تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • rezatehrani
    عضو فعال
    • May 2013
    • 336

    #526
    در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post
    با سلام
    طبیعتا باید برای تعدیل متوقف بشه منتها باید دید باز و قطعیتی در این بازار نیست
    تعدیل منفی؟؟؟

    نظر

    • وحید 20
      ستاره‌دار(98)
      • Mar 2011
      • 29911

      #527
      در اصل توسط rezatehrani پست شده است View Post
      تعدیل منفی؟؟؟
      امیدوارم اینگونه نباشه و دوستانی که دارن ضرر نکنن
      ولی باتوجه به گزارش....

      البته اگر مشکل فعلی حل بشه پولهاش برمیگرده در واقع الان شمشیر دولبه شده
      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

      نظر

      • ali30
        عضو فعال
        • Aug 2013
        • 1940

        #528
        آخرین اخبار و شنیده ها در مورد «حتاید»


        آخرین اخبار و شنیده ها در مورد «حتاید»















        حتاید با صف فروش روبروست.شرکتی که این روزها با حاشیه هایی روبرو شده است.تنش میان شرکت با سازمان بنادر شدت گرفته است و همین عامل سهم را با افت قیمت روبرو کرده است
        شنیده هایی البته غیر موثق به گوش می رسد که قوه قضاییه به نفع سازمان بنادر رای داده و اگر این اتفاق بیفتد سود شرکت کاهش محسوسی خواهد داشت.از مسئولان شرکت جویا شدیم که قضیه حکم قضایی در مورد رای به بدهکار بودن تایدواتر به سازمان بنادر چیست که در بازار سهام پیچیده است که در جواب شنیدیم که : اساسا هیچ شکایتی در مورد بدهکار بودن تایدواتر به سازمان بنادر مطرح نشده است. موضوع بدهکاری تایدواتر یک ادعای بی اساس از سوی مدیران ارشد سازمان بنادر است که به دلیل نداشتن دلایل مستدل تا کنون هیچ اقدامی برای اثبات ادعا صورت نپذیرفته استدر مورد فروش مهر اقتصاد در سهم جویا شدیم که در جواب گفته شد: مهر اقتصاد حدود 450 میلیون سهم در تایدواتر دارد فروش چند میلوین سهم ارتباطی با خالی کردن سهامدار عمده ندارد. احتمال سهامدار عمده نیاز به نقدینگی دارد و بر همین اساس بخشی از سهام شرکت های خود را در بورس می فروشددر شنیده ای دیگر گفته شده که مدیرعامل تایدواتر به عنوان مدیر عامل سازمان بنادر معرفی خواهد شد در این باره مسئولان شرکت اظهار کردند که اینکه چه کسی مدیرعامل جدید سازمان بنادر خواهد شد مشخص نیست اما از افراد متعدد و متخصصی در این حوزه برنامه خواسته شده است از جمله مدیرعامل شرکت تایدواتر
        تمام ناتمام من با تو تمام ميشود...../:.Heart.:/

        نظر

        • adelpasand
          عضو عادی
          • Oct 2013
          • 31

          #529
          روابط عمومی شركت تایدواتر خاورمیانه - تهران [1392/07/30]
          مدیرعامل تایدواتر خاورمیانه، با بیان این که تایدواتر اپراتور بندر شهید رجایی نیست گفت: ما هیچ تجارتی در جمهوری اسلامی ایران تحت نام تایدواتر نداریم که این موضوع را با مستندات می توانم نشان دهم.
          به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه به نقل از تین نیوز، نشست کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و گمرک اتاق بازرگانی ایران، عصر روز یکشنبه (28 مهرماه) با حضور مدیرعامل شرکت تایدواتر و نمایندگانی از شرکت های کشتیرانی و سازمان بنادر به همراه اعضای این کمیسیون در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
          دکتر محمد کاشانی، مدیرعامل تایدواتر، در این نشست اظهار کرد: بنده در دو دوره مدیرعامل تایدواتر بودم؛ یک دوره در زمانی که تایدواتر در اختیار دولت بود (79 تا 82) و مدتی هم مربوط به زمانی است که بحث خصوصی سازی در تایدواتر پیش آمد و تا اکنون در آنجا هستم.
          عضو هیات مدیره تایدواتر ادامه داد: تمام کشورهای توسعه یافته دنیا بدون استثنا یک اپراتور ملی دارند، به عنوان مثال در آسیا PSA را در سنگاپور داریم که یکی از بزرگترین پورت اپراتورهای دنیاست.
          کاشانی یادآور شد: زمانی که آقای ترکان و بعد آقای حجتی وزیر راه و ترابری بودند، ضرورت ایجاد یک اپراتور ملی تشخیص داده شد و نیازهای ایجاد یک اپراتور ملی، در تایدواتر به وجود آمد که اولین آنها بحث آموزش است؛ در حال حاضر ما دانشکده با حدود 2 هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف داریم.
          وی ادامه داد: در حوزه نرم افزار، تایدواتر بزرگترین شرکت تولیدکننده نرم افزارهای تخصصی را با عنوان رهیاب رایانه دارد که تقریبا بخش عمده ای از شرکت های حوزه هندلینگ کالا در بنادر، مشتری شرکت ما هستند. همچنین بیش از 10 هزار نفر پرسنل به طور مستقیم و غیر مستقیم در تایدواتر کار می کنند.
          کاشانی با بیان این که تایدواتر بیش از 400 میلیون دلار تجهیزات، فقط در حوزه کانتینر دارد افزود: بنابراین به عنوان یک اپراتور ملی، تایدواتر در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و اگر ما تحریم شدیم، مفهومش این است که تایدواتر در نظام موثر بوده است.
          عضو حقوقی شرکت تایدواتر با بیان این‌ که واگذاری تایدواتر به بخش خصوصی به خاطر ارزش قرارداهایی بود که با سازمان بنادر داشت افزود: آن زمان که مدیرعامل تایدواتر بودم و تایدواتر متعلق به دولت بود، همه این فعالیت‌ها را دپارتمان ها و شرکت های خصوصی ارائه می دادند و سازمان بنادر تنها یک شرکت داشت و بنده همیشه به این فکر می کردم که سازوکار ما با سازمان بنادر، سازو کار هندلینگ نیست. در حقیقت واگذاری شرکت تایدواتر مفهومش این بود که سازمان بنادر این مجموعه فعالیت ها به بخش خصوصی بدهد اما در حال حاضر همه آن کارها را خودش انجام می دهد و شرکت‌ های جدیدی درست کرده و این کارها را به آنها سپرده است، در حقیقت کار را از ما گرفته اند و به آنها داده اند!
          کاشانی با اشاره به یکی از مصوبات ابلاغ شده از سوی دولت به تایدواتر به عنوان راهکار برون‌رفت از تحریم گفت: این مصوبه به ما ابلاغ شد و ما انجام دادیم اما آیا دولت محترم به وظیفه اش را انجام داده است؟!
          وی با اشاره به این که این مصوبه در قالب یک متن سری و در زمانی که تایدواتر تحریم شد، به آنها ابلاغ شد، اظهار کرد: یک بند این مصوبه می گوید: «به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مادی و معنوی شرکت تایدواتر خاورمیانه، سازمان بنادر و دریانوردی موظف است نسبت به عقد قرارداد خدمات بندری با شرکت یا شرکت های جایگزین معرفی شده از سوی تایدواتر اقدام نماید و کلیه فعالیت های بین المللی شرکت تایدواتر را به شرکت های معرفی شده منتقل کند. بدیهی است سایر فعالیت های داخلی شرکت تایدواتر با رعایت بند یک این مصوبه ادامه می یابد.»
          کاشانی ادامه داد: وقتی این مصوبه ابلاغ شد پیگیر ضمانت اجرایی آن شدیم اما هنوز نتیجه نگرفته ایم، علیرغم این که کارهایمان به شرکت های تابعه منتقل شده یعنی ما مصوبه را اجرا کردیم.

          نام تایدواتر فقط روی تابلو شرکت است و در بورس، نه هیچ جای دیگر
          وی با بیان این که «به جز تابلو شرکت تایدواتر و در بورس، در هیچ جای دیگری نام تایدواتر نیست» افزود: به غیر از سهامداران حقوقی، ما بیش از 12 میلیون سهامدار حقیقی داریم و باید جوابگوی مردم باشیم. اگر ما "لطف کنیم و عقب بیاییم" با این سهامداران چه کنیم؟! از سوی دیگر تجهیزات ما، ویژه عملیات کانتینری است و نمی توانیم کار دیگری انجام دهیم. این تجهیزات متعلق به مردم است. بنده هیچ سهمی در تایدواتر ندارم و عضو حقوقی آن هستم و به سهامداران که ملت هستند، تعهد دارم.
          کاشانی با بیان این که وقتی شرکتی از حالت دولتی به خصوصی تبدیل می شود، سازمان مادر تخصصی، متعهد به اجرای پشتیبانی از فعالیت های آن شرکت می شود، گفت: سازمان خصوصی سازی این تعهد را به ما داده اما سازمان بنادر اعلام می کند که ربطی به ما ندارد و بروید از همان سازمان خصوصی سازی که پول خصوصی شدن شما را گرفته، تعهدات را بخواهید!

          این مقام مسئول در تایدواتر گفت: البته تمام مقتضیات و راهکارهای برون رفت از تحریم برای تایدواتر چیده شده و در حال انجام است و هیچ گرفتاری هم در این باره وجود ندارد اما بخشی از این مسایل مربوط به کل نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید در سطح ملی حل شود، نه این که در جراید مطلبی منعکس شود و سهامداران تایدواتر اعتراض کنند.
          وی با بیان این که با توجه به شواهد موجود و ناهماهنگی موجود، یقین دارم مشکلاتمان بیشتر خواهد شد، افزود: یکی از کارهای ما این بود که خطوط لاینر را دعوت می کردیم و با آنان کار می کردیم اما از زمانی که دلار 3 هزار تومان شد، گفتند چه خوب است که خودمان این کار را انجام دهیم! بنابراین در برخی موارد، اصلا بحث تحریم در میان نیست.

          هیچ تجارتی در ایران تحت نام تایدواتر نداریم
          کاشانی همچنین تصریح کرد: رسما تایدواتر اپراتور بندر شهید رجایی نیست! مطابق مصوبه شورای امنیت که اعلام شده و خدمتتان عرض کردم، تایدواتر در اپراتور بندر شهید رجایی در حوزه کانتینر نیست و فقط سر در ساختمان و در بورس، نام تایدواتر وجود دارد. ما هیچ تجارتی در جمهوری اسلامی ایران تحت نام تایدواتر نداریم که این موضوع را با مستندات می توانم نشان دهم. وی ادامه داد: تشریفات حقوقی این مساله هم در حال پیگیری است.

          نظر

          • aliabfa
            عضو عادی
            • Sep 2013
            • 147

            #530
            کشورهای عضو اتحادیه اروپا به رغم رای دادگاه عمومی اروپا برای لغو تحریم‌های این اتحادیه علیه خطوط کشتیرانی ایران، گامی مقدماتی برای اعمال دوباره تحریم علیه کشتیرانی ایران برداشته اند.

            خبرگزاری رویترز پنجشنبه، براساس گفته‌های چند دیپلمات گزارش داد که کشورهای اروپایی توافق کرده‌اند هفته جاری طی نامه‌ای به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی و زیرمجموعه‌های آن، آنها را از قصد خود آگاه سازند، موضوعی که به نوشته رویترز مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب را بالقوه پیچیده‌تر خواهد کرد.

            نهاد قضایی اتحادیه اروپا، در شهریورماه گذشته، تحریم‌های این اتحادیه را علیه شرکت کشتیرانی ایران و ۱۷ شرکت وابسته به آن لغو کرد.

            امیدوارم این خبر درست نباشه/:.sadsmiley.://:.sadsmiley.:/

            نظر

            • rezatehrani
              عضو فعال
              • May 2013
              • 336

              #531
              چی شد؟؟؟
              چرا بسته شد؟؟؟!!!

              نظر

              • Bourse for all season
                عضو عادی
                • Oct 2013
                • 26

                #532
                سلام
                مگه گزارش شش ماهه رو ندیدی؟
                رفت برای یک تعدیل منفی سنگین.
                اینم از بورس ایران که هر کی دلش بخواد می تونه مردم سر کیسه کنه.
                [FONT=&quot] [/FONT] [COLOR=#1F497D][FONT=Symbol]· [/FONT][/COLOR][COLOR=#1F497D][FONT=&quot]سهام شركتي رو بخريد كه اگه يه روز بورس تعطيل شد شما نگراني نداشته باشيد. [/FONT][/COLOR][COLOR=#1F497D][FONT=&quot][/FONT][/COLOR]

                [RIGHT]
                [/RIGHT]

                نظر

                • DJANGO
                  عضو فعال
                  • May 2013
                  • 1701

                  #533
                  در اصل توسط rezatehrani پست شده است View Post
                  چی شد؟؟؟
                  چرا بسته شد؟؟؟!!!
                  تعدیل منفی عزیز
                  عشقی که زندگی میبخشد../www.mahak-charity.org/main//:.Heart.:/

                  نظر

                  • DJANGO
                    عضو فعال
                    • May 2013
                    • 1701

                    #534
                    در حمل و نقلی ها حتاید برای تعدیل منفی بسته شد و متاسفانه سهامدران به خبرهایی که از شرکت منتشر می شود اعتماد کرده بودند
                    پرشین تحلیل
                    عشقی که زندگی میبخشد../www.mahak-charity.org/main//:.Heart.:/

                    نظر

                    • rezatehrani
                      عضو فعال
                      • May 2013
                      • 336

                      #535
                      خدا کنه یه حرکتی بزنه و یک شفاف سازی خوب بده
                      والاا............ :((

                      نظر

                      • eli77
                        عضو عادی
                        • Sep 2012
                        • 263

                        #536
                        سلام. با امور سهام صحبت کردم گفت تعدیل منفی داریم. ولی تا اخر اذر سهامداری کنید ..نمیدونم والا
                        [B]هر که او بیدارتر، پر دردتر[/B]

                        نظر

                        • وحید 20
                          ستاره‌دار(98)
                          • Mar 2011
                          • 29911

                          #537

                          معاون وزیر راه و شهرسازی:

                          حضور تایدواتر در بندر شهید رجایی غیرقانونی است/ منتظر ابلاغ حکم تخلیه هستیم

                          رئیس سازمان بنادر با بیان اینکه تاید‌واتر به عنوان اپراتور بندر شهید رجایی از سال ۸۹ قراردادی با سازمان امضا نکرده است، گفت: در این راستا حکم تخلیه این بندر را از سوی مراجع قضایی پیگیری کرده و منتظر ابلاغ هستیم.

                          به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عطاءالله صدر طی نشست خبری درباره حضور شرکت تاید‌واتر در پورت اپراتوری بندر شهید رجایی اظهار داشت: تایدواتر از شرکت‌های فعال خدمات دریایی و بندری است که از سال 87 طبق قانون برنامه سهام دولت در این شرکت دریایی از طریق سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد.

                          وی با بیان اینکه 90 درصد کانتینر کشور از طریق بندر شهید رجایی جابه‌جا می‌شود اظهار داشت: رابطه سازمان بنادر با تاید‌واتر قراردادی پیمانکاری است که هر سال تمدید می‌شود.

                          معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در ابتدای سال 89 در راستای توسعه فعالیت‌های بندر شهید رجایی دولت مصوب کرد که اپراتور دوم در این بندر فعال شود اما شرکت تاید‌واتر به عنوان اپراتور اول بندر شهید رجایی در اعتراض به حضور اپراتور دوم از امضای قرارداد سر باز زد.

                          رئیس سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه فعلا قراردادی با تاید‌واتر برای پورت اپراتوری بندر شهید رجایی نداریم گفت: حضور تاید‌واتر در بندر شهید رجایی غیرقانونی است و از سال 89 به بعد این شرکت بدون انعقاد قرارداد با دولت در بندر شهید رجایی فعالیت می‌کند.

                          صدر اظهار داشت: حتی زمانی که ما اعلام کردیم تاید‌واتر تجهیزات بندری دولت را پس بدهد از اجرای این کار سر باز زده‌اند.

                          مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: دولت فاز دوم بندر شهید رجایی را با 410 میلیون دلار راه‌اندازی کرد اما لازم بود در کنار تاید‌واتر اپراتور دومی نیز فعال شود ولی این شرکت دریایی به دلیل فراهم آوری بازار انحصاری کنار نمی‌رود.

                          وی با اشاره به انجام اقدامات قانونی برای رفع این مشکل اظهار داشت: درخواست حکم تخلیه تاید‌واتر را از بندر شهید رجایی به مراجع قانونی و قضایی ارائه داده‌ایم که قوه قضائیه در این باره حکم تخلیه داده و منتظر ابلاغ حکم برای تخلیه بندر شهید رجایی توسط تاید‌واتر هستیم.

                          *اختصاص 540 میلیارد تومان برای ساخت شناور از محل وجوه اداره شده سازمان

                          مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی بخشی از منابع خود را به ارائه تسهیلات ارزان‌ قیمت به متقاضیان ساخت و توسعه شناورها اختصاص داد که این منابع به صورت وجوه ارائه شده در بانک‌ها ذخیره شده است.

                          صدر افزود: توافقنامه‌ای به امضا رسانده‌ایم مبنی بر اینکه به میزان سپرده گذاری سازمان در بانک‌ها چندین برابر آن به صورت خط اعتباری تسهیلات ساخت شناور و تجهیزات بندری به بخش خصوصی ارائه شود.

                          وی با بیان اینکه سازمان بنادر صد در صد سود تسهیلات ساخت شناورهای مسافری را خود پرداخت می‌کند گفت: همچنین 70 درصد سود تسهیلات بانکی شناورهای باری نیز توسط سازمان بنادر پرداخت می‌شود.

                          مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: موافقتنامه چهارجانبه بین بانک عامل، سازمان بنادر، متقاضی و سازنده تنظیم شده است و طرح توجیه متقاضی مبنای کار قرار می‌گیرد.

                          وی تصریح کرد: آورده بخش خصوصی برای خرید شناورهای داخل 20 درصد است و 80 درصد قیمت شناور تسهیلات بلند‌مدت پرداخت می‌شود.

                          معاون وزیر راه اضافه کرد: از سال 1388 تا 92 تعداد 220 طرح با اعتبار تسهیلاتی 540 میلیارد تومان تصویب کردیم که از این وجوه استفاده شود.

                          وی یادآور شد: تاکنون 125 مورد تسهیلات در این مورد پرداخت شده است.

                          *لزوم دقت در واگذاری شرکت‌های دولتی و خصوصی‌سازی‌ها

                          مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: واگذاری صدرا و ایزوئیکو به بخش خصوصی مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است اما نکته مهم این است که این صنعت باید توسط بخش حرفه‌ای اداره شود و در خصوصی‌سازی‌ها باید توانایی بخش خصوصی و ایجاد رقابت سالم را مدنظر قرار دهیم. صدر یادآور شد: اساس واگذاری‌ها استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌ای و مدیریت حرفه‌ای بخش خصوصی است.

                          مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: کشتی‌سازی از صنایعی است که در ایران با کره جنوبی آغاز شد اما آنها در حال حاضر رتبه‌ای بسیار بالاتر از ما دارند.

                          وی همچنین درباره مزایده بندر علی‌آباد اظهار داشت: مزایده این بندر مورد تائید قرار گرفته است اما مزایده بندر انزلی به دلیل عدم رعایت قانون ابطال شده است و دوباره برگزار خواهد شد.

                          *حضور سرمایه‌گذاران هندی برای طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار

                          وی با بیان اینکه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار ظرفیت این بندر را به 6 میلیون تن می‌رساند گفت: سه پست اسکله این بندر تا بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

                          وی با اشاره به استقبال هندی‌ها از سرمایه‌گذاری در طرح توسعه این بندر گفت: آنها از سرمایه‌گذاری در خط آهن چابهار، سرخس نیز به صورت BOT استقبال کردند.
                          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                          نظر

                          • rezatehrani
                            عضو فعال
                            • May 2013
                            • 336

                            #538
                            کسی نمیدونه چی شد این سهم؟؟؟
                            در چه مرحله ای هست؟؟

                            نظر

                            • ali30
                              عضو فعال
                              • Aug 2013
                              • 1940

                              #539
                              در اصل توسط rezatehrani پست شده است View Post
                              کسی نمیدونه چی شد این سهم؟؟؟
                              در چه مرحله ای هست؟؟
                              دوستان سلام من این سهم را ندارم ولی تارگت اول حداقلی 1300 تومانی اعلام میکنم در میان مدت......................در مورد تعدیل منفی هم هیچ جای نگرانی نیست اصلا جوش وقصه نخورید......................فقط صبر کنید...........حالا ببینین من کی گفتم. پرسود باشید
                              تمام ناتمام من با تو تمام ميشود...../:.Heart.:/

                              نظر

                              • rezatehrani
                                عضو فعال
                                • May 2013
                                • 336

                                #540
                                در اصل توسط ali30 پست شده است View Post
                                دوستان سلام من این سهم را ندارم ولی تارگت اول حداقلی 1300 تومانی اعلام میکنم در میان مدت......................در مورد تعدیل منفی هم هیچ جای نگرانی نیست اصلا جوش وقصه نخورید......................فقط صبر کنید...........حالا ببینین من کی گفتم. پرسود باشید
                                حرفتو قبول دارم چون یکی از محورهای اصلی مذاکرات ژنو برداشتن تحریم های کشتیرانی بود که به نتایج خوبی هم رسیدن
                                ولی
                                خب کی باز میشه؟؟؟
                                کسی خبر ازش داره؟؟؟

                                نظر

                                در حال کار...
                                X