کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
آن شخص حقیقی که 23 میلیون سهم خکاوه را با قیمت بالای 130 تومان خرید کرده بود چه حالی داره
اونا معمولا بلند مدت کار میکنند.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
سلام سجادجان
وقت بخیر،من مقداری خکاوه از قبل دارم به نظرت برای کاهش میانگین اضافه کنم یا با همون میانگین 130 بمونم
با سپاس
درود بر شما
بذارید دیتای امروز رو بگیرم و افزایش سرمایه جدید رو اعمال کنم نظرم رو تا فردا میگم.
متاسفانه خکاوه قبلا چند تا افزایش سرمایه 100 درصد و 250 درصد داشته که هیچکدوم در نمودارهای تعدیل شده سازمان ،اعمال نشده بود.
امروز هم که متاسفانه صف فروشه،فعلا نباید زیاد عجله کرد.تا فردا نقاط برگشتی و محدوده حمایتی قویی رو میگم.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
سلام سجادجان
وقت بخیر،من مقداری خکاوه از قبل دارم به نظرت برای کاهش میانگین اضافه کنم یا با همون میانگین 130 بمونم
با سپاس
یه نگاهی به نمودارش انداختم.ابتدا عرض کنم که نمودار این نماد اصلا دیتای صحیحی نداره.
ولی سوای این بهانه ها،بنظرمن زیاد نباید برای خرید در این نمودار عجله کرد.حمایت 73 تومن و 67 تومن حمایت های مهمی برای سهم هستند ،باید دید واکنش سهم به این حمایت ها چطوریه،اگر قوی باشه یه مقدار اضافه کنید، ولی من احساس میکنم این نمودار ممکنه 60 تومن رو هم ببینه.
فعلا روی اون حمایت ها زوم کنید ببینیم چی میشه؟
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
نوسازی ناوگان فرسوده زمینی،هوایی و دریایی/صرفه جوئی یک میلیارد لیتری گازوئیل
کرج - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت که بحث نوسازی تنها مختص به جاده ها و حمل و نقل جاده ای نیست و قرار است ناوگان فرسوده، زمینی و هوایی و دریایی نوسازی شود و دولت این موضوع را با جدیت دنبال می کند.
به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز یکشنبه در جریان انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل و راهداری و شرکت ماموت در استان البرز برای نوسازی ناوگان کشنده ها، گفت:
امروز قرارداد جایگزینی 5 هزار ناوگان فرسوده با شرکت ماموت منعقد شد و قرارداد 11 هزار ناوگان فرسوده با دیگر شرکت ها بسته شده و 5 هزار دستگاه هم در دست
مذاکره است و مابقی هم سال آینده اجرا خواهد شد.
**بنادر ایران به کانون تولید و رونق اقتصادی تبدیل می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: باید بنادر ایران و حاشیه ایران را به کانون تولید به جهان معرفی کرده و آن را به محیطی مناسب برای کسب و کار و رونق اقتصادی کشور تبدیل
کنیم.
وی گفت: باتوجه به اینکه ما ظرفیت بزرگی در بندر عباس و بندر شهید رجایی داریم و ظرفیت بنادر هر روز روبه گسترش است، تا چند روز آینده با طرح توسعه بندر شهید
بهشتی و چابهار ظرفیت صادرات به 2 و نیم میلیون تن افزایش پیدا خواهد کرد.
آخوندی در ادامه از سرمایه گذاران خواست که برای همکاری با طرح توسعه بنادر اهتمام ورزیده و از این طریق در جهت افزایش صادرات به کشورهای منطقه مشارکت کنند.
**صرفه جویی در مصرف گازوئیل
وزیر راه وشهرسازی علت حضور خود در شرکت ماموت را نوسازی ناوگان جاده ای کشور دانست و گفت: اهتمام ویژه ای در این خصوص وجود دارد.
آخوندی تصریح کرد: یکی از اساسی ترین مسایل ایران بحث بهره وری است که از یک طرف از ثروت و انرژی چه بهره ای می گیریم و از طرف دیگر جلوگیری از اسراف و
دور ریز منابع ملی است.
وی گفت: درکشور بیش از 127 هزار کامیون بالای 35 سال داریم که هر صد کیلومتر پیمایش چیزی در حدود 60 لیتر گازوئیل مصرف می کنند.
وزیر راه وشهرسازی گفت: پس از اجرای طرح پیمایش که قرار شد کامیونهایی که دارای کارت معاینه فنی نباشند، حق پیمایش نداشته باشند و کارت سوخت هم دریافت نکنند،
این رقم به 52 هزار کاهش یافت و مشخص شد این طرح پیمایش نظمی در مصرف سوخت ایجاد کرده است.
وی افزود: این کاهش رقم دو مفهوم دارد، اینکه کامیون ها سوخت را دریافت می کردند و آزاد می فروختند و دوم اینکه این کامیون ها خارج از کنترل در جای دیگری کار می کردند.
آخوندی گفت: بعد از طرح پیمایش چیزی در حدود 7 میلیون لیتر کاهش مصرف گازوئیل داریم و باتوجه به قیمت گازوئیل روزانه در حدود 7 میلیون دلار صرفه جویی ملی اتفاق افتاده است.
**برنامه ریزی برای صرفه جویی یک میلیارد لیتری مصرف گازوئیل
وی گفت: اکنون برای 65 هزار کامیون پیش بینی شده که این اقدام یک میلیارد لیتر صرفه جویی مصرف گازوئیل را در برخواهد داشت و در واقع یک بهره وری یک میلیارد
دلاری برای هرسال خواهیم داشت و ظرف ده سال 10میلیاردلیتر گازوئیل کمتری مصرف خواهد شد.
وزیر راه وشهرسازی گفت: کشور ما به دلیل دسترسی آسان به منابع انرژی ارزان، ریخت و پاش زیادی صورت می گیرد که این طرح گام مهمی در کاهش اتلاف انرژی می باشد.
وی افزود: براساس ماده 12 رفع موانع تولید میزان صرفه جویی بخشی به صرفه جویی کننده باز می گردد.
آخوندی گفت: براین اساس 2 و 7 دهم میلیارد دلار به عنوان مشوق به صرفه جویی کننده باز می گردد تا تشویقی برای ادامه صرفه جویی باشد.
وی گفت : با اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل کشور از جهت تولید آلاینده 194 میلیون تن آلاینده کمتر تولید می شود.
وزیر راه وشهرسازی گفت: نوسازی ناوگان فرسوده موضوعی فراتر است و امکان رقابت برای مالکان کامیونها ، حمل ونقل کم هزینه وآسان را در برخواهد داشت.
پرشین خودرو: نسل جدید کامیون های FM بعد از 5 سال، مجددا در سایپا دیزل تولید و عرضه خواهد شد.
به گزارش «پرشین خودرو»، تولید نسل جدید کامیون های FM بعد از 5 سال، دوباره در سایپا دیزل آغاز و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.
کامیون ولوو FM که به منظور حمل و نقل منطقه ای طراحی شده بود، در سال 2010 با ظاهری جدید، موتور قویتر، و طراحی داخلی زیباتر روانه بازار شد.
مشخصات فنی
فیس لیفت ولوو FM با امکان انتخاب سه پیشرانه مختلف D11C، D13B، و D13C ارائه میشود.
تمامی موتورهای ارائه شده برای این کامیون به لطف استفاده از تکنولوژی SCR، از استاندارد Euro 5 تبعیت میکنند.
موتور شش سیلندر 10.8 لیتری D11C با تولید قدرتی معادل 330 تا 450 اسب بخار، موتور 12.8 لیتری شش سیلندر خطی D13B مجهز به توربوشارژر و اینترکولر با
قدرت 360 تا 440 اسب بخار، و موتور 12.8 لیتری شش سیلندر خطی D13C مجهز به توربوشارژر و اینترکولر با قدرت 380 تا 500 اسب بخار این کامیون پرقدرت را به پیش میراند.
نظر