سايپا ديزل‌ (خكاوه)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • "heydar"
    عضو فعال
    • Sep 2012
    • 7493

    #2941
    پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

    در اصل توسط negarminavi پست شده است View Post
    سایپا گفته اگر کل دارایی خکاوه به فروش بره باز 300 میلیارد تومان بدهی داره.

    نظر

    • گیلان
      عضو فعال
      • Jul 2011
      • 2178

      #2942
      پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

      در اصل توسط گیلان پست شده است View Post
      برای صعود در نماد خکاوه , ضایع شدن این کندل مهم میبود که از ظواهر امر پیداست توانسته بالای این کندل هفتگی قیمت را ببندد .
      به نظر من صعودخوبی خواهد نمود , احتمال قوی به اندازه طول مسیری که از 73 تومان تا بدینجای آمده .


      خکاوه در سطح 235 تومان مقاومت سقف کانال فرضی را دارا میباشد
      ازنکات مهم اینکه RSI هفتگی توانسته به منطقه اشباع خرید وارد شود و به نظر بنده تا زمانیکه به زیر سطح 70 برنگشته همراهی با سهم ارجح تر میباشد ....

      هیچ تمدنی از بیرون مغلوب نخواهد شد , مگر آنکه از درون نابود شده باشد !...ویل دورانت

      نظر

      • ایرج سابق
        عضو فعال
        • Oct 2015
        • 7434

        #2943
        پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

        همان طور که برای خودرو قیمت 415 تومان با مقاومت بسیار سنگینی رو به رو بوده و سقف قبلی سخت سال 92 در اوج شاخص 89 هزار بوده برای خکاوه هم 250 تومان مقاوت سنگینی محسوب نمیشه فقط باید خبری بیاید به همراه روند مثبت گروه خودروی تا از این مقاومت عبور کند و به اهداف بالاتر برود !!! سال 95 الی 96 نوسازی کامیون های فرسوده را داریم به این موضوع خیلی توجه ویژه شود گذشت زمان بهترین داور می باشد !!
        بهترین دانش آن است که سودمند باشی

        نظر

        • ایرج سابق
          عضو فعال
          • Oct 2015
          • 7434

          #2944
          پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

          غلامرضا رزازی خبر داد: خط مونتاژ وانت آریسان به ایران خودرو دیزل منتقل می شود، که حدودا ٣٠ هزار دستگاه پیش بینی تولید داریم و در حال حاضر به صورت کارمزدی کار می...


          در مجمع خاور گفته شده که شرکت خاور به دنبال یوزانس می باشد و یوزانس چینی شروع شده و حتی اروپایی ها هم اعلام آمادگی کرده برای یوزانس این حرکت هم می تواند برای خکاوه در آینده نزدیک شروع بشه
          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

          نظر

          • bourse
            عضو فعال
            • Sep 2011
            • 1346

            #2945
            پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

            ایین سهم بخاطر اهرم سود آوریی بالا و بحث نوسازیی ناوگان فرسوده مییتونه سال 95 شگفتیی ساز بورس بشه. تکنییکال بلند مدت سهم وضعییت فوق العاده عالیی داره به نوسانات احتمالیی کوتاه مدت توجهیی نکنیید مقاومت هایی چندیین ساله پرقدرت به بالا شکسته شده

            نظر

            • ایرج سابق
              عضو فعال
              • Oct 2015
              • 7434

              #2946
              پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

              در اصل توسط bourse پست شده است View Post
              ایین سهم بخاطر اهرم سود آوریی بالا و بحث نوسازیی ناوگان فرسوده مییتونه سال 95 شگفتیی ساز بورس بشه. تکنییکال بلند مدت سهم وضعییت فوق العاده عالیی داره به نوسانات احتمالیی کوتاه مدت توجهیی نکنیید مقاومت هایی چندیین ساله پرقدرت به بالا شکسته شده

              و به همراه یوزانس


              در مجمع خاور گفته شده که شرکت خاور به دنبال یوزانس می باشد و یوزانس چینی شروع شده و حتی اروپایی ها هم اعلام آمادگی کرده برای یوزانس این حرکت هم می تواند برای خکاوه در آینده نزدیک شروع بشه


              بهترین دانش آن است که سودمند باشی

              نظر

              • ایرانی
                ستاره دار(1)
                • Jun 2011
                • 2579

                #2947
                پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                دوشنبه، 24 اسفند 1394 - 18:12

                دكتر جمالی در پنجاهمین سالگرد تاسیس سایپا:

                طرح اصلاح ساختار مالی سایپا به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده است


                سایپا نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس سایپا و در جمع کاركنان گفت:طرح اصلاح ساختار مالی سایپا از طرف مدیران بانكها و مدیران بازار سرمایه مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از مدیران صنعتی کشور آماده کپی برداری از طرح اصلاح ساختار مالی سایپا هستند و این طرح به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده است.


                به گزارش سایپا نیوز، دكتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به گذراندن سالی سخت گفت: امسال، سالی بسیار سخت بود که با تلاش و کوشش همه همكاران و اعتمادی که به همدیگر داشتیم توانستیم با موفقیت از مشكلات عبور کنیم.

                وی افزود: پنجاه سالگی می تواند سال بلوغ یک شركت باشد و در مدل مدیریت سازمان 50 سالگی نقطه عطفی برای رشد هر مجموعه است و در سایپا نیز نقطه عطفی برای تحول در محصول و نوآوری و پیشتازی در صنعت خودروسازی است.

                جمالی ضمن تقدیر از همه همكاران سایپا تصریح کرد: کار سخت پایانش لذت بخش است و درحین انجام کار تجربه آفرین است و این سال به محض ورود بنده در شركت علاوه بر ركود حاكم بر اقتصاد کشور، با کمپین روبرو شدیم و در بعضی از ماه ها انصرافی های شركت بیشتر از فروش شركت بود و با استقامت و صبر همه همكاران توانستیم از آن مرحله عبور کنیم و این همیت سازمانی و علاقه شما به سایپا ستودنی است.

                وی افزود: در همان روز اول اعلام کردم که اعتقاد راسخ به توانمندی کاركنان و همكارانم در سایپا دارم و در مدت 8 ماه حضورم در سایپا متوجه شدم که این اعتماد می تواند تحول برانگیز باشد و با اتكا به دانش فنی، دانش مدیریتی و دانش مالی شركت این امكان وجود خواهد داشت و خوشبختانه در کمتر از 8 ماه اولین بارقه های تحول را شاهد بودیم.

                مدیر عامل گروه سایپا گفت: در ابتدای حضورم در سایپا بسیاری از سازمان ها با توجه به وضعیت سایپا پیش بینی کرده بودند که سایپا حداكثر تا سال 95 بتواند فعالیت خود ادامه بدهد. و متاسفانه در همان ابتدای ورودم تمام خریدهای اعتباری سیستم بانکی بسته شده بود و بدهی به قطعه سازان بسیار زیاد بود و وضعیت ورود سی کی دی به شركت متوقف شده بود ولی با ابتكارات کارشناسان شركت در ابتدا توانستیم روش فروش شركت را تغییر دهیم و امیدرا به شركت برگرداندیم و در ادامه با حمایت دولت تدبیر و امید و با انجام طرح تسهیلات دولتی توانستیم وضعیت شركت را سر و سامانی بدهیم.

                وی افزود: در بهمن ماه توانستیم ركورد تولید را نسبت به سال گذشته بشكنیم و شركت را به وضعیت خوبی برسانیم و بر این اساس رسما اعلام شد که شركت باید طرح تحول ساختار مالی را انجام دهد.

                جمالی تصریح کرد: امروز در کمال خوشبختی اعلام می کنم که سایپا از طرف مدیران بانكها و مدیران بازار سرمایه مورد استقبال است و بسیاری از مدیران صنعتی کشور آمادگی کپی برداری از طرح اصلاح ساختار مالی سایپا را دارند و این طرح اصلاح ساختار مالی سایپا به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده است.

                وی افزود: در 6 ماه گذشته شركت با 1700 میلیارد تومان سرمایه تقریبا در همه شركت های زیر مجموعه با زیان روبرو بود و از نظر قانون تجارت همه شركت های سایپا ورشكسته بود و خوشبختانه امروز سرمایه سایپا به 4 هزار میلیارد تومان شده است و همه شركت های سایپا از ورشكستگی خارج شده اند و این یک افتخار بزرگ است که متعلق به همه همكاران سایپا است .

                وی افزود: سایپا در سال 95 آماده یک تحول عظیم است و با افتخار باید اعلام کنم که با شرایط حاضر در مذاكرات با شركای خارجی اعلام کردیم که باید با سایپا مشاركت در سرمایه گذاری داشته باشند که مورد موافقت آنها قرار گرفت و بسیاری از شركت های مطرح جهانی علاقمند به همكاری با سایپا هستند.

                http://www.saipanews.com/view-6691.html

                نظر

                • ایرج سابق
                  عضو فعال
                  • Oct 2015
                  • 7434

                  #2948
                  پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                  خریدار امروز

                  شخص حقيقي
                  41 M 1.960 1 M
                  بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                  نظر

                  • ایرج سابق
                    عضو فعال
                    • Oct 2015
                    • 7434

                    #2949
                    پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                    شخص حقيقي
                    42 M
                    2.000 695,500
                    خریدار آخرین روز
                    بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                    نظر

                    • ahmad m
                      ستاره دار(2)
                      • Aug 2012
                      • 969

                      #2950
                      پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                      [IMG][/IMG]

                      بدون شرح
                      بعضی اعداد همچون فرشته های خیر و خوشبختی اند و بعضی شرور و نحس

                      نظر

                      • ali110
                        عضو فعال
                        • Jul 2013
                        • 467

                        #2951
                        پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                        معاون اول رییس جمهور رفع موانع شرکت ها، جایگزینی خودروهای فرسوده، یکسان سازی ارز، توسعه صادرات غیرنفتی، واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی و مدیریت دارایی های خارجی را ۶ اولویت مهم اقتصادی سال ۹۵ اعلام کرد.

                        نظر

                        • ali110
                          عضو فعال
                          • Jul 2013
                          • 467

                          #2952
                          پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                          350 درصد افزایش سرمایه در پیش داریم

                          نظر

                          • bourse
                            عضو فعال
                            • Sep 2011
                            • 1346

                            #2953
                            پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                            واقعا خوشحالم بازیگردان هایی که وارد گروه خودرویی شدن از حرفه ای های بازارن . امروز خکاوه دقیقا از منطقه ای که باید برمیگشت و اصلاح خودشو تموم میکرد این اتفاق براش افتاد . برای روز های اینده دو تا سناریو میتونه اتفاق بیفته اول اینکه قیمت چند روزی تو یه مثلث نوسان کنه و بعد پر شتاب حرکتسو به بالا ادامه بده و دوم اینکه فشار خرید روی سهم اجازه ایجاد مثلث را نمیده و قیمت بدون هیچ استراحتی به بالا میره .

                            نظر

                            • bourse
                              عضو فعال
                              • Sep 2011
                              • 1346

                              #2954
                              پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                              اون چیزی که فیبو های زمانی خکاوه نشون میده اینه که صحبت از اصلاح تو این مقطع اشتباهی بس بزرگ است . توصیه میکنم اسیر هیجانات بازار نشید و با تحلیل جلو برید هدف بلند مدت خکاوه خیلی فراتر از تصور بازاره . بنده از نظر تکنیکالی تو بازه حداقل 6 ماهه این سهمو صعودی میبینم از نظر بنیادی هم اینقدر خبر مثبت توش هست که بنیادی کار ها را شیفته خودش کنه ( نوسازی ناوگان فرسوده - یوزانس - افزایش سرمایه - ولوو و ...

                              نظر

                              • ali110
                                عضو فعال
                                • Jul 2013
                                • 467

                                #2955
                                پاسخ : سايپا ديزل‌ (خكاوه)

                                مهمانان جدید جاده‌های کشور

                                این روز‌ها، روز‌های برداشته شدن تحریم‌ها و آزاد شدن دست و پای صنعت خودرو از زنجیر‌هایی است که تحریم به آنها بسته بود و همان‌طور که در اولین قدم، کشورمان اقدام به نوسازی جهشی صنعت حمل‌و‌نقل هوایی کرده است، باید به فکر نوسازی حمل‌و‌نقل جاده‌ای نیز بود

                                در روز‌هایی که وعده کمرنگ‌شدن رکود و رونق دوباره بازار تولید شنیده می‌شود و برنامه‌ها برای کمرنگ‌شدن درآمد‌های نفتی در بودجه کشورمان چیده شده است، افزایش حجم صادارت و ترانزیت کالا در بعد منطقه‌ای اهمیت فوق‌العاده بیشتری پیدا خواهد کرد که این مهم نیاز به داشتن ناوگان پیشرفته و نوسازی شده را پر‌رنگ‌تر می‌کند.

                                رنو میدلام ‌

                                رنو میدلام در کشورمان در گذشته نقش نسبتا پررنگی در بخش خدمات شهری داشت؛ محصولی که در نمونه 2×4 دو‌محوره توسط سازمان‌های دولتی خریداری شده بود و یک کامیون کم‌استهلاک و خوب بود. البته می‌توان نمونه‌های زیادی نیز در جاده‌های کشورمان از نوع دو و سه‌محوره مشاهده کرد.
                                اما این محصول این بار قرار است تا به صورت 2×6 دوباره توسط
                                سایپا دیزل که متولی رنو میدلام در کشورمان است، عرضه شود. میدلام سه‌محوره دارای تناژ 26 تن است که این تناژ می‌تواند آن را در نبود فعلی محصولات به‌روز، در بازار موفق کند. این کامیون با شاسی باری عرضه می‌شود و مثل سری‌های قبلی آن در نوع سه‌محوره، شاسی برای کاربری کمپرسی ندارد. همچنین فعلا خبری مبنی بر عرضه نمونه دومحوره آن نیست.
                                ولوو FM‌

                                با توجه به حضور ولوو FH اتاق جدید و همچنین ولوو FMX، خبر‌هایی مبنی بر آغاز تولید و فروش دوباره نسل جدید ولوو FM با اتاق و طراحی جدید آن به گوش می‌رسد. این خودرو گفته شده مثل گذشته در کاربری‌های کمپرسی، باری و کشنده عرضه می‌شود که به صورت دو و سه‌محوره خواهند بود. در حال حاضر کلاس کاربری باری از محصولات مدرن اروپایی تا حد بسیار زیادی خالی است و می‌توان تنها حضور در آن را محدود به اسکانیا‌های سری P دانست و این در حالی است که این کلاس کاری از قدیم یکی از مهم‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین کاربری‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای در کشورمان بوده است. خصوصا که امروزه با کاهش تولید داخلی در صنایع و کاهش محموله‌های صادراتی، این رده کاری بازار بهتری پیدا کرده است.
                                ولوو FH سه‌محوره

                                ولوو FH در هر نسلی که در کشورمان عرضه شده است، نمونه‌های سه‌محوره 4×6 آن نیز بازار خوبی پیدا کرده‌اند. خصوصا که در این زمینه، نه از گذشته رقیب اروپایی با برنامه‌ای داشته است و نه در حال حاضر. به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید یک کشنده برای حمل و نقل‌های سنگین‌تر و یا کار در معادن و پروژه‌های عمرانی هستند، به سراغ ولوو FH سه‌محوره که به آن به خاطر سایز 24 چرخ‌هایش، لاستیک بزرگ می‌گویند، خواهند رفت. با عرضه نسل جدید ولوو FH با اتاق نسل چهارم آن، پیش‌فروش نمونه سه‌محوره 4×6 آن نیز آغاز شد تا این کامیون سوئدی 460 اسب بخاری در کنار اسکانیا G460 سه‌محوره 4×6 قرار بگیرد. با نگاه کلی به عکس‌های نمونه‌هایی که در آینده در کشورمان عرضه می‌شود، به نظر می‌آید که این کشنده با سری‌های قبلی خود فقط از نظر اتاق و پیشرانه متفاوت است.

                                ولوو FMX‌

                                چند سالی است که با عرضه سری FMX از سوی ولوو، بخش عمرانی ولوو از FH گرفته شده است. این کامیون دارای طراحی و چهره‌ مناسب‌تری برای این کاربری است که البته قابلیت‌های خود را نیز بار‌ها اثبات کرده است. حال این محصول متمایز ولوو قرار است تا با همان کاربری کمپرسی در کشورمان از سوی سایپا دیزل عرضه شود. این رده از بازار در حال حاضر با نمونه‌های چینی و اروپایی تغذیه می‌شود که البته حضور چینی‌ها با قیمت‌های ارزان‌تر، بسیار پر‌رنگ‌تر از اروپاییان است. می‌توان گفت در صورت رونق دوباره این بخش از بازار، مهم‌ترین رقیب ولوو FMX در این بخش سری P اسکانیا و تراکر ایویکو خواهد بود. ولوو FMX قرار است تا با پیشرانه 460 اسب بخاری عرضه شود. ضمن اینکه این کامیون، اولین کمپرسی با جعبه دنده خودکار در کشورمان خواهد بود.

                                آخرین ویرایش توسط ali110؛ 2016/04/01, 16:41.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X