            ابتدا بهتر است این کلمه راریشه یابی کنیم و بشناسیم، واژه چارتر (Charter) در لغت به معنی اجاره هواپیما و یا صندلی و در بعضی موارد اجاره کامل هتل و یا بخشی از اتاقهای آن است. پرواز چارتر به پروازی گفته می‌شود که در آن کلیه یا تعدادی از صندلی‌ها یک هواپیما توسط آژانس‌های مسافرتی اجاره گردد. در این موارد به شرکت هواپیمایی اجاره دهنده، چارتر دهنده و به آژانس اجاره کننده چارتر کننده اطلاق می‌شود. این نوع پرواز، اکثرا در پروازهای پر تردد مثل تهران – مشهد، تهران – کیش و … کاربرد دارد و ممکن است برای یک مقطع بسیار کوتاه زمانی و ایام خاص مثل ایام نوروز و یا برای مقاطع طولانی تر مثل تابستان یا حتی کل سال برنامه ریزی شده باشند.
                            ظرفیت صندلی های پرواز چارتری، هم در تورهای گردشگری استفاده می‌گردد و هم بصورت مستقل به فروش می‌رسد. از آنجا که اگر صندلی های این پرواز پر نشود هزینه آن بر عهده آژانس‌ هواپیمایی اجاره کننده (چارتر کننده) آن پرواز است، چنانچه صندلی‌های آن خالی بماند، قیمت بلیط آن ارزان تر می‌شود تا زودتر به فروش برسند. بر این اساس مهمترین ویژگی مثبت در خرید بلیت هواپیمای چارترشده برای تورهای مسافرتی برای مسافران عمومی‌٬ قیمت ارزان آنها نسبت به قیمت واقعیشان در زمانهای مشخص شده است؛ بنابراین برای یک مسافر٬ خرید بلیط چارتر٬ مخصوصا در زمانهایی که مسافرت عمومی‌در پایین ترین حد خود قرار دارند٬ فرصتی مغتنم است اما در سایر زمانها ممکن است حتی بلیت چارتر شده با قیمت بیشتری به دست شما برسد.
                            مسئولیت حمل ونقل داخلی و بین المللی اشخاص و لوازم شخصی و یا کالا و مسئولیت بروز مشکلاتی مانند تاخیر در پرواز، گم شدن بار مسافر٬ لغو پرواز٬ بروز حوادث غیر مترقبه برای مسافرین و هواپیما و… در پروازهای چارتری به عهده شرکت هواپیمایی بوده و چارتر کننده پاسخگو نخواهد بود. بلیط های چارتری را میتوان به عنوان بلیط های معرفی کرد که بیشتر موارد غیرقابل استرداد، کنسلی و تغییر در روز و ساعت هستند.
                            پرواز سیستمی
                            نقطه مقابل پرواز های چارتری، پروازهای سیستمی می باشد، پرواز سیستمی یا پرواز برنامه ای، همان پروازهای منظمی‌هستند که شرکت های هواپیمایی در برنامه‌های خود دارند. این پروازها، برنامه و ساعت تعیین شده ای دارند و معمولاً برای دوره‌های طولانی مدت انجام می‌شوند. اکثر پروازهای خطوط هوایی مهم ایران، از جمله ماهان و ایران‌ایر، به صورت برنامه‌ای به فروش می‌رسند. نرخ بلیط های پروازهای سیستمی نسبت به بلیت‌های پروازهای چارتر، ثابت‌تر است و هزینه‌ی ناشی از پر نشدن صندلی های پروازهای سیستمی و باقی ماندن صندلی‌های خالی، برگردن شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی این پرواز است. همچنین معمولا قیمت‌ بلیت‌های سیستمی برای کودکان (۲ الی ۱۲ سال) با تخفیف ۵۰ درصدی همراه است.
                            درباره این نوع بلیط ها باید ذکر شود که بلیط های پروازهای سیستمی، هم توسط آژانس‌های مسافرتی و هم توسط خطوط و شرکتهای هواپیمایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و برخلاف بلیط های پروازهای چارتری، بلیط‌های پرواز سیستمی مطابق با قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشوری قابل استرداد با کسر جریمه یا تغییر روز و ساعت پرواز هستند. میزان جریمه این بلیت‌ها ارتباط بسیار نزدیکی با زمان اعلام کنسلی از سوی مسافر و همچنین کلاس پروازی آن دارد، به‌صورتی‌که هرچه به تاریخ و ساعت پرواز نزدیک‌تر باشد، بر آن افزوده خواهد شد.


                            انواع کلاس پروازی
                            با توجه به قوانین سازمان حمل و نقل بین المللی هوایی (یاتا) صندلی های هواپیما دارای رده بندی (کلاس بندی) پروازی مختلفی است که مسافران میتوانند بلیط هواپیما خود را با مشخص کردن کلاس پروازی دلخواه خود تهیه نمایند. قابل ذکر است که قیمت بلیط هواپیما برای انواع کلاس پروازی متفاوت است.


                            درجه یک : فرست کلاس – first class یا F
                            گران ترین کلاس پروازی و شیک ترین آنها و قیمت آن از دیگر کلاس های پروازی بیشتر است. صندلی فرست کلاس تک نفره، مبله، اتاقک مانند و خصوصی هستند. امکانات رفاهی فرست کلاس متفاوت است و شامل تلویزیون خصوصی با ریموت کنترل، لپ تاپ، سرویس اینترنت ماهواره ای، صندلی های اتوماتیک با قابلیت تنظیم زیر پا، پشت و پشتی سر به حالت یک بالش انعطاف پذیر و سرویس بهداشتی جداگانه است.
                            از جمله ویژگی های این کلاس غذای گرمیست که سرو میکند.انتخاب نوع غذا با خود مسافر و از روی منوی غذایی است. در واقع سرویس کترینگ این کلاس پروازی متفاوت است و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. از نظر پذیرایی نیز مهمانداران این کلاس پروازی با تجربه تر و توجه خاصی به مسافران دارند. هنگام سوار شدن مسافران فرست کلاس جزء آخرین مسافران هستند و انتقال آنها تا هواپیما بصورت جداگانه از سایر مسافرین انجام می‌شود. در ترمینال فرودگاه نیز کانتر پذیرش آنها کانتری مجزا است و برای دریافت کارت پرواز اولویت دارند. مسافران فرست کلاس نخستین مسافرانی هستند که هنگام پیاده شدن از هواپیما خارج می‌شوند.
                            درجه تجاری : کلاس تجاری – bisinusse class یا C
                            کلاس تجاری دومین کلاس تجار است که بعد از فرست کلاس قرار گرفته است. صندلی این کلاس پروازی در دو ردیف جدا هستند و به طور معمول، در جلوی کلاس اکونومی و با فاصله‌ی بیشتری از هم قرار دارند. صندلی های بیزنس کلاس مبله هستند و اگرچه نسبت به فرست کلاس از درجه پایینتری برخوردار هستند ولی راحت و اتوماتیک و جادار هستند. امکانات کنترل صوتی و تصویری در کابین این کلاسها بصورت استفاده همگانی وجود دارد.
                            در کلاس تجاری سرو غذاهای گرم و دارای کترینگ متفاوت و کامل است اما در درجه ای پایین تر از فرست کلاس است. امکانات رفاهی مانند کانتر مستقل و حمل و نقل مجزا از ترمینال تا هواپیما و بالعکس در این کلاس پروازی وجود دارد. در کلاس تجاری مهماندارها رسیدگی بیشتری دارند و کلاس کابین از سایر مسافرین مجزا است. قیمت بلیط بیزنس کلاس نسبت به فرست کلاس پایین تر اما نسبت به اکونومی بالاتر است.
                            درجه اقتصادی : کلاس اکونومی – economy class یا Y
                            کلاس اکونومی آخرین کلاس پروازی است که در ایران رواج دارد و مشتریان آن مسافران عادی هستند. کلاسی اکونومی در یک پرواز بیشتر صندلی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد؛ قیمت بلیط آن پایین ترین نرخ بلیط هواپیما را دارد و صندلی های کلاس اقتصادی در ردیفهای کنار هم قرار دارند. امکاناتی که برای مسافران این نوع پرواز در نظر گرفته می‌شود، معمولاً از تعداد محدودی روزنامه، مجله‌ی تبلیغاتی و کارت راهنمای پرواز فراتر نمی‌رود.
                            در بعضی هواپیماها برای صندلی‌های کلاس اکونومی مانیتور و هدفون هم تعبیه شده است که مسافران در تغییر برنامه‌‌های آن حق انتخاب زیادی ندارند؛ اما در بیشتر هواپیماها، برای تمام مسافران بخش اکونومی یک مانیتور بزرگ وجود دارد که برنامه‌ی مشخصی پخش می‌کند. سایر امکانات و تفریحات برای مسافران در کلاس اکونومی، به خط پروازی و البته مدل هواپیما بستگی دارد.

                            نظر

                            • rodabeh68
                              عضو جدید
                              • Feb 2016
                              • 1

                              #104
                              با حق کپی رایت مخاطبان طراحی سایت را مشتاق خرید کنید




                              حق تکثیر مطالب چه تاثیری روی فروش محصولات می گذارد؟

                              بهره گیری از یک "حق تکثیر" یا همان کپی رایت محکم و قوی در طراحی سایت کسب و کار تان، یک الزام می باشد. آیا تا به حال با طراحی سایتی مواجه شدید که صفحه های زیادی با محتوای پایان ناپذیر داشته باشد؟ برای بسیاری از ما رخ داده که با این صفحه ها برخورد کنیم، و در حالی که پارامترهای زیادی هست که بر آن اثر می گذارد، اما حق تکثیر استوار و مجکم امری است که شما نمی خواهید آن را از یاد ببرید.


                              در واقع، کاربران و بازدید کنندگان طراحی سایت مورد نظرتان می خواهند که دارای حق تکثیر و یا واژه های کسب و کار عالی و هدفداری در موتورهای جستجو باشید تا آن ها را به طراحی سایت دلخواهشان برساند. ارتباط احساسی شما برای نزدیک کردن کاربران و بازدیدکنندگان به طراحی سایت تان چگونه است؟ به چه نحوی کاربران طراحی سایت تان را طرفدار طراحی سایت تان می کنید و آنها را به خوانندگانی دائمی برای طراحی سایت خود می کنید؟


                              البته طراحی سایت و رشد پشت سر هم امری است که کاربران طراحی سایت به آن دقت می کنند، و هنگامی که حق تکثیر یا واژه های کسب و کار در سایت تعبیه شده باشند، توجه آنها را بیشتر جلب خواهد کرد.





                              هنگامی که در صفحه طراحی سایت به وسیله اسکرول جستجو می نمایید، بایست نکته هایی با متن های جذاب نیز باشند تا کاربران طراحی سایت تان را مشتاق به ادامه ماندن در سایت نمایید. فقط باید حق تکثیر یا واژه های کسب و کار خیلی عالی و آموزش دهنده در سایت تعبیه شوند و بازدیدکنندگان را مجبور به واکنش هایی کند که به سود و منفعت کسب و کار تان باشد. ولی هنگامی که خواسته های کاربران مطرح می شود، اتفاق های بزرگی در سایت شاهد خواهیم بود.


                              مشخص نمودن حضور یک نام تجاری طراحی سایت

                              بودن طراحی سایت بایست از پیش برنامه ریزی گردد، به صورتی که بر اساس آن شرکت دست به طراحی و اجرا بزند. شما می خواهید تا بر روی پارامترهایی نظیر وضعیت و ویژگی های طراحی سایت تان مصصم باشید. آیا قصد دارید طراحی سایت حرفه ای اجرا کنید یا قصد دارید فقط سرگرم کننده باشد؟ نوع نام تجاری طراحی سایت تان وابسته به ویژگی های نام تجاریتان و بازدیدکنندگان هدفمندتان، فرق خواهد کرد. اینجاست که مجالی برای ایجاد رابطه واقعی با کاربران طراحی سایت تان پیدا خواهید کرد و ارتباط متقابل مثبت و محکمی را با نام تجاری طراحی سایت ایجاد خواهید نمود.





                              کاربران هدفمند طراحی سایت را جذب نمایید

                              درک اینکه کاربران هدفمند شما چه چیزهایی از طراحی سایت فروشگاهی شما می خواهند امری ضروری می باشد و بایست در حق تکثیر ها و واژه های کلیدی کسب و کار آنها را مراعات نمایید. و فهمیدن صحیح کاربران طراحی سایت تان یک نقش پراهمیت در کسب و کارتان خواهد داشت. هنگامی که نسل MILLENNIAL را در مقایسه با اینکه عرضه کنندگان سرویس های سلامت را هدف قرار می دهید، بایست به صورت مختلفی حق تکثیر یا واژه های کسب و کار تان را آماده نمایید. از این رو، فهمیدن اکیپ های گوناگون مخاطبان کاربران طراحی سایت تان خیلی اهمیت دارد و سبب جذاب بودن و اثرگذارتر بودن طراحی سایت تان می گردد.


                              تصحیح ریزه کاری های اولیه و ثانویه به منظور نشان دادن آنها به کاربران طراحی وب سایت تان خیلی مهم است و به شما در فرایند طراحی کمک می کند.


                              آیا شما مدیران و افراد رده بالا را که در پی یافتن شیوه های قوی هستند را هدف قرار داده اید، یا کسانی را که جوان هستند و از خرید های آنلاین خوش شان می آید؟ کاربران طراحی سایت تان از هر دسته ای که باشند، تفاوتی نمی کند، شما بایست داده های اجتماعی و آماری را برای به وجود آوردن یک ارتباط با ارزش و مفهومی در فروشگاه ساز تان لحاظ کنید.





                              با ارزش بودن توصیه های کسب و کار

                              توصیه های کسب و کار با ارزش نام تجاریتان باید روشن و شفاف بیان شوند و به صورت هوشمندانه و با خلاقیت های لازم شرح و بسط داده شوند. به آسانی معین نمایید که قصد انجام چه کاری را دارید. به منظور اینکه به درستی حق کپی رایت و تکثیر ها یا واژه های کسب و کار تان را در مرورگرها، خاص و فرقدار کنید، بایست توجه کنید که محتوای خواندنی و جذابی تهیه کنید. این گروه از حق کپی رایت ها و تکثیر ها خیلی برای خواندن جذابیت دارند و به نام تجاری و طراحی سایت تان برتری های می دهد که در همه مدت کسب و کارتان همراه شما خواهد ماند.


                              ایجاد اشتیاق در کاربران مشتریان طراحی سایت

                              حق کپی رایت و تکثیر های عالی بازدیدکنندگان شما را مشتاق تر می نماید و حتی از کاربران تان کسانی را مجبور به عمل در طراحی سایت تان می نماید. آیا شما تا به حال مطلبی را مطالعه کرده اید که شما را وادار به عمل کند؟ همین قضیه در موضوع ما هم صادق است. واژه هایی که شما برای موضوع ها و فکرهای تان به کار می برید، فرقمیان افرادی که با شما در ارتباط می باشند تا از شما بیاموزند با افرادی که سرراست به سراغ رقبای شما می رود را معین می نماید.


                              بازاریابان همواره در جستجوی راهی به منظور ایجاد رابطه با اشخاصی درست در زمان مناسب می باشند. مشتری ها معمولا روزانه با انبوهی از تبلیغات و پیام ها درگیر می باشند.


                              از این رو، هنگامی که آن ها به صفحه طراحی سایت کسب و کار تان می آیند، اهمیت دارد که درک کنید که مطالعه چه محتواهایی ارتباط پایداری را سامان می دهد و به طوری نوشته شده است که گویی تصور می کنند که به طور مستقیم دارند با شما حرف می زنند.


                              اشتیاق کاربران برای خرید از طراحی سایت شما

                              حق کپی یا واژه های کسب و کار شما بایست شفاف، کوتاه و مفهومی استفاده شود. دارا بودن واژه هایی با زبان انگلیسی برای هر حق کپی رایت و تکثیری حتمی و لازم است. اما عالی ترین حق کپی ها و واژه های کسب و کار اشخاص را مشتاق طراحی سایت می کند و اثر پایداری را در آنها می گذارد. بایست این واژه ها به شیوه ای به بازدیدکنندگان الهام بدهند. واژه های کلیدی طراحی سایت ها که یک بازدیدکننده را مجبور می کند تا عملی نظیر خرید کردن از فروشگاه ساز را انجام دهد، مناسب ترین نوع واژه های کسب و کار می باشد که قادر است در مرورگرها عالی عمل نماید.

                              منبع : طراحی سایت

                              نظر

                              • bahare.sarmaaast.98
                                عضو عادی
                                • Jul 2016
                                • 20

                                #105
                                با ۶ هواپیمایی معروف ایرانی و خارجی آشنا شوید!





                                ۴ شرکت هواپیمایی جزو برترین شرکت‌ها در جهان هستند. به گزارش خبرگزاری مهر، همه ما دوست داریم تا بعد از خرید بلیط هواپیما با بهترین خدمات از طریق ایرلاینی که از آن خرید کرده ایم مواجه شویم. ایرلاین های مختلفی در سرتاسر ایران و جهان هستند که آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. همه کشورها سعی دارند تا بهترین ایرلاین را داشته باشند و هزینه های زیادی را صرف برندینگ، روابط عمومی، تبلیغات و دیگر موارد آن می کنند. در این مقاله از جاده های سبز، قصد داریم تا با ۶ ایرلاین معروف ایرانی و خارجی آشنا شویم. با ما همراه باشید: هواپیماهای خارجی ابتدا به سراغ ۷ ایرلاین خارجی می رویم: ۱- هواپیمایی امارات (Emirates Airline) حتما شعار این شرکت هواپیمایی (Fly Emirates) را بر روی پیراهن‌های تیم‌های رئال مادرید، پاری سن ژرمن، آرسنال، آث میلان، هامبورگ و غیره دیده‌اید. این شرکت بزرگ هواپیمایی توانسته است با برندینگ قوی، ارائه خدمات در بالاترین کیفیت و مجهرترین و مدرن‌ترین ناوگان هواپیمایی، به یکی از بهترین ایرلاین‌های دنیا تبدیل شود (در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین ایرلاین دنیا انتخاب شد.) ناوگان هوایی Emirates شامل این هواپیماها است: * ۸۲ فروند ایرباس (A۳۸۰ بزرگترین هواپیمای مسافربری دنیا) * ۱۸ فروند ایرباس A۳۴۰ * ۱۰ فروند ایرباس A۳۳۰ * ۱ فروند ایرباس A۳۱۹ * ۱۶ فروند ایرباس A۳۱۰ * ۷ فروند ایرباس A۳۰۰ * ۱۶۴ فروند بوئینگ ۷۷۷ * ۱ فروند بوئینگ ۷۲۷ ناوگان برابری هواپیمایی امارات نیز شامل این پرنده های آهنی است: *بوئینگ ۷۴۷- ۷ فروند *ایرباس – A۳۱۰ ۳ فروند ۲-هواپیمایی ایرفرانس (Airfrance) هواپیمایی حامل پرچم فرانسه، عضو موسس Skyteam است و یکی از بزرگترین ایرلاین های دنیا محسوب می‌شود. این ایرلاین توانسته است تا در سال ۲۰۰۴ میلادی به عنوان بزرگترین هواپیمایی اروپا را با نام خودش ثبت کند. عمده هواپیماهای این شرکت فرانسوی را ایرباس تشکیل می‌دهد و هواپیمایی معروف KLM، زیرمجموعه این شرکت بزرگ فرانسوی است. ۳ -هواپیمایی بریتیش ایرویز (British Airways) نهمین هواپیمایی بزرگ دنیا، متعلق به هواپیمایی کشور بریتانیا یعنی بریتیش ایرویز است. این شرکت یکی از معدود ایرلاین‌هایی است که هنوز هم از هواپیمای ما فوق صوت کنکورد استفاده می کند. اولین پرواز این شرکت در سال ۱۹۴۶ انجام گرفت که از لندن به مقصد تهران بود. فرودگاه اصلی این ایرلاین بریتانیایی، هیترو (Heathrow) در لندن است. ۴- هواپیمایی لوفت هانزا (Lufthansa) پردآمدترین شرکت هواپیمایی دنیا که اتفاقا یکی از قدیمی ترین آنهاست و متعلق به کشور آلمان است. این شرکت به امنیت بسیار بالایی پروازش معروف است. اهمیتی که این شرکت به امنیت پرواز می دهد، بیش از هر شرکت دیگری در دنیاست و این موضوع یکی از اصلی ترین دلایلی است که این شرکت را به یکی از بزرگترین و بهترین هواپیمایی های دنیا تبدیل کرده است. هواپیمایی اتریش (Austrian)، هواپیمایی برلین (Air Berlin)، هواپیمایی سوئیس، هواپیمایی بروکسل و چندین ایرلاین بزرگ دیگر، زیرمجموعه این غول بزرگ ژرمن است. معنی کلمه لوفت هانزا به این صورت است که لوفت (Luft) به معنی پرواز و هانزا (Hansa) نام یک منطقه تجاری است که آلمان، هلند، سوئیس، اتریش و چند کشور دیگر را شامل می شود. هواپیمایی های ایرانی حال به معرفی ۲ ایرلاین معروف ایرانی می پردازیم: ۱-هواپیمایی هما (Iran Air) قدیمی‌ترین ایرلاین ایران که با ادغان دو شرکت ایرانین ایرویز (Iranian Airways) و پرشین ایرویز Persian Airways متولد شد. ایران ایر در سال ۱۳۵۵، بعد از شرکت استرالیایی Qantas، ایمن‌ترین ایرلاین دنیا شناخته شد. هم اکنون ایران ایر با مشکل جدی فرسودگی ناوگان هوایی خود مواجه است که باید منتظر خریدهای اخیر دولت برای این ایرلاین باقی ماند. ایران یکی از پرفروش شرکت ها در بلیط هواپیمایی در وب سایت های رزرو و بلیط هواپیما چون سفرمی است. به گزارش خبرگزاری SKIFT لوگوی ایران ایر، زیباترین لوگوی دنیا در میان تمامی ایرلاین ها است. ۲-هواپیمایی ماهان (Mahan Air) هواپیمایی ماهان، زاده شده در کرمان، یکی از بزرگترین ایرلاین‌های ایران است. این شرکت ۲۴ سال پیش توسط موسسه خیریه مولی الموحدین تاسیس شد و هم اکنون حمید عرب نژاد رئیس هیئت مدیره آن است. ناوگان هوایی ماهان ایر، شامل تعداد زیادی ایرباس، بوئینگ و فوکر است. این شرکت هم اکنون به علاوه پروازهای داخلی، پروازهای مختلفی را نیز به کشورهایی چون آلمان، انگلستان، امارات، تایلند، بلغارستان، هند، ترکیه، عراق و دیگر مقاصد دارد.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X