کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
زامیاد الان یکی از مفت ترین و ارزان ترین سهم در گروه خودرویی و قطعه سازی هست.
یکی از جا مانده ها از رشد در گروه خودرویی.
خزامیا از نظر وضعیت عملیاتی و بنیادی خیلی بهتر از خودرو ، خساپا ، خپارس و بقیه گروه هست.
شرکت گزارش خیلی خوبی اعلام کرده و در آخرین گزارش بالاترین میزان تولید در این چند ساله اخیر را داشته و در واقع رکورد تولید را شکسته.
به نظرم خرید خزامیا با توجه به قیمت مناسب سهم و گزارش مثبت ، میتونه گزینه خوبی باشه. ;)
زامیاد الان یکی از مفت ترین و ارزان ترین سهم در گروه خودرویی و قطعه سازی هست.
یکی از جا مانده ها از رشد در گروه خودرویی.
خزامیا از نظر وضعیت عملیاتی و بنیادی خیلی بهتر از خودرو ، خساپا ، خپارس و بقیه گروه هست.
شرکت گزارش خیلی خوبی اعلام کرده و در آخرین گزارش بالاترین میزان تولید در این چند ساله اخیر را داشته و در واقع رکورد تولید را شکسته.
به نظرم خرید خزامیا با توجه به قیمت مناسب سهم و گزارش مثبت ، میتونه گزینه خوبی باشه. ;)
دوستان سلام
آیا میشه کاری کرد که تمام پیام های یک فردی رو فقط تو ی تاپیک دید یا نه؟
مثلا من میخوام تو تاپیک "امروز چه کردید؟چرا؟" تمام پیام های جناب abad رو ببینم.
آیا امکانش هست؟
نظر