توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • جعفرزاده
    عضو فعال
    • Dec 2010
    • 5833

    #481
    پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

    در اصل توسط ali-79 پست شده است View Post
    اول اون عينك منفي نگري رو از چشمتون برداريد .



    خدايي نكرده شما كه نميخواي سهم حبابي بخري . ؟ بريد به زندگيتون برسيد آقا . اينقد به فكر مردمي يوقت سلامتيتون بخطر ميفته
    قابل توجه دوستان : سهم های فرابورسی کلا بی در و پیکر باز میشوند / فقط شانس بیاری رو پاشنه مثبت بچرخه

    نظر

    • مجتبی مصلحMTM
      عضو فعال
      • Mar 2014
      • 1656

      #482
      پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

      زنده باد ب حسینا با این معاملاتش بهتر صف نشه قیمت پایانیش بیادبالا
      بهتراست روی پای خودبمیری تاروی زانوهایت زندگی کنی

      نظر

      • مجتبی مصلحMTM
        عضو فعال
        • Mar 2014
        • 1656

        #483
        پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

        تحریم بندر شهید رجایی لغو شد

        خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی از فعالیت دوباره خطوط کشتیرانی خارجی در بندر شهید رجایی خبر دادو گفت: شرکت وان های (Wan Hai ) تایوان اولین شرکت کشتیرانی است که با شکست تحریم ها ،فعالیت خود در بنادر را از سر می گیرد.
        به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت بر و بحر ایران، امید ملک بازگشت این خط کشتیرانی را حاصل پیگیری های متعدد و همچنین در نتیجه سیاست های دولت تدبیر و امید در رفع تحریم ها دانست و گفت:اولین کشتی این شرکت کشتیرانی با نام Wan Hai 512 در مورخه 30 تیرماه جاری جهت حمل کالا وارد بندر شهید رجایی می شود تا بدین ترتیب اولین خط کشتیرانی خارجی باشد که سرویس های خود را به‌صورت مستقیم به تجار ایرانی در بنادر کشور ارائه می کند.


        وی تصریح کرد: این خط کشتیرانی از دوم مرداد سال جاری نیز تردد خود از بندر شانگهای چین به بندر شهید رجایی را از سر خواهد گرفت که با این اقدام از «ترانزیت تایم» در مقایسه با سرویس های ترانشیپی ازبندر جبل علی، حداقل به مدت هفت روز کاسته می شود و همزمان به دلیل سایز کشتی به افزایش بهره وری بندر شهید رجائی کمک خواهد کرد.


        مدیرعامل شرکت کشتیرانی بر و بحر اضافه کرد:شرکت Wan Hai تایوان از اوایل ماه مارچ سال جاری میلادی و در پی توافقات ژنو به‌ صورت آزمایشی اقدام به پذیرش کالا جهت حمل به بنادر بوشهر و شهید رجایی کرده بود که از این پس و براساس توافقات انجام شده تردد کشتی های این خط در بنادر ایران بصورت منظم و تثیبت شده ،انجام خواهد شد.


        شرکت Wan Hai تایوان بیست و یکمین خط لاینر جهان از لحاظ سایز و اولین خط برگزیده داخل قاره آسیا با ناوگانی متشکل از 99 فروند کشتی با ظرفیت 230،000 تی ای یو ( TEU ) است.
        http://mobile.tasnimnews.com/fa/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/1393/04/24/43149
        بهتراست روی پای خودبمیری تاروی زانوهایت زندگی کنی

        نظر

        • immortal44
          عضو عادی
          • Jan 2013
          • 252

          #484
          پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

          به دليل سايز کشتی، ترانزیت بیشتری توسط یک کشتی انجام می‌گیرد که این عامل می تواند تاثیر زیادی را بر افزایش بهره وری در بندر شهیدرجایی داشته باشد.
          آنچه ما هر روز اینجا می گوییم این است که موفقیت ما کاملا بستگی به موفقیت اجتماع مان دارد. (abraham linzen )

          نظر

          • zaq
            عضو عادی
            • Jan 2014
            • 88

            #485
            پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

            اگه بره مجمع حدودا چند روز بسته میمونه؟

            نظر

            • rajabnejad
              عضو فعال
              • Jan 2012
              • 4331

              #486
              پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

              در پی لغو تحریم بندر رجایی
              چهار شرکت کشتیرانی خارجی به بنادر ایران می‌آیند



              معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نخستین خط کشتیرانی خارجی تردد خود را به بنادر ایران از هفته آینده از سر می‌گیرد و سه شرکت کشتیرانی دیگر نیز به زودی وارد بندر شهید رجایی می شوند.

              به گزارش ایسنا، علی جهاندیده اظهار کرد: کاهش استقبال خطوط کشتیرانی خارجی از بنادر ایران، موجب کاهش بهره وری و راندمان عملکرد بنادر شده بود که در چند ماه اخیر اقدامات گسترده ای درباره ورود خطوط خارجی و خطوط کشتیرانی دنیا به بندر شهید رجایی به عنوان بندر کانتینری ایران، داشتیم.

              وی افزود: بر این اساس نخستین خط کشتیرانی خارجی تردد خود را به بنادر ایران از هفته آینده دوباره از سر می گیرد. در واقع با ابراز تمایل شرکت های کشتیرانی خارجی نسبت به حضور دوباره در بنادر ایران، شرکت Wan Hai تایوان نخستین شرکت کشتیرانی است که با شکسته شدن تحریم ها، فعالیت خود را در بنادر ایران از سر می گیرد.

              جهاندیده گفت: این شرکت کشتیرانی به دنبال توافقات ژنو از اوایل ماه مارس سال جاری میلادی به صورت آزمایشی، پذیرش کالا جهت حمل به بنادر بوشهر و شهید رجایی کرده بود که از این پس تردد کشتی های این خط در بنادر ایران به صورت منظم و تثبیت شده انجام می گیرد.



              آمادگی پذیرش کشتی ها در قالب تفاهم نامه، مذاکرات کتبی و اعلام بین المللی


              معاون سازمان بنادر گفت: این خط کشتیرانی از دوم مرداد امسال تردد خود را از بندر شانگهای چین به بندر شهید رجایی از سر می گیرد که با این اقدام، زمان جا بجایی در مقایسه با سرویس های حمل و نقل دریایی از بندر جبل علی، حداقل به مدت هفت روز کاهش پیدا می کند.

              به گفته معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی در قالب مذاکرات کتبی و اعلام رسمی به خطوط کشتیرانی دنیا اعلام کردیم که بندر شهید رجایی آماده پذیرش کشتی های کانتینری و غیر کانتینری است.

              وی یادآور شد: پس از رفع تحریم های بندر شهید رجایی در نخستین مورد یک کشتی کانتینری بزرگ (4/20 ون های تایوانی) که چند ملیتی بوده اما درصد بالای آن متعلق به تایوان است از سنگاپور وارد بندر جبل علی شده و از آنجا وارد بندرعباس و بندر شهیدرجایی می شود.

              جهاندیده اظهار کرد: یکی دیگر از کشتی های همین شرکت تایوانی در تاریخ سوم مرداد 93 از بندر شانگهای به بندر شهید رجایی می آید.

              وی یادآور شد: غیر از این کشتی ها، سه شرکت دیگر کشتیرانی دنیا نیز بزودی وارد بندر شهید رجایی می شوند که گزارش آن ارائه خواهد شد.

              معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: از کشورهایی نظیر هند، چین، تایوان و کره جنوبی شرکت های کشتیرانی به بنادر ایران خواهند آمد.

              وی یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی در قالب تفاهمنامه، درخواست مکتوب و اعلام بین المللی، آمادگی بندر شهید رجایی را برای پذیرش کشتی ها اعلام کرده است و قرار است خطوط لاینری دنیا را به این بندر کانتینری جذب کند.

              به گزارش ایسنا، با لغو تحریم های دریانوردی در بخش های مختلف و فراهم شدن شرایط مناسب برای تردد کشتی های بیشتر در پی تفاهم‌نامه ژنو و اجرایی شدن آن، خطوط بزرگ کشتیرانی دنیا ورود به بنادر ایران را از سر گرفتند.

              بعد از تحریم های ظالمانه علیه ایران، خطوط کشتیرانی بزرگ به جای ورود به بنادر ایران به بنادر دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس تردد و کالاهای متعلق به ایران را در بنادر این کشورها تخلیه می کردند.

              حمل و نقل دوباره کالاها از این کشورها به بنادر کشور ضرر و زیان فراوانی را به ایران تحمیل و هزینه های حمل بار را چند برابر می کرد. دادگاه اروپا، 25 شهریور سال گذشته با صدور حکمی تحریم های این اتحادیه علیه شرکت کشتیرانی و 17 شرکت وابسته به آن را لغو کرد.

              کشتیرانی ایران 165 کشتی در اختیار دارد ولی در سال های اخیر به دلیل تحریم خارجی، با مشکلات زیادی مواجه بوده است.

              میزان مبادلات تجاری ایران بیشتر از 72 میلیون تن در سال است که گزارش های رسمی نشان می دهد کشتیرانی ایران به طور متوسط با حدود 24 میلیون تن کالا در سال حمل می کند.

              با رفع تحریم کشتیرانی از سوی اروپا، کالا از اروپا به صورت مستقیم وارد ایران می شود، در حالی که پیش از این کالاهای اروپایی نخست به بنادر کشورهای ترکیه، امارات، گرجستان و اخیراً عمان منتقل و از آن به ایران حمل می شد که بسیار وقت‌گیر و هزینه بر بود.

              تحریم باعث افزایش هزینه حمل کالا از اروپا به ایران شده و بین 40 تا 100 دلار در هر تن هزینه ها را افزایش داده بود و علاوه بر آن کالایی که پیش از تحریم، ظرف سه هفته وارد ایران می شد، به دلیل تحریم ها مدت زمان ورود کالا به کشور گاه تا سه ماه به طول می انجامد.

              اما از سال گذشته و با لغو برخی تحریم ها علیه ایران، خطوط بزرگ که در سال های گذشته هم به بنادر ایران وارد می شدند دوباره نسبت به حضور در ایران اعلام آمادگی کردند. با لغو تحریم ها نخستین خط کشتیرانی خارجی 29 تیرماه وارد بندر شهیدرجایی می شود.

              حضور کشتی های بزرگ به نفع اقتصاد ملی است و می تواند شرایط تجاری و ترانزیتی کشور را تغییر دهد.

              مجتمع بندری شهید رجایی مهم ترین بندر کانتینری کشور و یکی از بنادر مهم منطقه است. موقعیت استراتژیک این بندر موجب شده تا هر سال حجم قابل توجهی از کالاها اعم از مواد اولیه و کالاهای ساخته شده از این بندر به کشورهای آسیای میانه و قفقاز ترانزیت شود.

              به این ترتیب نخستین خطوط خارجی به بندر شهیدرجایی پس از رفع تحریم های این بندر از آخر تیر ماه وارد این بندر می شوند و پس از آن در سوم مرداد ماه 93 دومین کشتی از بندر شانگهای وارد بندر شهیدرجایی خواهد شد.
              هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند ....

              نظر

              • madio
                عضو فعال
                • Oct 2012
                • 390

                #487
                پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                گزارش سه ماهه اومد،پوشش 26% داده ،مخازن از سه ماهه دوم وارد مدار میشن که حدود 140 تومن اضافه میشه به سود!
                هزینه ساختن مخازن هم رو سه ماهه بوده که دبگه تموم شده
                برا بندر بوشهر هم تغییر نرخ درامد ظاهرا تصویب شده که تو این گزارش بهش اشاره نشده
                گزارشش مثبت و اینده داره
                البته قابل ذکره که تو سه ماهه سال پیش پوشش سود 15 درصد بوده

                نظر

                • ali1
                  عضو عادی
                  • Feb 2014
                  • 50

                  #488
                  پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                  وال استريت جورنال: سفارش ده کشتي باري توسط ايران در سنگاپور




                  1393/04/27

                  روزنامه آمريکايي وال استريت جورنال روز پنج‌شنبه، 26 تيرماه، به نقل از منابع خود از سفارش «ده کشتي باري» توسط ايران «با هدف بازگشت به بازار کشتي‌هاي غيرنفتي» خبر داد.
                  وال استريت جورنال ارزش اين سفارش را 300 ميليون دلار تخمين زده است.
                  طبق گزارش اين روزنامه، ايران سفارش خود را که «در عرض چند هفته آينده» به مراحل پاياني اداري خود خواهد رسيد به يک شرکت کشتي‌سازي مستقر در سنگاپور ارائه کرده است.
                  يکي از منابع اين روزنامه خبر داده است که کشتي‌هاي سفارش ايران که قرار است در اوايل سال 2017 تحويل داده شوند توسط شرکت خطوط کشتي‌راني جمهوري اسلامي استفاده خواهد شد.
                  شرکت دولتي خطوط کشتي‌راني ايران که در آغاز موج تحريم‌ها عليه ايران به دليل همکاري داشتن در برنامه اتمي ايران با شرکت‌هاي زيرمجموعه‌اش در فهرست تحريم‌ها قرار گرفته بود در شهريورماه سال گذشته با حکم دادگاه اروپا از اين فهرست خارج شد.
                  با اين حال به دليل آن که اتحاديه اروپا خواستار تجديد نظر در حکم اين دادگاه شده است، اين شرکت دولتي ايراني از سال 2010 تاکنون هم‌چنان مشمول تحريم‌هاي آمريکا و اتحاديه اروپاست.
                  سفارش ساخت کشتي‌هاي باري جديد را مي‌توان بخشي از تلاش‌ ايران براي بازگشت به بازار کشتي‌راني خارجي دانست.
                  در همين زمينه خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، روز جمعه، 27 تير، از قول يک مقام سازمان بنادر و دريانوردي کشور از ورود اولين خط کشتي‌راني خارجي در هفته آينده به يکي از بنادر ايران خبر داده است.
                  معاون بندري سازمان بنادر ايران به ايسنا گفته است که اولين خط کشتي‌راني خارجي در چند سال گذشته «تردد خود را به بنادر ايران از هفته آينده از سرمي‌گيرد» و سه شرکت ديگر نيز به زودي وارد بندر رجايي مي‌شوند.
                  به گفته اين مقام بندري، ايران در چند ماه گذشته براي تشويق ورود خطوط کشتي‌راني خارجي به بندر شهيد رجايي «اقدامات گسترده‌اي» داشته است.
                  روزنامه وال استريت جورنال در گزارش روز پنج‌شنبه خود مي‌گويد که ده کشتي سفارش ايران با گنجايش 82 هزار تن براي واردات سنگ آهن و صادرات مس از ايران استفاده خواهد شد.

                  نظر

                  • tati
                    عضو عادی
                    • Dec 2013
                    • 41

                    #489
                    پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                    گزارش پیش بینی سود سه ماهه علی رغم رشد ۳۷۷ درصدی پوشش نسبت به سال قبل با بدبینانه ترین حالت شكل گرفت در حالی که راحت میتونستن تعدیل مثبت بدن که به علت های زیادی از جمله دور کردن از توجه بازار و جمع کردن سهامدار عمده با کدهای شخصی دقیقا کاری که بنیاد در شنفت انجام داد و الان بعد از این همه رشد باز گیر حجم مبنا هست و شناورش پایین اومده ...!

                    جالبه مفروضاتی که در گزارش ذكر شده عبارت است از ...؟!

                    درآمد انبار داري کانتينر به مقدار سال گذشته پيش بيني شده است ( در حالی که با توجه به کاهش تحریم ها و افزایش تخلیه بار بسیار درامد بیشتری رو متصور میباشم ) که در صورت وقوع هر گونه تعديل و تاثير با اهميت در سود هر سهم توسط شركت اطلاع رساني خواهد شد !!

                    همچنين درآمد THC با 2 درصد افزايش مقداري و تعرفه سال 93 پيش بيني گرديده است !! (در صورتی که درامد THC نسبت به سال قبل افزایش بیشتری داشته )

                    درآمد اسكله نفتي بر اساس کاركرد 5 ماهه ، تناژ سال قبل و تعرفه سال 93 محاسبه شده است ! ( دلیل کاركرد ۵ ماهه و تناژ سال قبل ابهام داره )

                    در ضمن سهم روز سه شنبه برای افزایش سرمایه بسته میشه .

                    با همه تفاسیر معتقدم شركت با تغییر هركدام از بندهای بالا میتونه تعدیل سنگینی مثل ۹ ماهه سال ۹۲ به بازار اعلام کنه درحالی که بازار این تعدیل رو تا اون موقع پیشخور میکنه و پی ای بالاتر میره ...!

                    به شخصه سهامدار سهم تا مشخص شدن تمام ابهامات و گزارشات شفاف هستم ...!

                    نظر

                    • mohsen ho
                      ستاره دار(1)
                      • Feb 2013
                      • 11257

                      #490
                      پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                      معاملات سهم فوق تصور وانتظارات است
                      خبرهای خوبی ازاین سهم به گوش می رسه
                      درپولبک های بعدی میتونه درواچینگ لیست باشه

                      بدرود

                      نظر

                      • علی علیزاده
                        عضو فعال
                        • Jun 2013
                        • 1159

                        #491
                        پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                        حسینا....
                        دوستان فقط یه توصیه میکنم سقف قبلی فرصت فروش هس و احساسی تصمیم نگیرید چون سهم بدجور وارد موج نزولی داره میشه...
                        یا غنی....

                        نظر

                        • سیدامیر
                          عضو فعال
                          • Dec 2012
                          • 1668

                          #492
                          پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                          سلام

                          گزارش سه ماهه شرکت خود نشون میده که حسینا پتانسیل فوق العاده ای برای درآمد زایی داره

                          هیچ شرکتی تو بورس نتونسته درآمد سه ماهه امسال خودرو نسبت به سال گذشته نزدیک 400 درصد افزایش بده ولی حسینا با اینکه هزینه های خود رو به خاطر سرمایه گذاری افزایش داده تونسته چنین سودی رو پوشش بده واین یک استثناست ونشون میده شرکت قابلیت فوق العاده ای داره..

                          روند سهم همچنان صعودی است و شرکت در افزایش سرمایه بهترین تصمیم خواهد بود ..

                          اخبار پیرامون شرکتهای حمل و نقل دریایی و آمدن کشتیهای تجاری به بنادر هم مثبت است..

                          باز هم میگویم حسینا به نسبت پتانسیلی که داره هنوز رشدی نکرده و فعلا فروشی نیست...

                          موفق باشید

                          نظر

                          • سیدامیر
                            عضو فعال
                            • Dec 2012
                            • 1668

                            #493
                            پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                            در اصل توسط علی علیزاده پست شده است View Post
                            حسینا....
                            دوستان فقط یه توصیه میکنم سقف قبلی فرصت فروش هس و احساسی تصمیم نگیرید چون سهم بدجور وارد موج نزولی داره میشه...
                            با سلام

                            جناب علیزاده تحلیل شما رو روی چارت اصلا قبول ندارم و به هیچ وجه نمیشه گفت

                            قیمت وارد روند نزولی شده وبرعکس سه کندل مثبت صعودی (قبل از کندل آخری )خود گویای روند پرقدرت سهم است

                            موفق باشید...

                            نظر

                            • محسن باقری
                              عضو عادی
                              • Dec 2011
                              • 56

                              #494
                              پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                              در اصل توسط علی علیزاده پست شده است View Post
                              حسینا....
                              دوستان فقط یه توصیه میکنم سقف قبلی فرصت فروش هس و احساسی تصمیم نگیرید چون سهم بدجور وارد موج نزولی داره میشه...
                              تا قبل از گزارش 3 ماهه خیلی سعی کردم به سهامداران حسینایی عرض کنم که سود 2 هزار تومانی که در سایت ها و تاپیک ها مطرح میشه صرفا ابزاری هست برای نوسانگیری عذه ای
                              اما تعصب همیشه مانع دیدگاه واقع بینانه میشه

                              الان همون افراد که حرف از سود سازی بالای 1500 برای سهم میزدند الان در توجیه حرفشون سازمان و مدیران شرکت رو مقصر میدونند

                              بخوایم یا نخوایم این سهم در این قیمت ارزش خرید نداره

                              با توجه به افزایش سرمایه حداقل چند ماهی سهم حالت راکد و رنج به خودش میگیره

                              نظر

                              • مجتبی مصلحMTM
                                عضو فعال
                                • Mar 2014
                                • 1656

                                #495
                                پاسخ : توسعه خدمات دريايي وبندري سينا ( حسينا )

                                در اصل توسط zaq پست شده است View Post
                                اگه بره مجمع حدودا چند روز بسته میمونه؟

                                خیلی زود باز میشه بیشتر از یک هفته طول نمی کشه

                                دوستان من کلن اومدم بیرون از این سهم با گیر دادن سازمان بهش و ابهاماتی ک توگزارش داده کاملن معلومه داره حق سهامدارا رومیخوره توگزارش س ماهه خیلی ابهام داره ولی چ سهمی بهتر از حسینا
                                بهتراست روی پای خودبمیری تاروی زانوهایت زندگی کنی

                                نظر

                                در حال کار...
                                X