ايران خودرو ديزل(خاور)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • کيانوش
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 6613

    #751
    پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

    تاریخ انتشار:يکشنبه 24 آذر 1392 13:56 مدیرعامل ایران خودرو دیزل: مشکلی پیش نیاید هفته آینده تحویل پیکاپ آغاز می شود عصرخودرو: مدیرعامل ایران خودرودیزل در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما از تحویل اولین سری خودرو پیکاپ دیزل این شرکت در اوایل هفته آینده به شرط پیش نیامدن مشکلات غیرمترقبه خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» مهدی یونسیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال حدود هزار دستگاه وانت پیکاپ در شرکت تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.

    وی تصریح کرد: هم اکنون این محصول در حال طی مراحل کسب مجوز شماره گذاری است.

    مدیرعامل ایران خودرو دیزل درباره کشنده A7 نیز گفت: مراحل شماره گذاری این محصول به صورت کامل طی شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال حدود 600 دستگاه از این A7 تولید و عرضه خواهد شد.

    وی همچنین درباره برنامه سال آینده این شرکت نیز گفت: در صورت ادامه تحریم ها تولید محصولات پیشین مانند A7، واگن هود، سهند و ... را در کنار یک ون جدید، یک مینی بوس ساخت داخل، یک کامیونت یورو و 4 و یک کشنده از برند های معتبر دنیا را در برنامه داریم.
    .................................................. ................
    یونسیان در ادامه نیز با اشاره به علاقه بنز و هیوندای برای آغاز دوباره همکاری با ایران خودرو دیزل گفت: بعد از توافقنامه ژنو این شرکت ها نسبت به آغاز همکاری اظهار تمایل کرده اند، اما هنوز منتظر دریافت نامه رسمی هستند که در این صورت برای سال آینده تولید محصولات این شرکت ها را در برنامه هایمان خواهیم داشت
    .................................................. ..............

    نظر

    • BETA
      عضو فعال
      • Jan 2013
      • 447

      #752
      پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

      نوشته شده توسط گل آقا
      دوستان عزيز موضوعي هست که بايد به اون توجه داشت .
      در تحليل تکنيکال (که البته سواد من بسيار اندک است در اين موضوع) ديدگاه بررسي رفتار سهم بر دو اساس انجام ميشود :
      1- تحليل نمودارها براساس تاريخچه واقعي
      2- تحليل نمودارها بر اساس تاريخچه تعديل شده

      در حالت اول زمانيکه سهم براي مجمع تقسيم سود و يا افزايش سرمايه بسته ميشه هنگام بازگشايي با يک گپ قيمتي باز ميشه و در نمودار شکست خواهيم داشت
      در صورتيکه در حالت دوم اين گپها گرفته ميشه .

      تحليل هر کدوم از اين نمودارها تفاوت داره و کفهاي قيمتي و سقفها با هم مختلفه .
      در حال حاضر بسياري از تحليلگران نمودارهاي گپ گرفته اعتقاد به پايان موج 5 در بسياري از سهامها و شروع دوران استراحت دارند
      در صورتيکه خيلي از تحليلگران نمودارهاي حالت اول اعتقاد به شروع صعودهاي عالي برخي سهامها دارند .

      دو نمودار زير نمودارهاي بدون تعديل و تعديل شده سهام شرکت خاور ميباشد :





      hos250:

      هدف پهنای کانال و 50% فیبوی اصلاحی در مقیاس لگاریتمی بوی بالای 500 و در میانمدت 1100 برای این سهم به مشام میرسه
      از نظر بنیادی اخبار خوبی برای سهم به گوش میرسه، از فروش سهام پارسیان و اموال راکد و محصولات جدید تا خرید سهم توسط حرفه ای های بازار
      تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم

      نظر

      • کیوان
        ستاره دار (1)
        • Jun 2011
        • 5094

        #753
        پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

        بتا جان من روی نمودارهای تعدیل شده کار میکنم. نمی دونم اون بسیاری از تحلیلگران که معتقدند موج 5 ها تموم شده کیا هستند ولی من که چنین برداشتی از جمع نمودارها نداشتم !
        ما را به چوب و رخت شبانی فریفته اند ، این گرگ سالهاست که با گله آشناست

        نظر

        • کيانوش
          عضو فعال
          • Dec 2011
          • 6613

          #754
          پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

          در اصل توسط کيانوش پست شده است View Post
          تاریخ انتشار:يکشنبه 24 آذر 1392 13:56 مدیرعامل ایران خودرو دیزل: مشکلی پیش نیاید هفته آینده تحویل پیکاپ آغاز می شود عصرخودرو: مدیرعامل ایران خودرودیزل در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما از تحویل اولین سری خودرو پیکاپ دیزل این شرکت در اوایل هفته آینده به شرط پیش نیامدن مشکلات غیرمترقبه خبر داد.

          به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» مهدی یونسیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال حدود هزار دستگاه وانت پیکاپ در شرکت تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.

          وی تصریح کرد: هم اکنون این محصول در حال طی مراحل کسب مجوز شماره گذاری است.

          مدیرعامل ایران خودرو دیزل درباره کشنده A7 نیز گفت: مراحل شماره گذاری این محصول به صورت کامل طی شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال حدود 600 دستگاه از این A7 تولید و عرضه خواهد شد.

          وی همچنین درباره برنامه سال آینده این شرکت نیز گفت: در صورت ادامه تحریم ها تولید محصولات پیشین مانند A7، واگن هود، سهند و ... را در کنار یک ون جدید، یک مینی بوس ساخت داخل، یک کامیونت یورو و 4 و یک کشنده از برند های معتبر دنیا را در برنامه داریم.
          .................................................. ................
          یونسیان در ادامه نیز با اشاره به علاقه بنز و هیوندای برای آغاز دوباره همکاری با ایران خودرو دیزل گفت: بعد از توافقنامه ژنو این شرکت ها نسبت به آغاز همکاری اظهار تمایل کرده اند، اما هنوز منتظر دریافت نامه رسمی هستند که در این صورت برای سال آینده تولید محصولات این شرکت ها را در برنامه هایمان خواهیم داشت
          .................................................. ..............
          مذاکرات مثبت بود منتظر نامه رسمي بنز و هيوندا هستيم.
          ايران خودرو ديزل مرکز توليد و فروش و صادرات محصولات بنز در خاورميانه خواهد شد.
          نگويد خاور بگوييد بنز خاور

          نظر

          • Alidadash
            عضو فعال
            • Jun 2013
            • 959

            #755
            پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

            بنز دیزل ایران یا ایران بنز دیزل بسیار مناسبتره کیانوش جان.
            سهامداری کنید تا رستگار شوید...

            شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.

            نظر

            • کيانوش
              عضو فعال
              • Dec 2011
              • 6613

              #756
              پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

              در اصل توسط Alidadash پست شده است View Post
              بنز دیزل ایران یا ایران بنز دیزل بسیار مناسبتره کیانوش جان.
              چون ايران خودرو ديزل ميشه مرکز توليد و فروش و صادرات محصولات بنز هم سوراي بنزيني هم سنگين ديزلي در خاورميانه لذا نبايد ان را به ديزلي يا بنريني محدود کرد.از قديم هم به بنز خاور معروف بود.

              نظر

              • Alidadash
                عضو فعال
                • Jun 2013
                • 959

                #757
                پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                در اصل توسط کيانوش پست شده است View Post
                چون ايران خودرو ديزل ميشه مرکز توليد و فروش و صادرات محصولات بنز هم سوراي بنزيني هم سنگين ديزلي در خاورميانه لذا نبايد ان را به ديزلي يا بنريني محدود کرد.از قديم هم به بنز خاور معروف بود.
                کیانوش جان موافقم و هیچ حرفی روی حرفت نیست./:.smilingsmiley.:/
                سهامداری کنید تا رستگار شوید...

                شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.

                نظر

                • کيانوش
                  عضو فعال
                  • Dec 2011
                  • 6613

                  #758
                  پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                  خاور فردا به حمايتش ميخوره
                  بهترين فرصت خريد فردا خواهد بود.
                  فردا خودرو هم به حمايتش ميخوره.
                  خپارس هم ميره براي صف خريد.
                  خکاوه هم که راه خودش را ميره.

                  نظر

                  • کيانوش
                    عضو فعال
                    • Dec 2011
                    • 6613

                    #759
                    پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                    پاسخ : ســـــــــایپـــــــــا دیـــــــــزل (خکاوه)
                    افزایش سقف تسهیلات بانکی برای نوسازی کامیونهای فرسوده
                    شنبه، 21 دی 1392
                    ساعت: 12:28 Saturday, January 11, 2014
                    كد خبر: 243181


                    به گزارش خبرخودرو، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: برای تشویق مالکان کامیون های فرسوده و افزایش امکان جایگزینی این کامیون ها، سقف تسهیلات بانکی دوبرابر شد.

                    مجتبی شفیعی افزود: حداکثر سقف تسهیلات نوسازی کامیون های فرسوده از 800 میلیون ریال به یک میلیارد و 600 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

                    وی گفت: برآورد می شود در مرحله نخست تا پایان سال، یک هزار دستگاه کامیون فرسوده در این طرح اسقاط و از چرخه حمل و نقل خارج شود.

                    وی افزود: مالکان این خودروها از کمک بلاعوض دولتی تا سقف 280 میلیون ریال و دریافت ارزش لاشه خودرو اسقاطی تا سقف تقریبی 80 میلیون ریال بهره مند می شوند.

                    رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت گفت: به علت خطرات بالای تصادفات رانندگی و همچنین مصرف بسیار زیاد سوخت برخی از این کامیون های فرسوده و آلودگی زیست محیطی که ایجاد می کنند، این طرح می تواند کمک قابل توجهی باشد و پیش بینی می شود مالکان این خودروها از این طرح استقبال قابل توجهی کنند.
                    .................................................. ......................
                    پايان خبر
                    اين هم يک خبر خوب ديگه براي خکاوه و خاور
                    بيش از 380هزار کاميون فرسوده بالاي 25سال ساخت در ايران وجود دارد.
                    و بيش از 1ميليون خودروي سنگين فرسوده از کاميون و اتوبوس و کشنده و...در ايران وجود دارد.که کارت سوختشون بزودي باطل خواهد شد.

                    نظر

                    • Sushiant
                      عضو فعال
                      • Jun 2011
                      • 1391

                      #760
                      پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                      مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل عنوان کرد:

                      برنامه های "خاور" جهت بهبود روند تولید
                      در بسیاری از روزهای معاملاتی بازار سهام شاهد رشد قیمت سهام شرکت های فعال در این گروه هستیم. از این رو در صدد برآمدیم تا از وضعیت یکی از شرکت های فعال در این صنعت اطلاعاتی کسب کنیم.
                      صنعت خودرو و ساخت قطعات از جمله صنایعی است که همراه با اتفاقات مثبتی که در وضعیت سیاسی کشور رخ داد، مورد اقبال فعال بازار سرمایه قرار گرفت بطوریکه در بسیاری از روزهای معاملاتی بازار سهام شاهد رشد قیمت سهام شرکت های فعال در این گروه هستیم. از این رو در صدد برآمدیم تا از وضعیت یکی از شرکت های فعال در این صنعت اطلاعاتی کسب کنیم.
                      در همین ارتباط، مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز پیرامون وضعیت عملیاتی "خاور" طی سال مالی جاری عنوان کرد: کمبود نقدینگی مورد نیاز جهت تولید محصولات و مشکلات موجود در تأمین و تدارک آن موجب شد تا این شرکت به برنامه های خود جهت دستیابی به سود برآوردی 51 ریالی دست نیابد، به طوریکه "خاور" طی دوره عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 92 پوشش 160 درصدی زیان برآوردی 421 ریالی را تجربه کرده است.
                      مهدی یونسیان به تولید 807 دستگاه از محصولات همچون کامیون و اتوبوس طی نیمه اول امسال اشاره کرد و ابراز داشت: این در حالی است که شرکت با بکارگیری برنامه هایی جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز تولید و در راستای بهبود وضعیت تولید موفق به تولید 803 دستگاه تنها طی 100 روز گذشته شد و بدین نحو توانست روند نامناسب تولید طی نیمه اول امسال را تا اندازه زیادی جبران کند. برهمین اساس "خاور" در نظر دارد تا پایان امسال به تیراژ تولید 3200 دستگاه دست یابد که تاکنون تولید حدود 1600 دستگاه محقق شده و به نظر می رسد با توجه به تمهیداتی که جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز اندیشیده شده دستیابی به این میزان تولید چندان دور از انتظار نباشد.
                      وی به برنامه های شرکت جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز تولید اشاره کرد و گفت: علاوه بر دریافت وام بانکی، برنامه هایی همچون انتقال دفتر مرکزی به کارخانه و فروش آن در نظر گرفته شده که برنامه فروش دفتر مرکزی در مرحله قیمت گذاری توسط کارشناسان به سر می برد. این در حالی است که "خاور" حتی با اجرای برنامه های مذکور کماکان با مشکل کمبود نقدینگی، کاهش تقاضا، تخصیص ارز مبادله ای و خرید CKD به عنوان قطعه اولیه مورد نیاز با نرخ ارز آزاد مواجه است.
                      این مقام مسئول در ارتباط با تولید محصولات جدید تصریح کرد: خط تولید سه نوع محصول جدید همچون کشنده A7، آریا و پیک آپ اخیراً به بهره برداری رسیده به گونه ای که 200 دستگاه کشنده ََA7 و 100 دستگاه آریا آماده تحویل به متقاضیان است و 100 دستگاه پیک آپ نیز پس از اخذ مجوز شماره گذاری آماده تحویل به متقاضیان می شود.
                      مدیر عامل این شرکت تولیدکننده خودروهای سنگین در خصوص نرخ فروش محصولات اظهار داشت: با توجه به رشد قیمت قطعات و لوازم مورد نیاز تولید و در پی آن هزینه های تحمیلی بر شرکت، قیمت محصولات تولیدی نیز با رشد همراه شده که این افزایش نرخ فروش محصولات با نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت پذیرفته است.
                      یونسیان به صادرات هشت درصدی محصولات اشاره کرد و گفت: خودروهای تولیدی به کشورهای عربی و با نرخ ارز آزاد صادر می شود و پیش بینی می شود تا پایان امسال درآمد حدود چهار میلیون دلاری از محل صادرات محصولات عاید شرکت شود که از این مبلغ حدود سه میلیون دلار آن محقق شده است.
                      وی در خصوص واردات 44 درصدی قطعات و لوازم مورد نیاز تصریح کرد: لوازم اولیه مورد نیاز از کشورهای اروپایی و چین و با نرخ ارز آزاد فراهم می شود.
                      این مقام مسئول با اشاره به اجرای برنامه افزایش سرمایه "خاور" در این ارتباط اظهار داشت: اجرای برنامه افزایش 100 درصدی سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در مراحل پایانی به سر می برد، به گونه ای که پیش بینی می شود این برنامه تا پایان سال جاری به اجرا درآید. علاوه بر این، "خاور" برنامه ای به منظور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در نظر دارد که این برنامه نیز در حال اجراست.
                      مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل در ارتباط با طرح های عمده در دست اجرای آن بیان کرد: پروژه های تولید ون و کامیون کشنده از جمله طرح های خارجی شرکت به شمار می روند که از کشورهای خارجی وارد می شود. همچنین طرح های داخلی دیگر همچون تولید مینی بوس جدید و کامیون نیز در حال اجراست که پروژه تولید مینی بوس جدید به منظور مشارکت در طرح خودروهای فرسوده سازمان حمل و نقل و سوخت اجرایی خواهد شد.
                      یونسیان افزود: مراحل انجام تحقیقات و اخذ مجوز انجام شده و تولید انبوه محصولات عنوان شده و در پی آن تحویل آنها به متقاضیان عمده منوط به عقد قرارداد با متقاضیان است.
                      یونسیان در خاتمه پیرامون واگذاری بلوک 33 درصدی بانک پارسیان توسط ایران خودرو و اثرپذیری "خاور" از اجرای این برنامه اظهار داشت: با توجه به سیاست های اخذ شده از سوی شرکت ایران خودرو مبنی بر تمرکز بیشتر بر تولید محصولات به جای فعالیت بازرگانی، این شرکت نیز طبق سیاست های اخذ شده توسط مدیریت ایران خودرو عمل خواهد کرد.
                      هر چیز که در جستن آنی، آنی

                      نظر

                      • کيانوش
                        عضو فعال
                        • Dec 2011
                        • 6613

                        #761
                        پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                        در اصل توسط Sushiant پست شده است View Post
                        مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل عنوان کرد:

                        برنامه های "خاور" جهت بهبود روند تولید
                        در بسیاری از روزهای معاملاتی بازار سهام شاهد رشد قیمت سهام شرکت های فعال در این گروه هستیم. از این رو در صدد برآمدیم تا از وضعیت یکی از شرکت های فعال در این صنعت اطلاعاتی کسب کنیم.
                        صنعت خودرو و ساخت قطعات از جمله صنایعی است که همراه با اتفاقات مثبتی که در وضعیت سیاسی کشور رخ داد، مورد اقبال فعال بازار سرمایه قرار گرفت بطوریکه در بسیاری از روزهای معاملاتی بازار سهام شاهد رشد قیمت سهام شرکت های فعال در این گروه هستیم. از این رو در صدد برآمدیم تا از وضعیت یکی از شرکت های فعال در این صنعت اطلاعاتی کسب کنیم.
                        در همین ارتباط، مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز پیرامون وضعیت عملیاتی "خاور" طی سال مالی جاری عنوان کرد: کمبود نقدینگی مورد نیاز جهت تولید محصولات و مشکلات موجود در تأمین و تدارک آن موجب شد تا این شرکت به برنامه های خود جهت دستیابی به سود برآوردی 51 ریالی دست نیابد، به طوریکه "خاور" طی دوره عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 92 پوشش 160 درصدی زیان برآوردی 421 ریالی را تجربه کرده است.
                        مهدی یونسیان به تولید 807 دستگاه از محصولات همچون کامیون و اتوبوس طی نیمه اول امسال اشاره کرد و ابراز داشت: این در حالی است که شرکت با بکارگیری برنامه هایی جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز تولید و در راستای بهبود وضعیت تولید موفق به تولید 803 دستگاه تنها طی 100 روز گذشته شد و بدین نحو توانست روند نامناسب تولید طی نیمه اول امسال را تا اندازه زیادی جبران کند. برهمین اساس "خاور" در نظر دارد تا پایان امسال به تیراژ تولید 3200 دستگاه دست یابد که تاکنون تولید حدود 1600 دستگاه محقق شده و به نظر می رسد با توجه به تمهیداتی که جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز اندیشیده شده دستیابی به این میزان تولید چندان دور از انتظار نباشد.
                        وی به برنامه های شرکت جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز تولید اشاره کرد و گفت: علاوه بر دریافت وام بانکی، برنامه هایی همچون انتقال دفتر مرکزی به کارخانه و فروش آن در نظر گرفته شده که برنامه فروش دفتر مرکزی در مرحله قیمت گذاری توسط کارشناسان به سر می برد. این در حالی است که "خاور" حتی با اجرای برنامه های مذکور کماکان با مشکل کمبود نقدینگی، کاهش تقاضا، تخصیص ارز مبادله ای و خرید CKD به عنوان قطعه اولیه مورد نیاز با نرخ ارز آزاد مواجه است.
                        این مقام مسئول در ارتباط با تولید محصولات جدید تصریح کرد: خط تولید سه نوع محصول جدید همچون کشنده A7، آریا و پیک آپ اخیراً به بهره برداری رسیده به گونه ای که 200 دستگاه کشنده ََA7 و 100 دستگاه آریا آماده تحویل به متقاضیان است و 100 دستگاه پیک آپ نیز پس از اخذ مجوز شماره گذاری آماده تحویل به متقاضیان می شود.
                        مدیر عامل این شرکت تولیدکننده خودروهای سنگین در خصوص نرخ فروش محصولات اظهار داشت: با توجه به رشد قیمت قطعات و لوازم مورد نیاز تولید و در پی آن هزینه های تحمیلی بر شرکت، قیمت محصولات تولیدی نیز با رشد همراه شده که این افزایش نرخ فروش محصولات با نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت پذیرفته است.
                        یونسیان به صادرات هشت درصدی محصولات اشاره کرد و گفت: خودروهای تولیدی به کشورهای عربی و با نرخ ارز آزاد صادر می شود و پیش بینی می شود تا پایان امسال درآمد حدود چهار میلیون دلاری از محل صادرات محصولات عاید شرکت شود که از این مبلغ حدود سه میلیون دلار آن محقق شده است.
                        وی در خصوص واردات 44 درصدی قطعات و لوازم مورد نیاز تصریح کرد: لوازم اولیه مورد نیاز از کشورهای اروپایی و چین و با نرخ ارز آزاد فراهم می شود.
                        این مقام مسئول با اشاره به اجرای برنامه افزایش سرمایه "خاور" در این ارتباط اظهار داشت: اجرای برنامه افزایش 100 درصدی سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در مراحل پایانی به سر می برد، به گونه ای که پیش بینی می شود این برنامه تا پایان سال جاری به اجرا درآید. علاوه بر این، "خاور" برنامه ای به منظور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در نظر دارد که این برنامه نیز در حال اجراست.
                        مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل در ارتباط با طرح های عمده در دست اجرای آن بیان کرد: پروژه های تولید ون و کامیون کشنده از جمله طرح های خارجی شرکت به شمار می روند که از کشورهای خارجی وارد می شود. همچنین طرح های داخلی دیگر همچون تولید مینی بوس جدید و کامیون نیز در حال اجراست که پروژه تولید مینی بوس جدید به منظور مشارکت در طرح خودروهای فرسوده سازمان حمل و نقل و سوخت اجرایی خواهد شد.
                        یونسیان افزود: مراحل انجام تحقیقات و اخذ مجوز انجام شده و تولید انبوه محصولات عنوان شده و در پی آن تحویل آنها به متقاضیان عمده منوط به عقد قرارداد با متقاضیان است.
                        یونسیان در خاتمه پیرامون واگذاری بلوک 33 درصدی بانک پارسیان توسط ایران خودرو و اثرپذیری "خاور" از اجرای این برنامه اظهار داشت: با توجه به سیاست های اخذ شده از سوی شرکت ایران خودرو مبنی بر تمرکز بیشتر بر تولید محصولات به جای فعالیت بازرگانی، این شرکت نیز طبق سیاست های اخذ شده توسط مدیریت ایران خودرو عمل خواهد کرد.
                        افرين به مدير عامل خاور بخاطر شفاف سازي که براي سهامداراش و بازار سرمايه داد.
                        هم به افزايش سرمايه 100درصدي اشاره کرد هم به افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي .
                        احتمالا چون هنوز مقدار افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي مقدارش مشخص نشده است لذا ان را نگفت.
                        خبرها ميگه بين 350الي 380درصد هست.

                        نظر

                        • کيانوش
                          عضو فعال
                          • Dec 2011
                          • 6613

                          #762
                          پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                          فزايش سرمايه 470درصدي خپارس و 480درصدي خاور چند علت ميتونه داشته باشه.
                          1-با توجه به ارزش دارايي 1800تومان خپارس و 2000توماني خاور و عدم تقسيم سود چند سال گذشته عقل حکم ميکنه حالا که شرکت اينهمه دارايي داره و سهامداران چند سال هست دارند ضرر ميدن حداقل با اين افزايش سرمايه ها ارش هر سهم را به قيمت واقعي ان نزديک کنند و سهامداران را راضي.
                          2-از محل تجديد ارزيابي دارايي زيان شرکت به طرف هر سهم 20تومان و بعد صفر ميل کرده و شرکت از زيانده بودن در مياد و اماده ميشه براي سود دهي
                          3-با توجه به ارزش دارايي 1800توماني خپارس و 2000توماني خاور و علاقه مندي بنز المان و هيونداي کره به مشارکت و يا خريد قسمتي از خاورو رنو فرانسه و جنرال موتور به خپارس مديران تصميم گيرنده براي فروش واقعي اين دو شرکت بلحاط ارزش بالاشون تصميم دارند با افزايش سرمايه نزديک به 500درصدي تعداد سهم را به 6سهم رسانده تا سهم را بتوانند به ارزش واقعي ان بفروشند.
                          تصور کنيد هر سهم بشه 6تا و يک سهم 150تومان و انوقت بلوک را بزارند براي فروش به قيمت بالاتر از 150تومان تابلو.
                          طبق گفته مدير عامل خاور بنز المان و هيونداي بسيار علاقه مند به مشارکتند.جالب اينکه هم اکنون خاور بتوسط شرکت ستاره ايران خود تنها شرکت داراي مجوز ساخت و توليد کننده خودروهاي سبک و سنگين بنز المان هست.يعني سرقفلي ان در اختيار خاور هست.
                          اين اتفاق افزايش سرمايه قبل از عيد خواهد بود.
                          لذا اگر هر سهم خپارس بشه 5.7سهم - قيمت 120تومان هم بشه.هر سهم خپارس به همين راحتي ميشه 700تومان چند ماهه.
                          در خاور هيچ فروشنده حقوقي بالاي 1درصد نداريم.

                          نظر

                          • کیوان
                            ستاره دار (1)
                            • Jun 2011
                            • 5094

                            #763
                            پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                            دیروز با 4 میل صف فروش بست شد ، امروز با 4 میل صف خرید شروع شد !! /.:blinksmiley.:/
                            ما را به چوب و رخت شبانی فریفته اند ، این گرگ سالهاست که با گله آشناست

                            نظر

                            • کيانوش
                              عضو فعال
                              • Dec 2011
                              • 6613

                              #764
                              پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                              در اصل توسط کيانوش پست شده است View Post
                              فزايش سرمايه 470درصدي خپارس و 480درصدي خاور چند علت ميتونه داشته باشه.
                              1-با توجه به ارزش دارايي 1800تومان خپارس و 2000توماني خاور و عدم تقسيم سود چند سال گذشته عقل حکم ميکنه حالا که شرکت اينهمه دارايي داره و سهامداران چند سال هست دارند ضرر ميدن حداقل با اين افزايش سرمايه ها ارش هر سهم را به قيمت واقعي ان نزديک کنند و سهامداران را راضي.
                              2-از محل تجديد ارزيابي دارايي زيان شرکت به طرف هر سهم 20تومان و بعد صفر ميل کرده و شرکت از زيانده بودن در مياد و اماده ميشه براي سود دهي
                              3-با توجه به ارزش دارايي 1800توماني خپارس و 2000توماني خاور و علاقه مندي بنز المان و هيونداي کره به مشارکت و يا خريد قسمتي از خاورو رنو فرانسه و جنرال موتور به خپارس مديران تصميم گيرنده براي فروش واقعي اين دو شرکت بلحاط ارزش بالاشون تصميم دارند با افزايش سرمايه نزديک به 500درصدي تعداد سهم را به 6سهم رسانده تا سهم را بتوانند به ارزش واقعي ان بفروشند.
                              تصور کنيد هر سهم بشه 6تا و يک سهم 150تومان و انوقت بلوک را بزارند براي فروش به قيمت بالاتر از 150تومان تابلو.
                              طبق گفته مدير عامل خاور بنز المان و هيونداي بسيار علاقه مند به مشارکتند.جالب اينکه هم اکنون خاور بتوسط شرکت ستاره ايران خود تنها شرکت داراي مجوز ساخت و توليد کننده خودروهاي سبک و سنگين بنز المان هست.يعني سرقفلي ان در اختيار خاور هست.
                              اين اتفاق افزايش سرمايه قبل از عيد خواهد بود.
                              لذا اگر هر سهم خپارس بشه 5.7سهم - قيمت 120تومان هم بشه.هر سهم خپارس به همين راحتي ميشه 700تومان چند ماهه.
                              در خاور هيچ فروشنده حقوقي بالاي 1درصد نداريم.
                              با توافق صورت گرفته با غرب و لغو تحريمها فاز جديدي از روند صعودي گروه خودرويي اغاز شد.
                              افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي ها
                              رشد توليد و فروش و صادرات
                              مشارکت با خارجيها در توليد و صادرات
                              فروش بلوک به خارجيها
                              رفع موانع توليد
                              و....
                              از مهمترين انگيزه تقاضاي بازار به اينگونه سهام خواهد بود.

                              نظر

                              • کيانوش
                                عضو فعال
                                • Dec 2011
                                • 6613

                                #765
                                پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)

                                يکي از برتريهاي خاور به خکاوه و خپارس و خودرو و سايپا و رنا و کل گروه خودرويي در اين هست که فروشنده حقوقي بالاي 1درصد ندارد.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X