ايران خودرو ( خودرو )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • ایرج اکبری
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 10934

    #1216
    «شرکت‌های امریکایی مترصد استفاده از فرصت همکاری تجاری با ایران»
    پرس تی وی گزارش داد:


    بر اساس گزارشی که شبکه خبری دویچه وله آلمان روز دوشنبه (۲۰ آبان) منتشر کرد غول‌های نفتی امریکا مایلند پیش از شرکت‌های نفتی بزرگ اروپایی نظیر توتال اس ای فرانسه و رویال داچ شل از این فرصت استفاده کنند.


    این شبکه خبری در ادامه به گزارش روزنامه لوفیگارو اشاره کرد که از برنامه ریزی شرکت جنرال موتورز برای همکاری با شرکت خودروسازی ایران خودرو خبر می‌دهد.


    علاوه بر این، شرکت‌های امریکایی با توجه به این که جمهوری اسلامی با جمعیتی حدود ۸۰ میلیون نفر بزرگ‌ترین بازار کالاهای مصرفی در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است برای رقابت با رقبای اروپایی خود در زمینه ورود به بازار کالاهای مصرفی ایران آماده می‌شوند.


    این در حالی است که جان کری، وزیر امور خارجه امریکا در بحبوحه مذاکرات جاری درباره برنامه انرژی هسته‌ای تهران تلاش می‌کند سنا را در زمینه توقف موقت تحمیل تحریم‌های جدید علیه ایران متقاعد کند.


    قرار است کری روز چهارشنبه (۲۲ آبان) کمیته بانکداری سنای امریکا را از روند آخرین دور مذاکرات میان ایران و شش قدرت دنیا مطلع کند. آخرین دور از مذاکرات میان ایران و پنج عضو دایم شورای امنیت - انگلیس، چین، فرانسه، روسیه و امریکا- بعلاوه آلمان در روزهای ۷ تا ۱۰ نوامبر (۱۶ تا ۱۹ آبان) در ژنو برگزار شد.


    درحالی که قرار است دور آتی مذاکرات میان ایران و شش قدرت دنیا در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برگزار شود، کمیته بانکداری سنای امریکا سرگرم بررسی اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران است.


    کاخ سفید روز سه‌شنبه (۲۱ آبان) به قانون‌گذاران امریکایی درباره بی‌ثمر گذاشتن تلاش‌های دیپلماتیک باراک اوباما در قبال برنامه انرژی هسته‌ای تهران هشدار داد.


    جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت: «مردم امریکا به شکلی توجیه‌پذیر و قابل درک، راه حل مسالمت‌آمیز را برای حل و فصل برنامه هسته‌ای ایران ترجیح می‌دهند و اگر این توافق حاصل شود، به طور بالقوه قادر به تحقق این راه حل مسالمت آمیز خواهد بود.»


    رژیم اسرائیل که از مذاکرات اخیر در ژنو خشمگین است هدایت تلاش‌ها برای جلوگیری از
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

    نظر

    • محمدیان50
      عضو فعال
      • Nov 2013
      • 822

      #1217
      بازار یعنی آینده....ایران خودرو با برداشته شدن تدریجی تحریم ها و افزایش تولید به سود خواهد نشست،سرمایه آینده را می بیند و سرمایه گذاری می کند

      نظر

      • تــوپــولــی
        عضو عادی
        • Nov 2013
        • 38

        #1218

        آیا میدانید؟



        با یاد و نام خدا
        و با درود و سلام و تقدیم احترام خدمت شما




        برخی چنان از زیان سال 92 خودرویی ها صحبت میکنند که گویی تو باغ نیستن !!!

        نیازی نیست که خیلی حرفه ایی باشید حتی کسانی که تو بورس فعال نیستند نیز میدونن که خودرویی ها نه تنها سال 92 بلکه سال 91 زیان داشته و دارند

        اینو کسی کتمان نمیکنه


        اگر کسی گروه خودرویی رو میخره با علم به زیان انباشته وانبوهی از بدهی ها این معامله رو انجام داده
        اگر کسی خودرویی می خره میدونه که خودرویی ها کلی دارایی منقول و غیر منقول دارند
        اگر کسی خودرویی می خره میدونه که این زیان به سودهایی حتی شاید بیشتر از قیمت فعلی سهم تبدیل خواهد شد ، انشالله

        اگر میدونید که هیچ ولی اگر نمیدونید بدونید:


        سهامهای داخل بورس سایپا :

        50%
        پارس خودرو با ارزش بازار روز 250 میلیارد تومان متعلق به شرکت سایپاست
        57%
        زامیاد با ارزش بازار روز 420 میلیارد تومان متعلق به شرکت سایپاست
        88%
        سرمایه گذاری سایپا با ارزش بازار روز 770 میلیارد تومان متعلق به شرکت سایپاست
        69%
        رایان سایپا با ارزش بازار روز 215 میلیارد تومان متعلق به شرکت سایپاست
        27%
        تراکتور سازی ایران با ارزش بازار روز 320 میلیارد تومان متعلق به شرکت سایپاست
        50% سایپا دیزل با ارزش بازار روز 205 میلیارد تومان متعلق به شرکت سایپاست


        همچنین 70% سایپا آذین ، 99.5% پلاسکوکار ، 95% سایپا شیشه ،24% رادیاتور ایران ، 23% فنرسازی زر ، 93% کمک فنر ایندامین از دیگر سهامهای داخل بورس سایپا هستند



        ********************

        سهامهای خارج بورس سایپا :

        49%
        سازه گسترسایپا با فروش سال 91 ، 2200 میلیارد تومان
        93%
        موتور و گیربکس سایپا ( مگاموتور ) با فروش سال 91 ، 1300 میلیارد تومان
        100%
        قالبهای بزرگ صنعتی سایپا با فروش سال 91 ، 1200 میلیارد تومان
        83%
        سایپا یدک با فروش سال 91 ، 260 میلیارد تومان
        49%
        خودرو سامیار کاشان با فروش سال 914 ، 120 میلیارد تومان
        100%
        سرمایه گذاری نیوان ابتکار با بیش از 600 میلیارد تومان پرتفوی
        100%
        مالبیل سایپا
        51%
        توسعه صنعتی خودرو
        51%
        حمل و نقل چند وجهی
        100%
        سایپا پرس

        و سایر شرکتها نظیر تولید رینگ سایپا ، مهندسی توسعه سایپا ، سایپا شمال ، سایپا خمین ، ورق خودروی چهارمحال و بختیاری ، مجموعه ورزشی سایپا ، وووو

        ********************



        آیا میدونید که پرتفوی
        سرمایه گذاری نیوان ابتکار که 100 متعلق به سایپا هستش چیه؟


        32% پارس خودرو
        30% سایپا دیزل
        10% زامیاد
        1% سایپا
        51% سایپا کاشان
        100% خورو سازی بنیان
        51% سازه گستر
        14% ورق خودرو چهارمحال و بختیاری


        و بسیاری شرکتهای دیگه نظیر سرمایه گذاری رنا ، سرمایه گذاری سایپا ، رایان سایپا ، تراکتور سازی ، ایران کاوه ،کارگزاری سپهر باستان ، صندوق مشترک بانک ملی و ....


        *********************


        آیا میدونید پرتفوی
        سرمایه گذاری سایپا که 88% متعلق به سایپاست چیه ؟

        20% سرمایه گذاری رنا
        4% سایپا
        2.5% زامیاد
        3% پارس خودرو
        و سایر شرکتهای پذیرفته شده در بورس به ارزش 73 میلیارد تومان



        اما اصلیترین بخش پرتفوی سرمایه گذار سایپا خارج از بورسه :

        40% گروه سرمایه گذاری
        کارکنان سایپا
        20% شرکت بازرگانی ستاره تابان
        20% تجارت الکترونیک خورور تابان
        21% توسعه صنعتی خودرو
        15% ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
        17.5% لوتوس پارسیان
        3% سرمایه گذاری پارس آریان
        100% ساختمانی دهکده پاسارگاد
        40% انرژی کستر اروند
        20% کارگزاری سپر باستان


        و تعداد زیادی سهم با ارزش دیگه نظیر شرکت بورس ، فرابورس ، بورس انرژی ، بورس کالا ،سپرده گذاری مرکزی بورس ، ستاره سفیران آینده ، بیمه اتکایی ایرانیان ، گسترش مواد پیشرفته ، ریخته گری تهران وووو


        *********************


        کسانی که نسبت به این شرکتها آگاهی دارند میدونن که چه شرکتهای عظیم و ارزنده ایی هستند به عنوان مثال عرض میکنم :


        پرتفوی گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا که 40% متعلق به سرمایه گذاری سایپاست :

        60% این شرکت متعلق به 25000 نفر از کارکنان گروه سایپا و 40% متعلق به سرمایه گذاری سایپاست


        - انرژی گستر ساینا اروند که مشابه شرکت حفاری در بخش دستگاههای حفاری دریایی فعالیت میکنه ، 20% این شرکت را داراست



        -73% پیشگامان بازرگانی ستاره تابان متعلق به این شرکت است
        1.026.000.000 سهم سایپا را داراست یعنی 12%
        373.000.000 سهم سرمایه گذاری رنا را داراست یعنی 12.4%
        سرمایه این شرکت 820 میلیارد تومان هستش




        -80% تجارت الکترونیک خودرو تابان متعلق به این شرکت است
        318.000.000 سهم سایپا را داراست یعنی 3%
        360.000.000 سهم مدیریتی رنا را داراست یعنی 12%
        سرمایه این شرکت 220 میلیارد تومان میباشد




        **********************


        20% از سرمایه گذاری رنا متعلق به سرمایه گذاری سایپا ، 24.4% نیز متعلق به زیرمجموعه های سرمایه گذاری سایپا و کارکنان سایپاست
        بنابراین 44.4% سهم رنا به صورت مستقیم و غیر مستقیم متعلق به گروه سایپاست

        حال ببینیم وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری رنا چطوره :


        18% سایپا
        8% ایران خودرو
        36% نیرو محرکه
        و سایر شرکتهای حاضر در بورس حدود 45 میلیارد تومان



        اما شرکتهای خارج بورس:

        98% توسعه سرمایه رادین
        15% ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
        40% انرژِ گستر اروند
        30% گسترش انفورماتیک
        و سایر شرکتهای ریز و درشت دیگه



        فقط کافیه بدونید که توسعه سرمایه رادین 6.6% سهام سایپارو در اختیار داره !! ، الباقی پرتفوش رو در نظر نمی گیرم


        **********************



        - با این حساب میشه فهمید که وقتی از سایپا صحبت می کنیم با یک گروه عظیم خورویی و مالی رو برو هستیم



        - شرکتی که مدیریت حداقل 45% سهم خودش رو به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار داره ( 6.6% از طریق توسعه سرمایه رادین ، 18% از طریق رنا ،3% از طریق تجارت الکترونیک خودرو تابان ، 12% از طریق پیشگامان بازرگانی ستاره تابان ، 4% سرمایه گذاری سایپا ، 1% از طریق سرمایه گذاری نیوان ابتکار )



        - مدیریت شرکتهایی رو در اختیار داره که خودشون سهامدار درصد بالایی از سایر خودرو سازان هستن
        - سهامهای مدیریتی تعداد زیادی از شرکتهای خودرویی کشور رو به صورت مستقیم در اختیار داره
        - خودروسازانی که در سطح کشور پخش هستند و غیر متمرکز ولی با برند و سیاستی همسو با شرکت سایپا

        - فقط بدونید سایپا طرح و توسعه ایی به ارزش 1000 میلیارد تومان در دست اجرا داره که در حد و اندازه ارزش بازار این شرکت هستش ، و این چیز کتمان شده ایی نیست

        - از طرفی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در دستور کار مدیران شرکت قرار داره

        - بنابراین همچین غول بزرگی با ارزش بازار 1750 میلیارد تومان و به قیمت 170 تومان به خاطرات خواهد پیوست


        - درسته این شرکت زیان انباشه داره ، درسته این شرکت سال 91 و 92 به سهامداران سودی نداد ولی علت این اتفاق چی بود؟
        - آیا این شرکت و سایر خودرو سازها از ابتدا زیان ده بودن ؟ اگر بودن پس این همه دارایی و اینهمه اشتغال برای چیه؟
        - اگر همچین شرکتی توانایی ادامه حیات در بدترین شرایط رو داشته پس بعد از این هم میتونه

        - مطمئنا" یکی از بهترین راههای ورود شرکتهای بزرگ خودرو سازی به کشور ایجاد کنسرسیوم با شرکتهای خودویی داخلیست

        - یکی دیگر از راها ادغام خودروسازان داخلی برای بالا بردن توان رقابتیست

        - از دیگر راهها فروش و واگذاری سهام خوذویی به شرکتهای خارجی برای حفظ اشتغال و بالا بردن کیفیت تولید و راندمان شرکتهاست


        - بدون شک این دو شرکت بزرگ خوریی (
        سایپا و ایران خودرو ) از سرمایه های ملی محسوب شده و رفته رفته ملزم به افزایش کیفیت خودروهای خود هستند که اگر غیر این باشه مجبور به کاهش قیمتها برای بقا خواهند بود

        - در بدترین حالت ممکنه که هم تیراژ تولید کم شده ، هم در افزایش قیمتها دستشون بسته بوده و هم در واردات مشکل داشتن و هم مشکل نقدینگی و هم مشکلات ترانزیت و وووو همه و همه به زیان این شرکتها بوده این وضعشون بوده ، در صورت مساعد شدن شرایط و با پیش رفت برنامه های شرکتهای خودریی این شرکتها با صورتی جدید همچون سیرت جدید ظاهر خواهند شد


        - حمایتهای مختلف دولت نظیر کنترل و اخذ عوارض مالیاتی از خودروهای خارجی ، مالیاتهای داخلی ، پرداخت وامهای ریالی و ارزی و تسهیل در قوانین مرتبط راه گشای این صنعت همیشه ماندگار خواهد بود


        از انتشار این مطالب در کلیه تالارها و سایتها و وبلاگها استقبال می کنم



        موفق باشید
        ارادتمند شما
        توپولی

        نظر

        • کيانوش
          عضو فعال
          • Dec 2011
          • 6613

          #1219
          سهم مثبت باز ميشه بعدش هم صف خريد.
          .................................................. .........
          منتظر مي مانيم.

          نظر

          • ایرج اکبری
            عضو فعال
            • Dec 2011
            • 10934

            #1220
            در اصل توسط کيانوش پست شده است View Post
            سهم مثبت باز ميشه بعدش هم صف خريد.
            .................................................. .........
            منتظر مي مانيم.
            با سلام احتمالا جواب دندان شکنی به بدخواهان خواهد داد با تشکر !!!
            كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

            نظر

            • کيانوش
              عضو فعال
              • Dec 2011
              • 6613

              #1221
              با اين ناداني که فرانسويها به بار اوردند ايران خودرو -خاور-سايپا-خپارس-زامياد و.....را جنرال موتور صاحب ميشه.
              منتظر مي مانيم.

              نظر

              • کيانوش
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 6613

                #1222
                در اصل توسط ایرج اکبری پست شده است View Post
                با سلام احتمالا جواب دندان شکنی به بدخواهان خواهد داد با تشکر !!!
                الله و اکبر يارو 290 نشست براي خريد اون هم 500هزارتا.
                واقعا جواب دندان شکن بود.

                نظر

                • BETA
                  عضو فعال
                  • Jan 2013
                  • 447

                  #1223
                  این خبر برای کسانی که دنبال سهام خودروی هستند می تواند جالب باشد.
                  جنرال موتورز، رنو و کرایسلر سهام خودروسازان ایرانی را می‌خواهند

                  تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم

                  نظر

                  • کيانوش
                    عضو فعال
                    • Dec 2011
                    • 6613

                    #1224
                    در اصل توسط کيانوش پست شده است View Post
                    سهم مثبت باز ميشه بعدش هم صف خريد.
                    .................................................. .........
                    منتظر مي مانيم.
                    باور کردني نيست.
                    3016ان ميشه صف خريد.

                    نظر

                    • Alidadash
                      عضو فعال
                      • Jun 2013
                      • 959

                      #1225
                      اگه این 3014 دیگه عرضه نکنه، همین دم آخری صف میشه.
                      سهامداری کنید تا رستگار شوید...

                      شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.

                      نظر

                      • Qhaased
                        عضو عادی
                        • Jul 2013
                        • 175

                        #1226
                        با سلام حضور همگی
                        پیشاپیش خودروی 400 تومانی مبارک همه سهامدارای خودرو؛ البته فعلاً 400 تومان
                        [SIZE=5][COLOR=#000000]qh[/COLOR][COLOR=#0000ff]aa[/COLOR][COLOR=#ffffff]s[/COLOR][COLOR=#008000]e[/COLOR][COLOR=#ff0000]d[/COLOR][/SIZE]

                        نظر

                        • BETA
                          عضو فعال
                          • Jan 2013
                          • 447

                          #1227
                          با سلام و درود
                          دوستان با اینکه امروز قصد خرید نداشتم ولی از خبهمن و حپترو خبری بدستم رسید که ناچار به خرید شدم

                          خبهمن تعدیل با اهمیتی دارد که بزودی اعلام خواهد شد
                          گالیور
                          تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم

                          نظر

                          • ارزو
                            عضو عادی
                            • May 2012
                            • 272

                            #1228
                            با سلام
                            شاید بی ربط باشه
                            ولی خوندنش بی ضرر نیست..


                            پیشنهاد رد شده ژاپن: 100هزار پیکان فرسوده بدهید در برابر 100هزار تویوتای رایگان
                            هر چند انتظار می رفت چنین پیشنهادی مورد استقبال قرار گیرد ولی چنین نشد و پیکان، تویوتا نشد و مابه التفاوت سوخت را نیز مصرف کرد و هوا را آلوده تر و مردم را بیمارتر!
                            عصرایران ؛ وحید نوروزی - یکی از علل اصلی آلودگی هوا در کلان شهر به ویژه تهران ، تردد خودروهای فرسوده ای است که چندین برابر خودروهای استاندارد ، آلایندگی دارند.

                            هر چند آمار قابل اتکایی از تعداد خودورهایی که در تهران تردد می کنند وجود ندارد ولی شاید برآورد 4.5 میلیون خودرو ،به واقعیت نزدیک باشد. از این تعداد ، قریب به یک میلیون خودرو عمری بالای 20 سال دارند و در حالی که همسالان آنها در دنیا ، بازیافت شده اند، اینان همچنان به کار آلوده کردن هوا و سرطانی کردن مردم ادامه می دهند.
                            خودروهای فرسوده ، البته مختص تهران نیستند و شهرهای دیگر نیز از شرّ آنان امان ندارند.

                            هر چند در سال های اخیر ، اقداماتی برای خروج خودروهای فرسوده از رده انجام شده ولی واقعیت این است که خودروسازان داخلی توان پاسخگویی به پروسه جایگرینی را ندارند کما این که بسیار پیش آمده که رانندگان تاکسی بعد از تحویل خودروی فرسوده خود ، ماه ها بدون خودرو - شما بخوانید بدون درآمد - مانده اند و این در حالی است که پروسه تعویض خودرو می بایست "به قید فوریت" باشد.

                            استفاده از پتانسیل خودرو سازان خارجی می تواند یکی از راه های تسریع جایگزینی خودروهای فرسوده باشد.
                            در سال 1374 ، شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، پیشنهادی غیر رسمی به ایران کرد تا اگر مورد پذیرش اولیه قرار بگیرد، آن را رسماً اعلام و پیگیری کند.

                            پیشنهاد شرکت تویوتا این بود: 100 هزار پیکان فرسوده به ما بدهید تا از کشورتان خارج کنیم ؛ در مقابل 100 هزار تویوتای مدل روز به شما می دهیم و چیزی هم از شما نمی خواهیم ، فقط مابه التفاوت هزینه بنزین مصرفی پیکان و تویوتا را به مدت 2 سال به ما بدهید.

                            هر چند انتظار می رفت چنین پیشنهادی مورد استقبال قرار گیرد ولی چنین نشد و پیکان، تویوتا نشد و مابه التفاوت سوخت را نیز مصرف کرد و هوا را آلوده تر و مردم را بیمارتر!


                            واقعیت این است که هر اندازه در خروج خودروهای فرسوده تسریع شود به همان اندازه در مصرف سوخت و هزینه های ارزی و ریالی ناشی از آن صرفه جویی می شود و مهم تر از آن ، مردم ، کمتر دچار بیماری های مهلک ناشی از آلودگی هوا می شوند.

                            اگر در یک طرح ضربتی و ملی، اعلام شود کسانی که ظرف یک سال آینده خودروهای فرسوده شان را تعویض کنند، به جای 2 میلیون ، مثلاً 5 میلیون تومان خواهند گرفت، افراد بیشتری تشویق به مشارکت در این طرح می شوند مشروط بر این که خودروسازان بتوانند از عهده جایگزینی فرسوده ها با خودروهای «واقعاً استاندارد» برآیند و اگر نمی توانند، امکان مشارکت دادن خودروسازان خارجی با شرایط مناسب فراهم آید و الّا نمی توان همه چیز را از سلامتی مردم گرفته تا اقتصاد ملی و مصرف سوخت و ... را موکول به برنامه های خودروسازان داخلی کرد.

                            نظر

                            • BETA
                              عضو فعال
                              • Jan 2013
                              • 447

                              #1229
                              اوباما:

                              تحریم نفتی و بانکی ایران به قوت خود باقی است

                              رئیس جمهور آمریکا بر ادامه تحریم ایران،بخصوص دربخش هایی که اقتصاد ایران را آسیب پذیر میکند تاکید کرد.

                              به گزارش واحد مرکزی خبر اوباما درنشست خبری در کاخ سفید درباره دیدار خود با نمایندگان کنگره گفت به نمایندگان اطمینان دادم که تحریمهای اصلی ایران ، بویژه تحریم نفتی و بانکی که مهمترین تاثیر را بر اقتصاد این کشور گذاشته است به قوت خود باقی است .
                              رئیس جمهور آمریکا افزود: به نمایندگان گفتم باید ببینیم ایران تا چه اندازه برای حل و فصل دیپلماتیک و صلح آمیز مساله هسته ای جدی است اگر تا شش ماه دیگر مشخص شود آنان جدیتی در این مساله ندارند ، می توانیم بقیه تحریم ها را بار دیگر بازگردانیم .

                              این یعنی احتمال لغو تحریم خودرو و پترو بیشتره
                              تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم

                              نظر

                              • ایرج اکبری
                                عضو فعال
                                • Dec 2011
                                • 10934

                                #1230
                                همچنین از اتفاقات مهم بازار امروز بازگشایی نماد ایران خودرو بود که در پی آن همانطور که انتظار می رفت سهم نه تنها افت قیمت نکرد، بلکه پس از اعلام تعدیل منفی سود هر سهم، قیمت آن با رشد بیش از 9 درصدی روبه رو شد. در نهایت سهم تا حدود 11 درصد نیز رشد قیمت داشت و بیش از 46 میلیون سهم آن در بورس معامله شد. از این رو اهالی تالار معتقدند سهم مذکور با توجه به این حجم معاملاتی، از فردا صف های خریداران را نظاره گر باشد و بدین ترتیب انتظار می رود سهامداران خودرویی کمربند خود را از فردا برای شروع یک رالی قیمتی جدید ببندند.

                                در این شرایط شایعات پیرامون برنامه فروش بلوک 7 درصدی سهام "خودرو" از سبد "ورنا" اقبال زیاد خریداران را به سهام این شرکت سرمایه گذاری ایجاد کرده، بطوریکه انتظار می رود با افزایش قیمت سهم ایران خودرو در تابلوی بورس و در صورت تحقق فروش بلوکی سهام آن توسط سرمایه گذاری رنا به قیمتی مناسب، سود معقولی عاید "ورنا" شده و رشد قیمت سهام آن نیز رقم بخورد
                                .
                                كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X