صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • hamid672003
    عضو فعال
    • Nov 2011
    • 1165

    #8386
    پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

    باسلام:
    دوستان عزیز با توجه به تماسهای مکرر دوستان و اینکه بنده نسبت به صدرا همیشه به دید ملی نگریسته ام و اینکه 379 نفر از شما عزیزان به بنده امضا داده اید تا نماینده شما در صدرا باشم وهرگز نپذیرفته اید که این مسئولیت را به دیگری بسپارم .بنده امروز دوباره وارد صدرا شدم تا نسبت به شما عزیزان به تعهد خودم ادامه دهم . از نظر بنده و همانطور که همیشه گفته ام صدرا ده دلاری است و نباید ذره ای از هدف خودمان کوتاه بیایم . ومن الله توفیق .

    نظر

    • hamid672003
      عضو فعال
      • Nov 2011
      • 1165

      #8387
      پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

      باسلام:
      دوستان عزیز از ابراز محبت شما در تماسهای تلفنی یتان بی نهایت متشکرم .بنده آمده ام تا در خدمت همه دوستان چه موافق و چه مخالف باشم .ومن الله توفیق .

      نظر

      • creator_65
        عضو عادی
        • Apr 2013
        • 269

        #8388
        پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

        در اصل توسط hamid672003 پست شده است View Post
        باسلام:
        دوستان عزیز با توجه به تماسهای مکرر دوستان و اینکه بنده نسبت به صدرا همیشه به دید ملی نگریسته ام و اینکه 379 نفر از شما عزیزان به بنده امضا داده اید تا نماینده شما در صدرا باشم وهرگز نپذیرفته اید که این مسئولیت را به دیگری بسپارم .بنده امروز دوباره وارد صدرا شدم تا نسبت به شما عزیزان به تعهد خودم ادامه دهم . از نظر بنده و همانطور که همیشه گفته ام صدرا ده دلاری است و نباید ذره ای از هدف خودمان کوتاه بیایم . ومن الله توفیق .
        در اصل توسط hamid672003 پست شده است View Post
        باسلام:
        دوستان عزیز از ابراز محبت شما در تماسهای تلفنی یتان بی نهایت متشکرم .بنده آمده ام تا در خدمت همه دوستان چه موافق و چه مخالف باشم .ومن الله توفیق .
        شما اختیار دارایی و پول خودتون ارید، انشا.. هرجا و سهم و صنعت و ... که سرمایه گذاری میکنید پر برکت باشه
        اما به شخصه خیلی ناراحت شدم از ورود مجدد شما به سهم. چون کارها و رفتاراتون ثبات نداره و غیر عادیه
        در هر صورت موفق باشید.

        نظر

        • mohsen1344
          عضو عادی
          • Dec 2010
          • 66

          #8389
          پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

          باسلام
          حمید خان اذراب رو چیکار کردی ایا سه تا کد رو صفر کردی !!!

          نظر

          • hamid672003
            عضو فعال
            • Nov 2011
            • 1165

            #8390
            پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

            باسلام:
            خیر دوست عزیز فاذر سهم بنیادی است و حداقل یکسال با سهم خواهم بود ضمنا 2220ريال هم یه تعداد مناسبی خریدم . اگر یادتان باشد خودمان بودیم که وارد فاذر شدیم تا برروی صدرا تاثیر بگذاریم و دیدید که سهم صدرا از هفتاد تومان بالا آمد . فاذر را هم که بر کسی پوشیده نیست .ومن الله توفیق .



            در اصل توسط mohsen1344 پست شده است View Post
            باسلام
            حمید خان اذراب رو چیکار کردی ایا سه تا کد رو صفر کردی !!!
            آخرین ویرایش توسط hamid672003؛ 2014/08/06, 10:37.

            نظر

            • Mehdi1400
              ستاره دار(19)
              • Jul 2013
              • 2938

              #8391
              پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

              از تعطیلی کشتی سازی صدرا تا اظهارنظر جالب سرمایه گذار ترک در بوشهر؛ رستم و قباد راست می گویند یا آتیلا؟
              حسین رضوانی

              درست در روزی که کارگران کشتی‏ سازی صدرا در اعتراض به حقوق معوقه خود مقابل استانداری بوشهر تحصن کرده بودند، مهمانی وارد ساختمان استانداری شد که او هم درباره کشتی‏ سازی می‏ گفت.

              این مهمان که معاون برنامه ‏ریزی استانداری بوشهر و یکی دو مسؤول دیگر استانی به استقبالش رفته بودند؛ برخلاف تصور، نماینده کارگران معترض کشتی‏ سازی نبود. از مدیران شرکت صدرا هم نبود. از تهران هم نیامده بود. نام این مهمان عزیز «آدامز آتیلا» بود، یک سرمایه‏ گذار و صنعتگر ترکیه ‏ای که در کار تولید شناور است!

              حرف‏های جناب آتیلا البته جذاب و شنیدنی بود. او در دیدار مقامات استانداری از ظرفیت‏ های استان بوشهر برای فعالیت در صنایع ساخت شناور گفت و بویژه این حرف او جالب بود که گفت: «بندر بوشهر برای سرمایه ‏گذاری در صنعت شناورسازی دارای امکانات و ظرفیت‏ های مناسب و مقرون به صرفه است».



              «مقرون به صرفه» بودن کشتی‏ سازی در ایران و بویژه بوشهر، البته حرفی است که طی این سالها کمتر به گوش جامعه دریایی خورده است. مدیران کشتی‏ سازی صدرا به عنوان قدیمی‏ ترین و مهمترین مجموعه صنعت دریایی کشور، بویژه در سال‏های اخیر و پس از واگذاری آن همواره از «سودآور نبودن» کشتی‏ سازی گفته‏ اند و تحت این عنوان، از یک سو بلاتکلیف ماندن پروژه‏های در حال انجام را توجیه کرده‏ اند و از سوی دیگر، حرکتی جدی و مؤثر برای دریافت سفارش‏ های جدید ساخت کشتی را صورت نداده‏ اند.

              بحث «سودآور نبودن» کشتی‏ سازی را اولین بار سردار رستم قاسمی در ابتدای واگذاری صدرا به قرارگاه خاتم‏ الانبیاء سپاه مطرح کرد؛ اما با واکنش جامعه دریایی و نیز ارتباط جدی ‏تر وی با فعالان این حوزه، به ‏تدریج این مباحث را حداقل در سخنرانی‏ ها و موضع‏ گیری‏های خود مطرح نکرد. گرچه، نهایت عملکرد قرارگاه خاتم در صدرا و افزایش بدهی‏ های این شرکت پس از دوران حاکمیت این نهاد اقتصادی-نظامی، نشان داد عملا اجرای این پروژه‏ها برای صدرا سودآور نبوده است و عملا صدرا در دوران حاکمیت قرارگاه، حرف روز اول سردار قاسمی را اثبات کرد.

              دومین مقام مسؤولی که صراحتا از «سودآور نبودن» کشتی‏ سازی سخن گفته است و برخلاف سردار رستم قاسمی بر حرف خود هم پافشاری کرده و می‏ کند "قباد چوبدار" مالک جدید و رییس هیأت مدیره صدراست.

              چوبدار که از یک سال قبل سکان کشتی در حال غرق صدرا را به دست گرفته، از بدو ورودش به شرکت، بر سودآور نبودن کشتی‏ سازی انگشت گذاشت و رسما خواستار تعطیلی فعالیت‏ های این بخش شد. تحولات گسترده در شرکت صدرا، تعدیل و اخراج پرسنل، مهندسان، مدیران و کارگران، بلاتکلیف ماندن پروژه‏ها، اولویت دادن به بخش فراساحل (که البته در دوران حاکمیت قرارگاه خاتم و حتی قبل از آن هم به همین منوال بود) محور اصلی روندی است که در یکسال گذشته طی شده و نامی جز «تعطیلی بخش کشتی‏ سازی صدرا» را نمی‏ توان بر آن نهاد.

              امواج دامنه ‏دار بحران در صدرا اما ریشه در جایی غیر از فعالیت‏ های کشتی ‏سازی دارد. به عبارتی، صرف اینکه صدرا کشتی می‏ سازد و کشتی ساختن سودده نیست؛ دلیل وضعیت این شرکت و حجم روزافزون بدهی‏ های آن نیست، بدهی هایی که طبق آخرین برآوردها به مرز 2000 میلیارد تومان رسیده است!

              اتفاقا، برآوردها و ارزیابی‏ ها حاکی از آن است که ایران به دلیل ارزان بودن نسبی نیروی کار و بویژه انرژی و نیز موقعیت مناسب جغرافیایی و داشتن یکی از مبادی مهم ترانزیتی جهان، از معدود کشورهایی است که در حوزه کشتی ‏سازی می‏ تواند دارای مزیت نسبی شناخته شود.

              این، حرفی است که کارشناسان صنایع دریایی ایران بارها به آن اشاره کرده ‏اند. اما از آنجا که ظاهرا برای بسیاری از مسؤولان و مدیران ایرانی مرغ همسایه غاز است؛ گفته جناب «آدامز آتیلا» را یادآور می‏ شویم که فرموده ‏اند: «بندر بوشهر برای سرمایه‏ گذاری در صنعت شناورسازی دارای امکانات و ظرفیت ‏های مناسب و مقرون به صرفه است».



              صورت مسأله بسیار روشن است:

              آیا کشتی‏ سازی در بوشهر فقط برای جناب آتیلای ترکیه ‏ای می‏ تواند مقرون به صرفه باشد یا رستم و قباد ایرانی هم می ‏توانستند و می‏ توانند همین ارزیابی را داشته باشند؟

              آیا در صورت فراهم شدن بسترهای لازم برای جذب سرمایه خارجی در صنعت دریایی و کاهش تحریم‏ها و فشارهای بین ‏المللی، تنها مدیران ترکیه‏ ای (و لابد کره‏ ای و چینی و اروپایی!) می‏ توانند در بوشهر و بندرعباس به شکلی «مقرون به صرفه» کشتی بسازند و مدیران ایرانی (اعم از خصوصی و دولتی و نظامی!) نمی‏ توانند و اصولا سودآور بودن کشتی‏ سازی را منکر می‏ شوند؟

              اگر اینطور باشد؛ موضوع خیلی جالب‎تر خواهد شد. چرا که:

              اولا: کشتی ساختن که صنعتی با اصول بین‏ المللی است و در آن، میان ایران و ترکیه و چین و کره تفاوت اصولی وجود ندارد.

              ثانیا: بندر بوشهر (و همینطور بندرعباس و خرمشهر و...) هم که سرجای خود است؛ با همین مختصات و گرما و مجموعه شرایط.


              بنابراین، اینکه مدیران ایرانی کشتی ساختن در بوشهر و سایر بنادر کشور را سودآور نمی‏ دانند و متقابلا، مدیران خارجی آن را مقرون به صرفه بدانند؛ نه ناشی از کشتی‏ سازی است و نه موقعیت بندر. بلکه اجمالا و احتمال از تفاوت جنس و نوع خود مدیران است!

              اگر اینطور باشد؛ لابد راه حل آن است که به جای آنکه از این به بعد مدام از خارج کشتی بیاوریم، مدیر کشتی‏ سازی وارد کنیم و یاردهای صدرا و ایزوایکو و... را به کنسرسیوم ‏های خارجی واگذار کنیم تا در عمل هم به ما نشان دهند می‏ توان در این کشور کشتی ساخت و «مقرون به صرفه» هم ساخت.

              این نتیجه ‏ای بود که می‏ شد از مجموعه حرف‏های رستم و قباد و آتیلا در این سال‏ها گرفت!

              نظر

              • hamid672003
                عضو فعال
                • Nov 2011
                • 1165

                #8392
                پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                باسلام:
                دوستان عزیز از اینکه ورود مجدد خودم را به صدرا اعلام کردم از همه عذر خواهی می کنم !
                دلیل ورود مجدد بنده این بود که عده ای که شما اکثر آنها را با نامهای کاذب می شناسید با عذرخواهی از اعمال گذشته خود به پیش بنده آمدند و قسم خوردند که دست از اعمال خویش خواهند کشید و صادقانه در صدرا سهامدارای خواهند کرد .اما متاسفانه ظرف دو روز گذشته همین عده با گذاشتن 1.5 میلیون سهم برای فروش اقدام به خرید در قیمتهای پایین تر را نمودند . به همین جهت بنده مجددا از سهم خارج شده و دیگر با این افراد متزور و دروغگو کاری ندارم و از اعمال ایشان بیزاری می جویم . امیدوارم خدا وند همه را به راه راست هدایت نماید و قضاوت بین بنده و شما زیان دیدگان صدرا با این افراد در روز قیامت و پل صراط . ومن الله توفیق
                آخرین ویرایش توسط hamid672003؛ 2014/08/09, 11:07.

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 29911

                  #8393
                  پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                  فاز 17 و 18 پارس جنوبی آماده راه‌اندازی شد

                  یک مقام مسئول در شرکت نفت و گاز پارس با تشریح آخرین وضعیت طرح توسعه فاز 17 و 18 پارس جنوبی، اعلام کرد: عمليات پيش راه اندازي و راه اندازي سکوهای دریایی این فاز مشترک گازی آغاز شد.

                  به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بويري درباره آخرین وضعیت طرح توسعه فاز 17 و 18 پارس جنوبی، گفت: با اتمام عمليات حفاري 22 حلقه چاه توليدي بخش اول طرح توسعه فازهاي 17 و 18 پارس جنوبی تحویل شرکت ملی نفت شده است.

                  مجري طرح توسعه فازهاي 17 و 18 پارس جنوبي با اشاره به نصب دریایی سکوهای دریایی این فاز مشترک گازی در خلیج فارس، تصریح کرد: هم اکنون عمليات پيش راه‌اندازي و راه اندازي مطابق با برنامه زمان بندی در حال انجام است.

                  این مقام مسئول با اشاره به مشارکت بیش از 600 نفر از کارشناسان و متخصصان ایرانی به منظور راه اندازی و آغاز بهره برداری از سکوهای دریایی فاز 17 و 18 پارس جنوبی، اظهار داشت: عملیات راه اندازی نهایی این دو سکوی دریایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

                  وی با بیان اینکه هم اكنون سكوي 18A از پيشرفت 98 درصدي در عمليات اتصالات (هوك آپ)، 90 درصد در فرايندهاي پيش راه اندازي و 35 درصد در حوزه عمليات راه اندازي برخوردار است، تبیین کرد: تمامی این مراحل مطابق با برنامه زمان بندی در حال انجام است.

                  بویری با تاکید بر اینکه پيش بيني مي شود با استمرار شرايط بهينه اجرايي توليد گازي اين بخش از پارس جنوبي به ميزان روزانه 500 ميليون فوت مكعب گاز تا كمتر از دو ماه آينده (مهر ماه) به بخش خشكي تاسيسات پارس جنوبي ارسال شود، یادآور شد: به موازات اين فعاليت‌ها در عرشه هاي اين فاز، مراحل تكميلي راه اندازي خط لوله 32 اينچ انتقال گاز اين پروژه با اجراي نهايي و اتمام عمليات هيدروتست خطوط در حال انجام است.

                  مجري طرح توسعه فازهاي 17 و 18 پارس جنوبي همچنين در خصوص آخرين وضعيت سكوي نخست فاز 17 توضیح داد: سكوي 17A اين پروژه نيز در يك ماه گذشته با ثبت ركورد بي نظير 3 درصد پيشرفت عمليات هوك آپ ( اتصال خطوط لوله فاز به سكوها) كه شاخصي بي نظير در سطح عمليات فني بخش فراساحلي طرح هاي پارس جنوبي محسوب مي شود در حال انجام مراحل پيش راه اندازي و راه اندازي است.

                  به گفته این مقام مسئول پیش بینی می شود توليد گاز چاه‌هاي اين سكو با ظرفيتي مشابه مرحله اول فاز 18 مطابق برنامه زمان بندي تعهد شده تا پيش از آغاز فصل زمستان سال جاري آماده استخراج و برداشت گاز در سقف تعيين شده باشد .

                  بويري در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی پالایشگاه گاز ساحلی فاز 17 و 18 پارس جنوبی هم توضیح داد: با راه اندازي بخش هاي عمده واحد يوتيليتي (هوا، آب ، برق و بخار)، عمليات بهره برداري از رديف اول واحد تصفيه گاز پالايشگاه فازهاي 17 و 18 براي دستيابي به توليد گاز در حال انجام است.
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • parham82
                    ستاره دار(7)
                    • Jun 2011
                    • 509

                    #8394
                    پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                    در اصل توسط hamid672003 پست شده است View Post
                    باسلام:
                    دوستان عزیز از اینکه ورود مجدد خودم را به صدرا اعلام کردم از همه عذر خواهی می کنم !
                    دلیل ورود مجدد بنده این بود که عده ای که شما اکثر آنها را با نامهای کاذب می شناسید با عذرخواهی از اعمال گذشته خود به پیش بنده آمدند و قسم خوردند که دست از اعمال خویش خواهند کشید و صادقانه در صدرا سهامدارای خواهند کرد .اما متاسفانه ظرف دو روز گذشته همین عده با گذاشتن 1.5 میلیون سهم برای فروش اقدام به خرید در قیمتهای پایین تر را نمودند . به همین جهت بنده مجددا از سهم خارج شده و دیگر با این افراد متزور و دروغگو کاری ندارم و از اعمال ایشان بیزاری می جویم . امیدوارم خدا وند همه را به راه راست هدایت نماید و قضاوت بین بنده و شما زیان دیدگان صدرا با این افراد در روز قیامت و پل صراط . ومن الله توفیق
                    یه چی میگیا
                    اگه گفته شما درست بود باید اون حجم فقط برای ترسوندن بود و معامله نمی شد
                    درحالیکه همه اون حجم معامله و بفروش رفت
                    طاس اگر نيك نشيند همه كس نراد است
                    @signal1357
                    سیگنالهای خرید روزانه تلگرامی در پرهام سیگنال

                    نظر

                    • 12478512
                      عضو عادی
                      • Oct 2012
                      • 176

                      #8395
                      پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                      خصدرا رو پلوله یه راهو میرن... دوماه پیش صدرا ۱۰۰٪ داد و پلوله درجا میزد و حالا نوبت پلوله رسیده و همین یکی دوروز دوباره نوبت صدرا میرسه... همون مسیری که از ۷۰ تومن تا اینجا طی شده...
                      صبح روشن بعد از تاریکترین لحظه شب نمایان میشود...

                      نظر

                      • اسماعیل
                        عضو فعال
                        • Nov 2012
                        • 392

                        #8396
                        پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                        در اصل توسط 12478512 پست شده است View Post
                        خصدرا رو پلوله یه راهو میرن... دوماه پیش صدرا ۱۰۰٪ داد و پلوله درجا میزد و حالا نوبت پلوله رسیده و همین یکی دوروز دوباره نوبت صدرا میرسه... همون مسیری که از ۷۰ تومن تا اینجا طی شده...
                        سلام البته این را اینجا یادگار بزارم که صدرا این دفعه به نوسانگیرها رکب بدی میزند و همه را در320 الی340 جا میگذارد.اگر این سهم را دارید برای نوسان طمع نکنید.امروز93/5/25 قیمت3370 ریال.................

                        نظر

                        • mohsen ho
                          ستاره دار(1)
                          • Feb 2013
                          • 11252

                          #8397
                          پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                          دوباره نوسانگیران روی این سهم فعال شدند

                          به نظر بنده خصدرا زیر250 فرصت خریده وبالای300فرصت فروش

                          تارگت های رویایی وسودهای 100-200 و.... را فراموش کنید

                          این سهم بهشت نوسانگیران است

                          یک عده ایدی دراین قیمت ها جمع می کنند وشروع به تبلیغ بالای330 می فروشند وباایدی های جدید تبلیغ منفی

                          ودوباره پایین جمع می کنند واین روند ادامه دارد.............

                          صدراتا5سال اینده هم نمیتونه به سود برسه گول حرف های برخی ها را نخورید!!!

                          نظر

                          • رامین آرتی
                            عضو عادی
                            • Feb 2012
                            • 80

                            #8398
                            پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                            در اصل توسط اسماعیل پست شده است View Post
                            سلام البته این را اینجا یادگار بزارم که صدرا این دفعه به نوسانگیرها رکب بدی میزند و همه را در320 الی340 جا میگذارد.اگر این سهم را دارید برای نوسان طمع نکنید.امروز93/5/25 قیمت3370 ریال.................
                            سلام ... الان چنده ؟ 1960
                            بعضی حرف ها مال نگفتن هستن
                            مال آلوده نشدن در دایره کلمات
                            همان جا............
                            کنج پستوی دل که باشند حرمت دارند
                            زاده که شوند انگار مرده اند.......

                            نظر

                            • ایرج اکبری
                              عضو فعال
                              • Dec 2011
                              • 10934

                              #8399
                              پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                              عضو انجمن مهندسی دریایی در پاسخ به ایسنا اعلام کرد
                              احتمال تبدیل صدرا به شرکت بولدوزرسازی


                              سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
                              89-125.jpg
                              عضو هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای لغو واگذاری شرکت صدرا همچنان ادامه دارد، گفت: اطلاعاتی به ما رسیده که مالک صدرا قصد دارد اقلام و زمین این شرکت را فروخته و شرکت را به شرکت ساخت و تعمیرات بولدوزر تبدیل کند.

                              عباس نوبختی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره آخرین وضعیت پیگیری‌ها برای لغو واگذاری شرکت صدرا با بیان اینکه ما مخالف اصل خصوصی‌سازی صدرا و دیگر شرکت‌های صنایع دریایی نیستیم، افزود: موضع انجمن این است که خصوصی‌سازی شرکت‌های صنایع دریایی باید به صورت شفاف انجام شده و به اهل آن واگذار شوند.

                              وی گفت: شرکت صدرا سابقه 40 ساله دارد و در حوزه‌ای انحصاری فعالیت می‌کند و با دلار هفت تومان نیز در آن هزینه شده است. بنابراین نباید این شرکت به کسی واگذار شود که سابقه‌ دریایی ندارد. این نوع خصوصی‌سازی اشتباه است.

                              عضو هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران تاکید کرد: لازمه خصوصی سازی این است که شرکت‌ها پس از واگذاری چابک شوند. این درحالی است که این اتفاق برای صدرا پس از واگذاری رخ نداده است.

                              نوبختی در نشست خبری شانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران اعلام کرد: ما حتی از خروج سکوهای نیمه‌کاره‌ای که صدرا روی آنها کار می‌کرد به امارات جلوگیری کردیم.

                              وی در ادامه از برنامه به آب‌اندازی شناور اقیانوس پیمای ساخت داخل همزمان با برگزاری شانزدهمین همایش صنایع دریایی در بندرعباس خبر داد و گفت: همچنین قرار است یکی از حوضچه‌های خشک شرکت ایزوایکو نیز همزمان با همایش به بهره‌برداری برسد.

                              حسن‌رضا صفری، عضو دیگر هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران نیز در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا از زمان آغاز مذاکرات ایران و 1+5 تغییری در تحریم‌های ایران رخ داده است؟ گفت: تاکنون هیچ تغییری در تحریم‌های دریایی ایران رخ نداده است. تحریم‌های دریایی جزو اساسی‌ترین نوع تحریم‌ها بوده و فقط در مرحله نهایی توافقات امکان لغو کامل آنها وجود دارد.

                              صفری افزود: البته گشایش‌هایی در زمینه بیمه کشتی‌های خارجی و تردد کشتی‌های خارجی به بنادر ایران شده اما مشکلات و تحریم‌ها به طور کامل برطرف نشده است.

                              زراعتگر، دبیر انجمن مهندسی دریایی ایران نیز در این نشست از برگزاری شانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران در بندرعباس در روزهای 11 تا 14 آذر ماه سال جاری خبر داد.

                              انتهای پیام
                              كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                              نظر

                              • bikaraneh
                                عضو فعال
                                • Sep 2014
                                • 638

                                #8400
                                پاسخ : صنعتي دريايي ايران ( خصدرا )

                                عضو انجمن مهندسی دریایی در پاسخ به ایسنا اعلام کرد
                                احتمال تبدیل صدرا به شرکت بولدوزرسازی


                                نبود شفافیت و اطلاع رسانی دقیق در این شرکت بیداد میکند.
                                از عدم انعکاس دقیق قراردادهای شرکت تا دارائی های موجود .اصلا معلوم نیست این شرکت دست قرارگاهه یا چوبدار؟!
                                ولی اونچه که مشخصه اینه که این شرکت به شدت سیاسیه و میتونه با یه گزارش از این رو به اون رو بشه.خصوصا با حصول توافق هسته ای و رفع تحریمها.اونهائی که این سهمو دارند نگه دارند تا دوماه دیگه اون وقت مشخص میشه وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.امروزم که در حجم نسبتا بالائی معامله شد.شاید هم یه خبرهائی باشه.
                                دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
                                ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

                                نظر

                                در حال کار...
                                X