پالایشگاه نفت تهران ( شتران )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • رعد
    عضو عادی
    • Dec 2025
    • 22

    #1606
    در اصل توسط سبحان 10 پست شده است View Post
    سهمی مثل شتران را که در جنگ آسیب دیده چرا بازگشایی کردند؟

    بازگشایی سهم ها هم جزو سلایق که نه مفاسد و رانت های بازار بورس ایران است

    نمیدانم از جلوی پالایشگاه تهران رد شده اید یا نه

    بجز یکی دو مشعل همه خاموشند

    از این ها گذشته گزارش کدال شرکت هم نشان از کاهش شدید تولید داشت
    از جلوی پالایشگاه رد شدم.نظر شما رد میشود.

    نظر

    • M.DALAHOO
      ستاره‌دار (2)
      • Apr 2022
      • 795

      #1607
      در اصل توسط سبحان 10 پست شده است View Post

      تا زمان گزارش اردیبهشت شتران همه چیز روشن خواهد شد
      جناب سبحان 10 گزارش آمد، و همه چیز روشن شد، صد در صد مخالف نظر شما، یک گزارش فوق العاده، ببینید.

      نظر

      در حال کار...
      X