نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: .

رأی دهندگان
0. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • .

    0 0%
  • .

    0 0%
صفحه 510 از 5202 نخست ... 1041046050050750850951051151251352056061010101510 ... آخرین
نمایش نتایج: از 5,091 به 5,100 از 52011

موضوع: اخبار

  1. #5091
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال
    توليدات صنعتی چین در ماه فوریه کاهش یافت
    خبرگزاری فارس: موسسه مالی اچ اس بی سی اعلام کرد روند نزولی تولیدات صنعتی چین طی ماه فوریه نیز ادامه داشته است.


    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ کاهش تقاضای صادراتی در این مدت تاثیر منفی زیادی بر رشد تولیدات صنعتی چین داشته است.

    بر اساس این گزارش تشدید بحران مالی منطقه یورو و ادامه مشکلات اقتصادی در آمریکا نقش زیادی در کاهش تولیدات صنعتی چین دومین اقتصاد بزرگ جهان داشته است.

    بر این اساس شاخص مدیریت خرید در اقتصاد چین طی ماه فوریه به کمتر از 48.8 واحد رسیده است. این رقم در ماه ژانویه به 49.7 واحد رسیده است.

    این گزارش حاکی است افت این شاخص به کمتر از 50 واحد نشانگر رکود و بحران در تولیدات صنعتی چین است . به اعتقاد کارشناسان اقتصادی عدم رشد چشمگیر تقاضای داخلی در بازار چین و کاهش تقاضای صادراتی فشار زیادی را به بخش صنعتی چین وارد کرده است.

    چین طی ماههای اخیر با کاهش رشد اقتصادی روبرو شده است . رشد اقتصادی چین از 10.4 درصد در سال 2010 به کمتر از 9.2 درصد در سال 2011 رسیده است. این رقم در سه ماه پایانی 2011 نیز به کمتر از 8.9 درصد رسیده است .

    بانک مرکزی چین در تازه ترین اقدام برای مقابله با کاهش رشد اقتصادی نرخ ذخیره قانونی بانکی را کاهش داده است. بانک مرکزی چین در ماه دسامبر نیز نرخ ذخیره قانونی بانکی را کاهش داده بود .

  2. #5092
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال
    رشد اقتصادی منطقه یورو امسال منفی میشود کمیسیون اروپا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد رشد اقتصادی منطقه یورو در سال 2012 میلادی 0.3 درصد کاهش خواهد یافت.


    به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ کمیسیون اروپا در ادامه افزود رشد اقتصادی اسپانیا و ایتالیا که به شدت برای فرار از بحران بدهی تلاش می کنند امسال به شدت کاهش خواهد یافت.

    بر اساس این گزارش رشد اقتصادی منطقه یورو امسال بیش از 0.3 درصد کاهش خواهد یافت. کمیسیون اروپا در گزارش ماه نوامبر خود رشد مثبت 0.5 درصدی را برای اقتصاد اروپا پیش بینی کرده بود.

    بر این اساس رشد اقتصادی ایتالیا امسال با افت چشمگیر 1.3 درصدی و رشد اقتصادی اسپانیا نیز با کاهش یک درصدی روبرو خواهد شد .

    این گزارش حاکی است کشورهای اسپانیا ایتالیا پرتغال و یونان به ترتیب سهم فزاینده ای از رشد منفی بین یک تا چهار و چهاردهم درصدی را تجربه خواهند کرد. با این حال کشورهای آلمان و فرانسه به عنوان بزرگترین اقتصاد های اروپا از رشد شش دهم و چهار دهم درصدی برخوردار خواهند بود و این شکاف شمال و جنوب نمی تواند بر نرخ بیکاری و روحیه مصرف کنندگان بی تاثیر باشد.

    بر این اساس اولی رن کمیسر امور اقتصادی اروپا تاکید کرد اقتصاد منطقه یورو وارد رکود ملایمی شده است. هنوز ریسکهای زیادی رشد اقتصادی اروپا را تهدید می کند ولی نشانه هایی از ثبات و آرامش در اقتصاد اروپا وجود دارد .

    این نخستین بار از سال 2009 میلادی است که اقتصاد منطقه یورو با کاهش رشد روبرو خواهد شد. رشد اقتصادی منطقه یورو در سال 2009 میلادی نیز با افت 4.3 درصدی روبرو شده بود .

    این در حالی است که ایتالیا و اسپانیا علاوه بر بحران بدهی با بیکاری بالایی نیز روبرو هستند. نرخ بیکاری اسپانیا به مرز 23 درصد رسیده است و نیمی از جوانان این کشور بیکار هستند .

    بر این اساس رشد اقتصادی یونان سال 2012 میلادی بیش از 4.4 درصد کاهش خواهد یافت. رشد اقتصادی پرتغال نیز بیش از 3.3 درصد کاهش می یابد .

  3. #5093
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    تلاش اتحادیه اروپا برای اعمال فشار به ایران از طریق شبکه سوییفت

    خبرگزاری فارس: رویترز اعلام کرد اتحادیه اروپا بررسی قطع دسترسی بانکهای ایرانی به شبکه سوییفت را آغاز کرده است.


    به گزارش خبرگزاری فارس رویترز به نقل از منابع آگاه افزود مقامهای اتحادیه اروپا با اجرای این طرح قصد اعمال فشار بیشتر را به ایران دارند.
    بر اساس این گزارش سوییفت یک کد شناسایی ویژه برای بانکها و موسسات مالی بینالمللی است که از طریق آن میتوانند نقل و انتقال پول برای خرید و فروش کالا و خدمات را انجام دهند.
    ایران یکی از استفاده کنندگان از این سیستم است. بر این اساس انجمن ارتباطات بین بانکی جهانی سوییفت که مقر آن در بروکسل است اعلام آمادگی کرده است به محض روشن شدن قوانین و اقدامات تازه اتحادیه اروپا در این زمینه از این قوانین اطاعت کند اما وعده صریحی در این زمینه به اتحادیه اروپا نداده است.
    بیرون کردن ایران از این انجمن با انگیزه های سیاسی آمریکا و اروپا ضربه بزرگی به اعتبار این نهاد مالی بین المللی می زند.
    یک مقام آگاه از این مذاکرات که نخواست نامش فاش شود به رویترز گفت از قبل هم مذاکرات برای قطع سوییفت بانکهای ایرانی مطرح شده بود ولی در روزهای اخیر با سرعت بیشتری دارد دنبال میشود.
    انجمن ارتباطات میانبانکی جهانی یا همان سوییفت پیش از این در بیانیهای اعلام کرده بود آماده قطع کلیه خدمات خود به آن دسته از نهادهای مالی ایرانی است که مشمول تحریمهای آمریکا و اتحادیه اروپا هستند. در عین حال بانک های خصوصی ایران که تحت تحریم های آمریکا و اروپا قرار ندارند نیز عضو این انجمن هستند.
    خدمات سوییفت برای تسهیلات نقل و انتقال مالی و بانکی میان بیش از 10 هزار موسسه و نهاد مالی در بیش از 210 کشور جهان است.
    این مقام آگاه تصریح کرد تا آن جا که میدانیم سوییفت در تلاش است تا در آمریکا و اتحادیه اروپا مساله را حل کند که ما فکر میکنیم با توجه به مذاکرات جاری به زودی به نتیجه خواهیم رسید چرا که برای انجام چنین کاری به پایه حقوقی مشخص و قاطع نیاز داریم.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  4. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  5. #5094
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    روزنامه ژاپنی نیکی خبر داد:
    احتمال کاهش واردات نفت ایران توسط ژاپن

    خبرگزاری فارس: یک روزنامه ژاپنی مدعی شد احتمال دارد ژاپن برای جلب رضایت آمریکا و فرار از تحریم های این کشور واردات نفت خود از ایران را ۲۰ درصد کاهش دهد.



    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز روزنامه نیکی چاپ توکیو نوشت امکان دارد ژاپن واردات نفت از ایران را تا 20 درصد کاهش دهد. پیش از این صحبت از تصمیم توکیو برای کاهش 10 درصدی خرید نفت از ایران بود که البته مقامات ژاپنی آن را تکذیب کرده بودند.
    بر اساس این گزارش ژاپن و آمریکا تا پایان ماه فوریه بر سر نحوه کاهش وابستگی ژاپن به نفت ایران به توافقهای اولیه دست خواهند یافت. اوسامو فوجیمارو سخنگوی دولت ژاپن تاکید کرد احتمال دارد توکیو و واشنگتن در ماه فوریه بر سر کاهش سطح تجارت ژاپن با ایران به توافق برسند اما در خصوص میزان کاهش واردات نفت از ایران توضیحی نداد.
    سیاست تحریم نفت ایران که از سوی آمریکا دنبال می شود تاکنون هزینه های کشورهای غربی در زمینه مصرف فرآروده های نفتی را ۱۷ درصد افزایش داده است.
    فوجیمارو گفت مقامهای مسئول و ژاپن در تلاش هستند تا با به کار بستن تمهیداتی از تحریمهای اتحادیه آمریکا مصون بمانند اما میزان کاهش واردات هنوز تعیین نشده است. در حالی که روزنامه نیکِی از کاهش 20 درصدی خرید نفت از ایران خبر داده است برخی گزارشها نیز حاکی است که ژاپن در کنار هند و چین در نظر دارد تا 10 درصد از واردات نفت از ایران را کاهش دهد.
    این خبر در حالی منتشر شده که از سال 2007 میلادی تا کنون ژاپن به طور میانگین سالانه حدود 10 درصد از میزان واردات نفتی خود از ایران کاسته است. یک مقام اقتصادی ژاپن تاکید کرد این کشور ذخیره نفتی نسبتا زیادی در اختیار دارد و بنابراین اثرات کاهش واردات نفت از ایران در کوتاه مدت چندان نخواهد بود. وی افزود در بلند مدت تحریم نفت ایران بر روی قیمتها و متعاقبا بر اقتصاد ژاپن و دیگر اقتصادهای بزرگ جهان تاثیرگذار خواهد بود.
    چین هند و ژاپن به ترتیب بزگترین خریداران نفت ایران هستند و در مجموع حدود 45 درصد از نفت ایران را وارد میکنند. ژاپن در سال 2011 میلادی بیش از نه درصد از نیاز نفتی خود را از ایران خریداری کرد و روزانه بیش از 313 هزار بشکه نفت خام از ایران وارد کرده است.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  6. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  7. #5095
    ستاره‌دار (87) وحید 20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    29,402
    تشکر
    40,107
    تشکر شده 116,522 بار در 26,655 ارسال
    روزنامه خراسان نوشت:

    یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در شمال کشور برای پیشی گرفتن از رقبای خود دست به اقدامی ابتکاری زده و با برگزاری همایش پیاده روی، اقدام به اعطای جوایزی چون یک دستگاه پراید، 100 دوچرخه و ده ها دست لباس گرمکن کرده است.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

  8. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید وحید 20 از ایشان تشکر کرده اند:


  9. #5096
    عضو فعال meysam آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    131
    تشکر
    2,552
    تشکر شده 558 بار در 131 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط alireza 184 نمایش پست ها
    رشوايي مجدد گزارش آمانو
    16 آژانس اطلاعاتی آمریکایی بار دیگر بر صلحآمیز بودن برنامه هستهای ایران صحه گذاشتند

    خبرگزاری فارس: روزنامه آمریکایی لس انجلس تایمز در گزارشی فاش کرده است که ۱۶ آژانس اطلاعاتی – جاسوسی آمریکایی بار دیگر اعتراف کردهاند که ایران بهدنبال ساخت سلاح هستهای نیست.


    به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، روزنامه آمریکایی لس انجلس تایمز در گزارشی فاش کرده است که ۱۶ آژانس اطلاعاتی – جاوسی آمریکایی بار دیگر اعتراف کردهاند که ایران بهدنبال ساخت سلاح هستهای نیست.

    بنابراین گزارش، این گزارش بار دیگر به اختلافات رویکردی بین ایالات متحده و اسرائیل در خصوص نحوه مواجهه با برنامه هستهای ایران از جمله عملیات نظامی علیه ایران، دامن خواهد زد. این در حالی است که آمریکا و رژیم اسرائیل برای دیدار اوباما با نتانیاهو در آینده نزدیک آماده میشوند.

    این گزارش با گزارش سال 2007 سازمانهای اطلاعاتی آمریکا مطابقت دارد. این گزارش بر این باور بود که ایران پس از سال 2003 تمام فعالیتهای مرتبط با برنامه نظامی هستهای را قطع کرده است. ایران تاکید دارد که ماهیت برنامه هستهایش حتی قبل از ۲۰۰۳ نیز صلحآمیز بوده است.

    گزارش اخیر همچنین تصریح می کند که ایران به سمتی پیش میرود که در زمان نیاز بتواند قدرت تولید سلاح هستهای را داشته باشد.

    رژیم اسرائیل طی ماههای اخیر جنگ روانی گستردهای را تحت عنوان حمله به ایران راه انداخته است. این گزارش همچنین بار دیگر عدم صحت گزارش نوامبر آمانو، مدیر کل آژانس در خصوص ایران را نیز روشن میسازد.
    اقا یه سوال ؟
    این رسوایی هستش یا رشوایی

  10. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید meysam از ایشان تشکر کرده است:


  11. #5097
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam نمایش پست ها
    اقا یه سوال ؟
    این رسوایی هستش یا رشوایی
    به نظرم نويسنده معتاد بوده سين رو شين نوشته

  12. 2 کاربر به خاطر ارسال مفید مات از ایشان تشکر کرده اند:


  13. #5098
    كاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    175
    تشکر
    26
    تشکر شده 482 بار در 145 ارسال
    چهارشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۰۳

    بهزاد به مهر خبر داد:

    ساخت نیروگاه زغالسنگی طبس با مشارکت چین

    معاون وزیر نیرو با تشریح جزئیات قرارداد 500 میلیون دلاری ساخت نیروگاه زغال سنگی طبس با مشارکت چین، اعلام کرد: در حال حاضر طراحی و ساخت حدود 5 هزار مگاوات نیروگاه زغالسنگی در دستور کار دولت قرار گرفته است.
    محمد بهزاد در گفتگو با مهر درباره جزئیات برنامههای وزارت نیرو برای افزایش سهم زغال سنگ در سبد انرژی کشور گفت:در حال حاضر عملیات اجرایی نیروگاه زغال سنگی طبس با مشارکت یک شرکت چینی آغاز شده است.
    معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ظرفیت تولید این نیروگاه زغال سنگی حدود 650 مگاوات عنوان کرد و افزود: با توافق انجام شده با یک شرکت چینی قرار است برای ساخت این واحد نیروگاهی قرار است نزدیک به 500 میلیون دلار سرمایه گذاری انجام شود.
    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این شرکت چینی تا کنون به تمامی تعهدات قراردادی خود در قبال ساخت نیروگاه طبس پایبند بوده است، تصریح کرد: براساس برنامه زمان بندی باید عملیات اجرایی و ساخت این نیروگاه زغال سنگی در مدت 74 ماه به پایان برسد.
    وی همچنین درباره ساخت سایر نیروگاههای جدید زغال سنگی کشور توضیح داد: همزمان با آغاز عملیات اجرایی نیروگاه طبس طراحی و مطالعه برای ساخت چندین نیروگاه جدید زغال سنگی در شمال و جنوب کشور آغاز شده است.
    بهزاد با اشاره برنامه ریزی برای ایجاد ظرفیت تولید 5 هزار مگاوات تولید برق از طریق نیروگاههای زغال سنگی، تاکید کرد: علاوه بر طبس، مطالعاتی برای ساخت نیروگاههای زغال سنگی در شمال کشور و بندرعباس در دستور کار قرار گرفته است.

    http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetai...NewsID=1540495

  14. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید ali2000 از ایشان تشکر کرده است:


  15. #5099
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال
    در نامه سرگشاده ای خطاب به سلیمی رئیس دادگاه ویژه روحانیت
    احمد توکلی خواستار آزادی محمد سعید ذاکری شد

    خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نامه سرگشاده ای خطاب به حجت الاسلام سلیمی رئیس دادگاه ویژه روحانیت، خواستار آزادی محمد سعید ذاکری دبیر سیاسی هفته نامه نه دی شد.


    به گزارش خبرگزاری فارس، متن نامه احمد توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس به شرح ذیل است:

    به نام خدا

    برادر ارجمند جناب حجه الاسلام و مسلمین آقای سلیمی

    رئیس محترم دادگاه ویژه روحانیت

    سلام علیکم

    هفته گذشته آقای محمد سعید ذاکری، دبیر سیاسی هفته نامه 9 دی به حکم دادسرای ویژه روحانیت بازداشت شد. این بازداشت متعاقب انتشار مقاله ای بود که نامبرده در نقد رئیس مجلس نوشته بود. چون دادسرا واکنشی به خبر رسانه ها در این باره نشان نداده است، این نامه با فرض منحصر بودن دلیل بازداشت در این موضوع نوشته شده است.

    پیش از هر چیز باید تاسف خود را نسبت به ادبیات و محتوای مقاله مزبور و نسبت هایی که به رئیس قوه مقننه و برخی نهادها در آن آمده است، ابراز کنم. حرمت آزادی قلم و نماینده مردم اقتضاء داشت که نویسنده همین سخنان را در قالب پسندیده ای عرضه می کرد که نقدش متضمن وهن و احیانا افتراء نباشد.

    صرف نظر از موضوع فوق الذکر و انتقادات جدی وارد بر برخی مواضع نشریه 9 دی، به دلایل زیر بازداشت نامبرده قابل دفاع نیست:

    1. قانون مطبوعات که علی القاعده در اینجا حاکم است، در مواد 24 تا 27 جرائمی را بر می شمارد که تعقیب متهم به شکایت شاکی خصوصی نیازی ندارد، که جرم اهانت یا افتراء به رئیس یک قوه جزء آن ها نیست. پس باید رئیس مجلس شکایتی کرده باشد. ولی بنا بر اطلاعات موثق آقای دکتر لاریجانی شکایتی از نویسنده نکرده بلکه خود به آن معترض بوده است.

    2. در مقاله مزبور نسبت هایی به جامعه محترم مدرسین یا دفتر مقام معظم رهبری داده شده که ممکن است ناروا بوده و شکایتی شده باشد. ولی در این فرض حفظ احترام این دو نهاد مهم اقتضاء داشت تا بازداشت نویسنده نقد که در عرف شدت عمل نسبت به آزادی قلم تلقی می شود، صورت نمی گرفت.

    3- چون رییس محترم قوه قضاییه برادر مسوول مورد نقد است، این گمان برانگیحته میشود که شدت عمل غیر عادی به دلیل این انتساب است، در حالیکه اساساً اهل اطلاع میدانند که دادگاه ویژه روحانیت مستقل از قوه قضاییه و زیر نظر رهبری است . این، از دو وجه بلکه سه وجه مضر است.

    4- علاوه بر مواد بالا ماده 35 آئین دادرسی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت تنها در موارد خاصی اجازه بازداشت به دادسرا می دهد که عبارت است از :

    ماده 35ـ در موارد ذیل قرار بازداشت صادر می گردد:

    1. خوف فرار متهم.

    2. خوف تبانی یا امحاء آثار جرم.

    3. موارد مهمه از قبیل: جرائم ضد انقلابی،مواد مخدر،کلاهبرداری،ارتشاء.قت? ? عمد و موارد مشابه

    4. مواردی که آزادی متهم موجب مفسده است، از قبیل هتک حیثیت نظام و روحانیت.

    روشن است که نه خوف فرار متهم در این مورد وجود داشت نه تبانی و محو آثار جرم و نه آزادی متهم باعث هتک نظام و روحانیت می شد. بلکه بر عکس، می شود گفت که بازداشت وی می تواند این اثر را داشته باشد.

    5- آخرین دلیل مربوط می شود به موقعیت زمانی . بازداشت یک نویسنده به خاطر یک نقد- ولو این که متضمن جرم باشد- بسیار به ندرت واقع می شود.و این زمان عیوب تازه ای هم دارد. در ایام انتخابات مهم مجلس نهم که مشارکت حداکثری مردم شدید تر از همیشه برای نظام ارزش دارد، هر اقدامی که نسبت به آزادی فضا شبهه در ذهن دسته ای از مردم ایجاد کند، زیانبار است. البته سختگیری نسبت به آزادی قلم و مطبوعات همیشه ناپسند است و سماحت و استفاده از حداکثر امکان قانونی برای گشایش بیشتر این میدان ضروری است. وقتی میدان آزادی را گشوده می خواهیم باید احتمال خطا و جفا را هم بدهیم ولی میدان آزادی و گشایش هر روزه اش آنقدر مهم است که نباید از کوچکترین امکان برخورد سهل و آسان چشم پوشید. به نظر می رسد آزادی سریع آقای ذاکری به قانون و مصلحت کشور بسیار نزذیک تر است تا دوام بازداشت وی . از باب النصیحته لائمه المسلمین این نامه را تقدیم کرده ام، خدای بپذیرد و موثر سازد.

    برادر شما

    احمد توکلی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی

  16. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید مات از ایشان تشکر کرده است:


  17. #5100
    عضو فعال مات آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    5,650
    تشکر
    469
    تشکر شده 13,899 بار در 4,563 ارسال
    پیشنهاد ایران برای خرید ۱ میلیون تن گندم از پاکستان وزیر آب و برق پاکستان اعلام کرد ایران خواستار واردات یک میلیون تن گندم از پاکستان در قالب قرارداد پایاپای شده است.


    به نقل از پایگاه اینترنتی تریبیون، سید نوید قمر وزیر آب و برق پاکستان تاکید کرد ایران پیشنهاد کرده است تا در برابر واردات گندم از پاکستان ، سنگ آهن و کود شیمیایی به این کشور صادر کند.

    بر اساس این گزارش قمر افزود ایران همچنین 200 هزار تن برنج پاکستانی وارد می کند .

    یک مقام آگاه وزارت بازرگانی پاکستان نیز که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد هنوز هیچ مساله ای نهایی نشده است و ایران و پاکستان هنوز در حال رایزنی و مذاکره هستند . تحریمها نقل و انتقال پول در قراردادهای تجاری با ایران را بسیار مشکل کرده است .

    منابع آگاه بازارهای جهانی اعلام کردند شرکت بازرگانی دولتی ایران طی هفته جاری بیش از 800 هزار تن گندم خریداری کرده است . ایران در این مدت 500 هزار تن گندم از روسیه و 300 هزار تن گندم نیز از استرالیا خریداری کرده است . طی دو هفته گذشته نیز ایران بیش از 1.1 میلیون تن گندم از بازارهای بین المللی خریداری کرده است.

  18. کاربر زیر به خاطر ارسال مفید مات از ایشان تشکر کرده است:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 26 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 26 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

فوری، قانون، مهم، مباحث، مجلس، مجری، مردم، مصوبه، مصاحبه، معدن، نفت، ناگهانی، ناظری، نرخ، هایده، هدفمندی، هدیه تهرانی، وام، وحشت، یورو، یارانه، کاهش، کشاورزی، گفتگو، گرانی، گزیده های خبر، پول، پوریا پورسرخ، پرونده هسته ای، آفریقا، آمار، آمریکا، آزادی، افزایش، الناز شاکردوست، انفجار، انقلاب، انتخابات، اوباما، ایران، اتش سوزی، اجتماعی، احمدی نژاد، اخبار، اخبار اقتصادی، اخبار سیاسی، اخراج، اروپا، استیضاح، استعفا، اشاره، اشتغال، اعتصاب، بنزین، بهره، بهرام رادان، بورس، بیکاری، بیداری اسلامی، بانک، بانک مرکزی، بارش، بازدید، بازرگانی، برکناری، تقاضا، تمایل، تهدید، تولید، تورم، توسعه، تکذیب، تاکید، تجمع، تجارت، تحریم، ترانه علیدوستی، تردید، تعزیرات، تعطیلی، جنگ، جنجال، جهان، جدید، حمله، خلیج فارس، خنده بازار، خودرو، خامنه ای، خاورمیانه، خبر، خبر از همه نوع، خبر سیاسی، دلار، دولت، درآمد، ریزش، رای، رسانه، زلزله، سفر، سقوط، سنا، سوئیفت، سوال، سیل، سکه، سایت بورسی، سریع، شهاب حسینی، شورای امنیت، شایعه، شجریان، صنعت، طلا، طوفان، عدالت، عرضه

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •