سایپا (خساپا)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • bahary
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 2510

    #961
    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

    به گزارش پلیس راهور ناجا بیش از 35% حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت در تعطیلات نوروز 93 از خودروهای تولیدی سایپا خصوصا پراید بوده است. در این رابطه مقرر شده است تا از ادامه تولید این اتومبیل که نقش تابوت را برای سرنشینان خود دارد و همچنین آلوده ترین خودرو برای محیط زیست است، جلو گیری شود.

    نظر

    • لولی بربط زن
      عضو فعال
      • Nov 2013
      • 1862

      #962
      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )
      امضاي توافق نامه سايپا و چانگان براي توليد دو خودروي جديد
      چهارشنبه، 20 فروردين 1393
      ساعت: 12:08 Wednesday, April 09, 2014
      كد خبر: 253022


      به گزارش خبرخودرو، توافق نامه تولید دو خودروی جدید سدان و شاسی بلند بین شرکت سایپا و شرکت بزرگ خودروسازی چانگان چین با حضور غلامرضا شافعی رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران امروز در کارخانه چانگان در جنوب پکن امضا و مبادله شد.

      در مراسم امضای این توافق نامه ، رئیس هیئت عامل ایدرو بر توسعه همکاری در زمینه تحقیقات و طراحی بین دو شرکت سایپا و چانگان خودرو علاوه بر تولید خودروهای جدید تاکید کرد.

      وی پیشنهاد کرد شرکت چانگان در طراحی خودروهای جدید سایپا بصورت مستقیم مشارکت کند.

      شافعی با اشاره به اینکه شرکت چانگان می تواند از سه طریق در صنعت خودروسازی ایران حضور یابد، ادامه داد: یکی از این راه ها، سرمایه گذاری در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و با فناوری بالا بطور مستقیم در ایران است.

      وی اضافه کرد: پیشنهاد دیگر اینست که با خرید بخشی از سهام شرکت های سایپاکاشان، بن رو و پارس خودرو، و تولید محصول در این شرکتها وارد بازار ایران شود.

      به گفته شافعی، گزینه سوم حضور چانگان درایران، خرید بخشی از سهام سایپا خواهد بود که اگر شرکت چینی علاقه مند به حضور در بازار ایران باشد، از طریق سایپا می تواند حضور موثرتری داشته باشد.

      معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بیانات رئیس جمهور در اجلاس داووس و دعوت سرمایه گذاران خارجی به حضور در صنعت خودروی ایران، و نیز قانون جلب سرمایه گذاران خارجی، فضای مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران فراهم شده است که شرکت چانگان باید از این فرصت استفاده کند.

      همچنین سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم با بیان این که برنامه دولت ایران، تبدیل کشور به قطب تولید خودرو در منطقه با تولید 3 میلیون دستگاه در سال است، اظهار داشت: سال گذشته 15 درصد از محصولات سایپا صادر شده است که این رقم در 5 سال آینده باید به 30 درصد افزایش یابد.

      مدنی افزود: هر یک از شرکتهای خودروساز عضو گروه سایپا بجز سایپاکاشان، دارای یک شریک تجاری خارجی خودروسازاند که هدف از همکاری با چانگان، تولید محصولات این شرکت در کاشان که دارای ظرفیت سالانه 180 هزار دستگاهی است، خواهد بود.

      مدیرعامل سایپا یادآور شد: در همسایگی ایران حدود 400 میلیون نفر زندگی می کنند که بجز ترکیه، در هیچکدام خودروسازی مطرحی فعالیت نمی کند و با همکاری چانگان از این ظرفیت بنحو احسن استفاده خواهیم برد.

      مدنی اضافه کرد: شرکت سایپا با چانگان می تواند در حوزه های طراحی، تولید و صادرات خودرو و نیز حمایت های تکنیکی در قالب سرمایه گذاری مشترک همکاری کند.

      در این مراسم مدیرعامل شرکت چانگان با اشاره به سوابق این شرکت در زمینه تولید خودرو در چین بعنوان بزرگترین خودروساز با برند چینی در حال حاضر، عنوان کرد: هم اکنون چانگان بیش از 10 درصد بازار خودروی چین را در اختیار دارد و قصد داریم با تولید 6 میلیون دستگاه خودرو در سال 2020 به رده اول خودروسازان چینی دست پیداکنیم.

      وی افزود: چانگان و سایپا ایده ها و فلسفه های مشترکی در صنعت خودرو دارند و با توجه به زیرساخت های مناسب این شرکت ایرانی در حوزه طراحی، تولید خودرو و خدمات پس از فروش، سایپا می تواند شریک مناسبی برای چانگان باشد.

      وی خاطرنشان کرد: چانگان که با سرمایه گذاری مشترکی که با شرکت های بزرگ و معتبر خودروساز جهانی همچون فورد، مزدا، پژو سیتروئن و سوزوکی انجام داده است، و با ایجاد مراکز طراحی و تحققاتی در ایتالیا، ژاپن و انگلستان، هم اکنون 27 سایت تولیدی و 25 محصول خودرویی تولید می کند و به حدی از دانش و فناوری دست یافته که قصد حضور در بازارهای جهانی را دارد و همکاری با سایپا در ایران را یکی از مسیرهای ورود به بازارهای جهانی می داند.
      ای لولی بربط زن ! تو مست تری یا من ................ ای پیش چو تو مستی، افسون من افسانه ( مولانا )

      نظر

      • جعفرزاده
        عضو فعال
        • Dec 2010
        • 5833

        #963
        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

        ورود چهار خودروی جدید به سبد محصولات سایپا
        مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود 3 تا 4 خودرو جدید به سبد محصولات سایپا خبر داد و گفت: با ورود این محصولات جدید، امکان جهش مجموعه بیش از گذشته فراهم خواهد شد.


        سعید مدنی در گفت و گو با ایرنا، تصریح کرد: تولید محصولات جدید که در گذشته به عنوان یک نقطه ضعف محسوب می شد در حال حاضر به یک برنامه پویا و موثر در گروه مبدل شده و برهمین اساس امسال هم این روند ادامه خواهد یافت.

        وی در زمینه تولید خودرو نیز گفت: شرکت های پارس خودرو، سایپا کاشان، زامیاد، سایپا دیزل، بن رو (سایپا ساوه) و ایران کاوه با برنامه ریزی های گسترده، تولید محصولات جدید و عمل به تعهدات خود را در دستور کار قرار داده اند.

        مدنی همچنین در خصوص برنامه های گروه خودروسازی سایپا برای صادرات به بازارهای خارجی اظهار داشت: امسال برنامه صدور 58 هزار دستگاه خودرو در دستور کار قرار دارد که این تعداد 5 برابر خودروهای صادر شده در سال گذشته است.

        مدیرعامل سایپا تولید 650 هزار دستگاه خودرو در سال 93 را از اولویت های اصلی سایپا برشمرد و گفت: تمام بخش ها از قبیل زنجیره تامین و تولیدکنندگان برای دستیابی به این هدف تلاش خواهند کرد.

        وی افزود: استقرار دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی و سیاست گذاری های اصولی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان گسترش و نوسازی صنایع موجب شده مقوله تولید در خودروسازی ها با ثبات و روند روبه رشد مواجه شود.

        خودروسازان طی چند سال اخیر با مشکلات متعددی برای افزایش حجم تولید خود روبرو بوده اند، اما آنها در نظر دارند ظرفیت تولید خود را طی سال جاری با وجود آنکه کار آسانی نیست، افزایش دهند.

        کارشناسان معتقدند دولت در جهت حمایت از صنعت خودروی کشور باید قوانین و مقررات دست و پاگیر پیش روی تولید کنندگان کشور را برطرف کند.

        از سوی دیگر، تقاضا برای خودرو در کشور در سطح بالایی قرار دارد و با این شرایط، طبیعی است که قیمت بالابرود؛ بنابراین اگر دولت می خواهد قیمت خودرو افزایش نیابد، باید به فکر افزایش تولید باشد که البته این کار نیازمند سرمایه در گردش است.

        افزایش تولید، خودروسازان را بتدریج از حالت زیان دهی خارج و به سمت سوددهی سوق می دهد که بدنبال آن و در صورت اشباع بازار داخل، خودروسازان می توانند به فکر صادرات باشند.

        نظر

        • جعفرزاده
          عضو فعال
          • Dec 2010
          • 5833

          #964
          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

          آغاز پروژه کاهش مصرف سوخت خودروهای تولیدی سایپا با همکاری شرکت های دانش بنیان

          به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست های ابلاغ شده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه به همکاری با شرکتهای دانش بنیان، مذاکرات خود را در جهت بهبود فرآیند تولید محصولات با شرکتهای دانش بنیان را آغاز کرد.

          بر این اساس، خودروهای سایپا با بیشترین مصرف کننده در سطح کشور جزء اصلی سیستم حمل و نقل در کشور بشمار می آید و برنامه ریزی برای ارتقاء موتور خودروهای سایپا با انجام پروژه X100 همزمان با تقویت بدنه خودرو در موتور نیز انجام گرفت که موتور HP+ با مصرف کمتر از 15 درصدی سوخت و افزایش17 درصدی کارائی در این زمینه بهبود بخشید.

          برای ادامه این روند طبق توافقی که در هفته گذشته صورت گرفت شرکت مگاموتور سازنده موتورهای سایپا با همکاری یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ساخت و بهبود صنایع نو در کشور ، بایک برنامه فشرده تا پایان سال 93 به تسهیل و بهبود این روند مبادرت می ورزد.

          امید می رود این پروژه که مذاکرات آن نهایی شده است سهم بسزائی در کاهش مصرف سوخت در کشور ایفا کند و رضایت مصرف کنندگان خودروهای سایپا را در بازارهای صادراتی افزایش دهد و مزیت های مورد درخواست مشتریان در داخل و خارج از کشور را با دوام بیشتری همراه سازد.

          در این زمینه مهندس مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به توانائیهای موجود در داخل کشور گفت: اینکه توانسته ایم با وجود تحریم های مضاعف بین المللی قسمت عمده ای از قطعات مورد نیاز و حساس را بومی سازی کنیم و تولید را در سال گذشته به روند مناسب برسانیم مدیون زحمات متخصصین و مهندسین داخلی هستیم

          وی افزود : سعی کردیم اطمینان کنیم و در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز در دستگاه ها و سیستم های حساس صنعتی از توان متخصصین گروه و شرکتهای ایرانی استفاده نمودیم که الحمدالله پاسخ مناسبی گرفتیم.

          مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: این پروژه نیز در این جهت تعریف شده است و مطمئن هستیم در داخل کشور اگر اهمیت و جدیتی برای همکاری وجود داشته باشد به آن دست میابیم و به هر حال اعتماد به توانایی متخصصان خودمان کرده ایم و انشالله پاسخ مناسبی دریافت خواهیم کرد.

          نظر

          • جعفرزاده
            عضو فعال
            • Dec 2010
            • 5833

            #965
            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

            مذاکرات خودروسازان‌ بزرگ داخلی با خودروسازان خارجی ادامه داشته و به مراحل نهایی خود رسیده است. ( دنیای اقتصاد )

            نظر

            • جعفرزاده
              عضو فعال
              • Dec 2010
              • 5833

              #966
              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

              محمدرضا نجفی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تیراژ تولید خودرو در سال جاری به حدود یک میلیون و 300 هزار دستگاه خواهد رسید.

              وی با بیان این‌که سال گذشته حدود 700 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد، خاطرنشان کرد: تولید یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو در سال جاری به معنای رشد حدودا دو برابری تولید خودرو در کشور است.

              عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: طبق برنامه اعلامی ایران خودرو در سال جاری حدود 600 هزار دستگاه، سایپا 650 هزار دستگاه و باقی خودروسازان‌ نیز حدود 50 هزار دستگاه خودرو تولید خواهند کرد.

              وی افزود: ‌خودروسازان تولید در سال جاری را با تیراژ بالایی شروع کرده‌اند به‌گونه‌ای که هم‌اکنون تعداد خودروهایی که به دلیل کسری قطعه در کف خطوط تولید خودروسازان بزرگ رسوب کرده بودند به شدت کاهش یافته است.

              نجفی‌منش با بیان این‌که رشد تولید خودرو تاثیر مثبتی بر کنترل هزینه‌های تولید خواهد داشت، تصریح کرد: ‌امیدواریم مشکلات مختلف داخلی و خارجی صنعت خودرو به زودی حل شود.

              نظر

              • mohsenakbari
                عضو عادی
                • Aug 2013
                • 211

                #967
                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                خبر فوري



                فروشندگان امروز ايران خودرو با اين خبر الان چه حالي دارن؟؟

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 29911

                  #968
                  پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                  شماره گذاری و تحویل 500 دستگاه خودرو S300 از این هفته آغاز می شود

                  به گزارش خبر خودرو ، قائم مقام فروش ، بازاریابی و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز تحویل خودرو S300 از هفته جاری خبر داد و گفت : با آغاز تحویل خودرو S300 به نمایندگی ها از هفته گذشته ، در هفته جاری فرایند شماره گذاری و تحویل این خودرو به مشتریان صورت می گیرد.

                  حسن عموزاده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : در این مرحله 500 دستگاه خودرو S300 تحویل می شود و 2 هزار دستگاه دیگر نیز حداقل تا پایان خرداد و یا اوایل تیرماه تحویل مشتریان خواهد شد.

                  وی گفت : همچنین در سه ماهه اول امسال خودروی تیبا 2 و محصول وانت 150 با دو ایربگ و موتور یورو4 نیز تحویل مشتریان می شود.

                  آغاز پیش فروش خودروی برلیانس ظرف یک ماه آینده

                  وی با اشاره به اینکه هم اکنون کلیه خودروهای تحویلی سایپا با پلت فرم ایکس 100 با موتور یورو4 در حال تولید است ، تصریح کرد : پیش فروش خودرو برلیانس نیز از دیگر برنامه های فروش است که در دستور کار گروه خودروسازی سایپا قرار دارد که امید است ظرف یک ماه آینده پیش فروش این خودرو نیز آغاز شود.

                  وی در ادامه به برنامه سه ماهه اول فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت : مهمترین برنامه گروه سایپا در سال جاری تحقق تولید 650 هزاردستگاه خودرو است که امیدواریم بتوانیم به این میزان از تعهد در تولید دست یابیم.

                  قائم مقام فروش ، بازاریابی و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا افزود : خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که توسط تیم مدیریتی گروه از سال گذشته صورت گرفت بخش فروش و خدمات پس از فروش سایپا در سال جاری تاکنون روزهای خوبی را سپری کرده است به طوری که تولیدات شرکت هر روز به میزان ظرفیت تعریف شده بوده است که امید است این روند تولید طی روزهای و ماههای آینده ادامه یابد قطعا با چنین شرایطی دستیابی به رقم 650 هزار دستگاه دور از ذهن نیست و می توان این میزان از تعهدات را محقق نمود.

                  عموزاده افزود : دستیابی به این میزان از تولید در سال جاری ، ضمن اینکه هزینه های سربار تولید را در گروه سایپا را کاهش می دهد بلکه در تحقق اهداف فروش شرکت نیز گروه سایپا را یاری خواهد نمود.

                  وی همچنین به تاثیر اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها بر صنعت خودرو پرداخت و اظهار داشت : با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی و حقوق و دستمزد ها قطعا این تغییرات قیمتی به حوزه قطعه سازی و سپس خودروسازی منتقل خواهد شد.

                  وی تصریح کرد : با اختصاص بخشی از درآمدهای حاصل از هدفمندسازی یارانه ها به بخش تولید و صنعت ، خصوصا تولیدکنندگانی که از ساخت داخل بالایی برخوردارند قطعا این اقدام نقش مهمی در کاهش هزینه های شرکتها خواهد داشت.

                  وی همچنین به لزوم افزایش بهره وری در شرکتهای خودروساز و قطعه ساز همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت : با افزایش بهره وری مسلما شرکتهای خودروساز و قطعه ساز قادر خواهند بود تا هزینه های جاری و سربار را به نسبت تیراژ کاهش دهند.

                  وی افزود : در صورتی که قانون هدفندسازی یارانه ها به درستی اجرا شود و خودروسازان و قطعه سازان بتوانند در افزایش بهره وری فعالیت جدی تری را داشته باشند قطعا اجرای فاز دوم هدفمندسازی علاوه بر اینکه افزایش بهره وری را در شرکتهای خودروساز به همراه خواهد داشت یلکه همزمان با آن قیمت محصولات واقعی تر شده و مشتریان و قطعه سازان از اجرای این قانون منتفع خواهند شد.
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • وحید 20
                    ستاره‌دار(98)
                    • Mar 2011
                    • 29911

                    #969
                    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                    وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعي از معاونين وزارتخانه از گروه صنعتي سایپا بازدید کردند.

                    به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مهندس محمدرضا نعمت زاده در بازدید از خطوط تولید این شرکت از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای تولیدی و صنعتی سایپا قرار گرفت.

                    وی با حضور در تمامی خطوط تولید و مونتاژ خودرو از قبیل سالن های بدنه و پرس، سالن های رنگ، خطوط مونتاژ محصولات ایکس 100 و تیبا2 و همچنین خط تولید خودرو سراتو در جریان فرایند تولید خودرو در شرکت سایپا قرار گرفت.

                    بر اساس این گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا شامل خودروهای تیبا2، سایپا 151، S300، سایپا 232، رنو داستر، ساندرو(B90)، چند خودرو جدید چانگان و بریلیانس که در سال جاری وارد فاز تولید انبوه خواهند شد بازدید کرد.

                    بر اساس گزارش شاتا، همچنین جلسه هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی گزار شد.

                    در این جلسه مواردی نظیر افزایش تولید و بهره وری، تامین نقدینگی و همچنین افزایش صادرات مورد بحث قرار گرفت.
                    درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                    نظر

                    • ایرج اکبری
                      عضو فعال
                      • Dec 2011
                      • 10934

                      #970
                      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )


                      فارس گزارش می‌دهد
                      انتقاد وزیر صنعت از تولید پایین سایپا و احتمال بازگشت قلعه‌بانی
                      وزیر صنعت امروز در حالی از شرکت سایپا بازدید کرد که بحث‌هایی در مورد احتمال انتصاب احمد قلعه‌بانی به عنوان مدیرعامل این شرکت مطرح است.
                      خبرگزاری فارس: انتقاد وزیر صنعت از تولید پایین سایپا و احتمال بازگشت قلعه‌بانی
                      Tweet

                      به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نعمت زاده امروز از شرکت سایپا بازدید کرد تا در جریان وضعیت تولید این شرکت قرار گیرد.

                      یک مقام آگاه در این مورد به فارس گفت: بازدید از دو سالن سایپا برای وزیر صنعت در نظر گرفته شده بود ولی نعمت زاده خواستار بازدید از بخش‌های بیشتری شد و از سالن‌های دیگر نیز بازدید کرد.

                      وی تصریح کرد: نعمت زاده در یکی از سالن‌های شرکت سایپا با انتقاد از عملکرد ضعیف این بخش، از مسئول مربوطه توضیح خواست و نسبت به تولید تنها 8 دستگاه محصول به جای تحقق برنامه 100 دستگاهی اعتراض کرد.


                      گفته می‌شود جلسه هیأت مدیره سایپا احتمالاً هفته آینده برگزار می‌شود و ممکن است قلعه‌بانی، مدیرعامل اسبق سایپا به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت و کاظم چهره گشا رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سایپا منصوب شوند.

                      همچنین گفته می شود دودانگه و بناب از هیأت مدیره سایپا کنار خواهند رفت.

                      قلعه بانی اواخر سال گذشته در مراسم رونمایی از محصولات جدید سایپا در مورد بازگشتش به صنعت خودرو به فارس گفته بود چنین چیزی مطرح نیست و این مسئله در برنامه کاری وی قرار ندارد.

                      انتهای پیام/م

                      - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php....3eIU9gyc.dpuf
                      كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                      نظر

                      • وحید 20
                        ستاره‌دار(98)
                        • Mar 2011
                        • 29911

                        #971
                        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                        وزیر صنعت، معدن و تجارت:
                        خودرو سازی به سمت صادرات‌محوری حرکت کند

                        سایپا نیوز: وزیرصنعت،معدن وتجارت گفت: خودروسازان داخلی کشور با تدبیر و تلاش ، باید خود را جزء ده خودروساز مهم دنیا برسانند.


                        به گزارش سایپا نیوز به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)؛ «مهندس محمدرضا نعمت‌زاده» در بازدید از خطوط مختلف گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: می‌بایست بر روی تولید صادرات‌محور تمرکز کرد و بازارهای جدیدی برای فروش محصولات خود در اقصی نقاط دنیا بیابیم.

                        وی با بیان اینکه مخالف سوددهی شرکت‌های خودروسازی نمی‌باشم، افزود: سوددهی در هیچ کجای دنیا با افزایش قیمت میسر نمی‌شود. بلکه با اتخاذ راه‌حل‌های مختلف‌ این امر صورت می‌گیرد.

                        وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی می‌بایست بدهی‌های خود را چه در حال و گذشته تسویه نمایند افزود: با بکارگیری خلاقیت‌ها می‌توان از کمک‌های دولت، خزانه بانک مرکزی بی‌نیاز شد.

                        مهندس نعمت‌زاده با تأکید بر روند افزایشی رضایت مشتری گفت: با افزایش تیراژ تولید و کیفیت آن و تعیین نمودن قیمت‌های رقابتی به طور حتم سود مناسبی عاید شرکت‌های خودروسازی می‌شود.

                        وی همچنین گفت : خرید سهام شرکت‌های خودروسازی خارجی، استفاده از تجارب شرکت‌های خودروسازی دنیا، بهره‌گیری از نیروی انسانی ماهر و هوشمند، استفاده از حداکثری از توان فنی و مهندسی روز دنیا می‌تواند برای خودروسازان حاشیه سود ایجاد کند که دیگر نیازی به افزایش قیمت ناگهانی نداشته باشند.

                        وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با بهره‌گیری از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و بانک صنعت و معدن می‌توان تعهدات خود را انجام داده طرح‌های نیمه تمام را به پایان رسانید.

                        وی با بیان اینکه هیأت مدیره شرکت‌های خودروسازی می‌بایست توان و انرژی خود را بالا ببرند افزود: با نامه‌نگاری صرف نمی‌توان به بازارهای صادراتی رسید.

                        وی با بیان اینکه برای صادرکنندگان کالاهای مختلف تولیدی از جمله خودرو می‌بایست موانع صادراتی را برداشت افزود: اگر در این خصوص مقررات صادراتی نیاز به اصلاح داشته می‌بایست آن را به جد و به موقع لغو خواهیم کرد.

                        وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه همیشه دشمنان ما در صدد عقب‌ نگه‌ داشتن کشور ما هستند گفت: اگر به فکر پیشرفت صنعت کشورمان باشیم می‌بایست حتی با رقبایمان نیز در بحث تبادل دانش فنی، قیمت‌گذاری، انجام سرمایه‌گذاری‌های خارجی در تولیدات مشترک شرایط برد ـ برد در نظر بگیریم.

                        وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمتی در خودرو باید با هماهنگی وتایید دولت باشد.

                        وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مباحث مختلفی که در کشور درخصوص میزان آلایندگی، مقرون به صرفه نبودن اقتصادی تولید خودرو، رقابت با خودروهای خارجی و سایر مباحث مطرح است، گفت: ما به طور جدی از این صنعت استراتژیک حمایت همه‌جانبه خواهیم کرد.
                        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                        نظر

                        • وحید 20
                          ستاره‌دار(98)
                          • Mar 2011
                          • 29911

                          #972
                          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                          در اصل توسط ایرج اکبری پست شده است View Post
                          [SIZE=4]
                          [COLOR="#FF0000"]فارس گزارش می‌دهد
                          انتقاد وزیر صنعت از تولید پایین سایپا و احتمال بازگشت قلعه‌بانی
                          اومدن احتمالی قلعه بانی میتونه خبر خوبی باشه
                          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                          نظر

                          • وحید 20
                            ستاره‌دار(98)
                            • Mar 2011
                            • 29911

                            #973
                            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                            دفاع وزارت صنعت از تولید سایپا/هیأت مدیره سایپا تغییر نمی‌کند

                            رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این وزارتخانه برنامه‌ای برای تغییر در هیأت مدیره شرکت سایپا ندارد، وعده داد که تولیدات سایپا از تیرماه سال جاری افزایش خواهد یافت.

                            به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به دنبال انتشار خبری با عنوان «انتقاد وزیر صنعت از تولید پایین سایپا و احتمال بازگشت قلعه‌بانی» روی خروجی خبرگزاری فارس، وزارت صنعت، معدن و تجارت، توضیحاتی را در این‌باره ارائه کرده است.

                            در این توضیحات آمده است: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خبر خبرگزاری فارس تحت عنوان «انتقاد وزیر صنعت از تولید پایین سایپا و احتمال بازگشت قلعه‌بانی» را تکذیب کرد.

                            بنا به گفته محمدرضا غفوری‌ در حال حاضر این وزارتخانه قصد تغییر در هیأت مدیره شرکت سایپا را در برنامه ندارد.

                            به گفته غفوری تولید سایپا با پشت سر گذراندن مشکلات، از اواخر سال گذشته رو به افزایش است و در اواخر فروردین‌ماه گذشته به روزانه 1700 دستگاه رسیده است و به زودی از ابتدای تیرماه روزانه به 2500 دستگاه خواهد رسید.

                            توضیحات فارس:

                            اساسا همیشه گفته می‌شود که در پشت صحنه تغییرات مدیریتی خودروسازان، برخی مسئولان دولتی نظیر وزیر صنعت نقش دارند. با این وجود در خبر فارس نکته‌ای درباره تصمیم وزیر صنعت برای بازگشت قلعه‌بانی به سایپا نیامده و صرفا به گفته‌ها و شنیده‌های موثق استناد شده است.

                            همچنین در قسمت دوم توضیح وزارت صنعت، گرچه بر وجود مشکلاتی در گروه خودروسازی سایپا طی سال گذشته تصریح شده، اما بر افزایش آمار تولید خودرو در سایپا اشاره شده است. خبرگزاری فارس نیز در خبر خود، هیچ پیش‌بینی از آینده ارائه نکرده است.
                            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                            نظر

                            • جعفرزاده
                              عضو فعال
                              • Dec 2010
                              • 5833

                              #974
                              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                              به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، محمدرضا نعمت‌زاده در بازدید از خطوط مختلف گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: می‌بایست بر روی تولید صادرات‌محور تمرکز کرد و بازارهای جدیدی برای فروش محصولات خود در اقصی نقاط دنیا بیابیم.

                              وی با بیان اینکه مخالف سوددهی شرکت‌های خودروسازی نمی‌باشم، افزود: سوددهی در هیچ کجای دنیا با افزایش قیمت میسر نمی‌شود. بلکه با اتخاذ راه‌حل‌های مختلف‌ این امر صورت می‌گیرد.

                              وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی می‌بایست بدهی‌های خود را چه در حال و گذشته تسویه نمایند افزود: با بکارگیری خلاقیت‌ها می‌توان از کمک‌های دولت، خزانه بانک مرکزی بی‌نیاز شد.

                              نعمت‌زاده با تأکید بر روند افزایشی رضایت مشتری گفت: با افزایش تیراژ تولید و کیفیت آن و تعیین نمودن قیمت‌های رقابتی به طور حتم سود مناسبی عاید شرکت‌های خودروسازی می‌شود.

                              وی همچنین گفت : خرید سهام شرکت‌های خودروسازی خارجی، استفاده از تجارب شرکت‌های خودروسازی دنیا، بهره‌گیری از نیروی انسانی ماهر و هوشمند، استفاده از حداکثری از توان فنی و مهندسی روز دنیا می‌تواند برای خودروسازان حاشیه سود ایجاد کند که دیگر نیازی به افزایش قیمت ناگهانی نداشته باشند.

                              وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با بهره‌گیری از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و بانک صنعت و معدن می‌توان تعهدات خود را انجام داده طرح‌های نیمه تمام را به پایان رسانید.

                              وی با بیان اینکه هیأت مدیره شرکت‌های خودروسازی می‌بایست توان و انرژی خود را بالا ببرند افزود: با نامه‌نگاری صرف نمی‌توان به بازارهای صادراتی رسید.

                              وی با بیان اینکه برای صادرکنندگان کالاهای مختلف تولیدی از جمله خودرو می‌بایست موانع صادراتی را برداشت افزود: اگر در این خصوص مقررات صادراتی نیاز به اصلاح داشته می‌بایست آن را به جد و به موقع لغو خواهیم کرد.

                              وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه همیشه دشمنان ما در صدد عقب‌ نگه‌ داشتن کشور ما هستند گفت: اگر به فکر پیشرفت صنعت کشورمان باشیم می‌بایست حتی با رقبایمان نیز در بحث تبادل دانش فنی، قیمت‌گذاری، انجام سرمایه‌گذاری‌های خارجی در تولیدات مشترک شرایط برد ـ برد در نظر بگیریم.

                              وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمتی در خودرو باید با هماهنگی و تایید دولت باشد.

                              وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مباحث مختلفی که در کشور درخصوص میزان آلایندگی، مقرون به صرفه نبودن اقتصادی تولید خودرو، رقابت با خودروهای خارجی و سایر مباحث مطرح است، گفت: ما به طور جدی از این صنعت استراتژیک حمایت همه‌جانبه خواهیم کرد.

                              نظر

                              • جعفرزاده
                                عضو فعال
                                • Dec 2010
                                • 5833

                                #975
                                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )




                                بدون شرح.....

                                نظر

                                در حال کار...
                                X