دکتر حمزه پوری: مشتریان پست بانک بهترین مُبلغان هستند
ارائه خدمات مناسب به مشتریان توسط پست بانک در اقصی نقاط کشور موجب شده تا آنان بهترین مُبلغ و وکیل باشند و این بانک با 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی به عنوان بانکی جوان دارای پتانسیل های خوبی است.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر حمزه پوری نایب رئیس هیات مدیره این بانک در اولین همایش بازاریابی منطقه شمال کشور در تبریز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و بیان مطلب فوق گفت: پست بانک بانکی فوق العاده است و برای تبدیل شدن به بانک ایران باید همه ایرانیان را جذب کنیم و باید بیش از 50 میلیون نفر در پست بانک حساب داشته باشند.
وی افزود: برای افزایش سهم بازار بانکی توسط پست بانک همواره باید به دنبال جذب اولین کسانی باشیم که قصد افتتاح حساب دارند و این افراد شامل؛ نوزادان، شاغلان تازه کار و مشتریانی که با سایر بانک ها قطع همکاری کرده اند می باشند.
حمزه پوری اظهار داشت: قیمت تمام شده خدمات بانکی، بی توجهی به خواسته های مشتریان و بی احترامی به آنان از عوامل مهمی است که موجب جدا شدن مشتریان از یک بانک می شود.
نایب رئیس هیات مدیره تصریح کرد: باید مشتریان را رصد کرده و با یک درک درست، آنان را به سمت خود کشانده و پاسخ مناسب ارائه کرد زیرا برخورد با مشتری و احترام به او در نگاه اول بسیار مهم بوده و موجب جلب اعتماد وی می شود.
وی عنوان کرد: باید به مشتریان پاداش داد و از آنان نیز پاداش گرفت، این کار موجب جذب مشتریان و روی آوردن آنان به پست بانک می شود.
حمزه پوری با بیان اینکه؛ بهترین راه تبلیغ برای یک بانک، ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان فعلی و جدید و کسانی که از سایر بانک ها به سمت آن بانک روی آورده اند است خاطرنشان ساخت: شبکه سازی از طریق شعب و دفاتر نیز راه دیگری برای تبلیغ پست بانک و جذب منابع و مشتری است و همه باید تلاش کنیم تا این شبکه به نحو مطلوبی ایجاد و گسترش یابد.
نایب رئیس هیات مدیره اضافه کرد: رؤسای شعب و مسئولان دفاتر باید ارتباط خوبی با مردم و مشتریان ایجاد کنند، این کار موجب افزایش تجربه آنان شده و در نهایت تجارت و فعالیت های اقتصادی بیشتری را فراهم می کند.
وی در پایان گفت: حدود 30 درصد از جمعیت کل کشور در روستاها زندگی می کنند و بایستی تلاش کنیم همه آنها را به سمت پست بانک سوق داده و آن را به بانک ایران تبدیل کنیم.
ارائه خدمات مناسب به مشتریان توسط پست بانک در اقصی نقاط کشور موجب شده تا آنان بهترین مُبلغ و وکیل باشند و این بانک با 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی به عنوان بانکی جوان دارای پتانسیل های خوبی است.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر حمزه پوری نایب رئیس هیات مدیره این بانک در اولین همایش بازاریابی منطقه شمال کشور در تبریز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و بیان مطلب فوق گفت: پست بانک بانکی فوق العاده است و برای تبدیل شدن به بانک ایران باید همه ایرانیان را جذب کنیم و باید بیش از 50 میلیون نفر در پست بانک حساب داشته باشند.
وی افزود: برای افزایش سهم بازار بانکی توسط پست بانک همواره باید به دنبال جذب اولین کسانی باشیم که قصد افتتاح حساب دارند و این افراد شامل؛ نوزادان، شاغلان تازه کار و مشتریانی که با سایر بانک ها قطع همکاری کرده اند می باشند.
حمزه پوری اظهار داشت: قیمت تمام شده خدمات بانکی، بی توجهی به خواسته های مشتریان و بی احترامی به آنان از عوامل مهمی است که موجب جدا شدن مشتریان از یک بانک می شود.
نایب رئیس هیات مدیره تصریح کرد: باید مشتریان را رصد کرده و با یک درک درست، آنان را به سمت خود کشانده و پاسخ مناسب ارائه کرد زیرا برخورد با مشتری و احترام به او در نگاه اول بسیار مهم بوده و موجب جلب اعتماد وی می شود.
وی عنوان کرد: باید به مشتریان پاداش داد و از آنان نیز پاداش گرفت، این کار موجب جذب مشتریان و روی آوردن آنان به پست بانک می شود.
حمزه پوری با بیان اینکه؛ بهترین راه تبلیغ برای یک بانک، ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان فعلی و جدید و کسانی که از سایر بانک ها به سمت آن بانک روی آورده اند است خاطرنشان ساخت: شبکه سازی از طریق شعب و دفاتر نیز راه دیگری برای تبلیغ پست بانک و جذب منابع و مشتری است و همه باید تلاش کنیم تا این شبکه به نحو مطلوبی ایجاد و گسترش یابد.
نایب رئیس هیات مدیره اضافه کرد: رؤسای شعب و مسئولان دفاتر باید ارتباط خوبی با مردم و مشتریان ایجاد کنند، این کار موجب افزایش تجربه آنان شده و در نهایت تجارت و فعالیت های اقتصادی بیشتری را فراهم می کند.
وی در پایان گفت: حدود 30 درصد از جمعیت کل کشور در روستاها زندگی می کنند و بایستی تلاش کنیم همه آنها را به سمت پست بانک سوق داده و آن را به بانک ایران تبدیل کنیم.
نظر