پاسخ : نوشته هایmohsen ho
خسته نباشی محسن جان مرسی از تحلیلت
ولی به نظرم یه موضوعی رو لحاظ نکردی . شما عملا ظرفیت تولید رو با فروش یکی در نظر گرفتی . در حالی که خود شرکت چیزی که توی گزارشش پیش بینی کرده افزایش 30 در صدی نسبت به گذشتس توی بحث فروش که شما اون رو 100% لحاظ کردی .
نکته ی دیگه ای که هست مثالی که شما زدید باعث یه خطای دید نسبت به وضع فعلی میشه . شرکت های خودروساز ما الان همگی زیانده هستن در نتیجه این نسبتی که شما گفتید افزایش سود درشون نخواهیم داشت . این مثالی که شما زدید مثل جابجایی نقطه ی صفر می مونه توی یه نمودار که باعث ب هم خوردن نسبت واقعی داده های نمودار میشه .
در مورد حذق واسطه هم چیزی علاوه بر این 3-7% افزایش نرخ گیر شرکت نمیاد و اگر طرح درست انجام بشه ( که بعیده !! ) به نفع مردمه و در راستای حذف واسطه اس .
البته من هم آینده ی خودروییها و قطعه ساز ها رو مثبت می دونم ولی فکر می کنم تحلیل شما خیلی خوش بینانه بود !
خسته نباشی محسن جان مرسی از تحلیلت
ولی به نظرم یه موضوعی رو لحاظ نکردی . شما عملا ظرفیت تولید رو با فروش یکی در نظر گرفتی . در حالی که خود شرکت چیزی که توی گزارشش پیش بینی کرده افزایش 30 در صدی نسبت به گذشتس توی بحث فروش که شما اون رو 100% لحاظ کردی .
نکته ی دیگه ای که هست مثالی که شما زدید باعث یه خطای دید نسبت به وضع فعلی میشه . شرکت های خودروساز ما الان همگی زیانده هستن در نتیجه این نسبتی که شما گفتید افزایش سود درشون نخواهیم داشت . این مثالی که شما زدید مثل جابجایی نقطه ی صفر می مونه توی یه نمودار که باعث ب هم خوردن نسبت واقعی داده های نمودار میشه .
در مورد حذق واسطه هم چیزی علاوه بر این 3-7% افزایش نرخ گیر شرکت نمیاد و اگر طرح درست انجام بشه ( که بعیده !! ) به نفع مردمه و در راستای حذف واسطه اس .
البته من هم آینده ی خودروییها و قطعه ساز ها رو مثبت می دونم ولی فکر می کنم تحلیل شما خیلی خوش بینانه بود !
نظر