«مرسدس بنز»، بخشی از اطلاعات مربوط به نسل نو c کلاس را کمی پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه «دیترویت»، منتشر کرد.
بر اساس این اطلاعات، 48 درصد ساختار بدنه از آلومینیم ساخته شده که نسبت به نسل قبل، 9 درصد افزایش نشان می دهد، همچنین به لطف استفاده گسترده تر از استیل و فلزات سبک و مقاوم، وزن کلی بدنه به میزان 20 درصد (220 کیلوگرم) نسبت به قبل سبک تر است. سیستم تعلیق نسل نو در جلو از نوع چهار اتصالی و در عقب از نوع پنج اتصالی بوده که تماماً از آلومینیم ساخته شده و روی کیفیت سواری، تأثیر بسزایی می گذارد.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، تهویه هوای مطبوع فوق پیشرفته این ماشین، با اتکاء به داده های gps محیط را ارزیابی کرده و چنانچه آن را آلوده تشخیص دهد، برای مدتی دریچه سیستم تهویه را می بندد تا هوای آلوده وارد کابین نشود! همچنین صندلی جلو c کلاس جدید به یک سنسور مجهز بوده و در صورتی که تشخیص دهد صندلی کودک روی آن نصب شده، کیسه هوای سمت سرنشین را غیر فعال می کند.
امکان تنظیم سیستم تعلیق برای رانندگی در سه حالت شامل: راحت، کنترل مستقیم و اسپرت (که باعث کاهش ارتفاع به میزان 6 دهم اینچ می شود)، امکان تنظیم پیشرانه و جعبه دنده برای رانندگی در چهار حالت مختلف از جمله eco، صفحه لمسی با قابلیت تشخیص حرکات انگشتان دست در کنسول میانی، صفحه نمایش 7 یا 8.4 اینچی لمسی مرکزی و نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو، تنها بخشی از امکانات نسل نو c کلاس هستند که تاکنون به آنها اشاره شده است.
سایر اطلاعات مربوط به این خودرو، متعاقباً اعلام خواهد شد.
بر اساس این اطلاعات، 48 درصد ساختار بدنه از آلومینیم ساخته شده که نسبت به نسل قبل، 9 درصد افزایش نشان می دهد، همچنین به لطف استفاده گسترده تر از استیل و فلزات سبک و مقاوم، وزن کلی بدنه به میزان 20 درصد (220 کیلوگرم) نسبت به قبل سبک تر است. سیستم تعلیق نسل نو در جلو از نوع چهار اتصالی و در عقب از نوع پنج اتصالی بوده که تماماً از آلومینیم ساخته شده و روی کیفیت سواری، تأثیر بسزایی می گذارد.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، تهویه هوای مطبوع فوق پیشرفته این ماشین، با اتکاء به داده های gps محیط را ارزیابی کرده و چنانچه آن را آلوده تشخیص دهد، برای مدتی دریچه سیستم تهویه را می بندد تا هوای آلوده وارد کابین نشود! همچنین صندلی جلو c کلاس جدید به یک سنسور مجهز بوده و در صورتی که تشخیص دهد صندلی کودک روی آن نصب شده، کیسه هوای سمت سرنشین را غیر فعال می کند.
امکان تنظیم سیستم تعلیق برای رانندگی در سه حالت شامل: راحت، کنترل مستقیم و اسپرت (که باعث کاهش ارتفاع به میزان 6 دهم اینچ می شود)، امکان تنظیم پیشرانه و جعبه دنده برای رانندگی در چهار حالت مختلف از جمله eco، صفحه لمسی با قابلیت تشخیص حرکات انگشتان دست در کنسول میانی، صفحه نمایش 7 یا 8.4 اینچی لمسی مرکزی و نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو، تنها بخشی از امکانات نسل نو c کلاس هستند که تاکنون به آنها اشاره شده است.
سایر اطلاعات مربوط به این خودرو، متعاقباً اعلام خواهد شد.
نظر