صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • ONE2
    عضو فعال
    • May 2022
    • 402

    #21676
    شانتاژگر به صورت مثلا نامحسوس شانتاژهارو استارت زد

    نظر

    • Baaraan
      عضو عادی
      • Apr 2025
      • 173

      #21677
      در اصل توسط طيب پست شده است View Post
      سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان گرامی

      چرا نماد بسته نمیشه؟!

      چند تا افشا الف پیشرو داریم ؟
      خواهشن اینو جواب بده.

      ۱۴۰۴ چند تا افشاي الف داشت؟
      ۱۲۰۳ چی؟
      ۱۴۰۲؟
      ولش کن

      درآمد عملیاتی برای سال ۱۴۰۴ شده ۲۶ میلیارد زیان....یعنی نبود اگه چهارتا تیر و تخته به برکت سایر سرفصل‌های زیان نما الان ی چند ده تومنی زیان داشت.

      اون کلیم های چند میلیون دلاری چی شد؟؟؟؟
      الان چرا قیمت سهم اینحاست؟
      چرا این سهم مارکتش شده ۲۵ میلیون دلار؟

      نظر

      • Baaraan
        عضو عادی
        • Apr 2025
        • 173

        #21678
        در اصل توسط ریسعلی دلواری پست شده است View Post
        بر پدر ومادرشان لعنت مستدلم می خواهند زیان ۲۰۰ تومانی بابت هر سهم روانه کدال کنند بی وجودها این شرکت باس بالای ۳۰ میلیارد دلار ارزش مارکتش باشه
        شما هم دیگه لطفا کم چرت و پرت بنویس.
        کو اون زیان ۲۰۰ دومنیت؟

        مستدلم مستدلم

        نظر

        • ONE2
          عضو فعال
          • May 2022
          • 402

          #21679
          شانتاژگر بیچاره دیگر نمیداند کجای شرکت را شانتاژ کند دست رو هر جایش بگذاری بوی عن میاد🤣
          تنها شرکت خاورمیانه و دنیا که افشا الف دارد و پتانسیل بسته شدن🤣
          اگر سرنوشت فولاد برایش پیش بیاید شانتاژگر زمین سوخته را شانتاژ میکند🤣
          بهترین زمین خاورمیانه و دنیا 😁

          نظر

          • طيب
            عضو فعال
            • Nov 2010
            • 3279

            #21680
            در اصل توسط Baaraan پست شده است View Post
            خواهشن اینو جواب بده.

            ۱۴۰۴ چند تا افشاي الف داشت؟
            ۱۲۰۳ چی؟
            ۱۴۰۲؟
            ولش کن

            درآمد عملیاتی برای سال ۱۴۰۴ شده ۲۶ میلیارد زیان....یعنی نبود اگه چهارتا تیر و تخته به برکت سایر سرفصل‌های زیان نما الان ی چند ده تومنی زیان داشت.

            اون کلیم های چند میلیون دلاری چی شد؟؟؟؟
            الان چرا قیمت سهم اینحاست؟
            چرا این سهم مارکتش شده ۲۵ میلیون دلار؟
            سلام و عرض ادب و احترام

            به روی چشم

            افزایش دریافتنی های تجاری جواب سوال حضرتعالی است

            یعنی درقبال مقدار انجام پروژه ها دریافتنی های تجاری افزایش خیلی زیادی داشته بزبان ساده تر مطالبات افزایش داشته

            واین گزارش تلفیقی نیست و از آن شرکت اصلی است

            و اما مهمترین موضوع در کلیت بازار سرمایه افزایش خیلی زیاد دارایی هاست که با تجدید ارزیابی دارایی ها متوجه این موضوع مهم خواهیم شد ارزش جایگزینی بنگاه های اقتصادی

            موضوع افشا الف

            قرار دادی با شرکت مکران بسته شده ولی کدال نشده

            موضوع شکایت شرکت از بابت سود پرداختنی مجامع سال ۱۳۸۳ انجام شده که نتایجش هنوز اعلام نشده که افشا الف در مقطع فعلی داره
            تا بعد

            و اما در مورد قیمت سهم حق با شما بزرگوار است

            بازیگران صدرا تمامی عملکردشان بر علیه منافع کشور و ملت مخصوصا سهامداران محترم و شریف حقیقی است
            ولی بنده با توجه به ارزش ذاتی شرکت صدرا و قراردادهای پیشرو و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به سهامداری ادامه میدهم

            تاکیدا عرض میکنم دوستان صاحب اختیارند

            ارادت

            نظر

            • reza@bourse2024
              عضو عادی
              • May 2024
              • 259

              #21681

              نظر

              • ریسعلی دلواری
                عضو فعال
                • Dec 2022
                • 2298

                #21682
                این سهم نه این سم مصداق عینی ضرب المثل آفتابهرو لگن هفت رست ولی شام و ناهار هیچی هست که از غذا یه تعداد چس ناله و یک سری افرار وابسته و پیوسته به قرار گاه یا شرکت دارند ازش نوسان می گیرند و هر دفعه میان می گن با هزار درصد مثبت با ده هزار درصد مثبت و باقیمت هر سهم یک میلیون تومان بازگشایی می شه اما رریغ از یک پا پا سی الباقی هم مثنوی هفتاد من کاغذ هست راستی این مثلا اعلام سود چیزی بیشتر از اعلام ۲۰۰ تومان زیان هست تا تک تک اینها نروند زیر خاک روز همینه روزی همین گونه
                یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ

                نظر

                • pournikdast
                  ستاره‌دار(2)
                  • Oct 2020
                  • 563

                  #21683
                  خب به نام خدا...
                  والا دیروز دیدم 3 تا اساتید متفق القول نظر روی سهم خگستر داشتند...
                  بنده هم امروز با توکل به خدا؛ صف نشین سهم شدم؛ خیلی هم طول کشید دیگه داشتم ناامید میشدم...
                  خلاصه یه سرویس رفتم؛ اومدم؛ خدا رو شکر؛ هم سهم گیرم اومده بود هم صف فروش شده بود!
                  خلاصه برای بار چندم 8 صبح پاشدیم یه 20-30 تومنی هم ضرر کردیم...
                  به قول استاد بزرگ جناب تکنیکالر که میفرمود :
                  دکترجان تو همین که صبح ها پانشی؛ تو سودی!
                  😁😄😂
                  چقدر گفتم یه دوزار صدرا هم، به من بدید...

                  نظر

                  • کاشان2
                    عضو فعال
                    • Dec 2020
                    • 1927

                    #21684
                    اگر راست بگویند این قرار داد منجر به سود 40 تومانی برای هر سهم می شود

                    نظر

                    • reza@bourse2024
                      عضو عادی
                      • May 2024
                      • 259

                      #21685

                      در آیین امضا قرارداد ملی اتفاق افتاد؛

                      "خصدرا" و "ویراگستر مکران" پیش‌گام شدند؛ آغاز عصر بازیافت مغروقه‌های خلیج فارس

                      به گزارش بورس نیوز، آیین امضای قرارداد ملی بازیابی مغروقه های خلیج فارس فی‌مابین شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا ) و شرکت ویراگستر مکران با حضور مسئولان و اصحاب رسانه در روز جاری برگزار شد. براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم، علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی و دریایی ایران بیان کرد: طرح کلانی در صدرا به تصویب هیات مدیره رسیده و آن هم ورود به صنعت بازیافت کشتی ها و سازه های دریایی است.در کشورهای دیگر صنعت بازیافت انجام می شود اما در ایران به دلیل الزامات زیست محیطی این صنعت توسعه نیافت. علیپور در این باره ادامه داد: شرکت صدرا بنا دارد با فناوری های جدید وارد این حوزه شود و در راستای توسعه سبد محصولات شرکت به درآمد پایدار در این بخش برسد. مزایای حداقلی این طرح این است که با صنعت بازیافت کیفیت و بهره وری بالا می رود و هزینه ها کمتر می شود.
                      مدیرعامل "خصدرا" گفت: اقتصاد دریامحور به صورت ویژه از سوی دولت در حال پیگیری است. جلوگیری از خروج ارز و اشتغال از اهداف کلان ماست و از سواحل مکران آغاز کردیم تا باعث پویایی اقتصاد کشور شود.


                      مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران ادامه داد: شرکت صدرا از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی رسیده است. در اقتصاد چرخشی به دنبال این هستیم که چرخه بازیابی را دوباره به مدار برگردانیم و این از مزایلی ابن صنعت است. جلسه امروز یکی از ورودی های این صنعت است. سال گذشته با بخش خصوصی وارد مذاکره شدیم و با شرکت مکران به توافق رسیدیم. علیپور در این باره توضیح داد: مباحث فنی قراردادی و حقوقی به پایان رسید وما وارد صنعتی خواهیم شد که در اقتصاد تاثیرگذار است. مزایای دیگر این صنعت در حوزه آبراه ها و زیست محیطی است. اهدافی که ما دنبال می کنیم این است که سهمی در تولید داشته باشیم و نقش خود را در اقتصاد کشور ایفا کنیم.
                      در ادامه این مراسم، مهدی رستمی، مدیرعامل شرکت ویراگستر مکران بیان کرد: شرکت مکران یکی از شرکت های فعال در صنعت دریایی است. در یکسال گذشته زمینه سازی هایی با شرکت صدرا در صنعت بازیافت انجام دادیم. رستمی بیان کرد: در این مسیر شرکت مکران شرکت چندبعدی است. سیستم هایی را به صورت بومی طراحی کردیم و امیدوار هستیم محصولات تولیدشده در صنعت دریایی مورد استفاده قرار گیرد. رستمی همچنین بیان کرد: شرکت مکران در زمان جنگ در کنار مردم و مسئولان قرار گرفت و خدمات ارائه دادیم. از همان ابتدای جنگ ما به فکر اقدامات پس از پیروزی بودیم. سعی ما بر این بود اولین گام ها را پس از پیروزی برداریم. رستمی توضیح داد: وجود مغروقه ها معایب زیادی در خلیج فارس ایجاد کرده و مسیر دریایی و محیط زیست را دچار مشکل کرده است. مدیرعامل مکران گفت: افتخار می کنیم که با شرکت صنعتی و دریایی ایران همکاری می کنیم . صدرا تنها مجموعه ای است که پس از جنگ تحمیلی سوم در صنعت دریایی شروع به کار کرده است. امیدوار هستیم آبراه ها را بازگشایی کنیم و خدمات دریایی را انجام دهیم و از خروج ارز به کشورها و حتی همسایگان جلوگیری کنیم. شناورهای زیادی د. خلیج فارس داریم که غرق شده اند و صنعت بازیابی باعث می شود که صنعت فولاد دریایی را فعال کنیم.

                      نظر

                      • Baaraan
                        عضو عادی
                        • Apr 2025
                        • 173

                        #21686
                        در اصل توسط طيب پست شده است View Post

                        سلام و عرض ادب و احترام

                        به روی چشم

                        افزایش دریافتنی های تجاری جواب سوال حضرتعالی است

                        یعنی درقبال مقدار انجام پروژه ها دریافتنی های تجاری افزایش خیلی زیادی داشته بزبان ساده تر مطالبات افزایش داشته

                        واین گزارش تلفیقی نیست و از آن شرکت اصلی است

                        و اما مهمترین موضوع در کلیت بازار سرمایه افزایش خیلی زیاد دارایی هاست که با تجدید ارزیابی دارایی ها متوجه این موضوع مهم خواهیم شد ارزش جایگزینی بنگاه های اقتصادی

                        موضوع افشا الف

                        قرار دادی با شرکت مکران بسته شده ولی کدال نشده

                        موضوع شکایت شرکت از بابت سود پرداختنی مجامع سال ۱۳۸۳ انجام شده که نتایجش هنوز اعلام نشده که افشا الف در مقطع فعلی داره
                        تا بعد

                        و اما در مورد قیمت سهم حق با شما بزرگوار است

                        بازیگران صدرا تمامی عملکردشان بر علیه منافع کشور و ملت مخصوصا سهامداران محترم و شریف حقیقی است
                        ولی بنده با توجه به ارزش ذاتی شرکت صدرا و قراردادهای پیشرو و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به سهامداری ادامه میدهم

                        تاکیدا عرض میکنم دوستان صاحب اختیارند

                        ارادت
                        ارادت
                        خداوکیلی مارو گرفتی؟

                        از چندصدسال پیش می‌فرمایید کلیم.
                        میفرمیوم: کو

                        این دریافتنی های های تجاری بیش از یک دهه است فقط و تنها فقط رو‌ کاغذه. انچکه در پایان سال‌های مالی سهامداران دیده اند هیچی نبوده برادر.

                        طبق فرموده ی شما این مادر مرده از سال ۹۵ باید تقسیم سود می‌کرد.
                        حالا ۹۵ نه ۹۶
                        ۹۶ نه ۹۷
                        ۹۷ نه ۹۸

                        آخه لامصب کو؟
                        سهامدار باید طعم این دریافتنی های تجاری را بچشد یانه؟

                        خدا شاهده خودت هم میدونی این چیزی هم که تحویل میدی چیزی نیست جز مزخرفات.

                        نظر

                        • Baaraan
                          عضو عادی
                          • Apr 2025
                          • 173

                          #21687
                          در اصل توسط pournikdast پست شده است View Post
                          خب به نام خدا...
                          والا دیروز دیدم 3 تا اساتید متفق القول نظر روی سهم خگستر داشتند...
                          بنده هم امروز با توکل به خدا؛ صف نشین سهم شدم؛ خیلی هم طول کشید دیگه داشتم ناامید میشدم...
                          خلاصه یه سرویس رفتم؛ اومدم؛ خدا رو شکر؛ هم سهم گیرم اومده بود هم صف فروش شده بود!
                          خلاصه برای بار چندم 8 صبح پاشدیم یه 20-30 تومنی هم ضرر کردیم...
                          به قول استاد بزرگ جناب تکنیکالر که میفرمود :
                          دکترجان تو همین که صبح ها پانشی؛ تو سودی!
                          😁😄😂
                          چقدر گفتم یه دوزار صدرا هم، به من بدید...
                          ارادت دکترجان
                          حاجی خبری از این ماهی قزل(تکنیکی جون )نداری؟
                          لامصب سر خورد که س‌‌‌‌‌‌ر خورد.

                          هیچکس هم که حریف این طیب نمیشه.

                          نظر

                          • ONE2
                            عضو فعال
                            • May 2022
                            • 402

                            #21688
                            در اصل توسط Baaraan پست شده است View Post



                            هیچکس هم که حریف این طیب نمیشه.
                            مگه چکار کرده؟
                            کجا و کی رو شکست داده که کسی حریفش نمیشه🤣🤣🤣
                            17ساله داره شانتاژ یه شرکتی رو میکنه که ده برابر شده🤣🤣🤣🤣
                            یعنی نصف سود بانکی🤣🤣🤣


                            نظر

                            • کاشان2
                              عضو فعال
                              • Dec 2020
                              • 1927

                              #21689
                              با اینکه قیمت سهم بسیار پایین است اما با توجه به سابقه بسیار بد سهم اصلا تمایل به خرید ندارم

                              نظر

                              • 13812
                                عضو عادی
                                • Aug 2013
                                • 43

                                #21690
                                با سلام و ارادت:
                                امسال سال شروع شکوفایی خصدرا.وقت رسیدن محصول درختی که سالیان سال کاشتید.من باب وظیفه به سهامداران اطلاع رسانی کنم.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X