سایپا (خساپا)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • جعفرزاده
    عضو فعال
    • Dec 2010
    • 5833

    #931
    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

    دیدار مدیر عامل گروه سایپا با وزیر صنایع ونزوئلا

    نظر

    • خوشحال
      عضو عادی
      • Jan 2014
      • 247

      #932
      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

      تنها راه نجات بورس استعفای صالح ابادی است

      نظر

      • وحید 20
        ستاره‌دار(98)
        • Mar 2011
        • 29911

        #933
        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

        استقبال بی نظیر مشتریان از طرح پیش فروش سایپا در دهه فجر

        به گزارش ایلنا: مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از استقبال چشمگیر و کم نظیر هموطنان عزیز از طرح ویژه دهه مبارک فجر با شرایط متنوع فروش خبر داد.

        حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا اظهار داشت: پس از آغاز پیش فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا که با سود مشارکت مناسب و حداقل زمان تحویل ممکن انجام شد شاهد ثبت نام و تقاضای بالای مشتریان از طرح های مذکور بوده ایم.
        وی افزود: در پاسخ به نیاز بازار واستقبال کم نظیر مشتریان از طرح های مذکور با برنامه ریزی های صورت گرفته جهت افزایش تولید خودروها شرایط پیش فروش خودروها با حداقل تغییرات در زمان تحویل و سود مشارکت ادامه خواهد یافت.
        فروزان مهر در ادامه از رونمایی و تحویل محصول جدید شرکت سایپا خودروی دنده اتوماتیک S300 در اسفند ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آن دسته از مشتریان محترمی که اقدام به ثبت نام این خودرو نموده اند در اسفند ماه طبق برنامه خودرو مذکور را تحویل خواهند گرفت.
        مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا همچنین از شرایط پیش فروش ویژه s300 برای تحویل اردیبهشت ماه 93نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیان عزیز می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش سایپا در سراسر کشور و همچنین سایت فروش گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.
        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

        نظر

        • وحید 20
          ستاره‌دار(98)
          • Mar 2011
          • 29911

          #934
          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

          حضور خودروسازان خارجی در کشور به افزایش دانش و مهارت کمک خواهد کرد

          چهارشنبه، 23 بهمن 1392

          به گزارش خبرخودرو، به مناسبت ورود هیات تجاری فرانسوی به ایران گفتگویی با مهندس مدنی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا انجام دادیم و نظرشان را در خصوص شرایط ایجاد شده جویاشدیم.

          مهندس مدنی، مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا حضور هیات تجاری از کشور فرانسه در ایران را برای صنعت خودرو سازی کشور مفید دانست و گفت: خوشبختانه پس از برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو شرایط جهت حضور کشور های صاحب برند و تکنولوژی صنعت خودروسازی جهانی در ایران مهیا شده و قطعا حضور این هیات تجاری باعث گشودن درهای جدیدی برای همکاری خودروسازان داخلی و فرانسوی خواهد شد.

          وی افزود: حضور خودروسازان خارجی در کشور به افزایش دانش و مهارت در داخل کمک خواهد کرد و با دریافت تکنولوژی و ایجاد همکاری های جدید صنعت خودروی داخلی رشد خواهد کرد و این هم شامل خودروسازان و هم قطعه سازان کشور خواهد بود.

          مهندس مدنی با اشاره به قدمت همکاری با شرکت های فرانسوی خاطر نشان کرد: گروه خودروسازی سایپا از دیرباز همکاری هایی با شرکت های سیتروئن و رنو فرانسه داشته که متاسفانه بر اثر تحریم ها مدت زمانی این همکاری ها مختل شده است و با شرایط جدید می توانیم همچون گذشته این همکاری ها را ادامه دهیم.

          وی افزود: در شرکت پارس خودرو خط تولید محصول جدید ساندرو (B90) را احداث و مراحل پایانی آن را در حال اجرا داریم که با حضور مجدد شرکت رنو می توانیم این پروژه را سریع تر به اتمام برسانیم و امیدوارم که با شرایط پیش آمده هر چه زودتر این محصول جدید تولید و به بازار عرضه شود. همچنین درصورت افزایش دریافت قطعات خودروهای تندر90 و مگان قابلیت افزایش تولید این محصولات در شرکت پارس خودرو وجود دارد.

          مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: بازار ایران دارای ظرفیت بالایی است و شرکت های خودروساز خارجی نیز می توانند با حضور در ایران از این بازار بهره مند شوند، علاوه بر این ایران می تواند به عنوان پایگاهی جهت تولید و عرضه محصولات به بازار سایر کشورهای منطقه نیز عمل کند و گروه خودروسازی سایپا نیز آمادگی دارد تا با این شرکت های خارجی و صاحب برند وارد مذاکره شود و همکاری های جدیدی را آغاز نماید.

          وی در پایان اظهار امیدواری کرد با شرایط ایجاد شده در ایران و حضور شرکت های معتبر و صاحب تکنولوژی در عرصه خودروسازی با افزایش تولید و ایجاد تنوع در محصولات و دریافت دانش و مهارت این صنعت بتوانیم صنعت خودرو سازی کشور را گسترش دهیم
          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

          نظر

          • ایرج اکبری
            عضو فعال
            • Dec 2011
            • 10934

            #935
            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

            خودروهای ایکس 100 جایگزینی برای پراید
            تهران - ایرنا - خودروهای خانواده ایکس 100 سایپا با هدف ارتقای کیفی محصول در سطح استانداردهای جهانی در حالی جایگزین مدل های قدیمی خود یعنی پراید شد که انتقادهای زیادی نسبت به این خودرو در جامعه بروز کرد.
            خودروهای ایکس 100 جایگزینی برای پراید
            به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، تغییرات صورت گرفته نشان داد سایپا سعی کرده است تا با استانداردسازی پراید و ایجاد تغییرات ظاهری و فنی خودرو با مدل های قدیمی پراید خداحافظی کرده ، اما همچنان پلت فرم این خودرو را حفظ کند.

            صندلی های بکار رفته در خودروهای ایکس 100 با داشتن خصوصیتی بارز نظیر تنظیم ارتفاع به گواه اکثریت دارندگان این محصولات، از نظر راحتی و استحکام تغییرات زیادی داشته است. ارتقای کیفی این محصول در دو حوزه تصادف از جلو و پهلو و همچنین سیستم های چراغ های جلو و عقب صورت گرفته است.

            پراید چگونه خودرویی بود. پراید یا همان مزدا 121 و فورد فستییوا 1985 در موسسه ایمنی بزرگراه های آمریکا تست شده است. طبق نتایج تست، این خودرو بدترین وضعیت ایمنی را بین سواری های سایز کوچک داراست، به همین دلیل بود که جلوی تولید این خودرو گرفته شد.

            اصولا پراید قدیمی در تست تصادف دچار انحراف شدید در ستون، درها و سقف می شد، کابین سرنشینان تاب بر می داشت، در خودرو باز می شد و مواد داشبورت هم صدمه شدید به پای راننده می زد، جلوی خودرو درست جمع نمی شد و بسیاری از قطعات کاپوت مانند موتور هم در تصادف شدید وارد کابین می شد.

            به دلیل قدیمی بودن خودرو، عکسی از تست تصادف آن در سایت موسسه ایمنی بزرگراه های آمریکا در دست نیست. تنها در این سایت نتایج این تست تصادف آمده و نتیجه تست تصادف زیر دو ستاره ایمنی عنوان شده است.

            البته گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده در نسل جدید پراید که با نام پلتفرم ایکس 100 تولید می کند، این مشکلات حل شده است. هر چند گفته می شود ایمنی خودرو تا حد دو ستاره ایمنی بالا آمده است.

            طبق اعلام شرکت سایپا، در پراید جدید داخل در ها، کف خودرو و جلوی کابین با استفاده از گاردهایی و اضافه کردن ورقه های جدید فلزی تقویت شده اند. بین کابین و کاپوت هم ورقه تقویت شده فلزی قرار گرفته که اجزایی مانند موتور دیگر به داخل کابین پراید وارد نشوند و داخل داشبورت هم با یک سری لوله و گارد تقویت شده تا قطعات کاپوت وارد اتاق نشوند.

            ظرفیت های یک خودرو در بخش موتور و ساختار فنی و انتقال نیرو یکی از معیارهایی است که در خودرو مورد ارزیابی قرار می گیرد، تغییرات موتور خودروهای ایکس 100 سایپا در مقایسه با مدل های قبلی پراید آنچنان گسترده است که کاهش 15 درصد در مصرف سوخت و افزایش 17 درصد در کارایی را شامل شده و در زبان فنی و تخصصی این یعنی یک تغییر کامل در نیروی محرکه یک خودرو که تفاوت فاحش ایکس 100 را از دیگر خودروهای پراید نمایان می کند.

            همچنین حوزه تغییرات در بخش های تقویت بدنه، تقویت و تغییرات استایل تزئینات داخلی، تغییر در سیستم های چراغ جلو و عقب و تغییرات قطعات مکانیکی صورت گرفته است.

            از طرف دیگر تزیینات و امکانات داخلی یک خودرو علاوه بر زیبایی ظاهری، یکسری از نیازهای ایمنی و رفاهی را پوشش می دهد که در خودروهای ایکس 100 سایپا نحوه قرار گرفتن صندلی ها، نوع و شکل و مواد اولیه داشبورد و همچنین رو دری های بکار رفته از تغییراتی است که نسبت به پرایدهای قبلی اعمال شده است.

            در خصوص بدنه این خودرو نیز باید گفت استحکامی که در بدنه ایکس 100 از طریق تقویت ستون درب ها، تقویت کف اتاق، مقاوم سازی سقف و همچنین تغییرات محفظه موتور ایجاد شده را هرگز نمی توان با پرایدهای قدیمی مقایسه کرد و مشابه و یکسان دانستن این دو خودرو کاملاً متفاوت کمال بی انصافی است.

            انجام چنین تغییراتی کارهایی نبوده که یک روزه یا یک شبه انجام گرفته باشد، هر کدام از این اقدامات ساعت ها وقت و زحمت در طراحی و مهندسی را طلب کرده تا امروز بتوان ادعا کرد این خودرو توان گذراندن بالاترین تست های بین المللی را دارد که البته دریافت گواهینامه ها و گزارشات از معتبرترین مراکز تست خودرو گواهی بر این مدعاست.

            اما اتهام اصلی از سوی عده ای وارد می شود که به نظر می رسد شناختشان از یک خودرو فقط از روی ظاهر آن است و تمام اقدامات انجام شده را با مقایسه ای که اساسا قیاس غیرمنطقی به شمار می رود، زیر سوال می برند.
            كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

            نظر

            • وحید 20
              ستاره‌دار(98)
              • Mar 2011
              • 29911

              #936
              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

              تولید ون در سایپا

              به گزارش سایپا نیوز مهندس مدنی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از سایپا، با اشاره به جلسه ای که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده، گفت: بر اساس جلسه ی مشترکی که بین سایپا و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای تامین خودروی ون برای بخش حمل و نقل روستایی برگزار شد، سایپا استراتژی خود را در جهت توسعه کسب و کار خودروهای ون تعریف و کار در این زمینه را آغاز کرد.

              مهندس مدنی افزود: سایپا در بخش خودروهای تجاری از گذشته فعالیت می کند و این خودروها می تواند باعث اشتغال زایی در کشور شود، از طرفی با توجه به اینکه یکی از ماموریت های کمیته امداد نیز اشتغال است لذا جلساتی مشترک در این زمینه برگزار شد و انواع ون های مختلف موجود در بازار مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت ون شرکت برلیانس که از همکاران تجاری گروه سایپا است انتخاب شد.

              تولید ون در سایپا
              مهندس مدنی انتخاب این خودرو را بر اساس تطابق آن با نیازمندی های سازمان راهداری و بخش حمل ونقل روستایی دانست و گفت: این خودرو از لحاظ فنی کاملا مورد تائید است و در صورت انجام توافقات نهایی فی مابین سایپا و کمیته امداد این خودرو به سبد محصولات سایپا افزوده خواهد شد.
              وی افزود: سایپا در این زمینه با نگاه انجام مسئولیت های اجتماعی خود ورود کرده و هیچگونه نگاه اقتصادی ندارد. البته این نوع کسب وکار در کشور باعث ایجاد تنوع در سبد محصولات سایپا خواهد شد و به اشتغال زایی در نقاط محروم کمک خواهد کرد.
              مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا خاطر نشان کرد: این محصول بر اساس 20 سال همکاری شرکت برلیانس با تویوتا انتخاب شده و تمام دانش فنی این خودرو برگرفته از شرکت تویوتا است و علاوه بر کمیته امداد، سایر ارگان ها و نهاد ها هم می توانند از این خودرو استفاده کنند.
              مهندس مدنی در تولید این خودرو دو نکته اصلی را ضروری دانست و گفت: نیازمندی اساسی برای ورود به ساخت و عرضه خودروهای ون در کشور بر دو اصل استوار است اول داشتن توان مهندسی و ارائه خدمات پس از فروش که خوشبختانه سایپا از آن بهره مند است و دوم توان ارائه محصول با قیمت و تسهیلات مناسب که توان خرید مشتریان بالا رود و در این زمینه هم سایپا با همکاری بانک ها تمهیداتی اندیشیده است.
              وی افزود: اگرچه می توان با قیمت های ارزان ون به بازار عرضه کرد ولی در بعد کیفی و عملکردی، خودرو ون مورد نظر، بیشترین تطابق با نیازمندی های مطرح شده به لحاظ میزان بار و زوایای بین ردیف های صندلی را داراست.
              درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

              توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

              نظر

              • ایرج اکبری
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 10934

                #937
                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                یک مسوول شرکت سایپاخبرداد؛

                رونمایی تیبا 232 قبل از نوروز
                خمین- ایرنا- مدیر هماهنگی و نظارت بر طرحهای گروه خودروسازی سایپا از رونمایی خودرو تیبا 232 قبل از عید نوروز خبر داد.
                رونمایی تیبا 232 قبل از نوروز

                سیدمرتضی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودرو با تولید انبوه در شهریور ماه سال آینده وارد بازار خودرو کشور خواهد شد.

                وی گفت: همچنین خودروهای تیبا 2 قبل از سال جدید به مشتریان تحویل داده خواهد شد و اس آر 90 نیز به مشتریان تحویل داده شده است.

                احمدی با اشاره به این که امسال تاکنون 300 هزار دستگاه تولید و وارد بازار شده است، برنامه این شرکت برای سال آینده را تولید 670 هزار دستگاه انواع خودرو اعلام کرد.

                به گفته وی اکنون بیش از 700 نمایندگی مجاز خودرو ساپیا در سطح کشور فعالیت می کند.

                مدیرهماهنگی و نظارت بر طرحهای گروه خودروسازی سایپا اضافه کرد: اکنون 44 هزار نفر بصورت مستقیم در بخش های مختلف این گروه مشغول به کار هستند.

                وی از دولت خواست ضمن حمایت بیشتر از صنعت خودروسازی، با تدوین و اعمال قوانین خاص، بر بحث واردات خودرو نظارت بیشتر داشته باشد.

                احمدی اضافه کرد: تمام محصولات گروه خودروسازی سایپا استانداردهای لازم را دارد و حدود 95 درصد از قطعات محصولات این گروه در داخل کشور تولید می شود.ک/3
                كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                نظر

                • amirabbas2011
                  عضو فعال
                  • Nov 2013
                  • 651

                  #938
                  پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                  خساپا 11 ریال سود
                  برای سال 93
                  http://codal.ir/Reports/Exports/ZU32%40d1umVWfexxMkNIQZQ%3d%3d.pdf

                  نظر

                  • creator_65
                    عضو عادی
                    • Apr 2013
                    • 269

                    #939
                    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                    در اصل توسط amirabbas2011 پست شده است View Post
                    خساپا 11 ریال سود
                    برای سال 93
                    http://codal.ir/Reports/Exports/ZU32%40d1umVWfexxMkNIQZQ%3d%3d.pdf
                    نمیدونم واقعا این مبلغ میتونه بسازه یا نه،اما در این وضعیت بازار،میتونه جان تازه ای به بازار و بخصوص گروه خودرویی بده

                    نظر

                    • Alidadash
                      عضو فعال
                      • Jun 2013
                      • 959

                      #940
                      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                      برای خریدارا خوب باز شد.
                      سهامداری کنید تا رستگار شوید...

                      شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.

                      نظر

                      • شبندر
                        عضو فعال
                        • Sep 2012
                        • 3598

                        #941
                        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                        گزارشات دوازده ماهه چطوره آيا ميتونند گروه خودرو را منفجر كنند
                        دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                        نظر

                        • نیکا
                          ستاره‌دار (۲)
                          • Nov 2011
                          • 2122

                          #942
                          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                          در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                          گزارشات دوازده ماهه چطوره آيا ميتونند گروه خودرو را منفجر كنند
                          اگر افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی بدهند بله و درغیراینصورت زیان ده بوده وبرگشت میشود

                          نظر

                          • ایرج اکبری
                            عضو فعال
                            • Dec 2011
                            • 10934

                            #943
                            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                            ایران و چین برای تولید دو خودروی جدید توافق کردند

                            ​توافقنامه تولید دو خودروی جدید سدان و شاسی بلند بین شرکت سایپا و شرکت بزرگ خودروسازی چانگان چین امضا و مبادله شد.
                            به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شافعی بر توسعه همکاری در زمینه تحقیقات و طراحی بین دو شرکت سایپا و چانگان خودرو علاوه برای تولید خودروهای جدید تاکید کرد و گفت: شرکت چانگان در طراحی خودروهای جدید سایپا بصورت مستقیم مشارکت نماید.

                            معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شرکت چانگان می تواند از سه طریق در صنعت خودروسازی ایران حضور یابد، ادامه داد: یکی از این راه ها، سرمایه گذاری در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و با فناوری بالا بطور مستقیم در ایران می باشد.

                            وی اضافه کرد: پیشنهاد دیگر اینست که با خرید بخشی از سهام شرکت های سایپاکاشان، بن رو و پارس خودرو، و تولید محصول در این شرکتها وارد بازار ایران شود.

                            به گفته شافعی، گزینه سوم حضور چانگان درایران، خرید بخشی از سهام سایپا خواهد بود که اگر شرکت چینی علاقه مند به حضور در بازار ایران باشد، از طریق سایپا می تواند حضور موثرتری داشته باشد.

                            معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بیانات رئیس جمهور در اجلاس داووس و دعوت سرمایه گذاران خارجی به حضور در صنعت خودروی ایران، و نیز قانون جلب سرمایه گذاران خارجی، فضای مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران فراهم شده است که شرکت چانگان باید از این فرصت مغتنم استفاده نماید.

                            همچنین سعید مدنی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم با بیان این که برنامه دولت ایران، تبدیل کشور به قطب تولید خودرو در منطقه با تولید 3 میلیون دستگاه در سال است، اظهار داشت: سال گذشته 15 درصد از محصولات سایپا صادر شده است که این رقم ظرف 5 سال آینده باید به 30 درصد افزایش یابد.

                            مدنی افزود: هر یک از شرکتهای خودروساز عضو گروه سایپا بجز سایپاکاشان، دارای یک شریک تجاری خارجی خودروساز می باشند که هدف از همکاری با چانگان، تولید محصولات این شرکت در کاشان که دارای ظرفیت سالانه 180 هزار دستگاهی است، خواهد بود.

                            مدیرعامل سایپا یادآور شد: در همسایگی ایران حدود 400 میلیون نفر زندگی می کنند که بجز ترکیه، در هیچکدام خودروسازی مطرحی فعالیت نمی نماید و با همکاری چانگان از این ظرفیت بنحو احسن استفاده خواهیم برد.

                            مدنی اضافه کرد: شرکت سایپا با چانگان می تواند در حوزه های طراحی، تولید و صادرات خودرو و نیز حمایت های تکنیکی در قالب سرمایه گذاری مشترک همکاری نماید.

                            در این مراسم مدیرعامل شرکت چانگان با اشاره به سوابق این شرکت در زمینه تولید خودرو در چین بعنوان بزرگترین خودروساز با برند چینی در حال حاضر، عنوان کرد: هم اکنون چانگان بیش از 10 درصد بازار خودروی چین را در اختیار دارد و قصد داریم با تولید 6 میلیون دستگاه خودرو در سال 2020 به رده اول خودروسازان چینی دست پیداکنیم.

                            وی افزود: چانگان و سایپا ایده ها و فلسفه های مشترکی در صنعت خودرو دارند و با توجه به زیرساخت های مناسب این شرکت ایرانی در حوزه طراحی، تولید خودرو و خدمات پس از فروش، سایپا می تواند شریک مناسبی برای چانگان باشد.

                            وی خاطرنشان کرد: چانگان که با سرمایه گذاری مشترکی که با شرکت های بزرگ و معتبر خودروساز جهانی همچون فورد، مزدا، پژو سیتروئن و سوزوکی انجام داده است، و با ایجاد مراکز طراحی و تحققاتی در ایتالیا، ژاپن و انگلستان، هم اکنون 27 سایت تولیدی و 25 محصول خودرویی تولید می کند و به حدی از دانش و تکنولوژی دست یافته که قصد حضور در بازارهای جهانی را دارد و همکاری با سایپا در ایران را یکی از مسیرهای ورود به بازارهای جهانی می داند
                            كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                            نظر

                            • جعفرزاده
                              عضو فعال
                              • Dec 2010
                              • 5833

                              #944
                              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                              سایپا به دنبال دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است
                              سعید مدنی در گفت و گو با سایپانیوز اظهار کرد: توجه به ظرفیت های داخلی، استفاده از توانمندی های موجود در مجموعه گروه خودروسازی سایپا و ایجاد زمینه بروز و ظهور استعدادها و توانمندی های درونی در دستور کار گروه قرار گرفته است.
                              وی افزود: کاهش نیاز به مواد اولیه خارجی و الگوبرداری از صنایع روز جهان جهت بومی سازی دانش از جمله اهدافی است که سایپا برای دستیابی به آن ها سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده است.
                              مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: افزایش عمق داخلی سازی محصولات و طراحی پلت فرم خودرو که زمینه ساز ارتقا دانش مهندسان داخلی است در حال حاضر در سایپا وارد فاز اجرایی شده و برنامه های جدیدتری را نیز در سال آینده در دستور کار خواهیم داشت؛ ضمن این که این اقدام موجب کاهش آسیب پذیری مجموعه در برابر تهدیدات اقتصادی خارجی خواهد شد.
                              مدنی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با هدف گذاری تولید صادرات محور زمینه ورود ارز را به داخل کشور فراهم کرده و هم موجبات افزایش سطح اشتغال و کارآفرینی را در این مجموعه ایجاد کنیم.
                              وی تاکید کرد: همزمان با افزایش سطح حمایت دولت از صنایع کشور، تلاش می کنیم با فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو ضمن تولید محصول با برندهای مشترک، جایگاه خود را در بازارهای داخل و خارج حفظ کرده و امکان ورود به بازارهای بین المللی جدید را فراهم کنیم.
                              مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب را زمینه ساز توجه بیشتر به توانمندی های ناشناخته داخلی برای بهبود فضای کشور عنوان کرد و گفت: تقویت فرهنگ جهادی از طریق افزایش مشارکت و مسئولیت پذیری در کنار افزایش بهره وری، کارآفرینی و سرمایه گذاری مهم ترین اهداف حال و آینده سایپا است.

                              نظر

                              • جعفرزاده
                                عضو فعال
                                • Dec 2010
                                • 5833

                                #945
                                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                                به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، همزمان با چهل و ششمین سالروز تاسیس گروه خودروسازی سایپا، سه محصول جدید این شرکت شامل سایپا 232 ، ساندرو و S300 که در قالب پلتفرم های جدید تولید شده اند رونمایی خواهند شد. مطابق اعلام شرکت سایپا تولید و عرضه محصولات جدید از نیمه دوم سال 1393 آغاز می شود.

                                مراسم سالگرد تأسیس شرکت سایپا فردا دوشنبه 19 اسفند ماه با حضور مسئولان عالی رتبه کشور برگزار خواهد شد.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X