جادوگران بازار سرمایه
Collapse
X
-
نظر
-
پاسخ : جادوگران بازار سرمایه
کهمدا (هفتگی)

روزانه
روند سهم خنثی و استراتژی جاری نوسانگیری (خرید در کف و فروش در سقف ) تا عوض شدن روند .
شکست 510 تومان تحلیل را بی اعتبار میکند .
نظر
-
پاسخ : جادوگران بازار سرمایه
هنوز صبر... ملت کاملا نا امید شدن اما هنوز زود...در اصل توسط امیر بهرامی پست شده است View Postسلام و عرض ادب خدمت تمام بزرگوان به خصوص آقا سجاد گل
پتایر
بد نیست در اینجا از این سهم مهم گروه لاستیک و طلای این گروه هم صحبتی بشه
سهمی که توانایی سود 150 تومنی در شهریور 94 را دارد
به علت کوچک بودن تایم بازار در مقدار روزانه از نمودار هفتگی همراه با بولینگر و میانگین 45 روزه استفاده شده
خط روند صعودی اصلی مشخص است
در صورت شکست 340 و 320 می توان برای لحظاتی آن را بین 260 الی 280 شکار کرد
خرید بر روی 270 الی 280 بدون حد ضرر
البته می توان روی 300 و 320 با خیال راحت خرید کرد
یا
خرید بعد شکست پر قدرت 420 با نصف سرمایه
در صورتی که تا برج 4 سال بعد به این قیمت ها یعنی 270 280 نرسید زیر 400 سیگنال ورود است اما چون بالای 400 نزدیک به هدف قیمتی است ریسک زیاد و زیادتر می شود
دوستانی هدفش را 1500 و 2000 می دانند اما ترجیح می دهم بدترین وضع را ببینم تا در حاشیه امنی قرار بگیرم
هدف قیمتی 900(بنیادی + تکنیکال)
نکته : همه این حرف ها با ثبات وضعیت فعلی است.یعنی اگر فردا روز توافق شد یا نشد دلار بالا پایین شد.یا نرخ کائوچو کم و زیاد شد و هزاران تغییرات دیگر تحلیل شاید تغییر کند و فرد باید متناسب با همان وضعیت تصمیم صحیح تری اتخاذ کند
/:.Heart.:/
دیگه بوق چیهای پتایر ساکت شدن
نظر
-
نظر
-
پاسخ : جادوگران بازار سرمایه
دیدم خیلی ها تو فکر خاور هستند گفتم ی نگاهی بندازیم دور همی ببینیم چی داره

88 به عنوان سایه ابر و جایی که دو خط 9 و 26 ایچیموکو حضور دارند میتونند سهم رو حمایت کنند و شاید نوسانکی بده
اما چیکو اسپن میگه داداش بیخیال اوضاع بیریخت است چون من تو قیمتم و فضایی برای حرکت نداریم
اما شاید در این حمایت سهم برگشت کنه برای شکست 105
نقطه حمایتی قوی بعدی 81 تومن خط سبز اول است که تا سقف ابر کومو که چند تومن پایین ترشه حمایت می شود
خط سبز رنگ بعدی حمایت 68 است که به نزدیکای کف ابر هم خواهد بود و حد ضرر buy کاران در 80 الی 88 زیر اون قرار داره... و شکست اون یعنی فاتحه و صبر برای حمایت اصلی...
یادمون نره هیچ چیزی کف نداره...کف قیمتی تنها عدد صفر است
به کندل هاش نگاه کنید فشار فروش و فشار خرید رو ببینیم تا بهترین نقطه ورود انتخاب بشه
راستی 105 رو شکوند و 2 درصد قیمت به سمت بالا نفوذ کرد و پولبک انجام شد در صورت حرکت مثبت با کله باید وارد شد /.:blushsmiley:./
ی چیز دیگه تعصب نداشته باشیم و بپذیرم این صعود پولبکی بود به خط روند شکسته شده صعودیآخرین ویرایش توسط امیر بهرامی؛ 2015/04/18, 22:44.
نظر












نظر