سايپا ديزل (خكاوه)
Collapse
X
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
یکشنبه، 6 تیر 1395 - 13:54حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت
سایپا نیوز: گروه خودروسازی سایپا به عنوان پرافتخارترین صادرکننده خودروی کشور، اولین محموله صادراتی از خودروها و محصولات تولیدی خود را به کشور لبنان صادرکرد.
سماعیلی در پایان گفت: اولین محموله صادراتی سایپا به لبنان ، تعداد 152 دستگاه است که دربرگیرنده طیف وسیعی از
محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا از خودروهای سبک سواری ، تجاری و خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین
استوشامل خودروهای خانواده X100 ( انواع پراید )، خانواده تیبا، خانواده H200وH300 تولیدی در شرکت های سایپا و پارس
خودرو، خودروی سواری آریو، وانت های زامیاد Z24، ریچ وکامیونت الوند (سایپادیزل) می باشد.آخرین ویرایش توسط ایرج سابق؛ 2016/06/26, 17:33.بهترین دانش آن است که سودمند باشی
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
اطلاعات و صورتهای مالی 12 ماهه منتهی به 1394/12/29 (حسابرسی نشده)
12 ماهه 94 نسبت به 93 :
1- فروش : 48 درصد کاهش
2- سود ناخالص : 43 درصد کاهش
3- سود عملیاتی : 86 درصد کاهش
4- زیان خالص : 120 درصد افزایش
5- زیان شناسایی شده برای هرسهم در 12 ماهه : 1184 ریال
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
12 ماهه 94 نسبت به 93 :
مقدار تولید : 56.38 درصد کاهش
مقدار فروش : 51.64 درصد کاهش
مبلغ فروش : 47.63 درصد کاهش
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
خکاوه سايپا ديزل گزارش فعالیت هیئت مدیره دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
رویدادهاي بعد از تاریخ ترازنامه :
در تاریخ تهیه این گزارش طرح توجیهی افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 2,100 میلیارد ریال به مبلغ 4,500 میلیارد ریال به سازمان
حسابرسی ارسال گردید و در حال رسیدگی در سازمان مربوطه می باشد.
برنامه هاي هیئت مدیره براي سال 1395 و سنوات آتی برنامه کاهش هزینه مالی 1 ) برنامه افزایش سرمایه به منظور خروج از مشمولیت ماده 141 قانون تجارت طرح
توجیهی افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 2100میلیارد ریال به مبلغ 4,500 میلیارد ریال تهیه و در حال طی مراحل بعدي میباشد شایان ذکر است پس از انجام افزایش سرمایه
مزبور طرح توجیهی افزایش سرمایه از محل آورده نقدي و مطالبات سهامداران تهیه وبه سازمان حسابرسی ارسال میگردد . 2 ) تامین مالی ارزان
قیمت تامین سرمایه در
گردش و تامین مالی ارزان قیمت از طریق اخذ ارز اعتباري فروشندگان خارجی به میزان خرید هر سال با در نظر گرفتن ریسک نوسانات نرخ ارز ، تامین مالی از طریق پیش
فروش محصولات با نرخهاي ارزان قیمت که جایگزین تسهیلات بانکی با نرخ بالا می باشد که یکی از راه هاي کاهش هزینه مالی شرکت می باشد . برنامه توسعه
محصول جهت افزایش فروش 1 ) توسعه و گسترش تولید محصولات رنو میدلام و ولوو شرکت سایپا دیزل به عنوان اولین شرکت خودرو ساز تجاري در کشور میباشد که
اقدام به تجدید همکاري با شرکاي اروپایی خود جهت تولید محصولات اروپائی از جمله محصول ولوو و رنو در تناژهاي سنگین و نیمه سنگین ودر زمینه کاربري هاي باري
وکمپرسی می باشد که گسترش تولید این محصولات جزء برنامه هاي شرکت براي سال 1395 میباشد 2) برنامه ریزي براي بهبود کیفیت محصولات وکاهش نمره منفی
محصولات تولیدي شرکت برنامه کاهش هزینه ها 1 ) افزایش درصد ساخت داخل محصولات تولید شده در شرکت افزایش درصد ساخت داخل موجب کاهش هزینه سود
بازرگانی و عوارض گمرکی میگردد و به تبع آن قیمت تمام شده نیز کاهش خواهد یافت. و نهایتاً در شرایط رقابتی با سایر محصولات در بازار کامیون هاي تجاري از امتیاز
بهتري برخوردار خواهد بودبهترین دانش آن است که سودمند باشی
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
دولت روحانی و مسئولین مربوطه که با لج بازی چشم هاشون را بر روی گروه پتروشیمی و پالایشگاهی با پی بر ای مناسب بسته اند و سعی در باد کردن گروه خودرو با پی بر ای نامناسب و فضایی دارند به این نکته هم توجه داشته باشند که چند ماه دیگر که زمزمه های انتخابات ریاست جمهوری شنیده خواهد شد و اینکه برجام چقدر خسارت برای ما داشت و چقدر ما در زمینه هسته ای ضربه دیدیم و اینکه امریکا هیچ کدام از تعهداتش را انجام نداد و اینکه چرا ما با این همه نفت همچنان بنزین وارد میکنیم و زنگنه چشمش را بروی پالایشگاهها بسته و انها را له کرده است . در کل سوال این است که ایا کسانی که الان سهام خودرویی را باد میکنند حاضر هستند چند ماه دیگر هم سهام خودرویی را با پی بر ای بالای 1000 بخرند . وای خیانت است اگر دولت و مسئولین فکر هستند که چند ماه دیگر سهام خودرویی را به سهامدار حقیقی بدبخت بندازند و فرار کنند .
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
در اصل توسط negarminavi پست شده است View Postاطلاعات و صورتهای مالی 12 ماهه منتهی به 1394/12/29 (حسابرسی نشده)
12 ماهه 94 نسبت به 93 :
1- فروش : 48 درصد کاهش
2- سود ناخالص : 43 درصد کاهش
3- سود عملیاتی : 86 درصد کاهش
4- زیان خالص : 120 درصد افزایش
5- زیان شناسایی شده برای هرسهم در 12 ماهه : 1184 ریالدر اصل توسط negarminavi پست شده است View Post12 ماهه 94 نسبت به 93 :
مقدار تولید : 56.38 درصد کاهش
مقدار فروش : 51.64 درصد کاهش
مبلغ فروش : 47.63 درصد کاهش
اولین پیش بینی سال 94 خکاوه 143 ریال زیان برای هرسهم !
1184 ریال زیان شناسایی کرده الان ! بیشتر از 8 برابر پیش بینی اولیه !!!
درست مثل روال این چند سال اخیرش !
44% افزایش زیان انباشته !!!
تقریبا 390 تومان به ازای هرسهم زیان انباشته دارد الان !
و باز هم صحبت از افزایش سرمایه از آورده نقدی است !!!
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
در اصل توسط ایرج سابق پست شده است View Postباز هم شرکت درخواست افزایش سرمایه را داده تو هم سوزش داری
هی گفتند نامه فرستاد بورس ! الان میاد رو کدال ! برید تو صف خرید ! خکاوه 100 تومان سود میسازه برای هرسهم !!! ولوو اومد و قرارداد فلان بست و .....
هیچکدام که نشد ! تازه بازهم می گویند افزایش سرمایه از آورده نقدی ! که دفعه قبل بیشتر از یکسال طول کشید و از بس که کسی نمی خرید حق تقدمهای مانده را آخر خود سایپا بعد از 10 بار آگهی کردن مجبور شد برداره !!!
البته گزارش توجیهی این افزایش سرمایه هم تازه در دست تهیه هست !!!
شرکتی که پیش بینی 143 ریال زیان را برساند به 1184 ریال زیان برای هرسهم ! آنهم در پساتحریم ! و پسا برجام !!! معلوم است چه کسانی را به سوزش انداخته !!!
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
در اصل توسط negarminavi پست شده است View Postبا ادبیات سوزشی شما ! باید گفت سوزش آنهایی دارند که 3 سال است اینجا بر طبل افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی کوبیدند !!!
هی گفتند نامه فرستاد بورس ! الان میاد رو کدال ! برید تو صف خرید ! خکاوه 100 تومان سود میسازه برای هرسهم !!! ولوو اومد و قرارداد فلان بست و .....
هیچکدام که نشد ! تازه بازهم می گویند افزایش سرمایه از آورده نقدی ! که دفعه قبل بیشتر از یکسال طول کشید و از بس که کسی نمی خرید حق تقدمهای مانده را آخر خود سایپا بعد از 10 بار آگهی کردن مجبور شد برداره !!!
البته گزارش توجیهی این افزایش سرمایه هم تازه در دست تهیه هست !!!
شرکتی که پیش بینی 143 ریال زیان را برساند به 1184 ریال زیان برای هرسهم ! آنهم در پساتحریم ! و پسا برجام !!! معلوم است چه کسانی را به سوزش انداخته !!!
چرا باید ناراحت باشم وقتی قیمت تمام شده سهم 100 تومان برایم می باشد با اینکه در 200 تومان هم بیش از 35 درصد را فروختم باز هم در آینده در قیمت 200 تومان خارج می شوم پس من سوزش ندارم تو سوزش داره خو ش باشبهترین دانش آن است که سودمند باشی
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
در اصل توسط ایرج سابق پست شده است View Post[/COLOR]
چرا باید ناراحت باشم وقتی قیمت تمام شده سهم 100 تومان برایم می باشد با اینکه در 200 تومان هم بیش از 35 درصد را فروختم باز هم در آینده در قیمت 200 تومان خارج می شوم پس من سوزش ندارم تو سوزش داره خو ش باشدر اصل توسط ایرج سابق پست شده است View Post
اگر من جای تو بودم به هیچ وجه چیزی نمی گفتم و سکوت می کردم چون حرفی برای گفتن نمی ماند !!!#:-S
نظر
-
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
در اصل توسط ایرج سابق پست شده است View Post
3 سال است حرف هایی که درباره خکاوه زدم همان شد !
3 سال است پست می زنید و خبر میگذارید و هیچکدام محقق نشده ! خوش بینی محض ! و قبول نکردن واقعیتها !!!
بعد هم می گویید من دنبال حاشیه هستم !!!
زیان سازی خکاوه و انباشته شدن 400 تومان زیان برای هرسهم حاشیه است !!!؟؟؟
فعلا 3 سال است امثال شما از خرید و فروش زیان ! در شرکتها و بورس لذت می برید ! از زیان های انباشته سنگین ! و افزایش سرمایه های کذایی از تجدید ارزیابی شرکتهایی مثل سایپا ! با حمایت های رانتی و سیاسی امثال فطانت برای گروه خودرو !!!
نظر
-
پاسخ : سايپا ديزل (خكاوه)
در اصل توسط negarminavi پست شده است View Post
3 سال است حرف هایی که درباره خکاوه زدم همان شد !
3 سال است پست می زنید و خبر میگذارید و هیچکدام محقق نشده ! خوش بینی محض ! و قبول نکردن واقعیتها !!!
بعد هم می گویید من دنبال حاشیه هستم !!!
زیان سازی خکاوه و انباشته شدن 400 تومان زیان برای هرسهم حاشیه است !!!؟؟؟
%-(بهترین دانش آن است که سودمند باشی
نظر
نظر