اخبار گروه خودرو

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • شبندر
    عضو فعال
    • Sep 2012
    • 3598

    #871
    براساس يك پيشگويي خيلي حرفه اي و در حد 100درصد كه مدتها پيش از اينكه گروه خودرو رشدي داشته باشه گفتم بزودي در خرداد ماه شاهد قيمت 14000توماني خودرو خواهيم بود
    دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

    نظر

    • شبندر
      عضو فعال
      • Sep 2012
      • 3598

      #872
      حتي اگر يك روز مانده باشد خودرو از قيمت 200تومان به 14000تومان تبديل خواهد شد
      دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

      نظر

      • بابک پناهی
        عضو فعال
        • Dec 2010
        • 3208

        #873
        در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
        حتي اگر يك روز مانده باشد خودرو از قيمت 200تومان به 14000تومان تبديل خواهد شد
        چرا؟؟؟؟!!!! یه تحلیل 2 سطری که با اعداد و ارقام سروکار داشته باشه در مورد این 14000 تومن لطف کنید تا فیض ببریم

        نظر

        • ali8922
          عضو عادی
          • Jul 2013
          • 176

          #874
          در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
          حتي اگر يك روز مانده باشد خودرو از قيمت 200تومان به 14000تومان تبديل خواهد شد
          پی ای 100 هم که بهش بدیم !!!!!!!باید140 تومن سود بسازه
          140تومن سود!!!!!!!!!
          قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

          نظر

          • محمد 66
            عضو فعال
            • Mar 2011
            • 2938

            #875
            دوستان توجه داشته باشید که دلیل رشد گروه خودرو پتانسیل بالقوه موجود در این گروه می باشد ، شرایط حال حاضر گروه خودرو دلیل برای رشد این گروه نیست بلکه امید به آینده باعث رشد این گروه شده است . به شخصه انتظار دارم در کمتر از 3 سال آینده سایپا و ایران خودرو بالای 100 تومان سود بسازند . یعنی تا کمتر از 3 سال کف قیمتی خودرو و سایپا بالای 500 بسته شود .
            قرار نیست که برای همیشه وضع خودروسازها خراب باشد و زیان بدهند ، بزودی دولت موانع پیش روی این گروه را از میان خواهد برداشت و به دوران اوج خودشان خواهند رسید .
            با ثابت شدن نرخ ارز و افزایش صادرات خودرو و کاهش تحریمها رشد خوبی در انتظار این گروه می باشد .

            نظر

            • شبندر
              عضو فعال
              • Sep 2012
              • 3598

              #876
              در اصل توسط ali8922 پست شده است View Post
              پی ای 100 هم که بهش بدیم !!!!!!!باید140 تومن سود بسازه
              140تومن سود!!!!!!!!!
              خودرو با پي بر اي 6 قيمتش 14000تومان خواهد شد
              دليلش را در سخنان اخير رهبر ايران مي يابيم

              فردا صف خريد يك ميلياردي خودرو را مي بينيم
              دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

              نظر

              • Ali zahedi
                كاربر فعال
                • Sep 2012
                • 676

                #877
                تارگتهاى كوتاه مدت تا سه چهار روز آينده براى خودرويها
                ايران خودرو ٢٢٠
                زامياد ١٤٠
                خاور ١٣٠
                سايپا ١٩٠

                نظر

                • بابک پناهی
                  عضو فعال
                  • Dec 2010
                  • 3208

                  #878
                  سلام بر خودرو و درود بر بانکي ها و داروئي ها

                  RSI زير 50 قرار گرفته اونم چند بار خواسته نره که بالاخره حسن کليدساز بردتش...MACD هم رفت زير 0 ... اين ها سيگنال هاي زود هنگام براي ريزش دلاره...يکشنبه هم هم سازمان ملل اتفاقاتي خواهد افتاد و حرفهايي زده خواهد شد که قیمت به پائين ""شکسته """خواهد شد.


                  نظر

                  • شبندر
                    عضو فعال
                    • Sep 2012
                    • 3598

                    #879
                    دوستان من 200ميليون سهم از گروه خودرو از يك سال پيش خريدم تا الان و تا همين الان صد درصد توي سودم ولي تا اين سود به 20برابر نرسه فروشنده نيستم باور كنيد سال بعد خودروي 14000توماني روي تابلوي بورس نقش ميبنده
                    دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                    نظر

                    • امیر303
                      عضو عادی
                      • Sep 2012
                      • 279

                      #880
                      در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                      دوستان من 200ميليون سهم از گروه خودرو از يك سال پيش خريدم تا الان و تا همين الان صد درصد توي سودم ولي تا اين سود به 20برابر نرسه فروشنده نيستم باور كنيد سال بعد خودروي 14000توماني روي تابلوي بورس نقش ميبنده
                      تو هیچ کدوم بالای یک درصد نشدی؟!:D
                      آخرین ویرایش توسط امیر303؛ 2013/09/19, 09:20.

                      نظر

                      • شبندر
                        عضو فعال
                        • Sep 2012
                        • 3598

                        #881
                        در اصل توسط امیر303 پست شده است View Post
                        تو هیچ کدوم بالای یک درصد نشدی؟!:D
                        خودرو 90 تومان الان 200تومان
                        خاور 60 تومان الان 100
                        خاذين 55 الان 130
                        و ...
                        دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                        نظر

                        • ایرج اکبری
                          عضو فعال
                          • Dec 2011
                          • 10934

                          #882
                          خودرویی ها از گروه های مورد توجه بازار بودند.بازهم اخبار بنیادی مثبتی از این صنعت به گوش می رسد.دیروز اشاره کردیم که وضعیت قطعه سازان بهتر شده و هر ماه نیز اخبار مثبتی از افزایش تولید خودرو به گوش می رسد.کاهش نرخ ارز نیز تا حدودی بر روند معاملاتی سهام گروه موثر بوده است.البته تاثیر اصلی در رشد سهام گروه را باید با انتشار اولین اخبار مربوط به لغو تحریم ها مشاهده نمود.اگر این اتفاق بیفتد سهام صنعت خودرو در بورس یکی از صنایعی خواهد بود که سرآمد رشد خواهند شد.
                          كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                          نظر

                          • وحید 20
                            ستاره‌دار(98)
                            • Mar 2011
                            • 29911

                            #883

                            حرکت خودروسازی در پی تبلیغات وسیع از ایجاد تحول در خودروسازی و ایجاد و تدوین استراتژی های جدید در تولید و رقابت، اکنون به نتیجه مینشیند و پس از کپی سازی پلت فرمهای کرهای و فرانسوی و انگلیسی، اکنون نوبت خودروهای چینی است که «بومی سازی» شوند!
                            به گزارش تابناک، این روزهای بحثها پیرامون خودروسازی داخلی بر خلاف روزهای آخر دولت قبل، اندک و اغلب کم حاشیه است. این امر از آن روی بوده است که نگاه دولت جدید به صنعت خودرو و به خصوص دیدگاه نعمت زاده، وزیر جدید صنعت و معدن و تجارت را با توجه به سابقه و رویکرد وی، باید نگاهی حمایتی و در عین حال «راهبرانه» توصیف کرد.
                            اولین اقدامات حمایتی وزیر جدید از صنعت خودرو سازی قطع دست شورای رقابت از عرصه قیمت گذاری و احیای شورای سیاستگذاری خودرو بود که در نهایت منجر به آن شد که خودروسازان بعد از چندی ماه بتوانند از گوشه رینگ خارج شده و نفسی تازه کنند.
                            این اقدامات با تحولات در سطح مدیریتی دو شرکت خودروسازی بزرگ و تغییر مدیران عامل این دو خودروسازی ادامه پیدا کرد و از سوی دیگر فشارهایی که برای تحول در عرصه خودروسازی وارد شد نشان از آن داشت که نگاه جدید به دنبال تغییرات اساسی در صنعت خودروسازی کشور است.
                            تغییر پوسته در صنعت خودرو اما چیزی نیست که افکار عمومی بعد از آن همه سیل انتقاداتی که طی این مدت روانه خودروسازی ها شده است، بدان رضایت دهند و در نهایت منتظرند که تحولاتی اساسی در صنعت خودروی کشور را شاهد باشند.
                            پیش از این در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید ایران خودرو سخنانی شیرین به میان آمد. شیرین هم از جنبه طنز آن هم از جنبه فنی.
                            یکه زارع مدیر عامل جدید ورود مدیران لایق و شایسته به عرصه خودروسازی را موجب آغاز تحولات مثبت و پیشرفت عنوان کرد و اذعان کرد که علی رغم اینکه مدیران شایسته ای در شرکت های خودروسازان حضور داشته اند، نبود استراتژی و برنامه مدون خودروسازی را دچار روزمره گی شده و ایران را تبدیل به خودروساز واقعی نکرده است.
                            این اولین اعراف یک مدیر خودروساز به واقعیتی است که پیش از این کارشناسان و منتقدان بارها و بارها آن را بر زبان آورده بودند. از سویی دیگر شافعی، معاون نعمت زاده و رئیس ایمیدرو گفت: واردات خودرو را کار بدی نمی دانم اتفاقا باید واردات خودرو انجام شود تا سطح توقع مردم بالا رود. مردم ما نباید به خودروهایی مانند پیکان و خودروهای فعلی راضی شوند.
                            اینها همه علائم خوبی از شروع تحول در صنعت خودرو با پذیرش واقعیاتی بود که مدتها بر سر قبول آنها جنگ و دعوا برپا بود. اما گویا هنوز قرار نیست اتفاق ریشه داری در صنعت خودروی کشور رخ دهد!
                            امروز یکی از خبرگزاری ها خبری منتشر کرده است مبنی بر اینکه قرار بر آن شده که اجزای پلتفرم یک خودروی چینی در داخل کشو از سوی یک خودرو ساز بزرگ کپی سازی شود.
                            این خبرگزاری که از گفتن نام این خودروسازی پرهیز کرده، اشاره کرده است که این اقدام در پی تحریم های آمریکا بر علیه صعت خودرو است و گفته که ظاهرا یکی از دلایل کپیسازی اجزای داخلی این پلتفرم از روی دیگر محصولات موجود در بازارهای جهانی آن است که با توجه به شرایط فعلی، زمان کافی برای طراحی اجزای این پلتفرم در داخل کشور وجود ندارد زیرا خودروساز مربوطه باید هر چه سریعتر در راستای تنوع محصولات تولیدی حرکت کند.
                            گویا این شروع تحولات در صنعتی است که پیرامون تغییرات در آن این روزها بسیار و بسیار تبلیغات میشود. خودروهای چینی که تا کنون به شکل وارداتی و مونتاژ در کشور حضور داشتند، قرار است از این به بعد به شکل کاملا «بومی» کپی سازی شوند!
                            حرکت خودروسازی از کپی برداری از پلت فرمهای کره ای و فرانسوی به سمت خودروهای چینی – که از قطعات یدکی آن و کیفیت محصولات آن در مقابل سایر خودروها انتقادات زیادی وجود دارد – را به راستی باید تحولی در عرصه خودروسازی دانست! اگر دهه های پیش پلت فرمهای کره ای و فرانسوی در کشور کپی برداری میشدند، اکنون باید منتظر بومی سازی 100% (!) خودروهای چینی در کشور باشیم!
                            جالب، توجیهاتی است که برای این اقدام آورده شده است: تحریم صنعت خودرو و نبود زمان و سرمایه کافی برای طراحی و تولید اجزای یک پلتفرم داخلی و فشار بر این خودروساز برای ایجاد تنوع در تولیدات!
                            سوال اصلی در اینجا است که آیا تحولات در صنعت بزگی مانند صنعت خودروسازی در کشور اینگونه آغاز شده است و این همه تبلیغات پیرامون تدوین استراتژی و مانند آن با تغییرات مدیریتی، نتیجه اش آن است که با توجیهاتی بی منطق به سمت کپی از خودروی چینی حرکت کنیم؟
                            آیا وزارت صنعت و معدن و تجارت با تحت فشار قرار دادن خودروسازهای داخلی راه را برای اینگونه تحولات باز کرده است!؟ راستی ! این اقدام آیا در پی ورود بیش از حد قطعات یدکی چینی به کشور که منجر به انتقادات شدید از سوی قطعه سازان نیز شده بود، نیست؟
                            آیا با یک چنین اقدامات و توجیهاتی، امیدی برای «تحول» خودروسازی در دولت تدبیر و امید باقی میماند؟ شاید اینها سوالاتی است که وزارت صنعت و معدن و تجارت پاسخ آنها را در مشت خود داشته باشد!
                            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                            نظر

                            • وحید 20
                              ستاره‌دار(98)
                              • Mar 2011
                              • 29911

                              #884
                              خودرویی ها و اثرات کاهش نرخ ارز

                              میزان اثرپذیری شرکت های خودرویی از کاهش قیمت ارز به روند ارزبری تولیدات این مجموعه ها بستگی دارد، به گونه ای که برخی از شرکت ها همچون پارس خودرو به دلیل نوع محصولات تولیدی خود سهم ارزبری بالاتری نسبت به شرکت خودروسازی همچون سایپا دارد که بخش اعظمی از تولیدات آن به محصولات داخلی اختصاص می یابد.
                              بررسی اثرات کاهش قیمت ارز بر صنایع گوناگون در زمره مسائلی است که شاید برای اغلب فعالان بازار سرمایه مطرح باشد.

                              براساس گزارش بورس نیوز، یکی از صنایعی که به زعم برخی از تحلیلگران می تواند اثرات قابل توجهی را از افت قیمت ارز دریافت کند، گروه خودرو است.

                              در همین ارتباط مدیر سرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری سایپا در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: میزان اثرپذیری شرکت های خودرویی از کاهش قیمت ارز به روند ارزبری تولیدات این مجموعه ها بستگی دارد، به گونه ای که برخی از شرکت ها همچون پارس خودرو به دلیل نوع محصولات تولیدی خود سهم ارزبری بالاتری نسبت به شرکت خودروسازی همچون سایپا دارد که بخش اعظمی از تولیدات آن به محصولات داخلی اختصاص می یابد. بنابراین در خصوص بررسی میزان اثرات کاهش قیمت ارز باید به جزییات روند تولید خودروسازان نیز توجه کرد.

                              علیخانی ادامه داد: اما با همه این اوصاف آنچه می تواند به عنوان اثرات اصلی ناشی از افت قیمت ارز در این صنعت مطرح شود، در وهله اول کاهش بهای تمام قطعات وارداتی است که از ارزبری بالایی برخوردار است.

                              این اثر که می توان آن را به عنوان اثر مستقیم این امر دانست در حالی با کاهش قیمت ارز صورت می پذیرد که بهای تمام شده محصولات خودرویی به طور غیر مستقیم و با افت قیمت بسیاری از مواد مصرفی داخلی همچون فولاد نیز می تواند کاهش یابد. بنابراین مسلم است که در صورت تداوم روند کاهشی قیمت ارز، به هر حال شاهد کم شدن بهای تمام شده شرکتهای خودرویی خواهیم بود.

                              وی پیرامون نرخ ارز مصرفی جهت تأمین قطعات مورد نیاز طی سال جاری گفت: در دولت قبلی به دلیل عدم تخصیص ارز مبادله ای به صنعت خودرو، بخش اعظمی از ارز مورد نیاز این گروه به قیمت بازار آزاد تأمین شده، حال آنکه باید دید دولت جدید تصمیمی در خصوص اختصاص ارز مبادلاتی به این گروه گرفته خواهد شد یا خیر.

                              علیخانی با اشاره به ارتباط و پیوستگی میان روند کاهشی قیمت ارز و بهبود روابط بین المللی عنوان کرد: اگر بخواهیم با اندکی تأمل به چرایی سیر نزولی قیمت ارز بپردازیم، در می یابیم که بهبود روابط بین المللی و خوش بینی های شکل گرفته پیرامون آن یکی از مهمترین دلایل افت بهای ارز است. بنابراین با چنین نگاه مثبتی نسبت به بهبود روابط خارجی، بهتر شدن شرایط صنایع در زمینه صادرات و تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز از دیگر اثرات مثبتی است که می تواند موجب رشد سودآوری شرکت ها شود.

                              وی در پاسخ به این سوال که آیا کاهش بهای تمام شده تولیدات موجب پایین آمدن قیمت خودرو می شود یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه طی یک سال اخیر قیمت فروش خودرو با بهای تمام شده آن فاصله زیادی داشته و به عبارت بهتر قیمت تمام شده محصولات از قیمت فروش آنها بالاتر بوده، به نظر نمی رسد با افت بهای تمام شده آنها قیمت خودرو تغییر چندانی را تجربه کند.

                              مدیر سرمایه گذاری های "وساپا" در خاتمه پیرامون حرکت صعودی قیمت سهام خودرویی ها نیز گفت: با وجود همه مطالب عنوان شده، به نظر می رسد رشد قیمت سهام این گروه به واسطه خوش بینی های شکل گرفته پیرامون صنعت خودرو باشد، چراکه هنوز شاهد تغییرات چندانی در صورت های مالی شرکت های این گروه و یا به عبارت بهتر رشد بنیادی سهام آنها نیستیم. از همین رو لازم است سرمایه گذاران نیز با توجه به اطلاعات مالی منتشر شده این شرکت ها در سامانه کدال به انتخاب سهام در این گروه دست بزنند.
                              درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                              توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                              نظر

                              • شاه بورس
                                ستاره دار (4)
                                • Dec 2012
                                • 325

                                #885
                                در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                                خودرو 90 تومان الان 200تومان
                                خاور 60 تومان الان 100
                                خاذين 55 الان 130
                                و ...
                                نگو چشت میزننااا :D
                                موفق كسي است كه با آجرهايي كه بطرفش پرتاب مي شود، يك بناي محكم بسازد

                                نظر

                                در حال کار...
                                X