<تبریک ازدواج دوستان عزیز سایت بورسی>

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • محمود شریعت
    عضو فعال
    • Oct 2011
    • 1358

    #31
    عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است. با سبدی پر از گلهای یاسازدواج شما را تبریک میگوییم...

    . . . . . . . . . . Sava Trading Group . . . . . . . . به زودی . . . .
    [/RIGHT]
    [/B][/SIZE]

    نظر

    • امپراتور7
      کاربر فعال
      • Mar 2011
      • 1043

      #32
      در اصل توسط hamed89 پست شده است View Post
      بهنام جان داره جنگ میشه ...یعنی زنده میمونیم و این روز و میبینیم؟
      اگه لیستی چیزی میخواین بنویسین منم هستما =)):d
      به جان خودت بیفت!
      خودت خودت را بساز!
      وگرنه «دیگران» به تو «شکل» میدهند...!

      نظر

      • behnam
        عضو فعال
        • May 2011
        • 9603

        #33
        در اصل توسط hamed89 پست شده است View Post
        بهنام جان داره جنگ میشه ...یعنی زنده میمونیم و این روز و میبینیم؟
        پسرم ،ما که ورودی 48 هستیم هنوز مجردیم>:d<
        حالا شما از راه نرسیده میخوای بری>:/
        باید بری ته صف وایسی
        هر وقت نوبتت شد بهت میگم;)
        افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را به گونه ای متفاوت انجام می دهند.
        (کوروش بزرگ)

        نظر

        • behnam
          عضو فعال
          • May 2011
          • 9603

          #34
          در اصل توسط امپراتور7 پست شده است View Post
          اگه لیستی چیزی میخواین بنویسین منم هستما =)):d
          نه داداش،دیر اومدی:(
          ظرفیت تکمیله:d
          البته همچنان امیدوار باش
          شاید توی تکمیل ظرفیت اسمت اعلام بشه:d=))
          افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را به گونه ای متفاوت انجام می دهند.
          (کوروش بزرگ)

          نظر

          • امپراتور7
            کاربر فعال
            • Mar 2011
            • 1043

            #35
            در اصل توسط behnam پست شده است View Post
            نه داداش،دیر اومدی:(
            ظرفیت تکمیله:d
            البته همچنان امیدوار باش
            شاید توی تکمیل ظرفیت اسمت اعلام بشه:d=))
            د نه د ما پارتیمون کلفته اول صفیم :d
            به جان خودت بیفت!
            خودت خودت را بساز!
            وگرنه «دیگران» به تو «شکل» میدهند...!

            نظر

            • nik
              عضو عادی
              • Aug 2011
              • 207

              #36
              آقا یاسرعزیز
              امیدارم درپناه حق زندگی مشترکت رابا شادی شروع کنی
              پیوندتان مبارک

              نظر

              • sirwan
                ستاره دار (1)
                • Jun 2011
                • 370

                #37
                ضمن تبریک به مزدوجین -در شرف ازدواجی ها -ومجردین تاپیک های غیر مرتبط با بورس مرتب دارد زیاد می شود می گوینذ ارایشگرها وقتی مشتری ندارند سر همدیگر را اصلاح می کنند
                گفت اسانگیر بر خود کارها که از روی طبع سخت میگردد حهان بر مردمان سخت کوش

                نظر

                • behnam
                  عضو فعال
                  • May 2011
                  • 9603

                  #38
                  در اصل توسط امپراتور7 پست شده است View Post
                  د نه د ما پارتیمون کلفته اول صفیم :d
                  نفر اول صف که من هستم:d
                  بذار یه نگاه کنم ببینم کجایی ؟:-/
                  آهان،حالا دیدمت'@-@
                  نفر اول صف اونوریه هستی:O
                  اونجا که صف نونواییه=))
                  بدو بیا این ور>:/
                  افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را به گونه ای متفاوت انجام می دهند.
                  (کوروش بزرگ)

                  نظر

                  • hamed89
                    Banned
                    • Jun 2026
                    • 617

                    #39
                    در اصل توسط sirwan پست شده است View Post
                    ضمن تبریک به مزدوجین -در شرف ازدواجی ها -ومجردین تاپیک های غیر مرتبط با بورس مرتب دارد زیاد می شود می گوینذ ارایشگرها وقتی مشتری ندارند سر همدیگر را اصلاح می کنند
                    تو این بازار بدون تحلیل دلمون به این تاپیکا خوشه..ااین که چیزی نیست اینجا بودی یه کشتی هم باهات میگرفتم..بی خیال بورس باید شد یه مدت..همه سهما تو ضرره :دی

                    نظر

                    • Hamid-safapour
                      عضو عادی
                      • Aug 2011
                      • 243

                      #40
                      جناب یاسر خان که احتمالا رفته ماه عسل
                      ما هم تبریک میگیم خدمت ایشون

                      نظر

                      • سپه
                        كاربر فعال
                        • Dec 2010
                        • 790

                        #41
                        فقط می تونم بگم حماقت پشت حماقت :d
                        تاقبل از این از این نظر حامد رتبه بالاتری داشت الان تو با اختلاف اول میشی نگران نباش;)

                        مبارک باشه

                        ایشالا خوشیهاش دیرتر تموم بشه:D
                        هرچه مطابق میل وارزوهای باطنی ماست ، به نظر ما حقیقت محض میرسد

                        نظر

                        • پاپیلو
                          عضو عادی
                          • Mar 2011
                          • 224

                          #42
                          اونهایی که قصد تجدید فراش دارن هم میتونن عضو بشن ؟؟>:)

                          نظر

                          • مصطفی مصری پور
                            عضو فعال
                            • Mar 2012
                            • 6951

                            #43
                            در اصل توسط hamed89 پست شده است View Post
                            تو این بازار بدون تحلیل دلمون به این تاپیکا خوشه..ااین که چیزی نیست اینجا بودی یه کشتی هم باهات میگرفتم..بی خیال بورس باید شد یه مدت..همه سهما تو ضرره :دی
                            حامد جان بزن بیرون زیر بارون

                            یه سیگار آتیش کنی و یه نفس عمیق توی این هوای مه آلود بزنی هر چی دلتنگی و ضرر و.......... تو عالم هست از یادت میره

                            واقعا خدا رو شکر از این بارون....

                            اینجا از دیشب تا حالا داره یه بند میباره
                            وقتي برنده ميشوي، نيازي به توضيح نداري! وقتي مي بازي چیزی برای توضیح دادن نداری!

                            نظر

                            • وحید 20
                              ستاره‌دار(98)
                              • Mar 2011
                              • 30385

                              #44
                              من هم تبریک میگم یاسر جان


                              درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                              توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                              نظر

                              • hamid26967
                                عضو فعال
                                • Jun 2011
                                • 416

                                #45
                                یاسر جان عرض تبریک و آرزوی خوشبختی در تمام مراحل زندگی را برایتان آرزومندم
                                لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلا بِالله اَلعَلِیِّ العَظیمِ --- هیچ نیرو وحرکتی نیست مگر به وسیله ی خداوند والا و بزرگ مرتبه

                                نظر

                                در حال کار...
                                X