کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
خودرو روی 228 تومن یه مقاومت داره البته زیاد قوی نیست خودرو مقاومتش رو بشکنه خگستر هم میتونه فشار تقاضا داشته باشه.
البته مقاومت قوی خودرو روی 270 تومن هست.خودرو 270 تومن رو بشکنه قطعا خگستر هم صف خرید بالای صد میلیون حجمی خواهد دید.
برای خودرو حداقل 400 تومن میینم البته این حداقلترین تارگت خودرو هست همانطور که برای خگستر حداقلترین تارگت 650 تومنه.
این نظر منه،ممکنه درست هم نباشه،دوستان با نظر خودشون ترید کنند.
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
حدود دو برابر این فروش کذایی ایران خودرو در بورس کالا ؛ سهم ایران خودرو به حقیقی ها و پروفسورهایی که پشت فرمون صندوقها و سرمایه های مردم نشسته اند سهم فروختند.
جالب نیست نحوه بالا کشیدن و یا سو استفاده از سرمایه های مردم در این بازار بی پول ؟
خگستر اینطور بوده و خواهد بود سریع رشد و سریع افت می کنه
بر عکس خودرو و خساپا
نحوه فراز و فرود آن در نمودار نمایان است.
بحث قدیم رو بی خیال
الان شما حمایت ها رو ببین از گروه
همین امروز ببین چجور حقوقی میخرید
سهم ب عدد روانی 400 خورد واکنش نشون داد
بعد چند روز دست ب دست شدن رد میکنه این عدد رو
به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه در سومین جلسه از نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی با صاحبنظران و اساتید محترم دانشگاهی با موضوع بررسی واگذاری سهام دولت در شرکتهای خودروسازی سایپا و ایرانخودرو، با بیان اینکه وزارت اقتصاد و وزارت صمت پیش از اینکه بخواهند الگوی خصوصی سازی دو خودروساز را نهایی کنند، جلساتی را برگزار کردند، افزود: توافق شد تا با برگزاری ۳ نشست نخبگانی در دانشگاه شریف، علامه طباطبایی و امیرکبیر، نظر صاحبنظران، اندیشکدهها و مدیران بخشهای مختلف صنعت را اخذ کنیم و با کسب نظر و پیشنهادات جایگزین، مدل واگذاری را نهایی کنیم.وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: همگرایی خوبی وجود داشت و در مورد اکثر مسیرها به یک اجماع کارشناسی رسیدیم. نکته مهم این است که همه بر لزوم تغییر مدیریت به سمت کارایی بخش خصوصی اتفاق نظر جدی و قطعی دارند. همچنین بر لزوم تغیییر در نظام قیمت گذاری های غلطی که در صنعت خودرو وجود داشت، تاکید شد و حرکت به سمت شفافیت و رقابت و حذف دلالیها و واسطهها مورد توجه قرار گرفت.خاندوزی تصریح کرد: درباره اصلاح نقش تنظیمگری وزارت صمت به عنوان سیاست گذار بخش صنعتی کشور و چشم انداز بلند مدت سیاست صنعتی اجماع نظر وجود دارد که به چه ترتیبی بعد از واگذاریها، با خودرو سازی و سایر فعالان بخش خودرو عمل شود.وی حل مساله سهامهای تودلی حوزه مالکیتی و مدیریتی صنعت خودرو را یکی از مشکلات موجود در این صنعت عنوان کرد و گفت: که باید این حل سهامها در اولویت قرار بگیرد.وزیر اقتصاد ادامه داد: قرار است طی هفتههای آینده وزارت صمت مدل نهایی پیشنهادی خود را برای واگذاری سهام دولتی خودروسازان قطعی کند تا ورود به مرحله واگذاری سهام دولت در خودروسازیها، دوراندیشانه، تخصصی، بلند مدت و توجه به سرنوشت این بنگاهها و این صنعت باشد که برخی از تجدید نظرها و بازگشتها و مسیرهای معکوسی واگذاریهای گذشته را در دولت سیزدهم شاهد نباشیم.خاندوزی افزود: با توجه به دستور رییس سازمان خصوصی سازی، در هفتههای آینده سهام وثیقه خودروسازها با سهامهای دیگری از دولت که در مرحله واگذاری فوری وجود ندارد جایگزین خواهد شد و سهام وثیقه آزاد میشود و مانعی نخواهد بود.خبر برای همین امروز 3 آذر 1401 .
به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه در سومین جلسه از نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی با صاحبنظران و اساتید محترم دانشگاهی با موضوع بررسی واگذاری سهام دولت در شرکتهای خودروسازی سایپا و ایرانخودرو، با بیان اینکه وزارت اقتصاد و وزارت صمت پیش از اینکه بخواهند الگوی خصوصی سازی دو خودروساز را نهایی کنند، جلساتی را برگزار کردند، افزود: توافق شد تا با برگزاری ۳ نشست نخبگانی در دانشگاه شریف، علامه طباطبایی و امیرکبیر، نظر صاحبنظران، اندیشکدهها و مدیران بخشهای مختلف صنعت را اخذ کنیم و با کسب نظر و پیشنهادات جایگزین، مدل واگذاری را نهایی کنیم.وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: همگرایی خوبی وجود داشت و در مورد اکثر مسیرها به یک اجماع کارشناسی رسیدیم. نکته مهم این است که همه بر لزوم تغییر مدیریت به سمت کارایی بخش خصوصی اتفاق نظر جدی و قطعی دارند. همچنین بر لزوم تغیییر در نظام قیمت گذاری های غلطی که در صنعت خودرو وجود داشت، تاکید شد و حرکت به سمت شفافیت و رقابت و حذف دلالیها و واسطهها مورد توجه قرار گرفت.خاندوزی تصریح کرد: درباره اصلاح نقش تنظیمگری وزارت صمت به عنوان سیاست گذار بخش صنعتی کشور و چشم انداز بلند مدت سیاست صنعتی اجماع نظر وجود دارد که به چه ترتیبی بعد از واگذاریها، با خودرو سازی و سایر فعالان بخش خودرو عمل شود.وی حل مساله سهامهای تودلی حوزه مالکیتی و مدیریتی صنعت خودرو را یکی از مشکلات موجود در این صنعت عنوان کرد و گفت: که باید این حل سهامها در اولویت قرار بگیرد.وزیر اقتصاد ادامه داد: قرار است طی هفتههای آینده وزارت صمت مدل نهایی پیشنهادی خود را برای واگذاری سهام دولتی خودروسازان قطعی کند تا ورود به مرحله واگذاری سهام دولت در خودروسازیها، دوراندیشانه، تخصصی، بلند مدت و توجه به سرنوشت این بنگاهها و این صنعت باشد که برخی از تجدید نظرها و بازگشتها و مسیرهای معکوسی واگذاریهای گذشته را در دولت سیزدهم شاهد نباشیم.خاندوزی افزود: با توجه به دستور رییس سازمان خصوصی سازی، در هفتههای آینده سهام وثیقه خودروسازها با سهامهای دیگری از دولت که در مرحله واگذاری فوری وجود ندارد جایگزین خواهد شد و سهام وثیقه آزاد میشود و مانعی نخواهد بود.خبر برای همین امروز 3 آذر 1401 .
همین هفته های آینده که چند ماه هست کار گروه خودرو را خراب کرده - چند روز مثبت بعد دوباره خبری نمیشه دوباره چندین روز منفی و.......
آنقدر که خرید به موقع مهم است، خرید ارزان مهم نیست.
نظر