بانک ملت ( وبملت )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • mohsen ho
    ستاره دار(1)
    • Feb 2013
    • 12973

    #886
    پاسخ : بانک ملت ( وبملت )

    در اصل توسط شاهان پست شده است View Post
    بعد یک ماه تاپیک سهم بالا اومد
    مشخصه کسی لیدر بازار رو نداشته
    تارگت 410 رو داره
    باید ببینیم محرک جدیدی دراین سهم ایجاد میشه برای یک رالی دیگه در بازار

    چند روزی است بازه 300تا330 داره دست به دست میشه!

    نظر

    • شاهان
      ستاره دار (1)
      • Aug 2022
      • 2023

      #887
      پاسخ : بانک ملت ( وبملت )

      در اصل توسط mohsen ho پست شده است View Post
      باید ببینیم محرک جدیدی دراین سهم ایجاد میشه برای یک رالی دیگه در بازار

      چند روزی است بازه 300تا330 داره دست به دست میشه!
      خود تسعیر ارز اندازه قیمت الانش سود برای شرکت میاره
      بعد هم میره برای افزایش سرمایه از انباشته
      کلی پول میاد دست شرکت

      نظر

      • شاهان
        ستاره دار (1)
        • Aug 2022
        • 2023

        #888
        پاسخ : بانک ملت ( وبملت )

        سهم فردا برای افزایش سرمایه بسته میشه
        چیزی حدود 80 درصد افزایش از انباشته داره ک خود این ی سود معاف مالیاتی داره برای امسال

        پیش بینی میشه با سود تسعیر ارز با دلار 68 برای امسال ب سود حدود 240 تومانی برسیم

        کفایت سرمایه شرکت هم بعد از افزایش سرمایه چیزی حدود 2 تا 3 درصد بالا میاد ک خیلی خوبه

        نظر

        • الکساندر آلخین
          ستاره‌دار(4)
          • Jun 2013
          • 831

          #889
          پاسخ : بانک ملت ( وبملت )

          سلام و درود
          وبملت در نمودار تعدیل شده روی پیک قبلی در نمودار تعدیل شده قرار دارد.. گپ دیروز هم نوید ادامه ی رشد در این سهم را می دهد.
          تعدادی اختیار خرید بانک ملت خرید شد.
          هر چه گفتیم جز حکایت دوست......... در همه عمر از آن پشیمانیم

          نظر

          • alvand
            عضو عادی
            • Jun 2011
            • 170

            #890
            پاسخ : بانک ملت ( وبملت )

            سلام
            یه سیوال مهم
            نرخ تسعیر ارز 1403 بانک ها کی اعلام میشه خبر یا براوردی دارید؟

            نظر

            • مهدی جمشیدی
              عضو فعال
              • Jan 2020
              • 1959

              #891
              بانک ملت هم عالی بود و ۶ ماهه با سرمایه جدید ۳۳ تومن ساخت
              بازار، در برابر معامله گر با انضباط و با احتیاط ، تسلیم است./:.rolleyessmileyani

              نظر

              • پیمان
                ستاره دار (1)
                • Sep 2020
                • 873

                #892
                درود
                وبملت درسه هفته اخیر 3 بار به زون مقاومت هفتگی 1253 تا 1364 حمله کرده و هر سه بار فروشنده ها قوی تر عمل کرده اند. با هر بار حمله به این سطح اعتبار این زون کمتر میشه
                با توجه به عملکرد 6 ماهه و رشد 38 درصدی سود خالص نسبت به سال قبل به نظر باید منتظر رشد این نماد باشیم

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 30385

                  #893
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • Auschwitz
                    عضو فعال
                    • Nov 2020
                    • 473

                    #894
                    با اصرار ناظر بلخره ملت رو به فنا داد و برد رو صف فروش

                    نظر

                    • پیمان
                      ستاره دار (1)
                      • Sep 2020
                      • 873

                      #895
                      در اصل توسط Auschwitz پست شده است View Post
                      با اصرار ناظر بلخره ملت رو به فنا داد و برد رو صف فروش
                      درود
                      من که از صف فروش امروز خریدم......سود از 559 به 771 افزایش پیدا کرد..... 38% افزایش
                      با احتساب سرمایه یکسان سود خالص هر سهم وبملت نسبت به 1403 معادل 90% رشد ....... سود عملیاتی 66% رشد

                      نظر

                      • sirwan
                        ستاره دار (1)
                        • Jun 2011
                        • 369

                        #896
                        من با اختیار معاملاتش کار می کنم ریسکش زیاده ولی سودش هم خوبه
                        گفت اسانگیر بر خود کارها که از روی طبع سخت میگردد حهان بر مردمان سخت کوش

                        نظر

                        در حال کار...
                        X