کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
سخواف در موقعیت تکنیکالی خوبی قرار گرفته به زودی بازار سخواف زیر 100 تومان را فراموش خواهد کرد
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
سخواف در موقعیت تکنیکالی خوبی قرار گرفته به زودی بازار سخواف زیر 100 تومان را فراموش خواهد کرد
سخواف درگیر شکستن ضلع بالایی مثلث است
فردا در صورتی که در 70 تومان تثبیت بشه از ضلع بالایی مثلث خارج خواهد شد و انتظار برای رسیدن به 100 تومان آغاز خواهد شد
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
خبر فندیمتال لازم جهت رسیدن به 100 تومان همین الان در کدال نشست بررسی کنید
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
سخواف اعلام کرده با بانک ملی توافق کرده که دیرکردهاش بخشیده بشه و 6ماه تنفس برای پرداخت اقساط داشته باشه
به نظر میاد شرکت امسال دچار تحولات بزرگی خواهد شد
گزارش نیم ساعت قبل در کدال نشست
سهم به علت شرایط بازار و عدم اطمینان از حد نصاب رسیدن مجمع فوق العاده چندی قبل از مجمع به 430 تومان که معادل حدود 80 تومان میشد رسید آنهم با زیر3میلیارد سهم!
البته فعلا از نظر بنیادی حرف خاصی برا گفتن ندارد تا برای ایندش بررسی بهتری بشه منتها از نظر جذابیت قیمتی مدنظر بوده.
در مجامع عمومی عادی مشکلی در حدنصاب وجود ندارد چراکه طبق قانون اگر در مجمع نوبت نخست دارندگان اقلا بیش از نصف سهام حضور پیدا نکنند(اصالتاً یا وکالتاً) در نوبت دوم مجمع با حضور هر عده رسمیت خواهد داشت. اما در مجمع عمومی فوق العاده اگر در نوبت اول حدنصاب مذکور حاصل نشود در نوبت دوم بیش از یکسوم از دارندگان سهام باید باشند که در سهمی مثل سخواف با شناوری بالا و وضعیت مجامع این چند وقت اخیرش با تردید جدی روبرو بود و در عمل هم در نوبت اول و دوم نصاب لازم را بدست نیاورد و مجوز افزایش سرمایه مهلتش به اتمام رسید و مجبور به تمدید از طریق درخواست به سازمان شدند و از اول نوبت نخست و سپس نوبت دوم(در واقع چهارمین مجمع)رو دعوت و با یک درصد ضعیف و حداقلی به هر ترتیبی بودنصاب لازم بدست اومد.
انچه امیدواری رو افزایش داد حضور 31 درصدی در مجمع نوبت دوم سری اول بود که باوجود عدم رسیدن به نصاب قانونی ولی تلاش شرکت و سهامداران رو نشون میداد و موجب شد با درصد احتمال بالا بتوان گفت که در نوبت دوم سری دوم به نصاب میرسد و همینگونه هم شد.
البته با رشدی که داشته به تئوریک 119تومان رسیده است و منتظر بازگشایی نماد هستیم...
سهم به علت شرایط بازار و عدم اطمینان از حد نصاب رسیدن مجمع فوق العاده چندی قبل از مجمع به 430 تومان که معادل حدود 80 تومان میشد رسید آنهم با زیر3میلیارد سهم!
البته فعلا از نظر بنیادی حرف خاصی برا گفتن ندارد تا برای ایندش بررسی بهتری بشه منتها از نظر جذابیت قیمتی مدنظر بوده.
در مجامع عمومی عادی مشکلی در حدنصاب وجود ندارد چراکه طبق قانون اگر در مجمع نوبت نخست دارندگان اقلا بیش از نصف سهام حضور پیدا نکنند(اصالتاً یا وکالتاً) در نوبت دوم مجمع با حضور هر عده رسمیت خواهد داشت. اما در مجمع عمومی فوق العاده اگر در نوبت اول حدنصاب مذکور حاصل نشود در نوبت دوم بیش از یکسوم از دارندگان سهام باید باشند که در سهمی مثل سخواف با شناوری بالا و وضعیت مجامع این چند وقت اخیرش با تردید جدی روبرو بود و در عمل هم در نوبت اول و دوم نصاب لازم را بدست نیاورد و مجوز افزایش سرمایه مهلتش به اتمام رسید و مجبور به تمدید از طریق درخواست به سازمان شدند و از اول نوبت نخست و سپس نوبت دوم(در واقع چهارمین مجمع)رو دعوت و با یک درصد ضعیف و حداقلی به هر ترتیبی بودنصاب لازم بدست اومد.
انچه امیدواری رو افزایش داد حضور 31 درصدی در مجمع نوبت دوم سری اول بود که باوجود عدم رسیدن به نصاب قانونی ولی تلاش شرکت و سهامداران رو نشون میداد و موجب شد با درصد احتمال بالا بتوان گفت که در نوبت دوم سری دوم به نصاب میرسد و همینگونه هم شد.
البته با رشدی که داشته به تئوریک 119تومان رسیده است و منتظر بازگشایی نماد هستیم...
هیچ توصیه ای نیست.
این نماد هم مطابق انتظار رشد خوبی کرد و همچنان دارای صف خرید در این بازار
البته نصف سهمم را چندی پیش 250 فروختم و بعد اصلاح کرد و مجدد بالای250 اومده که این میزان باقی مانده را بنا به شرایط معاملاتی سهم تصمیم بر زمان فروش میگیرم.
همچنان از نظر بنیادی فعلا حرف خاصی برای گفتن ندارد.
این نماد هم مطابق انتظار رشد خوبی کرد و همچنان دارای صف خرید در این بازار
البته نصف سهمم را چندی پیش 250 فروختم و بعد اصلاح کرد و مجدد بالای250 اومده که این میزان باقی مانده را بنا به شرایط معاملاتی سهم تصمیم بر زمان فروش میگیرم.
همچنان از نظر بنیادی فعلا حرف خاصی برای گفتن ندارد.
مابقی سهم نیز در محدوده 300 فروخته و بطور کامل خارج شدم.
درود
چون تعدیل نشده هست اولین مقاومت 5138 هست اما دلیل بر صعود بی وقفه تا آنجا نمیتواند باشد . اصولا با فعال شدن حد ضرر متحرک میتوان آنرا تارگت در نظر گرفت .
نظر