در اصل توسط majidm پست شده است
View Post
ماشين سازي اراك ( فاراك )
Collapse
X
-
قانون ماندن همیشگی در بورس:
1-داشتن دانش تحلیلی تکنیکال و بنیادی
2- مدیریت سرمایه( بیش از 5 درصد برای هر سهم در هر بار،پولتان را درگیر نکنید.) چون هیچکس نمی تواند پیشبینی صددرصد روی هر سهم داشته باشد.
3- گوش نکردن به خریدی که دیگران به شما پیشنهاد میدهند مگر اینکه از نظر تکنیکالی و بنیادی برای شما اثبات شده باشد.
4- مشخص کردن هدف و خروج از آن.
5- کنار گذاشتن هیجان و انتظار معجزه داشتن.
6- صبور بودن.
-
در اصل توسط rezael پست شده است View Postحسن آقا بازار چرا اینجوری شد یهو؟؟؟!!! یه بنده خدایی میگفت ساعت 10 بازار قرمز میشه!!! که شد!!!
داستان چیه؟
باور کنید این بازار دیگه جایی واس تحلیل ندارهآخرین ویرایش توسط hasa؛ 2012/07/15, 09:39.قانون ماندن همیشگی در بورس:
1-داشتن دانش تحلیلی تکنیکال و بنیادی
2- مدیریت سرمایه( بیش از 5 درصد برای هر سهم در هر بار،پولتان را درگیر نکنید.) چون هیچکس نمی تواند پیشبینی صددرصد روی هر سهم داشته باشد.
3- گوش نکردن به خریدی که دیگران به شما پیشنهاد میدهند مگر اینکه از نظر تکنیکالی و بنیادی برای شما اثبات شده باشد.
4- مشخص کردن هدف و خروج از آن.
5- کنار گذاشتن هیجان و انتظار معجزه داشتن.
6- صبور بودن.
نظر
-
-
اونهایی که در فاراک صف فروش میزارید داغش به دلتان خواهد ماند ارزش فارک کمتر از 200 نخواهد بود.قانون ماندن همیشگی در بورس:
1-داشتن دانش تحلیلی تکنیکال و بنیادی
2- مدیریت سرمایه( بیش از 5 درصد برای هر سهم در هر بار،پولتان را درگیر نکنید.) چون هیچکس نمی تواند پیشبینی صددرصد روی هر سهم داشته باشد.
3- گوش نکردن به خریدی که دیگران به شما پیشنهاد میدهند مگر اینکه از نظر تکنیکالی و بنیادی برای شما اثبات شده باشد.
4- مشخص کردن هدف و خروج از آن.
5- کنار گذاشتن هیجان و انتظار معجزه داشتن.
6- صبور بودن.
نظر
-
طرح هندسی سازه پل خلیج فارس نهایی شد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طرح هندسی سازه پل خلیج فارس در نشستی با مشاوران ایرانی و خارجی این پروژه، نهایی شد.
به گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، 'اسفندیار حیدری پور' افزود: پل خلیج فارس به عنوان یك نماد مهم ملی در جنوب ایران برای اتصال بزرگترین جزیره خلیج فارس به سرزمین اصلی باید به شكلی نمونه و منحصر به فرد ساخته شود.
وی با اشاره به اهمیت زمان بندی اجرای این طرح ملی تاكید كرد: بازدید مشاوران پروژه از محدوده حوضچه های خشك جهت اجرای عملیات ساخت پایه های پل در جزیره انجام شد و ساخت شش كیسون (پایه های اصلی پل) در دستور كار تیم اجرایی قرار گرفت.
مجری طرح شبكه جامع ارتباطی خلیج فارس، از پروژه پل خلیج فارس به عنوان یكی از طرح های مهر ماندگار كشور نام برد و گفت: با حمایت های دولت و تلاش شبانه روزی تیم اجرایی این طرح، مردم كشور، به ویژه هموطنان ما در استان هرمزگان طی سال آینده می توانند به آسانی و از مسیرهای زمینی از طریق پل خلیج فارس به این جزیره سفر كنند.
همچنین، اهمیت ساخت پایه های پل به عنوان مهمترین بخش اجرایی این پروژه، مباحث لرزه نگاری و ژئوتكنیكی آن، مورد بررسی مشاوران داخلی و خارجی این طرح قرار گرفت.
طرح جامع شبكه ارتباطی پل خلیج فارس با محوریت پل با دو باند رفت و برگشت خودرو، یك خط ریلی جهت تردد قطارهای مسافری و حمل و نقل كالا با 40 مترعرض و حدود5/2 كیلومتر طول، جزیره قشم در جنوب كشور را به بندرعباس و كشورهای CIS متصل می كند.
كاهش 30 درصدی هزینههای حملونقل و 40 درصدی زمان سیر كالا، افزایش درآمد سرانه ساكنان و دستاندركاران اقتصادی در قشم ، كاهش فقر و افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی و درآمد ملی از مزایای شبكه جامع ارتباطی قشم با محوریت پل خلیجفارس است.
نظر
-
امروز هم مطابق روزهای گذشته بیشتر معامله فاراک رو فرهنگیان خریده است
از مجموع 5.8 میلیون معامله 5.5میلیونشو خریده
این مدت بازار تمایل چندانی به خرید این سهم نداشته و عمدتا فروشنده بوده و فرهنگیان تقریبا میشه گفت یک تنه خریدار.....درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-
توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.
نظر
-
هنوز سیگنال ریزشی صادر نکرده
میانگین متحرک 20 روزه زیر قیمته و فیبوی 23.6 هم سطح حمایتی مهمی محسوب میشه.
یعنی محدوده 125 تا 130 محدوده حمایتیه.
از منظر ابرهای ایچیکومو هم هنوز بالای تنکان و کیجو هستیم و در حقیقت روند صعودی هنوز به پایین شکسته نشده .
باید منتظر واکنش به محدوده 127 باشیم تا تکلیف مشخص بشه.
وقتي برنده ميشوي، نيازي به توضيح نداري! وقتي مي بازي چیزی برای توضیح دادن نداری!
نظر
-
زنجیر عادت سبک تر از آن است که حس شود،
اما رفته رفته سنگین شود که پاره نتوان کرد،
نظر
-
گزارش سه ماهه فاراک بدون اعمال افزایش سرمایه :
نظر
-
گزارش پیش بینی سال 91 شرکت ماشين سازي اراک
نظر
-
مقایسه عملکرد "فاراک" و "فاذر"شرکت ماشین سازی اراک که در اردیبهشت 91 بعد از تصویب افزایش 85 درصدی سرمایه در مجمع عمومی فوق العاده و رساندن سرمایه اش به 100 میلیارد تومان در 3 ماه اول سال مالی 91 در حالی برای هر سهم خود بطور خالص مبلغ 26 ریال زیان محقق نموده که عایدی خالص هر سهم سال مالی 91 را 175 ریال پیش بینی کرده بوده است. گفتنی است مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 90 در تاریخ 28 تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. این در حالی است که صنایع آذرآب در 3 ماه نخست سال مالی 91 با پوشش 27 درصدی توانسته مبلغ 117 ریال از 432 ریال سود پیش بینی شده سال مالی 91 را محقق نماید. شایان ذکر است "فاذر" در سال 90 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه برای هر سهم مبلغ 439 ریال عایدی خالص اعلام کرده که 43 ریال از آن را بین سهامدارنش تقسیم نموده است.مقایسه عملکرد سال مالی 89 و 90
یل یاتار ، طوفان یاتار
یاتماز آذربـــــــایجـــــــان بایراقی .
نظر
-
نظر