نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • superior
    عضو عادی
    • May 2013
    • 32

    #751
    پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

    کسی میدونه چه بلایی داره سرمون میاد . من که خوش بین نیستم/:.wacsmiley.:/

    نظر

    • superior
      عضو عادی
      • May 2013
      • 32

      #752
      پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

      فک کنم هرچی تو عرضه اولیه سود گرفتم ازش داره پس میگیره/.:biggrinsmiley.:/

      نظر

      • غفران
        عضو فعال
        • Sep 2013
        • 1123

        #753
        پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

        شناسه خبر: 132446 منتشر شده در مورخ: 1393/6/3 ساعت: 20:36 گروه: سیاسی
        اینگونه که پیداست با ادامه روند کنونی ایران، زودتر از آنچه تصور می شود بازار بزرگ قیر جهان را از دست می دهد و قیر تولید کشورهای حاشیه خلیج فارس آرام آرام جای ایران را می گیرند.

        به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا قیر ایران که زمانی مشتریان بزرگی در سراسر جهان داشت، به روزگاری گرفتار شده که حتی کشورهایی چون تانزانیا و سریلانکا هم حاضر به خرید قیر ایران نیستند.

        به گزارش هشت صبح، در کشوری مانند سریلانکا استفاده از قیر ایران در ساختمان سازی، راهسازی و... به طور کلی ممنوع شده و همانند کالای غیرقانونی با آن برخورد می شود.

        جالب اینکه کیفیت قیر ایران به جایی رسیده که مشتریانی مانند چین، تانزانیا و سریلانکا ترجیح می دهند به جای قیر ایران، اقدام به خرید قیر فله ای از کشوری مانند بحرین کنند و حتی سریلانکا محموله ۵۰۰ هزار تنی ایران را که چند ماهه قبل به این کشور ارسال شده، ‌نقد نمی‌کند.

        چین که تا همین چند سال گذشته بزرگ‌ترین بازار صادرات قیر ایران محسوب می‌شد و سالانه به طور میانگین ۴۵۰ تن قیر به این کشور صادر می‌شد، ‌ استفاده از قیر ایرانی را ممنوع کرده است. حتی ترکیه هم در خرید قیر ایران بسیار سختگیرانه عمل می‌کند و شرایط می‌گذارد.


        قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و خمیری شکل که در عایقکاری رطوبت و ساخت آسفالت کاربرد دارد. قیر انواع گوناگونی دارد که هر یک از انواع آن، دارای کاربرد خاصی است. قیر از مشتقات نفت است و اغلب در پالایشگاه نفت تولید می‌شود.

        اینگونه که پیداست با ادامه روند کنونی ایران، زودتر از آنچه تصور می شود بازار بزرگ قیر جهان را از دست می دهد و قیر تولید کشورهای حاشیه خلیج فارس آرام آرام جای ایران را می گیرند.

        نکته اینجاست که از همین قیر در بسیاری از ساختمان سازی ها و راهسازی ها در شهرها و جاده های کشور نیز استفاده می شود و ریشه بسیاری از تصادفات جاده ای را علاوه بر سایر عوامل، در کیفیت جاده ها که ناشی از استفاده از قیر بی کیفیت است، باید جستجو کرد.

        جالب اینکه در کشورهای اروپایی قیر استفاده شده در راهسازی ها گاه با ضمانت پنجاه ساله ارائه می شود ولی در ایران این رقم گاهی به چندماه هم نمی کشد.
        ولو ان اهل القری امنوا واتقوا لفتحنا علیهم برکات من السماء و الارض

        نظر

        • "heydar"
          عضو فعال
          • Sep 2012
          • 7493

          #754
          پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

          این سهم بدبخت خیلی تحقیر شده

          نظر

          • seraj
            ستاره دار(2)
            • Feb 2012
            • 2064

            #755
            پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

            در اصل توسط "heydar" پست شده است View Post
            این سهم بدبخت خیلی تحقیر شده
            با سلام و احترام
            راستی چرا این سهم با این eps و dps خریدار نداره ولی سهم داریم بنیادیش چیزی برای گفتن نداره ولی مثل موشک بالا میره ( وآذر 40 روزه 100 % !!! ) عجب بازاری داریم خداییش !!!
            نظرات شخصی است . ابدا مبنای خرید و فروش نیست .

            نظر

            • علی نظامی
              عضو فعال
              • Jul 2013
              • 1033

              #756
              پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

              شاید احیانا یکی از ریسکای سهم جایگزینی روسازی بتنی به جای آسفالت باشه.

              هرچند این قضیه فعلا خیلی دوره و اگه برنامه های صادراتیش اجرایی بشه به راحتی این افت جبران میشه

              نظر

              • seraj
                ستاره دار(2)
                • Feb 2012
                • 2064

                #757
                پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                در اصل توسط aliagha پست شده است View Post
                شاید احیانا یکی از ریسکای سهم جایگزینی روسازی بتنی به جای آسفالت باشه.

                هرچند این قضیه فعلا خیلی دوره و اگه برنامه های صادراتیش اجرایی بشه به راحتی این افت جبران میشه
                با سلام و احترام
                علی آقا میشه یه خورده راجع به روسازی بتنی توضیح بدید . ممنون میشم .
                نظرات شخصی است . ابدا مبنای خرید و فروش نیست .

                نظر

                • "heydar"
                  عضو فعال
                  • Sep 2012
                  • 7493

                  #758
                  پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                  در اصل توسط seraj پست شده است View Post
                  با سلام و احترام
                  علی آقا میشه یه خورده راجع به روسازی بتنی توضیح بدید . ممنون میشم .
                  جناب سراج آمار فروش در بورس کالا در این شش ماه چکونه بود؟ بنده بررسی نکردم

                  نظر

                  • seraj
                    ستاره دار(2)
                    • Feb 2012
                    • 2064

                    #759
                    پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                    در اصل توسط "heydar" پست شده است View Post
                    جناب سراج آمار فروش در بورس کالا در این شش ماه چکونه بود؟ بنده بررسی نکردم
                    متاسفانه منم آمارو ندارم ولی میخواستم از نظر فنی جایگزینی بتن با آسفالت را بدونم . ممنون
                    نظرات شخصی است . ابدا مبنای خرید و فروش نیست .

                    نظر

                    • علی نظامی
                      عضو فعال
                      • Jul 2013
                      • 1033

                      #760
                      پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                      در اصل توسط seraj پست شده است View Post
                      متاسفانه منم آمارو ندارم ولی میخواستم از نظر فنی جایگزینی بتن با آسفالت را بدونم . ممنون
                      سراج عزیز چندتا مزیت عمده داره:


                      مزیت رویه های بتنی نسبت به آسفالت
                      - رویه های بتنی در نواحی با مقاومت بستر کم و ترافیک سنگین نسبت به روسازی آسفالتی ارجحیت دارد.
                      - هزینه های تعمیر و نگهداری رویه بتنی از آسفالتی کمتر است.
                      - عمر مفید روی های بتنی بیشتر از رویه های آسفالت است ( ۴۰ تا ۵۰ سال در مقایسه با ۱۵ تا ۲۰ سال )
                      - به دلیل فراهم ساختن دید بیشتر در شب برای رانندگان روسازی بتنی از نظر ایمنی نسبت به آسفالت ارجح تر است.
                      - ضخامت تمام شده روسازی بتنی از آسفالت کمتر است و در نواحی که محدودیت ضخامت وجود دارد ارجحیت داشته و در عین حال در مصرف مصالح نیز صرفه جویی می گردد.
                      - به دلیل صرفه جویی در بکارگیری مصالح در لایه بتنی ،تخریب منابع طبیعی و محیط زیست کمتر صورت می گیرد.
                      - هزینه تمام شده ساخت روسازی بتنی نسبت به آسفالت یک چهارم می باشد.
                      - در مناطق شیب دار و کوهستانی که با تعداد زیاد وسایل نقلیه سنگین که روسازی آسفالت جوابگو نمی باشد روسازی بتنی می تواند بعنوان گزینه خوبی مد نظر قرار گیرد

                      پ.ن: کاملشو سرچ کردم گذاشتم (-:
                      آخرین ویرایش توسط علی نظامی؛ 2014/09/08, 23:11.

                      نظر

                      • arminfar
                        عضو فعال
                        • Mar 2014
                        • 479

                        #761
                        پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                        در اصل توسط aliagha پست شده است View Post
                        سراج عزیز چندتا مزیت عمده داره:


                        مزیت رویه های بتنی نسبت به آسفالت
                        - رویه های بتنی در نواحی با مقاومت بستر کم و ترافیک سنگین نسبت به روسازی آسفالتی ارجحیت دارد.
                        - هزینه های تعمیر و نگهداری رویه بتنی از آسفالتی کمتر است.
                        - عمر مفید روی های بتنی بیشتر از رویه های آسفالت است ( ۴۰ تا ۵۰ سال در مقایسه با ۱۵ تا ۲۰ سال )
                        - به دلیل فراهم ساختن دید بیشتر در شب برای رانندگان روسازی بتنی از نظر ایمنی نسبت به آسفالت ارجح تر است.
                        - ضخامت تمام شده روسازی بتنی از آسفالت کمتر است و در نواحی که محدودیت ضخامت وجود دارد ارجحیت داشته و در عین حال در مصرف مصالح نیز صرفه جویی می گردد.
                        - به دلیل صرفه جویی در بکارگیری مصالح در لایه بتنی ،تخریب منابع طبیعی و محیط زیست کمتر صورت می گیرد.
                        - هزینه تمام شده ساخت روسازی بتنی نسبت به آسفالت یک چهارم می باشد.
                        - در مناطق شیب دار و کوهستانی که با تعداد زیاد وسایل نقلیه سنگین که روسازی آسفالت جوابگو نمی باشد روسازی بتنی می تواند بعنوان گزینه خوبی مد نظر قرار گیرد

                        پ.ن: کاملشو سرچ کردم گذاشتم (-:
                        با درود و احترام
                        به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نعمت زاده گفت: باید جاده های بتنی جایگزین جاده های قیری (آسفالت) کشور شود. وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی اجرای جاده های بتنی را در نقاطی از کشور که آب و هوای خیلی سرد یا خیلی گرم دارند را خواستار شدم زیرا در این مناطق، آسفالت قیری مشكلاتی دارد.

                        ارادتمند
                        آرمین فروهر
                        ایرانیان به توانمندی انسان که بر اثر تلاش و تعلیم بدست آمده باشد ، فره میگفتند

                        نظر

                        • مخبرالدوله
                          عضو فعال
                          • May 2012
                          • 5228

                          #762
                          پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                          مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد خبر داد:

                          امضای بزرگترین قرارداد صادرات قیر ایران

                          تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد از انعقاد بزرگترین قرارداد صادرات قیر کشور خبر داد و گفت: قرارداد 500هزار تنی صادرات قیر این شرکت با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس منعقد شد.


                          به گزارش ایرنا، محسن دلاویز با تشریح روند انعقاد این قرارداد، خاطرنشان کرد: این قرارداد با توجه به تکالیف و ضوابط قانونی عرضه قیر در بورس انجام و تمهیداتی برای رعایت همه قوانین و مقررات در نظر گرفته شده است.

                          وی با بیان اینکه انعقاد این قرارداد نشان می دهد که ایران همواره علاقمند به رشد، توسعه و آبادانی کشورهای منطقه است، تاکید کرد: ایران کشوری نیست که با ابزاری همچون تحریم به حاشیه و انزوا کشانده شود.

                          مدیرعامل بزرگ ترین تولیدکننده قیر خاورمیانه، افزود: همچنین مقرر شده برای حضور شرکت نفت پاسارگاد در خارج از مرزهای کشور و جذب سرمایه گذاری خارجی جهت طرح ها و پروژه های احتمالی شرکت، در ادامه این قرارداد، همکاری هایی بین دو طرف انجام شود.

                          روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد اعلام کرد، انعقاد قراردادهای بلندمدت برای فروش قیر تولیدی تداوم خواهد داشت.

                          تولید قیر کشور حدود 4 میلیون تن است که از این میزان حدود 2 میلیون و 300 هزار تن به ارزش بیش از دو میلیارد دلار در سال گذشته صادر شده است.

                          قیر ایران برای بسیاری از کشورها جذابیت دارد به طوری که قیر ایران به بیش از 25 کشور صادر می شود و کشورهای خاورمیانه، جنوب آسیا، شرق و جنوب شرق آسیا، آفریقا و حتی اروپا خریدار قیر ایران هستند.


                          مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

                          نظر

                          • Mehdi1400
                            ستاره دار(19)
                            • Jul 2013
                            • 2938

                            #763
                            پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                            چه عجب!!! بالاخره مثل اینکه داره یک 5+ میزنه
                            خبر مخبر مثل اینکه کار خودشو کرد
                            گوش شیطان کر باد

                            نظر

                            • Xsteel.ir
                              عضو جدید
                              • Sep 2014
                              • 7

                              #764
                              پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                              بلکه این قرارداد جدید، پوشش نامناسب سه ماهه شرکت را هم سر و سامانی دهد... با احتساب سود تقسیمی چهارصد تومانی در مجمع، عملاً قیمت سهم در حال حاضر 2600 میباشد...

                              نظر

                              • amir2003
                                عضو فعال
                                • Nov 2010
                                • 1125

                                #765
                                پاسخ : نفـت پاسارگــــاد ( شپاس )

                                در مورد شپاس خبرهای مثبتی شنیدیم که باعث شد سهم را به صف خرید تبدیل نماید ، مدیرعامل نفت پاسارگاد با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت در سال‌جاری، تصریح کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه در این مجموعه پروژه‌ها یکی پس از دیگری در حال راه‌اندازی و فعالیت است و از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی کارخانه قیرسازی آبادان که در 2 سال گذشته تعطیل بود، اشاره کرد. وی افزود: این کارخانه بهمن ماه امسال با ظرفیت تولید 15 هزار تن قیر در روز راه‌اندازی می‌شود.مدیرعامل نفت پاسارگاد، از آغاز طرح ذخیره‌سازی 600هزار بشکه قیر در بندرعباس خبر داد و اظهارکرد: این طرح که در زمینی به مساحت 13هکتار در حال اجرا است در 6 ماه آینده به ثمر می‌رسد و بزرگ‌ترین‌ انبار ذخیره قیر خواهد شد. وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر کاهش صادرات این مجموعه در ابتدای امسال گفت: رکود موجود در ابتدای سال، روندی طبیعی است که در ابتدای هر سال به دلیل تعطیلی‌های فروردین ماه و نیمه اول، با آن مواجه بوده‌ایم اما با برنامه ریزی‌های انجام شده به‌زودی شاهد صادرات چشمگیر شپاس خواهیم بود.مدیرعامل نفت پاسارگاد گفت: در حال انعقاد قراردادهای بلندمدت هستیم که پس از انجام جزئیات، آن را در اختیار سهامداران می‌گذاریم. مدیرعامل نفت پاسارگاد با اشاره به تلاش این مجموعه برای عرضه قیر باکیفیت و همچنین افزایش بیش از‌ پیش کیفیت قیر گفت: نفت پاسارگاد برنامه‌های کارشناسی ویژه‌ای برای کیفیت‌بخشی به قیراین مجموعه دارد. وی در پايان با اشاره به اینکه به‌زودی اخبار خوبی منتشر می‌شود که سهامداران «شپاس» را خوشحال می‌کند، افزود: گزارش توجیهی برای افزایش سرمایه این مجموعه آماده شده است و در موعد مقرر این موضوع به اطلاع سهامداران می‌رسد.
                                اگر نتوانید ریسک کنید نمی توانید رشد کنید . اگر نتوانید رشد کنید نمی توانید بهترین باشید . اگر نتوانید بهترین باشید نمی توانید شاد باشید و اگر نتوانید شاد باشید چه چیز دیگری مهم است.
                                "دیوید ویسکات"

                                نظر

                                در حال کار...
                                X