توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • سیدامیر
    عضو فعال
    • Dec 2012
    • 1668

    #541
    پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

    سلام..

    حسینا از رشد اخیر گروه حمل ونقل عقب افتاده..

    مطمئنا با بازگشایی خود جبران خواهد کرد..

    گروه حمل و نقل از گروه پیشرو بازار در سال 93 خواهد بود .
    .

    نظر

    • zaq
      عضو عادی
      • Jan 2014
      • 88

      #542
      پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

      سلام کی باز میشه؟؟؟؟؟؟؟

      نظر

      • zaq
        عضو عادی
        • Jan 2014
        • 88

        #543
        پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

        دوستان این حق تقدم هر سهمی 100 تومان باید چطوری پرداخت کنیم ؟ یکی دیگه اینکه سهم اضافه شده کی وارد سهممون میشه ؟ این راسته دو سه ماه طول میکشه تا به سهم اضافه بشه؟ ممنون

        نظر

        • Ammar
          عضو عادی
          • Jul 2014
          • 95

          #544
          پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

          یاد بگیرید به بازار احترام بگذارید..
          اگر برخلاف قوانینش عمل کنید با بی رحمی تمام تنبیهتان می کند!
          بازار به هر سمتی که بخواهد حرکت می کند و دلواپس من و شما نیست ، همیشه مورد علاقه ما حرکت نمی کند! و به طور خاص قصد آسیب رساندن به کسی را ندارد ، این ذات بازاری است که ماآنرا برای کسب و کار خود انتخاب کردیم! بازار همیشه راست و درست است
          به شرطی که
          ما واقع بین باشیم!!!!
          ناملایمات بازار همیشه وجود دارد اما شما تلاش کنید مثبت بمانید و دوباره به این اسب سرکش سوار شوید و با این اندیشه بمانید که "پایان شبه سیه سفید است"...

          اطلاعاتی از مجمع:
          شرکت حسینا یک توافقنامه با سازمان بنادر امضا کرده مبنی بر اینکه در جزیره نگین یک بند کامل با 3 ترمینال بسازد! شرکت با سرمایه گذاری در جزیره نگین درحال متقاعد کردن سازمان بنادر برای امضای قرارداد است!!!!
          پتانسیل سهم خیلی بالاتر از اونیه که ما فکرش رو می کردیم!! حتما دقیق به فایل صوتی گوش بدی خیلی از تردیدهاتون در مورد ارزندگی حسینا از بین میره!!

          به طور مثال اول مجمع گفته شد که یکی از بزرگترین افتخارات شرکت گرفتن ترمینال شهید رجایی هست که هنوز تازه اول راهیم یا کاملاً صریح و غیر مستقیم گفته شده از محل بندر بوشهر امسال مثل سه ماهه آخر پارسال رشد غیر قابل پیشبینی داشته !!!

          فایل صوتی مجمع:
          http://www.4shared.com/mp3/2e-EdwGxce/140705_003.html
          [CENTER][SIZE=3][B][COLOR=#000080][/COLOR][/B][COLOR=#000080][I][FONT=Tahoma]نبوغ چيزي نيست، مگر استعداد فراوان در صبر و شكيبايي...[/FONT][/I][/COLOR][B][COLOR=#000080]
          [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

          نظر

          • Ammar
            عضو عادی
            • Jul 2014
            • 95

            #545
            پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

            معاون بندري و مناطق ويژه اقتصادي سازمان بنادر خبر داد:
            توسعه ترانزيت و ترانشيب بنادر ايران با رفع تحريم بندر شهيد رجايي

            سه شنبه, 14 مرداد 1393
            با رفع تحريم بندر شهيد رجايي ترانزيت و ترانشيب كالا توسعه پيدا كرده است.اين بندر ظرفيت پذيرش 14 هزار كانتينر را دارد.
            به گزارش باشگاه خبرنگاران، جهانديده معاون بندري و مناطق ويژه اقتصادي سازمان بنادر و دريانوردي با بيان اينكه در مواقع تحريم واردات و صادرات كالا از طريق كشتيراني جمهوري اسلامي وارد ايران مي‌شد و بخش اعظم نيز از آن از طريق بندر جبل علي وارد كشور مي‌شد افزود: 65 درصد از واردات از طريق كشتي‌هاي كوچك و فيدري از طريق بندر جبل علي وارد كشور مي‌شد كه حدود 700 تا 1 هزار دلار بر قيمت تمام شده تخليه و بارگيري افزوده مي‌شد. وي در ادامه افزود: بندر شهيد رجايي ظرفيت پذيرش 14 هزار كانتينر را دارد. جهانديده در ادامه با اشاره به اينكه كشتي‌هايي كه وارد بندر شهيد رجايي مي‌شود بالاي 5 هزار كانتينر است افزود: در گذشته بيش از 5 هزار كانتينر وارد اين بندر شده است. معاون بندري و مناطق ويژه اقتصادي سازمان بنادر و دريانوردي در ادامه توضيح داد: با روند جديد تحريم‌ها از بندر شهيد رجايي برداشته شده هم ترانزيت و هم ترانشيب توسعه پيدا كرده و با توجه به بزرگي بازار ايران و جمعيت 350 ميليون نفري كه در حاشيه شمالي خزر هستند تجارت و ترانزيت در ايران رونق پيدا مي‌كند. جهانديده در ادامه توضيح داد: بازارهاي محور شرق كشور از جهات مختلف تقويت مي‌شود و موضوع ترانزيت با رفع تحريم‌ها رونق بيشتري مي‌گيرد. وي در ادامه خاطرنشان كرد: قيمت تمام شده كالا در ايران به جهت كاهش هزينه نقل و انتقالات 1 هزار دلار كاهش يافته است. ضعف بندر شهيد رجايي در سرويس‌دهي به كشتي‌هامديرعامل شركت خدمات نمايندگي كشتيراني با اشاره به ضعف بندر شهيد رجايي در سرويس‌دهي به كشتي‌ها، گفت: نبايد تمام خسارت‌هاي ناشي از تاخير در پهلودهي كشتي را كشتيراني به دوش بكشد.به گزارش تسنيم ، منصور اسلامي با يادآوري اين‌كه سال گذشته سازمان بنادر و دريانوردي دچار مشكلات عديده اي از جمله تغيير اپراتور كانتينري بندر شهيد رجايي شد، اظهار كرد:‌البته با شروع به كار دو اپراتور در بندر شهيد رجايي اين مشكلات تا حدودي حل شد، اما نرم عمليات تخليه و بارگيري هنوز به حد نصاب قابل قبول نرسيده است. ادامه داد : همه صاحب نظران اين صنعت تصديق مي كنند تبعات ناشي از توقف در لنگرگاه و توقف بيش از حد نرمال در اسكله، به چه ميزان مي تواند خطوط كانتينري و مشتريان آنها را متضرر و نهايتا قيمت تمام شده اقلام را افزايش دهد.وي با اشاره به انتظار ناوگان ملي از سازمان بنادر افزود: ناوگان ملي بعنوان بزرگترين مشتري كانتينري بندر شهيد رجايي از سازمان بنادر انتظار دارد تا حصول به نرم استاندارد تخليه و بارگيري توسط هر دو اپراتور كه مستلزم رفع كليه مشكلات آنها نيز هست هزينه زمان‌هاي اضافي صرف شده در كنار اسكله را از خطوط كانتينري در صورتحساب حقوق و عوارض بندري طلب نكنند تا اجحافي مضاعف متوجه شركت هاي كشتيراني نشود.وي ياد آور شد:اولين خط بين المللي كانتينري چندي پيش پس از چند ساعت توقف در لنگرگاه در اسكله ترمينال 2 بندر شهيد رجايي پهلودهي شد و با نرم عملياتي نسبتا خوبي هم پرونده عملياتي خود را بست، اين در حالي بود كه بسياري از كشتي‌هاي ناوگان ملي و ديگر خطوط با معطلي چند روز منتظر پهلودهي بودند.وي تاكيد كرد: اگرچه از سرگيري تردد خطوط بين المللي به شهيد رجايي و رونق تجارت و رقابت آزاد صرفنظر از اعمال تحريم‌ها خواست همه اهل فن بوده و هست و نرم خوب عملياتي سينا هم باعث خوشوقتي و دلگرمي هاست، اما اگر نرم عمليات و مشكلات اپراتورها بزودي حل نشود و كماكان با توقف‌هاي طولاني كنار اسكله و در لنگرگاه نظاره گر اولويت دهي به كشتيهاي خارجي براي پهلودهي باشيم قطعا ضرر مضاعف ديگري بر خطوط خودي تحميل خواهد شد.مديرعامل شركت خدمات نمايندگي كشتيراني ادامه داد: آن از دست دادن مشتريان بدليل زمانبري بيش از حد براي رساندن كانتينرها به مشتريان است و بنوعي جذب بار بيشتر توسط خطوطي كه با داشتن اولويت پهلودهي با صرف زمان كمتر كانتينرها را بمقصد مي رساند خواهد بود.اسلامي با بيان اين‌كه ما راغب هستيم در حل مشكلات به سازمان بنادر كمك كنيم اما نبايد در اين ميان تمامي خسارت ها را كشتيراني به دوش بكشد گفت: كشتيراني آمادگي خود را براي هر گونه كمك تا رفع مشكلات شهيد رجايي اعلام مي دارد همانگونه كه در سال گذشته در عملياتي كردن نرم افزارCCS بيشترين نقش و همكاري را با همكاران خود در سازمان بنادر داشته ايم، به همان ميزان نيز آمادگي داريم جهت رفع مشكلات بندرشهيد رجايي اقدام كنيم.
            [CENTER][SIZE=3][B][COLOR=#000080][/COLOR][/B][COLOR=#000080][I][FONT=Tahoma]نبوغ چيزي نيست، مگر استعداد فراوان در صبر و شكيبايي...[/FONT][/I][/COLOR][B][COLOR=#000080]
            [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

            نظر

            • boooors24
              عضو جدید
              • Jul 2014
              • 2

              #546
              پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

              اخبار رسمی شرکت

              1393/05/16
              سرمایه گذاری شرکت در خصوص خرید ماشین آلات در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی

              شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با هدف توسعه و بروزرسانی تجهیزات بندری ، بهبود سرویس دهی و افزایش کیفیت و ظرفیت عملیات تخلیه و بارگیری نسبت به خرید 26 دستگاه تک ماستر و دو دستگاه امپتی استاکر و استقرار آن در بندر عباس ( منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ) اقدام نموده است. گفتنی است پیش از این نیز 2 دستگاه ریچ استاکر ، 2 دستگاه آر تی جی و 40 دستگاه کفی کشنده توسط این شرکت خریداری شده است.
              " بر اساس گزارش روابط عمومی ، مدیریت شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا اظهار امیدواری نمودند
              سرمایه گذاری جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات بندری مورد نیاز همچنان در برنامه های آتی شرکت استمرار خواهد داشت
              ".

              به نقل از سایت رسمی شرکت

              نظر

              • zaq
                عضو عادی
                • Jan 2014
                • 88

                #547
                پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                سلام کسی خبری از کی باز شدن ندارههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

                نظر

                • Ammar
                  عضو عادی
                  • Jul 2014
                  • 95

                  #548
                  پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                  رشد 90 درصدي تخليه و بارگيري کالاهاي کانتينري در بنادر بوشهر خبرداد و افزود
                  : در چهار ماه امسال بيش از 144هزار teu کانتينر در بنادر استان بوشهر تخليه و بارگيري شده است که با رشد 90 درصدي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رو به رو است.


                  اون چيزي که گزارش هاي سازمان بنادر نشان داده تخليه و بارگيري 78 هزار کانتينر بوده به نسبت 44 هزارتاي 92
                  جالبه نه؟؟!! اختلاف تا اين اندازه؟ کي راست ميگه!
                  اخباری به گوش میرسد از شرکت بتا در ترمینال 1 راضی نیستند اما تمام مسئولاند بندر شهید رجائی از عملکرد شرکت سینا شگفت زده شده اند!! کمیاب ترین و به روز ترین تجهیزات در بندر بوشهر و شهید رجایی در اختیار حسیناست!! مدیر شرکت در مجمع نیز به نکته اشاره کرده بود!!!
                  [CENTER][SIZE=3][B][COLOR=#000080][/COLOR][/B][COLOR=#000080][I][FONT=Tahoma]نبوغ چيزي نيست، مگر استعداد فراوان در صبر و شكيبايي...[/FONT][/I][/COLOR][B][COLOR=#000080]
                  [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

                  نظر

                  • zaq
                    عضو عادی
                    • Jan 2014
                    • 88

                    #549
                    پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                    خبر رسیده سهم فردا یا پس فردا باز میشه حق تقدم هم دو هفته بعد از باز شدن 100 یا 200 زیر قیمت اونروز تا دو ماه قابل فروش افزایش سرمایه سهم هم بعد از 3 ماه قابل تبدیل شدن به سهم به شرط خریدن حق تقدم

                    نظر

                    • Ammar
                      عضو عادی
                      • Jul 2014
                      • 95

                      #550
                      پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                      بازگشایی حسینا پس از ارائه گزارش به فرابورس
                      نماد معاملاتی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا نزدیک به 4 هفته پیش به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای تصمیم‌گیری میزان افزایش سرمایه متوقف شده بود که پس از ارائه گزارش به فرابورس باز می‌شود.
                      به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نماد معاملاتی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا 20 روز پیش به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام برای تصمیم‌گیری میزان افزایش سرمایه متوقف شد.
                      این شرکت فرابورسی، در میان نمادهای حاضر به دلیل تعدیل‌های مثبت پیاپی به عنوان پرحاشیه‌ترین سهم بازار شناخته شده و بیش‌ترین میزان توقف و بازگشایی را پس از ورود به تالار شیشه‌ای داشته است.
                      این شرکت در مجمع فوق‌العاده خود سرمایه‌اش را از 94040 میلیون ریال با افزایش 77.5 درصدی به 167000 میلیون ریال رساند.
                      بنابراین با توجه به پیگیری‌های سهامداران و تماس با خبرگزاری، علی بیگ زاده، رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی درباره زمان بازگشایی به خبرنگار بورس فارس، گفت: این شرکت تا پایان هفته گزارش‌های 4 ماهه خود را به فرابورس ارائه خواهد کرد.
                      وی ادامه داد: بنابراین بازگشایی نماد به بعد از ارائه اطلاعات 4 ماهه و پیش‌بینی 8 ماهه باقی مانده موکول خواهد شد که در صورت دریافت گزارش‌ها در ابتدای هفته آینده نماد را آماده بازگشایی خواهیم کرد.
                      بیگ زاده افزود: این شرکت پس از اعمال تعداد سهام افزایش سرمایه و اطلاعات به بازار باز می‌گردد.

                      [CENTER][SIZE=3][B][COLOR=#000080][/COLOR][/B][COLOR=#000080][I][FONT=Tahoma]نبوغ چيزي نيست، مگر استعداد فراوان در صبر و شكيبايي...[/FONT][/I][/COLOR][B][COLOR=#000080]
                      [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

                      نظر

                      • zaq
                        عضو عادی
                        • Jan 2014
                        • 88

                        #551
                        پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                        خبر جدید که حالا حالا ها باز نمیشه

                        نظر

                        • Ammar
                          عضو عادی
                          • Jul 2014
                          • 95

                          #552
                          پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                          گزارش روی کدال اومد
                          شنبه باز میشه
                          [CENTER][SIZE=3][B][COLOR=#000080][/COLOR][/B][COLOR=#000080][I][FONT=Tahoma]نبوغ چيزي نيست، مگر استعداد فراوان در صبر و شكيبايي...[/FONT][/I][/COLOR][B][COLOR=#000080]
                          [/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]

                          نظر

                          • negarminavi
                            عضو فعال
                            • May 2013
                            • 35715

                            #553
                            پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                            پوشش 26 درصدی سود حسینا در گزارش 3 ماهه

                            سایر اطلاعات:
                            1. شرکت پيش بيني سود هر سال مالي منتهي به 29/12/92 را در تاريخ 23/09/92 (حسابرسي شده) مبلغ 844ر1 ريال، در تاريخ 07/12/92 (حسابرسي شده) و 26/01/93 (حسابرسي شده) مبلغ 987ر4 ريال اعلام نمود که طبق اطلاعات حسابرسي نشده، اطلاعات مورخ 27/03/93 و همچنين، طبق اطلاعات حسابرسي شده مبلغ 919ر4 ريال محقق گرديد.

                            2. مطابق با تصميمات مجمع عمومي فوق العاده مورخ 01/05/93، افزايش سرمايه شرکت از مبلغ 040ر94 ميليون ريال به مبلغ 000ر167 ميليون ريال (مبلغ 960ر72 ميليون ريال) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدي جهت اجرا تصويب گرديد.

                            مزيد استحضار طبق توضيحات پيوست، شرکت اعلام نموده است ثبت افزايش سرمايه ذکر شده در اداره ثبت شرکتها تا زمان برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه سال مالي منتهي به 29/12/1393 انجام خواهد پذيرفت.

                            3. شرکت پيش بيني سود هر سهم سال مالي منتهي به 29/12/93 را با سرمايه 040ر94 ميليون ريالي در تاريخ 26/01/93 (حسابرسي شده) مبلغ 054ر6 ريال، در تاريخهاي 27/03/93 و 26/04/93 مبلغ 110ر6 ريال و طبق اطلاعات پيوست با عنايت به افزايش سرمايه به شرح بند 2 فوق و با سرمايه 167 ميليارد ريالي، مبلغ 449ر3 ريال را اعلام نموده است.

                            از مقايسه اطلاعات فعلي پيش بيني عملکرد سال مالي 93 شرکت نسبت به آخرين اطلاعات منتشره مشخص مي گردد که تنها تغييرات مربوط به افزايش 4 درصدي درآمد ارائه خدمات و جزئيات مبالغ درآمد و هزينه اي قراردادها مي باشد که شرکت در اينخصوص توضيحات ذيل را ارائه نموده است:

                            الف. درآمد و هزينه هاي بهاي تمام شده بنادر در بودجه سال 1393 بر حسب عملکرد واقعي 4 ماهه اول سال 93 اصلاح گرديده است که موجب تغيير در ترکيب درآمد و هزينه هاي بنادر شده است.

                            ب. علت کاهش پيش بيني درآمد ترمينال 3 بندر امام (جنرال کارگو ) دقيقا بر اساس ارقام واقعي 4 ماهه درج گرديده و نشانگر کاهش ورود کالا به شکل غير کانتينري و عمومي است. همچنين افزايش هزينه هاي آن بعلت تسهيم بيشتر هزينه هاي پرسنلي و سربار بندر امام بر ترمينال جنرال کارگو (3) بوده است.

                            لازم به ذکر است واردات نفت از عراق که در ماه هاي اخير بعلت جنگ داخلي کاهش يافته است در عرض ماهاي آتي به سهولت ارقام پيش بيني شده را تعديه نمايد.

                            ج. دليل افزايش درآمد اسکله نفتي که قرارداد آن تا 31/05/93 بوده است طبق آخرين اطلاع تا پايان سال جاري تمديد خواهد شد. همچنين کاهش هزينه هاي آن بعلت تسهيم بيشتر هزينه هاي پرسنلي و سربار بندر امام بر ترمينال جنرال کارگو (3) بوده است.

                            د. هزينه هاي پرسنلي و ساير هزينه هاي بندر عباس که اجباراً همراه با قرارداد به شرکت انتقال يافته، بدليل رقم هاي بسيار بالا که قبلا به اين اندازه پيش بيني نشده بود موجب صعود هزينه ها گرديده است که با توجه به وجود افزايش در درآمد ها باز هم باعث کاهش حاشيه سود شده است.

                            م. هزينه هاي سال قبل بندر بوشهر بخاطر انجام برخي اصلاحات فيزيکي در بندر مذکور مانند آسفالت و زير سازي بخشي از محوطه ها در 4 ماهه نخست آن نسبت به امسال بيشتر بود که اين در هزينه هاي سال جاري آن بندر نبوده است.

                            ن. کاهش حاشيه زيان در نوشهر که عينا بر مبني 4 ماهه واقعي 93 ميباشد بعلت ورود کالا هاي فله و بخصوص گندم بوده است.

                            4. مزيد استحضار، طبق توضيحات شرکت مصارف ناشي از افزايش سرمايه به پرداخت بدهي هاي شرکت در قبال خريد ماشين الات طرح توسعه اي ميباشد و تاثيري در پيش بيني سود و زيان سال جاري نخواهد داشت. همچنين، دريافت وام پيش بيني شده در بودجه سال 93 در دست اقدام ميباشد که هزينه هاي مالي در ماههاي آينده تحقق خواهد يافت.

                            5. مزيد استحضار، طبق توضيحات شرکت، ناشر در تير ماه سال 93 يک قطعه زمين به مساحت حدودا 12 هکتار واقع در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني به منظور احداث و بهره برداري از مراکز لجستيک کانتينر (ICD) به مدت 16 سال از سازمان بنادر و دريانوردي اجاره نموده است. لازم به ذکر است مطابق قرارداد مراحل ساخت و محوطه سازي نيازمند حدودا دو سال زمان ميباشد که قرارداد فوق تاثيري در پيش بيني سود و زيان سال جاري نخواهد داشت. اين زمين تا زمان شروع درآمد از آن هزينه اي ندارد.

                            6. شايان ذکر است، شرکت سياست تقسيم سود سال مالي 93 را معادل 90% سود خالص اعلام نموده است.

                            نظر

                            • tati
                              عضو عادی
                              • Dec 2013
                              • 41

                              #554
                              پاسخ : مسابقه هفتگی سایت بورسی

                              سلام
                              جناب مدیر حسینا با توجه ب جو +گروه و بازاری ک در انتظارش هس فکنم شنبه بازگشایی بشه
                              دوستان بررسی کنند
                              باتوجه ب خبرهای خوبی ک از سهم هس بنظر بازدهی خوبی در عرض یک ماه اینده بده

                              حسسسسسسینا

                              نظر

                              • anji-47
                                عضو فعال
                                • Nov 2012
                                • 455

                                #555
                                پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                                يه خبر مهمي که اين چند روزه برا حسينا بود و جايي به اون اشاره نشد
                                مناقصه بندر انزلي ديروز برگزار شد و بدليل اينكه شركت کاوه نتونست در موعد مقرر تامين وجه کنه

                                برنده اپراتوري را به حسينا واگذار کردن....
                                شركت کاوه شركت خصوصي و خوبي هست ولي بدليل نداشتن و نتوانستن تامين مالي از بندر شهيد رجايي و همين طور بندر انزلي کنار رفت
                                دليل عمدش هم اين هست که سازمان بنادر به دنبال اين هست که شركتهايي اونجا بتونند فعاليت کنند
                                که در خصوص طرح هاي توسعه و تامين تجهيزات و همين طور پشتوانه مالي بتوانند فعاليت داشته باشند

                                aaa

                                نظر

                                در حال کار...
                                X