کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
چرا؟ چون حقوقی بی بخاری دارد. یعنی این تنها چیزی است که به ذهنم می رسد.
در این اوج گرفتن خودرویی ها فکر کنم بدترین وضعیت را خبهمن و خدیزل داشتند. (از نظر بنیادی از همه بهتر بودند و از نظر رشد قیمت از همه بدتر)
«محمد حسین» هستم.
امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.
چرا؟ چون حقوقی بی بخاری دارد. یعنی این تنها چیزی است که به ذهنم می رسد.
در این اوج گرفتن خودرویی ها فکر کنم بدترین وضعیت را خبهمن و خدیزل داشتند. (از نظر بنیادی از همه بهتر بودند و از نظر رشد قیمت از همه بدتر)
من با خدیزل موافق هستم
خرید سهم بین 385-400 میتونه کم ریسک باشه
البته در بازار های بسیار منفی و نزولی باید منتظر این قیمت ها باشیم در غیر اینصورت افت سهم بعید به نظر میرسه
ریسک از آنجایی ناشی میشود که ندانید در حال انجام چه کاری هستید.
در شرایطی که آمارها از ظرفیت خالی خطوط تولید خودروهای تجاری کشور خبر میدهند، نماینده یک شرکت خودروساز ژاپنی، خبر از تقویت و گسترش همکاری با ایران برای عرضه محصولهای جدید و همچنین کمک به اجرای پروژه دولت مبنیبر اسقاط و جایگزینی خودروهای فرسوده سنگین داد.
آرائی؛ نماینده ایسوزوی ژاپن که در مراسم رونمایی از کامیونت ۲۶ تن FVZ این شرکت در «گروه بهمن» صحبت میکرد، در همین باره عنوان کرد: با توجه به سیاستهای ایران برای نوسازی ناوگان حملونقل باری حضور خود را در این بازار بهواسطه عرضه محصولهای جدید با سطح کیفی بالا، تقویت خواهیم کرد. اظهارات وی در شرایطی است که دولت ایران قصد دارد ظرف سه سال آینده، بیش از ۲۰۰ هزار خودرو فرسوده سنگین را اسقاط و مدلهای نو را جایگزین آنها کند.
اما در مراسم دیروز، مدیرعامل بهمندیزل نیز با اشاره به فرآیند گسترش همکاری با شرکت ایسوزو از برنامه سال آینده بهمن دیزل برای تولید بیش از ۶ هزار دستگاه خودروی تجاری خبر داد.
The greater the risk ، The greater the reward
هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری
پس از گزارش سه ماهه خیره کننده خدیزل در تیر ماه بدون در نظر گرفتن کاربریهای ایسوزو و فروش قطعات . 315 دستگاه کامیون و مینی بوس تولید نمود و حدود نیمی از این تولید (153 دستگاه) را فروخت . بهای تمام شده ی تولید در سه ماهه اول سال با توجه به موجودی مواد و قطعات اول سال چندان رشدی نسبت به سال گذشته نداشته است درحالیکه در حال حاضر محصولات شرکت افزایش نرخ 15 تا 25 درصدی به نسبت سال گذشته داشته اند و پایان خرداد ماه شرکت 819 دستگاه آماده برای فروش دارد.
در حقیقت مدیریت با توجه به شرایط ارزی در انتظار افزایش نرخ بیشتر اقدام به دپوی محصولات نموده است .
همچنین شرکت در سه ماهه 185 میلیارد تومان موجودی کالا و مواد دارد که 68 میلیارد بهای تمام شده ی موجودی کالای ساخته شده در پایان 3 ماهه میباشد و 117 میلیارد مواد و قطعات که حدود 100 میلیارد آن قطعات وارداتی است. در حقیقت شرکت نهایت استفاده را از ارز نیمایی برده است و درصد بالایی از قطعات مورد نیاز برای تولید سال جاری را وارد نموده است در حالیکه با آزاد سازی قیمت ارز میتواند افزایش نرخ بالای 40 درصد در محصولاتش داشته باشد.
در صورت افزایش نرخ 30 درصدی محصولات برای باقی سال ، خدیزل میتواند به سود بالای 220 تومانی به ازای هر سهم برای سال جاری برسد .
طبق اعلام مدیریت در مجمع سالانه . با توجه به عدم سهامداری و رابطه ی تجاری شرکت ایسوزو با آمریکا ، تحریم های آمریکا مانع ورود قطعات از شرکت ایسوزوی ژاپن نخواهد شد و با توجه به خروج برخی شرکتها مانند ولوو از بازار ایران . خدیزل میتواند درصد بالاتری از بازار خودروی سنگین کشور را در دست داشته باشد.
خدیزل میتواند از شگفتیآفرینان سال 97 باشد.
گروه خودرویی یک چیزهایی در این بازار گند دارند از خودشان نشان میدهند و خدیزل آن کف دارد خرید و فروش میشود. (فروش که در همهجا هست اینروزها... بهتر است بگوییم خرید میشود. با حجم خوب.) امروز این را رصد کنیم.
«محمد حسین» هستم.
امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.
▪️ شرکت بهمن دیزل طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1400/11/30 معادل 4,124,703 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره 1 ماهه مشابه سال قبل 299% افزایش داشته است.
▪️«خدیزل» با سرمایه ثبت شده 1,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 11 ماهه سال مالی منتهی به 1400/12/29 مبلغ 23,636,486 میلیون ریال درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 213% رشد داشته است.
نظر