صفحه 42 از 553 نخست ... 32394041424344455292142542 ... آخرین
نمایش نتایج: از 411 به 420 از 5521

موضوع: اخبار گالیور

  1. #411
    عضو فعال گالیور آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    6,749
    تشکر
    1,651
    تشکر شده 17,244 بار در 5,139 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    نقل قول نوشته اصلی توسط ملا حسن نمایش پست ها
    حاجی گالیور عزیز
    اصلا سمت کانال تلگرام و واتساپ و.... نرو
    اکی ثانیه به قول اژدرخان تو
    فایل پیوست 5742
    جدی میگی اژدر !!؟؟

    به قول جواد که اینجاست ولی مطلب نمیزنه !!

    الکی میگی !!؟؟

  2. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید گالیور از ایشان تشکر کرده اند:


  3. #412
    عضو فعال ملا ابرام آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    1,515
    تشکر
    2,977
    تشکر شده 2,758 بار در 1,171 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    نقل قول نوشته اصلی توسط che guevara نمایش پست ها

    ارادتمندم جناب سیدارتا . . .
    حیف و دو صد حیف درباب تاپیک اخبار گالیور و ایضا نوشته های ایام ماضی
    چاکر داش چگوارا
    خوش اومدی

  4. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید ملا ابرام از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #413
    عضو فعال ملا ابرام آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    1,515
    تشکر
    2,977
    تشکر شده 2,758 بار در 1,171 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    نقل قول نوشته اصلی توسط ملا حسن نمایش پست ها
    چاکر داش چگوارا
    خوش اومدی
    داداش چگوارا
    یه سوال شما تو کار ابشده نبودید دو سه سال قبل
    تو یه سایتی بود که مسدود شد
    شما اونجا قلم میزدید با مستربین و باچارت و علی که کف بازار بود و خبر رانتی بزرگان بازار میاورد؟؟؟؟؟

  6. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ملا ابرام از ایشان تشکر کرده است:


  7. #414
    ستاره دار (1) جان اسنو. آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2020
    نوشته ها
    1,992
    تشکر
    4,355
    تشکر شده 10,038 بار در 1,951 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    نقل قول نوشته اصلی توسط مایکل داگلاس نمایش پست ها
    یک مشت مادر به خطا جمع شدند سازمان بورس، هر روز قانون میذارن..

    این قوانین من در اوردی که گذاشتن کاملا با هدف سو بوده جای دیگه ای اقایون سرمایه گذاری کردن و تا به بار نشینه فعلا اجازه جون گرفتن بازار رو با انواع اقسام کارهای مختلف که یکیش اینجور قوانینه نمیدن
    در واقع تو حرف میگن کمک به رشد بورس میکنیم ولی در عمل تیشه به ریشه میزنن برای نابودی و چقدر جان سختیم ما !

  8. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید جان اسنو. از ایشان تشکر کرده اند:


  9. #415
    عضو فعال گالیور آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    6,749
    تشکر
    1,651
    تشکر شده 17,244 بار در 5,139 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    #پترول

    ▪️‌از واگذاری‌های شهریور ماه؛

    ✅"پترول" یک هزار میلیارد سود کسب کرد

    ⬅️گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود یک هزار و ۲۱۸ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال سود کسب کرد.



    =====================================


    #تاپیکو

    ▪️‌در کدال منتشر شد؛

    ✅مروری بر عملکرد شهریور ماه "تاپیکو"

    ⬅️ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۱۰ هزار و ۵۰۹ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال به یک بیلیون و ۲۲۸ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال رسید.

    =======================



    لغو ممنوعیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها در بورس

    ✅مدیرعامل بورس تهران از لغو ممنوعیت سرمایه گذاری بانک ها در بورس خبر داد و گفت: این مصوبه از امروز قابلیت اجرایی دارد.

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازتجارت نیوز،علی صحرایی از لغو ممنوعیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها در بورس خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس طبق مواد ۱۶ و ۱۷ که محدودیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده بود با این مصوبه این محدودیت‌ها لغو شده است.

    ⬅️مدیرعامل بورس تهران افزود: منظور از این مصوبه سرمایه‌گذاری بلندمدت نیست و بانک‌ها پس از خرید می‌توانند هر زمان که صلاح دانستند طی یک تا دو سال آینده می‌توانند بفروشند و اصلا جزو سرمایه گذاری به حساب نمی‌آید.

    ⬅️وی گفت: این مصوبه به بانک‌ها ابلاغ شده و از امروز قابلیت اجرایی دارد و حتی روز گذشته به صورت شفاهی از سوی وزارت اقتصاد به مدیران عامل بانک‌ها ابلاغ شد.


    ============================

    پیش‌بینی بورس ایران در نیمه دوم سال / پرتفوی خود را چگونه بچینیم؟

    ✅مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه گفت: نیمه دوم مهرماه روند نزولی بازار سرمایه متوقف می‌شود و بازار برمی‌گردد اما نباید انتظار رشد شارپی و سودهای بالا را داشته باشیم.

    ▪️مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازار سرمایه در برنامه لایو اینستاگرانی با تجارت‌نیوز، گفت: در نیمه دوم مهرماه احتمال رشد شاخص کل بازارسهام وجود دارد و افت شاخص کل بازار به زودی تمام می‌شود.

    ⬅️او همچنین با بیان اینکه در نیمه دوم سال رشد شارپی نداریم، گفت: با توجه به ریسک‌های موجود در نیمه دوم سال یعنی کرونا، انتخابات آمریکا و کاهش اعتماد مردم به بازار سرمایه، احتمال می‌دهم در نیمه دوم سال رشد شارپی نداشته باشیم. البته شاید در بعضی از نمادها به سطح مقاومت قبلی برسیم.

    ⬅️این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار سهام بازاری است که در بلندمدت باید انتظار بازدهی از آن را داشت، بیان کرد: اگر از سال 95 رشد دلار را بررسی کنیم 637 درصد بازدهی داشته است. یعنی اگر کسی روی دلار سرمایه‌گذاری می‌کرد تا امروز 637 درصد بازدهی داشت. اما اگر به عنوان مثال روی نماد شپنا سرمایه‌گذاری می‌کرد 6635 درصد بازدهی داشت. به همین دلیل است که می‌گوییم بازار سهام جای سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

    ⬅️او درباره نمادهای پیشتاز برای دوران بازگشت بورس گفت: با توجه به گزارش‌های شش ماهه که بیشتر آنها منتشر شده و همچنان منتشر می‌شوند سهام دلاری رشد بسیار خوبی داشته است و به نظرم سهام دلاری، نماد پیشتاز است.

    ✅پرتفوی خود را چگونه بچینیم؟

    ⬅️برای بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار سهام این سوأل مطرح است که پرتفوی خود را چگونه بچینند که بهترین و بیشترین سوددهی را داشته باشد. داداش‌زاده در این مورد گفت: به نظرم اگر یک سرمایه‌گذار از تمام شرکت‌ها خرید کند، اشتباه است. سرمایه‌گذار بهتر است بیشتر از پنج یا شش صنعت را در پرتفوی خود جا ندهد و از بین آنها هم شرکت نمونه گروه را انتخاب کند.

    ⬅️او با بیان اینکه باید وزن مشابهی هم به این سهم‌ها داد، ادامه داد: باید شرکتی را انتخاب کرد که در سال‌های گذشته سودآوری خوب، طرح توسعه و تنوع محصول داشته باشد. شرکت نباید تک محصولی باشد و محصولش باید همیشه مورد نیاز ما باشد.

    ⬅️این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: پیشنهادم این است سرمایه‌گذار پرتفوی خود را 20 به 80 یا 30 به 70 درصد با لحاظ کردن صندوق‌ها بچیند. یعنی 20 درصد آن را به صندوق‌های درآمد ثابت اختصاص دهد.


    ======================


    ‌رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

    ✅بازارسرمایه مسیری برای خروج از رکود و رشد تولید

    ⬅️نوبخت: «بازار سرمایه فرصتی است برای فعالان اقتصادی، دولت و صاحبان سرمایه؛ امسال پیش بینی ما این بود از طریق عرضه سهام دولتی در بازار سرمایه حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیون تومان کسب کنیم، اما در ۵ ماه نخست سال بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد تومان از این طریق کسب کردیم و در سال آینده بازار سرمایه برای دولت از طریق عرضه سهام‌های دولتی منابع قابل توجه دیگری کسب خواهد کرد تا بتوانیم سیاست‌های خروج از رکود و افزایش اشتغال را دنبال کنیم.»

    ==============================


    #عدم_دامنه_و_حجم_مبنا_سه_شرک

    امروز سه شرکت بورسی دامنه نوسان و حجم مبنا ندارند/ خروج موقت دو نماد

    ✅امروز سهام سه شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و بدون دامنه نوسان و حجم مبنا داد و ستد می شوند .

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازبورس پرس،در جریان معاملات اولین دومین هفته که تا دقایقی دیگر آغاز می شود ، سهام سه شرکت بورسی سرمایه گذاری اعتبارایران، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق و مهندسی نصیر ماشین که در روزهای متوالی گذشته دارای صف فروش بود، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی هستند .

    ⬅️به این ترتیب داد و ستد امروز سهام این سه نماد با دامنه نوسان 10 درصدی و بدون حجم مبنا انجام خواهد شد.

    ⬅️همچنین قبل از شروع فعالیت امروز بازار ، نماد دو شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و پتروشیمی امیر کبیر به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک دو دو روزه بسته شد.



    ==================

    #ودی

    #نوین

    دو شرکت بیمه با ارتقا از بازار دوم به تابلو اول معاملات فرابورس منتقل شدند

    ✅در پی طبقه بندی تکمیلی شرکت های پذیرفته شده در بازارهای اول و دوم معاملات فرابورس، نماد دو شرکت بیمه از بازار دوم به اول ارتقا و انتقال یافتند.

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازبورس پرس،افسانه اروجی معاون بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: پیرو اطلاعیه ۲۶ شهریور و در راستای اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس و اصلاحیه های بعدی، طبقه بندی تکمیلی شرکت های پذیرفته شده در بازارهای اول و دوم طبق مواد ۷ مکرر و ۷ مکرر یک این دستورالعمل به شرح ذیل صورت گرفت.

    ⬅️شرکت های پذیرفته شده در بازار دوم به شرح ذیل حائز کلیه شرایط مورد بررسی بوده لذا به بازار اول فرابورس منتقل می شوند.


    ==========================

    #فولاد

    گزارش تولید و فروش "فولاد" با رشد ۳۷ درصدی و درآمد ۲۷.۳ هزار میلیاردی

    ✅فولاد مبارکه با ارائه گزارش تولید و فروش شهریور و نیمه نخست سال، بالغ بر ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۷ درصد رشد داشته است.

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازبورس پرس،شرکت فولاد مبارکه با سرمایه 20.9 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد شهریور و نیمه نخست دوره مالی جاری را منتشر کرد.

    ⬅️براین اساس، "فولاد" در دوره یک ماهه از فروش محصولات سرد، گرم، پوشش دار و سایر در داخل بالغ بر 5.5 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. این شرکت فولادی در عملکرد 6 ماهه بالغ بر 27.3 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه قبل 37 درصد رشد داشته است.

    ⬅️نرخ فروش ورق گرم در دوره شهریور 8.2 میلیارد تومان و ورق سرد 10.8 میلیارد تومان ثبت شده که افزایش 11 و 15 درصدی نسبت به ماه گذشته داشته‌ اما اسلب با نرخ 7.4 میلیارد تومانی حدود 548 میلیون تومان کمتر از مرداد بوده است.


    =================================


    #افزایش_تولید_پنج_صنعت_مهم_ب ورس

    افزایش ۶ تا ۵۰ درصدی تولید محصولات پنچ صنعت مهم بورس

    ✅سرپرست وزارت صنعت از افزایش ۶ تا ۵۰ درصدی تولید محصولات پنچ صنعت مهم بورس پتروشیمی ، فلزات، خودرو ، سیمان و لوازم خانگی طی 5 ماه سال جاری خبر داد.

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازبورس پرس،جعفر سرقینی در مراسم افتتاح مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به رشد 8 درصدی ظرفیت تولید فولاد طی سال جاری،اعلام کرد: ظرفیت تولید زنجیره فولاد از ۱۲۳ میلیون تن در سال ۹۲ به ۲۳۰ میلیون تن رسیده است.

    ⬅️وی افزود: با وجود همه تحریم ها با رشد ۶.۵ درصدی و ظرفیت تولید ۳۷ میلیون تنی، موفق به کسب رتبه ۱۰ جهانی شدیم و در چند سال گذشته توانستیم فرانسه و ایتالیا را پشت سر بگذاریم.

    ⬅️این مقام مسئول ادامه داد:سال ۹۱ حدود ۶.۵ و ۱.۵ میلیون تن واردات و صادرات داشتیم اما سال گذشته در زمینه صادرات فولاد، رکورد زده و به ۱۲ میلیون تن رسیدیم و در تکمیل زنجیره ها فقط ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تن واردات داشتیم.

    ⬅️سرقینی با اشاره به چشم‌انداز تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد در ۱۴۰۴گفت: اکنون ۳۷ میلیون تن فولاد آماده به کار داریم و 20 میلیون تن نیز در دست اجرا بوده که با این ظرفیت حتماً چشم انداز تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد محقق خواهد شد.

    ⬅️وی افزود: طی 5 ماه اول سال در پتروشیمی رشد ۶.۳ درصدی، لوازم خانگی ۴۲.۵ درصدی، آلومینیوم ۵۰ درصدی، فولاد ۸ درصدی، سیمان ۱۵ درصدی و خودرو رشد ۱۸.۵ درصدی داشته و شاخص رشد صنعت در سه ماهه اول سال ۲.۵ درصد مثبت بود. در زمینه صدور پروانه های بهره برداری نیز رشد ۷۰ درصدی به لحاظ سرمایه گذاری داشته و صدور جواز تاسیس افزایش ۳۱.۵ درصدی داشته است.


    =====================


    #ذوب

    "ذوب" در ۶ ماهه ۷.۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد

    ✅ذوب آهن با انتشار گزارش عملکرد شهریور و نیمه نخست سال جاری، ۷.۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به دوره مشابه گذشته با رشد ۴۶ درصدی همراه شد.

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازبورس پرس،شرکت ذوب آهن با سرمایه اسمی 6.15 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد شهریور و نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد.

    ⬅️براین اساس، "ذوب" در شهریور از فروش داخلی و صادراتی تیرآهن، میلگرد، کلاف، ریل، شمش کالایی و فرآورده های جانبی بالغ بر 1.5 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

    ⬅️این شرکت فرابورسی در عملکرد 6 ماهه 7.5 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته با رشد 46 درصدی روبرو شده است.

    ⬅️میزان تولید چدن مذاب کوره بلندها طی شهریور ماه برابر 209053 تن و میزان تولید شمش آماده برابر 200165 تن است. همچنین میزان تولید چدن مذاب کوره بلندها طی ۶ ماه اول سال برابر 1234529 تن و میزان تولید شمش آماده برابر 1162441 تن است.


    ========================



    #موافقین_حذف_نوسان_گیری_روز نه

    ۸۰ درصد فعالان بازار موافق حذف نوسان گیری روزانه هستند+ دو نتیجه مثبت

    ✅مدیرعامل بورس تهران با اشاره به موافقت ۸۰ درصد فعالان مجازی در نظرسنجی حذف نوسان گیری روزانه گفت: با این اقدام ثبات بیشتری به بازار برمی گردد و از هیجانات بازار کاسته می شود.

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازبورس پرس،علی صحرایی با بیان اینکه کسانی که در یک روز سهام می‌خریدند و همان روز می‌فروختند بقیه سهامداران را که نگاه طولانی مدت به بازار سرمایه داشتند، متأثر می‌کردند به بخش خبری ۲۱ شنبه شب شبکه یک سیما گفت: براین اساس و با نظرسنجی فعالان بازار سرمایه به اجرای ممنوعیت نوسان گیری روزانه تصمیم گرفتیم.

    ⬅️وی افزود: در این شرایط سهامداران بویژه حقوقی‌ها که در بازار عملیات نقدشوندگی و اطمینان بخشی را انجام می‌دادند از متولیان بازار سرمایه انتظار داشتند برای جلوگیری از نوسان گیری روزانه به نحوی ممنوعیت ایجاد کنیم تا ثبات بیشتری به بازار برگردد و از هیجانات بازار کاسته شود. به این ترتیب اگر کسی سهمی را در روز معاملاتی بخرد در همان روز امکان فروش ندارد، اما اگر کسی از قبل سهم را داشته باشد می‌تواند بفروشد و دوباره با تشخیص بخرد.

    ⬅️این مقام مسئول با اشاره به اینکه تصمیمات درباره بازار سرمایه، همیشه موافقان و مخالفانی دارد، ادامه داد: با نظرسنجی از فعالان منصف بازار سرمایه این تصمیم درست را گرفتیم و حدود ۸۰ درصد فعالان مجازی بازار سرمایه موافق این تصمیم هستند. اقدامات مؤثری در دوره اخیر انجام شده و با توجه به مصوبات شورای عالی بورس، ناشران و سهامداران عمده موظف هستند قابلیت نقدشوندگی را فراهم کنند.

    ⬅️صحرایی عنوان کرد: اختیار فروش تبعی یا بیمه سهام، بازارگردانی مؤثر که از ۱۰ مهر اجباری می‌شود و بکارگیری سهام خزانه از جمله ابزارهای اطمینان بخش است.


    =====================================


    #شستا

    شستا اقدام به خرید و فروش سهام بانک ملت و تاپیکو کرد

    ✅شستا برای دومین بار از فروش بیش از ۲ میلیارد سهم بانک ملت و خرید بیش از ۵۹۸.۳ میلیون سهم تاپیکو خبر داد.

    ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازبورس پرس، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حالی از 17 شهریور با توقف نماد روبرو است که برای دومین بار اقدام به فروش بیش از 2 میلیارد سهم بانک ملت و خرید بیش از 598.3 میلیون سهم تاپیکو خبر داد.

    ⬅️براین اساس، "شستا" دوم مهر نسبت به فروش 2 میلیارد و 70 میلیون سهم بانک ملت به مبلغ 1.18 هزار میلیارد تومان اقدام کرده که سود حاصل از واگذاری بالغ بر 1.15 هزار میلیارد تومان است.

    ⬅️همچنین در همین تاریخ اقدام به خرید 598 میلیون و 717 هزار و 304 سهم سرمایه گذاری نفت وگاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به مبلغ 1.19 هزار میلیارد تومان کرده است.



    ============================


    #وبصادر

    ������بازگشایی عجیب و مشکوک #وبصادر با مثبت 9.5 درصد و خرید سنگین حقوقی(بیش از 99 درصد کل معاملات پیشگشایش معادل حدود 500 میلیارد تومان) و احتمال خالی کردن سهام کد های حقیقی خاص روی کد حقوقی❗️


    ========================



    ویرایش توسط گالیور : 2020/09/27 در ساعت 12:50

  10. 8 کاربر به خاطر ارسال مفید گالیور از ایشان تشکر کرده اند:


  11. #416
    عضو فعال گالیور آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    6,749
    تشکر
    1,651
    تشکر شده 17,244 بار در 5,139 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    لیست تعدادی از نماد هایی که بیشترین افت قیمتی را از سقف تاریخی تا اینجا داشته اند(درصد ها چون روزانه تغییر میکنند حدودی هستند)

    -71% غسالم
    -71% غپينو
    -69% وليز
    -67% ختوقا
    -66% خمحركه
    -65% كماسه
    -65% دزهراوي
    -64% خپارس
    -64% بركت
    -64% چكارن
    -64% خودرو
    -63% غگل
    -63% سپ
    -63% ميهن
    -62% ولساپا
    -61% حريل
    -61% دتوليد
    -60% مرقام
    -60% خگستر
    -60% زمگسا
    -60% داوه
    -60% خساپا
    -60% دارا يكم
    -59% ثفارس
    -59% فاما
    -59% تليسه
    -59% پكوير
    -59% غمارگ
    -58% پرديس
    -58% خشرق
    -58% اوان
    -58% حآسا
    -58% غشهداب
    -58% غمينو
    -58% حپارسا
    -58% غبهنوش
    -57% ثاخت
    -57% ستران
    -57% وساپا
    -57% درهآور
    -57% بجهرم
    -57% سخزر
    -57% بهپاك
    -56% ولصنم
    -56% دسانكو
    -56% غشهد
    -56% كاما
    -56% فاراك
    -55% حفارس
    -55% مداران
    -55% دتوزيع
    -55% ساوه
    -55% كسرا
    -55% دسبحان
    -55% سپاها
    -54% شكربن
    -54% تكمبا
    -54% خمهر
    -54% ددام
    -54% شپاس
    -54% كيميا
    -54% وپست
    -53% حفاري
    -53% سشرق
    -53% نتوس
    -53% زكشت
    -53% سصوفي
    -53% دبالك
    -53% ملت
    -53% شتران و شپنا


    ============================


    داغ بزرگ

    در 2 سال اخیر تمام کسب و کارها با مشکل مواجه شده بود و اکثر اصناف با مشکل مواجه شدند. بطور وضعیت اقتصادی آنقدر مشکل دار بود که تنها رشد قیمت دلار و تورم افسار گسیخته باعث شد اقتصاد بطور کامل نخوابد!

    آنقدر پول چاپ کردند که همه چیز در مملکت به شکل نجومی رشد کرد.

    در دو سال اخیر بورس فقط رونق داشت که اونم ............

    من یک سوال ساده از مسئولین دارم:

    اگر کشور در 8 سال اخیر رییس جمهور نداشت، وزیر اقتصاد نداشت و ریس بانک مرکزی نداشت
    الان وضعیت اقتصادی کشور بد تر از این حالت بود؟


    کدوم کشور در دنیا قیمت ارزش در 4 سال یک هشتم شده؟

    بطور کلی شما چیو دارید مدیریت می کنید؟ این فداکاری کردن مسئولان که اخیراً بهش اشاره کردید در کدام بخش بوده؟!!

    استاد نیماد آزادی


    =======================

    کف‌سازی شاخص بورس برای صعود مجدد

    ?محسن رحمتی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه وضعیت فعلی بورس چندان نگران کننده نیست، گفت: شاخص بورس در محدوده‌های کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پایه‌سازی می‌شود و با روندی که در بازار دلار شاهد هستیم به مرور شروع به رشد می‌کند.

    ====================


    پس قصد داره 1.5 را ببینه شاخص !!!

  12. 7 کاربر به خاطر ارسال مفید گالیور از ایشان تشکر کرده اند:


  13. #417
    Banned
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    378
    تشکر
    505
    تشکر شده 1,525 بار در 352 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    نقل قول نوشته اصلی توسط جان اسنو. نمایش پست ها
    این قوانین من در اوردی که گذاشتن کاملا با هدف سو بوده جای دیگه ای اقایون سرمایه گذاری کردن و تا به بار نشینه فعلا اجازه جون گرفتن بازار رو با اونواع اقسام کارهای مختلف که یکیش اینجور قوانینه نمیدن
    در واقع تو حرف میگن کمک به رشد بورس میکنیم ولی در عمل تیشه به ریشه میزنن برای نابودی و چقدر جان سختیم ما !
    وقاحت رو از حد گذروندند... دیگه نباید اینقدر تابلو رفتار میکردند..پفیوز ها یه جورایی هم میخوان بگن داریم به ریشتون میخندیم.

  14. 6 کاربر به خاطر ارسال مفید مایکل داگلاس از ایشان تشکر کرده اند:


  15. #418
    عضو فعال گالیور آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    6,749
    تشکر
    1,651
    تشکر شده 17,244 بار در 5,139 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    این کشورها بیشترین ذخایر ارزی را در جهان دارند

    ▫️سه کشور چین، ژاپن و سوئیس بیشترین میزان ذخایر ارزی را نسبت به کشورهای جهان دارند.

    چین
    ▫️حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: پنج تریلیون و ۵۷۰ میلیارد دلار. از ۱۴ سال پیش تاکنون این کشور بزرگ ترین دارنده ذخایر ارزی جهان بوده است. دلار آمریکا، یورو، ین ژاپن و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند.

    ژاپن
    ▫️حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: یک تریلیون و ۴۰۲ میلیارد دلار. دلار آمریکا، یورو، فرانک سوییس و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند.

    سوییس
    ▫️حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: ۹۲۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون دلار. دلار آمریکا، یورو، ین ژاپنی و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند.

    ▫️شستا امروز باز نمی شود؛ این هفته عرضه اولیه نداریم

    معاون بازار شرکت بورس: رویه انتشار پیام بازگشایی نمادها به این صورت است که بعد از اعلام رویدادی مهم از سوی شرکت ها ، پیامی خودکار مبنی بر توقف و بازگشایی نماد صادر می شود. بنابراین امروز نماد شستا باز نخواهد شد و پیام صادره ، حذف می شود

    واقعیت این است که با توجه به شرایط فعلی بازار سهام ، نمی توان زمانی برای بازگشایی نماد شستا اعلام کرد و این موضوع به وضعیت بازار بستگی دارد. بنابراین تصمیم گیری در این مورد با بررسی شرایط انجام خواهد شد.

    در حالی یکی دو شرکت جدید ، آماده حضور در تابلو معاملات بورس هستند که با توجه به اوضاع بازار و لزوم تمرکز بر موارد مهم در این هفته عرضه اولیه ایی انجام نخواهد شد.


    ====================


    مدیران بورسی فراخوانده شدند

    جلسه مهم دولت با موضوع مراقبت و بهبود زیرساخت نرم‌افزارهای بورسی با حضور مدیران کارگزاری‌ها و سازمان بورس در محل نهاد ریاست‌جمهوری در حال برگزاری است.

    طی چند ماه اخیر با ورود تعداد زیادی از مردم به بورس برخی از کارگزاری‌ها از جمله آگاه با اختلالات گسترده‌ای رو‌به‌رو شدند که این موضوع موجب اعتراض شدید کاربران شد.|تجارت‌نیوز


    ==================




  16. 4 کاربر به خاطر ارسال مفید گالیور از ایشان تشکر کرده اند:


  17. #419
    عضو فعال ملا ابرام آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    1,515
    تشکر
    2,977
    تشکر شده 2,758 بار در 1,171 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    نقل قول نوشته اصلی توسط گالیور نمایش پست ها


    جدی میگی اژدر !!؟؟

    به قول جواد که اینجاست ولی مطلب نمیزنه !!

    الکی میگی !!؟؟
    نه به جان خودم
    اکی 119 بی شرف در سایت انیش گرفته قبلی اگه با یخ شکن وارد نمیشدی ای پی تو از شرکت اسیاتک همراه با شماره همراه و تلفن منزل و ادرست از شرکت مثلا اسیا تک یا فن اوا یا پارس نت میگرفتن
    با یخ شکن چون ای پی ایران نبود قابل رد یابی نبود
    خود بیشرف اکی 119 بارها به من پیام خصوصی داد
    -----------------------------------------------------------
    خیلی مواظب باش تلگرام و واتساپ که یعنی شماره و کد ملی
    خط قرمزها خطرناکند
    اشیخ ملاحسن و جواد ضخیم و ملا ممدگ اصهالی اینا فحش خار مادر هم بدی غمی نیست خودشان هم دارن میدهند
    فایل پیوست 5743

  18. 3 کاربر به خاطر ارسال مفید ملا ابرام از ایشان تشکر کرده اند:


  19. #420
    عضو فعال گالیور آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2020
    نوشته ها
    6,749
    تشکر
    1,651
    تشکر شده 17,244 بار در 5,139 ارسال

    پاسخ : اخبار گالیور

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

    ✅بازارسرمایه مسیری برای خروج از رکود و رشد تولید

    ⬅️نوبخت: «بازار سرمایه فرصتی است برای فعالان اقتصادی، دولت و صاحبان سرمایه؛ امسال پیش بینی ما این بود از طریق عرضه سهام دولتی در بازار سرمایه حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیون تومان کسب کنیم، اما در ۵ ماه نخست سال بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد تومان از این طریق کسب کردیم و در سال آینده بازار سرمایه برای دولت از طریق عرضه سهام‌های دولتی منابع قابل توجه دیگری کسب خواهد کرد تا بتوانیم سیاست‌های خروج از رکود و افزایش اشتغال را دنبال کنیم.»

    به جای 11 تونستند 35 میلیارد جیب سهامداران را خالی کنند!!

  20. 5 کاربر به خاطر ارسال مفید گالیور از ایشان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 11 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (1 کاربران و 10 مهمان ها)

  1. eco777

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •