صفحه 1 از 3 123 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 26

موضوع: برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

  1. #1
    مدیر(ستاره دار 11) iligal آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    Bushehr
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    55,178
    تشکر شده 27,906 بار در 3,915 ارسال

    برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    باد بهاران آمده نوروز سلطان آمده

    مژده دهید ای دوستان این سال نو باز آمده


    سلام و وقت به خیر خدمت همه عزیزان سایت

    اول از همه تشکر کنم از
    جناب مهندس جمالی بابت راه اندازی سایت بورسی و تلاشهایی که در خصوص زنده نگه داشتن سایت کردن و همه دوستان عزیزی که در طول قریب به این 10 سال هر کدامشون گوشه ای از کار رو گرفتن و نذاشتن این سایت خاک بخوره و باعث زنده بودن و جو خوب سایت شدن!!!

    جا داری یادی کنیم از دوستان قدیمی این سایت که یا به دلیل مشغله هایی که داشتن از سایت رفتن یا در تلگرام فعال هستن یا در سایتهای همسایه دوستانی از قبیل پر ریسک،
    خانم خادمی،خانم رجب نژاد،هامد ،بهنام،فرشید یوسف پور، مصطفی مصری پور، بهزاد بهزادی و خانم negar minavi و دیگر دوستانی که اکنون شاهد حضورشون در سایت نیستیم و براشون آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.

    خب هدف از ایجاد این تاپیک جدید و نو در سایت به منظور تقدیر و تشکر از دوستانی هست که در سال
    98 زحمات بسیار زیادی کشیدن و میخوایم یه نظر سنجی ایجاد کنیم در طول این 10 روز کاری باقی مانده تا پایان سال بورسی 98 و روز آخر جمع بندی میکنیم و نفرات برتر رو به انتخاب کاربران حاضر در سایت شناسایی میکنیم.

    دوستان در مورد آیتمهایی که در زیر عنوان میشه در هر بخش میتونن
    3 نفر رو انتخاب کنن که به صورت پیش فرض من حداقل نام چند کاربر فعال در اون بخش رو ذکر میکنم و اگه کسی از قلم افتاد پیشاپیش عذرخواهی بنده رو بپذیره و اگر دوستان فرد خاص دیگه مد نظر خودشون بود تو لیست بیارن و اگه آیتمی از قلم افتاده بود دوستان بگن تا اون رو هم به بخش نظر سنجی اضافه کنیم تا یه جامعه آماری خوب و شکیل داشته باشیم.

    1-برترین تحلیل گر سایت(تکنیکال-تابلو خوانی-بنیادی-روانشانسی بازار): 1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-تمام-توسکاMehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-meysam_sh_2020-احسان-ebiman-گرگین خانroya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming-مجید رادمنش و .....)

    2-برترین تحلیل گر حوزه
    تکنیکال:1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-توسکا-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-احسان-ebiman-گرگین خان-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming -مجید رادمنش و .....)

    3-برترین تحلیل گر حوزه
    بنیادی:1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-توسکا-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-احسان-ebiman-گرگین خان-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming-مجید رادمنش و .....)

    4-برترین تحلیل گر حوزه
    روانشناسی بازار و تابلو خوانی:1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-توسکا-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-احسان-ebiman-گرگین خان-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming-مجید رادمنش و .....)

    5-فعالترین کاربر سایت:1- ....... 2-...... 3-......
    (Abad-oroumbourse-توسکا-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-احسان-ebiman-گرگین خان-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming -مجید رادمنشو .....)

    6-
    بیشترین بازدهی گروه بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    7-
    کمترین بازدهی گروه بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    8-
    بیشترین بازدهی تک سهم بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    9-
    کمترین بازدهی تک سهم بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    10-
    گروه پیشتاز سال99 :1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    11-
    تکسهم پدیده سال99 :1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    خب من همین 11 تا به نظرم رسید اگر موردی بود دوستان بگن تا اضاف کنم و در آخر اگر نظر پیشنهاد انتقاد و صحبتی دارن ارسال کنند تا در آخرین روز بورسی سال به جمع بندی برسیم!!!
    ویرایش توسط iligal : 2020/03/04 در ساعت 11:35
    بخشنده باش و افتاده و با داشته های خودت فخر نفروش!


  2. #2
    ستاره‌دار (۱۳) mhjboursy آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    خواجه لامکان تویی بندگی مکان مکن
    نوشته ها
    18,270
    تشکر
    51,028
    تشکر شده 84,811 بار در 17,704 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    به به به به به...
    عجب جستاری بشود این جستار.

    پیش از همه سلام عرض می‌کنم مجددا خدمت دوستان عزیزم و همراهان و هم‌انجمنی‌های گرامی‌ام.

    بعد اینکه... جو این جستار چگونه است؟ رسمی است یا خودمانی؟ به هر روی... ما بینابینی حرکت می‌کنیم تا اعلام بفرمایید.

    و بعد اینکه... من دوست ندارم در فهرست باشم. من خودم از خودم راضی نیستم و آن‌چنان که دوست داشتم از پروردگارم روزی نطلبیدم و نتوانستم کاری که می‌خواستم را بکنم. من شخصا دوست ندارم در فهرست باشم. جدا می‌گویم. (البته دارم نگاه می‌کنم... از حق نگذرم یک جستار کارگاه حجمی که درست کردم احساس می‌کنم بد نبود. دو سه تا مطلب در آن هم خودم یاد گرفتم و هم اگر کسی در کارگاه آمده باشد و تمرین کرده باشد ممکن است این دو سه تا مطلب را هضم کرده باشد... فقط گمان کنم از همان راضی‌ام یک مقدار.)

    و اما اینکه... پس نام خودتان کو پس؟ جای
    iligal خالی است. انصافا برترین مسابقات خودتان بودید... و البته برای آن و برای انجمن هم بسیار تلاش کردید و از شما تشکر می‌کنم/می‌کنیم. و لذت بردم انصافا. تلاشی که کردید و گویا به ثمری که دوست داشتید رسیدید... این واقعا برای من لذت بخش بود. امیدوارم باز هم موفق باشید.

    دیگر چه؟ دیگر اینکه... چقدر خوب شد یادی کردید از جناب
    می ?و جناب نوام‌چامسکی عزیز (که خیلی دوستشان دارم). نمی‌دانم چرا این دو بزرگوار نوشته‌هایشان کم رنگ و کم رونق شد؟ جناب میثم ?هم همچنین. (ایشان را هم اگر توانستید بیافزایید).

    دیگر چه؟ دیگر اینکه از برادر عزیزم یاد کنم... جناب
    سروش عزیز... که اگر در رتبه‌بندی‌تان بحث سرعت رشد وجود داشته باشد گمان کنم ایشان (با اختلاف!) برترین باشند. جوری که گمان کنم هرچند عمر بورسی ایشان زیاد نباشد ولی به لحاظ تجربه یکی از مسن‌های بورس باشند.

    دیگر اینکه... برخی از دوستان هستند که تحلیلگران خوبی هستند ولی در انجمن نمی‌نویسند... اینها برای عمه‌شان تحلیلگر هستند! (والا! نه پس؟ انتظار داشتید چه بگویم؟) از یک طرف تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد و از سوی دیگر تحلیلگری که کارش خوب باشد ولی سودش - دو زار - به کس دیگری نرسد به چه درد می‌خورد؟ (باز دوباره جناب
    نوام به خاطرم آمد که کلی نکته‌ی آموزشی از ایشان یاد گرفتم و همواره در گفتگوهایشان نکات خوب و درست منتقل می‌کردند و بخیل نبودند.)

    دیگر اینکه تشکر می‌کنم از جناب
    آباد و جناب اروم‌بورس ? و جناب شفاف‌سازی? عزیز که همواره وزنه‌ای بوده‌اند برای انجمن.

    دیگر اینکه تمام عزیزانی که نام بردید و نبردید، تمام هم‌انجمنی‌های عزیز، همه واقعا انسان‌های خوبی هستند.
    آدم‌های خوبی دور هم جمع شده‌ایم.

    خانم رویا ? را یادم رفت. خانم رویای عزیز با اینکه تقریبا از همه عمر بورسی‌شان کمتر است، با این انرژی عالی‌ای که از پشت فجازی به همه‌ی هم‌انجمنی‌ها منتقل می‌کنند، سهم بزرگی داشتند در شکل دادن به انجمن و نظم درونی انجمن. جدا عرض می‌کنم.?

    و نیز چناب
    کریس عزیز ? که همراه گرامی و هم دل گرامی انجمن هستند به خصوص در دو انجمن فقیر فقرا و غیر بورسی.

    جناب
    زوربای عزیز هم که واقعا عزیز هستند. کم می‌نویسند ولی عالی می‌نویسند. و در دل ما جا دارند. ?????

    گفتم دل... جناب امیرمحمد2 عزیز! با ایشان هم بسیار کم هم‌کلام بودیم ولی بسیار زیاد در دل ما جا دارند.

    و البته اگر بخواهیم چند نفر از عزیزان که واقعا کم می‌نویسند ولی واقعا مفید می‌نویسند را نام ببریم احتمالا صدرنشین‌ها مدیران گرامی خواهند بود! جناب
    Mehdi1400 و جناب وحید20 عزیز خواهند بود و همین‌جور جناب Aiming و navasan ?عزیز. و نیز جناب کاپیتان عزیز و جناب رادمنش ? گرامی و جناب فرشید یوسف‌پور ? بسیار عزیز که جایشان خیلی خالی است.

    و در نهایت هم خود جناب
    علیرضا جمالی عزیز که سنگ زیرین آسیا و جمع کننده‌ی این جمع صمیمی و پیوند دهنده‌ی قلوب این عزیزان هستند و برای ما بسیار عزیز هستند.

    خیلی از عزیزان هم ماندند که دیگر جا نمی‌شود تک تک از همه یاد کنیم... ولی یادشان پیوسته با ماست.

    ==========================

    رای من:

    - اگر بخواهم احساسات و جانبداری نداشته باشم و به دیده‌ی محاسباتی (نه احساساتی) نگاه کنم من به عنوان تحلیلگر برتر به جناب
    وحید۲۰ گرامی رای می‌دهم. با اینکه خیلی کم بررسی قرار می‌دهند در انجمن. ولی شمار ستاره‌ها نشان می‌دهد که خروجی بررسی‌های یک نفر چقدر و چگونه است. به نگر من. و گمان کنم همین معیار و متر کافی باشد. برای من دست کم.
    (در پرانتز: هر چند وقت یک بار یک نفر پیدا می‌شود با این عزیزان بگو مگو راه می‌اندازد و دودش در چشم دیگرانی می‌رود که از مطالب این عزیزان استفاده می‌کنند! امیدوارم این عزیزان خودشان وارد بگو مگوها نشوند و بزرگوارانه از کنار آن بگذرند.
    وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا كِرَامًا)

    - به عنوان فعال‌ترین و سودمندترین عضو هم به شما (جناب
    iligal) رای می‌دهم که بخش مسابقات را اداره می‌فرمایید.

    - برای سال ۹۹ هم نمی‌دانم. ولی برای یک دوره گمان کنم
    خودرویی‌ها و احتمالا مقداری بانکی‌ها و فنی‌مهندسی‌ها باید بالا بیایند. به خاطر عقب‌ماندگی‌شان از بازار و به خاطر بررسی‌ای که در جستار کارگاه رشدهای بزرگ انجام دادیم پیرامون رشدهای بزرگ سال ۹۲ و مقایسه‌ی آن با اکنون. (البته بررسی دقیق و کامل نبود. اکنون که دارم می‌اندیشم می‌بینم یک دست از نمادها در خودرویی‌ها بالای ۷۰۰ درصد رشد کرده‌اند... در بانکی‌ها هم گمان کنم همین باشد... ولی نه... خودرو اگر اشتباه نکنم ۳۰۰ درصد رشد کرده بود که کم است. به هر روی... منظور این است: خودرویی و بانکی و فنی‌مهندسی به شرط عقب ماندن از بازار. به خصوص رهبران و بزرگان آنها مانند خودرو و وبصادر و رمپنا.)



    پیشاپیش سال خوبی را برای بورسی‌های عزیز آرزومندم.

    یا علی.
    ویرایش توسط mhjboursy : 2020/03/04 در ساعت 01:38
    «محمد حسین» هستم.
    امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.


  3. #3
    ستاره دار(18) Aiming آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,638
    تشکر
    13,364
    تشکر شده 14,107 بار در 2,540 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    سلام

    علیرضا جان (illigal) دوباره مثل همیشه گل کاشتی با ایجاد این تاپیک

    Boursy برای من یه جورایی مثل خونه میمونه و امکان نداشته تا بحال دسترسی به اینترنت داشته باشم و اولین tab مرورگرم سایت بورسی نباشه که همش به خاطر خاطرات خوبیه که تو این سال ها برام ساخته شده در کنار دوستان قدیمم ( پرریسک، Behnam، وحید20، Mehdi1400 ،orumbourse، مصطفی مصری پور، کیانوش، سید یاسر شریعت، بابک 52،کیوان capitan nemo، ata007، meysam_sh_2020، هامد،mey،navasan، شفاف سازی و ... و دوستان جدید (تر) که به جمعمون پیوستند مثل امیرمحمد2، roya123 پر انرژی ، soroosh1315، رادین1 و .. که الحق تو این مدت که چک میکردم جزو فعالترین ها بودند و امیدوارم همینطور هم ادامه داشته باشه..


    این جو و این صمیمیت در سایه تلاش بی وقفه مهندس علیرضا جمالی عزیز بوده که بدون کمترین چشمداشتی این بستر رافراهم کردند تا همه جامعه بورسی بتونیم کنار همدیگه این فضا را برای تبادل نظر داشته باشیم که به سهم خودم ازت ممنونم واقعا علیرضا جان

    اینجا فضاییه که درسته مجازیه ولی با مدتی گذشت زمان و نوع نگارش پست ها، میتونی در ذهنت از کاربران شخصیت و هویت بسازی و باهاشون ارتباط برقرار کنی..

    مجید رادمنش عزیز که در سایت خیلی زحمت کشیدند و ازشون خیلی یاد گرفتم ..
    zorba دوست متین و ادیبم که هر موقع باهاش اختلاط میکنم و پستهاش را میخونم واقعا لذت میبرم ..
    ائلچی دوست داشتنی که صفا و گرمی خاصی داره نوشته هاش..
    از این دسته اند برام..

    حالا میریم سراغ جواب سوال هایی که illigalجان مطرح کردند البته یکی در میون جوابشون رو میدم..

    در رابطه با تحلیلگران، به نظرم تحلیلگران زیادی داریم که علیرضا جان نام بردند
    ولی من یکی از بهترین تحلیلگران سایت را در حوزه روانشناسی بازار، جناب پرریسک (سید جعفر عزیز ) میدونم که جای خالیشون حس میشه و امیدوارم زودتر و مجددا در سایت در خدمتشون باشیم..

    تحلیلگران حوزه بنیادی ارادت ویژه ای دارم خدمت جناب شفاف سازی عزیز و mey گرامی..
    تحلیلگران حوزه تکنیکال جناب orumbourse و کیوان عزیز..

    وحید20 عزیز هم که نیاز به صحبت بیشتری نیست و ستاره هاشون خودش گویای همه چیز است..

    کاربران پرتلاش و فعالمون illigal عزیز، mhjboursy عزیز که حالا که یک پست طولانی زدم فهمیدم که محمد حسین چه کار سختی میکنه وقتی پست طولانی میزنه.. من که دیگه ایجوری شدم

    سوال پایانی هم اینکه برترین صنعت را در سال 99 صنعت برق و نیروگاهی میبینم....


    این وسط دیدم اسم مارو هم illigal جان در بین تحلیلگران زدند که لطف ایشونه و از ایشون ممنونم ولی من همیشه در این بازار در حال یادگیری بودم و خواهم بود..


    در پایان برای همگی آرزوی سلامتی دارم و پیشاپیش امیدوارم سال 99 سال خوبی برای همگی باشه..
    وارن بافت :برای بدست آوردن بازدهی های فوق العاده نیازی نیست کارهای فوق العاده انجام بدیم.


  4. #4
    ستاره‌دار (۱۰) کریس گاردنر آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    2,898
    تشکر
    10,081
    تشکر شده 19,463 بار در 2,880 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    با سلام خدمت دوستان عزیز بورسی..
    با تشکر از جناب illigal بابت ایجاد تاپیک....
    اول از همه از مدیر عزیز جناب علیرضا جمالی تشکر می کنم که بیشتر به کیفیت بها میدهند تا کمیت...این باعث میشه که تالار به حاشیه کشیده نشود...کاربران بورسی بمانند عضوی از یک خانواده در کنار هم با صمیمیت روزگار بگذرانند.......

    از دوستان عزیز و زحمت کش که بی دریغ و بدون هیچ گونه چشمداشتی اطلاعات و دانش بورسی خود را به اشتراک می گذارند....
    جنابان Mehdi1400-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-ابشار-navasan-Aiming -kianoshparsa-تمام -illigal و سایر دوستان کمال تشکر را دارم.......

    دوستان خوب جناب محمد حسین عزیز و داداش امیر محمد و سروش عزیز و خواهر عزیزم رویا خانم آرزوی موفقیت دارم برای این عزیزان........

    و در آخر طبق ادوار گذشته جناب Abad-oroumbourse-mey را الگوی بورسی خود می دانم و همیشه از نحوه ترید این سه بزرگوار لذت برده ام م انشالله که از تجربیات این بزرگواران استفاده خواهم کرد

    ارادت


  5. #5
    مدیر(ستاره دار 11) iligal آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    Bushehr
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    55,178
    تشکر شده 27,906 بار در 3,915 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    نقل قول نوشته اصلی توسط iligal نمایش پست ها
    باد بهاران آمده نوروز سلطان آمده

    مژده دهید ای دوستان این سال نو باز آمده


    سلام و وقت به خیر خدمت همه عزیزان سایت

    اول از همه تشکر کنم از
    جناب مهندس جمالی بابت راه اندازی سایت بورسی و تلاشهایی که در خصوص زنده نگه داشتن سایت کردن و همه دوستان عزیزی که در طول قریب به این 10 سال هر کدامشون گوشه ای از کار رو گرفتن و نذاشتن این سایت خاک بخوره و باعث زنده بودن و جو خوب سایت شدن!!!

    جا داری یادی کنیم از دوستان قدیمی این سایت که یا به دلیل مشغله هایی که داشتن از سایت رفتن یا در تلگرام فعال هستن یا در سایتهای همسایه دوستانی از قبیل پر ریسک،
    خانم خادمی،خانم رجب نژاد،هامد ،بهنام،فرشید یوسف پور، مصطفی مصری پور، بهزاد بهزادی و خانم negar minavi و دیگر دوستانی که اکنون شاهد حضورشون در سایت نیستیم و براشون آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.

    خب هدف از ایجاد این تاپیک جدید و نو در سایت به منظور تقدیر و تشکر از دوستانی هست که در سال
    98 زحمات بسیار زیادی کشیدن و میخوایم یه نظر سنجی ایجاد کنیم در طول این 10 روز کاری باقی مانده تا پایان سال بورسی 98 و روز آخر جمع بندی میکنیم و نفرات برتر رو به انتخاب کاربران حاضر در سایت شناسایی میکنیم.

    دوستان در مورد آیتمهایی که در زیر عنوان میشه در هر بخش میتونن
    3 نفر رو انتخاب کنن که به صورت پیش فرض من حداقل نام چند کاربر فعال در اون بخش رو ذکر میکنم و اگه کسی از قلم افتاد پیشاپیش عذرخواهی بنده رو بپذیره و اگر دوستان فرد خاص دیگه مد نظر خودشون بود تو لیست بیارن و اگه آیتمی از قلم افتاده بود دوستان بگن تا اون رو هم به بخش نظر سنجی اضافه کنیم تا یه جامعه آماری خوب و شکیل داشته باشیم.

    1-برترین تحلیل گر سایت(تکنیکال-تابلو خوانی-بنیادی-روانشانسی بازار): 1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-meysam_sh_2020-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming-مجید رادمنش و .....)

    2-برترین تحلیل گر حوزه
    تکنیکال:1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming -مجید رادمنش و .....)

    3-برترین تحلیل گر حوزه
    بنیادی:1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming-مجید رادمنش و .....)

    4-برترین تحلیل گر حوزه
    روانشناسی بازار و تابلو خوانی:1- ....... 2-...... 3-...... (Abad-oroumbourse-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming-مجید رادمنش و .....)

    5-فعالترین کاربر سایت:1- ....... 2-...... 3-......
    (Abad-oroumbourse-تمام-Mehdi1400-mey-mhjboursy-بابک52-zorba-وحید20-نوام چامسکی-شفاف سازی-roya123-farhad1353-matin-sooroosh1315-kianoshparsa-meysam_sh_2020-کریس گاردنر-علیرضا جمالی-ابشار-رادین1-navasan-Aiming -مجید رادمنشو .....)

    6-
    بیشترین بازدهی گروه بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    7-
    کمترین بازدهی گروه بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    8-
    بیشترین بازدهی تک سهم بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    9-
    کمترین بازدهی تک سهم بورسی:1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    10-
    گروه پیشتاز سال99 :1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    11-
    تکسهم پدیده سال99 :1- ....... 2-...... 3-...... (خودرویی،بانکی،پالایشی،سی انی،قندی،دارویی،غذایی و .....)

    خب من همین 11 تا به نظرم رسید اگر موردی بود دوستان بگن تا اضاف کنم و در آخر اگر نظر پیشنهاد انتقاد و صحبتی دارن ارسال کنند تا در آخرین روز بورسی سال به جمع بندی برسیم!!!

    سلام و صبح به خیر خدمت دوستان

    اگر اسمی از لیست من جا افتاده دلیلش این نیس که ایشون تو اون زمینه فعال نیستن یا بخوایم با خود کاربر مشکلی داشته باشیم چون تعداد نفرات زیاد بوده گلچین شده و میتونه نظرها متفاوت باشه

    یه خواهش دیگه طبق لیستی که گذاشتم 3 نفر رو انتخاب کنین و چون در نهایت وارد اکسل میخوام بکنم فرمتش به همین شکل باشه تا خیلی زمان ازم نگیره ممنون میشم
    بخشنده باش و افتاده و با داشته های خودت فخر نفروش!


  6. #6
    ستاره دار (1) orumbourse آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    9,909
    تشکر
    10,985
    تشکر شده 112,506 بار در 9,923 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    نقل قول نوشته اصلی توسط iligal نمایش پست ها
    سلام و صبح به خیر خدمت دوستان

    اگر اسمی از لیست من جا افتاده دلیلش این نیس که ایشون تو اون زمینه فعال نیستن یا بخوایم با خود کاربر مشکلی داشته باشیم چون تعداد نفرات زیاد بوده گلچین شده و میتونه نظرها متفاوت باشه

    یه خواهش دیگه طبق لیستی که گذاشتم 3 نفر رو انتخاب کنین و چون در نهایت وارد اکسل میخوام بکنم فرمتش به همین شکل باشه تا خیلی زمان ازم نگیره ممنون میشم

    درود بر شما
    دوست عزیزمون جناب
    توسکا که تاپیک هم دارند و تکنیکالی سهام رو بررسی میکنند،بنظر میاد در لیست نیست یا من اسمش رو در لیست ندیدم.
    سهام خوبی در تاپیک شون معرفی کرده اند. یه خسته نباشید هم به ایشون بگیم.
    ویرایش توسط orumbourse : 2020/03/04 در ساعت 09:30
    "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"


  7. #7
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    2,849
    تشکر
    7,003
    تشکر شده 44,860 بار در 2,843 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    نقل قول نوشته اصلی توسط iligal نمایش پست ها
    سلام و صبح به خیر خدمت دوستان

    اگر اسمی از لیست من جا افتاده دلیلش این نیس که ایشون تو اون زمینه فعال نیستن یا بخوایم با خود کاربر مشکلی داشته باشیم چون تعداد نفرات زیاد بوده گلچین شده و میتونه نظرها متفاوت باشه

    یه خواهش دیگه طبق لیستی که گذاشتم 3 نفر رو انتخاب کنین و چون در نهایت وارد اکسل میخوام بکنم فرمتش به همین شکل باشه تا خیلی زمان ازم نگیره ممنون میشم
    با سلام و درود

    با تشکر ویژه از مدیران محترم. و کلیه تحلیل گران عزیز

    به نظر من


    کاربر احسان

    که تحلیل های بسیار خوبی داشته باید در این لیست قرار بگیره

    با تشکر


  8. #8
    عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    2,071
    تشکر
    9,944
    تشکر شده 10,117 بار در 1,977 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    نقل قول نوشته اصلی توسط شفاف سازی نمایش پست ها
    با سلام و درود

    با تشکر ویژه از مدیران محترم. و کلیه تحلیل گران عزیز

    به نظر من


    کاربر احسان

    که تحلیل های بسیار خوبی داشته باید در این لیست قرار بگیره

    با تشکر
    واقعا جالبه نام جناب احسان در این لیست نباشه که واقعا تحلیل های بسیار خوبی در این سایت کرده اند و وقت و دانش خودشان را بی دریغ در اختیار کاربران گذاشته اند .


    به روی چشم اسم ایشان رو هم اضاف میکنم
    ویرایش توسط iligal : 2020/03/04 در ساعت 11:01
    سلام


  9. #9
    مدیر(ستاره دار 11) iligal آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    Bushehr
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    55,178
    تشکر شده 27,906 بار در 3,915 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    نقل قول نوشته اصلی توسط ebiman نمایش پست ها
    واقعا جالبه نام جناب احسان در این لیست نباشه که واقعا تحلیل های بسیار خوبی در این سایت کرده اند و وقت و دانش خودشان را بی دریغ در اختیار کاربران گذاشته اند.
    بیشتر به نظر میاد لیست بر اساس میزان فعالیت دوستان است البته به جز تعداد محدودی
    سلام دوست عزیز

    در اوایل صحبتم گفتم که این لیستی رو که تدارک دیدم گلچین هست و اگر اسم عزیزی جا افتاده دلیل بر تحلیلگر نبودن یا عملکرد خوب ایشان نیست و از دیشب که این لیست رو گذاشتم اسم عزیزانی که جا افتاده بود دارم وارد میکنم

    پس خواهشا اسم کاربری رو جهت مقایسه نیارید و نظر خودتون رو بیان کنید!!
    هر کاربری نظری داره و قابل احترامه و خواهشا از ارسال پستهایی که باعث ایجاد فضای نا مناسب و هرج و مرج میشه خودداری کنید!!!

    با تشکر
    بخشنده باش و افتاده و با داشته های خودت فخر نفروش!


  10. #10
    ستاره‌دار(3) roya123 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته ها
    5,546
    تشکر
    26,534
    تشکر شده 30,129 بار در 5,476 ارسال

    پاسخ : برترین های سایت در سال 98 از نگاه کاربران

    با سلام خدمت تمام دوستان بورسی
    و با تشکر از جناب مدیر i
    ligal به خاطر ایجاد این تاپیک
    من به خاطر دانش کم بورسیم خیلی قدرت تشخیص مهارت کاربران رو ندارم.
    بر اساس برداشتم در این 10 ماهی که در سایت بورسی فعال هستم نظرم رو میگم.
    در ضمن من از بین کاربرانی که می شناسم و دنبال می کنم انتخاب می کنم.
    و اگه کاربران قابلی رو از قلم انداختم عذرخواهی می کنم دلیلش عدم شناخت من هست.

    1- برترین تحلیل گران از نظر من: جناب Abad ، جناب orumbourse ، جناب Mehdi1400 ، جناب iligal ، جناب وحید20، جناب mhjboursy ، جناب Mey ، جناب احسان، جناب کریس، جناب شفاف سازی،

    2- فک کنم برترین های حوزه تکنیکال: جناب orumbourse و جناب Abad و جناب
    وحید 20 و جناب iligal و جناب Mehdi1400 باشن.

    3- بنیادی هم جناب
    Abad و جناب orumbourse و جناب احسان (دلیل اینکه جناب وحید20 و جناب Mehdi1400 و جناب iligal رو اینجا نگفتم چون فکر می کنم توی سهام پرریسک هم وارد میشن و سودهای خوبی هم ازشون می کشن. اما جناب orumbourse و جناب
    Abad و جناب احساس سهام پرریسک رو معرفی نمی کنن و بنیاد براشون خیلی اهمیت داره.) اگه نظر اشتباه دادم دلیلش سواد کم بورسی من هست.

    4- و کاربرانی که کوتاه مدت خیلی خوب کار می کنن فک می کنم جناب
    کریس و جناب Mjhboursy و
    جناب آبشارسیگنال های خوبی میدن.

    یک سری از کاربران قابل دیگه هم هستن. از جمله جناب
    zorba جدی اما مهربان و وارد سهام خوبی میشن اما خب سیگنال نمیدن. صرفا اعلام می کنن که توی چه سهامی هستند. و همینطور جناب رادین

    الگوی بورسی من هم که جناب
    Abad هستند. کاربری که بسیار مدیون ایشون هستم و خیلی قوی حمایتم کردند.
    و اگه تونستم توی بورس با دانش بورسی صفر سودهای خوبی کنم دلیلش اول حمایت ایشون و بعدش مشاوره ها و راهنمایی ها و حمایت های تمام کاربران قابل سایت بورسی است.

    5-فعال ترین کاربران سایت هم : جناب مدیران
    Mhjboursy و iligal (که انصافا برای سایت خیلی زحمت می کشند)، جناب Abad ، جناب orumbourse (مواقعی که هستند بسیار فعال هستند) جناب sooroosh1315 (فعال در بنض بازار)
    کاربر فعال اما غیرمفید با پست های اسپم بسیار که گاهی برخی کاربران را کلافه میکند و سوالات مبتدی هم زیاد داره:
    roya123
    (گفتم به یه بهانه ای اسم خودم رو هم وارد لیست کنم.)
    در مورد بقیه سوالات که مربوط به بازدهی سهام هست هم بنده بلد نیستم نظر بدم.
    خوشحال میشم دوستان صاحب نظر، نظر بدن تا برای سال آتی استفاده کنیم.

    خب تموم شد نظراتم. همش استرس این و دارم که کسی رو از قلم انداخته باشم.
    ویرایش توسط roya123 : 2020/03/04 در ساعت 11:29
    اگر اشتیاق شما برای موفق شدن بیشتر از ترس شما از شکست خوردن باشد
    شما حتما موفق خواهید شد. "آلبرت انیشتین"



صفحه 1 از 3 123 آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •