سخواف(سیمان مجد خواف)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • nazer
    عضو عادی
    • Aug 2012
    • 113

    #16
    پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

    از بهترین سهم های بازار پایه که به سود عملیاتی دست پیدا نمود......

    نظر

    • تمام
      عضو فعال
      • Jun 2011
      • 14964

      #17
      پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

      سخواف در موقعیت تکنیکالی خوبی قرار گرفته به زودی بازار سخواف زیر 100 تومان را فراموش خواهد کرد

      خدا خواست و ما توانستیم
      تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

      نظر

      • تمام
        عضو فعال
        • Jun 2011
        • 14964

        #18
        پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

        در اصل توسط تمام پست شده است View Post
        سخواف در موقعیت تکنیکالی خوبی قرار گرفته به زودی بازار سخواف زیر 100 تومان را فراموش خواهد کرد

        سخواف درگیر شکستن ضلع بالایی مثلث است
        فردا در صورتی که در 70 تومان تثبیت بشه از ضلع بالایی مثلث خارج خواهد شد و انتظار برای رسیدن به 100 تومان آغاز خواهد شد
        خدا خواست و ما توانستیم
        تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

        نظر

        • تمام
          عضو فعال
          • Jun 2011
          • 14964

          #19
          پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

          خبر فندیمتال لازم جهت رسیدن به 100 تومان همین الان در کدال نشست بررسی کنید
          خدا خواست و ما توانستیم
          تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

          نظر

          • nazer
            عضو عادی
            • Aug 2012
            • 113

            #20
            پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

            سخواف اعلام کرده با بانک ملی توافق کرده که دیرکردهاش بخشیده بشه و 6ماه تنفس برای پرداخت اقساط داشته باشه
            به نظر میاد شرکت امسال دچار تحولات بزرگی خواهد شد
            گزارش نیم ساعت قبل در کدال نشست

            نظر

            • چینی بند زن
              عضو فعال
              • Sep 2015
              • 407

              #21
              پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

              تنوع بارگیری سیمان در ایستگاه راه آهن تربت حیدریه

              در: سه شنبه, ۲۴ مهر, ۱۳۹۷در: اخبار داخلی, صادراتبازدیدها: 174 بار

              اصلا به واحد پول افعان هم صادرات داشته باشد. ارزشش از ریال ما بالاتر است.
              با کمی صبر و حوصله بیشترین سود را میشه از بورس کسب کرد.

              نظر

              • احسان147
                عضو فعال
                • Mar 2013
                • 937

                #22
                پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                450 درصد افزایش سرمایه از تجدید تا یکماه دیگه

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 30385

                  #23
                  پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • وحید 20
                    ستاره‌دار(98)
                    • Mar 2011
                    • 30385

                    #24
                    پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                    سهم به علت شرایط بازار و عدم اطمینان از حد نصاب رسیدن مجمع فوق العاده چندی قبل از مجمع به 430 تومان که معادل حدود 80 تومان میشد رسید آنهم با زیر3میلیارد سهم!

                    البته فعلا از نظر بنیادی حرف خاصی برا گفتن ندارد تا برای ایندش بررسی بهتری بشه منتها از نظر جذابیت قیمتی مدنظر بوده.

                    در مجامع عمومی عادی مشکلی در حدنصاب وجود ندارد چراکه طبق قانون اگر در مجمع نوبت نخست دارندگان اقلا بیش از نصف سهام حضور پیدا نکنند(اصالتاً یا وکالتاً) در نوبت دوم مجمع با حضور هر عده رسمیت خواهد داشت. اما در مجمع عمومی فوق العاده اگر در نوبت اول حدنصاب مذکور حاصل نشود در نوبت دوم بیش از یکسوم از دارندگان سهام باید باشند که در سهمی مثل سخواف با شناوری بالا و وضعیت مجامع این چند وقت اخیرش با تردید جدی روبرو بود و در عمل هم در نوبت اول و دوم نصاب لازم را بدست نیاورد و مجوز افزایش سرمایه مهلتش به اتمام رسید و مجبور به تمدید از طریق درخواست به سازمان شدند و از اول نوبت نخست و سپس نوبت دوم(در واقع چهارمین مجمع)رو دعوت و با یک درصد ضعیف و حداقلی به هر ترتیبی بودنصاب لازم بدست اومد.
                    انچه امیدواری رو افزایش داد حضور 31 درصدی در مجمع نوبت دوم سری اول بود که باوجود عدم رسیدن به نصاب قانونی ولی تلاش شرکت و سهامداران رو نشون میداد و موجب شد با درصد احتمال بالا بتوان گفت که در نوبت دوم سری دوم به نصاب میرسد و همینگونه هم شد.
                    البته با رشدی که داشته به تئوریک 119تومان رسیده است و منتظر بازگشایی نماد هستیم...

                    هیچ توصیه ای نیست.
                    درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                    نظر

                    • وحید 20
                      ستاره‌دار(98)
                      • Mar 2011
                      • 30385

                      #25
                      پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                      نظر

                      • وحید 20
                        ستاره‌دار(98)
                        • Mar 2011
                        • 30385

                        #26
                        پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                        در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post
                        سهم به علت شرایط بازار و عدم اطمینان از حد نصاب رسیدن مجمع فوق العاده چندی قبل از مجمع به 430 تومان که معادل حدود 80 تومان میشد رسید آنهم با زیر3میلیارد سهم!

                        البته فعلا از نظر بنیادی حرف خاصی برا گفتن ندارد تا برای ایندش بررسی بهتری بشه منتها از نظر جذابیت قیمتی مدنظر بوده.

                        در مجامع عمومی عادی مشکلی در حدنصاب وجود ندارد چراکه طبق قانون اگر در مجمع نوبت نخست دارندگان اقلا بیش از نصف سهام حضور پیدا نکنند(اصالتاً یا وکالتاً) در نوبت دوم مجمع با حضور هر عده رسمیت خواهد داشت. اما در مجمع عمومی فوق العاده اگر در نوبت اول حدنصاب مذکور حاصل نشود در نوبت دوم بیش از یکسوم از دارندگان سهام باید باشند که در سهمی مثل سخواف با شناوری بالا و وضعیت مجامع این چند وقت اخیرش با تردید جدی روبرو بود و در عمل هم در نوبت اول و دوم نصاب لازم را بدست نیاورد و مجوز افزایش سرمایه مهلتش به اتمام رسید و مجبور به تمدید از طریق درخواست به سازمان شدند و از اول نوبت نخست و سپس نوبت دوم(در واقع چهارمین مجمع)رو دعوت و با یک درصد ضعیف و حداقلی به هر ترتیبی بودنصاب لازم بدست اومد.
                        انچه امیدواری رو افزایش داد حضور 31 درصدی در مجمع نوبت دوم سری اول بود که باوجود عدم رسیدن به نصاب قانونی ولی تلاش شرکت و سهامداران رو نشون میداد و موجب شد با درصد احتمال بالا بتوان گفت که در نوبت دوم سری دوم به نصاب میرسد و همینگونه هم شد.
                        البته با رشدی که داشته به تئوریک 119تومان رسیده است و منتظر بازگشایی نماد هستیم...

                        هیچ توصیه ای نیست.
                        این نماد هم مطابق انتظار رشد خوبی کرد و همچنان دارای صف خرید در این بازار
                        البته نصف سهمم را چندی پیش 250 فروختم و بعد اصلاح کرد و مجدد بالای250 اومده که این میزان باقی مانده را بنا به شرایط معاملاتی سهم تصمیم بر زمان فروش میگیرم.
                        همچنان از نظر بنیادی فعلا حرف خاصی برای گفتن ندارد.
                        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                        نظر

                        • وحید 20
                          ستاره‌دار(98)
                          • Mar 2011
                          • 30385

                          #27
                          پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                          در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post
                          این نماد هم مطابق انتظار رشد خوبی کرد و همچنان دارای صف خرید در این بازار
                          البته نصف سهمم را چندی پیش 250 فروختم و بعد اصلاح کرد و مجدد بالای250 اومده که این میزان باقی مانده را بنا به شرایط معاملاتی سهم تصمیم بر زمان فروش میگیرم.
                          همچنان از نظر بنیادی فعلا حرف خاصی برای گفتن ندارد.
                          مابقی سهم نیز در محدوده 300 فروخته و بطور کامل خارج شدم.
                          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                          نظر

                          • Hamid Reza Meydani
                            ستاره دار(2)
                            • Feb 2012
                            • 2114

                            #28
                            پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                            کانال تلگرام : HarmonicsTarget@

                            نظر

                            • احسان147
                              عضو فعال
                              • Mar 2013
                              • 937

                              #29
                              پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                              در اصل توسط seraj پست شده است View Post
                              با عرض سلام
                              ممکنه توضیح مختصری بدید بابت نمودار
                              اهداف سهم چنده ؟ با توجه به افزایش سرمایه که داده

                              نظر

                              • Hamid Reza Meydani
                                ستاره دار(2)
                                • Feb 2012
                                • 2114

                                #30
                                پاسخ : سخواف(سیمان مجد خواف)

                                درود
                                چون تعدیل نشده هست اولین مقاومت 5138 هست اما دلیل بر صعود بی وقفه تا آنجا نمیتواند باشد . اصولا با فعال شدن حد ضرر متحرک میتوان آنرا تارگت در نظر گرفت .
                                کانال تلگرام : HarmonicsTarget@

                                نظر

                                در حال کار...
                                X