کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
خودرو خیلی پر عیار معامله میکنه
میتونه 250 تاچ کنه
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
دو میلیارد حجم عرضه شده باز دویست میلیون حجم خریدار در صف خرید داره.
سهامداری کنید ،با شکست 215 تومن توجه ها بسمت سهم جلب میشه .
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
با این حجمی سنگینی که امروز زد فردا روز مهمی هست براش و عیار روند حرکتی سهم به نظر تقریبا مشخص میشه.
2 میلیارد حجم زد و 325 میلیون هم آخر وقت صف خرید شد
عیار بیشتر از 24 نداریم دیگه
چه عیاری را باید فردا نشون بده؟
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
? شیوه جدید قیمت گذاری #خودرو توسط وزارت صمت به خودروسازان اعلام میشود
?بنا به مصاحبه قبلی وزیر اقتصاد، مبنی بر نهایی سازی شیوه جدید قیمت گذاری خودرو توسط وزارت صمت، ابتدای هفته آینده این فرمول توسط وزارت صمت به خودروسازان اعلام شود.
?در شیوه جدید تاکید بر پایان زیان دهی تولید محصولات توسط خودروسازان هست. به عنوان مثال، اگر قیمت تمام شده پژو 206 تیپ 2 برای ایران خودرو حدود 175 میلیون تومان باشد، با احتساب 5 تا 10 درصد سود تولید کننده، قیمت نهایی برای مصرف کننده حدود 195 میلیون تومان میشود.
? در این روش قیمت های بازار تاثیری بر قیمت تولید کنندگان ندارد و با افزایش قیمت کارخانه، تیراژ تولید و عرضه خودروها به بازار افزایش می یابد و قیمتهای بازار آزاد کاهش می یابد.
@hamian_bourse
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
افزایش قیمت ۴ تا ۱۲ میلیون تومانی خودروهای «ایران خودرو» در بازار
به گزارش منیبان، در بین اکثر محصولات ایران خودرو امروز نسبت به هفت گذشته افزایش قیمت داشته ایم. بطور کلی رشد قیمت خودرو در بازار محسوس بود است. شاید در تنها موردی که کاهش قیمت داشته ایم سمندای اف ۷ است که حدود ۶ میلیون تومان ارزانتر شده است و یا وانت آریسان که قیمت اش تغییری نداشته است اشاره کرد.
در بقیه محصولات ایران خودرو رشد قیمتها را شاهد هستیم که این افزایشها متغیر است بین ۵ تا ۱۲ منیلیون تومان.
به عنوان مثال میتوان به موارد زیر اشار کرد: سمند ال ایکس ۴ میلیون تومان، سورن پلاس ۱۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتومات ۶ میلیون تومان، پژو پارس ۶ میلیون تومان، ۲۰۷ دندهای فرمان برقی ۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۵ میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کرده است.
تاریخ انتشار ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۱۷:۳۷:۲۲
کدخبر: 47757
The greater the risk ، The greater the reward
هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری
عرضه خودرو از سوی ایران خودرو و سایپا هفته آینده افزایش پیدا میکند
وزیر صمت گفت: از هفته آینده ایران خودرو روزانه ۵۰۰ دستگاه و سایپا روزانه ۲۰۰ دستگاه بیش از ظرفیت کنونی خود تولید خواهند کرد و به این ترتیب عرضه خودرو سازان افزایش خواهد یافت.
به گزارش زنهار؛ سید رضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت قطعات، لوازم و مجموعههای خودرو در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامههای طراحی شده برای اصلاح صنعت خودرو سازی به خوبی در حال اجراست گفت: تا دو سال آینده شاهد صنعت خودرویی بروز با تولیداتی کم مصرف و با کیفیت خواهیم بود.
او افزود: از ابتدای آغاز به کار در وزارت صنعت، معدن و تجارت وعده کرده بودم ۱۰ پروژه در صنعت خودرو تعریف و اجرایی شود که اجرای آنها از دو ماه پیش آغاز شده و با زمان بندی مناسب در حال پیشرفت است.
فاطمی امین با بیان اینکه منکر بدهیهای صنعت خودرو به قطعه سازان و زیان انباشته بالای آنها نیستیم، ادامه داد: در چند بخش در حال انجام کار هستیم که مدیریت جریان نقدینگی خودرو سازان، کاهش هزینههای سربار و اصلاح ساختار مالی شرکتهاست از جمله آنهاست.
او افزود: نوید میدهیم که برنامههای طراحی شده برای اصلاح صنعت خودرو به خوبی در حال انجام است و همه تعهدات ما در این صنعت اجرایی خواهد شد.
فاطمی امین از تولید سالانه سه میلیون خودرو بروز و کم مصرف تا دو سال آینده با اجرای طرح اصلاح صنعت خودرو خبر داد و تصریح کرد: یکی از ۱۰ پروژه یاد شده، اصلاح ساختار صنعت خودرو است، به این معنی که روابط بین خودرو ساز و قطعه ساز نادرست است و در این بین آشفتگی زیادی وجود دارد که باید اصلاح شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: امروز بجای ارتباط مستقیم خودرو ساز با قطعه ساز و اینکه بهطور مثال هر خودرو ساز با ۷۰۰ تا ۸۰۰ قطعه ساز کار کند که با خود مشکلاتی همچون پیچیده شدن مدیریت، سخت شدن کنترل کیفیت قطعات و قیمتها را به دنبال دارد، به دنبال مجموعه سازی هستیم.
او اضافه کرد: در این صورت هر خودرو ساز با ۷۰ تا ۱۰۰ مجموعه ساز کار خواهد کرد و مجموعه سازان نیز با قطعه سازان در ارتباط خواهند بود.
وزیر صمت گفت: این شیوه توسط خودرو سازان خارجی هم اجرایی شده و موفقیت آمیز بوده است.
او افزود: ایجاد یک یا دو واحد موتورساز در کشور که موتور تولیدی آنها در اختیار همه خودرو سازان قرار گیرد، از دیگر برنامههای اصلاحی این صنعت خواهد بود.
فاطمی امین با اشاره به برنامه ریزی برای تولید سالانه سه میلیون دستگاه خودرو تا سال ۱۴۰۴، آن را منطبق بر تواناییهای خودرو سازان برشمرد و گفت: در این زمینه ظرفیتها و برنامههای همه ۱۰ خودرو ساز بزرگ کشور اخذ شده است.
او افزود: هم اکنون ۹۰ درصد تولید خودرو در اختیار دو خودرو ساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا است که این نسبت تا سال ۱۴۰۴ به ۷۰ درصد کاهش خواهد یافت و به عبارتی، سهم سایر خودرو سازان از ۱۰ به ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در ۲ ماه گذشته، جلسات متعددی بین وزارت صنعت با خودرو سازان در خصوص تامین قطعات، مشکلات خودروهای ناقص و ... برگزار شده و در هفتههای آینده خودروهای باقیمانده در کف پارکینگ خودرو سازان تکمیل شده و به بازار عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۱۷:۴۶:۰۶
کد خبر: 5040
The greater the risk ، The greater the reward
هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری
یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است/ ضرورت بهرهگیری از تمام ظرفیتها برای رفع این معضل
✅حجتی ، رییس سازمان حراست کل کشور:
سازمان حراست کل کشور از تمام ظرفیتهای خود برای اصلاح قیمت گذاری خودرو و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد
✅خارج کردن اقتصاد کشور از شیوه دستوری در برنامههای دولت سیزدهم قرار دارد و امیدواریم بخش بیش تری از اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۱ از این نظام دستوری خارج شود
✅صنعت خودروی کشور با تداوم کارهای جهادی، در آینده حرفهای زیادی برای گفتن در بازارهای بینالمللی خواهد داشت.
/ایکوپرس
بتا سهم
The greater the risk ، The greater the reward
هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری
نماینده مجلس، اصلاح قیمت خودرو با دستیابی به ۳ نتیجه را ارزشمند دانست و گفت: دولت در صورت عدم حمایت از صنعت خودرو باید زیان ایران خودرو و سایپا را جبران کند.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رحمت اله فیروزی با اشاره به موضوع اصلاح قیمت خودرو به عنوان یکی از ضرورت ها که می تواند موجب شکوفایی این صنعت شود به تسنیم گفت: اگر این امر موجب جبران ضرر و زیان خودروسازان در قیمت تمام شده محصولات و بوجود آمدن رقابت و افزایش کیفیت محصولات شود، اقدام ارزشمندی است. اما اگر آزاد سازی صرفا به دلیل افزایش قیمت ها رخ دهد، مضر است.
وی افزود: خودروسازان می توانند تقاضای موجود را تامین کنند. چنانچه که مشاهده می شود خودرو به وفور وجود دارد. اما تنها تعداد مهم نیست بلکه باید بر روی کیفیت نیز کار شود تا خودرویی که در اختیار مردم قرار می گیرد از ایمنی لازم برخوردار بوده و بتواند رضایت مردم را جلب کند. دولت در صورت عدم حمایت از خودروسازان و عدم موافقت با آزادسازی عادلانه قیمت ها، باید به اصل نود پایبند بوده و ضرر و زیان آنها را از طریق انجام اقداماتی کارشناسی و صحیح جبران کند.
فیروزی ادامه داد: در موضوع واردات خودرو، یک دیدگاه، نگاه مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام است که بر تقویت داشته های داخل تاکید می کند. نگاه دوم نیز واردات خودرو را محرکی برای ایجاد رقابت و کاهش قیمت محصولات داخلی می داند. دیدگاه مجلس حمایت از صنعت و به ویژه خودروسازی است. نه تنها در خودرو بلکه در تمام حوزه ها باید داشته ها را تقویت و از آنها حمایت کرد تا بتوان در آینده نزدیک، تبدیل به یک برند جهانی در حوزه صادرات محصول به سایر کشورها شد.
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۸/۱۵
کد خبر: ۱۷۷۹۹۴
The greater the risk ، The greater the reward
هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری
روح اله عباس پور( عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس) گفت:
? در نشست امروز طرح ساماندهی صنعت خودرو اصلاح شد که به موجب آن هر فرد حقیقی و حقوقی میتواند به ازای صادرات خودرو، قطعات خودرو یا سایر کالاها و خدمات مرتبط با انواع صنایع نیرومحرکه یا از طریق ارز اشخاص با منشا خارجی مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نسبت به وارادات خودرو برای تنظیم بازار اقدام کند.
The greater the risk ، The greater the reward
هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری
فکر نمیکنم این صف خرید دادن ها ،عرضه هایی برای خالی کردن باشه بلکه میتونه عرضه برای خرید افراد خودی کله گنده باشه.
من اینطور فکر میکنم،حالا ببینیم چی میشه؟
این توصیه به خرید یا فروش نیست بلکه نظرات نویسنده می باشد و ممکنه اشتباه هم باشد.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
نظر