کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
ضمن تبریک به مزدوجین -در شرف ازدواجی ها -ومجردین تاپیک های غیر مرتبط با بورس مرتب دارد زیاد می شود می گوینذ ارایشگرها وقتی مشتری ندارند سر همدیگر را اصلاح می کنند
گفت اسانگیر بر خود کارها که از روی طبع سخت میگردد حهان بر مردمان سخت کوش
ضمن تبریک به مزدوجین -در شرف ازدواجی ها -ومجردین تاپیک های غیر مرتبط با بورس مرتب دارد زیاد می شود می گوینذ ارایشگرها وقتی مشتری ندارند سر همدیگر را اصلاح می کنند
تو این بازار بدون تحلیل دلمون به این تاپیکا خوشه..ااین که چیزی نیست اینجا بودی یه کشتی هم باهات میگرفتم..بی خیال بورس باید شد یه مدت..همه سهما تو ضرره :دی
تو این بازار بدون تحلیل دلمون به این تاپیکا خوشه..ااین که چیزی نیست اینجا بودی یه کشتی هم باهات میگرفتم..بی خیال بورس باید شد یه مدت..همه سهما تو ضرره :دی
حامد جان بزن بیرون زیر بارون
یه سیگار آتیش کنی و یه نفس عمیق توی این هوای مه آلود بزنی هر چی دلتنگی و ضرر و.......... تو عالم هست از یادت میره
واقعا خدا رو شکر از این بارون....
اینجا از دیشب تا حالا داره یه بند میباره
وقتي برنده ميشوي، نيازي به توضيح نداري! وقتي مي بازي چیزی برای توضیح دادن نداری!
نظر