صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • کيانوش
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 6613

    #676
    پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

    اگر شفارس بتونه فروش 200هزار هکتار مالچ را در کشور بگیره 400تومان تعدیل سود میده
    اگر شفارس بتونه 200هزار تن کود کندرهش بفروشه یا صادر کنه بالای100تومان تعدیل میده
    اگر شفارس بتونه200هزار تن ادبلو را هم بفروشه یا صادر کنه بالای100تومان تعدیل میده
    اگر شفارس بتونه .....پارافرمالید که کیلویی 3500تومان و 3.5برابر فرمالین هست را بفروشه یاصادر کنه .......
    ............................
    شفارس اینده درخشانی داره

    نظر

    • تمام
      عضو فعال
      • Jun 2011
      • 14645

      #677
      پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

      مشکل این شرکت بی عرضه بودن مسولین شرکت است
      خدا خواست و ما توانستیم
      تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

      نظر

      • ahmad m
        ستاره دار(2)
        • Aug 2012
        • 969

        #678
        پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

        رشد 12 برابری قیمت فعلی نسبت به فروردین 92 در نمودار عملکردی یعنی بازدهی 1200 درصدی در 5 سال گذشته چالش مهم سهم هست.
        بعضی اعداد همچون فرشته های خیر و خوشبختی اند و بعضی شرور و نحس

        نظر

        • گرگین خان
          عضو فعال
          • Oct 2010
          • 1095

          #679
          پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

          تا زمانیکه زیر 180تومان نیاید.
          مشکلی نیست.

          نظر

          • Abad
            عضو فعال
            • Nov 2015
            • 7516

            #680
            پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

            در اصل توسط Abad پست شده است View Post
            در بررسی جدیدی که از شفارس داشتم ، هنوز در وضع اصلاحی است و می تواند تا حدود 190 تومان اصلاح کند .قیمت امروز 222 تومان رصد می کنیم
            در اصل توسط Abad پست شده است View Post
            یک ماه گذشت حالا خرید شفارس با دید میان مدت اشکالی نداره ما صبر می کنیم شاید بعد از موج مثبت فعلی هوای حدود 180 تومان بکند
            و شاید از همین قیمت ها برود بالا.
            در اصل توسط Abad پست شده است View Post
            روند کوتاه مدت احتمالا صعودی است ، من منتظرم تا نشانه های مثبت در روند میان مدت ظاهر شود. البته در صورت وجود نقدینگی یکی از گزینه های خوب شفارس است

            ورود به شفارس در قیمتهای زیر 220 به دید میان مدت هیچ ریسکی ندارد . و توصیه به سهامداری است.
            شفارس فعلا باید رصد کرد ، طبق پیش بینی ، روند کوتاه مدت صعودی شد و مجددا افت کرد . من هنوز نشانه ای مثبت در روند میان مدت دریافت نکرده ام ولی کماکان در واچ لیست می باشد.
            Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
            تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

            نظر

            • کيانوش
              عضو فعال
              • Dec 2011
              • 6613

              #681
              پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

              *مالچ نفتی ممنوع!
              کردوانی با اشاره به تاریخچه استفاده از مالچ نفتی برای مقابله با بیابان زایی در ایران اظهار کرد: این نوع مالچ در سال ۱۳۴۲ برای نخستین بار از کشور لیبی برای تثبیت ماسه زارها وارد شد و در جنوب قزوین مورد استفاده قرار گرفت.

              وی با بیان اینکه هر روشی که مورد استفاده قرار می گیرد باید ارزان، زود بازده و دایمی باشد و محیط زیست را آلوده نکند گفت: این در حالیست که مالچ نفتی گران و باارزش است، زمین را سیاه می کند، بدبوست و حرارت منطقه را بالا می برد که باعث می شود بادهای آن منطقه گرم و بدبو باشد، ضمن اینکه باعث نابودی موجودات و گیاهان می شود.

              این عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، افزود: مالچ نفتی که روی تپه ها و ماسه زارها پاشیده می شود باعث نفوذناپذیری منطقه در مقابل باران می شود وپس از گذشت چهار پنج سال به دوده سرطان زا تبدیل می شود.

              وی تاکید کرد:با این حال، پس از بحران های تنفسی و گرد و غبار در خوزستان وزارت نفت با وجود مخالفت، مجبور شده که ۱۰ هزار تن مالچ نفتی را به سازمان محیط زیست و منابع طبیعی اختصاص دهد.
              .................................................. ........
              ببینیم مسولین اینبار چکار میکنند.

              نظر

              • کيانوش
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 6613

                #682
                پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                کردوانی مالچ‌های نفتی را دارای معایب متعددی دانست و اظهار کرد: پاشش مالچ نفتی خیانت به محیط زیست است به دلایلی چون:

                * یک ماده نفتی است

                * برای تولید مالچ ابتدا نفت باید به قیر تبدیل شود که در این صورت نیاز به احداث کارخانه داریم

                * قیر سفت است که برای شل کردن آن در کارخانه از طریق ترکیب 50 درصد آب، 48 درصد قیر و 2 درصد ماده ممزوج کننده این مشکل رفع می‌شود

                * نیاز به ماشین‌های مخصوص برای مالچ پاشی است

                * بعد از پاشش به نظر می‌رسد که سراسر منطقه سوخته است

                * انتشار بوی نفت سوخته که برای سلامت مضر است

                * ضریب حرارتی را افزایش می‌دهد که باعث از بین رفتن حشرات و گیاهانی نظیر «دم گاوی» منطقه می‌شود

                * این ماده حاوی فلزات سنگین مانند سرب است

                * در صورتی که یکسان پاشیده نشود در مناطق دارای تپه‌های ماسه‌ای موجب سیلاب می‌شود و این اتفاقی است که در آران و بیدگل رخ داده بود

                * بعد از پاشش نباید بر روی آن راه رفت
                ...................................
                ببینیم اینبار مسولین چکار می کنند.

                نظر

                • کيانوش
                  عضو فعال
                  • Dec 2011
                  • 6613

                  #683
                  پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                  AdBlue مايعي براي نجات محيط زيست:


                  همزمان با پيشرفت هاي بوجود آمده و گسترش استفاده از پيشرانه هاي ديزلي دوستداران محيط زيست بفكر يافتن روشي براي كاهش آلايندگي اين نوع پيشرانه ها افتادند تا بتوانند هرچه بيشتر از آنها در صنعت حمل و نقل استفاده كنند. يكي از كارآمد ترين تكنولوژي ها بعد از روي كار آمدن سيستم EGR، تكنولوژي SCR بود كه در سال 2006 ميلادي معرفي شد. اين تكنولوژي گام بعدي طراحان پيشرانه هاي ديزلي براي دستيابي به استاندارد هاي يورو4 و يورو 5 است كه بدون استفاده از آن دستيابي به اين استانداردها غير ممكن بنظر مي رسيد.

                  AdBlue نام ماده اي است كه در اين سيستم نقش اصلي را ايفا مي كند. اين محلول از 32.5 % اوره و مابقي آن از آب مقطر تشكيل شده است كه اوره آن نيز از گاز طبيعي حاصل مي شود. اشتباه رايجي كه اكثر رانندگان در مورد اين ماده مي كنند اينست كه فكر مي كنند اين محلول يك افزودني به سوخت خودرو است. اين ماده در يك مخزن جداگانه در خودرو هاي ديزلي قابل ذخيره است كه بطور مستقيم به درون گازهاي اگزوز اسپري مي شود، به همين خاطر AdBlue هيچگاه به سوخت اضافه نشده يا با آن مخلوط نمي شود. عملكرد اين فرآيند بدين گونه است كه در هنگام كار موتور ديزل، اين محلول بطور دقيق اندازه گيري شده و به درون گازهاي داغي كه از منيفولد خروجي بيرون مي آيند پاشيده مي شود. سپس اوره موجود در اين محلول تجزيه و به آمونياك تبديل مي شود كه در حضور مبدل كاتاليك با گازهاي سمي اگزوز واكنش مي دهد. در ادامه گاز خطرناك اكسيد نيتروژني كه از احتراق درون موتور بوجود مي آيد به گاز نيتروژن و بخار آب تبديل مي شود كه هردو بي خطر بوده و در طبيعت وجود دارند. اين فرآيند Selective Catalytic Reduction يا به اختصار سيستم SCR ناميده مي شود. ميزان استفاده خودرو از اين محلول به ميزان 3 تا 5 درصد از مصرف گازوئيل مي باشد.

                  كليه كاميون ها و اتوبوس هايي كه پس از اكتبر 2006 در كشور هاي اروپايي به توليد رسيدند بايد استاندارد يورو 4 و يا بيشتر را پاس كنند كه بيشتر آنها براي اين منظور نياز به استفاده از ماده AdBlue دارند. قابل ذكر است كه نصب اين سيستم بر روي خودرو هاي ديزلي قديمي و فاقد SCR غير ممكن بوده و فقط خودرو هايي كه در كارخانه به اين سيستم مجهز شده اند مي توانند از آن استفاده كنند.

                  در يك برآورد كلي يك كاميون يورو 4 در هر سال به حدود 1500 تا 2500 ليتر از اين محلول نيازمند است كه بر اساس اندازه موتور و مسافت طي شده متغير است. گفتني است كه ميزان مصرف خودروهاي يورو 5 به ميزان بيشتري از محلول يعني در حدود 5 تا 6 درصد از ميزان مصرف سوخت گازوئيل نياز دارند. محدوده مجاز گاز سمي و گلخانه اي NOx در يورو سه 0.5 گرم بر كيلومتر بوده كه اين ميزان در استاندارد يورو 4 به 0.25 گرم بر كيلومتر و در يورو 5 به 0.2 گرم بر كيلومتر كاهش پيدا كرده است. ممكن است بپرسيد كه اگر كسي اين ماده را خريداري نكند و يا در طي راه آنرا تمام كند و بخواهد ماده ديگري غير از AdBlue درون مخزن مربوطه بريزد چه اتفاقي مي افتد؟ پاسخ اينست كه كليه كاميون هايي كه بعد از اكتبر 2007 اين سيستم را نصب كرده اند به سنسوري مجهز شده اند كه وجود محلول AdBlue خالص را درون مخزن تشخيص داده و در صورت فقدان آن سيستم مديريت موتور توان موتوررا به 50 درصد حالت عادي كاهش داده و به راننده اين امكان را مي دهد تا حداكثر فاصله 100 كيلومتري تا جايگاه بعدي را طي كند. AdBlue يك ماده غير سمي و غير خورنده بوده كه هيچگونه خطري براي انسان و محيط زيست ندارد و درصورت تماس با پوست فقط كافيست كه با آب خالي شسته شود. PH آن حدود 9 است و بايد درون ظرف هاي پلاستيكي و يا استيل ضدزنگ نگهداري شود.

                  جالب است بدانيد كه استاندارد يورو 3 كه اكثر اتوبوس سازان و كاميون سازان وطني آنرا با افتخار بر روي محصولات توليدي خود مي نويسند مربوط به سال 1999 اتحاديه اروپا يعني 13 سال پيش است!

                  در اينجا جا دارد كه از كليه مسئولان مربوطه در صنعت خودرو سازي و محيط زيست در خواست كنيم تا با الزام كردن نصب اين سيستم بر روي خودروهاي ديزل ساخت داخل كه نقش عظيمي بر روي آلودگي شهرها ايفا مي كنند و فراهم كردن زيرساخت هاي لازم براي واردات يا توليد داخل ماده AdBlue جلوي آلودگي شهرها و جاده ها را كه اينروزها گريبانگير مردم شده است بگيرند.



                  [ جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰ ] [ 21:1 ] [ پژمان یمانی ]

                  نظر

                  • کيانوش
                    عضو فعال
                    • Dec 2011
                    • 6613

                    #684
                    پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                    درباره تکنولوژی ادبلو نانو ( AdBlue Nano )

                    بر اساس استانداردهای زیست محیطی اتحادیه اروپا تمامی خودروسازان باید استانداردهای زیست محیطی یورو 4و5و6 را در طراحی و ساخت خودروهای دیزل در نظر بگیرند. برای دستیابی به استانداردهای آلایندگی یورو 4و5 سازندگان از تکنولوژی های مختلفی نظیر SCR (AdBle) استفاده می نمایند. با این حال برای دستیابی به استاندارد یورو 6 که از سپتامبر سال 2014 اجباری گردید. خودروسازان از تکنولوژی SCR در خودروهای دیزل خود استفاده می کنند. تکنولوژی اس سی آر بر پایه حذف آلاینده های گازهای خروجی موتور پس از احتراق سوخت و هوا می باشد که اصطلاحا آن را Selective Catalytic Reduction می نامند.برای بکارگیری این تکنولوژی نیاز به محلولی به نام ادبلو می باشد که توسط آن ترکیبات آلاینده و سمی NOX کاهش می یابد. تقریبا تمامی سازندگان خودروهای سنگین دیزل در سطح جهان از این سیستم برای کاهش آلاینده های حاصل از احتراق استفاده نموده و سایر تکنولوژی های مشابه از لحاظ فنی و اقتصادی قابل رقابت با این تکنولوژی نمی باشد.



                    بنابراین تکنولوژی SCR مقرون به صرفه ترین راه حل دستیابی به استاندارد های زیست محیطی یورو 5 و یورو 6 خواهد بود و به این لحاظ به کارگیری آن روز به روز رو به افزایش می باشد. اجزای اصلی این تکنولوژی شامل کاتالیست و انژکتور ادبلو و مخزن ادبلو و سیستم کنترل و اندازه گیری و پاشش ادبلو می باشد که به عنوان مغز سیستم عمل می کند. در واقع سیستم کنترل بر اساس شرایط کارکرد موتور میزان مناسب از محلول ادبلو را داخل لوله اگزوز قبل از کاتالیست پاشیده و طی این عملیات ادبلو در اثر برخورد با گازهای داغ خروجی حاصل از عملیات احتراق به آمونیاک و دی اکسید کربن تجزیه می شود. بر اثر این واکنش گازهای NOX حاصل از احتراق که جز مواد خطرناک و سمی میباشد در داخل کاتالیست با آمونیاک واکنش داده و مولکول های سمی NOX به هیدروژن و آب تبدیل می شوند که برای سلامتی انسان مضر نمی باشد. با توجه به امکان تنظیم موتورهای دیزل با بکارگیری تکنولوژی ادبلو می توان به طور متوسط به 5% کاهش سوخت نیز در موتورها دست یافت.

                    کاتالیست خودروهای دیزلی یورو 4و5و6
                    باتوجه به این که اولین تولید کننده ادبلو درجهان کشور آلمان با 82درصد کاهش الایندگی خودروهای دیزلی به تولید این محصول وپس از آن کشور فرانسه با 65درصد میپردازد درحالی که این شرکت توانسته با 98 درصد کاهش الایندگی به برتری برسد و به کسب استانداردهایی DIN 20 070 و ISO 22 241 دست یابد و تاییدیه های آزمایشگاه کیمیای ناب تجزیه و شرکت مهندسین مشاور عمران زیست آزما (آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران وآزمایشگاه معتمد حفاظت محیط زیست کشور) وهمچنین پژوهشکده صنعت نفت (دفتر پژوهش وتوسعه انرژی و محیط زیست ) دریافت نماید.

                    نظر

                    • کيانوش
                      عضو فعال
                      • Dec 2011
                      • 6613

                      #685
                      پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                      در اصل توسط کيانوش پست شده است View Post
                      درباره تکنولوژی ادبلو نانو ( AdBlue Nano )

                      بر اساس استانداردهای زیست محیطی اتحادیه اروپا تمامی خودروسازان باید استانداردهای زیست محیطی یورو 4و5و6 را در طراحی و ساخت خودروهای دیزل در نظر بگیرند. برای دستیابی به استانداردهای آلایندگی یورو 4و5 سازندگان از تکنولوژی های مختلفی نظیر SCR (AdBle) استفاده می نمایند. با این حال برای دستیابی به استاندارد یورو 6 که از سپتامبر سال 2014 اجباری گردید. خودروسازان از تکنولوژی SCR در خودروهای دیزل خود استفاده می کنند. تکنولوژی اس سی آر بر پایه حذف آلاینده های گازهای خروجی موتور پس از احتراق سوخت و هوا می باشد که اصطلاحا آن را Selective Catalytic Reduction می نامند.برای بکارگیری این تکنولوژی نیاز به محلولی به نام ادبلو می باشد که توسط آن ترکیبات آلاینده و سمی NOX کاهش می یابد. تقریبا تمامی سازندگان خودروهای سنگین دیزل در سطح جهان از این سیستم برای کاهش آلاینده های حاصل از احتراق استفاده نموده و سایر تکنولوژی های مشابه از لحاظ فنی و اقتصادی قابل رقابت با این تکنولوژی نمی باشد.



                      بنابراین تکنولوژی SCR مقرون به صرفه ترین راه حل دستیابی به استاندارد های زیست محیطی یورو 5 و یورو 6 خواهد بود و به این لحاظ به کارگیری آن روز به روز رو به افزایش می باشد. اجزای اصلی این تکنولوژی شامل کاتالیست و انژکتور ادبلو و مخزن ادبلو و سیستم کنترل و اندازه گیری و پاشش ادبلو می باشد که به عنوان مغز سیستم عمل می کند. در واقع سیستم کنترل بر اساس شرایط کارکرد موتور میزان مناسب از محلول ادبلو را داخل لوله اگزوز قبل از کاتالیست پاشیده و طی این عملیات ادبلو در اثر برخورد با گازهای داغ خروجی حاصل از عملیات احتراق به آمونیاک و دی اکسید کربن تجزیه می شود. بر اثر این واکنش گازهای NOX حاصل از احتراق که جز مواد خطرناک و سمی میباشد در داخل کاتالیست با آمونیاک واکنش داده و مولکول های سمی NOX به هیدروژن و آب تبدیل می شوند که برای سلامتی انسان مضر نمی باشد. با توجه به امکان تنظیم موتورهای دیزل با بکارگیری تکنولوژی ادبلو می توان به طور متوسط به 5% کاهش سوخت نیز در موتورها دست یافت.

                      کاتالیست خودروهای دیزلی یورو 4و5و6
                      باتوجه به این که اولین تولید کننده ادبلو درجهان کشور آلمان با 82درصد کاهش الایندگی خودروهای دیزلی به تولید این محصول وپس از آن کشور فرانسه با 65درصد میپردازد درحالی که این شرکت توانسته با 98 درصد کاهش الایندگی به برتری برسد
                      و به کسب استانداردهایی DIN 20 070 و ISO 22 241 دست یابد و تاییدیه های آزمایشگاه کیمیای ناب تجزیه و شرکت مهندسین مشاور عمران زیست آزما (آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران وآزمایشگاه معتمد حفاظت محیط زیست کشور) وهمچنین پژوهشکده صنعت نفت (دفتر پژوهش وتوسعه انرژی و محیط زیست ) دریافت نماید.
                      ورود کامیونهای گازوییلی و خودروهای دیزلی به شهر تهران و کرج ممنوع شد
                      جریمه اش 90هزار تومان
                      .................................
                      قرار شده 240هزار کامیون و خودروی دیزلی فرسوده تعویض شود.
                      ....................................
                      بیش از 1میلیون خودروی دیزلی داریم.
                      ......................................
                      60درصد الودگی هوا مال خودروهای دیزلی هست.
                      ................................
                      الودگی هوا در مرز انفجار
                      ......................................
                      ملت ایران همه مریض در افزایش سرطان بخاطر الودگی هوا
                      ....................................
                      متاسفانه نمیدونم چرا مصرف ادبلو در ایران مثل اروپا و امریکا اجباری نمیشه
                      تا هم الودگی گازوییل حداقل 90درصد کاهش پیدا کنه
                      هم خودروهای گازوییلی بتونند بیاند تو شهر.

                      ایا اروپا و امریکا دارند اشتباه میکنند یا ما
                      ......................................
                      راهکار اجباری شدن مصرف ادبلو در ایران هست.
                      البته این اتفاق خواهد افتاد منتهی زمانی که ملت همه بیمار شوند.

                      نظر

                      • جواد277
                        عضو فعال
                        • Jan 2011
                        • 4925

                        #686
                        پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                        عملیات مالچ پاشی سه هزار و 800 هکتار از زمین های غرب کرخه آغاز شد


                        شوش - ایرنا - عملیات مالچ پاشی سه هزار و 800 هکتار از زمین های غرب کرخه در شهرستان شوش جمعه آغاز شد.




                        بخشدار شاوور شهرستان شوش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:این طرح شامل آغاز مالچ پاشی یکی از کانون های ریزگردها در منطقه غرب کرخه می باشد که امسال اجرا می شود.
                        وی همچنین از عملیات تعویض خط انتقال آب آشامیدنی شهر الوان به طول 10کیلومتر خبر داد و گفت: شهر الوان با 10 هزار نفر جمعیت از مزایای این طرح بهره مند می شود.
                        عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شهر شاوور و نیز بهسازی و آسفالت 18هزار متر مربع از خیابان ها و معابر شهر شاوور از دیگر طرح های اجرای شده در این بخش می باشد که به مناسبت دهه فجر آغاز شد.
                        شهرشاوور با 12هزار نفر جمعیت در 15کیلومتری شهرشوش واقع شده است.
                        عباس پورعاطف بخشدار شاوور گفت: برای اجرا و تکمیل این پروژه ها بیش از 150 میلیاردر ریال هزینه شده است.
                        بخش شاوور شهرستان شوش با حدود 90هزار نفر جمعیت دارای 2 شهر شاوور و الوان و 120روستاست.

                        نظر

                        • Abad
                          عضو فعال
                          • Nov 2015
                          • 7516

                          #687
                          پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                          در اصل توسط Abad پست شده است View Post
                          شفارس فعلا باید رصد کرد ، طبق پیش بینی ، روند کوتاه مدت صعودی شد و مجددا افت کرد . من هنوز نشانه ای مثبت در روند میان مدت دریافت نکرده ام ولی کماکان در واچ لیست می باشد.
                          نشانه ای مثبت در روند میان مدت و بلند مدت شفارس دیده نمی شود برای ورود عجله ای نداریم.ولی کماکان در واچ لیست می باشد
                          Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
                          تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

                          نظر

                          • Abad
                            عضو فعال
                            • Nov 2015
                            • 7516

                            #688
                            پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                            در اصل توسط Abad پست شده است View Post
                            در بررسی جدیدی که از شفارس داشتم ، هنوز در وضع اصلاحی است و می تواند تا حدود 190 تومان اصلاح کند .قیمت امروز 222 تومان رصد می کنیم
                            در اصل توسط Abad پست شده است View Post
                            شفارس فعلا باید رصد کرد ، طبق پیش بینی ، روند کوتاه مدت صعودی شد و مجددا افت کرد . من هنوز نشانه ای مثبت در روند میان مدت دریافت نکرده ام ولی کماکان در واچ لیست می باشد.
                            در اصل توسط Abad پست شده است View Post
                            نشانه ای مثبت در روند میان مدت و بلند مدت شفارس دیده نمی شود برای ورود عجله ای نداریم.ولی کماکان در واچ لیست می باشد
                            شفارس : حدود 5 ماه گذشت و روند فرسایشی سهم ادامه داشت. امروز به قیمت زیر 180 رسید و تحلیل های 5 ماه گذشته من دقیق بود . علاقه من به شفارس بخاطر 3 بار سود گرفتن از آن می باشد.
                            اما حالا:

                            روند میان مدت مثبت شده ولی روند بلندت مدت هنوز شاداب نیست. در طی همین روزها شفارس باید تکلیف خودش را به صعود یا به ریزش قیمت روشن کند.

                            ورود به سهم در صورتی توصیه می شود که روند نزولی شکسته شده و قیمت در یالای 200 تثبیت شود .
                            Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
                            تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

                            نظر

                            • Abad
                              عضو فعال
                              • Nov 2015
                              • 7516

                              #689
                              پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                              در اصل توسط Abad پست شده است View Post
                              شفارس : حدود 5 ماه گذشت و روند فرسایشی سهم ادامه داشت. امروز به قیمت زیر 180 رسید و تحلیل های 5 ماه گذشته من دقیق بود . علاقه من به شفارس بخاطر 3 بار سود گرفتن از آن می باشد.
                              اما حالا:

                              روند میان مدت مثبت شده ولی روند بلندت مدت هنوز شاداب نیست. در طی همین روزها شفارس باید تکلیف خودش را به صعود یا به ریزش قیمت روشن کند.

                              ورود به سهم در صورتی توصیه می شود که روند نزولی شکسته شده و قیمت در یالای 200 تثبیت شود .
                              شفارس کاهش قیمت را انتخاب کرد و امروز به کمتر از 169 تومان هم رسید فعلا فقط باید رصد کرد تا شفارس کف جدیدی بسازد
                              Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
                              تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

                              نظر

                              • Abad
                                عضو فعال
                                • Nov 2015
                                • 7516

                                #690
                                پاسخ : صنايع شيميايي فارس ( شفارس )

                                در اصل توسط Abad پست شده است View Post
                                شفارس کاهش قیمت را انتخاب کرد و امروز به کمتر از 169 تومان هم رسید فعلا فقط باید رصد کرد تا شفارس کف جدیدی بسازد
                                شفارس با دقت بیشتری رصد شود ممکن است من بعد تحرکاتی در سهم دیده شود قیمت امروز حدود 160 تومان
                                Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
                                تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

                                نظر

                                در حال کار...
                                X