ايران خودرو ديزل(خاور)
Collapse
X
-
پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)
این لیست زمین های خاور هست
یک نکته اینکهاین زمینها رو بعضا 78000 مترمربع عنوان میکنند اما این زمین ها 78 هکتار هست یعنی 780 هزار مترمربع
احتمال اینکه چراغ دوم خودرویی ها با خاور روشن بشه در هفته جاری بسیار محتمل هست
شاید یه 1800 درصدی هم مهمان سفره خاور باشیم
نظر
-
پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)
خگستر بعد از افزایش 1550 درصدی بازگشایی در 275
چند روز پیش خاور همین قیمت بود که خگستر با دامنه 5 درصدی به سرعت باز از خاور عبور میکنه
این پیام سنگینی داره حواستون هست
خاور احتمال انتقال به بازار بالاتر رو داره
مزایده زیرمجموعه هاشو داره
افزایش سرمایه از تجدید سنگین
و عقب ماندگی بسیار زیاد از گروه
از طرفی هجوم خریداران برای سهام های مفت زیر 500 تومنی
منتظر می مانیم
نظر
-
پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)
واردات کامیونهای کارکرده اقتصادی نبوده و به صلاح کشور نیست.
«احمد نعمتبخش» امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: مطابق بندی از قانون برنامه پنجم توسعه کشور، شرکتهای حملو نقلی میتوانند به منظور نوسازی ناوگان خود خودروهای کامل تا سه سال کارکرد را وارد کنند.
به گفته این مقام صنفی، کامیونهای کارکرده در اتحادیه اروپا خودمالک نیستند، بلکه در اختیار و مالکیت شرکتهای حمل ونقلی هستند که به صورت سه شیفته از آنها کار کشیده میشود.
نعمتبخش ادامهداد: به همین دلیل، این خودروها پیمایش بالایی داشته، قطعات یدکی آنها نیازمند تعویض بوده و در مجموع خرید آنها به صرفه نیست.
وی اضافهکرد: علاوه بر این، این خودروها باید از خدمات پس از فروش برخوردار بوده و تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران را اخذ کنند، اما ثابت کردن و اخذ همین استانداردها برای مالکان خودروها بسیار هزینهبر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سازمان راهداری و حملونقل جادهای در راستای فعالیتهای متنوع خود برای نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از همه ظرفیتهای قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه، در نظر دارد به منظور تسریع در انجام روند نوسازی و براساس ماده (۳۰) قانون احکام دائمی برنامه کشور از
تاریخ سوم خرداد امسال از متقاضیان ورود خودروهای سنگین تا سه سال ساخت در آدرس اینترنتی خود (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان ثبتنام کند.
نظر
-
پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)
خاور و خکاوه از رشد خودروییا عقبترن بخصوص خاور که زمین و تجهیزات بیشتر داره.......مپنا/خاور/اتکام
نظر
-
پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)
تولید بیش از ۲ هزار خودروی دیزلی در فصل بهار
تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشر شده سامانه کُدال حاکی از تولید ۲۲۵۳ دستگاه خودرو توسط شرکتهای ایرانخودرو دیزل و سایپادیزل از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه است.برپایه آمارهای یاد شده، در این مدت ایرانخودرو دیزل موفق به تولید ۲۱۸۸ دستگاه انواع کامیون سبک و سنگین، مینیبوس، ون و پیکاپ و وانت شد، اما در مقابل سایپادیزل فقط ۶۵ دستگاه از یک نوع کامیون تولید کرد.
در سه ماهه امسال یک دستگاه کامیون سبک، ۳۲۴ دستگاه کامیون سنگین، ۳۱ دستگاه مینیبوس، ۱۶۷ دستگاه ون پیکاپ و یکهزار و ۶۶۵ دستگاه وانت آریسان در شرکت ایرانخودرو دیزل تولید شد.
۹۴۳ دستگاه از این خودروهای سبک، سنگین، باری و مسافری، مربوط به آمار تولید خردادماه این شرکت است.
به گزارش ایرنا، ۳۱ خرداد ماه گذشته قرارداد تولید و تحویل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس با هدف تجهیز ناوگان حملونقل عمومی بین مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو و شهردار تهران امضا شد.
همچنین در این مراسم، تفاهمنامه تحویل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ارزش یکهزار میلیارد ریال امضا شد.
به نظر میرسد با تفاهم نامه و قرارداد یاد شده، جان تازهای در کالبد بخش اتوبوسسازی این شرکت پس از سالها دمیده شود.
بر اساس آمارهای سامانه کدال، اما رقیب این شرکت یعنی سایپادیزل، در مدت یاد شده فقط توانست ۶۵ دستگاه کامیون فوتون ۸.۵ تن تولید کند که البته ۱۵ دستگاه آن حاصل فعالیت این شرکت در خرداد ماه بود.
این در حالی است که شرکت مذکور در سال های گذشته تولید انواع کامیون ولوو، KT و KX ۴۸۰ را در مدل های مختلف در برنامه داشت.
گفتنی است تولید وانت پراید (سایپا ۱۵۱) و نیسان زامیاد در دیگر سایتهای گروه سایپا انجام میشود.
نظر
-
پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)
خاور خیلی از گروه خودرو عقبتر مانده و باید جبران کنهمپنا/خاور/اتکام
نظر
-
-
پاسخ : ايران خودرو ديزل(خاور)
سرپرست وزارت صنعت: توافق ۲۵ ساله ایران و چین در بخشهای نوسازی ناوگان تجاری، کشندهها، موتور برقی، گیربکس اتوماتیک، تایر سنگین و کشتی سازی، اهداف کشور را محقق میکند
مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه امروز کشور به مدیر نیاز ندارد، بلکه فرمانده میخواهد، افزود: سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین که دارای مزیتهای بسیار مهمی است در بخشهای مختلفی از جمله نوسازی ناوگان تجاری، کشندهها، موتور برقی، گیربکس اتوماتیک، تایر سنگین و کشتی سازی میتواند اهداف توسعه صنعتی کشور را محقق کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست وزارت صمت با تاکید بر اینکه امروز کشور به مدیر نیاز ندارد، بلکه فرمانده میخواهد گفت: سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین دارای مزیتهای بسیار مهمی است و میتواند اهداف توسعه صنعتی کشور را محقق کند.
به گزارش تسنیم به نقل از وزارت صمت، حسین مدرس خیابانی در بازدید از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اشاره به اولویتهای کنونی کشور و نقش این سازمان در این وضع افزود: امروز کشور در شرایط جدیدی قرار دارد که اقتصاد ایران از نفت و درآمدهای نفتی جدا شده و به سمت تامین مالی ارزی از محل صادرات غیرنفتی حرکت کرده است؛ به نحوی که باید برخی از روشهای مدیریتی و واگذاریهایی که در دولت روی میدهد نسبت به گذشته تغییر کند و با روشهای کارآمد مدیریت شود.
سرپرست وزارت صمت با تاکید بر ضرورت خروج از وابستگیهای ارزی به منابع دولت و استقلال ارزی بخشهای مختلف صنعتی و معدنی کشور، تصریح کرد: اولویت تامین ارزی از محل منابع ارز دولتی با کالاهای اساسی، نهادههای دامی و دارو و تجهیزات پزشکی است؛ به همین دلیل قطع وابستگی ارزی تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید در دستور کار قرار گرفته است و تلاش میکنیم تا با پیشبرد اهداف مرتبط با ساخت داخلی، زمینه را برای رونق تولید با اتکای به منابع و مواد اولیه و تجهیزات داخلی فراهم کنیم.
به گفته مدرس خیابانی، یکی از برنامههای وزارت صمت آن است که با تغییر در یکی از معاونتهای خود، ساختاری برای توسعه ساخت داخلی فراهم کند و به موازات آن، یکی از سازمانهای توسعهای این وزارتخانه نیز بر روی ساخت داخلی متمرکز خواهد شد.
وی گفت: امسال بعد از دو سال رشد منفی در عرصه تولید خودرو، ۲۴۶ هزار دستگاه خودرو در سه ماه ابتدای سال تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.
مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه امروز کشور به مدیر نیاز ندارد، بلکه فرمانده میخواهد، افزود: سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین که دارای مزیتهای بسیار مهمی است در بخشهای مختلفی از جمله نوسازی ناوگان تجاری، کشندهها، موتور برقی، گیربکس اتوماتیک، تایر سنگین و کشتی سازی میتواند اهداف توسعه صنعتی کشور را محقق کند
نظر
نظر