شنیده های بازار: افزایش خالص ارزش داراییهای خگستر به بیش از 480 تومان و قابلیت تخصیص 50 درصد از آن برای سطوح ارزندگی سهم و احتمال رشد قیمتی.
گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو ( خگستر )
Collapse
X
-
-
خگستر فردا سیگنال خرید داره دوستانی که قصد اظافه کردن دارند یکشنبه الی دوشنبه فقط فرصت دارند.خگستر با تشکیل کنج صعودی یکشنبه اول وقت بهترین فرصت برای خرید میباشد.
این هفته به احتمال قوی گروه خودرو و بانکی جو مثبت خواهند داشت و خگستر هم مقاومت پیش رو را پودر خواهد کرد.هدف تکنیکی سهم بالای 350 تومان میباشد.
نظر
-
خگستر فعلا 1% ثشرقو تو این دو سه روز جمع کرده گفیتم این خبرو به دوستان قدیمی تاپیک بدیم در جهت شفاف تر کردن فعالیتهای خگستر
سرمايه گذاري مسكن شمال شرق (ثشرق) - بازار عادي فرابورس
سهامداران (در پایان روز) نکته هاي مرتبط با سهامداران عمده
سهامدار سهم درصد
شركت سرمايه گذاري مسكن-سهامي عام- 181 M 60.380
صندوق بازنشستگي وظيفه ازكارافتادگي وپس اندازك 21 M 6.950
شركت تعاوني خاص كاركنان ايران خودرو 4 M 1.200
شخص حقيقي 3 M 1.040
شخص حقيقي 3 M 1.000
شركت گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو-سهامي عام- 3 M 1.000
نظر
-
اینم از صف خرید خگستر که سیگنالشو داده بودم..حالا مشکل پر کردن حجم پیدا کردیم فردا هم اولین مقاومت 240 تومان رو پودر خواهد کرد.خگستر اهداف بالایی در سر دارد تازه بعد رد شدن از 300 تومان تحلیل ها شروع خواهد شد.
نظر
-
خگستر .. خودروییها قصد دارند لیدر بازار بشوند
در حالی که حسن روحانی رییسجمهوری ایران؛ محمدرضا نعمت زاده را برای تصدی وزارتخانه «صنعت، معدن و تجارت» به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده است، خودروسازان نیز به تکاپو افتادهاند تا از همین حالا به اصطلاح سنگهای خود را با او وا بکنند
آن طور که خبر میرسد، خودروسازان و قطعهسازان در جلساتی که با وزیر پیشنهادی «صنعت، معدن و تجارت» داشتهاند، اولین و مهمترین مساله خود را «قیمتگذاری خودرو» عنوان کرده و خواستار آزادی آن شدهاند.
به گفته یک منبع آگاه، نعمتزاده نیز موافقت اولیه خود را با این موضوع اعلام و عنوان کرده که قیمتگذاری خودرو را از انحصار دولتی خارج میکند.
با خگستر فقط سهامداری کنیید نه سهامبازی تا پاداش خوبی نصیبتان بشود.
فردا هم مقاومت 240 تومان رو پودر خواهد کرد تازه از فردا سیگنال خرید صادر خواهد شد.تارگت سهم بالای 350 تومان میباشد.
نظر
-
خگستر فاند بسیار قوی پیدا کرده.بد نیست دوباره یک کوچولو یک مروری به بنیادی و فاند خگستر داشته باشیم.
در خودرویی ها توقف نماد ایران خودرو را داشتیم.برخی شایعات حاکی از آن است که توقف ایران خودرو برای در افزایش نرخ خودرو و بررسی تاثیر آن بوده است که البته هنوز مشخص نیست.در صنعت خودرو با وجود ادامه مشکلات باید به افزایش امیدها به رشد تولید و فروش برخی دارایی ها از سوی شرکت های گروه از جمله فروش بلوک ایران خودرو توسط رنا اشاره داشت که باعث افزایش اقبال به این صنعت شده است .امروز خبر مربوط به جلوگیری از قیمت گذاری دستوری نرخ خودرو در دولت روحانی نیز از اخبار مهم و تاثیر گذار بود.وزیر انتخابی صنعت اعلام کرده اگر رای بیاورم قیمت گذاری خودرو را از شورای رقابت خواهم گرفت
در این گروه قصد رنو برای بازگشت به بازار ایران نیز خبر خوبی بوده است. رنو در تاریخ اول ژوئیه، زمانی که دولت آمریکا تحریم ها علیه ایران را افزایش داد، مجبور به قطع صادرات به ایران شد شد.رنو یکی از بزرگترین شرکت های اروپایی بود که در ایران فعالیت می کرد و محروم شدن از این بازار ضربه بزرگی به این شرکت وارد کرده است.
با بهبود شرایط خودرو و افزایش تولید برابر هست با روشن شدن شرکتهای قطعاتی.یکی از علت های عدم سوداوری شرکتهای قطعاتی پرتفوی خگستر تیراز کم تولید خودرو میباشد.که با افزایش تولید خودرو شرکتهای سازنده هم خون تازه ای به خط تولیدش تزریق خواهد شد و باعث افزایش تولید قطعات و جاری شدن سود عملیاتی خواهد شد.
نکته بعدی اینکه
خودرو درامد
سود هر سهم از شرکت سمند رو
40 تو مان
در نظر گرفته ولی
خگستر درامد را 16 تومان
در نظر گرفته که در این بین تفاوت 24 تومانی وجود دارد دوستان مستحضر باشند سمند از اول ماه امسال بالای 30 میلیارد تومان سهام شرکتهای پرتفوی خود را فروخته.از جمله خودرو.وپارس .ورنا .سمنده سهامداره عمده ورنا هم میباشد ورنا هم اگهی فروش بلوک خودرو به کدال فرستاده از فروش این
بلوک هم 8 تومان
به سود سمند اظافه خواهد شد.یقین دارم سمند امسال
بالای 70 تومان
سود خواهد ساخت.
برسیم به
وپارس مالك 10 درصد شركت مبين هستش كه در گزارش سه ماهه هم اومده..ومبين مالك پنجاه درصد مخابرات
درنتيجه وپارس مالكيت 5 درصد اخابر را دارد..
وپارس خود یکی از غولهای گروه بانکی میباشد صحبت از تسعیر مازاد ارز 100 میلیارد تومانی میباشد.و توان سود عملیاتی 100 تومان را دارا میباشد.
پیش بینی درآمد هر سهم سال مالي منتهي به 1392/12/29 بر اساس عملکرد واقعي دوره 3 ماهه
___________________________________________
خگستر - گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو
تاريخ گزارش ساعت گزارش
عملکرد 3 ماهه
حسابرسي نشده
EPS سود انباشته به
ازای هر سهم آخرين قيمت
92/5/20 پتانسیل
92/5/3 11:10 377 512 1871 2337 3.75
ترشحات ذهنی norther_68 از پیشبینی سود 92 خگستر در بدبینانه ترین حالت بالای
85 تومان
میباشد
نظر
-
پیشنهاد خرید خگستر با توجه به عبور از 245 توصیه می شود . هدف اول 300 تومان.
http://signalebours.loxtarin.com/
نظر
-
در اصل توسط مازیار علوی پست شده است View Postپیشنهاد خرید خگستر با توجه به عبور از 245 توصیه می شود . هدف اول 300 تومان.
http://signalebours.loxtarin.com/فرقی نمیکند که بخواهم سهام (Stocks) بخرم یا جوراب (Socks)، من دوست دارم کالای باکیفیت را وقتی تخفیف خورده خریداری کنم...../:.coolsmiley02:./
نظر
-
کد خبر: 15812 دوشنبه، 21 مرداد 1392 - 09:18 لغو گشایش السی تولید با نرخ ۱۳۰درصد محمدرضا نعمتزاده در این گفتوگوی تفصیلی از پس گرفتن قیمتگذاری خودرو از شورای رقابت، بازگشت گشایش السی به رول گذشته ۱۰ درصد و ادامه ۱۰ اولویت ارزی خبر داد و با اعلام حمایت از ادغام صنعت و تجارت، با کاهش نرخ سود بانکی مخالفت کرد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا نعمتزاده گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت حسن روحانی است. وی که سابقه وزارت صنایع دولت هاشمی را هم در کارنامه اجرایی خود دارد، در دولت خاتمی وارد صنعت نفت و پتروشیمی شد و اکنون بار دیگر به شرط رای اعتماد مجلس بار دیگر سکان بخش صنعت و معدن به اضافه تجارت کشور را بر عهده می گیرد. به همین بهانه گفت و گویی اختصاصی را با محمدرضا نعمت زاده ترتیب داده ایم.
وی در این گفت و گو با خبرنگاران اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه چرا حسن روحانی کلید صنعت را به وی داده است، پاسخ داد و با تاکید بر اینکه رکود مهمترین مشکل فعلی صنعت است، راه حل هایی برای حل مشکل کمبود نقدینگی و موانع ارزی صنعت ارائه کرد.
نعمت زاده از بازگشت روال گشایش اعتبار صنایع به گذشته با 10 درصد منابع و لغو مصوبه گشایش اعتبار 130 درصد خبر داد و با اعلام اینکه طرح بنگاههای زودبازده را آسیب شناسی خواهد کرد، درباره هماهنگی تیم اقتصادی دولت یازدهم به ویژه وزرای اقتصاد، صنعت و رئیس کل بانک مرکزی ، گفته است که بانک مرکزی نباید تحت امر دولت باشد البته نباید خودمختار هم عمل کند.
وزیر پیشنهادی صنعت با اعلام اینکه کاهش نرخ سود بانکی راهکار بازگشت رونق به تولید نیست، تصریح کرد که پایین آوردن نرخ سود بانکی فعلا معقول نیست و نباید سود تسهیلات را دستوری تعیین کرد.
نعمتزاده در این گفت و گو از ادغام وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت کرد و با تاکید بر ادامه اولویت بندی ارزی 10 گروه کالایی، از قیمت گذاری دولتی خودرو انتقاد و با اعلام اینکه صنعت خودروی کشور انحصاری نیست، تصریح کرد که قیمت گذاری خودرو را از شورای رقابت پس می گیرد و مسئولیت آن را به سازمان حمایت برمی گرداند.
وی از واگذاریهای بخش صنعت به بخشهای شبه دولتی و عمومی انتقاد کرد و واگذاری بایت رد دیون را هم نامناسب ارزیابی کرد.
نظر
-
بررسی کابینه یازدهم آغاز شد/ روحانی و وزیرانش مهمان مجلس/ ثبت نام 18 مخالف و 148 موافق کابینه برای نطق بررسی برنامه و صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت یازدهم با حضور رئیس جمهور و وزیران پیشنهادی وی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور و وزیران پیشنهادی آغاز شد .
.................................................. ...........
اين خبر بانکها و خودروايها و بازار را ميترمونه.
پارسيان صف خريدش سنگين شد.
فردا خگستر و خاور هم محکمتر ميشند.
نظر
-
صفحه نخست / خبر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۴۸۴۷
بازار خودرو طی یک سال اخیر با مشکلات فراوانی رو به رو شده و به یکی از چالش های اساسی صنعت کشور تبدیل شده است.
تابستان سال گذشته مشکل بازار خودرو تا حدی افزایش یافت که محمود احمدی نژاد انتقادهای فراوانی را به وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد کرد و شورای رقابت را مسئول تعیین فرمول قیمت گذاری خودرو کرد.
سرانجام پس از گذشت حدود ۷ ماه شورای رقابت اوایل فروردین سال جاری فرمول تعیین قیمت خودرو را در شرایطی که قیمت خودرو روند افزایش خود را ادامه می داد تعیین کرد اما به واسطه افت حدود ۵۰ درصدی تولید خودرو این فرمول نتوانست بازار خودرو را کنترل کند.
مشکلات بازار خودرو تا جایی ادامه داشت که چندی پیش وزیر صنعت معدن و تجارت از شکست پروژه تعیین قیمت خودرو توسط شورای رقابت خبر داد که این موضوع نیز واکنش های فراوانی را از سوی جمشید پژویان رئیس شورای رقابت به همراه داشت.
اما با انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور و معرفی محمدرضا نعمت زاده به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت انتظارها برای توجه ویژه به تولید که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها آسیب فراوانی را دیده است و همچنین حمایت از صنعت خودرو سازی افزایش یافته است.
نعمت زاده اخیرا از پس گرفتن قیمت گذاری خودرو از شورای رقابت، بازگشت گشایش ال سی به روال گذشته ۱۰ درصد و ادامه ۱۰ اولویت ارزی خبر داده و و با اعلام حمایت از ادغام صنعت و تجارت، باکاهش نرخ سود بانکی مخالفت کرده است.
وی می گوید باید بررسی کرد که چه اتفاقاتی این صنعت را یک مرتبه با مشکلات متعددی روبه رو ساخته است. اگر بخواهیم بررسی جدی در این خصوص انجام دهیم باید بگویم سه عامل نقدیندگی، عدم دریافت ارز و دخالت دولت در قیمت گذاری ها مهمترین مشکلات فعلی صنعت خودروی کشور به شمار می آیند. زمانی که چندین تولید کننده خودرو در کشور وجود دارد نباید به صورت دستوری اقدام به قیمت گذاری نمود. بلکه باید اجازه دهیم تا عرضه و تقاضا متعادل و قیمت های تمام شده ملاک عمل قرار گیرد.
نعمت زاده معتقد است نمی شود به خودروساز گفت پایین تر از قیمت تمام شده خود اقدام به فروش محصولات خود کند. حال اگر او را ملزم به رعایت قیمت های دستوری کنیم تولید کاهش و قیمت ها افزایش پیدا می کند. امیدوارم در این دولت آینده بتوانیم ظرف یکی دو ماه موضوع صنعت خودرو و قیمت گذاری ها را بررسی و تصمیمات مناسبی را برای این بخش اتخاذ کنیم.
در برنامه محمدرضا نعمت زاده نیز از افزایش رقابت پذیری صنعتی کشور و افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت های بخش صنعت، معدن و تجارت به عنوان اهداف کلی یاد شده که در صورت عملیاتی شدن می تواند کمک قابل توجهی به صنعت خودرو داشته باشد.
اما نکته قابل توجه در برنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت موضوع افزایش تولید و ارزش افزوده است که به عنوان یک سرفصل اساسی به آن اشاره شده است. کمک به ایجاد امنیت فکری و اجرائی برای دست اندرکاران تولید، حذف دخالت در قیمت گذاری کالا و خدمات غیر انحصاری، همکاری برای اصلاح نظامات و فرایندها در نهادهای دولتی مرتبط با بخش برای سرعت بخشی به فعالیت های تولیدی و تجاری، تکمیل زنجیره ارزش افزوده صنعت در راستای افزایش توان رقابت پذیری و کمک به ایجاد تعامل موثر و پایدار بین رشته های صنایع در جهت ایجاد هم افزایی و افزایش توان رقابت پذیری کل بخش صنعت ، معدن و تجارت از جمله مهم ترین محورهای این سرفصل اساسی در برنامه نعمت زاده است که می تواند امیدها برای برطرف شدن مشکل صنعت خودرو را افزایش دهد.
رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن نیز اعلام کرده است که مشکل اساسی بازار خودرو افت تولید است و وزیر صنعت می تواند با ارائه برنامه در این رابطه مشکلات صنعت خودرو را برطرف کند.
نظر
-
پيش گزيده
نگاهی تحلیلی به «خگستر»
جدید ترین nav خگستر 579 تومان.دوستان حتما مطالعه کنند خواهند دریافت که خگستر چه گنجینه ای گرنبهایی میباشد.
منم که همیشه تو خرابه دنبال گنج هستم.
فروش های بی تحلیل چند روزه پیش سهامداران رو میشه سرزنش کرد ولی نفروختن سهم رو نمیشه سرزنش کرد اگر یک نگاهی به تحلیل بالا بیندازید متوجه خواهید شد قیمت خگستر بیشتر شبیه جوک میباشد با رشد دسته جمعی زیر مجمو عه های بورسی پرتفوی خگستر nav سهم امروز به بالای 600 تومان رسیده.و هم اکنون با 35 درصد ناو خود درحال معامله میباشد.
نظر
-
حالا که حجم خورده شده یک خبره باحال به همه عیدی خواهم داد.
بانکی ها و ماجرای افزایش سرمایه
طبق قانون / مهلت معافیت برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییها،فقط تا پایان 31 شهریور است بانکها همگی در نظر دارند افزایش سرمایه دهند
در عین حال اخبار موثقی پیرامون افزایش سرمایه 100 درصدی "وپارس" از محل تجدیدارزیابی داراییها در 31 شهریور ماه به گوش می رسد.
خگستر رفت برای بالای 500 تومان.
نظر
نظر