تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • meysam_sh_2020
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 20665

    #46
    چقدر فروشنده زیاده تو این سهم !!!!!!! هر چی میخرن تموم نمیشن .
    ما که کم اوردیم دیگه بسه میانگینم شد 3287;)
    پله بعدی خواستن پایین تر بدن رو 320 در خدمت هستیم
    ///

    نظر

    • meysam_sh_2020
      عضو فعال
      • Dec 2011
      • 20665

      #47
      بازی سهم کمی پیچیده شد؟؟ اینکه کی داره میفروشه و کی داره میخره؟؟ :(
      منم عاشق اینجور بازی ها :d
      ///

      نظر

      • تصمیم کبری
        Banned
        • Jun 2025
        • 1197

        #48
        اینم برای میثم جون بیارم بالا که از صبح فقط تو این تاپیک تایپ کرده!! ( نمیدونم چجوری به معاملاتش رسیده! ) تاریخ نقل قول 1 اذرماهه امساله.


        در اصل توسط مسلم پست شده است View Post
        حتاید رو مدتهاست زیر نظر دارم . امروز روی مقاومتش بود و با حجم بسیار خوب معامله شد
        اگر این صف برای فردا هم پایدار بمونه میشه به شروع رشد این سهم بسیار امیدوار بود ، ترند لاین مشکی با مثبت فردا به بالا شکسته میشه و امیدوارم در هفته آینده بالای این خط تثبیت بشه. در این صورت خیلی بالاتر از این قیمتها رو خواهد دید.

        نظر

        • meysam_sh_2020
          عضو فعال
          • Dec 2011
          • 20665

          #49
          ای بابا تصمیم جان داشتیم راحت با قندی ها حال میکردیم (-: حتاید میخواستیم چی کار ولی سهم با پی به ای 4.4 اونم تو گروه حمل نقل که pe ها همه بالای 7-8 هست بالا میره اما کی ببرنش بالا معلوم نیست .احتمالا بازی ای مثل بازی شبریز در کار باشه که یه یکی دو ماهی اذیت کرد و همه رو خسته کرد ولی بعدش 100 درصد رشد کرد (-:
          منم که سهمم هر روز باید مثبت بخوره و حوصله صبر ندارم .
          ///

          نظر

          • Saleh.R
            کاربر فعال
            • Jun 2025
            • 265

            #50
            در اصل توسط meysam_sh_2020 پست شده است View Post
            ای بابا تصمیم جان داشتیم راحت با قندی ها حال میکردیم (-: حتاید میخواستیم چی کار ولی سهم با پی به ای 4.4 اونم تو گروه حمل نقل که pe ها همه بالای 7-8 هست بالا میره اما کی ببرنش بالا معلوم نیست .احتمالا بازی ای مثل بازی شبریز در کار باشه که یه یکی دو ماهی اذیت کرد و همه رو خسته کرد ولی بعدش 100 درصد رشد کرد (-:
            منم که سهمم هر روز باید مثبت بخوره و حوصله صبر ندارم .
            حالا ميثم جون جدا از اين صحبتا اون كله قندي كه دستته رو چند !!!!؟ ;)
            توي آبـيه نگـاه تو ، يه دريا پنهـون ...

            نظر

            • meysam_sh_2020
              عضو فعال
              • Dec 2011
              • 20665

              #51
              در اصل توسط saleh.r پست شده است View Post
              حالا ميثم جون جدا از اين صحبتا اون كله قندي كه دستته رو چند !!!!؟ ;)
              اون یادگاریه ;) :d
              ///

              نظر

              • meysam_sh_2020
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 20665

                #52
                حتاید 335 ایول یکی 400-300 هزار تا خرید یهو
                ///

                نظر

                • meysam_sh_2020
                  عضو فعال
                  • Dec 2011
                  • 20665

                  #53
                  دوستان بفروشیم خوب نوسانی میده ها =)) 340
                  نه خوشم اومد از این حرکت اخر 600 هزار تا خریدن;)
                  ///

                  نظر

                  • تصمیم کبری
                    Banned
                    • Jun 2025
                    • 1197

                    #54
                    در اصل توسط meysam_sh_2020 پست شده است View Post
                    ای بابا تصمیم جان داشتیم راحت با قندی ها حال میکردیم (-: حتاید میخواستیم چی کار ولی سهم با پی به ای 4.4 اونم تو گروه حمل نقل که pe ها همه بالای 7-8 هست بالا میره اما کی ببرنش بالا معلوم نیست .احتمالا بازی ای مثل بازی شبریز در کار باشه که یه یکی دو ماهی اذیت کرد و همه رو خسته کرد ولی بعدش 100 درصد رشد کرد (-:
                    منم که سهمم هر روز باید مثبت بخوره و حوصله صبر ندارم .
                    حتاید امروز فقط پولبک کرد و فرصت خرید داد.
                    با این حجم اخر بازار صف خرید هم میشه میثم.
                    فردا رالی سهم شروع میشه.
                    گزارش 9 ماهه و صورتهای 9 ماهشو خوندی؟
                    سرمایه در گردش سهم از 22.787 میلیون ریال شده 216.961 میلیون ریال.

                    نظر

                    • meysam_sh_2020
                      عضو فعال
                      • Dec 2011
                      • 20665

                      #55
                      در اصل توسط تصمیم کبری پست شده است View Post
                      حتاید امروز فقط پولبک کرد و فرصت خرید داد.
                      با این حجم اخر بازار صف خرید هم میشه میثم.
                      فردا رالی سهم شروع میشه.
                      گزارش 9 ماهه و صورتهای 9 ماهشو خوندی؟
                      سرمایه در گردش سهم از 22.787 میلیون ریال شده 216.961 میلیون ریال.
                      گزارشش رو نخوندم هنوز . معلوم نیست دارن رو این سهم چی کار میکنن!! اعصابم داغون شد ;) شاید حقوقی داره میفروشه ولی با کد های خودشون دارن میخرن!!! ما هم که دسترسی نداریم ببینیم کی داره میفروشه و کی میخره!!

                      گفتم که بازی کمی پیچیده شده (-:
                      ///

                      نظر

                      • parham 82
                        Banned
                        • Sep 2011
                        • 259

                        #56
                        صف خرید یا صف فروش ؟

                        نظر

                        • تصمیم کبری
                          Banned
                          • Jun 2025
                          • 1197

                          #57
                          در اصل توسط meysam_sh_2020 پست شده است View Post
                          گزارشش رو نخوندم هنوز . معلوم نیست دارن رو این سهم چی کار میکنن!! اعصابم داغون شد ;) شاید حقوقی داره میفروشه ولی با کد های خودشون دارن میخرن!!! ما هم که دسترسی نداریم ببینیم کی داره میفروشه و کی میخره!!

                          گفتم که بازی کمی پیچیده شده (-:
                          حجم معاملات امروز خیلی بالاست و این یعنی اغاز رشد سهم.
                          تو امسال فقط رور 3/5/90 حجم 2.589.983 داشتیم.

                          نظر

                          • meysam_sh_2020
                            عضو فعال
                            • Dec 2011
                            • 20665

                            #58
                            رابطه دلار با حتاید :D
                            -------------------------------------------------
                            دنیای اقتصاد /یکشنبه 18 دی :


                            دستانداز دلار در مسير حمل ونقل

                            گروه صنعت و معدن- مناقشه صاحبان کالا و شرکتهای کشتیرانی در كميسيون حمل و نقل اتاق تهران بررسي شد. در اين نشست ابتدا غلامحسين اميري، كارشناس كميسيون حمل و نقل اتاق تهران محورهاي اختلاف نظر ميان صاحبان كالا و شركتهاي كشتيراني را چنين برشمرد: آنچه كه موجب اختلاف صاحبان كالا و شركتهاي كشتيراني شده، مربوط به هزينههاي thc (هزينههاي حمل و نقل و انبار) است كه شركتهاي كشتيراني آن را به دلار از صاحبان كالا اخذ ميكنند. به طوري كه هزينه ترخيص كانتينرهاي 20 فوتي، 128 دلار و كانتينرهاي 40 فوتي 184 دلار تعيين شده است و نوسانات و صعود نرخ دلار نيز به بروز مشكلات بسياري دامن زده و هزينههاي حمل و نقل را گران كرده است.

                            به گفته اميري موضوع مورد اختلاف ديگر نيز مربوط به سپردههايي است كه به صورت نقدي براي ترخيص كانتينرها دريافت ميشود.
                            اميري تصريح كرد: بارها ديده شده است كه به دليل اختلاف بر سر سپردهها، گاه كانتينر به مدت 3 ماه متوقف شده است. البته چندين مصوبه نيز در اين ارتباط به تصويب رسيده و طرحهاي مختلفي براي حل و فصل اين معضل، ارائه شده است. با توجه به اينكه كميسيون ماده 20 نيز پس از 10 سال نتوانسته است راه حلي براي رفع اين مناقشه ارائه كند، به نظر ميرسد بهترين مرجع رسيدگي به اين موضوع، كميسيون حمل و نقل و ارتباطات اتاق تهران باشد، در ادامه جواد سمساريلر، رييس انجمن شرکتهای حمل و نقل بين المللي ایران نیز گفت: سازمان بنادر با انجمن بين المللي كشتيراني توافق كرد كه thc به صورت دلار به ترمينال دار پرداخت شود. در حال حاضر هم اين هزينه با قيمت روز دلار محاسبه و دريافت ميشود. اما نميدانيم سازمان بنادر به چه علت با تداوم اين رويه مخالفت كرده است؟ سمساریلر تاكيد كرد: شركتهاي كارگزاري كشتيراني كه شعبههاي تعدادی از شركتها در دبي هستند، هزينه thc را با نرخ ارز در بازار آزاد از مشتريان مطالبه كرده و اين مبلغ را در حسابهايشان نگهداري ميكنند.
                            اودر بخش دیگری از سخنانش گفت: طي نامهاي از سازمان بنادر درخواست كرديم، تكليفمان را روشن كند و البته پاسخ دهد كه چرا هزينه thc به دلار دريافت ميشود.
                            در همين حال علی ميرعبدالله، عضو اتحاديه حقالعملكاران گمركي گفت: ما به عنوان وكلاي صاحبان كالا معتقديم كه thc و اختلاف قيمتي كه به دليل محاسبه هزینه اين نوع خدمات برحسب نرخ دلار بازار آزاد به وجود ميآيد به نفع توليدكنندگان و صادركنندگان نيست.
                            میر عبدالله افزود: ادارات سازمان بنادر و تايدواتر هزينه اين خدمات را از شركتهاي كشتيراني به نرخ مرجع دريافت كرده و شركتهاي كشتيراني آن را به نرخ ارز در بازارآزاد از صاحبان كالا مطالبه میکنند.
                            به گفته ميرعبدالله در گذشته كه اختلاف نرخ مرجع دلار با نرخ آن در بازارآزاد تفاوت چنداني نداشت، صاحبان كالا كمتر متضرر ميشدند، اما اكنون كه اين اختلاف قيمت به 300 تا 400 تومان رسيده است، خسارات هنگفتي را به اين گروه تحميل ميكند.
                            بهروز دولتشاهي، رييس انجمن كشتيراني دراين باره گفت: وقتي قرار شد thc براساس نرخ دلار محاسبه شود و دلار به رقم 1000 تومان رسيد، سازمان بنادر و سازمان كشتيراني اين رقم را چند برابر كردند تا بتوانند آن را از صاحبان كالا به طور مستقيم دريافت كنند. براين اساس مقرر شد كه شركتهاي كارگزاري كشتيراني هزينه thc را از صاحبان كالا دريافت كنند و سپس آن را به تايدواتر كه پيمانكار سازمان بنادر است، بپردازند.
                            دولتشاهي گفت: اما هنگاميكه اين نقدينگي وارد حساب شركتها ميشود، حجم دريافتها و پرداختها را افزايش ميدهد و موجب افزايش رقم ماليات اين شركتها ميشود.
                            او ادامه داد: ديدگاه اعضاي انجمن اين است كه هزينه thc را سازمان بنادر يا پيمانكاران اين سازمان بدون هيچ واسطه اي دريافت كنند.
                            امید ملك نیز که به نمایندگی از انجمن كشتيراني در این نشست حضور یافته بود، گفت: وقتي thcبه عنوان يك رديف درآمدي براي خطوط كشتيراني به شمار ميآيد، معلوم است كه چنين تعرفههايي را از مشتريان خود مطالبه میکنند. در حالي كه خطوط كشتيراني بزرگ با thcكاسبي نميكنند و درآمد آنها از محل تخفيفي است كه سازمان بنادر براي آنها قائل ميشود.
                            و اما هوشنگ پلنگي از انجمن حقالعملكاران گمركي معتقد بود كه مشكل، نبود رويهاي يكسان در ميان شركتهاي كشتيراني است. او با اشاره به تفاوت نرخ ارز در بازار رسميو آزاد و محاسبه هزینه خدمات به نرخ ارز آزاد گفت:در حق توليدكنندگان ظلم شده است.
                            در ادامه اين جلسه سعدالله عبداللهي، مدیرکل ترانزیت سازمان بنادر به موارد مطرح شده چنين واكنش نشان داد: طرح thc نيز موافقان ومخالفان بسياري دارد، اما مزاياي آن به اندازهاي است كه تغيير رويه را توجيه نميكند. بنابراين اگرچه وعدههايي براي جايگزيني آن مطرح شده، اما تا زمان جايگزيني ، راهكار فعلي اجرا ميشود تا مزاياي اين طرح را از دست ندهيم.
                            در پايان اين نشست دبير كل اتاق تهران با اشاره به موضوعات مورد اشاره، به جمع بندی پیشنهادها پرداخت و گفت: یکی از راه حلها میتواند طرح بیمه نامه باشد و راهکار دیگر نیز میتواند تضمینهایی باشد که اتحادیه حقالعمل کاران دراختیار شرکتهای کشتیرانی قرار میدهد. البته ایجاد سازوکاری برای حکمیت نیز به منظور جلوگیری از اجحاف گروهی بر گروه دیگر میتواند مشکلات موجود را برطرف سازد. به این ترتیب، متقاضیان میتوانند حق انتخاب داشته باشند و از میان هریک از این راه حلها، یکی را برگزینند
                            ///

                            نظر

                            • meysam_sh_2020
                              عضو فعال
                              • Dec 2011
                              • 20665

                              #59
                              امروز کیا حتاید خریدن؟؟؟
                              ///

                              نظر

                              • khademi1350
                                عضو فعال
                                • Feb 2011
                                • 583

                                #60
                                دوستان حتاید های که خریده اید کمتر از ۴۵۰ الی ۵۰۰ نفروشید این سهم محکوم به صعود است و درصد خوبی خواهد داد به امید یک سود خوب برای سهامداران تاید واتر

                                نظر

                                در حال کار...
                                X