تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • محود
    عضو عادی
    • May 2013
    • 26

    #631
    پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

    امروز هم که باز نشد یه فکر بکنین مسولان مربو طه

    نظر

    • وحید 20
      ستاره‌دار(98)
      • Mar 2011
      • 29911

      #632
      پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

      سهامدار: علت توقف طولانی مدت نماد معاملاتی حتاید چیست؟

      مرکز ارتباط: با توجه به مشکلات ایجاد شده توسط کارفرما برای شرکت در بندر شهید رجایی و عدم تأیید درآمدها، این شرکت تاکنون نسبت به ارسال اطلاعات سال 92 و 93 اقدام نکرده است. پس از برطرف شدن موارد اعلام شده، زمینه بازگشایی نماد معاملاتی حتاید فراهم می شود.

      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

      نظر

      • soroush
        عضو فعال
        • Jan 2011
        • 561

        #633
        پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

        کسی میدونه دقیبقا کی باز میشه؟
        احسان به مردم به کمال نمیرسد جز با سه خصلت:۱- شتاب نمودن در آن ۲- کم شمردن بسیار آن ۳- منت نگذاشتن با آن به مردم.

        نظر

        • مجيد رادمنش
          مدیر (6)
          • Oct 2010
          • 4902

          #634
          افزایش رشد سودآوری شرکت های اقماری تایدواتر در سال 92


          سودآوری 4 عدد از شرکت های اقماری تایدواتر در سال گذشته با افزایش بیش از 100 درصدی مواجه شد.


          به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، بر اساس صورت های مالی ارائه شده از سوی شرکت های آموزش فناوري ساحل و فراساحل، بين المللي توسعه وعمران دريا گستر کيش، افتخار سهام و رهیاب رایانه گستر، این شرکت ها در سال 92 با افزایش سود از 104 تا 245 درصد مواجه شده اند.



          رشد 245 درصدی سود شرکت شرکت آموزش فناوري ساحل و فراساحل


          شرکت آموزش فناوري ساحل و فراساحل برای سال مالی منتهی به پایان سال 92 مبلغ 958 رسال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال 91 از رشد 245 درصدی برخوردار شد. این شرکت در سال گذشته با افزایش 49 درصدی درآمد حاصل از ارائه خدمات مواجه شد. سرمایه ثبتی این شرکت بالغ بر 2 میلیارد ریال است.



          رشد 169 درصدی سود شرکت بين المللي توسعه وعمران دريا گستر کيش


          سود محقق شده شرکت بين المللي توسعه وعمران دريا گستر کيش برای سال مالی منتهی به پایان سال 92 به ننسبت به مدت مشابه سال 91 از رشد 169 درصدی برخوردار شد. این شرکت در سال گذشته با افزایش 11 درصدی درآمد حاصل از ارائه خدمات مواجه شد. سرمایه ثبتی این شرکت بالغ بر 12.5 میلیارد ریال است.



          رشد 114 درصدی سود شرکت افتخار سهام


          شرکت افتخار سهام برای سال مالی منتهی به پایان سال 92 مبلغ 808 رسال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال 91 از رشد 114 درصدی برخوردار شد. این شرکت در سال گذشته با افزایش 60 درصدی درآمد حاصل از سزمایه گذاری ها و افزایش 4123 درصدی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری مواجه شد. سرمایه ثبتی این شرکت در سال 92 بالغ بر 90 میلیارد ریال شد که نسبت به سال 91 از رشد 200 درصدی برخوردار است.



          رشد 104 درصدی سود شرکت رهیاب رایانه گستر


          شرکت رهیاب رایانه گستر برای سال مالی منتهی به پایان سال 92 مبلغ 12449 رسال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال 91 از رشد 104 درصدی برخوردار شد. این شرکت در سال گذشته با افزایش 116 درصدی درآمد حاصل از ارائه خدمات مواجه شد. سرمایه ثبتی این شرکت بالغ بر 51 میلیارد ریال است.


          روابط عمومی شركت تایدواتر خاورمیانه - تهران 1393/03/07
          یـــــاد خــــــدا آرامش بخش دلهــــــاست ..... کجایند مردان بی ادعـــــــا

          نظر

          • "heydar"
            عضو فعال
            • Sep 2012
            • 7493

            #635
            پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

            جزئیات حضور کشتیرانی‌های خارجی در ایران؛
            زیان سنگین ایران از تخلیه کالاها در بندر جبل علی امارات/ تایدواتر دیگر به بندر شهیدرجایی برنمی‌گردد

            معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به جزئیات حمایت دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بنادر، بازبینی در پروژه های بندر آستارا و ترمینال غلات خلیج فارس و درخواست کشتیرانی های بزرگ برای حضور در ایران پرداخت.
            علی جهاندیده در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش تقاضای لاینرها برای مراجعه به بندرشهید رجایی در چندماه اخیر، اظهار داشت: پس از رفع مشکلاتی که در راستای تحریم بوجود آمد، لاینرهای زیادی به ما درخواست داده‌اند اما هنوز کشتی های بزرگ وارد بندر شهیدرجایی نشده‌اند.

            وی افزود: در حال حاضر کشتی‌های بزرگ به بنادر جنوبی خلیج فارس می‌روند و ما کالاهای خودمان را با مبلغ قابل توجهی اضافه قیمت به کشور می‌آوریم و تحویل صاحبان کالا می دهیم.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه ماباید سهممان را از حمل و نقل دریایی بگیریم، گفت: با حضور لاینرها در بندر شهیدرجایی، میزان تخلیه و بارگیری بالا می‌رود و می‌توانیم سرویس‌های لازم را به کشتی‌ها بدهیم.

            جهاندیده در خصوص اینکه چه لاینرهایی تقاضای جدید برای حضور در بنادر ایران داده‌اند، افزود: خطوط کشتیرانی از چین، کره، هند و ایتالیا درخواستهای جدیدی را به سازمان ارایه کردند که در حال بررسی است و فکر می‌کنم که به زودی ورود و خروج کشتی‌های بزرگ به ایران آسان می‌شود.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه تیم دیپلماسی ایران سعی دارند تا شرایط حضور کشتی‌های بزرگ را در کشور فراهم کنند، اظهار داشت: حضور کشتی‌های بزرگ به نفع اقتصاد ملی است و می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

            وی در پاسخ به این پرسش که با ورود لاینرها چه تعداد کشتی‌ وارد بنادر می‌شود، گفت: نمی‌توان تعداد کشتی‌ها را محاسبه کرد و باید منتظر بود تا شرایط حضور آنها مهیا شود، البته به بازار، تقاضا و گشایش ال سی‌ها برای سفارش کالا هم بستگی دارد. در نهایت ایجاد فضای مناسب در مراجعه کشتی‌های بزرگ به بنادر ایران موثر است.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص اینکه آیا تاکنون خروح کشتیرانی ایران از تحریم تاثیری بر رونق این صنعت داشته است، بیان کرد: به شکلی که مدنظر ما بود هنوز تاثیر خود را نشان نداده است زیرا مشکلاتی مانند بیمه کشتی‌ها که با تحریم برای کشتیرانی ایران بوجود آمده بود هنوز برطرف نشده است.

            جهاندیده با اشاره به همکاری با تیم مذاکره کننده برای حل مشکل کشتیرانی، اظهار داشت: همه به دنبال این هستند تا مشکلات حل شود
            اما هنوز تحریم‌ها حل نشده است؛ البته مراجعه کننده از سوی کشتیرانی‌های خارجی بوده است ولی آنها هم نیاز به برنامه ریزی دارند.

            وی با بیان اینکه وقتی شرکت‌های بزرگ کشتیرانی از کشور بروند یک شبه نمی‌توان آنها را بازگرداند، تصریح کرد: بهانه لاینرها این بود که تا زمانیکه تایدواتر حضور دارد وارد بندر شهید رجایی نمی‌شوند اما الان که تایدواتر از این بندر رفته است، این شرکت‌ها به بندر بازمی‌گردند.

            تاید واتر دیگر به بندرشهید رجایی بازنمی‌گردد

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی افزود: تاید واتر هم شرایط کنونی را درک کرده و می‌گوید من بهانه به دست دشمنان نمی‌دهم که برای همین منظور دیگر در این بندر حضور ندارد.

            جهاندیده با اشاره به اینکه تایدواتر شرکت توانمندی است و در حوزه های مختلفی حضور دارد، بیان کرد: اگر موضوع تحریم تایدواتر برداشته نشود این شرکت هم علاقه‌مند به حضور در بندر شهید رجایی نیست.

            وی در خصوص اینکه آیا شرکت های دیگر توانمندی حضور در بندر شهیدرجایی را دارند، گفت: یک اپراتور را موضوعات مختلف درجه بندی می‌کند، وقتی ترمینالی به یک اپراتور تحویل داده می‌شود تمامی نیروها به اپراتور جدید منتقل می‌شود بنابراین تمام این موضوعات به که یک اپراتور را برجسته می‌کند همچنان در بندر باقی می‌ماند.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص اینکه گفته می شود یکی از اپراتورهای بندر شهیدرجایی وابسته به صندوق بازنشستگی سازمان بنادر است، بیان کرد: صندوق بازنشستگی سازمان بنادر در هیچ یک از اپراتورها ذی نفع نیست.

            زیان سگین ایران از تخلیه کالاهای ایران در بندر جبل علی

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به این پرسش که زیان تخلیه کالاهای ایران در بندر جبل علی که با افزایش تحریم‌ها اتفاق افتاد چه میزان است، اظهار داشت: زیان عدد بزرگی است و قیمت تمام شده کالاها را خیلی بالا می‌برد، البته فقط هزینه حمل از بندر جبل علی به بندرعباس مطرح نیست بلکه وقتی کشتی با 4 تا 5 هزار تی یو کانتیر می‌آید یک سرویس می‌گیرد و اگر این تعداد کانتینر با کشتی‌های کوچک به بندر بیاید چندین خدمات و سرویس دهی لازم دارد.

            جهاندیده با بیان اینکه تعداد کشتی‌های بیشتر فضای بیشتری را برای خدمات دهی نیاز دارد، بیان کرد: زیان خیلی بیشتر از هزینه تمام شده کالاها است بنابراین به نفع ما است که کشتی‌های بزرگ به بنادر بیاید تا ارزش افزوده حفظ شود.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص برنامه این سازمان برای بهبود وضعیت بنادر ایران، اظهار داشت: براساس سند چشم انداز 1404 باید کشور اول منطقه باشیم بنابراین برای رسیدن به این هدف باید اقدامات زیادی انجام شود.

            جهاندیده با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی عادی به سند چشم انداز نمی رسیم، بیان کرد: اما می‌توانیم بخش خصوصی را در توسعه بنادر با اعتماد به توانمندیشان دخالت دهیم و مقررات دست و پاگیر در بخش دولتی را کاهش دهیم.

            برنامه‌های دولت برای حمایت از بخش خصوصی

            وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات، مدیریت منابع مردم و بانک ها است، گفت: اگر بتوانیم همه اقدمات از جمله تجهیزات، تاسیسات، ابنیه و دیگر اقدمات را در بنادر بزرگ یا کوچک به بخش خصوصی واگذار کنیم، توسعه بنادر با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سازمان تجربیات خوبی در تخصیص وجوه اداره شده دارد، گفت: سازمان می‌تواند از منابع صندوق توسعه ملی، منابع وجوه اداره شده و منابع بانک ها سرمایه گذاران را ازنظر مالی تامین کند.

            جهاندیده تصریح کرد: در حال حاضر بانک‌ از محل سپرده وجوه اداره شده 5 برابر وام می‌دهد و این وام به کسانی که سازمان بنادر معرفی خواهد کرد اختصاص پیدا می‌کند ضمن آنکه بخشی از سود بانکی از سپرده سازمان در بانک برداشت می‌شود.

            وی با بیان اینکه در واقع نصف سود بانکی را سازمان می‌پردازد، اظهار داشت: امتیاز دیگر سازمان، این است که مجلس اجازه داده که طرح‌های زیربنایی که در بنادر ایران به دست بخش خصوصی اجرا می‌شود، سازمان بنادر نزد بانک‌ها تضمین کند. در واقع این یک تبصره ارزشمند و کارگشا برای سازمان و سرمایه گذاران است و امیدواریم با این تبصره، سرمایه گذار زیادی را جلب بنادر کنیم.

            جذب 4 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه امیدواریم با این راهکارها فاصله را با رقبا کمتر کرده و در 11 سال باقیمانده تا 1404 به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم، گفت: بخش خصوصی تاکنون حدود 3500 میلیارد تومان در بنادر ایران سرمایه گذاری کرده است و ما امسال مصمم هستیم که حداقل 4 هزار میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری داشته باشیم زیرا زمینه برای این موضوع باز است و می‌توانیم بیشتر از این هم سرمایه گذاری داشته باشیم.

            جهاندیده با بیان اینکه سازمان هر چقدر بودجه مازاد داشته باشد برای وجوه اداره شده درنظر می‌گیرد، افزود: با این روند ظرفیت بنادر و تجهیزات و تاسیسات را افزایش داده و پس کرانه ها را رونق می‌دهیم تا بنادر لجستیکی داشته باشیم.

            وی با اشاره به اینکه وجوه اداره شده بخش مسافری را تکان داد، اظهار داشت: الان در بنادر جنوبی شناورهای استانداری تردد می‌کند که البته کافی نیست و در همه بنادر شمال و جنوب به دنبال این هستیم تا حمل و نقل مسافری همزمان با سایر بخش ها رونق پیدا کند.

            توسعه گردشگری و مسافرت دریایی

            وی در خصوص برنامه‌های سازمان برای رونق حمل ونقل مسافری، گفت: سازمان بنادر رویکرد جدیدی به اسم توسعه گردشگری دریایی و مسافرت دریایی دارد که وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هم بر آن تاکید دارند تا به سمت توسعه مسافرت‌های دریایی و گردشگری دریایی برویم.

            جهاندیده تصریح کرد: براین اساس از هر طرحی که از سوی استانداران ساحلی معرفی شود استقبال می‌کنیم به این دلیل که دغدغه توسعه داریم و آماده همه نوع همکاری هستیم.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سود تسهیلات برای بخش مسافری صفر درصد محاسبه می‌شود، بیان کرد: زمینه توسعه گردشگری دریایی در شمال نیز کمتر از جنوب نیست اما سازه‌های مناسب دریایی برای گردشگری دریایی نداریم.

            وی با بیان اینکه الان بین شهرهای شمالی تور دریایی نداریم که به عنوان نمونه از چالوس راه بیفتد و تا رامسر یا دیگر شهرها برود، گفت: برای همین منظور دولت برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری آسان سازی می‌کند.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی افزود: همه این طرح‌ها شدنی است و همت ساده سازی دولت، تقاضا از بخش خصوصی و حمایت از نمایندگان مجلس را می‌خواهد تا شرایط آسان شود و مجموعه وسیعی ازگردشگری دریایی را رقم بزنیم.

            جهاندیده در خصوص اقدماتی که دولت تاکنون در این زمینه انجام داده است، بیان کرد: در شمال که هیچ اتفاقی نیافتاده است اما در جنوب نزدیک 2 تا 3 هزار صندلی مسافری ایجاد شده و حدود 40 شناور فعالیت می‌کند اما اینها برای تردد است و هنوز تفریح دریایی و گردشگری دریایی در کشور نداریم.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: جزایر متعددی در کشور داریم که اگر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم همت داشته باشد می‌تواند از این محل، عددهای بزرگی از اشتغالزایی را با حفظ تمامی شئونات و حرمت به محیط زیست به دولت تقدیم کند.

            وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی می‌تواند با نظارت دولت گردشگری تفریحی راه بیاندازد، اظهار داشت: ما 5800 کیلومتر مرز ساحلی داریم که می توان از آن برای گردشگری استفاده کرد.

            بررسی دلایل عدم پیشرفت در ساخت بندرآستارا

            جهاندیده درپاسخ به این پرسش که ساخت بندر آستارا در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: ساخت این بندر هنوز تمام نشده است ضمن آنکه خصوصی سازی در ایران جوان است البته اینکه یک بندر از صفر تا صد به یک شرکت داده شود هم تجربه جدیدی است بنابراین با حفظ منافع سازمان و سرمایه گذار، پروژه باید با جدیت دنبال شود اما بخش خصوصی نباید از زمینه‌هایی که دولت ایجاد می کند سوء استفاده کند.

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هرکس قاعده بازی را رعایت نکند به ضرر بازی است و باید دو طرف به تعهدات خود عمل کنند، اظهار داشت: شرکت ها باید به نظارت دولت احترام بگذارند و سرموعد کار را تمام کنند زیرا اگر اعتماد سازی دو جانبه باشد تجربه خوبی خواهد بود که بنادر کوچک را واگذار کنیم تا اشتغالزایی منطقه‌ای ایجاد شده و رونق اقتصاد منطقه فراهم شود.

            وی باتاکید بر اینکه تمام قراردادهای قبلی سازمان در حال بررسی است، گفت: ساخت بندر آستارا تمام نشده و هیاتی را برای بررسی کار منصوب کردیم تا با بازدید از این بندر، آخرین وضعیت آن را به هیات عامل سازمان بنادر گزارش کنند.

            جهاندیده با اشاره به اینکه در پروژه براساس قرارداد عمل می کنیم و بنای ما تخریب نیست، گفت: ارزیابی‌ام از شرکت ها اینست که اگر پراکندگی کارشان را کمتر کنند و به کیفیت بیشتر از کمیت بها بدهند به نفع آنها است.

            تهیه گزارش از دلایل عدم توسعه ترمینال غلات در بندر امام

            معاون سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص ساخت ترمینال غلات خلیج فارس در بندرامام خمینی که قرار بود از سوی یک شرکت خصوصی ساخته شود، بیان کرد: هفته گذشته یک تیمی به این بندر رفته است تا وضعیت این پروژه را بررسی کند اما تاکنون درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی این پروژه بسیار کم بوده است.

            وی افزود: این شرکت قرار بود با یک شرکت خارجی همکاری کنند اما هنوز هیچ پولی برای این پروژه از خارج کشور تامین نشده است به همین جهت ما تیم هایی را اعزام کردیم تا از بخش های مختلف بازدید کرده و گزارش شفافی را به هیات عامل ارایه کنند.

            نظر

            • یولداش
              عضو عادی
              • May 2013
              • 101

              #636
              پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

              حتاید حسابرسی نشده 1232 ریال برای 92 محقق کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!

              An integrated system for collecting, monitoring, and publishing financial information of companies registered with the organization and other persons required by the Securities Market Act to report their information.

              نظر

              • abstract
                عضو فعال
                • May 2013
                • 1506

                #637
                پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                در اصل توسط یولداش پست شده است View Post
                حتاید حسابرسی نشده 1232 ریال برای 92 محقق کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!

                http://www.codal.ir/Reports/InterimS...777Rprkg%3d%3d
                جالبه B-)

                نظر

                • DJANGO
                  عضو فعال
                  • May 2013
                  • 1701

                  #638
                  پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                  در اصل توسط یولداش پست شده است View Post
                  حتاید حسابرسی نشده 1232 ریال برای 92 محقق کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  http://www.codal.ir/Reports/InterimS...777Rprkg%3d%3d
                  آفرین//.:blinksmiley.:/

                  پس این مدت رو دست خالی ننشسته بودن
                  عشقی که زندگی میبخشد../www.mahak-charity.org/main//:.Heart.:/

                  نظر

                  • rezatehrani
                    عضو فعال
                    • May 2013
                    • 336

                    #639
                    پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                    سلام
                    کسی از دوستان هست بدونه؟؟
                    سودشو کی میتونیم بریم از بانک بگیریم؟؟؟

                    نظر

                    • abstract
                      عضو فعال
                      • May 2013
                      • 1506

                      #640
                      پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                      در اصل توسط rezatehrani پست شده است View Post
                      سلام
                      کسی از دوستان هست بدونه؟؟
                      سودشو کی میتونیم بریم از بانک بگیریم؟؟؟
                      کدوم سود؟


                      Sent from my GT-N7100

                      نظر

                      • bahary
                        عضو فعال
                        • Dec 2011
                        • 2510

                        #641
                        پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                        مجمع عمومی سال 92 در تاریخ 93/4/14 برگزار می شه و حداقل 80% سود را تقسیم می کنه. سود سهام هم از نیمه دوم آبان93 به حساب سهامداران واریز می شود.بازگشایی سهم قبل از مجمع هم بعید است.شنیدم زمانی باز می کنند که بازار بشدت مثبت شده.بنابراین میره بعد از توافقات نهایی ژنو.سهامداران عزیز نگران نباشند این شرکت پس از بر طرف شدن موانع کار و تحریمها چند برابر قیمت فعلی خواهد شد.

                        نظر

                        • روحان
                          عضو عادی
                          • Nov 2013
                          • 53

                          #642
                          پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                          مدیرعامل شرکت تایدواتر: مشکلات تایدواتر با سازمان بنادر حل شد
                          روابط عمومی شركت تایدواتر خاورمیانه - تهران [1393/04/15]
                          مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه از حل و فصل مشکلات با سازما بنادر و دریانوردی خبر داد
                          به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، مهدی اعتصام مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه در مجمع عمومی سالیانه این شرکت با اشاره به مهمترین دستآوردهای شرکت تایدواتر در سال 92 تصریح کرد: تفاهم با سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته راه را برای حضور جدی تر شرکت تایدواتر خاورمیانه در تمامی مزایده و مناقصه های بندری هموار کرده است تا جایی که تکلیف اختلافات سنواتی مالی و حقوقی فیمابین مشخص شده و دیگر در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
                          وی سپس با اشاره به انجام بیش از 2800 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت تایدواتر طی 5 سال گذشته و با وجود تحریم ها و شرایط سخت اقتصادی در بنادر کشور به برنامه ها و اهداف کوتاه و بلند مدت تایدواتر برای سال جاری و سال های آینده اشاره کرد و افزود: حضور در فاز 2 و 3 توسعه بندرشهید رجائی، احداث سیلوی غلات 150 هزار تنی دربندر شهید رجایی، احداث سیلوی 150 هزارتنی دربندرامام (ره)، احداث سیلوی 50 هزارتنی دربندرامیر آباد و احداث ترمینال مواد معدنی دربندرامام (ره) از مهمترین برنامه های شرکت برای سال های آینده است.

                          نظر

                          • روحان
                            عضو عادی
                            • Nov 2013
                            • 53

                            #643
                            پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                            بازگشت تایدواتر به بازار پس از توافق جامع هسته ای ...............

                            نظر

                            • DJANGO
                              عضو فعال
                              • May 2013
                              • 1701

                              #644
                              پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                              آفرین 800 ریال سود نقدی.
                              عشقی که زندگی میبخشد../www.mahak-charity.org/main//:.Heart.:/

                              نظر

                              • محود
                                عضو عادی
                                • May 2013
                                • 26

                                #645
                                پاسخ : تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

                                در اصل توسط DJANGO پست شده است View Post
                                آفرین 800 ریال سود نقدی.
                                منم دارم به تعداد زیاد

                                نظر

                                در حال کار...
                                X