کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
پیش فروش مرحله دوم هم ظرف یک ساعت تکمیل شد!
البته به نظر نمیومد تعداد محدود باشه!با توجه به زمان تحویل
این پیش فروش ها برای سهم نون و آب نمیشه
فعلا بازار خراب هست
سهمی که چند روز پیش 107 بوده امروز 99 تومان
وضعیت اینطور ادامه پیدا کنه مجدد تا 92-94 پایین میاد
اول باید بازار درست بشه
پیش فروش مرحله دوم هم ظرف یک ساعت تکمیل شد!
البته به نظر نمیومد تعداد محدود باشه!با توجه به زمان تحویل
واقعا تو یک سااعت!؟ امان از دلال ها!
دقت کردی ناروتو جان 350 2*4 پیش فروش شد؟ پیش بینی 400 تا گرفته احتمالا یک پیش فروش دیگه هم داریم تا پایان 94، اگر همین مقدار باشه نزدیک 20-25 میلیارد میاد رو سود.
البته ظرفیت اصلی خکاوه تو تولید 4*6 هست که 50 تا پیش فروش زد که با 100 تای پیش بینی جور درمیاد. احتمالا خط تولیدش کامل اماده نیست مگرنه توان تولید بالای 1000 تارو داره.
جالبه 25 میلیارد از سود رو هم در دل تخفیفات مخفی کردن! من نمیدونم چطور ممکنه تخفیفات به 25 میلیارد برسه! ولوو هارو که رو هوا میبرن! تو پیش فروش هفته ی پیش فقط البرز 8 میلیون برای خرید نقدی تخفیف داشت! ما کل البرزهای شرکت تو پیش بینی 1100 رو هم بگیریم نقدی فروخته بشه که قطعا نمیشه و درصد کمی هست نقدی 9 میلیارد تخفیف شاید داده بشه!
جالب بود تو پیش فروش هفته ی قبل 80% کامیون های که اومده بود هیچ کدوم اسمشون هم تو پیش بینی نبود! نرخ ها ام که واقعا جالب بود!!! شرکت تو پیش بینی نرخ هارو با افزایش 15% به خیال خودش و ما در نظر گرفته! اونوفت تو پیش فروش اسفند ماه 93 نرخ های فروش از پیش بینی 94 بالاتر بود! ;)) من نمیدونم تا آخر سال این مقادیر رو صورت ها خودش رو نشون میده یا تمام این اختلاف ها میره تو جیب آقایون!
سلطان عزیز آخه ما که نباید مثل 90% سهامدارا جلوی پامون رو فقط نگاه کنیم، اگر اینطور باشه قطعا ترید هامون با ضرر هست و هیچ گاه یک نفر با این نوع نگاه سودی نمیکنه.
دیگه چی رو میخان ببینن تا برای نگهداری متقاعد بشن!؟ هیچ سهمی به اندازه خکاوه مصارف یورویی نداره! فقط از محل اختلاف ارزی تا به امروز که هنوز 94 شروع نشده حدود 70 میلیارد از قیمت تمام شده کم شده! ینی سهمی بالای 30 تومن!
گروه خریدار هفته ی قبل هم خروج نکرده ینی نمیتونست خروج کنه و منتظر فرصت هست البته از نوع خرید ;)
گزارش از هر نظر محتاطانه بود! اولا نرخ یورو 5% بالاتر از وضعیت حاضر گرفته شده که از همین ناحیه بالای 30 میلیارد از سود مخفی شده! یورویی که نمودارش از هر نظر نزولی هست و هیچ بعید نیست طی یک دوسال آینده شاهد سقوط یورو به پایین تر از یک دلار باشیم! شاخص کشورهای این حوزه تو روند نزولی عجیبی قرار دارند.
میزان پیش بینی تولید هم اگر به آخرین پیش بینی ارسالی نگاه کنیم میبینیم خیلی پایین گرفته شده! میزان تولید 93 در حدود 4-5 ماه بدست اومده بود که اگر همین رویه برای امسال ادامه پیدا کنه مطمئنن تا انتهای سال بالای 10000 تولید خواهیم داشت! گزارش 12ماهه 93 میتونه خیلی در این مورد راهگشا باشه که اگر بتونه میزان پیش بینی رو محقق کنه قطعا تولید بالای 10000 در 94 دور از دسترس نخواهد بود! و این ینی سود عملیاتی بالای 300-350 میلیارد!
جالب هست تو گزارش میبینیم گفته شده نرخ ها با 15% افزایش در نظر گرفته شدن! فقط کافیه به سایت شرکت که امروز برای فروش باز شد یک نگاه بندازید! با همین نرخ های اسفند ماه در نظر بگیریم و بدون هیچ گونه افزایش نرخ در سال آینده سود عملیاتی میره بالای 200 میلیارد! این مورد با قبول نرخ های اعلامی گزارش برای ولوو هست که با این وضعیت نرخ های اسفند ماه قطعا نرخ های اعلامی برای ولوو ها واقعی نیستند!
تنها نکته مثبت که نتونستند مخفیش کنند تولید ولوو هست که پیش فروشش در آبان ماه بود،
تکنیکال شفافسازی خیلی زمان بدی اومد و اصلا انتظار نداشتم قبل از شکست ترند نزولی بلند مدت در 114 موج 1 از (3) رو تموم کنه که علی الظاهر به این شکل شد و یه پولبکی به ترند نزولی کوتاه مدت داشت! نمیشه هنوز به طور قطعی از پایان 2 صحبت کرد و هرجا ممکنه برگرده تکمیل بشه ولی به دلیل درجه پایینش قطعا زمان زیادی رو نمیتونه بگیره، 3 قاعدتا نباید قبل از شکست سقف (1) در 167 تمام بشه! که کاتالیزورش میتونه اخبار مثبت هسته ای باشه که امیدوارم به همین صورت باشه.
یک سناریو دیگه فقط میمونه که 5ممتد در درون این (3) بخایم داشته باشیم که درون صورت 3 تو برخورد با منطقه ی مقاومتی دچار مشکل میشه.
در هر صورت تو بازه یکساله باتوجه به قرارداشتن تو (3) از ((3)) بازدهی خیلی خوبی در انتظاره.
(کلیک کنید!)
یورو مبادلات، فروش 2950
با این نرخ 78میلیارد از قیمت تمام شده کم و به سود اضافه میشه! سهمی 37 تومان :x
Eps سهم در حال حاضر 23 تومان سود! با تمام مفروضات پیش بینی.
اگه امروز نيوان فروخته باشه معلومه كرم از خود درخته
قابل توجه … قيافه رفيقمونم ديدنيه الان
بله خود نامرد و بي … دوباره به قصد اخلال تو روند صعودي دوباره 1مليون فروخته بيشعور
سابقه معاملاتي خكاوه و وضعيت سهامداري خكاوه رو نگاه كنيم اين حقوقي بيشعور خكاوه هر وقت قيمت رو ميخواسته كنترل كنه شروع به فروش ميكرده تا مانع صعود بشه
نمونش دوستان از تاريخ 18/8/93 كه قيمت از 92 شروع ميكنه به رشد تا 123 كه در تاريخ 3/9/93 هست هر روز ميفروخت تا مانع رشد باشه و كوتاه هم نميومد و قصد اخلال در رشد خكاوه رو داشته بيشعور
[B][COLOR="#0000FF"]Today a [COLOR="#FF8C00"]Reader[/COLOR][COLOR="#FF8C00"][/COLOR] Tomorrow a [COLOR="#FF8C00"]Leader[/COLOR][/COLOR][/B]
برای یادگیری بازی قیمت خکمک و خکاوه را ببینید. سه شنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ 10:20
بازی قیمت یکی از مهم ترین نکات در بورس است. اکثر معامله گران بدلیل عدم آشنایی فریب بازی قیمت را می خورند. برای اشنایی بیشتر با بازی قیمت مروری بر نماد خکاوه و خکمک از سال گذشته داشته باشید. تغییرات قیمتی خکاوه و خکمک در سال 93 را همراه با افزایش سرمایه خکمک و افزایش سرمایه آتی خکاوه بررسی کنید و درک کنید امروز خکمک چرا مثبت است و خکاوه چرا منفی است. روزی را شاهد خواهیم بود که خکاوه هم بعداز 400 درصد افزایش سرمایه در 130 تومان صف خرید باشد. این مطلب توصیه به خرید نیست. توصیه به تحلیل و بررسی است . توصیه به یادگیری بازی قیمت است.
90 درصد موفقیت در بازار مربوط به روانشناسی معامله است نه دانش فنی معاملهگر
مهر خبر میدهد:
ایران رتبه ۱۸دنیا در صنعت خودرو/ خودروسازان در سال ۹۳ چه کردند؟
ایران خودرو
شناسهٔ خبر: 2522187 یکشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
اگرچه دو سالی بود که به دلیل فشار تحریمها و خروج خودروسازان خارجی از ایران و برهم زدن شراکتشان با خودروسازان داخلی، تولید به شدت کاهش یافته بود، اما در سال ۹۳ خودروسازان ۱.۲میلیون خودرو تولید کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، از سال ۹۱ با شدت گرفتن تحریم ها، صنعت خودروی ایران نیز حال و روز خوشی نداشت و آنگونه که مسئولان می گویند و مردم هم خود در مواردی همچون تاخیرهای بی سابقه در تحویل خودرو، ناقص بودن برخی قطعات و حتی عدم تحویل برخی خودروها شاهد و ناظر این مشکلات در صنعت خودرو بودند، اما در سال گذشته خودروسازان رکورد تولید چند سال گذشته را شکسته و به مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو رسیدند.
بر اساس آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی سال ۱۳۹۳ شرکتهای خودروساز با تولید یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۸۹۵ دستگاه خودرو، رشد ۵۴ درصدی را تجربه کردند و بر این اساس نزدیک به ۹۴ درصد برنامه تولید محقق شده است.
طی همین مدت بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو به خارج از کشور صادر شده است که نشان از رشد ۱۹۰ درصدی صادرات خودرو در سال ۱۳۹۳ نسبت به سال ۹۲ دارد. از سوی دیگر، طی سال ۹۳ تولید خودروی سبک یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۶۳۶ دستگاه، تولید کامیون و کشنده ۲۰ هزار و ۶۷۹ دستگاه و تولید اتوبوس و مینی بوس ۵۸۰ دستگاه بوده است.
بر این اساس، ایران در سال ۹۳ توانست از رتبه بیستم به رتبه ۱۸ جهانی ارتقا یابد و بعد از کشور فنلاند بالاترین رشد تولید خودرو را از آن خود کند. در این میان، بیشترین سهم تولید خودرو در گروه خودروهای سبک مربوط به ایران خودرو با ۶۱۶ هزار دستگاه بوده که این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال قبل نزدیک به ۶۹ درصد رشد تولید داشته است.
در بخش خودروهای سنگین شرکت خودرو سازی سایپا دیزل با ۵۲۶۱ دستگاه خودرو حدود ۳۹۰ درصد رشد تولید را نسبت به سال گذشته از آن خود کرده است. همچنین برخی شرکتهای خارجی همچون شرکت خودروسازی ولوو پس از سه سال قطع همکاری، مجدد به ایران بازگشته است که این امر، منجر به پیش فروش بیش از ۹۰۰ دستگاه خودروی سنگین شده است.
به گفته مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، در سال آینده نیز شرکت رنو در بخش خودروهای تجاری با شرکت سایپا دیزل همکاری خواهد داشت. بر این اساس، چشم انداز تولید خودرو در سال آتی بسیار مثبت است و وزارت صنعت، برنامه تولید سال آینده ۱.۴ میلیون دستگاه خودروی سواری و سبک و ۳۰ هزار دستگاه خودروی تجاری را تدارک دیده است.
همچنین قرار است که سه محصول جدیدx۴۰۹، x۴۱۱ و x۵۰۲ طی سالهای ۹۴ و ۹۵ از سوی شرکت ایران خودرو رونمایی شود.
كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.
همچنین برخی شرکتهای خارجی همچون شرکت خودروسازی ولوو پس از سه سال قطع همکاری، مجدد به ایران بازگشته است که این امر، منجر به پیش فروش بیش از ۹۰۰ دستگاه خودروی سنگین شده است.
به گفته مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، در سال آینده نیز شرکت رنو در بخش خودروهای تجاری با شرکت سایپا دیزل همکاری خواهد داشت. بر این اساس، چشم انداز تولید خودرو در سال آتی بسیار مثبت است و وزارت صنعت، برنامه تولید سال آینده ۱.۴ میلیون دستگاه خودروی سواری و سبک و ۳۰ هزار دستگاه خودروی تجاری را تدارک دیده است.
كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.
ديروز شونه سمت راست الگوي هد اند شولدر بوليش با حجم بالا خط گردن رو شكوند و امروزم پولبك به خط گردن زد تا بره براي هدف اول الگوي هارمونيك شارك و اندازه عمق گردن و روي 161.8% و معادل 136 تومن هست و هدف دوم الگوي هارمونيك شارك روي261% و معادل 164 تومن هست.
127.3% ميشه 124 تومن و اولين هدف الگوي ab=cd
[B][COLOR="#0000FF"]Today a [COLOR="#FF8C00"]Reader[/COLOR][COLOR="#FF8C00"][/COLOR] Tomorrow a [COLOR="#FF8C00"]Leader[/COLOR][/COLOR][/B]
آیا خکاوه میتونه فردا مقاومتشو رد کنه؟
من سناریومو اینجوری میبینم که تا 145 بره، بعدش یه پولبک میکنه به 124 و سپس میره برای شکستن خط روند نزول بلند مدت... و نهایتا 165 که سقف قبلی هست رو نشونه میگیره...
البته این پیش بینی برای شرایط عادی بازاره... اگر اخبار مربوط به مذاکرات مثبت اعلام بشه، ممکنه پولبکی هم در کار نباشه....
یا هدف می گذاری و برای هدف خودت کار می کنی یا مجبوری برای هدف دیگران کار کنی، انتخاب با خودته!!!
نظر