پاسخ : پلاسكوكار (پلاسك)
امروز در مجلسفولادگر:
تفاهم نامه ایدرو و رنو در مرحله تبدیل به قرارداد است/بن رو ؛ مهمترین شریک داخلی رنو
سرویس اقتصادی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه تفاهم نامه" ایدرو" و" رنو" در مرحله تبدیل به قرارداد است، گفت:پس از انعقاد قرارداد نهایی بین "رنو" و هر یک از شرکت های داخلی به عنوان شریک تجاری شرکت مذکور، وزارت صنعت باید گزارشی در مورد مفاد قرارداد این شرکت خودرویی به مجلس ارائه دهد. چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 12:42
حمیدرضا فولادگر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده میان "ایدرو" و "رنو" گفت:ایدرو به عنوان سازمان دولتی با رنو به تفاهم رسیده و برای انعقاد قرارداد شرکت های خودروساز وارد عمل شوند،درغیر اینصورت مخالف با اصل 44 و خصوصی سازی است.
نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه تفاهم نامه "ایدرو" و "رنو "در مرحله تبدیل به قرارداد است، افزود:"ایدرو" به نام دولت در بازار خودرو نباید بیش از 20 درصد سهام داشته باشد و در این قرارداد باید میزان ساخت داخل، انتقال تکنولوژی و میزان صادرات محصول باید شفاف سازی شود.
احتمالا بخشی از قرارداد رنو و ایدرو به سایپا و بخشی به ایران خودرو اختصاص می یابد
فولادگر با بیان اینکه احتمالا بخشی از قرارداد "رنو" و "ایدرو" به سایپا و بخشی به ایران خودرو اختصاص می یابد،ادامه داد:شرکت های خودروسازی داخلی باید با شرکت های خارجی وارد مذاکره شوند و قرارداد منعقد کنند و قطعه سازان را دراین امر دخیل کنند،تا از ظرفیت های داخل استفاده شده و فناوری وارد کشور شود و پلت فرم ها مشخص شود.
وی با اشاره به حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن برای شفاف سازی قراردادهای جدید خودرویی،یادآور شد:نعمت زاده با حضور در این نشست توضیحاتی درخصوص چگونگی قرارداد "ایدرو" و "رنو" ارائه و عنوان کرد که "بن رو" به عنوان نخستین شریک تجاری "رنو"انتخاب شده است.
گزارش وزارت صنعت به مجلس پس از قرارداد نهایی با رنو
فولادگر با بیان اینکه در قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخلی نیز،خودروسازان مکلف به استفاده از قطعات و لوازم یدکی تولید داخلی به جای قطعات وارداتی هستند، افزود:بسیاری از شرکتهای خودروسازی خصوصی داخلی توجهی به قوانین مذکور نکرده و خودرو را با استفاده حداکثری از لوازم و قطعات خارجی تولید و عرضه میکنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:پس از انعقاد قرارداد نهایی بین "رنو" و هر یک از شرکت های داخلی به عنوان شریک تجاری شرکت مذکور، وزارت صنعت باید گزارشی در مورد مفاد قرارداد این شرکت خودرویی به مجلس و کمیسیون صنایع و معادن ارائه دهد./
.................................................
شرکت دادن قطعه سازان در خودروهای جدید رنو و سیترون
پلاسک شرکت تخصصی گروه سایپا در تولید سپر-رودری-کنسول-داشبورد و......
پلاسک در سال 96 میتونه سود خوبی بسازه
در اصل توسط کيانوش پست شده است
View Post
امروز در مجلسفولادگر:
تفاهم نامه ایدرو و رنو در مرحله تبدیل به قرارداد است/بن رو ؛ مهمترین شریک داخلی رنو
سرویس اقتصادی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه تفاهم نامه" ایدرو" و" رنو" در مرحله تبدیل به قرارداد است، گفت:پس از انعقاد قرارداد نهایی بین "رنو" و هر یک از شرکت های داخلی به عنوان شریک تجاری شرکت مذکور، وزارت صنعت باید گزارشی در مورد مفاد قرارداد این شرکت خودرویی به مجلس ارائه دهد. چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 12:42
حمیدرضا فولادگر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده میان "ایدرو" و "رنو" گفت:ایدرو به عنوان سازمان دولتی با رنو به تفاهم رسیده و برای انعقاد قرارداد شرکت های خودروساز وارد عمل شوند،درغیر اینصورت مخالف با اصل 44 و خصوصی سازی است.
نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه تفاهم نامه "ایدرو" و "رنو "در مرحله تبدیل به قرارداد است، افزود:"ایدرو" به نام دولت در بازار خودرو نباید بیش از 20 درصد سهام داشته باشد و در این قرارداد باید میزان ساخت داخل، انتقال تکنولوژی و میزان صادرات محصول باید شفاف سازی شود.
احتمالا بخشی از قرارداد رنو و ایدرو به سایپا و بخشی به ایران خودرو اختصاص می یابد
فولادگر با بیان اینکه احتمالا بخشی از قرارداد "رنو" و "ایدرو" به سایپا و بخشی به ایران خودرو اختصاص می یابد،ادامه داد:شرکت های خودروسازی داخلی باید با شرکت های خارجی وارد مذاکره شوند و قرارداد منعقد کنند و قطعه سازان را دراین امر دخیل کنند،تا از ظرفیت های داخل استفاده شده و فناوری وارد کشور شود و پلت فرم ها مشخص شود.
وی با اشاره به حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن برای شفاف سازی قراردادهای جدید خودرویی،یادآور شد:نعمت زاده با حضور در این نشست توضیحاتی درخصوص چگونگی قرارداد "ایدرو" و "رنو" ارائه و عنوان کرد که "بن رو" به عنوان نخستین شریک تجاری "رنو"انتخاب شده است.
گزارش وزارت صنعت به مجلس پس از قرارداد نهایی با رنو
فولادگر با بیان اینکه در قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخلی نیز،خودروسازان مکلف به استفاده از قطعات و لوازم یدکی تولید داخلی به جای قطعات وارداتی هستند، افزود:بسیاری از شرکتهای خودروسازی خصوصی داخلی توجهی به قوانین مذکور نکرده و خودرو را با استفاده حداکثری از لوازم و قطعات خارجی تولید و عرضه میکنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:پس از انعقاد قرارداد نهایی بین "رنو" و هر یک از شرکت های داخلی به عنوان شریک تجاری شرکت مذکور، وزارت صنعت باید گزارشی در مورد مفاد قرارداد این شرکت خودرویی به مجلس و کمیسیون صنایع و معادن ارائه دهد./
.................................................
شرکت دادن قطعه سازان در خودروهای جدید رنو و سیترون
پلاسک شرکت تخصصی گروه سایپا در تولید سپر-رودری-کنسول-داشبورد و......
پلاسک در سال 96 میتونه سود خوبی بسازه
نظر