پاسخ : زامياد ( خزاميا )
اثر انتقال خط تولید محصول از پارس خودرو به زامیاد
"خزامیا" که هم با سرمایه اسمی حدود 553 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، اعلام کرد ترکیب قبلی تولید و فروش شامل 12 مورد وانت NI تاخوگراف فرمان دو تکه- ABS - وانت NIB تاخوگراف – فرمان دو تکه- ABS -وانت دیزل ND -یورو ، -تاخوگراف – فرمان دوتکه - ABS 4-وانتNIتاخوگراف– فرمان دو تکه- ABS - شش دنده با ایموبلایزر ،-وانتNIBتاخوگراف– فرمان دو تکه- ABS-شش دنده با ایموبلایزر ، -وانت پادرا ، انواع کامیون و کامیونت - ( باری و کشنده و آتش نشانی) 8، وانت درکا ، مینی تراک ( تک کابین و دوکابین ) ، وانت JINBEI ( دیزل و بنزینی) ، انواع مینی بوس و ون مسافربری-( A3615) و انواع اتوبوس بود اما ترکیب جدید تولید وانت rich ( تک کابین و دوکابین) لحاظ شده است .
این شرکت با اشاره به سطر 5 بند نتیجه گزارش تفسیری عملکرد 9 ماهه اول سال جاری که به برنامه انتقال محصول rich از شرکت پارس خودرو به شرکت زامیاد در 3 ماهه پایانی سال جاری اشاره داشته و در 30 آذر منتشر شده، اعلام کرد، انتقال خط تولید وانت تک کابین ودوکابین rich از شرکت پارس خودرو به شرکت زامیاد با موفقیت به پایان رسیده و به دلیل تیراژ اندک تولید محصول در سال ابتدائی تولید ( حدوداً 200 دستگاه ) عملیات مذکور در کوتاه مدت از تاثیر سود و زیانی قابل ملاحظه ای برخوردار نیست.
اثر انتقال خط تولید محصول از پارس خودرو به زامیاد
"خزامیا" که هم با سرمایه اسمی حدود 553 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، اعلام کرد ترکیب قبلی تولید و فروش شامل 12 مورد وانت NI تاخوگراف فرمان دو تکه- ABS - وانت NIB تاخوگراف – فرمان دو تکه- ABS -وانت دیزل ND -یورو ، -تاخوگراف – فرمان دوتکه - ABS 4-وانتNIتاخوگراف– فرمان دو تکه- ABS - شش دنده با ایموبلایزر ،-وانتNIBتاخوگراف– فرمان دو تکه- ABS-شش دنده با ایموبلایزر ، -وانت پادرا ، انواع کامیون و کامیونت - ( باری و کشنده و آتش نشانی) 8، وانت درکا ، مینی تراک ( تک کابین و دوکابین ) ، وانت JINBEI ( دیزل و بنزینی) ، انواع مینی بوس و ون مسافربری-( A3615) و انواع اتوبوس بود اما ترکیب جدید تولید وانت rich ( تک کابین و دوکابین) لحاظ شده است .
این شرکت با اشاره به سطر 5 بند نتیجه گزارش تفسیری عملکرد 9 ماهه اول سال جاری که به برنامه انتقال محصول rich از شرکت پارس خودرو به شرکت زامیاد در 3 ماهه پایانی سال جاری اشاره داشته و در 30 آذر منتشر شده، اعلام کرد، انتقال خط تولید وانت تک کابین ودوکابین rich از شرکت پارس خودرو به شرکت زامیاد با موفقیت به پایان رسیده و به دلیل تیراژ اندک تولید محصول در سال ابتدائی تولید ( حدوداً 200 دستگاه ) عملیات مذکور در کوتاه مدت از تاثیر سود و زیانی قابل ملاحظه ای برخوردار نیست.
نظر